[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.789 views

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

Link is best een rot moment om om te zetten met de huidige koers.

En ik vermoed dat qua bullish dat hij tegenwoordig aan het logeren is bij @anti elppa
True... en toch kan ik ze met winst verkopen voordat hij echt onderuit gaat tegen die moon van btc.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21

resusaapje

h less

DCteamup schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:42:
[...]

Eigenlijk sinds gister begonnen, nu 2 mensen in mijn mining team (meer altijd welkom uiteraard :) ). Zo ver ik zie kan het geen kwaad om Pi te minen via de Pi Network app. Er wordt veel negatief over gesproken, maar ik denk dat het meer de angst voor het onbekende is of het idee "dit kan toch nooit wat worden" dan dat er enig bewijs is dat dit zo lucratief zou zijn of dat je data overgehaald zou worden naar bepaalde partijen en dat soort zaken. Ik lees ook berichten over dat je batterij wordt opgevreten en dat soort dingen; dat is allemaal niet het geval in mijn ervaring. Het eet geen batterij, je hoeft de app niet open te houden voor het minen, niks van dat soort dingen.

Zoals ik het zie; het kost je niks, maar omdat het niet bekend is of en wanneer fase 3 live gaat (connecten naar een exchange en dat de Pi coins dus daadwerkelijk waarde krijgen) weet je ook niet of het je wat op gaat leveren. Maar nogmaals, je hebt naar mijn mening niks te verliezen door wat Pi coins te minen
Je eerste post ooit en het gaat hierover? En dan ook nog eens tegengesteld aan alle andere conclusies? @Taro , heb je ook een "stamp of disapproval"?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Willem Egel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

[Afbeelding]

Kennen we deze nog? Was als klein kind m'n plastic glazen schuimbol. Op een regenachtige 19 oktober 2001 brak, voordat ik naar bed ging, het schuim definitief af en moest hij van m'n ma de kliko in.
Nu bijna exact 20 jaar later zal deze goudgele rakkert zich wreken met een uithaal, waar menig glazen bol jaloers op zou worden. Nog even wat uurtjes geduld jongens :9
In 2001 luisterde jij nog naar je moeder. Ach, de jeugd, mijmer... <3

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 16:02
Benieuwd of vandaag FTM mijn sell order gaat aantikken... nog 6 eurocent te gaan..

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
DCteamup schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:42:
[...]

Eigenlijk sinds gister begonnen, nu 2 mensen in mijn mining team (meer altijd welkom uiteraard :) ). Zo ver ik zie kan het geen kwaad om Pi te minen via de Pi Network app. Er wordt veel negatief over gesproken, maar ik denk dat het meer de angst voor het onbekende is of het idee "dit kan toch nooit wat worden" dan dat er enig bewijs is dat dit zo lucratief zou zijn of dat je data overgehaald zou worden naar bepaalde partijen en dat soort zaken. Ik lees ook berichten over dat je batterij wordt opgevreten en dat soort dingen; dat is allemaal niet het geval in mijn ervaring. Het eet geen batterij, je hoeft de app niet open te houden voor het minen, niks van dat soort dingen.

Zoals ik het zie; het kost je niks, maar omdat het niet bekend is of en wanneer fase 3 live gaat (connecten naar een exchange en dat de Pi coins dus daadwerkelijk waarde krijgen) weet je ook niet of het je wat op gaat leveren. Maar nogmaals, je hebt naar mijn mening niks te verliezen door wat Pi coins te minen
LOL ik heb er nog niet naar gekeken maar je beschrijving icm je posternaam (nieuw hier) is een enorme red flag.

Minen 'zonder dat het stroom kost want het gaat door met de app dicht'.. Riiiight.. Kan zoiets geld opleveren? Jazeker want er trappen mensen in. Kan het ook een ordinaire datastelende app zijn? Jazeker. Moeite waard om iets mee te doen? Doubt it, maar dyor.

• resusaapje

resusaapje

h less

Steefmeister schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:08:
Benieuwd of vandaag FTM mijn sell order gaat aantikken... nog 6 eurocent te gaan..
Wat zijn jullie lekker druk bezig!

Ik besloot op vakantie te gaan en mijn wachtwoorden thuis te laten. Heerlijk in de waan dat de Bull ook wel verder gaat zonder mij
Ik kom hier alleen af en toe voor de memes 8)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:51

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
resusaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Je eerste post ooit en het gaat hierover? En dan ook nog eens tegengesteld aan alle andere conclusies? @Taro , heb je ook een "stamp of disapproval"?
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/69725076/disapproved.jpg

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Dit is juist het perfecte moment om te kopen. Je bent wel goed gek (niks persoonlijks) als je nu verkoopt. Dat zag je aan die whale die voor 56k verkocht en op 57 terug kocht. Met het perspectief op een voortzetting van de bullrun kunnen we Bitcoin naar 280-500k krijgen. Als je nu collectief roet in het eten gooit dan verpest je het als enkel voor jezelf. Whales die er zo instaan zijn we liever kwijt dan rijk.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het perfecte moment (muv alle momenten hiervoor dat die lager stond) is om te kopen want dit is je laatste kans om onder de vorige ATH te kopen. Als die eenmaal de ATH voorbij is gaat die enorme support vormen en zit je veilig met je bags. Waarschijnlijk ook gedurende de gehele volgende bear market. Whales weten dit echt wel, dus die kopen alles razendsnel op. Dat zie je.
Dit is de laatste kans om onder [insert number] te kopen hebben we nu al zo vaak gehoord en blijkt toch elke keer weer niet de laatste kans te zijn. De vorige keer toen we op ATH zaten zei men ook; "je mag van geluk spreken als je onder de 50k kunt inkopen". Dit soort statements zijn gewoon psy-ops om fomo aan te wakkeren en elke keer trappen mensen er weer in.

Je winst nemen op een gegeven moment is naar mijn mening geen "colectief roet in het eten gooien". Als jij "life changing geld" (dat is voor iedereen anders) bij elkaar hebt weten te hodlen, doe je er goed aan om op een gegeven moment, in ieder geval gedeeltelijk, winst te nemen. Of je het nu leuk vind of niet, op een gegeven moment gaat er gewoon winst genomen worden. Doe jij het niet niet, dan doet de ander het wel.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
jvel92 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Dit is de laatste kans om onder [insert number] te kopen hebben we nu al zo vaak gehoord en blijkt toch elke keer weer niet de laatste kans te zijn. De vorige keer toen we op ATH zaten zei men ook; "je mag van geluk spreken als je onder de 50k kunt inkopen". Dit soort statements zijn gewoon psy-ops om fomo aan te wakkeren en elke keer trappen mensen er weer in.

Je winst nemen op een gegeven moment is naar mijn mening geen "colectief roet in het eten gooien". Als jij "life changing geld" (dat is voor iedereen anders) bij elkaar hebt weten te hodlen, doe je er goed aan om op een gegeven moment, in ieder geval gedeeltelijk, winst te nemen. Of je het nu leuk vind of niet, op een gegeven moment gaat er gewoon winst genomen worden. Doe jij het niet niet, dan doet de ander het wel.
Gedeeltelijk mee eens, van winst pakken word je niet slechter. Maaaar.. wanneer je er in zit voor het langere termijn en je hebt het geld niet nodig, waarom dan winst nemen en straks geld gaan betalen over het geld wat op je spaarrekening staat?
Je kan nog zeggen, ik verkoop op bedrag X en probeer later in een dalende markt weer meer terug te kopen.

Als ik naar mijzelf kijk, mijn BTC verkoop ik niet. Ook niet wanneer BTC straks de 80/90/100K aantikt..
Uiteraard kan je niet in de toekomst kijken maar wanneer je kijkt hoeveel BTC 10 jaar geleden waard was, houd ik mijn BTC mooi in bezit en zal ik op de 'gunstige' momenten juist alleen nog maar extra BTC bijkopen.

Nu kijk ik puur alleen naar BTC voor het meer jaren plan, de alts zal je toch wel wat strakker op moeten zitten.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01-2025
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Elke keer als ik iemand een vraag zie stellen als deze, kijk ik even naar de posternaam, en vrijwel altijd is het iemand waar ik nog nooit van gehoord heb en dat is dan vermoedelijk vrijwel altijd iemand nieuw to the game. Heel soms halen 'jullie' er wel iets goeds uit, maar het is meer de denkwijze die opvalt.
Sorry hoor meneer de betweter, als je je gewoon goed inleest zie je dat dit een goed project is. Waarschijnlijk had je in 2008 ook de BTC whitepaper uitgelachen en nu zit je hier toch ;).

TAU heeft solide Tokenomics, komt steeds meer in het nieuws met upcoming projecten, tis wachten op een listing bij een van de grotere exchanges.

Altijd zelf blijven nadenken

• resusaapje

resusaapje

h less

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Elke keer als ik iemand een vraag zie stellen als deze, kijk ik even naar de posternaam, en vrijwel altijd is het iemand waar ik nog nooit van gehoord heb en dat is dan vermoedelijk vrijwel altijd iemand nieuw to the game. Heel soms halen 'jullie' er wel iets goeds uit, maar het is meer de denkwijze die opvalt.
Ach ja, zo zijn we allemaal toch begonnen? Tegenwoordig meld ik green candles alleen als ik iets wil inwrijven :>

@JordydG1998 , deel je vondsten volgende keer vóór ze moonen, dan hebben wij er ook iets aan ;)

• resusaapje

resusaapje

h less

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door resusaapje op 19-10-2021 11:23 ]

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 05:24
JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Sorry hoor meneer de betweter, als je je gewoon goed inleest zie je dat dit een goed project is. Waarschijnlijk had je in 2008 ook de BTC whitepaper uitgelachen en nu zit je hier toch ;).

TAU heeft solide Tokenomics, komt steeds meer in het nieuws met upcoming projecten, tis wachten op een listing bij een van de grotere exchanges.
Maar je begrijpt ook wel dat dit soort berichten over random tokens erg vaak voorbij komt?

• JordydG1998
Zou hem op je watchlist zetten, zal vast morgen weer te kopen zijn voor 0.04 of 0.05 dollarcent op BigONE exchange, staat nog in de babyschoenen. Met een marketcap van 10Miljoen dollar is het nog maar het prille begin.

Verder, ik snap ook wel dat zulke berichten vaak gepost zullen worden, ik zet niet aan tot kopen maar vooral DYOR, maar jullie kunnen zelf ook bedenken dat als de coin ook maar iets in de naam heeft van een hondensoort (kuch DOGE, SHIB, kuch) je er ver weg van moet blijven.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Grappig.. kom net een linkje tegen van mijn 2017/begin 2018 portfolio.. :')

https://cointrackr.com/s/QnwU0vPZDlXRp

Time in the market beats, timing the market alles.

Ter info: Nu is het 51% btc, 43% eth en daarnaast vooral dot, beetje neo en ksm en een mini fluf bnb.. het kost een sloot leergeld, maar al doende leert men.

[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 19-10-2021 11:39 ]

Zero.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
MicroWhale schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Dat, maar er moet bereidheid zijn om te kopen. En ik vrees dat, hoe hoger die komt, er juist steeds meer bereidheid is om te verkopen. Wie wil op deze prijzen kopen? Dat is de vraag. Ik denk dat er wel wat corporates zijn die willen investeren, maar sideways betekent simpelweg dat vraag/aanbod gelijk blijft.
Daarnaast zitten veel mensen te wachten op die 100k bijvoorbeeld. Reken maar dat ie vanaf daar een flinke smakkerd gaat maken dik 10% kijk ik niet van op.
Wat een realistisch scenario is, wanneer de huidige ATH gebroken wordt -dat steeds meer op begint te lijken- dat de Telegraaf, Nu.nl en vele andere nieuwsmedia over de wereld erover zullen berichten. Henk en Ingrid (Felix en Luna uit het buitenland daar zijn er immers meer van) die denken het is tijd om er ook een graantje van mee te pakken. Daarnaast zijn er genoeg mensen die het even afwachten waar de koest naartoe gaat en niet verkopen.

Werd hetzelfde niet gezegd tijdens de vorige bull-runs. Ik hoorde de reactie van de mensen toen nog, 1000 euro voor zo'n muntje.

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09-2025
JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Zou hem op je watchlist zetten, zal vast morgen weer te kopen zijn voor 0.04 of 0.05 dollarcent op BigONE exchange, staat nog in de babyschoenen. Met een marketcap van 10Miljoen dollar is het nog maar het prille begin.
Het prille begin ja. Vriend van mij heeft ze in 2018 voor een dollar per stuk gekocht. Die wacht nu nog steeds. Het prille begin waar je het nu over hebt, pretendeerde men ook voor de ''rocketswap'' 3 kwart jaar geleden. Hij zou daarna naar de hemel vliegen en weet ik veel waar nog meer. En zie nu?

Wat voegt Lamden toe aan deze space (waarom moeten we dit muntje kopen) en waarom pin je je vast op marketcap?

Verwijderd

JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:58:

Is vandaag ff lekker gegaan hoor. Mooi project met een actief twitteraccount:
Toen ik dit las dacht ik meteen: Hebben ze ook een werkende website? :+

Maar prima dat je een poging doet om een verborgen pareltje te posten, niemand wordt er slechter van door er alleen ff naar te kijken toch?

Er zullen nog een boel shitcoins vanuit de hellgates de top 50 in schieten wanneer de run aanhoudt, misschien zelfs troep die nu nog niet eens bestaat.

Oogjes openhouden luitjes.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
jvel92 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Het klinkt alsof je een open deur intrapt... maar je vergelijking gaat totaal mank.

Een correcte vergelijking met hetgeen wat ik zeg is:

Het is november 2020, een regenachtige dag en Bitcoin stevent af op het verbreken van de ATH van december 2017. Er komt een vage gast op het forum, en die zegt, dit is het laatste moment om te kopen onder de vorige ATH, welke een veilige haven zal bieden voor je bags. En dat is gebleken. Bitcoin is in de dip gedurende afgelopen zomer niet onder de ATH van 2017 gekomen.

https://opensea.io/seaart

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
sjorremans schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Gedeeltelijk mee eens, van winst pakken word je niet slechter. Maaaar.. wanneer je er in zit voor het langere termijn en je hebt het geld niet nodig, waarom dan winst nemen en straks geld gaan betalen over het geld wat op je spaarrekening staat?
Je kan nog zeggen, ik verkoop op bedrag X en probeer later in een dalende markt weer meer terug te kopen.

Als ik naar mijzelf kijk, mijn BTC verkoop ik niet. Ook niet wanneer BTC straks de 80/90/100K aantikt..
Uiteraard kan je niet in de toekomst kijken maar wanneer je kijkt hoeveel BTC 10 jaar geleden waard was, houd ik mijn BTC mooi in bezit en zal ik op de 'gunstige' momenten juist alleen nog maar extra BTC bijkopen.

Nu kijk ik puur alleen naar BTC voor het meer jaren plan, de alts zal je toch wel wat strakker op moeten zitten.
Geen winst nemen, omdat je anders mogelijk geld gaat betalen over je spaarrekening is mijn inziens geen goede reden om geen winst te nemen. Het alternatief is namelijk de top hodl'en en vervolgens je virtuele winsten zien verdampen. Wat helaas waarschijnlijk veel mensen weer gaat overkomen, door berichten als "de laatste kans om onder x te kopen". Dit is ook wat alle influencers gaan roepen straks, om vervolgens in de bear te zeggen: "waarom heb je niet verkocht op de top?".

Begrijp me niet verkeerd; ik ben ook bullish op de lange termijn en heb ook wat long term holdings. Maar laat je niet weerhouden om winst te nemen, omdat je anders mogelijk veel meer zou kunnen hebben in de toekomst.
Uiteindelijk zijn al deze winsten virtueel en je hebt er helemaal niets aan tot dat je het daadwerkelijk weet te verzilveren. Wat dat betreft kun je het vergelijken met de F1; je kunt de hele race voorop rijden, maar je hebt pas gewonnen als je daadwerkelijk als eerste over de streep bent.

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:40:
[...]

Het klinkt alsof je een open deur intrapt... maar je vergelijking gaat totaal mank.

Een correcte vergelijking met hetgeen wat ik zeg is:

Het is november 2020, een regenachtige dag en Bitcoin stevent af op het verbreken van de ATH van december 2017. Er komt een vage gast op het forum, en die zegt, dit is het laatste moment om te kopen onder de vorige ATH, welke een veilige haven zal bieden voor je bags. En dat is gebleken. Bitcoin is in de dip gedurende afgelopen zomer niet onder de ATH van 2017 gekomen.
En toch waren er toen ook een miljoenmiljard schreeuwers die zeiden: Bitcoin komt nooit meer onder de 10k!!!

En toen Corona kwam kon je ze toch oppikken voor onder de 4k.

Oftwel: al doen we een top van 200k, dan is sub 40k niet onmogelijk, ongeacht de reden daarvoor.

Stellig bearish is niet oké maar stellig oneindig bullish ook niet.

Het is nog altijd een bubble burst cyclus tot het tegendeel bewezen is.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-01 20:51
Ik zie precies wel nog steeds higher lows ontstaan op de kaart 👍

• resusaapje

resusaapje

h less

JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Verder, ik snap ook wel dat zulke berichten vaak gepost zullen worden, ik zet niet aan tot kopen maar vooral DYOR, maar jullie kunnen zelf ook bedenken dat als de coin ook maar iets in de naam heeft van een hondensoort (kuch DOGE, SHIB, kuch) je er ver weg van moet blijven.
Gewoon bescheiden blijven ;)

Ik heb hier Covalent gedeeld en daar was geen interesse voor. Ondertussen is die 350% gegaan en voor mij een moneymaker geworden. Idem Moonriver. Ik heb zitten janken van blijdschap toen ik doorhad dat mijn rekensommetjes werken.
Sommigen pikken het op, sommigen niet. Soms heb je het ook fout, en dan ben je blij dat niemand luisterde.
Ik ben iig blij dat mensen hier hun vondsten delen. Celer bijvoorbeeld was een briljante vondst die ikzelf nooit had bekeken.
Qi adak had ik liever nooit over gehoord van net zo'n enthousiast type als jij. Gelukkig slechts kleingeld naar gegooid.
Het kan verkeren :>

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

sjorremans schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Even een formeel inhoudelijk puntje. Over de waarde van je vermogen op 1 januari hoor je volgens de wet belasting te betalen. Of dat nou op je spaarrekening staat of in BTC zit.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Even een formeel inhoudelijk puntje. Over de waarde van je vermogen op 1 januari hoor je volgens de wet belasting te betalen. Of dat nou op je spaarrekening staat of in BTC zit.
Hij bedoelt negatieve rente op spaargeld volgens mij.

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

En toch waren er toen ook een miljoenmiljard schreeuwers die zeiden: Bitcoin komt nooit meer onder de 10k!!!

En toen Corona kwam kon je ze toch oppikken voor onder de 4k.

Oftwel: al doen we een top van 200k, dan is sub 40k niet onmogelijk, ongeacht de reden daarvoor.

Stellig bearish is niet oké maar stellig oneindig bullish ook niet.

Het is nog altijd een bubble burst cyclus tot het tegendeel bewezen is.
Bitcoin is toch nooit meer onder de 10k gekomen sinds november 2020? Ja, er zijn veel mensen die roepen elke keer wat, maar dat is geen argument...

Ik geloof niet dat zulke drops in de toekomst nog mogelijk zijn, tenzij Bitcoin echt faalt. Zie mijn voorgaande posts... Het is erop of eronder. Bitcoin moet zich bewijzen tegenover stock to flow.

• Beug
enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Bitcoin is toch nooit meer onder de 10k gekomen sinds november 2020? Ja, er zijn veel mensen die roepen elke keer wat, maar dat is geen argument...

Ik geloof niet dat zulke drops in de toekomst nog mogelijk zijn, tenzij Bitcoin echt faalt. Zie mijn voorgaande posts... Het is erop of eronder. Bitcoin moet zich bewijzen tegenover stock to flow.
Tenzij de aandelenmarkt in elkaar stuikt. Dan gaat in eerste instantie btc ook een duikvlucht nemen, denk ik.

Ik geloof echt niet dat btc al volledig losgekoppeld is van macro economische invloeden.

[ Voor 7% gewijzigd door Beug op 19-10-2021 11:53 ]

• sjorremans
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Hij bedoelt negatieve rente op spaargeld volgens mij.
Juist, die inderdaad! :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• JordydG1998
Willem Egel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Het prille begin ja. Vriend van mij heeft ze in 2018 voor een dollar per stuk gekocht. Die wacht nu nog steeds. Het prille begin waar je het nu over hebt, pretendeerde men ook voor de ''rocketswap'' 3 kwart jaar geleden. Hij zou daarna naar de hemel vliegen en weet ik veel waar nog meer. En zie nu?

Wat voegt Lamden toe aan deze space (waarom moeten we dit muntje kopen) en waarom pin je je vast op marketcap?
Oei, dollar per stuk is niet best, maar volgens mij was het toen ook puur en alleen een concept. Mainnet is sinds vorig jaar september pas gelanceerd. Jou vriend heeft er niet slim aangedaan iets te kopen dat nog niet live is / werkt dat is puur een gokje wagen.

Er staat nu een project dat live is, Lamden is gebasseerd op Python, zou bekend moeten klinken voor vele hier, wereldwijde codeertaal wat er voor zorgt dat het instapniveau voor developers niet bijster hoog hoeft te zijn (easy to acces).

Voor de statistici: https://www.tauhq.com/ & https://lamden.io/en/

Verwijderd

JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Oei, dollar per stuk is niet best, maar volgens mij was het toen ook puur en alleen een concept. Mainnet is sinds vorig jaar september pas gelanceerd. Jou vriend heeft er niet slim aangedaan iets te kopen dat nog niet live is / werkt dat is puur een gokje wagen.

Er staat nu een project dat live is, Lamden is gebasseerd op Python, zou bekend moeten klinken voor vele hier, wereldwijde codeertaal wat er voor zorgt dat het instapniveau voor developers niet bijster hoog hoeft te zijn (easy to acces).

Voor de statistici: https://www.tauhq.com/ & https://lamden.io/en/
Als het beste argument voor het shillen van je coin is dat het op Python draait dan zou ik een ander favoriet project gaan zoeken.

https://ethereum.org/en/d...ramming-languages/python/ ;)

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Dus als Bitcoin faalt zich te bewijzen tegen stock to flow en het erop of eronder is... Dan is het misschien toch niet zo'n slecht punt om winst te nemen zou je zeggen ;)

Ik hodl ook door omdat ik wel geloof dat de top nog niet is geweest, maar no way dat ik de spaarrekening erin druk.

• JordydG1998
resusaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Gewoon bescheiden blijven ;)

Ik heb hier Covalent gedeeld en daar was geen interesse voor. Ondertussen is die 350% gegaan en voor mij een moneymaker geworden. Idem Moonriver. Ik heb zitten janken van blijdschap toen ik doorhad dat mijn rekensommetjes werken.
Sommigen pikken het op, sommigen niet. Soms heb je het ook fout, en dan ben je blij dat niemand luisterde.
Ik ben iig blij dat mensen hier hun vondsten delen. Celer bijvoorbeeld was een briljante vondst die ikzelf nooit had bekeken.
Qi adak had ik liever nooit over gehoord van net zo'n enthousiast type als jij. Gelukkig slechts kleingeld naar gegooid.
Het kan verkeren :>
Deze reactie daar kan ik in ieder geval wat mee :). Iemand die een blik werpt op de chart van TAU ziet zelf al dat dit geen pump&dump is en de websites van TAU (zie vorige post) tonen voldoende informatie en statistieken weer om eigen onderzoek mee te doen.

Zoals ik al zei: het is wachten op een listing bij een grote exchange, management van Lamden doet dit nog niet omdat er nog wordt gewerkt aan:
- Release of Blockchain nodes before e.o.y.
- Attracting more developers and protocols to build on the Lamden network (deze developers worden uitbetaald in TAU tokens door de Lamden foundation).

• TWeaKLeGeND
JordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Als er iets in te lezen valt verwachten we hier meer dan 'kennen jullie deze al? Ziet er goed uit!'. (Je aanname over de BTC whitepaper zit overigens ver van de waarheid)

EDIT: Nu heb je wel meer gedeeld over wat je in coin ziet, toch een flink contrast met 'actieve Twitter'. Het ging er niet om dat je nieuw bent, maar dat dat soort oneliner shills vaak van nieuwe mensen komt.

[ Voor 30% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-10-2021 12:27 ]

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:59:
[...]

Dus als Bitcoin faalt zich te bewijzen tegen stock to flow en het erop of eronder is... Dan is het misschien toch niet zo'n slecht punt om winst te nemen zou je zeggen ;)

Ik hodl ook door omdat ik wel geloof dat de top nog niet is geweest, maar no way dat ik de spaarrekening erin druk.
Natuurlijk. Er is altijd risico. We weten ook nog niet hoe Bitcoin zich gedraagt bij een financiële crisis. Maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat Bitcoin nog een sprint kan maken voordat er sprake is van die financiële crisis...

Wil je risico spreiden dan is het altijd verstandig om af te romen als Bitcoin in hogere zones zit, en bij te kopen in lagere zones. Zoals door Benjamin Cowen vaker goed uitgelegd. In percentages op- en afbouwen.

• resusaapje

resusaapje

h less

• TWeaKLeGeND
8)7 Dat is ook wel klote, ik heb helaas geen dik portfolio maar al had ik die wel, wat heeft dat te maken met wat 'mijn ouders' voor me kunnen betalen. Maar omdat dit soort 'criminelen' nooit hebben leren denken zit die kerel nu wel met een trauma.

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:25:
[...]

8)7 Dat is ook wel klote, ik heb helaas geen dik portfolio maar al had ik die wel, wat heeft dat te maken met wat 'mijn ouders' voor me kunnen betalen. Maar omdat dit soort 'criminelen' nooit hebben leren denken zit die kerel nu wel met een trauma.
Moet je nagaan hoe erg het gaat worden wanneer de economie instort en een Bitcoin tientallen miljoenen gaat doen.

Denk dat ik dan maar eens de bezem door mijn postgeschiedenis haal en onderduik in het zuiden van Frankrijk in mijn eigen chateau.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Moet je nagaan hoe erg het gaat worden wanneer de economie instort en een Bitcoin tientallen miljoenen gaat doen.

Denk dat ik dan maar eens de bezem door mijn postgeschiedenis haal en onderduik in het zuiden van Frankrijk in mijn eigen chateau.
Als een brood vervolgens ook tientallen miljoenen kost, heb je nog altijd weinig aan die bitcoins :D

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
[...]

Chateau.. van Nederlander.. in Zuid-Frankrijk.

Staat genoteerd! Kom ik je tegen die tijd ff opzoeken daar!

Verwijderd

Waah schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Als een brood vervolgens ook tientallen miljoenen kost, heb je nog altijd weinig aan die bitcoins :D
Nee hoor.

Dan kun je er een brood mee kopen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[...]

Zo heb ik laatst maar een anoniem twitter account gemaakt en de 'persoonlijke' gewist. Better safe than sorry..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• TWeaKLeGeND
[...]

Ja dat is dan helemaal kut, heb ik de hele pot al lang en breed verkocht tijdens deze bullmarket voor een occasion en dan krijg ik over 5j nog wekelijks mannen met een boor op bezoek omdat ik er 'al bij was' toen de euro en dollar er nog toe deden om me er aan te herinneren dat ik vroeg verkocht heb.

[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-10-2021 12:44 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Gewoon geen (stok)brood meer eten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:44:
[...]

Gewoon geen (stok)brood meer eten.
Gewoon alle tegels uit de tuin en overal aardappelen en groentes planten.

Hou je het wel ff vol.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Gewoon alle tegels uit de tuin en overal aardappelen en groentes planten.

Hou je het wel ff vol.
Sowieso een goed plan, minder tegels en meer (eetbaar) groen in je tuin.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar goed, alles leuk en aardig, medestrijders, het gaat uiteindelijk niet om horloges en lambo's natuurlijk.
Waar het om gaat in het leven is... vrijheid!

Zoals zojuist uitgelegd door Brandon en zijn vriend Jerry in deze oh-zo overtuigende YouTube advertentie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OT9ozPlxslWWNAZf3V8CtJpzh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k5iNxsyRxDzOljNjbdpBtBTX.png?f=fotoalbum_large

All in jongens! All in!!

• enomiss
Spannend, nu gaat het gebeuren zou je toch denken.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Rond 16:00 is de bitcoin pump.

• Ray_
  • Laatst online: 15-01 14:10
Oh, jammer. Ik zat hier al een tijdje. Nou ja. Prima. Kom ik dan wel terug. Hoi!

• sjorremans
BTC koers is wel een beetje saai zo inderdaad :>

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:47
Een paar dagen sideways na een enorme pump is al saai tegenwoordig. 0 geduld hiero, Die lambo of pasta rekteroni komt vanzelf boys !

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sjorremans schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:24:
BTC koers is wel een beetje saai zo inderdaad :>
Exchanges USA zo open, ETF.

Saai? Mwah, zal best wat vuurwerk gaan komen. oOo

Pure hopium, NFA.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 13:30 ]

• enomiss
Skybullet schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:26:
Een paar dagen sideways na een enorme pump is al saai tegenwoordig. 0 geduld hiero, Die lambo of pasta rekteroni komt vanzelf boys !
Ja ma... Ik moet voor 15u op de bestelknop drukken van mijn lambo wil ik hem nog geleverd krijgen dit weekend... :Z

• roflexx
Celr beweegt iig ook weer de goeie kant op

• DCteamup
  • Laatst online: 24-02-2022
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

LOL ik heb er nog niet naar gekeken maar je beschrijving icm je posternaam (nieuw hier) is een enorme red flag.

Minen 'zonder dat het stroom kost want het gaat door met de app dicht'.. Riiiight.. Kan zoiets geld opleveren? Jazeker want er trappen mensen in. Kan het ook een ordinaire datastelende app zijn? Jazeker. Moeite waard om iets mee te doen? Doubt it, maar dyor.
Dus omdat ik vooral de topics lees en er niet in mee discussieer is een eerste post over een topic waar ik zelf al enige tijd naar kijk meteen vreemd en red flags? Idem voor resusaapje, niet bepaald een warm welkom. In plaats van "hey leuk dat je je ervaring deelt, maar we zien voornamelijk X en Y dus zijn terughoudend wat Pi betreft".

Maar goed, het ging om iemands vraag over het wel of niet minen van Pi, waarop ik een normale reactie plaats uit mijn eigen ervaring. En dat is precies zoals ik het heb beschreven. Niet om te gaan hengelen of te overtuigen. En mocht dat zo over zijn gekomen, dat was zeker niet de bedoeling.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DCteamup schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Dus omdat ik vooral de topics lees en er niet in mee discussieer is een eerste post over een topic waar ik zelf al enige tijd naar kijk meteen vreemd en red flags? Idem voor resusaapje, niet bepaald een warm welkom. In plaats van "hey leuk dat je je ervaring deelt, maar we zien voornamelijk X en Y dus zijn terughoudend wat Pi betreft".

Maar goed, het ging om iemands vraag over het wel of niet minen van Pi, waarop ik een normale reactie plaats uit mijn eigen ervaring. En dat is precies zoals ik het heb beschreven. Niet om te gaan hengelen of te overtuigen. En mocht dat zo over zijn gekomen, dat was zeker niet de bedoeling.
Red flag is niet een slecht iets, het voorkomt dat het tot iets kan leiden wat best vervelend kan zijn. Want laten we wel wezen, aardig wat "nieuwe" gebruikers zetten vaak een eerste post vol met een shill munt om vervolgens nooit meer iets te laten horen.

Ik ben benieuwd naar je toekomstige bijdrages & reacties, nu je het drempeltje tot posten hebt weten te slechten, welkom in ieder geval. ;)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Red flag is niet een slecht iets, het voorkomt dat het tot iets kan leiden wat best vervelend kan zijn. Want laten we wel wezen, aardig wat "nieuwe" gebruikers zetten vaak een eerste post vol met een shill munt om vervolgens nooit meer iets te laten horen.

Ik ben benieuwd naar je toekomstige bijdrages & reacties, nu je het drempeltje tot posten hebt weten te slechten, welkom in ieder geval. ;)
ik was de ARK chill king hier, tot het het ravijn in ging..

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:31:
Celr beweegt iig ook weer de goeie kant op
Komt over 3 dagen uit staking, mag best wat hoger ;).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

A87 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

ik was de ARK chill king hier, tot het het ravijn in ging..
Zat je weer te chillen, ouwe Gamert? Of was het nou: Zat je weer te gamen, ouwe Chillert?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6e8olx82vVHg0cbCZ-w5UMDvBY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MJzR74FfHAF2r2KVQyvSqzuV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 13:46 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ngangatar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Zat je weer te chillen, ouwe Gamert? Of was het nou: Zat je weer te gamen, ouwe Chillert?

[Afbeelding]
ARK ecosystem }:O

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:27
YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Chateau.. van Nederlander.. in Zuid-Frankrijk.

Staat genoteerd! Kom ik je tegen die tijd ff opzoeken daar!
Als je Zuid-Frankrijk binnenkomt meteen naar links, daar ligt het.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:55

WhySoSerious

Be the change.

Pfff wat is deze bear-market verschrikkelijk saai zo.

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:48:
Pfff wat is deze bear-market verschrikkelijk saai zo.
Kan niet wachten op de bullrun, één en al saaiheid dit.

• Stokstaart
Servor schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:15:
Maar goed, alles leuk en aardig, medestrijders, het gaat uiteindelijk niet om horloges en lambo's natuurlijk.
Waar het om gaat in het leven is... vrijheid!

Zoals zojuist uitgelegd door Brandon en zijn vriend Jerry in deze oh-zo overtuigende YouTube advertentie.

[Afbeelding]

All in jongens! All in!!
Zo raar dat deze oude scam weer uit de kast is gehaald en wordt toegelaten op YT..

• Pelox
Mooi weer terug bij af en zo weer in de 61, weg pumpje van vannacht.

Zero.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:49

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPTW7NJHOrou-kUpPnAht14wovU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TC8t6VH4SnfNRZ9tJFwPfWo.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker pumpen Mo Dong

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Toch mooi zo'n Nintendo Switch op je werkplek :).
Mo' Nintendo

Laat die gasten op die stand naast ze ajb ook ff hun best doen, die shitcoin mag ook wel wat traction krijgen :).

[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 19-10-2021 14:14 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:04:
Zeg nog eens zoiets, heeft blijkbaar een positief effect :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:04:
Ouwe moodswinger. Misschien heeft @Prozaq wel een oplossing.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:15:
[...]

@Pelox zitten hunten in een senioren Landal Greenparcs met een 61 jarige en zijn pumpje vannacht?

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als het nog langer zo doorgaat lijkt het een double top te gaan worden :X

Rapapa...

• Pelox
YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:15:
[...]

We zakken zo keihard omlaag naar de 52k. Lekker dan.. heel die pump voor niks.

>:)

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:25
Ja, laten we allemaal een beetje bearish gaan doen! Bitcoin is tenslotte maar 32% gestegen in een maand - waarvan 8% de afgelopen week en 1% sinds gisteren.

Maktub

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
HODL!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:35
PAYtience

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-01 18:42
LosGieros schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:19:
Als het nog langer zo doorgaat lijkt het een double top te gaan worden :X
Zo werkt dat niet..

• enomiss
BREAKING: 80 years sooner than predicted Bitcoin has reached equilibrium. Bulls and bears have settled at around $62.250.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nog een stukje tot de weerstand op 62.6, ben benieuwd of er een poging komt :)

• MaStar
  • Laatst online: 18:04
enomiss schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:39:
BREAKING: 80 years sooner than predicted Bitcoin has reached equilibrium. Bulls and bears have settled at around $62.250.
:')

• Beug
YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:44:
Nog een stukje tot de weerstand op 62.6, ben benieuwd of er een poging komt :)
Het kanaaltje wordt smaller. We gaan zeker een poging krijgen.

• MaStar
  • Laatst online: 18:04
ATH gaat er vandaag aan. Dan komen er weer artikelen op Telegraaf en Nu en gaan Henk en Ingrid weer inspringen.

Iedereen is hartstikke bullish

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MrMrq schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:24:
Ja, laten we allemaal een beetje bearish gaan doen! Bitcoin is tenslotte maar 32% gestegen in een maand - waarvan 8% de afgelopen week en 1% sinds gisteren.
Je kan je klok er op gelijk zetten, als die yanks wakker worden dan vind ik dat het traden lastiger wordt.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00
69k here we come!

• roflexx
Nog een uur!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Het kanaaltje wordt smaller. We gaan zeker een poging krijgen.
Nou deze (aanloop naar een) poging is vakkundig weer de kop ingedrukt in ieder geval. Ben benieuwd wanneer er actie komt.

Als je op de 1h een triangle tekent is ie er net weer precies terug in gedrukt maar is er ook echt nog maar heel weinig ruimte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSvE5XoxTYluRfW12hqM95H8I-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n6C3L2SopJYEN6zMDQpv0K2b.png?f=user_large

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoezo niet? Als btc niet een nieuwe ATH binnenkort maakt?

Rapapa...

• JW04
zenith schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:48:
[...]

Je kan je klok er op gelijk zetten, als die yanks wakker worden dan vind ik dat het traden lastiger wordt.
De yanks delen 3 tijdzones. Je ziet wat je wil zien.

• JW04
LosGieros schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Hoezo niet? Als btc niet een nieuwe ATH binnenkort maakt?
Binnenkort is binnen ongeveer 2 a 3 maanden? Lukt dat niet dan zullen we dit als een dubbel top kunnen zien. Binnenkort versta ik echter binnen enkele uren/dagen onder en dat is onjuist.

• MrMrq
  • Laatst online: 22:25
zenith schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:48:
[...]

Je kan je klok helaas niet gelijk zetten op wakker wordende yanks. Ze zijn namelijk met teveel en wonen in verschillende tijdzones. Bovendien werken diegenen met een significant portfolio met SL/TP - dus hun handel gaat dag en nacht door.

Maktub

• Beug
YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Nou deze (aanloop naar een) poging is vakkundig weer de kop ingedrukt in ieder geval. Ben benieuwd wanneer er actie komt.

Als je op de 1h een triangle tekent is ie er net weer precies terug in gedrukt maar is er ook echt nog maar heel weinig ruimte.

[Afbeelding]
Inderdaad, die had ik ook opgemerkt. Blij dat er nog iemand het ziet dan slaan mijn lijnen toch op iets 😬

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

Inderdaad, die had ik ook opgemerkt. Blij dat er nog iemand het ziet dan slaan mijn lijnen toch op iets 😬
Volgens mij zouden de echte TA adepten mijn lijntjes niet goedkeuren hoor, ik gebruik ze vaak ook alleen om in te schatten of er actie aan zit te komen, niet om daarmee ook te bepalen welke kant die actie op zou moeten gaan ;)

• Pelox
Hopelijk zijn de bots ook bullish ingesteld

Zero.

• Beug
YES schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Volgens mij zouden de echte TA adepten mijn lijntjes niet goedkeuren hoor, ik gebruik ze vaak ook alleen om in te schatten of er actie aan zit te komen, niet om daarmee ook te bepalen welke kant die actie op zou moeten gaan ;)
Oke maar we laten ons daar graag in corrigeren ;) Denk in ieder geval dat we wel een punt hebben in het gegeven dat het kanaal smaller wordt 😉

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
JW04 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
De yanks delen 3 tijdzones. Je ziet wat je wil zien.
Er zijn wereldwijd maar 3 tijdzones in cryptoland --> China (geschrapt) - Henk & Ingridland staat op om 8u slapengaan om 16u - Amerika - 16u tot 02u00

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Oke maar we laten ons daar graag in corrigeren ;) Denk in ieder geval dat we wel een punt hebben in het gegeven dat het kanaal smaller wordt 😉
Hij hikt er tegenaan, nu doorpakken aub :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oumGV2J3p90xPw0hgIXDA-FoGL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N1KFC51ukrsyQWR2thX76Q6d.png?f=fotoalbum_large

• Stokstaart
Jua dit wordt wel een break up voor middernacht..

• roflexx
Stokstaart schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:32:
Jua dit wordt wel een break up voor 16:00..
Fixed it

• FSC_87
  • Laatst online: 14-01 11:36
63K

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

tomtom901

Moderator General Chat
Enn... 63k

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
MaStar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:47:
ATH gaat er vandaag aan. Dan komen er weer artikelen op Telegraaf en Nu en gaan Henk en Ingrid weer inspringen.

Iedereen is hartstikke bullish
BTC doet die shit gewoon.

Pagina: 1 ... 170 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!