Laten we daarmee niet vergeten dat er alsnog wel een dikke kruiwagen vol fiat nodig is om die bedragen te bereiken.
Deel zal uit tradegeld vloeien maar om die tokkiewap PlanB zijn 300-500k Bitcoin te halen moeten er toch echt wel wat puzzelstukjes samenvallen.
Institutioneel geld gaat niet op een top in Bitcoin fomo-en, misschien die kneiterleipe Saylor daargelaten.
Wellicht wanneer stonks crashen, goud terugvalt, Fiat geen veilige waardevaste optie is en Bitcoin sterk blijft ondanks alle shit dat er dan een mogelijkheid is dat we echt astronomische bedragen gaan zien.
Ik denk dat ergens tussen de 100-150k het feestje echt wel over gaat zijn.
Maar ik laat me met alle liefde verrassen.
Deel zal uit tradegeld vloeien maar om die tokkiewap PlanB zijn 300-500k Bitcoin te halen moeten er toch echt wel wat puzzelstukjes samenvallen.
Institutioneel geld gaat niet op een top in Bitcoin fomo-en, misschien die kneiterleipe Saylor daargelaten.
Wellicht wanneer stonks crashen, goud terugvalt, Fiat geen veilige waardevaste optie is en Bitcoin sterk blijft ondanks alle shit dat er dan een mogelijkheid is dat we echt astronomische bedragen gaan zien.
Ik denk dat ergens tussen de 100-150k het feestje echt wel over gaat zijn.
Maar ik laat me met alle liefde verrassen.
:strip_exif()/f/image/V6stBvSPnKAaXVybZB6S819D.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/z9N3mW7XkheTiehRiqUaVfjG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bHau1xWXi2VwXx9b2WhCkBMt.png?f=fotoalbum_large)