iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Gelijk...ik dacht dat 1 sat een miljoenste deel was van btc...weer wat geleerdTaro schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
Dan berekend https://www.btcsatoshi.com/ het verkeerd
Welke Acala games?MF Doom schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:40:
Zijn er al mensen hier die voor de alcala crowdloans games hebben gespeeld voor 12% bonus ACA en een NFT? Vind het zelf een beetje vreemd.. @enomiss Jij misschien?
Edit: wat meer achtergrond info: kreeg er net een mail over van Alcala.
Hier is wel een link wat je kan gebruiken om meer rewards the krijgen (dit is geen ref link):
https://cVNVz04.na1.hubsp...S3qX0KjW4r6V065mD3BF3qcL1
Ik heb stap 1 en 2 gedaan. De rest do ik pas op het moment dat ik besluit deel te nemen aan de crowdloan. Tot die tijd laat ik DOT op Kraken staan
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Dit is toch het jaar van de Lambo? In China?twain4me schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
Ik dacht dat het elke week een lambo was... maar heb er nog maar weinig van gezien
Heb ik is op me Feesboek tijmlijn geleze.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De wereld is er een stuk vruchtbaarder op geworden nu.resusaapje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:35:
Het circus begint!
Moonbeam crowdload preregister:
https://crowdloan.moonbeam.foundation/
Zat ik net ook heen te kijken. Maar heb nog geen zin om DOT naar de wallet te sturen. Weet jij voor wanneer dit uiterlijk moet of wat het nut is van de registratie?resusaapje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:35:
Het circus begint!
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 16-10-2021 15:45 ]
Yes prachtig! Hier zaten we op te wachtenresusaapje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:35:
Het circus begint!
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2021 15:48 ]
nothing stops this train
Ff een nappie gedaan, maar woke up too early again.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:55:
Iedereen nog een beetje woke?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik had er al een flufje staan. Registratie voor een crowdloan kost je 0,05 DOT. Dat kan je nu al doen, voordat de gekte begint. Soms bieden projecten je ook iets extra's, zoals een bonus, een NFTje, een garantie dat je d'r bij bentenomiss schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:42:
[...]
Zat ik net ook heen te kijken. Maar heb nog geen zin om DOT naar de wallet te sturen. Weet jij voor wanneer dit uiterlijk moet of wat het nut is van de registratie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Iets wekenlang in een auction stoppen met de kans om het voor een jaar te staken. En dan mopperen dat het niet direct vrij komt op de dag dat de auctions eindigenPelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:05:
Nog steeds mijn ksm niet terug op kraken.. duurt lang.
Dit programma wordt aangeboden? door Bitcoinmeester.
Hierna volgt: Hold on van Davina MIchelle.
Geen fin. advies.
Ja want ik wil het in dot stoppen om het daarna weer in moonbeamrocketturboprofit te stoppen.Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:07:
[...]
Iets wekenlang in een auction stoppen met de kans om het voor een jaar te staken. En dan mopperen dat het niet direct vrij komt op de dag dat de auctions eindigen.
Zero.
Ik heb alleen KSM in projecten gestopt die gewonnen haddenPelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:05:
maar snap de frustratie wel, je mist nu wel 12% apy
nothing stops this train
Ik had het in alle projecten gestokenKol Nedra schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
Ik heb alleen KSM in projecten gestopt die gewonnen hadden![]()
maar snap de frustratie wel, je mist nu wel 12% apy
Zero.
Edit, daarom dus:
https://blog.blockfolio.c...-orca-komodo-e428cb9c0144
Komodo Partners with IOHK in the UTXO-Alliance
De geallieerden winnen altijd, zie het verleden.
NEW BLOG: At #CardanoSummit2021, we announced a collaboration with @ergoplatformorg, @NervosNetwork, and @topl_protocol to create the UTXO alliance. Today, we’re delighted to be joined by a new alliance partner – @KomodoPlatform. https://t.co/gNlrHsS0EL
— Input Output (@InputOutputHK) 15 oktober 2021
@Vis @Ali Baba 1001 wij visionairs zagen dit al aankomen toch.
[ Voor 107% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-10-2021 16:37 ]
Hopelijk mis ik daarmee geen moonshot van DOT (portefeuille is enkel DOT)
Meer mensen die phone minen???
PI crypto
YouTube: Mining Crypto With Your Phone? (Pi Network Review)
https://coinmarketcap.com/currencies/pchain/
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 16-10-2021 16:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik zou het zelf niet meer gaan doen.A87 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:48:
Was net bij buurjongen hij vertelde me dat ik PI moet gaan minen met telefoon
Deed dat ooit met Electroneum, laatst is hun database gehackt en zijn er veel accountgegevens gelekt.
Die apps zijn vaak dikke bloatware en je weet nooit wat ze met al die data die ze verzamelen gaan doen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening erover.
Als het je leuk lijkt gewoon proberen, maar denk niet dat het financieel gezien ooit de moeite waard wordt.
Begin hier nou aub niet aan, is één groot referral pyramidespel. Zijn al voldoende topics over gestart en gesloten.A87 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:48:
PI crypto
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Onderzoekje naar het pi-network:A87 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:48:
PI crypto
https://research.aimultiple.com/pi-network/amp/
Ik ben ook geen fan i.i.g.
Je zou XLA kunnen proberen, die is ook op een telefoon te minen en is te traden.
https://scalaproject.io/
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Komt goed!PlanR schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:59:
Ben benieuwd of we de 60 kunnen houden. Wat een weekje hé..!
Klopt had het ook gelezen 👍🏼 zit progressie in KMD maar dit is er wel eentje voor de lange adem, heeft nog een lange weg te gaan tot z'n ATH.BTC100K2021 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:25:
KMD leeft, dat ik dat nog mag meemaken.
Edit, daarom dus:
https://blog.blockfolio.c...-orca-komodo-e428cb9c0144
Komodo Partners with IOHK in the UTXO-Alliance
De geallieerden winnen altijd, zie het verleden.
[Twitter]
@Vis @Ali Baba 1001 wij visionairs zagen dit al aankomen toch.
Deze samenwerking ziet er wel rooskleurig uit.
Hodl
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zag dit nog voorbij komen een mening van iemandFriezNL schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Onderzoekje naar het pi-network:
https://research.aimultiple.com/pi-network/amp/
Ik ben ook geen fan i.i.g.
YouTube: Pi Network: Is This Just a Massive Crypto Scam | Analyzed by an Acco...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Same here. Had support al gecontacteerd... 2 woorden 9 letters.Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:05:
Edit: heb ze nu terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 16-10-2021 17:57 ]
kosten van Binance naar die wallet is 0.7 DOT
Kraken nog acceptabel met 0.05 DOT
Bitvavo optie werkt nog niet...
nothing stops this train
Kut zooi?Chaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:44:
[...]
Same here. Had support al gecontacteerd... 2 woorden 9 letters.
Verhip, zei
Chaes toen
Hij chatte
Met Alicia
Van Kraken.
De service
Is onjuist,
Stupide en
Veel gedoe.
Kut Geiten
Bende, voor
Mij liever
Nooit meer.
Morgen dan
Toch graag
Wat juinen
Om kaarsen
Hard groen
Getint, oef!
Oh, Bitcoin.
Hete asset,
Plezier me.
[ Voor 100% gewijzigd door MrMrq op 16-10-2021 18:29 ]
Maktub
MrMrq schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:06:
[...]
[...]
Verhip, zei
Chaes toen
Hij chatte
Met Alicia
Van Kraken.
De service
Is onjuist,
Stupide en
Veel gedoe.
Kut Geiten
Bende, voor
Mij liever
Nooit meer.
Duurt lang.
[ Voor 19% gewijzigd door Chaes op 16-10-2021 18:22 ]
:strip_exif()/f/image/YZiwJkidNDmIcdEQwi1JSlPy.jpg?f=fotoalbum_large)
steeds meer bekend, op dit moment meeste focus op Acala en Moonbeam.
Litentry is in verleden bij Binance geweest (Launchpool)
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2021 18:23 ]
nothing stops this train
Ej nieuwe pf foto?Kol Nedra schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:21:
[Afbeelding]
/f/image/A9h7YffQSRMyjplD1R7588M9.png?f=fotoalbum_large)
LINK/BTC
/f/image/oiT8j7jU4tZ7eGgxmAq81rmS.png?f=fotoalbum_large)
LINK/USD ziet er nog steeds interessant uit. Begint een beetje op te krabbelen maar kan nog even duren. Met de recente BTC pumps is LINK/BTC wel door een belangrijke support gezakt (± 0.00046) maar zit daar nu weer boven.
Begin november lijkt me dus.
[ Voor 25% gewijzigd door Sluw op 16-10-2021 18:32 ]
WelneePelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:49:
Ik heb het idee dat we zo even een retrace gaan maken. 58k of zo..
Weergave van waar en hoe de bitcoins een beetje verdeeld zijn. Weet alleen niet wanneer deze voor het laatst geüpdatet is.
Ik vond dit wel een interessante analyse van Daan Crypto Trades. We lijken inderdaad al een tijdje in dit patroon te bewegen.Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:49:
Ik heb het idee dat we zo even een retrace gaan maken. 58k of zo..
Quote:
$BTC How a run can keep going without much of a correction inbetween:
Short squeeze -> Consolidate -> Shorts opening -> Repeat.
As long as people keep shorting like they are, the run won't end in the short term.
...
$BTC This is happening and we're basically in the same move up.
1. People wanting to buy don't get their desired entries.
2. People shorting keep getting squeezed out.
What often happens here is a big candle up where everyone fomos followed by a shake-out of those late longs.
[ Voor 17% gewijzigd door Sluw op 16-10-2021 18:58 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
nothing stops this train
Onder de 60 lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De bounce naar de beruchte 28k?Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:21:
59.2k en dan bounce
Je kunt tot Sint Juttemis wachten op die buy-order
Gezellig samen met Pingo...GerjanT schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:31:
[...]
Je kunt tot Sint Juttemis wachten op die buy-order
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Hoewel dit prima in de betreffende lijn der verwachtingen valt (parabolisch bereikte hoogtes kennen nu eenmaal fragiele levensvatbare omstandigheden) is de conclusie zoals bij menig ander daling wederom opsombaar in één zin;
Een pijnlijk onfortuinlijke aangelegenheid.
Ook al trachten wij winstgevend te handelen naar signalen waarvan de koersen ons voorzien, het blijft een samenspel der machten die ogenschijnlijk niet direct alles blootgeven binnen het door ons waarneembare gebied.
In een dergelijke situatie kan de volgende tactiek dan ook zeker een uitkomst bieden om op de korte tot middellange termijn toch de gewenste resultaten te behalen: Hodl de moeder.
Echter zal de positieve vanzelfsprekendheid betreffende de daaruit ontstane resultaten in vele gevallen achteraf pas blijken.
Hetgeen ons allen nederig houdt in deze ruige omgeving gevuld met dikke tech als winstgevend potentieel.
Ik doe geen technische analyses maar werk met sentiment van de markt en misschien wat minder rendement maar sinds februari toch bijna 500%Kol Nedra schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:18:
60.4 nu en dalende, rond de 60k wordt het spannend
Weinig werk en voldoende progressie naar boven en geen gedoe met shitcoins want mijn nachtrust is mij toch iets meer waard.
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Jij hebt duidelijk het licht gezien. Wat een poëzie!Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:37:
Ik zie dat de maanraket weer eens tergend traag door de zwaartekracht wordt terug geroepen naar aarde.
Hoewel dit prima in de betreffende lijn der verwachtingen valt (parabolisch bereikte hoogtes kennen nu eenmaal fragiele levensvatbare omstandigheden) is de conclusie zoals bij menig ander daling wederom opsombaar in één zin;
Een pijnlijk onfortuinlijke aangelegenheid.
Ook al trachten wij winstgevend te handelen naar signalen waarvan de koersen ons voorzien, het blijft een samenspel der machten die ogenschijnlijk niet direct alles blootgeven binnen het door ons waarneembare gebied.
In een dergelijke situatie kan de volgende tactiek dan ook zeker een uitkomst bieden om op de korte tot middellange termijn toch de gewenste resultaten te behalen: Hodl de moeder.
Echter zal de positieve vanzelfsprekendheid betreffende de daaruit ontstane resultaten in vele gevallen achteraf pas blijken.
Hetgeen ons allen nederig houdt in deze ruige omgeving gevuld met dikke tech als winstgevend potentieel.
Verwijderd
Mijn vriend, ja, u ziet het correct.Rien43 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:39:
[...]
Jij hebt duidelijk het licht gezien. Wat een poëzie!
De maan en de sterren, zij zwemmen om elkander. Verwoven in een strijd, maar tevens conform vriendschappelijk samenspel. Nooit eerder viel voor mij dat kwartje.
Maar na 3 nachten doorhalen op de hopiumpijp is dat, voor mij persoonlijk, een onmiskenbaar gegeven.
En ach, de dreigende en graaiende schaduwen. Zij verdwijnen reeds weer na een goede nachtrust.
Precies volgens 'plan'.Egeau schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:23:
Vanmiddag naar 60k? Onze CryptoEd heeft het wel vaker bij het rechte eind de laatste tijd [Afbeelding]
Nu kijken of dit ook gaat gebeuren:
Knoop is doorgehakt. 100% Moonbeam hier.Kol Nedra schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:21:
[Afbeelding]
Projecten soortgelijk als Acala (defi hubs) zouden ook weer gebouwd kunnen worden op Moonbeam, dus ik verwacht niet dat Acala uniek blijft in het Polkadot ecosysteem. Daarbij wordt Moonbeam dé brug tussen Ethereum en Polkadot (projecten kunnen praktisch 1:1 verhuizen naar Moonbeam) en zal daarom naar verwachting erg populair worden.
Je moet iets kiezen waar je vrij zeker van bent dat het kan overleven, want je DOT blijft bijna 2 jaar locked.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 16-10-2021 20:06 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik had me bij Acala al een beetje verdiept. Daar heb je verschillende opties om deel te nemen. Een optie is dat je 2 jaar DOT vast zet en bij de andere krijg je liq DOT. Is dat ook bij Moonbeam? En welke zou jij dan kiezen?Mooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:51:
[...]
Knoop is doorgehakt. 100% Moonbeam hier.
Projecten soortgelijk als Acala (defi hubs) zouden ook weer gebouwd kunnen worden op Moonbeam, dus ik verwacht niet dat Acala uniek blijft in het Polkadot ecosysteem. Daarbij wordt Moonbeam dé brug wordt tussen Ethereum en Polkadot (projecten kunnen praktisch 1:1 verhuizen naar Moonbeam) en zal daarom naar verwachting erg populair worden.
liqDOT is een gimmick van Acala (vergelijkbaar met xETH e.d.), maar Acala is dan ook een defi platform waar je straks op kunt traden, pools aanmaken, interest ontvangen etc.enomiss schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:54:
[...]
Ik had me bij Acala al een beetje verdiept. Daar heb je verschillende opties om deel te nemen. Een optie is dat je 2 jaar DOT vast zet en bij de andere krijg je liq DOT. Is dat ook bij Moonbeam? En welke zou jij dan kiezen?
Als de rewards van Moonbeam en Acala enigzins te vergelijken zijn met die van Moonriver en Karura, dan is Acala eigenlijk helemaal niet interessant. Maar kan zijn dat de tokenomics/rewards van de Polkadot-vriendjes afwijken van de Kusama-vriendjes. De Polkadot-equivalenten zullen sowieso minder opleveren en risicovoller zijn om te doen (2 jaar locked).
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 16-10-2021 20:05 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Sterker nog, als ik kijk naar on-chain (mate van accumulatie, etc) hou ik het voor mogelijk dat we weer boven de rode band gaan pieken in de blow off top. De laatste keer dat de weekly RSI rond dit level zat met een opgaande prijs zaten we nog rond de 10k.Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:23:
@Stokstaart en @FijneKerst nog iets interessants te melden in de huidge situatie mbt de mayermultiple of de mayer bands? Voorspelling van de pump in november van dit jaar komt aardig in de buurt al.
Als ik zo kijk hebben we nog ruimte zat en zit die 100k er makkelijk in..
Stokstaart in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Of de voor mij onduidelijke weg middels de Polkawallet. Waar ik tegen aan loop zijn die validators. Hoe weet ik welke ik kiezen moet?
En dat zal dan zijn om wat extra rewards. Van de andere kant wil ik graag het Polkadot netwerk helpen. En niet zo zeer Kraken spekken.
UberLurker Departement #GG.
Welke sites houd je zicht op die RSI's?Stokstaart schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:10:
[...]
Sterker nog, als ik kijk naar on-chain (mate van accumulatie, etc) hou ik het voor mogelijk dat we weer boven de rode band gaan pieken in de blow off top. De laatste keer dat de weekly RSI rond dit level zat met een opgaande prijs zaten we nog rond de 10k.
Ik heb hetzelfde, kraken is lekker makkelijk en geen gedoe. Uiteraard kost deze service ook wat. Komt moonbeam ook op kraken is de vraag..Skrunsies schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:16:
Ik zit er een beetje mee. Graag zou ik ook wel wat DOT in moonbeam willen steken. Vraag me alleen af hoe. De veilige weg. Alsin Kraken.
Of de voor mij onduidelijke weg middels de Polkawallet. Waar ik tegen aan loop zijn die validators. Hoe weet ik welke ik kiezen moet?
En dat zal dan zijn om wat extra rewards. Van de andere kant wil ik graag het Polkadot netwerk helpen. En niet zo zeer Kraken spekken.
Zero.
Je hebt niets te maken met validators als je via de Polkawallet aan crowdloans mee wilt doen, dat is alleen wanneer je je DOT wilt staken. Ik stake zelf alleen via Kraken, omdat je daar geen unbonding time hebt. Je levert daarvoor +/- 2% staking rewards in bij Kraken, maar dat is het mij waard.Skrunsies schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:16:
Ik zit er een beetje mee. Graag zou ik ook wel wat DOT in moonbeam willen steken. Vraag me alleen af hoe. De veilige weg. Alsin Kraken.
Het beste kun je meedoen via de Polkawallet om die 10% fees van Kraken te omzeilen. Daarbij krijg je vaak 5-10% extra rewards wanneer je meedoet aan crowdloans rechtstreeks via de wallet.
Het loont zich sowieso om ff een wallet aan te maken en er wegwijs te worden. Dat kan hier: https://polkadot.js.org/apps
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 16-10-2021 20:31 ]
Binance gaat het ook aanbieden.Skrunsies schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:16:
Gewoon tradingview
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik had vanavond ook wat in Moonbeam willen steken. Maar heb inmiddels een Wallet op polkadot.js maar het is verschrikkelijk complex.Mooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:30:
[...]
Je hebt niets te maken met validators als je via de Polkawallet aan crowdloans mee wilt doen, dat is alleen wanneer je je DOT wilt staken. Ik stake zelf alleen via Kraken, omdat je daar geen unbonding time hebt. Je levert daarvoor +/- 2% staking rewards in bij Kraken, maar dat is het mij waard.
Het beste kun je meedoen via de Polkawallet om die 10% fees van Kraken te omzeilen. Daarbij krijg je vaak 5-10% extra rewards wanneer je meedoet aan crowdloans rechtstreeks via de wallet.
Het loont zich sowieso om ff een wallet aan te maken en er wegwijs te worden. Dat kan hier: https://polkadot.js.org/apps
Je kan vanavond nog niets in Moonbeam steken, dat kan pas in november/decemberthierry1982 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Ik had vanavond ook wat in Moonbeam willen steken. Maar heb inmiddels een Wallet op polkadot.js maar het is verschrikkelijk complex.
Je hebt dus nog tijd genoeg om de wallet uit te pluizen. Valt wel mee met de complexheid, je hebt slechts 1 of 2 functionaliteiten nodig in feite. Wil je best de goede richting in sturen, maar dat kan het beste via PM.
Tip: zet je netwerk op Kusama en blader wat door de tab "Network -> Parachains -> Crowdloans", dan zie je hoe dat eruit ziet op Kusama.
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 16-10-2021 20:57 ]
Twijfel zelf een beetje. 2 jaar is natuurlijk een eeuwigheid, en je weet niet of het uiteindelijk de goede keuze is.
Al twijfel ik zelf niet aan Moonbeam. Eerder over de prijs van DOT over 2 jaar (mogelijk bear market dus).
[ Voor 47% gewijzigd door Chaes op 16-10-2021 20:46 ]
Goede zeer recente video voor een ieder die geinteresseerd is in Polkadot en/of Gavin Wood:
YouTube: Mainnet 2021: The future of Polkadot (September 21, 2021) | Parity, ...
Ik ga er vrij hard in, 80% van de stack gaat in Moonbeam. De rest blijft in staking, afwachtend tot absurde prijzen in deze cycle en wordt dan verkocht.Chaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:44:
@Mooody Ben jij van plan om je gehele DOT stash in te zetten (en dus 2 jaar vast te zetten) of laat je een deel in de staking staan?
De Moonbeam rewards gaan deels weer in DOT (wil zeker een aanzienlijk aantal GLMR behouden), zodat de DOT stack zich "organisch" (
Ik verwacht absoluut meer dan 12% rewards via de crowdloan, dus in feite is het voor de meeste mensen die DOT toch al wilden hodl-en een nobrainer.
Zoals al gezegd, tradingview.com. RSI is een indicator welke je kan toevoegen en vaak samen gebruikt wordt met MA en Bollinger Bands.
Klinkt als een zeer doordachte strategieMooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Ik ga er vrij hard in, 80% van de stack gaat in Moonbeam. De rest blijft in staking, afwachtend tot absurde prijzen in deze cycle en wordt dan verkocht.
De Moonbeam rewards gaan deels weer in DOT (wil zeker een aanzienlijk aantal GLMR behouden), zodat de DIT stack zich weer aanvult de komende tijd.
Ik verwacht absoluut meer dan 12% rewards via de crowdloan, dus in feite is het voor de meeste mensen die DOT toch al wilden hodl-en een nobrainer.
Ik ga zelf overigens ook de Polkadot.js wallet gebruiken. Het lijkt in het begin even intimiderend, maar het werkt optimaal.
Houd jij je KSM positie overigens aan (datgene wat niet locked zit)? Twijfel zelf een beetje om datgene wat ik net weer terug heb van Kraken om te zetten naar DOT. Heb het nu even in de staking gezet iig.
[ Voor 20% gewijzigd door Chaes op 16-10-2021 20:52 ]
IK gebruik meestal het crypto nieuws als indicator ipv de kleurpotloden en grafiekjes.Ngangatar schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Zoals al gezegd, tradingview.com. RSI is een indicator welke je kan toevoegen en vaak samen gebruikt wordt met MA en Bollinger Bands.
Maarja, dat is al bekend hier.
Och man, ik doe maar wat.Chaes schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Klinkt als een zeer doordachte strategie![]()
Ik ga zelf overigens ook de Polkadot.js wallet gebruiken. Het lijkt in het begin even intimiderend, maar het werkt optimaal.
Als die Chinezen hun geld uit DOT trekken, stort het kaartenhuis in en moet ik met de billen bloot in dit topic
KSM ga ik zeker behouden. KSM gaat waarschijnlijk meer gebruikt worden dan DOT de komende tijd, omdat het zoveel eenvoudiger is om een parachain op KSM te kunnen bemachtigen. DOT zal wel meer hype kunnen pakken, omdat de naam, positie op CMC en de betere beschikbaarheid. Heb inmiddels ruim 2x zoveel waarde in DOT als in KSM zitten, waar dat enkele maanden geleden ongeveer gelijk was. Voor mij is dat een zinvolle verdeling DOT: KSM 2:1. (qua tokens 20:1)Houd jij je KSM positie overigens aan (datgene wat niet locked zit)? Twijfel zelf een beetje om datgene wat ik net weer terug heb van Kraken om te zetten naar DOT. Heb het nu even in de staking gezet iig.
[ Voor 43% gewijzigd door Mooody op 16-10-2021 20:56 ]
Ja dat is eigenlijk het enige puntje van bezorgdheid. Geloof dat Guy/Coin Bureau daar recentelijk ook wat over zei in een van z'n video's. Veel Chinese projecten en investeerders.Mooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Och man, ik doe maar wat.
Als die Chinezen hun geld uit DOT trekken, stort het kaartenhuis in en moet ik met de billen bloot in dit topic
Ze zullen wel moeten, want ja.. veel mensen zitten diep in de schulden betreft vastgoed. Dit zal veel liquide middelen nodig hebben om te redden. Ook dus dotjes. (Dit is speculaas)Mooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Och man, ik doe maar wat.
Mijn kinderen zaten net sjakie en de chocoladefabriek te kijken op netflix toen kwam deze scène.. één traan rolde over mijn wang.
Not selling.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 16-10-2021 21:08 ]
Zero.
Verwijderd
Deze scène smeekt om een Bitcoin remake.Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:58:
Over signs gesproken..
Mijn kinderen zaten net sjakie en de chocoladefabriek te kijken op netflix toen kwam deze scène.. één traan rolde over mijn wang.
[YouTube: Charlie and the Chocolate Factory. Grandpa George.]
Not selling.
'There's only 21 million of them in the whole world. And thats all there is ever going to be.'
Dus jij denkt dat Chinezen nu nog verkoopsdruk gaan hebben? En jij denkt niet dat men er ondertussen al lang terug uit is?Immutable schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Ze zullen wel moeten, want ja.. veel mensen zitten diep in de schulden betreft vastgoed. Dit zal veel liquide middelen nodig hebben om te redden. Ook dus dotjes. (Dit is speculaas)
Daarnaast is China overschat - kijk maar naar hele mining zever - China stopt en er staan genoeg opvolgers in de rij
Prachtig heVerwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:14:
[...]
Deze scène smeekt om een Bitcoin remake.
'There's only 21 million of them in the whole world. And thats all there is ever going to be.'
Zero.
Hij is in Afrika om zijn blockchain te shillen en heeft wellicht slecht bereik.elektriekert schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:34:
Ik heb al een tijdje niets meer gehoord van @Uncle_Charles
Ja het valt idd reuze mee, ik heb al ervaring met TrustWallet en met Metamask dus niet alles was nieuw.Mooody schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:41:
[...]
Je kan vanavond nog niets in Moonbeam steken, dat kan pas in november/december
Je hebt dus nog tijd genoeg om de wallet uit te pluizen. Valt wel mee met de complexheid, je hebt slechts 1 of 2 functionaliteiten nodig in feite. Wil je best de goede richting in sturen, maar dat kan het beste via PM.
Tip: zet je netwerk op Kusama en blader wat door de tab "Network -> Parachains -> Crowdloans", dan zie je hoe dat eruit ziet op Kusama.
ik ga het iig via deze weg doen met me DOT (polkadot extension) want ja anders heb je toch -10% winst aangezien Kraken die dan ontvangt (easy cash voor Kraken ^^)
bij Binance zou dit ook zo ongeveer worden verwacht ik wanneer die DOT parachain optie komt...
nothing stops this train
Kapitaalkrachtige chinezen die hun miners verhuizen is wat anders dan 'genoeg opvolgers'. Nee de Chinezen zijn niet al lang uit crypto, zo werkt zo'n ban niet.forzaracing schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Dus jij denkt dat Chinezen nu nog verkoopsdruk gaan hebben? En jij denkt niet dat men er ondertussen al lang terug uit is?
Daarnaast is China overschat - kijk maar naar hele mining zever - China stopt en er staan genoeg opvolgers in de rij
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-10-2021 22:27 ]
Ik zal er es wat in rondneuzen. En zoals gezegd heb ik nog wel even tijd tot dat moonbeam komt. Als je het oké vond @Mooody zou ik dan tegen die tijd graag wat gebruik willen maken van jou expertise
Kan me toch bijna niet voorstellen dat moonbeam daar niet komt. Is het alleen maar om de reden aangaande hype en dat ze moonriver ook aan hebben geboden.Pelox schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:24:
[...]
Ik heb hetzelfde, kraken is lekker makkelijk en geen gedoe. Uiteraard kost deze service ook wat. Komt moonbeam ook op kraken is de vraag..
Maar goed. Eerst DOT maar naar 200 dollar
Ziet er geweldig uit.AlterBridge schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:14:
Waarom klapt Eth nou weer $200 naar beneden =(
Lees even de eerste opmerking. Gaat over waarom ETH 200 dollar naar beneden klapt, terwijl het overigens maar 160 is.GioStyle schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:21:
[...]
Voor de onwetenden onder ons... Kan je het plaatje toelichten?
Dan is het slim prettig om even uit te zoomen en de laatste weken te bekijken. ETH gaat prima. Niets gaat alleen maar omhoog.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YjVYW52Coj2JwaE2J79FruGp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gLOhsSCsP3AAX1Tu4F5SSH2v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t6NE6RGePi5C8anGtxMFyUkH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XVoXxnhb5bmPkHGelUdsEX3y.jpg?f=fotoalbum_large)