nothing stops this train
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 12-10-2021 12:19 ]
Zero.
Heb je dat in een testament gezet? Hoe heb je het gedaan?mentalozzie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:51:
Eindelijk een document opgesteld naar mijn vriendin (toekomstige vrouw) over hoe en wat als ik plotseling onder een bus komt.
Goed geregeld bij Bitvavo, als ze alles aanlevert wordt het geld zo gestort op haar rekening.
Zelfde bij DEGIRO.
Toch wel belangrijk dat even te documenteren voor haar anders vergeet je het zo...
Ik zou nog even wachten.. Velen zijn nog niet 'bottomed out'.Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:13:
gaat nu wel kriebelen om bepaalde altcoins in te slaan, velen zijn zo hard gedaald (BTC pairing)
wil wel eerst de confirmatie zien voordat ik wat koop, verwacht LINK, FIL, ADA en DOT
gr gr,
Arie Altcoin
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Beetje op de weekgrafieken kijken zodat je er niet te snel in fomo't.roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:08:
Ik durf nog even geen alts terug te kopen. Maar wanneer wel?
ja hij ketste mooi op dat kanaal af. Blijkbaar toch nog wat waarde
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heeft iemand daar een verklaring voor?
THX!
Verwijderd
BTC steeg, altcoins niet.cautje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
Het valt me op dat de alt coins wat achter blijven in een week waarin BTC lekker gestegen is.
THX!
De mensen zetten geld in alts om in BTC.cautje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
Het valt me op dat de alt coins wat achter blijven in een week waarin BTC lekker gestegen is.
THX!
Alts worden zo leeggetrokken...
cautje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
THX!
waar blijft dat duimpje omlaag nu eigenlijk?
Mensen lezen zich in enzo.cautje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
THX!
The moon was in the seventh house and Jupiter aligned with Mars...cautje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:
THX!
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
![]()
Lees ff de laatste 10 pagina's terug, komt waarschijnlijk op elke pagina wel een uitleg langs
:fill(white):strip_exif()/f/image/vyidGGmPu3BLxOtM52AMtd9T.png?f=user_large)
omdat je er om vraagt
anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
![]()
Lees ff de laatste 10 pagina's terug, komt waarschijnlijk op elke pagina wel een uitleg langs
1
2
3
| .action_list li.action-icon.rating .thumbsup {
transform: rotate(180deg);
} |
Deze mag weg.
[ Voor 50% gewijzigd door YES op 12-10-2021 13:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 12-10-2021 12:53 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Omdat Bitcoin NU stijgt en het geheel goed beschouwen kut is want dat levert je veel teveel gainz op!!St@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:
Dus waarom je NU FOMO in DOT krijgt begrijp ik dan echt niet. Maar goed.
ik dca elke maand een deel in DOT, weg met die euro 👍 maar voornamelijk BTC en ETHSt@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:
Snap echt niet dat mensen NU DOT willen inslaan, stond notabene 10% lager 6 dagen geleden. Twee weken geleden nog op ~25% lager. Dus waarom je NU FOMO op DOT hebt, begrijp ik dan echt niet. Maar goed.
nothing stops this train
DCA in een altcoin moet je zelf wetenKol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
ik dca elke maand een deel in DOT, weg met die euro 👍 maar voornamelijk BTC en ETH
Volgens mij ligt het momentum nog steeds bij BTC.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hogere prijzen trekken meer kopers aan, werkt met alle assets zo. Je zou andersom denken maar dat is dus niet het geval.St@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:
Snap echt niet dat mensen NU DOT willen inslaan, stond notabene 10% lager 6 dagen geleden. Twee weken geleden nog op ~25% lager. Dus waarom je NU FOMO op DOT hebt, begrijp ik dan echt niet. Maar goed.
Huizenprijzen ATH (2020~2021) => iedereen wilt huis kopen. Huizen voor het oprapen (2013~2014) => nah ik ga liever huren.
Ja, ik heb hier al eerder de metafoor met de tv aangehaald. Toen waren er ook een boel users die de tv op dat moment graag voor 1400 ipv 1000 wilden kopen. Inmiddels is de tv 800PWSteal schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:
[...]
Hogere prijzen trekken meer kopers aan, werkt met alle assets zo. Je zou andersom denken maar dat is dus niet het geval.
Huizenprijzen ATH (2020~2021) => iedereen wilt huis kopen. Huizen voor het oprapen (2013~2014) => nah ik ga liever huren.
Welke tv?St@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:59:
[...]
Ja, ik heb hier al eerder de metafoor met de tv aangehaald. Toen waren er ook een boel users die de tv op dat moment graag voor 1400 ipv 1000 wilden kopen. Inmiddels is de tv 800
Kom trouwens wel goed hoor.. ik gooi de bull market support band er wel in. Bewaar de broertjes wel voor volgend jaar.
[ Voor 35% gewijzigd door Pelox op 12-10-2021 13:00 ]
Zero.
N.a.v. jouw (dacht ik) QLED
St@m in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 12-10-2021 13:00 ]
Shitcoin tv https://www.coingecko.com/en/coins/ti-valuePelox schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:59:
[...]
Welke tv?
Kom trouwens wel goed hoor.. ik gooi de bull market support band er wel in. Bewaar de broertjes wel voor volgend jaar.
[Afbeelding]
Behoorlijk rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Begin mei APYSwap (APYS) gekocht voor $2.85 want dman gem.
Zakt dat ding met -97%, paar weken geleden een sloot gekocht voor $0.15.
Is APYS weer enorm gestegen, weg verlies. Lang leve DCA.
Kwam ik er ook nog achter dat ik met die APYS een ABR Airdrop kreeg. En dat staken op Solana erg veel oplevert (Ook ABR token).
Al met al 80 ABR (AllBrigde) gekregen, huidig koers ABR = $6.11.
Prachtig die Crypto ;-)
Erg mooie bridge trouwens die AllBridge.
Wat heb ik nou gezegd? Wachten op $2,11Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:35:
[...]
Nee ik had o.a. besloten wat buy orders te zetten op BETA. Dacht: '5000%? Daar valt nog wel wat te halen.' Op $2.85 en $2.70 orders gezet. Gaat prima. Althans, ze zijn gevuld...![]()
Na 4 jaar crypto nog steeds niets geleerd en lekker vallende messen aan het vangen als de achterlijke die ik ben.
Maargoed je moet iets in deze v**** h***** j*** markt.
NFA
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Damn voel me nog klote en depressief door dat gedoe van gister. Heb gister avond nog even mijn tweakers beveiligd met 2FA helemaal maxed out. Had nog mailtje van politie maar die doen geeneens iets bij dit soort internet aangiftesJeaust schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:23:
Kan ik nog wat voor onze @A87 doen? Is er een adresje waar ik een donatie naar kan doen?
Heb nog maar 260 euro op rekening
Heb mijn oude ledger net aangesloten en update naar versie 2.0.0
* Knip, bedelen om donaties is iets dat we liever niet zien *
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2021 16:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Waar stake je dat? via die APYS staking op allbridge?BeyondThunder schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:08:
Ook een mooi verhaal.
Kwam ik er ook nog achter dat ik met die APYS een ABR Airdrop kreeg. En dat staken op Solana erg veel oplevert (Ook ABR token).
Prachtig die Crypto ;-)
Even wat DYOR gedaan maar inderdaad mooi spul die AliBridges...BeyondThunder schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:08:
Ook een mooi verhaal.
Prachtig die Crypto ;-)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Maar hé, wie goed doet, goed ontmoet.
Wie weet stuur ik je wel een DOT.
[ Voor 28% gewijzigd door sjorremans op 12-10-2021 13:18 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alerts instellen op bijvoorbeeld Delta en Bitvavo kan alleen via de app en niet via de desktop versie, op TradingView kun je binnen het gratis abo maar 1 alert instellen.. Thanks!
je kan de markt niet timen, tenminste ik niet daarom doe ik niet aan scalpen/daytradenSt@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:
[...]
DCA in een altcoin moet je zelf wetenMaar dit lijkt me nou niet het moment om lekker alts te gaan kopen. DOT of een andere naar keuze.
voornamelijk kopen staken/compounden en hodl 👍
nothing stops this train
This is the way.Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
je kan de markt niet timen, tenminste ik niet daarom doe ik niet aan scalpen/daytraden
voornamelijk kopen staken/compounden en hodl 👍
Goed geregeld? Dat heet gewoon de wet. Akte van overlijden en verklaring van erfrecht. Moet je vriendin wel je geregistreerd partner zijn waar je mee woont of specifiek in je testament staan anders gaat je familie voor (ouders en broers zussen bijv). Of uiteraard je kinderen eerst. Het document naar je vriendin toe is indien deugdelijk opgesteld geldig als testament voor zover ik weet. Zodra ze je vrouw is is ze standaard eerste erfgenaam naast je kinderen.mentalozzie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:51:
Eindelijk een document opgesteld naar mijn vriendin (toekomstige vrouw) over hoe en wat als ik plotseling onder een bus komt.
Goed geregeld bij Bitvavo, als ze alles aanlevert wordt het geld zo gestort op haar rekening.
Zelfde bij DEGIRO.
Toch wel belangrijk dat even te documenteren voor haar anders vergeet je het zo...
[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-10-2021 13:22 ]
Dat was ik:)resusaapje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Wat heb ik nou gezegd? Wachten op $2,11
NFA
Voor ieder is persoonlijk wat veel is en wat niet,. thankssjorremans schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:14:
@A87 Als je nog maar 260 euro hebt en leeft van het minimale snap ik echt niet wat je in crypto te zoeken hebt...
ik had deze email van politie die doen ook al niets
Geachte heer
Het contact/meldformulier dat u heeft ingevuld, betreft geen officiële aangifte. Wat u benoemt betreft mogelijk een strafbaar feit, waarvan u aangifte kunt doen.
Voor het doen van aangifte kunt u inloggen met uw DigiD op www.politie.nl/aangifte<h.../www.politie.nl/aangifte>. De gebeurtenissen waarvan u digitaal aangifte kunt doen staan aangegeven.
Staat uw gebeurtenis er niet bij dan verzoek ik u telefonisch contact op te nemen met het Landelijk Telefoonnummer Politie 0900-8844.
Hier kunt u een afspraak maken voor het doen van aangifte in een politiebureau of in een 3-D aangifteloket bij u in de omgeving.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Politie | Regionaal Service Centrum
www.politie.nl<http://www.politie.nl/>
//POlitie heeft er dus ook al geen zin in Zucht
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 13:23 ]
Done. Beloofd is beloofd. Geen peuken van kopen!A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
En mijn Dot is
1H68osRgzYqhYrU5mJSC5ZXAp4eKLf7sEL89eAryYwfuhWk
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haal ajb even de naam van die agent weg.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:20:
[...]
Voor ieder is persoonlijk wat veel is en wat niet,. thanks
ik had deze email van politie die doen ook al niets
Geachte heer
Het contact/meldformulier dat u heeft ingevuld, betreft geen officiële aangifte. Wat u benoemt betreft mogelijk een strafbaar feit, waarvan u aangifte kunt doen.
Voor het doen van aangifte kunt u inloggen met uw DigiD op www.politie.nl/aangifte<h.../www.politie.nl/aangifte>. De gebeurtenissen waarvan u digitaal aangifte kunt doen staan aangegeven.
Staat uw gebeurtenis er niet bij dan verzoek ik u telefonisch contact op te nemen met het Landelijk Telefoonnummer Politie 0900-8844.
Hier kunt u een afspraak maken voor het doen van aangifte in een politiebureau of in een 3-D aangifteloket bij u in de omgeving.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
//POlitie heeft er dus ook al geen zin in Zucht
Dat is hetzelfde forumulier hoor anders had ik geen bericht via mailWaah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:21:
@A87 ze geven toch aan hoe je aangifte kan doen?
Dat doe je niet via het contactformulier nee
Ik rook nietMooody schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Done. Beloofd is beloofd. Geen peuken van kopen!
Hier: https://stake.apyswap.com/Helza schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:14:
[...]
Waar stake je dat? via die APYS staking op allbridge?
Kleine tip: probeer ff wat beter op je privacy te letten na wat er allemaal gebeurd is. Niet dat iemand hier ist mee kan, maar het gaat de rest van de wereld gewoon niks aanA87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Damn voel me nog klote en depressief door dat gedoe van gister. Heb gister avond nog even mijn tweakers beveiligd met 2FA helemaal maxed out. Had nog mailtje van politie maar die doen geeneens iets bij dit soort internet aangiftes
Hoorde al dat paar mensen iets wilde doneren dat zou echt prachtig zijn. Heb nog maar 260 euro op rekening
en verder helemaal blut . ben niet rijk en leef van onder het minimum en opmezelf voor 3 jaar.
Mijn BNB is
x
En mijn Dot is
x
Ethereum
x
BTC Native Segwit
x
Dus edit je post en haal je adressen even weg. Stuur Tweakers die interesse hebben om te doneren een DM met je adressen.
Verwijderd
$2,11 soon.resusaapje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Wat heb ik nou gezegd? Wachten op $2,11
NFA
Ik vind het er allemaal maar wat halfslap uitzien trouwens, Bitcoin ook.
Zou me niets verbazen als het hele kaartenhuis deze week de vinkentering in pleurt.
Ach ja. Hodl.
Mensen doen grotendeels aan DCA om zich niet bezig te hoeven houden aan 'het juiste moment'. Vervang 'DCA' in je post met een andere term en het is logischer.St@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:
[...]
DCA in een altcoin moet je zelf wetenMaar dit lijkt me nou niet het moment om lekker alts te gaan kopen. DOT of een andere naar keuze.
Dan gewoon even bellen naar 0900tuig en vragen wanneer je op bureau aangifte kan doen. Informeer dan ook gelijk wat je allemaal mee moet nemen. De kans dat dit opgepakt wordt is laag en als de dader buiten NL zit heb je ook een uitdaging om eventueel geld terug te claimen.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Dat is hetzelfde forumulier hoor anders had ik geen bericht via mail
Het lijkt een adres wat al lange tijd in gebruik is dus als de dief genoeg fouten maakt zal hij toch wel eens opgepakt worden... Google af en toe op het Ether adres en wellicht kun je meer zaken ontdekken / voortgang zien van politie onderzoeken.
edit: @JDx ga je mond spoelen. Wij doen alleen aan gele of groene lambos
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 12-10-2021 13:27 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Heb gedaan wat ik kon maar je wordt van kastje naar muur gestuurd :sh4d0wman schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:26:
[...]
Dan gewoon even bellen naar 0900tuig en vragen wanneer je op bureau aangifte kan doen. Informeer dan ook gelijk wat je allemaal mee moet nemen. De kans dat dit opgepakt wordt is laag en als de dader buiten NL zit heb je ook een uitdaging om eventueel geld terug te claimen.
Het lijkt een adres wat al lange tijd in gebruik is dus als de dief genoeg fouten maakt zal hij toch wel eens opgepakt worden... Google af en toe op het Ether adres en wellicht kun je meer zaken ontdekken / voortgang zien van politie onderzoeken.
aan: NP - Prog Nieuwe Media en Digitale Dienstverlening - Applicatiebeheer Politienl [mailto:noreply-www@politie.nl]Waah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:21:
@A87 ze geven toch aan hoe je aangifte kan doen?
Dat doe je niet via het contactformulier nee
Verzonden: maandag 11 oktober 2021 18:09:16
Aan: NOH - DROS - Team Regionaal Service Centrum
Onderwerp: Ref: 211011-PS167523623, meldformulier
Was het enige waar ik wat mee kon je hebt ook andere kaders zegmaar maar dat formulier is hetzelfde.
het is verwarrend omdat je op de site niet precies kan aangeven in welk kader dit valt ,dichtste bij komt '' phising'''
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 13:28 ]
Hoezo je snapt het niet.... Als je doel is DOT te vergaren, dan trade je gewoon op het DOTBTC pair. Op enkele wicks na het meest interessante moment om in te stappen sinds mid-eind augustus.St@m schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:
/f/image/oER2aV93bQb8w9d7KdyXlkkw.png?f=fotoalbum_large)
Heb je echter enkel FIAT klaarstaan, dan wordt het een ander verhaal.
/f/image/dAX2zsxaihTjSVOLPJ13sd92.png?f=fotoalbum_large)
(bovenstaande geldt voor momenteel voor een hele hoop alts)
irony > *
'nah ik krijg de financiering niet'PWSteal schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:
[...]
Hogere prijzen trekken meer kopers aan, werkt met alle assets zo. Je zou andersom denken maar dat is dus niet het geval.
'nah ik koop jouw krot niet ik heb veel keuze en koop iets anders'
Klasse pik!Mooody schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Done. Beloofd is beloofd. Geen peuken van kopen!
Same here, en @A87 je hebt geluk bij ongeluk, minimale DOT transfer op Binance is 1.5 DOT en ik was te lui om te kijken of Kraken of Polkawallet dat anders hadden geregeld
Wees een beetje voorzichtig goos en schoon die pc van je op voor wat betreft loggers etc. Kijk porno op een ander device als dat je Crypto regelt.
Diepe buiging bedanktNgangatar schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:30:
[...]
Klasse pik!
Same here, en @A87 je hebt geluk bij ongeluk, minimale DOT transfer op Binance is 1.5 DOT en ik was te lui om te kijken of Kraken of Polkawallet dat anders hadden geregeld.
Wees een beetje voorzichtig goos en schoon die pc van je op voor wat betreft loggers etc. Kijk porno op een ander device als je Crypto regelt.
En de rest ook die steentje bijdraagt HELEMAAL TOP !
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 13:31 ]
Ik bedoelde of ze bewust een Lambo hebben genomen en Ferrari zeggen, zodat het gedeeld wordt.sh4d0wman schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:26:
[...]
edit: @JDx ga je mond spoelen. Wij doen alleen aan gele of groene lambos
Guerrilla marketing.
Overigens zou het een fietsendrager van 1 bij 2 centimeter moeten zijn op zo'n schaalmodel
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Als het er niet in staat moet je 0900-8844 bellen. Staat in de reactie op je formulier.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Heb gedaan wat ik kon maar je wordt van kastje naar muur gestuurd :
[...]
aan: NP - Prog Nieuwe Media en Digitale Dienstverlening - Applicatiebeheer Politienl [mailto:noreply-www@politie.nl]
Verzonden: maandag 11 oktober 2021 18:09:16
Aan: NOH - DROS - Team Regionaal Service Centrum
Onderwerp: Ref: 211011-PS167523623, meldformulier
Was het enige waar ik wat mee kon je hebt ook andere kaders zegmaar maar dat formulier is hetzelfde.
het is verwarrend omdat je op de site niet precies kan aangeven in welk kader dit valt ,dichtste bij komt '' phising'''
En simpelste is afspraak maken bij politiebureau. En dan daar aangifte doen. Weet je zeker dat het op het juiste stapeltje komt.
Pakkans is klein. Maar je weet nooit. Blijkt klote.
Wat betreft de hack: ergens heeft iets niet goed gestaan. 2FA is niet even te omzeilen namelijk. Als ik zie waar ze allemaal hebben ingebroken verwacht ik dat ze in je mail konden. En aangezien je mail een kluis is met zo'n beetje alle sleutels die je bezit.....
* Waah heeft meteen maar ff F2A geactiveerd
Ik doe ook niets meer met mail of exchange, ben er helemaal klaar meeWaah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Als het er niet in staat moet je 0900-8844 bellen. Staat in de reactie op je formulier.
En simpelste is afspraak maken bij politiebureau. En dan daar aangifte doen. Weet je zeker dat het op het juiste stapeltje komt.
Pakkans is klein. Maar je weet nooit. Blijkt klote.
Wat betreft de hack: ergens heeft iets niet goed gestaan. 2FA is niet even te omzeilen namelijk. Als ik zie waar ze allemaal hebben ingebroken verwacht ik dat ze in je mail konden. En aangezien je mail een kluis is met zo'n beetje alle sleutels die je bezit.....
Goede ouwe tijd. Waar een huis 1+ jaar te koop stond en je heel rustig kon kijken, bouwkundige keuring, taxatierapportje etc.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
'nah ik krijg de financiering niet'
'nah ik koop jouw krot niet ik heb veel keuze en koop iets anders'
DCA en lekker alts kopen is in mijn boek iets anders, wellicht had ik het beter moeten omschrijven.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:24:
[...]
Mensen doen grotendeels aan DCA om zich niet bezig te hoeven houden aan 'het juiste moment'. Vervang 'DCA' in je post met een andere term en het is logischer.
DCA is altijd goed. En dat je dat in alts doet, moet je lekker zelf weten.
Nu instappen in alts, of alts terugkopen is naar mijn mening niet verstandig (dat is dus iets anders dan DCA). Maar goed, wie weet moonen de alts zometeen wel keihard en heb ik het verkeerd.
Done.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
En mijn Dot is
Ik kreeg wel de melding dat mijn withdrawal gereviewed moet worden (geen idee waarom) dus het kan 12 uur duren.
Braaf staken en over 4 jaar cashen die hap.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn dank is groot!MicroWhale schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Done.
Ik kreeg wel de melding dat mijn withdrawal gereviewed moet worden (geen idee waarom) dus het kan 12 uur duren.
Braaf staken en over 4 jaar cashen die hap.
heb je ook een ltc adres?A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Damn voel me nog klote en depressief door dat gedoe van gister. Heb gister avond nog even mijn tweakers beveiligd met 2FA helemaal maxed out. Had nog mailtje van politie maar die doen geeneens iets bij dit soort internet aangiftes
Hoorde al dat paar mensen iets wilde doneren dat zou echt prachtig zijn. Heb nog maar 260 euro op rekening
en verder helemaal blut . ben niet rijk en leef van onder het minimum en opmezelf voor 3 jaar.
Mijn BNB is
0x5B747a6F958aD8924Da578054a472Ac818C7128a
En mijn Dot is
Ethereum
0x5B747a6F958aD8924Da578054a472Ac818C7128a
BTC Native Segwit
bc1q8wclvednp7hw6t9dwmar77rkvzjj7um5hfws5a
edit lukt al
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 13:44 ]
Maareh is dit wel binnen de regels van tweakers? niet verkeerd bedoeld maar ik kan ook zeggen dat ik alles kwijt ben door een hack en om dono`s vragen. Daarnaast weinig info wat er precies is gebeurt.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
Heb nog maar 260 euro op rekeningen verder helemaal blut . ben niet rijk en leef van onder het minimum en opmezelf voor 3 jaar.
* weg *
Niet lullig maar een paar dingen:
Je ben al een tijd actief bezig hier, dus laakende security ligt aan je zelf, dat is gewoon luiheid, daarnaast 280 euro op je rekening, dat betekend dat je al veelste veel uitgeeft dan dat je eigenlijk kan missen, dat is ook jou eigen probleem.
Maagoed wie ben ik.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2021 18:27 ]
Weet je, aan de ene kant heb je volkomen gelijk. 100%. Maar wanneer je in de luxe positie zit in deze maatschappij om spaargeld te hebben, een inkomen te hebben waarmee je maandelijks je lasten betaald en ook nog wat over kan houden, dan is het best makkelijk ouwehoeren.sjorremans schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:14:
@A87 Als je nog maar 260 euro hebt en leeft van het minimale snap ik echt niet wat je in crypto te zoeken hebt...
Zit je echter aan de andere kant van de streep dan is het waarschijnlijk nog veel verlokkelijker dan het voor ons al is om mee te draaien in dit casino dat Crypto heet. En feitelijk hebben mensen hiermee meer kans op een succesje dan in een Holland Casion, de Staatsloterij of een Kraslot. Mits ze van shorts en longs afblijven.
Alleen bij de postcodeloterij is de winstkans wellicht groter maar wat moet je met al die agenda's, stroopwafels en Ben & Jerry's ijsjes , thanks @jvel92 voor de correctie
Verder denk ik dat wanneer we een onderzoek doen naar iedereen in crypto, dat minimaal 25% er in zit met geld dat eigenlijk niet gemist kan worden.
Laten we nu niet te snel en goedkoop reageren en oordelen hier. A87 zit nu in de hoek waar de klappen vallen en doet dat openbaar wat in mijn ogen te prijzen is, al zou iets minder chaos best welkom zijn, maar zeker weten dat er hier meerdere leden op dezelfde manier in crypto zitten met geld wat eigenlijk niet gemist kan worden. Voor diegenen hoop ik dat dit een les is, dat ze geluk hebben in dit casino en het een opstap is naar een toekomst met een wat ruimer bestedingspatroon.
Graag gedaan. Kleine moeite en als 10 mensen wat DOT overmaken heb je je bedrag alweer grotendeels terug, dus ik hoop dat er meer lurkers volgen. Daarnaast besef je hopelijk zelf ook hoeveel je de anderen hier helpt door te posten wat je meemaakt. Dat is wat waard.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iedereen heeft een ander mening daar laat ik het bijWowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Maareh is dit wel binnen de regels van tweakers? niet verkeerd bedoeld maar ik kan ook zeggen dat ik alles kwijt ben door een hack en om dono`s vragen. Daarnaast weinig info wat er precies is gebeurt.
mmm oke, mijn eth zit nog 1,5 vast in staking en die andere coins heb ik niet. Als je toch LTC kan ontvangen moet je het maar ff laten weten en anders krijg je wat eth over 1,5 maandA87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:40:
[...]
Mijn ledger kan niet meer adressen aan op dit moment de 160kb zitten vol
Even terug naar de basis.roflexx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:08:
Ik durf nog even geen alts terug te kopen. Maar wanneer wel?
Waarom wil je überhaupt altcoins kopen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop dat @Taro en kornuiten even de andere kant op kijken. Dit is denk ik eenmalig en de "valse" vervolgacties pikt men er echt wel tussen uit. Laat het kunnen helpen ook ff de kracht van dit forum zijn ajb ipv alles weg te modden verdorie.Wowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Maareh is dit wel binnen de regels van tweakers? niet verkeerd bedoeld maar ik kan ook zeggen dat ik alles kwijt ben door een hack en om dono`s vragen. Daarnaast weinig info wat er precies is gebeurt.
Je ben al een tijd actief bezig hier, dus laakende security ligt aan je zelf, dat is gewoon luiheid, daarnaast 280 euro op je rekening, dat betekend dat je al veelste veel uitgeeft dan dat je eigenlijk kan missen, dat is ook jou eigen probleem.
Maagoed wie ben ik.
Maargoed wie ben ik.
*edit: A87 vroeg niet om Dono's, het werd hem vanuit verschillnde members aangeboden en vanmorgen kwam hij daar op terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 12-10-2021 13:46 ]
Tegen die Ben & Jerry's zeg ik nee tegen hoorNgangatar schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:42:
[...]
Alleen bij de postcodeloterij is de winstkans wellicht groter maar wat moet je met al die agenda's, stroopwafels en Ben & Jerry's ijsjes?
ik heb geen DOT, mocht niet inkopen van @St@m ... 't is de slechte momentMicroWhale schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Graag gedaan. Kleine moeite en als 10 mensen wat DOT overmaken heb je je bedrag alweer grotendeels terug, dus ik hoop dat er meer lurkers volgen. Daarnaast besef je hopelijk zelf ook hoeveel je de anderen hier helpt door te posten wat je meemaakt. Dat is wat waard.
irony > *
Heb je Kucoin? Stuur ik je wat LUKSO
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het is toch gelukt zojuist
ltc1qkmx8kjyefxe0rqxqnengduwskhcwmzmhdsfsh4
Bedankt voor support
raar, om een of andere reden vind ik een 24maanden lock erg lang, heb overal 1 tot 3 maanden stacking, terwijl ik toch echt niet van plan ben het er eerder uit te halen, maar 2jaar is wel erg lang in crypto.
top, als ik zo uit meeting ben stuur ik je watA87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Het is toch gelukt zojuist
ltc1qkmx8kjyefxe0rqxqnengduwskhcwmzmhdsfsh4
Bedankt voor support
Bedankt merk nu dat meerde mensen hebben gedoneerd, helemaal top.anti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
top, als ik zo uit meeting ben stuur ik je wat
Ja vreemd ff snel nieuwe wallets aanmaken voor dono`s kan je wel binnen een paar seconden regelen blijkbaar.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Iedereen heeft een ander mening daar laat ik het bij
Anyway ik zal me er verder niet meer over uitlaten
Daar had iedereen het gisteravond al over. Dit is niet snel. Check topic maarWowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
Ja vreemd ff snel nieuwe wallets aanmaken voor dono`s kan je wel binnen een paar seconden regelen blijkbaar.
Anyway ik zal me er verder niet over uitlaten
Verzacht ook behoorlijk de pijn van de ABR IDO die ik gemist hebt (eigen schuld). IDO van een paar weken geleden voor $0.2 (Ja, 20 cent) om vervolgens bijna een 50x te doen.
De reden dat ik deze had overgeslagen was omdat ik maar een allocation had van 136 ABR ($27 totaal) en ik zou $100 totaal aan gasfee moeten betalen op erc20. Toen een logische keuze, achteraf een wijze en dure les.
Extra info
v6ABR - you can start redeeming them with a 1-to-1 ratio to ABR after 6 months, because there is a 6 months Cliff.
v12ABR - you can start redeeming them with a 1-to-1 ratio to ABR after 12 months, because there is a 12 months Cliff.
[ Voor 21% gewijzigd door BeyondThunder op 12-10-2021 14:08 ]
doneA87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Bedankt merk nu dat meerde mensen hebben gedoneerd, helemaal top.
Blijkbaar is bereidheid niet het goede woord, want als je geen centen hebt om je *** te krabben, en dan in iets in Crypto zit zonder enig vangnet wanneer het mis gaat....En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Ben blij voor A87 dat er mensen willen doneren. Maar ik ga een gokverslaafde ook niet geld geven voor een geldautomaat.
A87 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:58:
[...]
je raakt verslaafd aan de PUMP en dump leverage Pamp .. af en toe 200 euro inleggen en je tikt zo 20k weg
TIJD gaat FOKKKKING snel.. niet normaal man
Anyway, BTC bijna 50K...... in Euro's
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 12-10-2021 13:58 ]
Op de rest wil ik niet op ingaan, maar met dit soort statements zou ik wel oppassen. Je wilt niet de volgende zijn wie zijn geld kwijtraakt.Wowhead schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Dus laakende security ligt aan je zelf, dat is gewoon luiheid
A87 is niet de eerste en gaat ook niet de laatste zijn wie controle verliest over zijn account of wallet en daar door zijn geld kwijtraakt. Dit is echt iets wat vrijwel dagelijks voorkomt. Er zit vaak wel en bepaalde factor van eigen verantwoordelijkheid in, maar een kostbaar foutje is vrij snel gemaakt.
Dat is het verleden man, je moet onderscheid kunnen maken met een grapWaah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:56:
Tja ik blijf toch bij de tekst onder de TS:
[...]
Blijkbaar is bereidheid niet het goede woord, want als je geen centen hebt om je *** te krabben, en dan in iets in Crypto zit zonder enig vangnet wanneer het mis gaat....
Ben blij voor A87 dat er mensen willen doneren. Maar ik ga een gokverslaafde ook niet geld geven voor een geldautomaat.
[...]
Ik doe niet meer aan daytraden, ik had helemaal niets meer was net 2 maanden opnieuw begonnen op binance. doe niet zo lullig man
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 13:59 ]
Zoals ik zei ik verloor idd veel geld door dat domme traden met leverage en al lang mee gestopt.jvel92 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Op de rest wil ik niet op ingaan, maar met dit soort statements zou ik wel oppassen. Je wilt niet de volgende zijn wie zijn geld kwijtraakt.
A87 is niet de eerste en gaat ook niet de laatste zijn wie controle verliest over zijn account of wallet en daar door zijn geld kwijtraakt. Dit is echt iets wat vrijwel dagelijks voorkomt. Er zit vaak wel en bepaalde factor van eigen verantwoordelijkheid in, maar een kostbaar foutje is vrij snel gemaakt.
Toen geld ingelegd in binance voor de hodl en dat is dus gehackt.
Heb mijn lesje nu wel geleerd, het is pijnlijk
Ligt eraan vanuit welk perspectief je kijkt:Uncle_Charles schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
ik heb geen DOT, mocht niet inkopen van @St@m ... 't is de slechte moment
Ik zit naar de verhouding DOT/KSM te kijken, want die wordt gunstiger om mijn KSM om te zetten naar DOT.
ledger nano versie 2.00Waah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:01:
@A87 ben wel benieuwd waar ze uiteindelijk zijn binnen gekomen.
Ja, ik zie het ! Helemaal bedankt! top! Zie ook van andere mensen support komen ! TOPanti elppa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:03:
die van mij zijn binnen zie ik op ltc blockexplorer
Hoe precies gaat binance hacken in z'n werk, even uit nieuwsgierigheid?A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:00:
[...]
Zoals ik zei ik verloor idd veel geld door dat domme traden met leverage en al lang mee gestopt.
Toen geld ingelegd in binance voor de hodl en dat is dus gehackt.
Heb mijn lesje nu wel geleerd, het is pijnlijk
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/VniNP6OJlLqhLueLoH8SLjZF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/cXTFptId0SbVZrlNrjzdVYdT.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nylx4m5EO5Jf26LDk2ihnKlv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RvT9TUpbU8upkjTSoqs9cAqn.jpg?f=fotoalbum_large)