[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.795 views

Verwijderd

Laten we daarmee niet vergeten dat er alsnog wel een dikke kruiwagen vol fiat nodig is om die bedragen te bereiken.

Deel zal uit tradegeld vloeien maar om die tokkiewap PlanB zijn 300-500k Bitcoin te halen moeten er toch echt wel wat puzzelstukjes samenvallen.

Institutioneel geld gaat niet op een top in Bitcoin fomo-en, misschien die kneiterleipe Saylor daargelaten.

Wellicht wanneer stonks crashen, goud terugvalt, Fiat geen veilige waardevaste optie is en Bitcoin sterk blijft ondanks alle shit dat er dan een mogelijkheid is dat we echt astronomische bedragen gaan zien.

Ik denk dat ergens tussen de 100-150k het feestje echt wel over gaat zijn.

Maar ik laat me met alle liefde verrassen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:04:
Laten we daarmee niet vergeten dat er alsnog wel een dikke kruiwagen vol fiat nodig is om die bedragen te bereiken.

Deel zal uit tradegeld vloeien maar om die tokkiewap PlanB zijn 300-500k Bitcoin te halen moeten er toch echt wel wat puzzelstukjes samenvallen.

Institutioneel geld gaat niet op een top in Bitcoin fomo-en, misschien die kneiterleipe Saylor daargelaten.

Wellicht wanneer stonks crashen, goud terugvalt, Fiat geen veilige waardevaste optie is en Bitcoin sterk blijft ondanks alle shit dat er dan een mogelijkheid is dat we echt astronomische bedragen gaan zien.

Ik denk dat ergens tussen de 100-150k het feestje echt wel over gaat zijn.

Maar ik laat me met alle liefde verrassen.
Idd, er is absoluut veel geld nodig en er moet maar weinig tegen zitten. Zeker voor prijzen boven de 300k. Ik sta absoluut nergens meer van te kijken bij bitcoin, maar ben me er echt van bewust dat het ook wel eens veel lager uit zou kunnen vallen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:04:
En dat is ook meteen het scenario waarin BTC zodanig omarmt wordt dat de tradionele banken en overheden, die het maar eng vinden al die digitale decentrale sheissemünzen, het niet zomaar even buitenspel meer kunnen zetten.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

malarkan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:04:
[...]

Met dien verstande dat zoiets natuurlijk voornamelijk bruikbaar is voor aandelen of coins met een fixed supply.

Zonder max supply is het een ontzettend uit de lucht gegrepen getal en is vergelijken natuurlijk al onmogelijk zonder verdere kennis over de aantallen die er per tijdseenheid bij komen.
Haha, ja die complexiteit wilde ik nog even achterwege laten voor de uitleg. Dat komt er inderdaad nog bij. En ook de muntjes met niet fully diluted coinsupply. Super misleidend. Je weet namelijk niet (goed) wanneer ze die uit gaan geven.

CMC zou eigenlijk een fully diluted coin price moeten hebben ipv een fully diluted market cap. Dan zou de prijs voor ADA op 1.56$ per munt liggen ipv 2.11. En bij sommige muntjes is die verhouding nog veel schever.

Think about it.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
JDx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

Zo is mijn Portfolio in CS:GO 4000 dollar aan weapon skins omdat 1 van de wapens maar 1 keer te koop staat voor 3k, slaat nergens op, maar die gast denkt Yolo.
When Inferno?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Das geen Lambo ;)
https://www.infernoexoticcar.com/

Edit: liever when Piranesi :'(

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 12-10-2021 09:19 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
@Gelukszoekr Hoe bevalt New World tot dusver?

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
MicroWhale schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Haha, ja die complexiteit wilde ik nog even achterwege laten voor de uitleg. Dat komt er inderdaad nog bij. En ook de muntjes met niet fully diluted coinsupply. Super misleidend. Je weet namelijk niet (goed) wanneer ze die uit gaan geven.

CMC zou eigenlijk een fully diluted coin price moeten hebben ipv een fully diluted market cap. Dan zou de prijs voor ADA op 1.56$ per munt liggen ipv 2.11. En bij sommige muntjes is die verhouding nog veel schever.

Think about it.
Ja zeker eens. Volume moet er wat mij betreft ook in worden meegenomen :) een 24h trading market cap ofzo.

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik vind het op dit moment een zeer lastige situatie. Je zou zeggen dat BTC nog een keer een retrace doet naar de 53k regionen maar ja, hij kan ook zo maar opeens een rally naar ATH krijgen. Zeg het maar.

Zit hetzelfde met DOT (belangrijkste shitcoin in mijn pf). Wachten loont nu echt want hij bloed leeg op de BTC rally en nog harder leeg als BTC crasht. Worden echter morgen parachain auctions definitief aangekondigd dan vliegt de zooi.

Ik heb wel wat buy limits en stop losses in gedachten maar ik voel me dat nog niet heel lekker bij.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

malarkan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Ja zeker eens. Volume moet er wat mij betreft ook in worden meegenomen :) een 24h trading market cap ofzo.
Dat is idd een goeie zeg! Zo had ik er nog niet over nagedacht. Dat haalt de pieken (naar boven en naar beneden) er uit. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:37:
Ik vind het op dit moment een zeer lastige situatie. Je zou zeggen dat BTC nog een keer een retrace doet naar de 53k regionen maar ja, hij kan ook zo maar opeens een rally naar ATH krijgen. Zeg het maar.

Zit hetzelfde met DOT (belangrijkste shitcoin in mijn pf). Wachten loont nu echt want hij bloed leeg op de BTC rally en nog harder leeg als BTC crasht. Worden echter morgen parachain auctions definitief aangekondigd dan vliegt de zooi.

Ik heb wel wat buy limits en stop losses in gedachten maar ik voel me dat nog niet heel lekker bij.
Ik denk zeker dat we nog even terug gaan vallen, maar denk dat dat gaat gebeuren tussen de 60 en 61k. Je ziet het zelfs al duidelijk in de orderboeken. Nu in 1x door naar ATH is niet gezond iig

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Ik denk zeker dat we nog even terug gaan vallen, maar denk dat dat gaat gebeuren tussen de 60 en 61k. Je ziet het zelfs al duidelijk in de orderboeken. Nu in 1x door naar ATH is niet gezond iig
Dat zou wel betekenen dat de altcoins wel een flinke klap krijgen. :/

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik vind het top. Net als @Khaelos vermaakt ik me er prima. Het is een ideale hobby naast het hodlen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:45:
[...]

Ik vind het top. Net als @Khaelos vermaakt ik me er prima. Het is een ideale hobby naast het hodlen :)
Ik heb het ook maar een kans gegeven. Level 37 atm en ik vind het erg tof. PVE is wel zwak tho.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:37:
Nergens op gebaseerd maar ik denk voorlopig dat btc lekker door blijft stijgen en de alts in dollarwaarde zo goed als stabiel blijven.

• MrKennedy1985
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Kan heel goed zo zijn dat het eerst nog even door stoot naar 60k maar ik durf het er niet helemaal op te gokken nu voor die paar procent extra winst. Ben zelf nu even uitgestapt. Mocht hij doorschieten dan koop ik rond de 61 hoog wel weer in en is het jammer.

Ik weet ook niet zo goed hoe ver de terugval gaat zijn. 53? Dat zat traditioneel wel een resistance / support lijn.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
knakworst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:52:
[...]

Nergens op gebaseerd maar ik denk voorlopig dat btc lekker door blijft stijgen en de alts in dollarwaarde zo goed als stabiel blijven.
altjes gaan weer omhoog wanneer btc ff zijwaards gaat. volgens deze grafiek dus eerst big caps;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3TjIag1rnljJ5L7uad_qbe16JM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V6stBvSPnKAaXVybZB6S819D.jpg?f=fotoalbum_large

we gaan het wel zien, ik hodl eth/ada en dot gewoon 👍

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RjMJvH3/1.jpg

Misschien dat iemand er wat mee kan. Bij mij heeft de vrouw altijd de broek aan...

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-10-2021 09:57 ]

• anti elppa
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:56:
[...]

Kan heel goed zo zijn dat het eerst nog even door stoot naar 60k maar ik durf het er niet helemaal op te gokken nu voor die paar procent extra winst. Ben zelf nu even uitgestapt. Mocht hij doorschieten dan koop ik rond de 61 hoog wel weer in en is het jammer.

Ik weet ook niet zo goed hoe ver de terugval gaat zijn. 53? Dat zat traditioneel wel een resistance / support lijn.
ik denk eerder van 60-61 naar 55k a 56k ongeveer. Maar zou niet bij 61 terug kopen. Ik zou pas boven de ath weer instappen. Ik gok dat ik mijn long ook ergens op 61 ga sluiten of een deel eruit haal. Gisteren op 57.5 ook al 20% eruit gehaald en naar trezor gezet.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:57:
[Afbeelding]

Misschien dat iemand er wat mee kan. Bij mij heeft de vrouw altijd de broek aan...
die prijzen absurd hoog.
kom ik aan met broeken max €40. 🤣

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

die prijzen absurd hoog.
kom ik aan met broeken max €40. 🤣
En omgerekend in btc zijn die broeken in de loop der tijd Lambo's. :D

• MrKennedy1985
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

ik denk eerder van 60-61 naar 55k a 56k ongeveer. Maar zou niet bij 61 terug kopen. Ik zou pas boven de ath weer instappen. Ik gok dat ik mijn long ook ergens op 61 ga sluiten of een deel eruit haal. Gisteren op 57.5 ook al 20% eruit gehaald en naar trezor gezet.
Tx, ik ga me er nog wel even verder in verdiepen. Het is mijn eerste cycle die ik me maak dus ik heb nog niet de ervaring van sommigen hier. Dan is zo'n topic als dit top om je een beetje te helpen waar je moet zoeken.

Wel een vraag: waar baseer jij op dat hij nu eerst nog door stoot naar 60k +? Puur de orderboeken?

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:43
€173 voor een broek???? 🤣
Gekkies.

• Gelukszoekr
  • Nu online
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:03:
[...]
Wel een vraag: waar baseer jij op dat hij nu eerst nog door stoot naar 60k +? Puur de orderboeken?
Onderbuik

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

'Ik kocht 30 jaar geleden een spijkerbroek voor 350k Digital Europe Coin.'

'WOW opa, dan was je vroeger wel rijk!'

'Hou maar gewoon je bek, irritant ventje.'

• anti elppa
MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Tx, ik ga me er nog wel even verder in verdiepen. Het is mijn eerste cycle die ik me maak dus ik heb nog niet de ervaring van sommigen hier. Dan is zo'n topic als dit top om je een beetje te helpen waar je moet zoeken.

Die 59.8 tot 61 is een weerstand box geweest tussen 21 feb en 10 mei. En dat zie je nu dus ook terug in de orderboeken

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Dit vooral. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om met BTC (of ETH) te gaan betalen nu!
Moet er niet aan denken dat ik mijn kleinkinderen moet vertellen dat ik ooit een spijkerbroek voor 0.0035 BTC gekocht heb. Dan lachen ze je toch vierkant uit? Ik hoor het ze al zeggen: "Gekke opa! Daar kun je een huis van kopen!" ... en de volgende dag komen je kinderen aanzetten met foldertjes van een of ander verzorgingstehuis.

Mij niet gezien! :+

• Gelukszoekr
  • Nu online
MicroWhale schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:06:
[...]

Dit vooral. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om met BTC (of ETH) te gaan betalen nu!
Moet er niet aan denken dat ik mijn kleinkinderen moet vertellen dat ik ooit een spijkerbroek voor 0.0035 BTC gekocht heb. Dan lachen ze je toch vierkant uit? Ik hoor het ze al zeggen: "Gekke opa! Daar kun je een huis van kopen!" ... en de volgende dag komen je kinderen aanzetten met foldertjes van een of ander verzorgingstehuis.

Mij niet gezien! :+
Maar dat is een beetje net zoals de 10.000 Bitcoin pizza-guy.

In een interview kon hij dit prima relativeren. Het ging er natuurlijk om dat Bitcoin gebruikt ging worden. Deze transactie markeerde de start van deze revolutie. Zonder deze (of een soortgelijke) transactie was Bitcoin niet geweest waar het nu is. Het is achteraf makkelijk lullen, maar er zijn wel mensen nodig die het gebruiken als testcase voor de rest van de wereld.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

In een interview kon hij dit prima relativeren. Het ging er natuurlijk om dat Bitcoin gebruikt ging worden. Deze transactie markeerde de start van deze revolutie. Zonder deze (of een soortgelijke) transactie was Bitcoin niet geweest waar het nu is. Het is achteraf makkelijk lullen, maar er zijn wel mensen nodig die het gebruiken als testcase voor de rest van de wereld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXgb93NpqQZIDpK8ThY8hKKwfPc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xQ6nFHBGmNtezOvPPJkMWmL5.jpg?f=user_large

Verwijderd

[...]

Inderdaad, zo heb ik nog wel wat meer blunders gemaakt in mijn leven, had ik maar geweten dat. Had ik maar meer Litecoin gemined toen ik er nog 10 per dag kon minen. Dat ik toen ook bezig was met Picoin minen benoem ik er dan maar even niet bij, dat klinkt wat minder stoer.

Had ik maar Tesla aandelen gekocht. Had ik in plaats van drank maar Bitcoin gekocht in mijn studententijd. Had ik op de top van vorig altcoinseason maar verkocht dan had ik nu 6 keer zo veel Bitcoin gehad etc etc.

Achteraf is mooi wonen.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Hmm, ik heb (uit zelfbescherming) wat shitcoin omgezet in ETH op trustwallet en deze naar mijn ledger gestuurd.
Is na een half uur nog niet aangekomen.
Bedenk me net, ik heb BEP20 gestuurd...

Gaat dit nog aankomen?

Op de site van Ledger adviseren ze nu om ledger met Meta Mask te koppelen. Dat ze dan te voorschijn komen en de transactie kan worden geretourneerd.
Iemand ervaring hiermee of andere work around?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Deels eens. Ben het wel met je eens dat er adoptie moet zijn/komen.
Ik zie BTC meer als store-of-value (goud) dan als betaalmiddel (munteenheid). In mijn ogen zit de adoptie voor BTC veel meer in de hoek van bedrijven (hedge tegen waardevermindering van hun andere assets). De adoptie van cryptos als ETH zit voor mij meer richting retail/de gewoone mensch (betaalmiddel, contracten, etc...) ... of in ieder geval de interactie tussen mens en bedrijf.
En ja, het zal straks allemaal wel kunnen. Ik heb het hier over waar ik denk dat het gros van de gebruikers van zo'n munt de munt daadwerkelijk voor gaat gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 12-10-2021 10:15 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Toch nog wat alts gedeeltelijk verkocht paar uur geleden en staan nu nog lager. Hoe ver kunnen ze nog zakken vraag ik me af..

• Gelukszoekr
  • Nu online
DaWayne schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:15:
Hmm, ik heb (uit zelfbescherming) wat shitcoin omgezet in ETH op trustwallet en deze naar mijn ledger gestuurd.

Gaat dit nog aankomen?

Op de site van Ledger adviseren ze nu om ledger met Meta Mask te koppelen. Dat ze dan te voorschijn komen en de transactie kan worden geretourneerd.
Oh boy...

Nu staan je shitcoins als een wrapped-BEP20 token op de BSC. Dit kan je geloof ik wel weer terughalen. Mits je zelf de eigenaar bent van deze BSC wallet. En dan is je volgende vraag, hoe dan? Dit is wel te googlen...

Verwijderd

Gaat dit nog aankomen?

Wellicht hier ff sneupen. TS heeft een ander probleem maar soortgelijke situaties met info komen in de comments wel voor.

• Gelukszoekr
  • Nu online
roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:18:
Toch nog wat alts gedeeltelijk verkocht paar uur geleden en staan nu nog lager. Hoe ver kunnen ze nog zakken vraag ik me af..
0 is tot hoever het kan zakken. Dat is de absolute bodem

• Beug
  • Laatst online: 03-01 20:51
Heel ver. Maar Roellie zijn antwoord is accurater :p

[ Voor 7% gewijzigd door Beug op 12-10-2021 10:22 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:00
Ik zit ballsdeep in KSM en DOT. Beetje in doorgeschoten tijdens de vorige klim waardoor het ongeveer 1/3e is van wat ik aan BTC heb. Afgelopen 2 dagen waren wel pijnlijk en het zal ongetwijfeld nog meer pijn gaan doen. Ik denk dan maar 'wie geknipt wordt moet stilzitten' en hoop op een spetterend altseason (voor enkel de zinvolle alts, troep als shib mag naar de kloten gaan).

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12

Gaat dit nog aankomen?

Kijk op BSC scan of ze in je wallet staan. Staan ze in jouw eigen wallet, dan zou je ze volgens bovenstaande methode weer terug moeten kunnen halen.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16

WhySoSerious

Be the change.

DOT Scheissemünze!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Eindelijk stromen die alts leeg en wordt BTC gepumped, en dan wacht ik nog steeds op een lager instapmoment :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

JDx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:01:
[...]

Ik dacht even waar is dit BraTisClava ofzo? (C=S in Rusland en sommige delen van Oost-Europa), maar zag al Estonia.
Tallinn inderdaad. Heel leuk voor een weekendje weg, en als je eens live babes wilt aanschouwen. Ik weet niet wat ze daar doen maar het gemiddelde is daar minimaal 8/10

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28
Richh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:33:
Eindelijk stromen die alts leeg en wordt BTC gepumped, en dan wacht ik nog steeds op een lager instapmoment :P
En dan in januari dumpen. :D

• DaWayne
  • Nu online
Ze staan op BSCscan wel in mijn Ledger-wallet weergegeven.
Ga het dan zo eens terugdraaien.
Thanks!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Tallinn inderdaad. Heel leuk voor een weekendje weg, en als je eens live babes wilt aanschouwen. Ik weet niet wat ze daar doen maar het gemiddelde is daar minimaal 8/10
Bulgarije (Sofia) ook zo, de lelijke blijven binnen ofzo :')

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:43
Eindelijk een document opgesteld naar mijn vriendin (toekomstige vrouw) over hoe en wat als ik plotseling onder een bus komt.

Goed geregeld bij Bitvavo, als ze alles aanlevert wordt het geld zo gestort op haar rekening.
Zelfde bij DEGIRO.

Toch wel belangrijk dat even te documenteren voor haar anders vergeet je het zo...

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mentalozzie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:51:
Eindelijk een document opgesteld naar mijn vriendin (toekomstige vrouw) over hoe en wat als ik plotseling onder een bus komt.

Goed geregeld bij Bitvavo, als ze alles aanlevert wordt het geld zo gestort op haar rekening.
Zelfde bij DEGIRO.

Toch wel belangrijk dat even te documenteren voor haar anders vergeet je het zo...
Wat is 'alles'? :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Google is your friend, duurde welgeteld 3 seconden.

Hoe krijg ik toegang tot het Bitvavo account van een overleden familielid?
In het geval dat u een Bitvavo account erft van een overleden familielid, hebben wij als platform hier een procedure voor. De erfgenaam kan contact opnemen met support@bitvavo.com met als onderwerp 'overleden familielid'.

Wanneer u contact met ons opneemt, vragen wij u om de volgende documenten:

Overlijdensakte;

Testament;

Geldig legitimatiebewijs.

Na de verificatieprocedure worden de tegoeden op de gekoppelde bankrekening gestort of naar de erfgena(a)m(en). Helaas is het niet mogelijk om het account over te nemen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Gelukszoekr
  • Nu online
Stampen we nou nog even door die €50k heen ofwa?

Dat zou namelijk nog wel weer een mooi moment zijn voor de media om hier een bericht over te plaatsen, of misschien moet ik in m'n eigen bubbel ook nog maar weer eens deze magische internet ponzi onder de aandacht brengen...

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:57:

Dat zou namelijk nog wel weer een mooi moment zijn voor de media om hier een bericht over te plaatsen, of misschien moet ik in m'n eigen bubbel ook nog maar weer eens deze magische internet ponzi onder de aandacht brengen...
Is de media ook al zover gedaald dat ze het over euro's hebben ipv dollars? Lekker verwarrend telkens.

Tomorrow is not today!

• roflexx
Sydney08 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Is de media ook al zover gedaald dat ze het over euro's hebben ipv dollars? Lekker verwarrend telkens.
Nederlandse media wel ja:)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Ngangatar schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Google is your friend, duurde welgeteld 3 seconden.

Hoe krijg ik toegang tot het Bitvavo account van een overleden familielid?
In het geval dat u een Bitvavo account erft van een overleden familielid, hebben wij als platform hier een procedure voor. De erfgenaam kan contact opnemen met support@bitvavo.com met als onderwerp 'overleden familielid'.

Wanneer u contact met ons opneemt, vragen wij u om de volgende documenten:

Overlijdensakte;

Testament;

Geldig legitimatiebewijs.

Na de verificatieprocedure worden de tegoeden op de gekoppelde bankrekening gestort of naar de erfgena(a)m(en). Helaas is het niet mogelijk om het account over te nemen.
Alleen de vrije fiat of worden de coins tegen een market order verkocht en uitbetaald?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

Alleen de vrije fiat of worden de coins tegen een market order verkocht en uitbetaald?
De tegoeden spreekt men over. Dus ik vermoed dat men de coins zal verkopen tegen de op dat moment geldende marktwaarde en FIAT zal storten. Maar, dat is een aanname.

Even de vraag aan support stellen zal je zekerheid geven. Bitvavo is vrij snel met antwoorden op support op werkdagen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor diegenen die nu halsoverkop alts verkopen en in BTC gooien, denk er bij BNB even aan dat er een burn aan zit te komen binnen ongeveer een week. Dit heeft doorgaans een gunstig effect op de koers.

NFA.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ngangatar schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:09:
denk er bij BNB even aan dat er een burn aan zit te komen binnen ongeveer een week. Dit heeft doorgaans een gunstig effect op de koers.
Ohja? Sinds de start van BNB vind er elk kwartaal een burn plaats. Ik heb geen correlatie gevonden tussen deze burns en de prijs.

• Beug
  • Laatst online: 03-01 20:51
Evergrande kan opnieuw schulden niet afbetalen, vrees voor storm van faillissementen
China Evergrande Group heeft gisteren weer rentebetalingen gemist op obligaties. Dat zeggen obligatiehouders tegen persbureaus Reuters en Bloomberg. Het zou de derde keer in drie weken zijn dat de Chinese vastgoedontwikkelaar schulden niet kan afbetalen. Het in opspraak geraakte Evergrande kampt met een enorme schuldenlast. Er wordt gevreesd voor een domino-effect van faillissementen als het bedrijf omvalt.

TTR 12-10-21, 08:13
Bron: ANP

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Ohja? Sinds de start van BNB vind er elk kwartaal een burn plaats. Ik heb geen correlatie gevonden tussen deze burns en de prijs.
Ik heb er pas 2 meegemaakt, in april ging BNB die dag en de volgende dag van 520 naar 540 ongeveer voor het hard naar beneden ging met een overall crypto dip, in juli zakte deze juist. Uiteraard spelen er veel meer factoren mee, maar het kan geen kwaad om met dit soort info aan de gang te gaan en wat het bij andere munten doet.

Er staat duidelijk NFA bij overigens, niet zonder reden.

• anti elppa
Beug schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:19:
Evergrande kan opnieuw schulden niet afbetalen, vrees voor storm van faillissementen
China Evergrande Group heeft gisteren weer rentebetalingen gemist op obligaties. Dat zeggen obligatiehouders tegen persbureaus Reuters en Bloomberg. Het zou de derde keer in drie weken zijn dat de Chinese vastgoedontwikkelaar schulden niet kan afbetalen. Het in opspraak geraakte Evergrande kampt met een enorme schuldenlast. Er wordt gevreesd voor een domino-effect van faillissementen als het bedrijf omvalt.

TTR 12-10-21, 08:13
Bron: ANP
was gisteren al bekend. Deed niets met de koers. Ik denk dat evergrande fud nu al geen effect meer heeft op BTC

• Jeaust
  • Laatst online: 15-01 13:29
Kan ik nog wat voor onze @A87 doen? Is er een adresje waar ik een donatie naar kan doen?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:39
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:22:
[...]

was gisteren al bekend. Deed niets met de koers. Ik denk dat evergrande fud nu al geen effect meer heeft op BTC
Misschien een soort van sell the rumour, buy the news. :9

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Wekelijkse betalingen, we kunnen dit vanaf nu dus feitelijk wekelijks als "nieuws" gaan lezen tot het echt een keer mis gaat.

• Servor
  • Niet online
[...]

Dat zou het ook niet (of heel beperkt) moeten hebben idd. _/-\o_

• anti elppa
Servor schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

Dat zou het ook niet (of heel beperkt) moeten hebben idd. _/-\o_
eens, maar er zijn genoeg panic sellers (ook bij btc) die 10 kleuren stront schijten van dit soort fud

Verwijderd

Jeaust schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:23:
Kan ik nog wat voor onze @A87 doen? Is er een adresje waar ik een donatie naar kan doen?
Ik wacht daar persoonlijk eerst even mee tot zijn geestelijke rust is wedergekeerd en hij een degelijk beveiligde wallet heeft zonder 150 Russische hackers die hem hunten.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Ik wacht daar persoonlijk eerst even mee tot zijn geestelijke rust is wedergekeerd en hij een degelijk beveiligde wallet heeft zonder 150 Russische hackers die hem hunten.
Dat lijkt mij ook het beste ja.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Iemand ooit gekeken naar VRA?
Ik gooi daar een hoopje neer voor staking op 25,5% en wacht dat hele altcoin-gedoe wel even af.

[insert CELR comments containing 'dikke tech']

• Kol Nedra
Aarle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:28:
Ik gooi daar een hoopje neer voor staking op 25,5% en wacht dat hele altcoin-gedoe wel even af.

heel verstandig om het nu te kopen met een stijging van 101.4% afgelopen 14 dagen 🤪
buy high sell low 🙃

nothing stops this train

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:52
[...]

Aangezien zijn Bitmex ook is aangetast (vanaf zijn eigen ip) heb ik zo'n vermoeden dat er ofwel iemand fysieke toegang heeft gehad tot zijn PC, of dat zijn pc is geinfecteerd met wat schimmige remote software. Een complele re-install lijkt mij zowieso wel een strak plan in dit geval.

Tot die tijd zijn alle behulpzame donaties kansloos :)

Verwijderd

Nee ik had o.a. besloten wat buy orders te zetten op BETA. Dacht: '5000%? Daar valt nog wel wat te halen.' Op $2.85 en $2.70 orders gezet. Gaat prima. Althans, ze zijn gevuld... :+

Na 4 jaar crypto nog steeds niets geleerd en lekker vallende messen aan het vangen als de achterlijke die ik ben.

Maargoed je moet iets in deze v**** h***** j*** markt.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16

WhySoSerious

Be the change.

[...]

@Ali Baba 1001 is al aan het patrouilleren.

• DaWayne
  • Nu online
Het is gelukt om de BEP20 Ethereum terug te krijgen van de ledger.
Was nog simpeler, ik heb BNB toegevoegd aan Ledger accounts en toen stonden ze er tussen *O*
Heb ze teruggehaald, via Binance Bridge in Trustwallet gewisseld naar ERC20 en nu staan ze weer veilig vast.
Zijn er wellicht nog makkelijker manieren (voor het vervolg) om BEP in ERC om te zetten?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:57:

Als jij nog wat vermogende mensen kent die een substantieel deel van de dagelijks gemijnde munten kunnen opkopen wel ja. Zolang het om een paar BTC gaat zet dat geen zoden aan de dijk vrees ik.

• Aarle
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

heel verstandig om het nu te kopen met een stijging van 101.4% afgelopen 14 dagen 🤪
buy high sell low 🙃
Gerommel in de marge als je dat voor een paar jaar wegzet.
Iets met geld kunnen missen en de markt timen. Fijn dat jij dat kunt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DaWayne schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:35:
Het is gelukt om de BEP20 Ethereum terug te krijgen van de ledger.
Was nog simpeler, ik heb BNB toegevoegd aan Ledger accounts en toen stonden ze er tussen *O*
Heb ze teruggehaald, via Binance Bridge in Trustwallet gewisseld naar ERC20 en nu staan ze weer veilig vast.
Zijn er wellicht nog makkelijker manieren (voor het vervolg) om BEP in ERC om te zetten?
Als ze erop stonden en je kon er bij, waarom heb je ze dan van protocol gewisseld?

• Kol Nedra
Aarle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:37:
[...]

Gerommel in de marge als je dat voor een paar jaar wegzet.
Iets met geld kunnen missen en de markt timen. Fijn dat jij dat kunt.
ik zeg niet dat het verkeerd is maar het is niet mijn manier van kopen, ik koop liever als het een flinke dump gehad heeft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHRs6Xcjc9CNEpS6TERRms64skI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mdRA8rHPJr1rJiINf2NEt7Jt.png?f=user_large

nothing stops this train

• roflexx
Nou waar blijft die btc monsterpump naar de 60k?

• Pelox
roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:38:
Nou waar blijft die btc monsterpump naar de 60k?
Volgende week

Zero.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Heel leuk dat BTC zo het stijgen is, maar mijn Sats waarde daalt harder dan dat BTC stijgt, dus mijn PF in FIAT waarde daalt en daalt ;w

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50

Op Okex heb ik VRA en HBAR al een hele lange tijd geleden aangekocht als een soort try-out :). Met name VRA doet het de afgelopen tijd heel goed en is ook mijn beste presterende ALT-coin.
Waar wil jij het staken voor 25,5%?

• Aarle
Trently schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:42:
[...]

Op Okex heb ik VRA en HBAR al een hele lange tijd geleden aangekocht als een soort try-out :). Met name VRA doet het de afgelopen tijd heel goed en is ook mijn beste presterende ALT-coin.
https://verawallet.tv/

• anti elppa
Trently schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:42:
[...]

zeker HBAR is echt horror, dat is zelfs niet eens een shitcoin, dat is een scamcoin

• Trently
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

zeker HBAR is echt horror, dat is zelfs niet eens een shitcoin, dat is een scamcoin
Klopt, ik weet ook niet of en hoelang ik HBAR nog vast hoe. Het is qua waarde relatief laag, dus het is ook niet dat het mij echt veel kost.
De techniek achter HBAR, al hoewel het gecentraliseerd is, vind ik dan wel weer interessant.
Keuzes... :)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:27
Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:45:
[...]

Er gaan wel aardig wat uurtjes in zitten.. het spel is vandaag 2 weken uit en ik zit op 126 uur 8)7
Daarvan is wel een deel queue/afk tijd maar toch..

Wat vooral mooi is, is dat er ruimte is voor de meeste casual spelers die alleen wat bloemen plukken en rondrennen tot de meest hardcore spelers die volop willen PVPen in wars of de moeilijkste dungeons doen d:)b

Ikzelf zit daar een beetje tussen in :P

Maar voor new world talk verwijs is je graag door naar hier [PC MMO] New World

[ Voor 13% gewijzigd door Khaelos op 12-10-2021 11:51 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• knakworst

knakworst

Get more sats!

metallicattim schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:41:
Heel leuk dat BTC zo het stijgen is, maar mijn Sats waarde daalt harder dan dat BTC stijgt, dus mijn PF in FIAT waarde daalt en daalt ;w
Volgende keer deze volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMKe83TUdJkFOqH7zorgcqJ4POk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-01 11:36
Iemand nog een biertje voor tijdens het traden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MVTP7zvK15upF6r-o2l1ZIfknU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z9N3mW7XkheTiehRiqUaVfjG.jpg?f=fotoalbum_large

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:52
Mooi voor op de Untappd @FSC_87

• roflexx
Damn eth wordt ook leeg getrokken.

• Trently
roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:57:
Damn eth wordt ook leeg getrokken.
Niet alleen ETH.
Gaat over de gehele linie 'hard' naar beneden

• DaWayne
  • Nu online
MicroWhale schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Als ze erop stonden en je kon er bij, waarom heb je ze dan van protocol gewisseld?
Goede vraag, meerdere antwoorden. In willekeurige volgorde:
1 om van mijn rookie-mistake te leren
2 OCD. Het hoort bij de rest van mijn ETH te staan, niet bij Bnb
3 staking gaat via ERC netwerk
4 mijn exit-strategie gaat vooralsnog voornamelijk via Bitvavo lopen denk ik. Die betalen tot nu toe snel en probleemloos uit. Als je het draadje leest wat @Jaapio deelde, dan zie je dat je BEP-tokens kwijt bent als je ze naar Bitvavo stuurt. Dat wil ik voorkomen.

• anti elppa
btc tikt nu het kanaal aan als support. Nou hopen dat ie hier niet doorheen zakt. Moet wel zeggen dan het kanaal niet heel veel waarde heeft vanwege korte termijn

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Zo zeg, het gaat maar door. Rip altcoins en LINK in het bijzonder. Ik laat de LINK/ETH grafiek niet zien omdat ik geen emotionele schade wil aanrichten. Tipje van de sluier: LINK/ETH staat op het laagste niveau sinds juni 2019.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZHbAyG9BI4w-9kZLM1AY1Ec1tE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bHau1xWXi2VwXx9b2WhCkBMt.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:04:
btc tikt nu het kanaal aan als support. Nou hopen dat ie hier niet doorheen zakt. Moet wel zeggen dan het kanaal niet heel veel waarde heeft vanwege korte termijn
Vannacht/vanmorgen zaten we lager, geloof nooit zo in supports. Komt allemaal wel goed, geduld. De 100K komt ooit!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
nooit FIAT voor die klote dips..... argghhhh
Ik moet hier echt van leren.

• PlanR
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:05:
Zo zeg, het gaat maar door. Rip altcoins en LINK in het bijzonder. Ik laat de LINK/ETH grafiek niet zien omdat ik geen emotionele schade wil aanrichten. Tipje van de sluier: LINK/ETH staat op het laagste niveau sinds juni 2019.

[Afbeelding]
Link inslagen dus :P of Link(s) laten liggen

• anti elppa
PlanR schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:06:
[...]

Vannacht/vanmorgen zaten we lager, geloof nooit zo in supports. Komt allemaal wel goed, geduld. De 100K komt ooit!
oh geen paniek hier hoor. Al gaat ie nu 3k lager om daar support te vinden, helemaal prima!! Ik ben dit jaar nog niet zo bullish geweest

• MrKennedy1985
Mijn handen jeuken om DOTjes in te slaan tegen deze prijzen....

• roflexx
Ik durf nog even geen alts terug te kopen. Maar wanneer wel?

• PlanR
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:08:
[...]

oh geen paniek hier hoor. Al gaat ie nu 3k lager om daar support te vinden, helemaal prima!! Ik ben dit jaar nog niet zo bullish geweest
Lekker in positie blijven, en afwachten :Y)

• Pelox
roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:08:
Ik durf nog even geen alts terug te kopen. Maar wanneer wel?
Op -90% is misschien een goed idee >:)

Zero.

Pagina: 1 ... 138 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!