iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het ETH/BTC pair is daarom een interessante om actief mee te handelen. Er zijn onderling behoorlijke uitschieters, als je die mee weet te pakken verhoog je snel je aantal BTC sats en lift je ook mee op de stijgingen van ETH vs USD.roflexx schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:07:
Ja dus verkoop wat eth en koop btc.
Zojuist ETH op 0,064 verkocht richting BTC, hopelijk zo weer goedkoper instappen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Met als direct gevolg lagere prijzen over de gehele linie.Taro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Als je wil dat de bearmarket eerder start wel. Voor de gehele markt is het beter als Bitcoin eerst een nieuwe ATH neerzet, anders wordt het eerder een 2e altseason...
Of gewoon lekker laten staan. Hodl en over 5 jaar op 288k je winst cashen.PlanR schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:06:
[...]
Bij de 100K of net eronder gaat er hier 60% uit.
Daarvan de helft naar privé de andere helft verdelen over een 5 alts.
Je weet toch nooit waar je goed aan doet. Gaan alts een +20/+50% dan wordt er ook weer uitgekocht. Mooi jaar!
Succes allen!
Morgen nog een halve dag werken & dan weekend.
Bitcoin koop je, en verkoop je niet
Zondag! Op naar 100k Bitcoin!!Qunix schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:03:
Wanneer ATH?
Vandaag? Zaterdag? Zondag? Ergens volgende week? Toch volgende maand?
Nee, zal later vandaag wel gebeuren.Chaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:32:
Hebben mensen hier hun KSM al teruggekregen op Kraken?
Mee eens! Er zal ook nooit alles uitgaan. Met alts hopen op meer procentjes/gains. Er gaan echt nog wel halvings komen/mooie instapmomenten. Kun je met meer plukjes btc verder.MaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:27:
[...]
Of gewoon lekker laten staan. Hodl en over 5 jaar op 288k je winst cashen.
Bitcoin koop je, en verkoop je niet
Achteraf is mooi wonen, nu is het je gevoel volgen & de markt timen. Lastig spelletje, maar heb mooie winsten tot dusver!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik heb het zeker niet op hipsters maar waarom is dit hun schuld?
Die zijn zelf uitgecasht en met de noorderzon vertrokken
omdat die zich afjuinen in de bruna.BTC100K2021 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
Omdat die moonboys zich af hebben lopen juinen in de Bruna.. of kom je hier vandaag voor het eerst?BTC100K2021 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
of @Pelox is een moonboy en de hipsters willen een koffie tent ipv een brunaSt@m schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:08:
[...]
Omdat die moonboys zich af hebben lopen juinen in de Bruna.. of kom je hier vandaag voor het eerst?
En een hippie in een of ander gewaad die zich nog een groene kaars gaat opsteken op deze prachtige zaterdag
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
En morgenavond is speelkwartier voorbij en vervoltervolgt btc zijn weg weer arme @VerwijderdTaro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Als je wil dat de bearmarket eerder start wel. Voor de gehele markt is het beter als Bitcoin eerst een nieuwe ATH neerzet, anders wordt het eerder een 2e altseason...
Ayyy 420 blaze it!Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:16:
Ik zie 40 hippe rovers die al de hele ochtend aan het juichen zijn![]()
En een hippie in een of ander gewaad die zich nog een groene kaars gaat opsteken op deze prachtige zaterdag
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
De alts kunnen ook zwaar down gaan in mindere tijden. Ik houd het voorlopig bij BTC/ ETC/ ADA en niet meer ongein..PlanR schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:49:
[...]
Mee eens! Er zal ook nooit alles uitgaan. Met alts hopen op meer procentjes/gains. Er gaan echt nog wel halvings komen/mooie instapmomenten. Kun je met meer plukjes btc verder.
Achteraf is mooi wonen, nu is het je gevoel volgen & de markt timen. Lastig spelletje, maar heb mooie winsten tot dusver!
ETC? wowsie!! ik zou eerder ETH nemen ipv classicMaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:28:
[...]
De alts kunnen ook zwaar down gaan in mindere tijden. Ik houd het voorlopig bij BTC/ ETC/ ADA en niet meer ongein..
nothing stops this train
Staat nu voor de 4e keer aan, genius, purely genius en het geluid gaat steeds harderWoohooo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:12:
Goed begin van het weekend!
[YouTube: Woop woop]
Deze vraag wordt nu vaker gesteld de laatste tijd, misschien kan de openingspost aangepast worden met relevante feitenBTC100K2021 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
Omdat de Boomers er wel een keertje klaar mee waren om altijd de schuld te krijgen.BTC100K2021 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
De hipster boomers staan na te druppelen op het toiletNgangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Omdat de Boomers er wel een keertje klaar mee waren om altijd de schuld te krijgen.
Verwijderd
Ik ben voorzien van babes tot de 67k.knakworst schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
En morgenavond is speelkwartier voorbij en vervoltervolgt btc zijn weg weer arme @Verwijderd
Wil ook weer niet tot 420k babes vooruit maken en dat al dat werk straks voor niets is gebleken.
Zo lui ben ik dan ook wel weer.
De vraag is wel waar ze dan heen gaan.. energiedrink juiners in de Lidl.. boomer juiners bij de hema worsten.. soms is op 1 plek zo slecht niet.eldeegee schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:52:
Bruna gesloten, dat snap ik wel. Al die BTC juiners daar de hele dag naar binnen te gaan. Nu ze weten dat die 100k eraan komt, dicht met die toko.
Net met mijn notaris gebeld om mijn testament aan laten passen.Woohooo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:12:
Goed begin van het weekend!
[YouTube: Woop woop]
Op mijn crematie moet dit 4 x gedraaid worden.
1e keer ter vermaak en WTF
2e keer ter educatie
3e keer om iedereen tot op het bot te irriteren
4e keer zodat het in ieders hoofd blijft hangen voor weken
niet zo bearish joh, we gaan zelfs naar de 1 MILJOEN!!Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Ik ben voorzien van babes tot de 67k.
Wil ook weer niet tot 420k babes vooruit maken en dat al dat werk straks voor niets is gebleken.
nothing stops this train
Vanaf 100k mag het wat mij betreft wel elke 10k. Moet ook iets speciaals blijvenVerwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Het gaat wel hard ineens hoor. 1 BTC kopen is niet meer bereikbvaar voor 99%
Zelf weten. Als je maar tijdig levert.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Wees er dus snel bij nu het nog kan!MaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:00:
100k einde jaar?
Het gaat wel hard ineens hoor. 1 BTC kopen is niet meer bereikbvaar voor 99%
* Taro wakkert de FOMO even aan
Verwijderd
Afjuinende hipsters zullen zich zeker hergroeperen, maar wel op trendy plaatsen.twain4me schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:56:
[...]
De vraag is wel waar ze dan heen gaan.. energiedrink juiners in de Lidl.. boomer juiners bij de hema worsten.. soms is op 1 plek zo slecht niet.
Zou voorlopig koffie tentjes met vegan hazelnut moccha coconut milk macchiato's vermijden.
Vraag is eigenlijk eerder waarom ze überhaupt in de Bruna afjuinden.
Maar sommige dingen zijn het gelukkig niet waard al te lang bij stil te staan.
Zeker: BullishTaro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:02:
[...]
Wees er dus snel bij nu het nog kan!
* Taro wakkert de FOMO even aan
En over 5 jaar zijn we Bullish voor 300k en over 10 jaar voor 1.000.000. Jongens geduld hebben , geduld geduld geduld.
Ooit tikken we de 1.000.000 aan per BTC . Ooit... onze kleinkinderen zullen later enorm jaloers zijn op dit moment. Ondanks alle dips die we ongetwijfeld nog gaan krijgen. Dat we NU, in oktober 2021 nog konden kopen voor 60.000$. Zo'n gouden kans krijg je niet snel meer...
[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 16-10-2021 13:06 ]
FixedMaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:04:
[...]
Zeker: Bullish![]()
En over 5 jaar zijn we Bullish voor 300k en over 10 jaar voor 1.000.000. Jongens geduld hebben , geduld geduld geduld.
Ooit tikken we de 1.000.000 aan per BTC . Ooit... onze kleinkinderen zijn dan jaloers trots op dit moment. Dat we NU, in oktober 2021 nog konden kopen voor 60.000$. Zo'n gouden kans krijg je niet snel meer...
Tomorrow is not today!
Wat zal gaan zorgen voor een compleet nieuwe groep aan adopters, zowel retail als institutioneel.Sydney08 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:11:
We hebben het nu nog veel over Bitcoin, maar dat gaat snel verschuiven naar Sats. Het woord Bitcoin zal minder en minder gebruikt gaan worden en het woord Sats dus veel meer. Kwestie van tijd
Sats is nu nog echt NERD-taal, ik denk dat mensen zonder Bitcoin dat nog niet snappen.Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:14:
[...]
Wat zal gaan zorgen voor een compleet nieuwe groep aan adopters, zowel retail als institutioneel.
Verwijderd
En dat zegt heel wat, mijn tolerantie is namelijk hoog.
Tegen die tijd wel. Waarom nu mensen vaak niet in BTC durven te investeren, nieuwe mensen in crypto, is omdat de prijs zo gruwelijk hoog is. Sats zal die drempel voor een groot gedeelte weghalen waardoor meer direct in BTC/Sats stappen ipv shitcoins eerst.MaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:17:
[...]
Sats is nu nog echt NERD-taal, ik denk dat mensen zonder Bitcoin dat nog niet snappen.
Zelfde munt, vriendelijker verpakking.
Verwijderd
Drink ik er een biertje op en hodl ik verder.
Kennen jullie deze nog? Nog? Nog…? Noggg….?Taro schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:35:
[...]
Kreeg overigens de afgelopen dagen verschillende DM's van mensen die de verminderde sfeer hier beu zijn.
Een dalende koers icm veel nieuwe gezichten zorgt altijd voor een verandering in sfeer, maar komop, we zitten hier daarnaast wel allemaal voor de gezelligheid, juist in deze donkere dagen kunnen we er samen op die manier toch iets moois van maken
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
->
Waarschijnlijk hoort dit in het shitcoin topic thuis, maar ik heb toch een gem gespot! De coin heet Satoshi en is per stuk nog maar 0.0006165623 USD waard! De afkorting matched niet helemaal met de naam, maar dat is "BTC". Deze coin kenmerkt zich door zijn eenvoud en betrouwbaarheid. Ik heb er net een paar miljoen gekocht, hopelijk ben ik er op tijd bij voordat die de 1 Dollar haalt!!!
De grafiek: Google Search Interest Flippening is een mooie indicatie, als die zeer hoog staat is het veilig om ff in stablecoin te zitten om daarna weer goedkoper in te kopen
Transactions Volume Flippening ook
nothing stops this train
Is zojuist vrijgekomen bij mij.Chaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:32:
Hebben mensen hier hun KSM al teruggekregen op Kraken?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het klinkt voor jou wellicht raar wat ik zei want jij bent puur rationeel, maar het werkt voor veel mensen echt op die manier. Crypto is niet alleen pure feiten maar zo ongelooflijk psychologisch tegelijkertijd.Taro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:31:
Zoiets dus? Spread the word!
->
Waarschijnlijk hoort dit in het shitcoin topic thuis, maar ik heb toch een gem gespot! De coin heet Satoshi en is per stuk nog maar 0.0006165623 USD waard! De afkorting matched niet helemaal met de naam, maar dat is "BTC". Deze coin kenmerkt zich door zijn eenvoud en betrouwbaarheid. Ik heb er net een paar miljoen gekocht, hopelijk ben ik er op tijd bij voordat die de 1 Dollar haalt!!!
Verwijderd
*spychologischNgangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Het klinkt voor jou wellicht raar wat ik zei want jij bent puur rationeel, maar het werkt voor veel mensen echt op die manier. Crypto is niet alleen pure feiten maar zo ongelooflijk psychologisch tegelijkertijd.
Jij nu ook al Taalnassi?
Sfeer is top nu, maar kan zo omslaan, zo bipolair zijn we dan ook welPlanR schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Kennen jullie deze nog? Nog? Nog…? Noggg….?![]()
Fixed.Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Het klinkt voor jou wellicht raar wat ik zei want jij bent puur rationeel, maar het werkt voor veel mensen echt op die manier. Crypto is bijna nooit pure feiten maar voorral zo ongelooflijk psychologisch.
Flikker toch op man.Prozaq schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:37:
[...]
Sfeer is top nu, maar kan zo omslaan, zo bipolair zijn we dan ook wel
Die klote ponzi gaat gewoon weer naar 6 cent.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:18:
Krijg zowat een overdosis van de hoeveelheid hopium die via dit topic mijn ogen in druipt.
En dat zegt heel wat, mijn tolerantie is namelijk hoog.
Long the ponzi right!twain4me schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:40:
[...]
Die klote ponzi gaat gewoon weer naar 6 cent.
Omdat ze woke a.f. zijn, lekker interessant doen met een stukje literatuur in de linkerhand en juinen met de andere hand.. bah. Misselijkmakend.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
Afjuinende hipsters zullen zich zeker hergroeperen, maar wel op trendy plaatsen.
Zou voorlopig koffie tentjes met vegan hazelnut moccha coconut milk macchiato's vermijden.
Vraag is eigenlijk eerder waarom ze überhaupt in de Bruna afjuinden.
Maar sommige dingen zijn het gelukkig niet waard al te lang bij stil te staan.
En die kleding... serieus.. daar was zelfs in 1984 niet in te krijgen..
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 13:47 ]
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 16-10-2021 13:49 ]
Maktub
Verwijderd
Zodra mensen weer centjes beginnen te verliezen slaat de sfeer ook instant om.Prozaq schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:37:
[...]
Sfeer is top nu, maar kan zo omslaan, zo bipolair zijn we dan ook wel
Kan persoonlijk niet wachten op een flinke retrace van 90% van de markt, waarbij 1 of andere gure shitcoin van een maand oud weer hoogtij viert. En natuurlijk de noobs die daar baldiep in zitten en alle kennis van crypto hebben uitgespeeld.
Dat zijn altijd de meest vurige momenten.
Lekker een beetje stoken vanaf de knusse bank met een zak popcorn op schoot terwijl de koude regen tegen het raam klettert, heerlijk.
Ben je al snel weer de salty maxi die in stervende Bitcoin is blijven hangen en niemand iets gunt, maar dat heb ik er voor over.
Ongetwijfeld de verzamelde werken van Jaapio, de speciale uitgave, gebonden in handgejuind geitenleerPelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:44:
[...]
Omdat ze woke a.f. zijn, lekker interessant doen met een stukje literatuur in de linkerhand .
Zeker weten. Link Hodler aanwezig hier. Al valt het de laatste tijd wat tegenMrMrq schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:47:
Houden we allemaal LINK nog in de gaten? Nog een klein puistje en we schieten boven de weerstand van 28 dollar. Wat mij mogelijk lijkt in al dit bullish sentiment.
Denk dat ze eerder het aankopen/verkopen van crypto gaan verbieden. Eenmaal in bezit is het lastig te handhaven.MaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:01:
Hoe reëel is het scenario dat overheden enorme belastingen gaan heffen op het bezit van Bitcoin? Dat het om die reden niet rendabel is om dit op te geven of niet meer te kunnen uitcashen..?
Zolang Bitcoin een niche dingetje is zal dat wel loslopen, als het gebruik toeneemt zal het wel weer kapot gemaakt wordenMaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:01:
Hoe reëel is het scenario dat overheden enorme belastingen gaan heffen op het bezit van Bitcoin? Dat het om die reden niet rendabel is om dit op te geven of niet meer te kunnen uitcashen..?
Misschien met wat meer funds doen, of ik nu actief met stress en twijfel hodl of omdat het niet anders kan.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 14:10 ]
Zero.
"Analysts are bullish on XRP price, predicting a big move in altcoin within the next two days".
Fxstreet
[ Voor 3% gewijzigd door eldeegee op 16-10-2021 14:11 ]
Als je dan citeert, vermeld dan ook even de broneldeegee schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:10:
XRP lijkt ook aan de beurt te zijn nu. Bleef ook wat hangen ondanks nieuwe partnerschappen.
"Analysts are bullish on XRP price, predicting a big move in altcoin within the next two days".
Staat erbij jerVictor Belli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:11:
[...]
Als je dan citeert, vermeld dan ook even de bron
Met bron bedoelen we een link.
Als ik zo kijk hebben we nog ruimte zat en zit die 100k er makkelijk in..
Stokstaart in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 14:25 ]
Zero.
Vervolgens moont die munt nog harder.
Niet reëel, er zijn veel andere zaken die ze kunnen flikken maar de fiscale status van Bitcoin ineens veranderen op deze manier zie ik niet gebeuren in de 'beschaafde' wereld. (Er zouden dan heel veel andere dingen ook moeten veranderen, alleen al feit dat BTC legal tender is in een door de EU erkend land bijvoorbeeld zou het lastig maken) De Chinezen bijvoorbeeld kunnen wel van alles proberen. Overigens is de verkoop met winst van 'alle' soorten beleggingen gewoon belast in veel landen. Ons fictief rendement systeem is er een die juist minder vaak voorkomt.MaStar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:01:
[ Voor 23% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-10-2021 14:41 ]
bedankt voor de site, kwam ook deze tegen, aangezien ik fan ben van DCA
https://www.blockchaincenter.net/dollar-cost-averaging/
dit ook mbt ROI:
https://www.blockchaincen...1year&team1=DOT&team2=ADA
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2021 14:40 ]
nothing stops this train
Wannekutsite begint pas bij 2016Kol Nedra schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
bedankt voor de site, kwam ook deze tegen, aangezien ik fan ben van DCA![]()
https://www.blockchaincenter.net/dollar-cost-averaging/
Moet het geen 0.06 usd zijn?Taro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:31:
->
Victor Belli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:40:
Tot over 4 jaar.
en ja ben wel van plan om ADA langzamerhand positie te verkleinen en vervolgens in BTC te stoppen:
(DOT niet, lekker in Parachains stoppen en REKT gaan)
:strip_exif()/f/image/euFLFFtL2TyCqsnL3Rbp1Pv1.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.blockchaincen...am1=BTC,ETH&team2=ADA,DOT
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2021 15:11 ]
nothing stops this train
Total supply:Taro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:31:
->
2.100.000.000.000.000
Shitcointopic confirmed.
Ik wou juist elke 100 dollar.Victor Belli schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:00:
[...]
Vanaf 100k mag het wat mij betreft wel elke 10k. Moet ook iets speciaals blijven
Sorry verkeerde knopChaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:58:
Wtf BNB, even een wickje naar $423. Nu $466.
balen als je buyorder op 422.9 stondChaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:58:
Wtf BNB, even een wickje naar $423. Nu $466.
nothing stops this train
idd zeg, we staan op +2% op de 24h, tering wat een schijt dag zo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Had ook minimaal 8% verwacht. Vieze geitebendeanti elppa schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
idd zeg, we staan op +2% op de 24h, tering wat een schijt dag zo
Ik dacht dat het elke week een lambo was... maar heb er nog maar weinig van gezienroflexx schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
Had ook minimaal 8% verwacht. Vieze geitebende
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/a13V0eb3yZUhjJmfpf4lZNXm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v4hueTcoEXw6ShMPckWSBDZw.jpg?f=fotoalbum_large)