anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:00:
[...]
Haha had geen tijd om meer posts te zoeken, maar keek ff in mijn Excel. Die 26 was ook eigenlijk veel te ambitieus. Maargoed heb 4 aankopen gedaan van eind mei tot 21 juli. Dat was namelijk de laatste.
Ja blijft een vaag gevoel hoor om te kopen als er zoveel paniek is. Maar is me nu al aantal keer prima gelukt. Vooral ook stuk 2019 tot begin 2020 was perfect.......nu nog wat vaker verkopen

dat zou ik toch vaker moeten doen. Maarja fomo greed enzo
Dat was ook een heel erg vaag gevoel. Zeker als newbie was het wennen voor mij. De eerste echt harde dip in mei nam ik mijn winst voor we de bodem raakten, ik schrok me rot. Wtf was dat dan? Zo heb ik denk een half uur naar mijn scherm zitten kijken.
Na 1 a 2 dagen kwam het besef, dankzij de ervaren gasten hier, dat dit mogelijkheden bood en ben ik mijn winsten weer gaan inzetten en vervolgens nog een slootje FIAT. Waarom nu kopen, schreeuwde elke vezel in mijn lichaam samen met mijn 4 hersencellen.
Maar het voelde ook goed, een soort van masochistisch, ik heb vervolgens op zulke momenten heerlijk lopen traden maar vooral inkopen. De range van 29 - 34 was echt geweldig, dat ding bleef maar stuiteren, zijwaarts bestond ff niet meer leek het wel. Als ik daar niet zo actief was geweest, zou ik nu denk ik op +20% staan ofzo ipv 300%.
[
Voor 3% gewijzigd door
Ngangatar op 16-10-2021 09:45
]