God morks in wysterious ways.
Heeft ie BTC gekocht?Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:00:
[...]
OMG WOW!!
mijn zoontje van 5 heeft aan mijn pc gezeten![]()
"Time is on our side."MaStar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:35:
Gaan we nog een keer over de all time high heen of wat??
B. Cowen, 2021
Ik twijfel.MaStar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:35:
Gaan we nog een keer over de all time high heen of wat??
Zero.
Dalende maandag, dippende dinsdag, waardeloze woensdag, dump donderdag, f***ing friday, zaadlozende zaterdag en zeurende zondag.pletter schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:07:
@Pelox als ik naar de muntjes kijk .krijgen zo al Pingo zei dalende maandag.😡
Het is net het echte leven.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 19:26 ]
Zero.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Bedankt.PlanR schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:42:
62 houd lang stand.
Zero.
vooral dat moment: stacking sats 😁
nothing stops this train
Als je trouwt is die zaadlozende zaterdag ook voorbij. Wordt het zaaddodende zaterdagPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:16:
[...]
Dalende maandag, dippende dinsdag, waardeloze woensdag, dump donderdag, f***ing friday, zaadlozende zaterdag en zeurende zondag.
Het is net het echte leven.
Met genoeg sats hoeft dat niet zo te zijn.Waah schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:59:
[...]
Als je trouwt is die zaadlozende zaterdag ook voorbij. Wordt het zaaddodende zaterdag
Zero.
Van dames van plezier krijg ik geen plezier
Van sats wel
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 18-10-2021 20:05 ]
Ik zou het niet weten.Waah schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
Van dames van plezier krijg ik geen plezierniet mijn ding.
Zero.
je kan ook een huisje huren op een bekend vakantiepark..Waah schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
Van dames van plezier krijg ik geen plezierniet mijn ding.
Van sats wel
Want? Heb ik iets gemist? Was even de jongste op bed leggen..Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:09:
Iedereen zijn riemen vast?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nee nog niet. Snel die riemen vast, ook bij die kleintjes!Stokstaart schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Want? Heb ik iets gemist? Was even de jongste op bed leggen..
Zero.
Haha dacht dat jij ook nog student wasStokstaart schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Want? Heb ik iets gemist? Was even de jongste op bed leggen..
BTC.D gaat lekker trouwens
Het een sluit het ander niet uit.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Tx voor de heads-up. Dat zijn schommelingen waar ik nog ff aan zal moeten wennenTaro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:24:
@Pelox Voor de 72k (uiteraard via de 69k) bedoel je? Want als die gaat, dan gaat het hard. Er komen nu van die ochtenden aan dat de koers 5-10k gestegen of gedaald zal zijn sinds je naar bed ging.
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Helaas, die tijd is geweest.. Het volgende Stokstaartje meldt zich aan in januari..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Geen ervaring, maar het concept is al een turn off....
Iets gemist?twain4me schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
je kan ook een huisje huren op een bekend vakantiepark..
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 18-10-2021 20:27 ]
Tja, jong geleerd, oud gedaanTaro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
Enne.... Heeft die alle crypto nu weggesluist?Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:00:
[...]
OMG WOW!!
mijn zoontje van 5 heeft aan mijn pc gezeten![]()
Zo ja, je kan altijd hier terecht voor hulp.
Of gewoon later studeren.. ik ben afgestudeerd op m'n 37e met 2 kids van 8
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hehe, same here, maar dan 4 en 7.St@m schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:31:
[...]
Of gewoon later studeren.. ik ben afgestudeerd op m'n 37e met 2 kids van 8
Dan toch graag éérst omhoog… Maar ik heb er een goed gevoel bij - we houden dit niveau tot nu toe erg goed vast, ondanks dat iedereen toch wat triggerhappy is.Taro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:24:
Er komen nu van die ochtenden aan dat de koers 5-10k gestegen of gedaald zal zijn sinds je naar bed ging.
HODL
Maktub
EensMrMrq schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:37:
[...]
Dan toch graag éérst omhoog… Maar ik heb er een goed gevoel bij - we houden dit niveau tot nu toe erg goed vast, ondanks dat iedereen toch wat triggerhappy is.
HODL
Ik vermoed dat de ATH minimaal een keer getest zal gaan worden voordat de koers echt naar beneden gaat. Zo dicht er bij en het dan niet proberen... ik kan het mij niet voorstellen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Kunst in het kwadraat, daar leen ik wel een flufje KSM aan uit.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Onderneem je actie Taro als we op de ATH zitten? Deel eruit? Om lager terug in te stappen? Of hodl..Taro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Eens
Ik vermoed dat de ATH minimaal een keer getest zal gaan worden voordat de koers echt naar beneden gaat. Zo dicht er bij en het dan niet proberen... ik kan het mij niet voorstellen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik doe nu ook mee met Lightning. Ik heb mijn eerste via de Satoshi Radio - Ring Of Fire community gedaan.
Tja. toch maar even Lezen. HODL
Hodl denk ik, misschien na een goede stijging langzaam wat afbouwen. Maar heb nog geen plan, ik zie het wel.PlanR schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Onderneem je actie Taro als we op de ATH zitten? Deel eruit? Om lager terug in te stappen? Of hodl..
Ja, ik snap de verwarring. Ik had het niet over ETH of BTC. Ik ben niet heel erg thuis in hoe je momenteel ETH krijgt, maar BTC is eigenlijk niet te staken. Je kan het stallen op plaatsen die het op hun beurt weer uitlenen (tenminste dat zeggen ze) waardoor je een beloning krijgt.twit schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Ik loop toch al even mee in dácht te weten dat ik alle belangrijke trends en do’s en dont’s wel enigszins heb meegekregen maar dit moet ik even dubbelchecken. Ik meen dat jij een deel van je btc (misschien ook eth?) gestaked hebt bij de nexo’s en cro’s van deze wereld. Maar geen van die opties biedt toch de mogelijkheid te staken vanuit je eigen (HW) wallet of wel? Het feit dat ik geen enkele optie ken waarbij je zélf eigenaar blijft van de coins (dus private keys) heeft mij tot nu toe altijd weerhouden om iets met staking te doen.
Als ik een optie over het hoofd zie (als ik het geen 7-8% zoals bij sommige aanbieders) dan hoor ik het heel graag!😊
EDIT: ik had het dus vooral over btc en of eth. Misschien dat jij doelde op alts waar dit soort staking ook kan?
Echte PoS coins hebben vaak een mogelijkheid om je coins te staken vanaf je eigen hardware-wallet. Dit heb ik lang wel gedaan bij onder andere ICX, ADA en BAND om maar wat voorbeelden te noemen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
VI is de kapsalon van 2021.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:36:
Crypto talks bij Veronica Inside... Waar gaat het heen
Zero.
100kVictor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:36:
Crypto talks bij Veronica Inside... Waar gaat het heen
Volgens de meneer daar die te gast was, 1 miljoen dollar in 2027.
Dat is Chris Woerts, die volgt dat Plan B volgens mij.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
Hij heeft er zelf minimaal 100 begreep ik.
Chrisje woerts zei ook dat alle bitcoin in 2030 gemined is.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
Zero.
Exact, complete prutser. Echt iemand van paar eeuwen terug die veel geld over heeft, en in een skybox paar jaar terug iemand over bitcoin heeft horen praten, en er toen paar zakken fiat ingestopt.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:44:
[...]
Chrisje woerts zei ook dat alle bitcoin in 2030 gemined is.
Kennis van zaken heeft ie iig totaal niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekker belangrijk, hij zorgt voor aandacht, exposure en greed. Bij een programma met zo'n 600.000 kijkende Henk & Ingrids.anti elppa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:49:
[...]
Exact, complete prutser. Echt iemand van paar eeuwen terug die veel geld over heeft, en in een skybox paar jaar terug iemand over bitcoin heeft horen praten, en er toen paar zakken fiat ingestopt.
Kennis van zaken heeft ie iig totaal niet.
Laat Chrisje maar lekker lullen
In de topicstart staan wat DOGE wallet adressen van de meest bekende users hier.baba420 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:50:
Ik wil graag paar sats geven aan sommige users hier. Zoveel geleerd en gelachen hier. Ik hoop dat dat toegestaan wordt hier. In plaats van thumbs up gewoon paar sats over Lightning. Kan je een biertje halen in Arnhem.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben ermee gestopt en heb de app verwijderd een tijdje terug.A87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
Zijn er nog meer mensen PI coin aan het minen?
Zero.
heb nu 7 stuksPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Ik ben ermee gestopt en heb de app verwijderd een tijdje terug.
Ja ik ook.. compleet kansloos, en vreet je batterij opPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Ik ben ermee gestopt en heb de app verwijderd een tijdje terug.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb het een paar keer voorbij zien komen de afgelopen maanden en steeds met waarschuwingen van bekende users hier dat het niet verstandig is om het te gaan doen. Ben er dus ver vandaan gebleven.A87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
ja was al gezegd een paar keerNgangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:58:
[...]
Ik heb het een paar keer voorbij zien komen de afgelopen maanden en steeds met waarschuwingen van bekende users hier dat het niet verstandig is om het te gaan doen. Ben er dus ver vandaan gebleven.
Je hebt de app toch wel voldoende leesrechten op je telefoon gegeven he? Anders kunnen ze niet bij je andere gegevens zoals evt. cryptowallets, contactenlijst, etc.A87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:55:
Ja, gewoon lekker negeren joh, wat kan je nou gebeuren.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 18-10-2021 21:59 ]
gaat via facebookTaro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:59:
[...]
Je hebt de app toch wel voldoende leesrechten op je telefoon gegeven he? Anders kunnen ze niet bij je andere gegevens zoals evt. cryptowallets, contactenlijst, etc.
[...]
Ja, gewoon lekker negeren joh, wat kan je nou gebeuren.
Waarom luister je dan niet naar het advies? Ik had je een paar dagen geleden getipt over een andere munt die je kunt minen + verkopen. PI is niet de moeite waard.
ik heb geen hardware alleen mobiel:)FriezNL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:02:
[...]
Waarom luister je dan niet naar het advies? Ik had je een paar dagen geleden getipt over een andere munt die je kunt minen + verkopen. PI is niet de moeite waard.
Juist Facebook staat er bekend om, om elke zucht van wat er ook maar met persoonlijke data te maken heeft uit je apps te trekken. Ajb, zodra je iets "gratis" kan krijgen, dan is het nooit gratis. Alleen je komt er vaak pas laat achter wat het daadwerkelijk gekost heeft, of je moet bereid zijn om wat DYOR te doen.
Ik krijg alleen steeds meer het idee dat je graag de mening leest van diegenen die hetzelfde doen als jou en dat je meningen die niet in je straatje passen naast je neerlegt.
Geeft niets, maar het roept de volgende keer dat je evt hulp nodig hebt waarschijnlijk wel meer weerstand op. Dat gezegd hebbende, hoop ik dat je er succes me hebt, maar ik twijfel eerlijk gezegd.
XLA is speciaal ontworpen om op mobiele telefoons te minen.
https://scalaproject.io/#mobileminer
Levert nu nog weinig op maar wie weet in de toekomst.
Ja dat is ook zo.Ngangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:51:
[...]
Lekker belangrijk, hij zorgt voor aandacht, exposure en greed. Bij een programma met zo'n 600.000 kijkende Henk & Ingrids.
Laat Chrisje maar lekker lullen
Komen die 600k h&i's zijn huis slopen bij een dip van 90%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan heeft Musk nog wel een paar goede tips voor hem.anti elppa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Ja dat is ook zo.
Komen die 600k h&i's zijn huis slopen bij een dip van 90%
Waarschijnlijk is een reisje naar Mars er 1 van.
Dan gaat Bitcoin er zodadelijk vast weer vandoor, zonder Eth op de bagagedrager
Even een APK'tje sideloaden op je mobiel waarop je bijvoorbeeld ook Binance & Coinbase hebt staan...FriezNL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
XLA is speciaal ontworpen om op mobiele telefoons te minen.
https://scalaproject.io/#mobileminer
Levert nu nog weinig op maar wie weet in de toekomst.
Nee dank je...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
"Ze verwachten... "Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:44:
[...]
Chrisje woerts zei ook dat alle bitcoin in 2030 gemined is.
Volgens mij doet Chris Woerts gewoon zoals de meeste hier, maar dan op televisie. Zie er niks verkeerds aan.
Nee ik ook niet, van mij mag hij zeggen wat hij wil. Alleen jammer dat het niet klopt.DoeEensGek schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:13:
[...]
"Ze verwachten... "
Volgens mij doet Chris Woerts gewoon zoals de meeste hier, maar dan op televisie. Zie er niks verkeerds aan.
Zero.
Shit. Al dat gratis geld wat ik met die internetmunten heb gekregen moet ik terugbetalen?Ngangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:05:
[...]Ajb, zodra je iets "gratis" kan krijgen, dan is het nooit gratis.
DoeEensGek schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:13:
[...]
"Ze verwachten... "
Die keuze moet een ieder voor zichzelf maken, ik benoem enkel een alternatief welke je met een mobiel kunt minen en ook daadwerkelijk is te verkopen. Maar terechte opmerking dat je je altijd moet afvragen of je zulke apps op je telefoon wilt hebben draaien.iVibes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:11:
[...]
Even een APK'tje sideloaden op je mobiel waarop je bijvoorbeeld ook Binance & Coinbase hebt staan...
Nee dank je...
Het is niet zo alsof alles wat hij zei niet klopte. Voorlopig weten velen er hier meer vanaf maar hebben minder BTC in hun walletPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Nee ik ook niet, van mij mag hij zeggen wat hij wil. Alleen jammer dat het niet klopt.
Ga je gang.MaStar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:16:
Als ze zelfs bij VI over Crypto beginnen moet je verkopen. Fair en Greed stijgt dan teveel....
Hij heeft het goed geregeld dat is zeker zo.Ngangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Het is niet zo alsof alles wat hij zei niet klopte. Voorlopig weten velen er hier meer vanaf maar hebben minder BTC in hun wallet.
Zero.
In 2017 alMaStar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:16:
Als ze zelfs bij VI over Crypto beginnen moet je verkopen. Fair en Greed stijgt dan teveel....
Jup, graag storten op wallet address n1L2h4x0rzKewLph34pR0n1337ftwRay_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
Shit. Al dat gratis geld wat ik met die internetmunten heb gekregen moet ik terugbetalen?
De Titanic ?Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
Weet iemand welke bergketen dit is?
[Afbeelding]
Zou expert @Verwijderd daarvoor inroepen, hij heeft ervaring met bergen bekijkenVictor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
[Afbeelding]
Retrace mountain.Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
[Afbeelding]
Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
[Afbeelding]
Zero.
Broke(back) MountainVictor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
[Afbeelding]
The Shitcoin HillsVictor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:23:
[Afbeelding]
de Doge-mountain op de SHIB piste?
nothing stops this train
Moon, now.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:53:
Wie hakt de knoop door.. moon of rekt.. kiezen maar!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qWuT70YKKWEg0sJTwRxSYMgD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8b35kSNOmTX1IEJva4I0kyDf.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vxmYCrNXRLHyqbl1Qe3o8QFc.jpg?f=user_large)