[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.768 views

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:25:
Smart... Maar ik zou nog minimaal 10k wachten met daadwerkelijk op de knop drukken, dan stel je nog een extra generatie veilig.
[Twitter]
1000 Bitcoin.

Als ik ze had zou ik er 100 cashen om wat leuks mee op te bouwen en de rest lekker hodlen tot het einde van dit leven.

Grote kans dat je er nog een generatie of 10 van kunt laten genieten.

Met dat soort bedragen en het bijbehorende tijdsbestek zou ik fiat denk ik riskanter vinden dan Bitcoin.

Maar wie weet heeft betreffende persoon wel 20k Bitcoin en is het dichtbij zijn eerste sell target.

'Zo da gaat mooi ey. Eem' plukje naar Coinbase.'

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53

Wom

Voor het eerst sinds 2017 een deel BTC verkocht zojuist. Voelt bijna als vreemdgaan, al heb ik daar geen ervaring in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Waar is het achtbaanbitcoinnaarbeneden.gifje?

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

Die is ergens onder de 60k blijven hangen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Ik denk/hoop dat we dit weekend tussen de 60 en 63 blijven hangen. Als dat zo is.. prima toch?

Zero.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:36:
[...]

1000 Bitcoin.

Als ik ze had zou ik er 100 cashen om wat leuks mee op te bouwen en de rest lekker hodlen tot het einde van dit leven.

Grote kans dat je er nog een generatie of 10 van kunt laten genieten.

Met dat soort bedragen en het bijbehorende tijdsbestek zou ik fiat denk ik riskanter vinden dan Bitcoin.

Maar wie weet heeft betreffende persoon wel 20k Bitcoin en is het dichtbij zijn eerste sell target.

'Zo da gaat mooi ey. Eem' plukje naar Coinbase.'
Ooit wou je met Bitcoin gains dingen kopen...

Nu verkoop je je ziel en zaligheid aan Bitcoin...

Als Bitcoin tot je ziel doordringt ben je als het ware vervloekt. Je kan net zo goed in een fiat multipla met caravan die niet meer door de apk gaat in een bos gaan zitten en een lange baard groeien.

Zoals Saylor wijselijk zei: het is als het bezitten van de grond onder Manhattan. Je hoeft niets te doen, enkel te bezitten... En generaties kunnen ervan leven...

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:45:
Ik denk/hoop dat we dit weekend tussen de 60 en 63 blijven hangen. Als dat zo is.. prima toch?
Meer dan prima. Gaat veel te hard dit. Kijk eens naar de monthly chart. Grootste groene candle body van de hele run tot nu toe. 8)7

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
De volle 30% inzet, niets minder.
Wat een toppers op de HR afdeling die jou hebben gevonden :) Jammer genoeg lopen er maar weinig van dergelijke pareltjes rond en weet je waarschijnlijk prima wat je waard bent in de markt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 22:12

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

Nou vooruit, 1.500 naar beneden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI8gItDaTVTaSNCs7TVakgiQzsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jammer dat Twitter video's embedden lastig blijft, maar wat een pareltje: https://twitter.com/naiiveclub/status/1448804281339953152.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Meer dan prima. Gaat veel te hard dit. Kijk eens naar de monthly chart. Grootste groene candle body van de hele run tot nu toe. 8)7
Van sukkelen rond 43k naar 63k.

Rocktober
Toptober

Met nog twee weken te gaan zitten we al op de waarde die PlanB aangaf voor eind oktober.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
OFFICIAL: MicroStrategy has doubled its money on its #Bitcoin investment.

Its $3.16 billion is now worth $6.7 billion.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

zwembroek schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:55:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqJg2xbJLpC5bA_wOQxBKg_3Zps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pdjKDzlCoMRA3eN1oh1jqllN.jpg?f=fotoalbum_large

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-01 19:57
Kun je die ook ff fixen met het thuglife theme? Dikke jonko en de zonnebril 8)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:55:

In feite een bitcoin etf. :+

Verwijderd

Tabacca schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:00:
[...]

Kun je die ook ff fixen met het thuglife theme? Dikke jonko en de zonnebril 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ii2gq1qIu6CPFZtITDkOo5NUmo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EuTzYSx8HwaSRuwUxhLz97Vt.jpg?f=user_large

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:23
Taro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:25:
Smart... Maar ik zou nog minimaal 10k wachten met daadwerkelijk op de knop drukken, dan stel je nog een extra generatie veilig.
[Twitter]
Het feit dat iemand 1000BTC naar een exchange stuurt, ervan uitgaand dat diegene de boel in deze regionen ergens wil verkopen.

Edit: ow we waren alweer een pagina verder.

[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 16-10-2021 00:07 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:35
toilet_paper schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:05:
[...]

[...]

Het feit dat iemand 1000BTC naar een exchange stuurt, ervan uitgaand dat diegene de boel in deze regionen ergens wil verkopen.
Gaat vast shitcoins kopen :+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Tabacca

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mooody schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:08:
[...]

Volgend jaar hoeft je niet meer op zaterdag te werken ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTl-1XqjisIXzVQBu89GxOA0Q0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m5Om2FO6DzaoMoiSzS5UQdAQ.gif?f=user_large

• enomiss
Een tijd terug had ik gelezen/gezien dat de tijd die bedrijven nodig hebben om zich voor te bereiden om Bitcoin aan te kopen ongeveer 6 maanden is (kan iets afwijken, herinner het niet exact), en dat dat moment nu ongeveer aanbreekt (weet ook niet meer wanneer exact, sowieso Q4), gerekend vanaf zijn legendarische speech op Bitcoin 2021 in Miami. Ik kan deze theorie niet meer terugvinden. Echter, gezien bovenstaande cijfers moeten toch heel wat bedrijven achter hun oren gaan krabben. Nu is mijn theorie dat bovengenoemde ambassadeurs de Q4 pomp verzorgen, en dat bedrijven die dit soort berichten zien voor de tweede pomp gaan zorgen ergens in 2022, ook weer na die 6 maanden oid. En die pomp zal van nog grotere orde zijn...

• Pelox
Lees net op Twitter dat ETH naar de 20k gaat en eerder op de 100k zit dan btc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlS0Snuo18L-LtJ-NKj8BhVxD3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/doAWCYWYTd0kUg2kHTL1OSht.jpg?f=user_large

Zero.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:10:
Lees net op Twitter dat ETH naar de 20k gaat en eerder op de 100k zit dan btc.

[Afbeelding]
Twitter telt niet, hep ut ook op feesboek gestaan? ;)

• Tabacca
Paammppp ieeettt, holy fuck de hopium vloeit weer rijkelijk

• Pelox
enomiss schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:10:
[...]

Een tijd terug had ik gelezen/gezien dat de tijd die bedrijven nodig hebben om zich voor te bereiden om Bitcoin aan te kopen ongeveer 6 maanden is (kan iets afwijken, herinner het niet exact), en dat dat moment nu ongeveer aanbreekt (weet ook niet meer wanneer exact, sowieso Q4), gerekend vanaf zijn legendarische speech op Bitcoin 2021 in Miami. Ik kan deze theorie niet meer terugvinden. Echter, gezien bovenstaande cijfers moeten toch heel wat bedrijven achter hun oren gaan krabben. Nu is mijn theorie dat bovengenoemde ambassadeurs de Q4 pomp verzorgen, en dat bedrijven die dit soort berichten zien voor de tweede pomp gaan zorgen ergens in 2022, ook weer na die 6 maanden oid. En die pomp zal van nog grotere orde zijn...
Zoiets.. maar dan is dit met eth.

Laat maar.. krijg de link niet goed

Deze bedoelde ik:

https://www.newsbtc.com/n...lode-400000-eth-coinbase/

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 00:16 ]

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

eldeegee schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:32:
Mag wel beetje verder zakken. Staat een zakje fiat klaar, zondagavond maar even afwachten.
Pingo alias alert.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die topicstart begint hilarisch te worden.

Boormachine alert:
Je kunt maximaal je inzet verliezen, niet meer. Heb je 0,5 Bitcoin en zet je 0,25 Bitcoin in, dan kan je maximaal 0,25 Bitcoin verliezen.

Cryptocurrency is erg volatiel, enkele voorbeelden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBtBDkahiQ4F-rKLNXlvxu-NUeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ccU5LLoNACkM1QKu9UDN2dlJ.jpg?f=fotoalbum_large

Deze grafiek is trouwens van 30 mei 2019, minder dan 2.5 jaar geleden. 7x. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet een flufje btc hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 16-10-2021 00:26 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:21:
Die topicstart begint hilarisch te worden.

Cryptocurrency is erg volatiel, enkele voorbeelden
[Afbeelding]
Die afbeelding is enorm in nostalgische waarde toegenomen :)

Verwijderd

enomiss schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:10:
[...]

Ik kan me dit ook nog herinneren te hebben gelezen. Weet nooit zo goed wat ik daar allemaal van moet geloven.

Bedrijven die met kapitaal gaan speculeren op Bitcoin... Tja.

Beetje het einde van de road als je het mij vraagt.

Als het niet meer gaat om produceren/diensten leveren maar alleen de cijfers lijkt me dat verder niet erg gezond voor de economie en werkgelegenheid.

'Huh, je bent ontslagen?' 'Ja het bedrijf ging rekt op Bitcoin.'

'Huh, je bent ontslagen?' 'Ja de inkomsten uit ons producten en diensten zijn niet meer nodig dankzij Bitcoin.'

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Dit is scary man, ik wilde hem ook net posten. Had hem net geupload naar mijn youtube kanaal. _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:24:
[...]

When I can't sleep at night
Without holding you tight
BTC, each time I try I just break down and cry
Pain in my head
Oh, I'd rather be dead
Spinning around and around

… Although we've come
To the end of the road
Still I can't let go
It's unnatural
You belong to me
I belong to you

Zero.

• Tabacca
[...]

Ik kan me dit ook nog herinneren te hebben gelezen. Weet nooit zo goed wat ik daar allemaal van moet geloven.

Als het niet meer gaat om produceren/diensten leveren maar alleen de cijfers lijkt me dat verder niet erg gezond voor de economie en werkgelegenheid.

'Huh, je bent ontslagen?' 'Ja de inkomsten uit ons producten en diensten zijn niet meer nodig dankzij Bitcoin.'
Wat je hier noemt is ook juist de reden dat de echte grote bedrijven er 6 maanden of langer over doen om goedkeuring te krijgen om in volatiele assets als BTC te investeren. Moeten toestemming krijgen van verschillende lagen in het bedrijf en soms zelf overheden wat zorgt voor veel onderzoek, vergaderen, nog meer vergaderen enz enz enz

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Mooody schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:29:
Het mooie van dit stadium is dat alts niet compleet wrekt zullen gaan, omdat men toch verwacht dat alt season 2.0 op de loer ligt. Imo geen enkele reden om nu al je alts te verkopen voor BTC.
Dat had je al twee weken geleden moeten doen.

ik heb ook verzuimd hoor

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• enomiss
[...]

Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Dat doen ze wel met een potje wat lange termijn is. Die gaan echt niet verkopen of rekt zijn in een bear market. Zeer kleine kans dat Bitcoin over 10 jaar minder waard is dan nu. Op logaritmische schaal is Bitcoin helemaal niet zo volatiel. Niemand heeft ooit verlies geleden in Bitcoin als je 4 jaar of langer HODL hebt gedaan...

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Duurt lang met ath

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJoS1-8zK6JH4Yo0qmbVJoSmY9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6o2VPBV60vEcileiyjm2kqUi.jpg?f=fotoalbum_large

We kunnen net als eerder nu in de top van de channel aanmodderen. Zoals je eerder zag tussen wat 44k en 47k. Of we gaan ala 52k > 42k richting de onderkant van de channel zakken naar zeg 54k.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Kunnen jullie een beetje dimmen?

Ik drink een paar pils en kan meteen 16 pagina's doorkammen. Kappen nou.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:13
Oké kopen of verkopen. Paniek paniek

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zal effe de boel een beetje opklooien hier O-)

Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/bfm2CD1_0.jpg?itok=Ychkvke2

;)

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:08
YouTube: It Was A Good Day

Gefeliciteerd crypto broeders.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:36
Mooody schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:22:
[...]

Shitcoin-bonanza was ook mijn tactiek tijdens de vorige cycle. Uiteindelijk ga jij ook inzien dat je moet "sparen in sats" om zodoende iets op te kunnen bouwen op langere termiijn. Shitcoins kun je prima gebruiken om je BTC positie te vergroten, maar probeer dan echt die mindset te krijgen.
Sats sparen wordt ook het doel.... Maar ik stap in in de bear.

Kan hij dan hoger zijn dan nu? Zeker! Of niet! En ik blijf bij mijn plan.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 01:13

WhySoSerious

Be the change.

@Mooody iedere keer wanneer hij z'n PF-waarde ziet.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
POLS moon…

• baba420
  • Laatst online: 07:08
Wen 69k?

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:39

LankHoar

Langharig tuig

Soon moon!

Wel even heerlijk gevoel dit, sta weer lekker in de plus sinds mei. Zou tijd worden. Vrouwlief al vaak paniek maar lekker HODL de moeder en hier en daar beetjes bijkopen :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Servor
  • Niet online
Heb bedacht dat we nog best een keer droog brood kunnen eten van de week en er een klein flufje bijgeduwd ivm de aanstaande 100K.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
Skl moon, jammer dat ik maar klein flufje heb.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55

• streamnl
  • Niet online
streamnl schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 08:09:
[Afbeelding]

Boven, huidig
Onder, de snelkoppeling die ik maakte toen ik in Crypto stapte...
Het verschil wordt weer heeeeeel langzaamaan kleiner! *O*

Echt... ik heb geld nog nooit zo snel zien verdwijnen als mijn eerste week :')
En toch vind ik het leuk.
En sinds die tijd maandelijks BTC of ETH bijgekocht.

*O* *O* *O*

Alleen met VET heb ik nog rode cijfers. Maar dat is bijna te verwaarlozen

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

Zie het ja. Lekker hoor, misschien raak ik toch ooit nog eens van de bedelstraf af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0K0XJuwUROfH-yIHkRbRZ452eV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAfyRXwLOkg24701BuISCILS.jpg?f=fotoalbum_large

Go go gadget POLS.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Voor de parachain kenners: er staat: Moonbeam uses Ethereum-style address formats, which means you can use any Moonbeam, Moonriver, or Ethereum address FOR WHICH YOU HAVE THE PRIVATE KEY. Do not use exchange addresses

Dus klopt het dat je voor ontvangen van GLMR ook bv een atomic eth wallet of iedere andere eth wallet kan gebruiken?.
Moet die wallet dan GLMR ondersteunen of werkt het zo niet. Dit stukje mis ik even en kan niet vinden. Hoe was dat met MOVR?

• Waah
Net per ongeluk mijn shitcoin uitgecasht. Stop loss gezet op -35%, lukte niet. Nog een keer de knop drukken.... Had bogtools het aangepast naar de huidige prijs. Meteen gehit dus.....

Baal als een stekker, maar FOMO er maar niet in. Was een leuk bedrag voor mij.

Maar: heb nu BUSD in mijn Metamask... Hoe kan ik dat efficiënt naar Bitvavo krijgen?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:38:
Net per ongeluk mijn shitcoin uitgecasht. Stop loss gezet op -35%, lukte niet. Nog een keer de knop drukken.... Had bogtools het aangepast naar de huidige prijs. Meteen gehit dus.....

Maar: heb nu BUSD in mijn Metamask... Hoe kan ik dat efficiënt naar Bitvavo krijgen?
Niet crossposten boefje!

• Waah
Ja dacht hier zit meer kennis dan daar denk ik 😂
Maar betrapt :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:42:
[...]

Ja dacht hier zit meer kennis dan daar denk ik 😂
Maar betrapt :+
Blij dat dat zo overkomt, maar wij idioten weten ook niet beter dan hodlen. Enige is dat we hier swings van 50% meemaken itt 900.000% van al die shitcoins.

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:38:

BUSD wordt zover ik weet niet ondersteund door Bitvavo.

Je zult het eerst naar Binance moeten sturen en daar verkopen naar een coin die wel ondersteund wordt door Bitvavo.

Als het goed is staat BUSD op Binance Smart Chain (BEP20) en zijn de fees om te versturen niet zo hoog.

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Je zult het eerst naar Binance moeten sturen en daar verkopen naar een coin die wel ondersteund wordt door Bitvavo.

Als het goed is staat BUSD op Binance Smart Chain (BEP20) en zijn de fees om te versturen niet zo hoog.
Top, probeer ik dat wel :+ denk misschien is er een cheap ass methode haha.

• Waah
WhySoSerious schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:44:
[...]

Blij dat dat zo overkomt, maar wij idioten weten ook niet beter dan hodlen. Enige is dat we hier swings van 50% meemaken itt 900.000% van al die shitcoins.
Soort zoekt soort :D misschien dat ik daarom graag in dit topic rondgang zonder een bitcoin te hebben.

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:48:
[...]

Top, probeer ik dat wel :+ denk misschien is er een cheap ass methode haha.
Ik weet verder niet om wat voor bedrag het gaat, (hoeft ook niet) maar houd er ook rekening mee dat sommige muntjes op Bitvavo een grote spread hebben in de orderboeken door weinig volume.

Zou zelf ff goed kijken voor een muntje met lage withdrawal fees op Binance en een hoog trading volume op Bitvavo.

Succes sowieso.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Gaat de banken met hun complexe procedures en fees nog een poepie laten ruiken dat crypto!

Hopelijk gaat Binance SEPA withdrawls nog toestaan vootde grote piek naar 244k.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Gaat de banken met hun complexe procedures en fees nog een poepie laten ruiken dat crypto!

Alleen maar goed voor deze ponzi dat mensen er niet uit kunnen.

Een soort rabbithole palingfuik.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik zie net dat je een Taycan al voor 89.2K hebt tegenwoordig >:)

• Pelox
WhySoSerious schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:02:
Ik zie net dat je een Taycan al voor 89.2K hebt tegenwoordig >:)
Voor 60k heb je al een hele mooie occasion, nieuw model.

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:04:
[...]

Voor 60k heb je al een hele mooie occasion, nieuw model.
Waar dan :?

• Pelox
O nee. Toch niet. Maar als je nu een taycan voor 89.2 koopt is de waarde wel direct 60k. :+

Vandaag starten de ksm parachains mensen!

Zero.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 09:24
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Dan wordt die tent zo hard leeggezogen dat het zo weer uit staat.

• Pelox
Zo naar de kapper.. oortjes openhouden. Hoor ik 1x iets over crypto dan is dat een direct sell signaal.

Zero.

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:53:
[...]

Ik weet verder niet om wat voor bedrag het gaat, (hoeft ook niet) maar houd er ook rekening mee dat sommige muntjes op Bitvavo een grote spread hebben in de orderboeken door weinig volume.

Zou zelf ff goed kijken voor een muntje met lage withdrawal fees op Binance en een hoog trading volume op Bitvavo.

Succes sowieso.
Dankje. Is weer een heel uit zoekwerk met bep2, bep20, welke coin genoeg volume heeft etc :X

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
eldeegee schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:32:
Mag wel beetje verder zakken. Staat een zakje fiat klaar, zondagavond maar even afwachten.
Die zet maar ergens anders op in.

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:18:
[...]

Dankje. Is weer een heel uit zoekwerk met bep2, bep20, welke coin genoeg volume heeft etc :X
Haha ja, maar daar leer je ook weer van.

Las laatst in een topic dat mensen ETH van Binance naar Bitvavo stuurden via BEP20.

Oftwel lekker een graantje meepikken maar geen idee hebben waar je mee bezig bent en er standaard van uitgaan dat alles wel compatible is.

En daarna klagen omdat Bitvavo het niet op wil lossen.

Harde lessen. Het loont altijd om je te verdiepen in zaken voordat je er überhaupt geld in steekt.

Be your own bank they said. It will be fun they said.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:43
Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:18:
Zo naar de kapper.. oortjes openhouden. Hoor ik 1x iets over crypto dan is dat een direct sell signaal.
Mijn vriendin moet van haar diëtiste, en ik quote hier, ‘naar de Bruna om een tijdschrift voor hipsters te halen.’

Ik vermoed dat we ajuinen eten vanavond… Helemaal paleo.

Iets meer om topic - ik spreek vrienden van me die nu niet durven in te stappen. En zo zijn er meer.
Als we een paar dagen niet terug vallen, en net over die all time high gaan, komt er weer veel geld de markt in!

[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 16-10-2021 10:17 ]

Maktub

• Prozaq
Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:18:
Zou zo maar de masked crypto crusader kunnen zijn die links en rechts crypto miljonairs achter laat, zie ook dit persbericht: Verwijderd in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"

• Prozaq
Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:18:
[...]

Maak eerst een klein bedragje over om te kijken of het werkt

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Haha had geen tijd om meer posts te zoeken, maar keek ff in mijn Excel. Die 26 was ook eigenlijk veel te ambitieus. Maargoed heb 4 aankopen gedaan van eind mei tot 21 juli. Dat was namelijk de laatste.

Ja blijft een vaag gevoel hoor om te kopen als er zoveel paniek is. Maar is me nu al aantal keer prima gelukt. Vooral ook stuk 2019 tot begin 2020 was perfect.......nu nog wat vaker verkopen 8)7 dat zou ik toch vaker moeten doen. Maarja fomo greed enzo
Dat was ook een heel erg vaag gevoel. Zeker als newbie was het wennen voor mij. De eerste echt harde dip in mei nam ik mijn winst voor we de bodem raakten, ik schrok me rot. Wtf was dat dan? Zo heb ik denk een half uur naar mijn scherm zitten kijken.

Na 1 a 2 dagen kwam het besef, dankzij de ervaren gasten hier, dat dit mogelijkheden bood en ben ik mijn winsten weer gaan inzetten en vervolgens nog een slootje FIAT. Waarom nu kopen, schreeuwde elke vezel in mijn lichaam samen met mijn 4 hersencellen.

Maar het voelde ook goed, een soort van masochistisch, ik heb vervolgens op zulke momenten heerlijk lopen traden maar vooral inkopen. De range van 29 - 34 was echt geweldig, dat ding bleef maar stuiteren, zijwaarts bestond ff niet meer leek het wel. Als ik daar niet zo actief was geweest, zou ik nu denk ik op +20% staan ofzo ipv 300%.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 16-10-2021 09:45 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:50

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Ik kijk er een paar keer per dag naar en spuug er dan op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rWNy_HD-Oj1v2epAWy0lkvbgyc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bs7ghAZb2XlsUBX2ywbQjm6t.jpg?f=user_large

gaat over celr en lambo's helemaal van nu :+

[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 16-10-2021 09:50 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

When Porsche?
When Taycan?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:44:
Pieuw pieuw, mijn moeder is boos omdat ik zei dat ze van al die rommel af moesten blijven als boomers.
Slim mens jouw moeder. Gewoon al haar fiat er in mieteren en geld verdienen.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:58
Taro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:23:
[...]

Die afbeelding is enorm in nostalgische waarde toegenomen :)
Snel n NFT van maken en binnenlopen!

Ik lul ook zomaar wat

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

Haha ja, maar daar leer je ook weer van.

Las laatst in een topic dat mensen ETH van Binance naar Bitvavo stuurden via BEP20.

Oftwel lekker een graantje meepikken maar geen idee hebben waar je mee bezig bent en er standaard van uitgaan dat alles wel compatible is.

En daarna klagen omdat Bitvavo het niet op wil lossen.

Harde lessen. Het loont altijd om je te verdiepen in zaken voordat je er überhaupt geld in steekt.

Be your own bank they said. It will be fun they said.
Haha jup, ook wel eens gedaan. Maar ik test altijd eerst ff met 1 euro ofzo. Om te kijken of het goed gaat.

Bep20, bep2 etc wist ik wel. Maar laatste keer dat ik dat nodig had was in april/mei. En het staat er niet bij, bij metamask of Bitvavo. Maar ga wel ff pluizen. Leer je van inderdaad.

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
MrMrq schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:37:
[...]

Mijn vriendin moet van haar diëtiste, en ik quote hier, ‘naar de Bruna om een tijdschrift voor hipsters te halen.’

Ik vermoed dat we ajuinen eten vanavond… Helemaal paleo.

Iets meer om topic - ik spreek van vrienden van me die nu niet durven in te stappen. En zo zijn er meer.
Als we een paar dagen niet terug vallen, en net over die all time high gaan, komt er weer veel geld de markt in!
En voor zulk advies moet je betalen?

Ipv daarvan stop het in crypto

• Pelox
We zijn gearriveerd bij de kapsalon. Het eerste wat ik zie is een hipster moonboy met krulspelden in, no joke. Dit voorspelt niet veel goeds.. hoop vooral dat hij zich niet gaat afjuinen onder de droogkap straks.

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:43
GerjanT schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

En voor zulk advies moet je betalen?

Ipv daarvan stop het in crypto
Nou, ze heeft veel minder last van haar huid, allergie en darmen sinds ze naar deze gaat, en veel meer energie. Dus ik klaag niet.
Bovendien gaat ze van de opbrengsten, niet van de inleg :7

Maktub

• Aphelion
  • Laatst online: 05-01 10:43
Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:04:
We zijn gearriveerd bij de kapsalon. Het eerste wat ik zie is een hipster moonboy met krulspelden in, no joke. Dit voorspelt niet veel goeds.. hoop vooral dat hij zich niet gaat afjuinen onder de droogkap straks.
Hey, was jij dat die zo zat te staren!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:02:
Hebben jullie allemaal een nu.nl account dan ofzo, ik zie maar 5 reacties oid.
Reacties op NU lees ik al een jaar niet meer. Allemaal toetsenbordgekkies die op elkaar in lopen te hakken met de meest bizarre bijzaken en argumenten. Kom sowieso zelden meer op NU.

• Pelox
Aphelion schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:06:
[...]

Hey, was jij dat die zo zat te staren!
Staren.. staren.. ik keek meer afkeurend met een schuin oog.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 10:10 ]

Zero.

• Aphelion
  • Laatst online: 05-01 10:43
Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Reacties op NU lees ik al een jaar niet meer. Allemaal toetsenbordgekkies die op elkaar in lopen te hakken met de meest bizarre bijzaken en argumenten. Kom sowieso zelden meer op NU.
Een nieuwssite waar ze het hebben over een 'flappentap' en niet weten wat een lifehack is kom ik ook niet meer.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

NU is wel goeie tech overigens, vraag @Verwijderd maar.

Verwijderd

[...]

'Meningen.' :')

Maar dat geldt inmiddels zowat voor bijna alle media platformen/social media. Eén grote gefrustreerde bende, echt het afvoerputje van de maatschappij.

Lekker laagdrempelig 'anoniem' overal tegenaan schoppen. En vooral lekker veel oordelen.

Ik volg her en der wat zaken die ik leuk vind, maar mijd de rest het liefst.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

'Meningen.' :')

Maar dat geldt inmiddels zowat voor bijna alle media platformen/social media. Eén grote gefrustreerde bende, echt het afvoerputje van de maatschappij.

Lekker laagdrempelig 'anoniem' overal tegenaan schoppen. En vooral lekker veel oordelen.

Ik volg her en der wat zaken die ik leuk vind, maar mijd de rest het liefst.
Dit dus inderdaad. Nieuwe nationale volkssport maar dan anoniem.

Gelukkig gebruiken we hier allemaal onze eigen naam :).

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:23:
[...]

Dit dus inderdaad. Nieuwe nationale volkssport maar dan anoniem.

Valt wel mee hoor Wim.

;)

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:46
Eth doet stiekem cool

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Staren.. staren.. ik keek meer afkeurend met een schuin oog.
Ah, was jij dat...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywkNFRVT--SUITFodRqxjVW-f_I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MHw91MeEQDx7BS1iWLE70Rsx.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
ETH trekt de bitcoin leeg

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:23:
[...]

:w

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:57
Goedemorgen stelletje afjuiners! :7

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

PlanR schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:37:
[...]

ETH trekt de bitcoin leeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcGPfTyL5V2yKJuHs3YH1xa65WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/K4IguCIC32Ml82E5sCbIenab.gif?f=user_large

• Prozaq

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:53
gooo ETH!! op naar de nieuwe ATH! zou toch machtig zijn als ETH eerder dan BTC de nieuwe ATH gaat halen he ;)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 160 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!