[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 18-10-2021 23:25 ]
Akkoord.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:18:
We knallen zodadelijk in 1 groene paal naar een nieuwe ath
https://opensea.io/seaart
Ah, mooi moment om de custom made stempel die iemand hier voor mij heeft gemaakt te gebruiken:Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:18:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Eigenlijk zou jij deze als een soort watermerk op een post moeten kunnen zettenTaro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:22:
[...]
Ah, mooi moment om de custom made stempel die iemand hier voor mij heeft gemaakt te gebruiken:
[Afbeelding]
Of de afbeelding er gewoon in moddenVictor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:24:
[...]
Eigenlijk zou jij deze als een soort watermerk op een post moeten kunnen zetten
Done, mag wel een keer toch?
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 18-10-2021 23:26 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wel jammer dat je eigen posts niet kunt thumbs-uppen
https://test-cbridge-v2.celer.network/roflexx schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:37:
Hoe laat gaat testnet celr live?
De eerste tekenen zijn er. Nog even de announcement afwachten.
Helder verhaal, dank voor de info.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:18:
[Afbeelding]
NFT?Taro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:22:
[...]
Ah, mooi moment om de custom made stempel die iemand hier voor mij heeft gemaakt te gebruiken:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Laten we collectief afspreken dat wij de volgende keer weer niet 10 pagina's proberen te helpen, adviseren en je weer een beetje financieel op weg te helpen indien het weer misgaat.A87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
Zijn er nog meer mensen PI coin aan het minen?
Loop gewoon met een grote boog om dit soort projecten heen alsjeblieft. Dit heeft niks met crypto te maken.
Eerst wordt je laptop gehacked, en 3 dagen later ben je met allerlei malafide apps via Facebook aan de slag...
[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 18-10-2021 23:44 ]
Nu snap ik waar mijn voorgevoel vandaan komt: Volle maan aanstonds. Ik maak weer even een pas op de plaats en wens alle hold'rs succesVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:51:
Wow, how much hopium did you smoke???
Pi miners: Yes
[YouTube: Funniest German Music Song]
Nee ik mine en verhandel alle data die loskomt van die PI app die mensen op hun telefoon zetten....A87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
If it sounds too good to be true, it probably is
@Taro Kennelijk maakte dit 5 PM berichten van A87 noodzakelijk... edit 7PM...
[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 19-10-2021 01:55 ]
The American Dream Is Dead And Bitcoin Has Replaced It
Edit bron: https://www.zerohedge.com...d-bitcoin-has-replaced-it
[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 19-10-2021 01:30 ]
Kunstje verscheidene keren uitgehaald, maar de winst er telkens uit getrokken voor de verbouwing.
Aan de huidige koers is dat echter wishful thinking hiero
En datzelfde kunstje uithalen met 0,05 BTC o.i.d. is in mijn brein toch een beetje pauperwerk op een of andere manier...
Eigenlijk ben ik best heel blij met mijn keet atm.
Maar dan toch weer denken van 'had ik maar'...
En dat terwijl de helft van de landgenoten niet eens een eigen keet kan kopen.
Door en door hebberig ben ik eigenlijk.
Toch had ik veel meer BTC kunn...
Kiek daar ga ik alweer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8zAZp2MGA2peSF4W7xasZlHZ.jpg?f=user_large)
(4hr Bybit BTCUSD chart)
Zou me niets verbazen als we de aankomende dagen een aanval gaan zien op de ATH (=$64990 Bybit chart).
Die beide wicks naar onder werden ook mooi snel opgekocht.
Ik zat zelf vanaf net boven de 60k long op Bybit, maar ben uitgestopt (wel in't groen overigens, dus beetje profit).
'Tis echter tegen mijn principe om nu long te gaan, dus ik doe het niet.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
62.980 op Binance
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zal wel 2022 worden dan zeker??
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Lekker Gijpie
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Tickets wel via de Blockchain verkopen natuurlijk.
ja was gewoon heel erg veel weerstand in deze zone. De muren op bitstamp zijn allemaal opgeruimd gisteren, met als klapper op de vuurpijl een idiote whale die rond 18h met zijn dikke vingers market sell deed.......toilet_paper schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 02:25:
Moet zeggen dat ik BTC er nog steeds aardig 'omhogerig' uit vind zien.[Afbeelding]
(4hr Bybit BTCUSD chart)
Zou me niets verbazen als we de aankomende dagen een aanval gaan zien op de ATH (=$64990 Bybit chart).
Die beide wicks naar onder werden ook mooi snel opgekocht.
Ik zat zelf vanaf net boven de 60k long op Bybit, maar ben uitgestopt (wel in't groen overigens, dus beetje profit).
'Tis echter tegen mijn principe om nu long te gaan, dus ik doe het niet.
Nu bitfinex nog ff verder opruimen.
Wel mooi, spot volume is hoger dan margin, erg bullish imo.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Perfecte manier om te zien wie er straks allemaal buiten de boot vallen bij adoptie. Er zijn veel mensen die er zo over denken en geen fuck geven om dat hele crypto.... en als het te laat is kunnen ze voor 10 miljoen miljard één Bitcoin kopen. Soms denk ik wel eens dat we een generatie gaan krijgen die alles op zijn kop gooit en niet meer hoeft te werken, terwijl de oude garde tot 80-90 mag doorwerken om alle shitty jobs te doen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Precies, het is natuurlijk supermakkelijk om de lachers op je hand te krijgen met dit soort opmerkingen maar het zegt meer over hoe types zoals René het niet begrijpen en daar zijn er veel van.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:41:
[...]
Perfecte manier om te zien wie er straks allemaal buiten de boot vallen bij adoptie. Er zijn veel mensen die er zo over denken en geen fuck geven om dat hele crypto.... en als het te laat is kunnen ze voor 10 miljoen miljard één Bitcoin kopen. Soms denk ik wel eens dat we een generatie gaan krijgen die alles op zijn kop gooit en niet meer hoeft te werken, terwijl de oude garde tot 80-90 mag doorwerken om alle shitty jobs te doen.
Geeft niet hoor, heb in mijn omgeving ook genoeg vrienden die het belachelijk vinden en wanneer de bearmarktt weer begint zullen ze ongetwijfeld vooraan staan om het nog belachelijker te maken terwijl wij de winter gebruiken om crypto-vet te worden
En daarom vrees ik ook dat dit snel op de 1 of andere manier gereguleerd gaat worden. En ergens is dat ook wel terecht wil je een prettige maatschappij houden voor iedereen.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:41:
[...]
Dus als je er nog goed aan wil verdienen dan moet dat nu. Maar gaarne even wachten totdat wij allemaal loaded zijn.
Op 7 december sowieso.BTFD schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:41:
De vlag ligt al gestreken klaar, nu alleen de vraag, wanneer kunnen we hem uithangen?
Aha. Nu weet ik hoe ik het aan mijn vriendin moet uitleggen.JoebarRC schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:50:
[...]
terwijl wij de winter gebruiken om crypto-vet te worden
"Je wordt dik."
- "Nee schat, dat is crypto-vet."
Op alleen value storage hou je geen economie draaiende he. En op oudjes van 80 ook niet. Er moet ook nog wat gemaakt en gedaan worden.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:41:
[...]
... Soms denk ik wel eens dat we een generatie gaan krijgen die alles op zijn kop gooit en niet meer hoeft te werken, terwijl de oude garde tot 80-90 mag doorwerken om alle shitty jobs te doen.
Klopt, dus gelukkig zijn er niet zo veel early-adopters in crypto.Lapa schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:29:
[...]
Op alleen value storage hou je geen economie draaiende he. En op oudjes van 80 ook niet. Er moet ook nog wat gemaakt en gedaan worden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hier hetzelfde. Mijn doel is wel om tussen 40-45 niet meer te moeten/hoeven werken voor het geld maar zal niet helemaal stoppen. Ik zou dan echt iets gaan doe waar je wat mee terug kan geven aan de mensheid, senioren rond rijden naar een dagje uit, iets in de gehandicaptenzorg etc etc.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:34:
Ach en tussen nooit meer hoeven werken en het ook daadwerkelijk nooit meer doen zit ook een wereld van verschil. Ik kan me niet voorstellen dat ik helemaal zou stoppen met werken als ik in één klap financieel onafhankelijk zou zijn. Wellicht zou ik mijn huidige baan opzeggen en gaan kijken naar wat ik dan wil doen of zelf iets opzetten of zo, maar helemaal niets meer doen, dan zou ik me heel snel het rambam vervelen denk ik.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dus vandaag ath?anti elppa schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:38:
[...]
ja was gewoon heel erg veel weerstand in deze zone. De muren op bitstamp zijn allemaal opgeruimd gisteren, met als klapper op de vuurpijl een idiote whale die rond 18h met zijn dikke vingers market sell deed.......
Nu bitfinex nog ff verder opruimen.
Wel mooi, spot volume is hoger dan margin, erg bullish imo.
Elke minuut van de dag je lekker thuis voelen in je keet is ook wat waard toch? Achteraf is het zo lekker makkelijk om het beter te doen.toilet_paper schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 01:54:
Mooi dat BTC zo hoog staat, maar ik mis toch wel een beetje de tijd van 'kan't verrekken, ik koop weer ff 1 BTC erbij, en die verkoop ik lekker niet eerder dan dat 'ie x2 is gegaan'.
Kunstje verscheidene keren uitgehaald, maar de winst er telkens uit getrokken voor de verbouwing.
Aan de huidige koers is dat echter wishful thinking hiero
En datzelfde kunstje uithalen met 0,05 BTC o.i.d. is in mijn brein toch een beetje pauperwerk op een of andere manier...
Eigenlijk ben ik best heel blij met mijn keet atm.
Maar dan toch weer denken van 'had ik maar'...
En dat terwijl de helft van de landgenoten niet eens een eigen keet kan kopen.
Door en door hebberig ben ik eigenlijk.
Toch had ik veel meer BTC kunn...
Kiek daar ga ik alweer.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij is dat een lamp, ik zou niet zomaar geloven wat hij zegt.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:44:
[...]
[Afbeelding]
hmmmmm mijn glazen bol zegt dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Zero.
Hij heeft die lamp nodig want zelf is hij ook geen helder licht?Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:47:
[...]
Volgens mij is dat een lamp, ik zou niet zomaar geloven wat hij zegt.
Nope. Het is een echte glazen bol. Hij licht op als je wat denkt dat in de toekomst gaat gebeuren.Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:47:
[...]
Volgens mij is dat een lamp, ik zou niet zomaar geloven wat hij zegt.
of als je er een ledlampje in schijnt, maar dat is valsspelen
En het mooie is dat ze overal te koop zijn! Best bewaarde geheim ever.
Het voordeel voor Gijp is dat hij per maand een % BTC binnentikt door 8 x 2 uur lang mensen te vragen of ze nog lekker geneukt hebben.JoebarRC schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:50:
[...]
Precies, het is natuurlijk supermakkelijk om de lachers op je hand te krijgen met dit soort opmerkingen maar het zegt meer over hoe types zoals René het niet begrijpen en daar zijn er veel van.
Geeft niet hoor, heb in mijn omgeving ook genoeg vrienden die het belachelijk vinden en wanneer de bearmarktt weer begint zullen ze ongetwijfeld vooraan staan om het nog belachelijker te maken terwijl wij de winter gebruiken om crypto-vet te worden
Dan doet ie t beter dan ik. Als ik dat vraag word ik meteen geblockt.Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:52:
[...]
Het voordeel voor Gijp is dat hij per maand een % BTC binnentikt door 8 x 2 uur lang mensen te vragen of ze nog lekker geneukt hebben.
Is dat bij die vraag, of op de vervolgvraag als men "nee" zegtMicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:53:
[...]
Dan doet ie t beter dan ik. Als ik dat vraag word ik meteen geblockt.
Hehe, zo denken er velen over hier vermoed ik. Maar als we allemaal doen wat we leuk vinden dan zullen er toch aardig wat jobs die broodnodig zijn moeilijker in te vullen zijnYES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:34:
Ach en tussen nooit meer hoeven werken en het ook daadwerkelijk nooit meer doen zit ook een wereld van verschil. Ik kan me niet voorstellen dat ik helemaal zou stoppen met werken als ik in één klap financieel onafhankelijk zou zijn. Wellicht zou ik mijn huidige baan opzeggen en gaan kijken naar wat ik dan wil doen of zelf iets opzetten of zo, maar helemaal niets meer doen, dan zou ik me heel snel het rambam vervelen denk ik.
Ik zou bijvoorbeeld het geweldig vinden om in een kookstudio kansarme en immigratie kinderen van alle leeftijden te leren hoe zelf te koken etc. Nu zal dat voor een gedeelte best nuttig zijn, maar er zijn echt wel belangrijker banen om de economie draaiende te houden
Die haalt per maand iets meer dan 1 btc binnen.Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:52:
[...]
Het voordeel voor Gijp is dat hij per maand een % BTC binnentikt door 8 x 2 uur lang mensen te vragen of ze nog lekker geneukt hebben.
Zero.
Gesproken als iemand die niet financieel onafhankelijk isYES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:34:
Wat denk je dat veel mensen waar het geld nu zit doen dan? Waarschijnlijk werkt een aanzienlijk deel zich nog altijd uit de naad want de praktijk leert dat ook rijke mensen vaak nog niet genoeg bezitten. En er zal een deel zijn wat zich op een andere manier nuttig maakt en waarschijnlijk ook een deel wat helemaal kansloos nutteloos geld over de balk kwakt zonder dat iemand daar beter van wordt.Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:57:
[...]
Hehe, zo denken er velen over hier vermoed ik. Maar als we allemaal doen wat we leuk vinden dan zullen er toch aardig wat jobs die broodnodig zijn moeilijker in te vullen zijn.
Ik zou bijvoorbeeld het geweldig vinden om in een kookstudio kansarme en immigratie kinderen van alle leeftijden te leren hoe zelf te koken etc. Nu zal dat voor een gedeelte best nuttig zijn, maar er zijn echt wel belangrijker banen om de economie draaiende te houden.
Ik denk niet dat wanneer de rijkdom verschuift, dat per se dramatische effecten heeft op de economie. Bovendien doe jij jouw persoonlijke idee wat je zou willen uitvoeren veel teveel tekort qua nut voor de samenleving.
Dat had ik eerst staan, maar aangezien ik dat niet zeker weet en omdat BTC aardig hard omhoog gaat, heb ik er percentage van gemaakt.Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:58:
[...]
Die haalt per maand iets meer dan 1 btc binnen.
Maak jij ff een denkfout door te denken dat ik denk, paperboy.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:00:
[...]
Wat denk je dat veel mensen waar het geld nu zit doen dan? Waarschijnlijk werkt een aanzienlijk deel zich nog altijd uit de naad want de praktijk leert dat ook rijke mensen vaak nog niet genoeg bezitten. En er zal een deel zijn wat zich op een andere manier nuttig maakt en waarschijnlijk ook een deel wat helemaal kansloos nutteloos geld over de balk kwakt zonder dat iemand daar beter van wordt.
Ik denk niet dat wanneer de rijkdom verschuift, dat per se dramatische effecten heeft op de economie. Bovendien doe jij jouw persoonlijke idee wat je zou willen uitvoeren veel teveel tekort qua nut voor de samenleving.
Haha correct, maar dromen magWaah schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:59:
[...]
Gesproken als iemand die niet financieel onafhankelijk is
Ik baseer het feit dat ik denk dat ik niet helemaal niets meer zou doen ook op het feit dat ik tot afgelopen jaar 15 jaar lang zo'n 8 tot 10 uur per week vrijwilligerswerk heb gedaan
Groot voordeel voor hem ja, ik krijg hooguit per maand een % ETH om 4 x 36 uur ministeries te vragen of ze asjeblieft zich aan de wet willen houdenNgangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:52:
[...]
Waarmee jij op jouw beurt suggereert dat ik zou denken. We gaan hier beiden volledig de mist in merk ik alNgangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:02:
[...]
Maak jij ff een denkfout door te denken dat ik denk, paperboy.
Dat zijn lange dagen zeg, ik heb al moeite met 4x8.JoebarRC schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:06:
[...]
Groot voordeel voor hem ja, ik krijg hooguit per maand een % ETH om 4 x 36 uur ministeries te vragen of ze asjeblieft zich aan de wet willen houden![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 19-10-2021 09:07 ]
Zero.
Te hopen voor je dat het >1 ETH is dan, voor die 36 uur per dag ;-)JoebarRC schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:06:
[...]
Groot voordeel voor hem ja, ik krijg hooguit per maand een % ETH om 4 x 36 uur ministeries te vragen of ze asjeblieft zich aan de wet willen houden![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Biohazzard21 op 19-10-2021 09:10 ]
Dat is 24 uur per dag en dan snachts ook nog...Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:07:
[...]
Dat zijn lange dagen zeg, ik heb al moeite met 4x8.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
ik hang er 24/7 aan. Heb aardige tolerantie opgebouwd ook
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies. Alhoewel, de hele dag achter een scherm zitten lurkend op tweakers doe ik nu ook al. Niet meer hoeven werken zou mijn leven dus niet zoveel veranderen.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:34:
Tussen hoop en realiteit zit een gat ben ik bangBiohazzard21 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:09:
[...]
Te hopen voor je dat het >1 ETH is dan, voor die 36 uur per dag ;-)
Laten we dan op houden met semi-intellectueel gelul op de vroege morgen en ons conformeren aan het topic.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:06:
[...]
Waarmee jij op jouw beurt suggereert dat ik zou denken. We gaan hier beiden volledig de mist in merk ik al
Edit: ik voel me gelijk een stuk meer in mijn comfort zone.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 09:22 ]
Ah mooi, nu snap ik het tenminste ook weer! Goedemorgen! Wen 69K?!Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:17:
[...]
Laten we dan maar op houden met semi-intellectueel gelul op de vroege morgen en ons conformeren aan het topic.
Edit: ik voel me gelijk een stuk comfortabeler.
[Afbeelding]
Vanavond.Servor schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:22:
[...]
Ah mooi, nu snap ik het tenminste ook weer! Goedemorgen! Wen 69K?!
Bedankt voor je financiële advies. Zojuist een 100x long geopend met mijn hele hebben en houden, dus wellicht kom ik je een keer opzoeken in je gaarkeuken voor de minder bedeelden!
Gezellig man, leer ik je Pasta Rekteroni, daar heb ik inmiddels een half jaar ervaring mee. Ziet er luxe uit, kost weinig.YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Bedankt voor je financiële advies. Zojuist een 100x long geopend met mijn hele hebben en houden, dus wellicht kom ik je een keer opzoeken in je gaarkeuken voor de minder bedeelden!
Oppassen met het posten van eigen foto's met reflecterende oppervlakken. Iemand laat er wat CSI image enhancement op los en ze kunnen het nummerbord van je auto in de garage lezen. Voor je het weet staan wat mannen en vrouwen met boormachines in je woonkamer.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:44:
[...]
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nog steeds bullish, dus niet pessimistisch maar realistisch.
Komt mooi uit want ik ben veel te druk de komende weken/maanden. Laat het maar even hier een beetje stabiliseren.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:47:
Even zonder dollen: Ik zie in alle grafieken steeds meer het patroon dat het wel eens tot maart '22 zou kunnen duren voordat BTC haar piek van deze cyclus bereikt. Voor het einde van het jaar zie ik het niet gebeuren.
Zero.
Lijkt er op dat 60-62K het nieuwe vieze kanaaltje is idd.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:47:
Even zonder dollen: Ik zie in alle grafieken steeds meer het patroon dat het wel eens tot maart '22 zou kunnen duren voordat BTC haar piek van deze cyclus bereikt. Voor het einde van het jaar zie ik het niet gebeuren.
/f/image/nYI3oe3y6F1AUo7qdUCf6ZEx.png?f=fotoalbum_large)
Is vandaag ff lekker gegaan hoor. Mooi project met een actief twitteraccount:
https://twitter.com/LamdenTau
Altijd zelf blijven nadenken
Hey die ikea lamp heb ik ook!MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:44:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb de winkelwagen al vol liggen met allerlei muntjes
Voor nu hoop ik dan maar gewoon op een mooie bounce vanaf de curve, al is ie al een aantal keren geraakt dus er doorheen zakken zou ook maar zo kunnen?
Ah, dan heb ik er een uit de pre-historie. Deze is al minimaal 45 jaar oud.
Verwijderd
Je kunt merken dat er wanhopig wordt gezocht naar muntjes die nog niet hebben gepumpt als deze onderste laag van shitcoins in beweging komt.
Maar prima, mooi deeltje verkocht en wat sells gezet.
Mooi hè, als anderen je een groene ladder aanreiken zodat je uit zo'n stinkende gierput kunt komen?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:29:
1 van mijn guurste shitcoins uit de 2018 periode, KRL, is lekker aan het pompen.
Je kunt merken dat er wanhopig wordt gezocht naar muntjes die nog niet hebben gepumpt als deze onderste laag van shitcoins in beweging komt.
MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:24:
[...]
Ah, dan heb ik er een uit de pre-historie. Deze is al minimaal 45 jaar oud.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lMwKKXkQeYSX7vOLH6v1EFuA.jpg?f=user_large)
Kennen we deze nog? Was als klein kind m'n plastic glazen schuimbol. Op een regenachtige 19 oktober 2001 brak, voordat ik naar bed ging, het schuim definitief af en moest hij van m'n ma de kliko in.
Nu bijna exact 20 jaar later zal deze goudgele rakkert zich wreken met een uithaal, waar menig glazen bol jaloers op zou worden. Nog even wat uurtjes geduld jongens
Ik zie juist een steeds kleinere bewegingsruimte ontstaan. Er wordt steeds hoger opgekocht. Dit betekent vertrouwen. Bitcoin kan op elk moment uitbreken.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:47:
Vertrouwen + uitbreken = moon
Onder de 61k komt die niet meer.
Ik wacht nog steeds tot mijn dode bag TKY een dollar per stuk waard wordt. Dat zou deze bullrun moeten gebeuren heb ik me laten vertellen! Dat ik me ooit aan die troep gewaagd heb, al m'n Neo vergooid aan die rotzooi (Zeepin, Gala, TKY, Apex)Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:29:
1 van mijn guurste shitcoins uit de 2018 periode, KRL, is lekker aan het pompen.
Dat, maar er moet bereidheid zijn om te kopen. En ik vrees dat, hoe hoger die komt, er juist steeds meer bereidheid is om te verkopen. Wie wil op deze prijzen kopen? Dat is de vraag. Ik denk dat er wel wat corporates zijn die willen investeren, maar sideways betekent simpelweg dat vraag/aanbod gelijk blijft.enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Ik zie juist een steeds kleinere bewegingsruimte ontstaan. Er wordt steeds hoger opgekocht. Dit betekent vertrouwen. Bitcoin kan op elk moment uitbreken.
Vertrouwen + uitbreken = moon
Daarnaast zitten veel mensen te wachten op die 100k bijvoorbeeld. Reken maar dat ie vanaf daar een flinke smakkerd gaat maken dik 10% kijk ik niet van op.
Eigenlijk sinds gister begonnen, nu 2 mensen in mijn mining team (meer altijd welkom uiteraardA87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
Zoals ik het zie; het kost je niks, maar omdat het niet bekend is of en wanneer fase 3 live gaat (connecten naar een exchange en dat de Pi coins dus daadwerkelijk waarde krijgen) weet je ook niet of het je wat op gaat leveren. Maar nogmaals, je hebt naar mijn mening niks te verliezen door wat Pi coins te minen
Verwijderd
Ja prachtig. Opende vanochtend Cointrackr, moest even in mijn ogen wrijven.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Mooi hè, als anderen je een groene ladder aanreiken zodat je uit zo'n stinkende gierput kunt komen?![]()
Toch mooi, gewoon wat lowlifen en uitslapen terwijl de centen je over nacht in de schoot geworpen worden.
En dan ook nog met een bult rotzooi waarbij je geen 2x hoeft na te denken om het te verkopen.
Je mag @spietie bedanken voor je beginnersfoutje toentertijd..Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:29:
https://gathering.tweaker...message/54558979#54558979
Dit is juist het perfecte moment om te kopen. Je bent wel goed gek (niks persoonlijks) als je nu verkoopt. Dat zag je aan die whale die voor 56k verkocht en op 57 terug kocht. Met het perspectief op een voortzetting van de bullrun kunnen we Bitcoin naar 280-500k krijgen. Als je nu collectief roet in het eten gooit dan verpest je het als enkel voor jezelf. Whales die er zo instaan zijn we liever kwijt dan rijk.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Dat, maar er moet bereidheid zijn om te kopen. En ik vrees dat, hoe hoger die komt, er juist steeds meer bereidheid is om te verkopen. Wie wil op deze prijzen kopen? Dat is de vraag. Ik denk dat er wel wat corporates zijn die willen investeren, maar sideways betekent simpelweg dat vraag/aanbod gelijk blijft.
Daarnaast zitten veel mensen te wachten op die 100k bijvoorbeeld. Reken maar dat ie vanaf daar een flinke smakkerd gaat maken dik 10% kijk ik niet van op.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het perfecte moment (muv alle momenten hiervoor dat die lager stond) is om te kopen want dit is je laatste kans om onder de vorige ATH te kopen. Als die eenmaal de ATH voorbij is gaat die enorme support vormen en zit je veilig met je bags. Waarschijnlijk ook gedurende de gehele volgende bear market. Whales weten dit echt wel, dus die kopen alles razendsnel op. Dat zie je.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 19-10-2021 10:51 ]
Verwijderd
Stokstaart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Je mag @spietie bedanken voor je beginnersfoutje toentertijd..
https://gathering.tweaker...message/54558979#54558979
Mijn enige ico ooit. Heeft wat jaartjes geduurd voordat het rendabel werd zegmaar.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik koop of verkoop momenteel helemaal niks!enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:47:
[...]
Dit is juist het perfecte moment om te kopen. Je bent wel goed gek (niks persoonlijks) als je nu verkoopt.
Ja, misschien m'n link en ksm voor BTC.
Waar zie je dat dan?Dat zag je aan die whale die voor 56k verkocht en op 57 terug kocht. Met het perspectief op een voortzetting van de bullrun kunnen we Bitcoin naar 280-500k krijgen. Als je nu collectief roet in het eten gooit dan verpest je het als enkel voor jezelf. Whales die er zo instaan zijn we liever kwijt dan rijk.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het perfecte moment (muv alle momenten hiervoor dat die lager stond) is om te kopen want dit is je laatste kans om onder de vorige ATH te kopen. Als die eenmaal de ATH voorbij is gaat die enorme support vormen en zit je veilig met je bags. Waarschijnlijk ook gedurende de gehele volgende bear market. Whales weten dit echt wel, dus die kopen alles razendsnel op. Dat zie je.
Ik ben wel benieuwd welke bronnen jij hebt waardoor je zo enorm bullish bent.
Verwijderd
Of we staan over 2 maanden weer op 32k.enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:47:
[...]
Dit is juist het perfecte moment om te kopen. Je bent wel goed gek (niks persoonlijks) als je nu verkoopt. Dat zag je aan die whale die voor 56k verkocht en op 57 terug kocht. Met het perspectief op een voortzetting van de bullrun kunnen we Bitcoin naar 280-500k krijgen. Als je nu collectief roet in het eten gooit dan verpest je het als enkel voor jezelf. Whales die er zo instaan zijn we liever kwijt dan rijk.
Maar ik hodl ook, BTC dan. Mijn shitcoins ben ik lekker links en rechts aan het dumpen zodra er een mooie pump verschijnt.
Buy low sell high toch.
Nooit verkeerd om wat stables achter de hand te hebben wanneer die rode candles komen.
Elke keer als ik iemand een vraag zie stellen als deze, kijk ik even naar de posternaam, en vrijwel altijd is het iemand waar ik nog nooit van gehoord heb en dat is dan vermoedelijk vrijwel altijd iemand nieuw to the game. Heel soms halen 'jullie' er wel iets goeds uit, maar het is meer de denkwijze die opvalt.JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:58:
Lamden TAU al gezien heren? Layer 1 Network, zeer lage marketcap.
[Afbeelding]
Is vandaag ff lekker gegaan hoor. Mooi project met een actief twitteraccount:
https://twitter.com/LamdenTau
Link is best een rot moment om om te zetten met de huidige koers.MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:56:
[...]
Ik koop of verkoop momenteel helemaal niks!![]()
Ja, misschien m'n link en ksm voor BTC.![]()
[...]
Waar zie je dat dan?
Ik ben wel benieuwd welke bronnen jij hebt waardoor je zo enorm bullish bent.
En ik vermoed dat qua bullish dat hij tegenwoordig aan het logeren is bij @anti elppa
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/LRsKhrbZfZB5NkLkXSvbEOih.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5tMjq5wBzwHLVtx5IqM44KB3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NhKRjQgyrLFGweJYkuBJHsWU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FhYmqvX9S3A4GvvGEZ9D7VSk.png?f=fotoalbum_large)