ETH zit in de categorie alt en alts bloeden zodra BTC in beweging komt (zie flowchart van Jaapio).DaWayne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:06:
ETH gaat helemaal door het putje...
Het 'Degiro' van USA. Toegangelijke app/website om aandelen en ETF's aan te schaffen die in de States populair is.
I know, maar had verwacht dat ETH zich sterker zou houden dan de meeste Alts, dat is afgelopen weken in ieder geval niet. Maar komt goed, ETH 10k eind dit jaar toch?BTC100K2021 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:08:
[...]
ETH zit in de categorie alt en alts bloeden zodra BTC in beweging komt (zie flowchart van Jaapio).
Verwijderd
[Vimeo: Kan gebeuren]DaWayne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:06:
DaWayne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:06:
Maken jullie je nu te snel zorgen of ik te langzaam? Ik zie het probleem in ieder geval totaal niet. BTC en ETH doen het prima de afgelopen 2 weken.BTC100K2021 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:08:
[...]
ETH zit in de categorie alt en alts bloeden zodra BTC in beweging komt (zie flowchart van Jaapio).
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ach dit is gewoon om allemaal die achterlijke leverage longs eruit te halen.
Omhoog gaan we toch.
https://opensea.io/seaart
etf buy the rumor event denk ik zo. Nu kan er weer wat gedumpt gaan worden.jorwas schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:04:
had toch wat meer FOMO verwacht na zo'n weekly close. 60K lijkt het ook niet te gaan houden
Dus het was een buy the rumour, sell the news?
Verwijderd
Always has been.roflexx schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:12:
Dus het was een buy the rumour, sell the news?
Ik was hartstikke blij, want ik heb net de dip gekocht.
Toen zoomde ik uit. Slik
Nou ja, iemand moet toch op dit niveau blijven kopen he? Graag gedaan jongens.
Toen zoomde ik uit. Slik
Nou ja, iemand moet toch op dit niveau blijven kopen he? Graag gedaan jongens.
Nee hoor, wat mij betreft deel ik je mening.. Sterker nog, een retest en bevestiging van support lijkt me alleen maar gezond.Ngangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
[...]
Maken jullie je nu te snel zorgen of ik te langzaam? Ik zie het probleem in ieder geval totaal niet. BTC en ETH doen het prima de afgelopen 2 weken.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zie het probleem ook niet, +-2000 bij BTC is just another day..Ngangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
[...]
Maken jullie je nu te snel zorgen of ik te langzaam? Ik zie het probleem in ieder geval totaal niet. BTC en ETH doen het prima de afgelopen 2 weken.
[Afbeelding]
ALTs zitten op dit moment in Limbo. Ik vraag me af wat er nodig is om coins als ADA en SOL weer te laten stijgen. Alleen BTC, meme en uber shitcoins lijken nog te stijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 18-10-2021 15:23 ]
kopersfRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:22:
ALTs zitten op dit moment in Limbo. Ik vraag me af wat er nodig is om coins als ADA en SOL weer te laten stijgen.
die gast blijft leuk ^^
nothing stops this train
Bitcoin boven 70k.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:22:
ALTs zitten op dit moment in Limbo. Ik vraag me af wat er nodig is om coins als ADA en SOL weer te laten stijgen. Alleen BTC, meme en uber shitcoins lijken nog te stijgen.
Zo dat was de laatste keer onder de 61k
toch?
Doe maar even een higher (at)high
toch?
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 15:30 ]
Zero.
We hebben anders de hele ochtend nog boven het huidige niveau gezetenNordcore schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:30:
Wauw, BTC knalt er weer lekker op los
Eens.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:28:
Zo dat was de laatste keer onder de 61k![]()
toch?
Serieus weinig FOMO hier.. vooral veel FOLA
Zero.
Echt genieten dit topic.
Ene moment iedereen in extase, andere moment springt de helft van het balkon.
En dat dan een keer of 40. Per uur.
Belooft nog wat met een echte bearmarkt dan...Darrell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:32:
Echt genieten dit topic.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik hou d'r zo van.Darrell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:32:
Echt genieten dit topic.
Verwijderd
SOL is een gecentraliseerde shitcoin die draait op 3 puberale rukbunker servers.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:22:
ADA heeft een werkende website met heel veel hypewoorden. Maar echt veel.
Dat deze munten nog niet op de bodem van het moeras liggen, waar ze horen, is een godswonder opzich.
Dikke zeepbel tech die ondanks 99,99% luchtvulling toch nog ergens bovenin de ranglijst weten rond te dartelen dankzij de bullish thermosfeer.
Kortom; paar devs die wat hypewoorden op social media kotsen en een handje vol datums uit hun broekzak scheppen, dan gaan ze wel weer.
Of niet.
Maakt verder ook niet zoveel uit voor de wereld als geheel.
Eens, ik zal niet meer trollenNgangatar schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
[...]
[Afbeelding]
ik heb even niets te melden maar wil wel graag van de gelegenheid gebruik maken om op pagina 666 een reactie achter te laten.
Ik proef wat aversie bij je. Klopt dat?Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
SOL is een gecentraliseerde shitcoin die draait op 3 puberale rukbunker servers.
Dat deze munten nog niet op de bodem van het moeras liggen, waar ze horen, is een godswonder opzich.
Dikke zeepbel tech die ondanks 99,99% luchtvulling toch nog ergens bovenin de ranglijst weten rond te dartelen dankzij de bullish thermosfeer.
Kortom; paar devs die wat hypewoorden op social media kotsen en een handje vol datums uit hun broekzak scheppen, dan gaan ze wel weer.
Of niet.
Deze volatiliteit gebeurt met 1 hoofddoel: het omhoog krikken van de BTC.D. We hebben nu eenmaal meer marktaandeel nodig om de hogere regionen te bereiken..
Dat er ook nog wat geliquideerd wordt is een positief neveneffect.
Dat er ook nog wat geliquideerd wordt is een positief neveneffect.
WeAk HaNdS sPoTtEd!!!1!1Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:43:
I sold a fluf in the pump.
In de week van 18 oktober.roflexx schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:37:
Hoe laat gaat testnet celr live?
Zijn alle weakhands op 60k uitgestapt? Ja, dan kunnen we door naar boven toe
Ik zit op de chart te kijken en zie dat er sinds begin oktober alleen nog LH neer zijn gezet. Laat die nieuwe ATH maar snel komen
Ik zit op de chart te kijken en zie dat er sinds begin oktober alleen nog LH neer zijn gezet. Laat die nieuwe ATH maar snel komen
Het is allemaal gebakken lucht. De hele economie is gebaseerd op het feit dat wij met z'n allen elkaar vertellen dat iets waarde heeft, terwijl men aan de absolute top allang weet dat de wereld failliet is, en zijn hoofd in het zand steekt. Crisis na crisis wordt er geld bijgedrukt, leningen worden 'opgekocht', wat feitelijk gewoon weer geld bijdrukken betekent.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
SOL is een gecentraliseerde shitcoin die draait op 3 puberale rukbunker servers.
Of niet.
Als Jan Modaal zijn creditcard post niet meer opent gaat hij failliet, als de FED en ECB dit doen is no problemo. Want tja, wat is het alternatief?
Ah, flufje verkocht voor een weekendje milfhunten op Landal dus weer om je heavy bag te legen.
Niks mis mee hoor. Dat beetje wat ik net heb gekocht heb ik ook weer verkocht. Dat waren alweer meer centjes winst dan ik in 8 uur bij elkaar kan werken. Ergens best deprimerend.
Alternatief is al in de maak, volgens mij komt de digitale coin van China volgend jaar op de markt, bij ons doet dit nog enkele jaren, eerst moet het systeem goed geïmplementeerd worden.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:46:
[...]
Het is allemaal gebakken lucht. De hele economie is gebaseerd op het feit dat wij met z'n allen elkaar vertellen dat iets waarde heeft, terwijl men aan de absolute top allang weet dat de wereld failliet is, en zijn hoofd in het zand steekt. Crisis na crisis wordt er geld bijgedrukt, leningen worden 'opgekocht', wat feitelijk gewoon weer geld bijdrukken betekent.
Als Jan Modaal zijn creditcard post niet meer opent gaat hij failliet, als de FED en ECB dit doen is no problemo. Want tja, wat is het alternatief?
Daarom zoveel mogelijk sats krijgen in de komende jaren...
nothing stops this train
Rip cryptoKol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:49:
[...]
Alternatief is al in de maak, volgens mij komt de digitale coin van China volgend jaar op de markt, bij ons doet dit nog enkele jaren, eerst moet het systeem goed geïmplementeerd worden.
Daarom zoveel mogelijk sats krijgen in de komende jaren...
You have no ideaDarrell schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
Ah, flufje verkocht voor een weekendje milfhunten op Landal dus weer om je heavy bag te legen.
Zero.
Ik heb een vermoeden wie er altijd in dat Bollo-pak zit.
lijkt toch Woon te worden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ray_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Ik heb een vermoeden wie er altijd in dat Bollo-pak zit.
had ik gisteren gesloten op 61k en gister avond weer een x8 geopend op 59.4k. en die loopt nogzenith schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Heb je die long inmiddels al gesloten of staat die nog ?
Bij de kleedkabines van het zwembad. Een akelig treffende vergelijking.
Netjes hoor, ik heb hem ook gisteren gesloten op 61k. Net ook weer gesloten, alleen iets te vroeg...anti elppa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
had ik gisteren gesloten op 61k en gister avond weer een x8 geopend op 59.4k. en die loopt nog
ja is lastig dit gebied, erg volatiel allemaal. Best spannend en vroeger zou ik uit paniek buy high sell low doen. Nu ga ik gewoon op mijn handen zittenzenith schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
Netjes hoor, ik heb hem ook gisteren gesloten op 61k. Net ook weer gesloten, alleen iets te vroeg...
Valt wel op dat die btc pump elke keer rond 4uur is.
Ik loop toch al even mee in dácht te weten dat ik alle belangrijke trends en do’s en dont’s wel enigszins heb meegekregen maar dit moet ik even dubbelchecken. Ik meen dat jij een deel van je btc (misschien ook eth?) gestaked hebt bij de nexo’s en cro’s van deze wereld. Maar geen van die opties biedt toch de mogelijkheid te staken vanuit je eigen (HW) wallet of wel? Het feit dat ik geen enkele optie ken waarbij je zélf eigenaar blijft van de coins (dus private keys) heeft mij tot nu toe altijd weerhouden om iets met staking te doen.Gelukszoekr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:41:
[...]
Ik zou zoveel mogelijk proberen te staken in native wallets omdat:
1. Je meestal een hogere reward krijgt
2. Je coins vaak gestaked kunnen worden vanuit je eigen wallet en dat is veiliger dan alles op een exchange te laten staan
Als ik een optie over het hoofd zie (als ik het geen 7-8% zoals bij sommige aanbieders) dan hoor ik het heel graag!😊
EDIT: ik had het dus vooral over btc en of eth. Misschien dat jij doelde op alts waar dit soort staking ook kan?
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 18-10-2021 16:09 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Aaaaand's it's gone...
If it aint broke, fix it till it is!
And back! Nu even doorzetten en we pakken die ATH, ik voel het
Nog maar een keer dan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/51jmfKOAjE9vxfRIPIk16dsn.jpg?f=user_large)
Ok, beetje flauw. Maar 'when moon?' roepen terwijl BTC zich opmaakt voor een run is geen hele goede vraag, imo. Alts, en met name de minder levensvatbare (aan jou de keuze of CELR daar onder valt of niet) zullen niet zomaar sprintjes trekken op dit moment. Dat het testnet deze week live gaat zit vermoedelijk al in de prijs.
En wie weet kan je deze post later deze week nog een keertje quoten met als bijschrift 'that didn't age well', omdat hee, het is crypto. Wie weet alsnog.
Bottomline: ik weet 't ook niet. Iemand anders ook niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/51jmfKOAjE9vxfRIPIk16dsn.jpg?f=user_large)
Ok, beetje flauw. Maar 'when moon?' roepen terwijl BTC zich opmaakt voor een run is geen hele goede vraag, imo. Alts, en met name de minder levensvatbare (aan jou de keuze of CELR daar onder valt of niet) zullen niet zomaar sprintjes trekken op dit moment. Dat het testnet deze week live gaat zit vermoedelijk al in de prijs.
En wie weet kan je deze post later deze week nog een keertje quoten met als bijschrift 'that didn't age well', omdat hee, het is crypto. Wie weet alsnog.
Ok, ok, maar dat we naar rechts gaan is vrij zeker wel, toch?Ray_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:28:
Ik mis de 59kknakworst schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:27:
Laatste anderhalf uur:
[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Zero.
Grappig dat jij het steeds over (* x) hebt, in principe gaat het toch om hoeveel contracten je 'leent'?anti elppa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
had ik gisteren gesloten op 61k en gister avond weer een x8 geopend op 59.4k. en die loopt nog
Als ik een positie aanga (zij het long of short) bepaal ik eerst mijn positiegrootte aan de hand van het risico dat ik wil lopen, i.e. het stop loss % ten opzichte van de positiegrootte. Vervolgens bepaal ik pas de leverage, i.e. hoe meer liquiditeit ik wil behouden in mijn account, hoe hoger de leverage. Soms volstaat een *2, soms een *10.
Hoe doe/zie jij dit?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ik weet niet wat jullie in de planning hebben staan, maar zal hier vanavond eens even een dikke bult hopium in de bullpipe klappen.
Om het weekend in te luiden maar zeker ook om de cryptogoden goed te stemmen door rituele rookwerkzaamheden.
Hogere sferen = hogere koersen.
Zo staan het nu eenmaal in de economische intergalactische wetten geprogrammeerd.
'Het volk bidt in een uitgebreid ritueel tot Satoshi, zodat zijn bescherming een kalmerende zegen biedt.'
En zo het geschiedde. De koersen zijn tenslotte maar koersen.
'Het hopium ritueel is een onderdeel van de Bitcoin maximalisten. In het ritueel zoekt een maximalist een spiritueel contact met Satoshi of blockchain gerelateerde spirituele wezens, of een vorm van decentrale werkelijkheid of leer. Voorbeelden hiervan zijn Bitcoin, core nodes, mining decentralisatie, investerende wezens en heilige whitepapers. Het doel van een hopium ritueel kan zijn om eerbied te tonen, een verzoek te doen, of om de eigen gedachten en emoties uit te sluiten en/of richting te geven.'
Om het weekend in te luiden maar zeker ook om de cryptogoden goed te stemmen door rituele rookwerkzaamheden.
Zo staan het nu eenmaal in de economische intergalactische wetten geprogrammeerd.
'Het volk bidt in een uitgebreid ritueel tot Satoshi, zodat zijn bescherming een kalmerende zegen biedt.'
'Het hopium ritueel is een onderdeel van de Bitcoin maximalisten. In het ritueel zoekt een maximalist een spiritueel contact met Satoshi of blockchain gerelateerde spirituele wezens, of een vorm van decentrale werkelijkheid of leer. Voorbeelden hiervan zijn Bitcoin, core nodes, mining decentralisatie, investerende wezens en heilige whitepapers. Het doel van een hopium ritueel kan zijn om eerbied te tonen, een verzoek te doen, of om de eigen gedachten en emoties uit te sluiten en/of richting te geven.'
Ik ben blij dat ik mijn long position nog niet gesloten heb. Hopium over de longen, altijd goed.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:39:
Ik weet niet wat jullie in de planning hebben staan, maar zal hier vanavond eens even een dikke bult hopium in de bullpipe klappen.
Zoom anders even uit...AlterBridge schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:17:
[Afbeelding]
When moon =(? Dat Celr doet ook maar weinig momenteel... Of zien we daar aan het eind al voldoende groen om in te stappen ^^?
Hij is nu gewoon aan het consolideren. Van juli t/m september van 2 cent naar bijna 20 cent gegaan. Dan moet je niet verwachten dat ie gelijk weer een x10 doet
https://twitter.com/kusam.../1450108981805035520?s=20
Voorstel is binnen om nieuwe KSM auctions te starten op 23/10
Voorstel is binnen om nieuwe KSM auctions te starten op 23/10
Ja is het aantal contracten. en dat vertaald zich naar hoeveel btc. Als ik bijvoorbeeld 0.2 btc colletaral inzet en ik doe x5, speel ik met 1 btc.Jedi_Pimp schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:33:
[...]
Grappig dat jij het steeds over (* x) hebt, in principe gaat het toch om hoeveel contracten je 'leent'?
Als ik een positie aanga (zij het long of short) bepaal ik eerst mijn positiegrootte aan de hand van het risico dat ik wil lopen, i.e. het stop loss % ten opzichte van de positiegrootte. Vervolgens bepaal ik pas de leverage, i.e. hoe meer liquiditeit ik wil behouden in mijn account, hoe hoger de leverage. Soms volstaat een *2, soms een *10.
Hoe doe/zie jij dit?
De manier met risico doe ik alleen in stukken waarin ik twijfel waar de markt heen gaat. Die zone van eind mei tot augustus bijvoorbeeld. Maar achteraf gezien kan ik beter helemaal niets doen in die zone. Maargoed das makkelijk lullen. Ik verlies niets iig. Maak zelfs wel winst, alleen staat niet in verhouding met de stress en tijd die ik erin steek
De stukken waar we nu zitten werk ik niet met risico. Ik ben zo overtuigd dat het up gaat dat ik gewoon de boel open laat zonder SL. Ik zet pas een SL als ik dik in de winst sta en niet alles wil verliezen in een -10% wick.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 18-10-2021 17:08 ]
Het laatste dipje was tot 59.850 dus hij is niet van 58.xxx naar > 59k gegaan. Maar ik begrijp je wel dus bij deze...
[Twitter: https://twitter.com/naiiveclub/status/1449860169152663555?t=ey0jBi9c1PcIV8sgffcgyQ&s=19]
vooral laatste seconden 🤣
vooral laatste seconden 🤣
nothing stops this train
Ja daar was ik niet bij. Ik heb alleen een flufje op 0,165 gekocht en precies op het laatste topje van 0,192 verkochtChaes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Hij is nu gewoon aan het consolideren. Van juli t/m september van 2 cent naar bijna 20 cent gegaan. Dan moet je niet verwachten dat ie gelijk weer een x10 doet
Ik staar nu al een tijdje naar de grafiek voor een leuk instapmomentje voor de korte termijn.
Helaas zelf geen TA ster, maar ik deel liever een grafiek waar iemand anders misschien iets over kan zeggen dan een geitenplaatje oid
Waarom gaat eth nu weer stuk? Die moet er echt aan he?
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 17:23 ]
Zero.
Offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 18-10-2021 19:11 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit valt toch wel mee, staat afgelopen maand netjes in de plus?DaWayne schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:06:
Kijk eens naar het eth/btc pair.. ethereum gaat best wel kapot.Sethro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:27:
[...]
Dit valt toch wel mee, staat afgelopen maand netjes in de plus?
Zero.
Buy the dipPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:28:
[...]
Kijk eens naar het eth/btc pair.. ethereum gaat best wel kapot.
Ik zie dat anders, BTC is met een goede run bezig en ETH stijgt ook maar veel minder snel.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:28:
[...]
Kijk eens naar het eth/btc pair.. ethereum gaat best wel kapot.
Dacht dat ik dat gedaan had op 0,62 en 0,61.
Heb nu dus een fluff ETH die groter is dan mijn BTC fluf.
De bedoeling is deze op 0,65 en 0,66 weer om te zetten in BTC. Maar dat kan nog wel even duren.
Ja in fiat, maar ik zie hem al 7 weken dalen. De laatste keer dat hij zo lang in sats daalde was februari 2021.Sethro schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:33:
[...]
Ik zie dat anders, BTC is met een goede run bezig en ETH stijgt ook maar veel minder snel.
-27%
Zero.
Niet voor mij, nog niet tenminste.roflexx schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:38:
Alleen maar goed voor deze bullrun.
Zero.
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:41:
[[URL="pp[i[uyoiikj.,llgp;.lhdp;lwqp[lt4ritjhreu8"]Video[/URL]] . ¿¶x ;/sz ;¿ ©æø¶
Ik weet het nog zo net niet of we wel een nieuwe ath gaan maken op korte termijn. Uiteindelijk wellicht wel naar de 100k, maar ik zie het zomaar gebeuren we ineens out of the blue keihard rekt gaan omdat er even een whale komt cashen.
Fomo spuit er aan alle kanten uit en dan.. klik. Sell. -30%. Maar goed ik hoop het niet uiteraard
Fomo spuit er aan alle kanten uit en dan.. klik. Sell. -30%. Maar goed ik hoop het niet uiteraard
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 17:56 ]
Zero.
Verwijderd
Kan best kloppen.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:52:
Ik weet het nog zo net niet of we wel een nieuwe ath gaan maken op korte termijn. Uiteindelijk wellicht wel naar de 100k, maar ik zie het zomaar gebeuren we ineens out of the blue keihard rekt gaan omdat er even een whale komt cashen.
Hoorde laatst in de wandelgangen dat cryptovaluta nogal volatiel kan zijn namelijk.
De groene candle op de 1m (maand) ziet er ook echt enorm uitPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:52:
Rapapa...
OMG WOW!!Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:41:
[[URL="pp[i[uyoiikj.,llgp;.lhdp;lwqp[lt4ritjhreu8"]Video[/URL]] . ¿¶x ;/sz ;¿ ©æø¶
mijn zoontje van 5 heeft aan mijn pc gezeten
nothing stops this train
Niet liegen, je zat gewoon weer aan die hopiumpijp te lurken.Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:00:
[...]
OMG WOW!!
mijn zoontje van 5 heeft aan mijn pc gezeten![]()
Zero.
Dat SFW vind ik maar nietsknakworst schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:06:
[...]
Het laatste dipje was tot 59.850 dus hij is niet van 58.xxx naar > 59k gegaan. Maar ik begrijp je wel dus bij deze...
[Afbeelding]
Betekent 30% box 3 belasting dat BTC nog maar voor 70% tegen inflatie beschermt? Stel je hebt al je spaargeld in Bitcoin en Bitcoin gaat alleen omhoog vanwege inflatie, dan heb je dus winst maar alleen tov fiat, en dan moet je daar 30% over betalen (boven een bepaald bedrag)?
God morks in wysterious ways.
30% over een fictief rendement over je vermogen ongeacht de valuta of whatever, of heb ik een nieuw box3 voorstel gemist?ArtPhil-Flower schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:08:
Betekent 30% box 3 belasting dat BTC nog maar voor 70% tegen inflatie beschermt? Stel je hebt al je spaargeld in Bitcoin en Bitcoin gaat alleen omhoog vanwege inflatie, dan heb je dus winst maar alleen tov fiat, en dan moet je daar 30% over betalen (boven een bepaald bedrag)?
Nee, je betaald 30% belasting over een “fictief” rendement wat de belasting dienst denkt dat je behaald. (Zat ergens rond de 4%, maar er zijn 2 schalen waarmee gerekend wordt.ArtPhil-Flower schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:08:
Ff snel uitgaande van die 4% betaal je dus uiteindelijk 1,2% boven je vrijgestelde vermogen van 50k per persoon.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/peyrL9TpXa0flrD8fVUHgM2p.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/q7isWY4Get1QxsOFZ3XOkKyP.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IfOuJIdgcOPGsn2UdVVVpmps.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/SCnohxrx7LKb0imGC7zjScSQ.jpg?f=fotoalbum_large)