“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik snap ook goed wat je bedoel, maar als je al wat jaren in crypto zit weet je dat t geen gekke gedachte is, ik kocht in 2017 Link voor 0,30 cent, ook nooit gedacht dat het nu 27 dollar de stuk waard zou zijn. Niks is te gek in crypto.hetzelfde met eth. Ik heb een mooi potje Dot staan deze blijf ik wel wat jaren staken in ieder geval.Ngangatar schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:37:
[...]
Een vervolgreactie dan. Ik hoop voor Skruns best dat DOT naar de 100 gaat, en wellicht zit ik te kort in crypto en ik heb nog nooit een echte bullrun mee gemaaakt, maar is 100 nu wel een haalbare optie? Het lijkt mij echt heel erg veel. En als 100 echt heel veel is, is een goed advies om hoe om te gaan met "exit" en bear geen beter advies?
Geen commentaar op plannen dit, ook geen betweterigheid, maar de 100 leek mij zeer ambitieus zonder enige kennis van een echt bullrun hier.
en $300+ gaan we vast zien binnen 10 jaar 👍
maar dat is niet moeilijk; Fiat is doomed to fail!
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2021 09:18 ]
Dit is nooit mijn bedoeling geweest maar meer een reactie op een vraag aangaande een exit strategie....
Ik altijd maar denken dat het de memes en babes waren die in dit forum de aandacht en likes trokken
Alle gekheid op een stokje.. Vanochtend na het wakker worden, als 1 van de eerste acties het forum bekijken ( ja ja voor de babes en memes ) en vind het altijd leuk om eerst het forum te bekijken alvorens de koersen te checken. Maar moet jullie eerlijk bekennen dat ik moeite heb mijn tranen te bedwingen ( en dan doel ik niet op de koers ). Het is door meerdere personen al aangegeven, maar wat prachtig dat 1 ieder die hier zit altijd bezig is met memes, babes, moons en natuurlijk de rekts..
Wanneer ik dan lees dat er zoveel likes gegeven worden op een stukje leven wat voor mij/ons inmiddels al normaal is dan houd ik het toch bijna effe niet meer droog. Geld is maar geld en al zou ik ook een honderdmiljoenmiljard verdienen in crypto... Gezondheid is niet te koop, maar het kan het leven allemaal net even iets makkelijker maken... Ja ik ben echt wel ontroerd en voelde dat niet aankomen vanochtend. Maar zo zie ik maar dat het hier echt een hartverwarmende plaats is voor mensen die echt het beste voor hebben met iedereen.
Een dikke like voor jullie allemaal en zou inderdaad erg graag gebruik maken van jullie kennis om het over een mogelijke exit strategie te hebben...
Oh en zoals eerder door mij aangegeven ik heb nog een dochter en die vind lambo's ook erg mooi.. Kan ze samen met haar zus in de toekomst een rondje toeren
Nogmaals enorm bedankt voor jullie reacties! Kijk er op die manier nog meer naar uit om hier op het forum te blijven vertoefen...
Nou genoeg zware shit, back to MOON en babes en lambo's enzo.. Wat betreft die dikke gains moet het goed komen, ik ging vanochtend met mijn dochter naar het ziekenhuis en kwam het volgende teken tegen..
:strip_exif()/f/image/5rA1Fr4w3vltnIYzGOh00rQC.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
En fijn dat 69K confirmed is nu
Maak je geen zorgen, ook dat moment komt nog welSkrunsies schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:19:
Maar moet jullie eerlijk bekennen dat ik moeite heb mijn tranen te bedwingen ( en dan doel ik niet op de koers ).
die 97k was ook niet echt serieus. Ik heb die long nog steeds open iig. Ik had een sell staan voor eergister nacht op 59 voor het geval hij door zou schieten maar die heb ik alweer weg gehaald. Ik heb een stoploss ruim onder de prior high lijn staan van 52,9, maar verder wil ik hem eigenlijk gewoon open laten tot een nieuwe ATH. Hoop dat het me lukt.enomiss schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Is nr 7 je geluksgetal? Je gaf aan bij BTC bij 97k winst te pakken. Ik denk niet dat BTC stopt bij 97k. Als die 100k zo dichtbij is pompt iedereen er zoveel in dat die gewoon doorschiet verwacht ik. Bij minder boeiende targets bij swing traden snap ik dat je er met 3/0.3/0.03/etc onder gaat zitten.
Oh en mijn hodl pot gaat op 97k er nog niet uit gok ik. Het hangt er ff vanaf hoe we er dan voor staan. Spot traden doe ik bijna niet met btc, dus ik zou dan ook niet sell high buy low doen omdat er wellicht een dipje komt rond de 100.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat lijkt bij launchpad wat minder strikt dan bij lauchpoolStevenzeN schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:11:
Na listing keldert het altijd als de brandweer. Ik denk dat je persoonlijk beter een paar dagen kan wachten tot de dump voorbij is.
intro | high | +1 dg | +5 dgn | +30 dgn | +180 dgn | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
C98 | 0,075 | 3,00 | 3900% | 2,00 | 2567% | 1,25 | 1567% | 6,445 | 8493% | 3,66 | 4780% |
TKO | 0,10 | 3,00 | 2900% | 3,00 | 2900% | 2,44 | 2340% | 4,775 | 4675% | 2,947 | 2847% |
LINA | 0,085 | 0,20 | 135% | 0,20 | 135% | 0,15 | 76% | 0,15 | 76% | 0,053 | -38% |
DEGO | 7,25 | 12,00 | 66% | 10,00 | 38% | 25,78 | 256% | 19 | 162% | 13,26 | 83% |
SFP | 0,1 | 1,35 | 1250% | 3,50 | 3400% | 2,95 | 2850% | 3,54 | 3440% | 1,77 | 1670% |
INJ | 0,18 | 0,80 | 344% | 1,20 | 567% | 0,89 | 394% | 1,6 | 789% | 22 | 12122% |
ALPHA | 0,02 | 0,06 | 175% | 0,05 | 150% | 0,04 | 100% | 0,305 | 1425% | 2,36 | 11700% |
BAR | 37 | 48,00 | 30% | 38,00 | 3% | 41 | 11% | 23 | -38% | 15 | -59% |
ACM | 6,5 | 19,00 | 192% | 10,00 | 54% | 10 | 54% | 11,66 | 79% | 9 | 38% |
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Je moet bnb comitten maar ben je die dan allemaal kwijt? Ik wil best fluf kopen van die beta maar niet al mijn bnb kwijt zijn
idd ja, lekker, 69k soon????
Ah my bad, wist niet dat het ging om een launchpad en dacht dat het een nieuwe listing was.resusaapje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
[...]
Dat lijkt bij launchpad wat minder strikt dan bij lauchpool
intro high +1 dg +5 dgn +30 dgn +180 dgn C98 0,075 3,00 3900% 2,00 2567% 1,25 1567% 6,445 8493% 3,66 4780% TKO 0,10 3,00 2900% 3,00 2900% 2,44 2340% 4,775 4675% 2,947 2847% LINA 0,085 0,20 135% 0,20 135% 0,15 76% 0,15 76% 0,053 -38% DEGO 7,25 12,00 66% 10,00 38% 25,78 256% 19 162% 13,26 83% SFP 0,1 1,35 1250% 3,50 3400% 2,95 2850% 3,54 3440% 1,77 1670% INJ 0,18 0,80 344% 1,20 567% 0,89 394% 1,6 789% 22 12122% ALPHA 0,02 0,06 175% 0,05 150% 0,04 100% 0,305 1425% 2,36 11700% BAR 37 48,00 30% 38,00 3% 41 11% 23 -38% 15 -59% ACM 6,5 19,00 192% 10,00 54% 10 54% 11,66 79% 9 38%
Ja, irritante zooi is hetwimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
Ik snap echt niet hoe die beta launchpad werkt
Je moet bnb comitten maar ben je die dan allemaal kwijt? Ik wil best fluf kopen van die beta maar niet al mijn bnb kwijt zijn
Beschikbare gestelde BETA delen door totaal gelockte BNB
Op dit moment kan je per gelockte BNB 8,47 BETA kopen tegen $0,06 per BETA. Dat kost je dus 0,001171467 BNB oftewel $0,51. Resterende BNB krijg je gewoon terug.
En op dit moment kan je per gelockte BNB 8,31 BETA kopen tegen $0,06 per BETA. Dat kost je dus 0,001148505 BNB oftewel $0,50
Valt mee huh?
[ Voor 20% gewijzigd door resusaapje op 08-10-2021 09:42 ]
kijk het filmpje die ze daar laten zien, wordt goed uitgelegd en nee je bent niet alles kwijtwimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
Nee als je zeg 1 bnb inzet, dan kan je uiteindelijk voor 0.01 kopen of zo. Hoe dat precies zit weet ik niet. Maar je krijgt bijna al je bnb terug.wimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
Zero.
Misschien dat @Tominatie weet wanneer ongeveer!
Dat is zeker een goed punt, ik heb zelf weinig geduld en loop hier echt regelmatig tegenaan met die mooie coins die alle kanten opschieten...metallicattim schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:04:
[...]
Kortom, geduld, geduld, geduld!! Kijk naar de geschiedenis, het stijgt altijd wel weer, maar de vraag is, hoeveel geduld heb je
1. Over die exit strategie. Prent in je hoofd dat je:
- MOET verkopen om dit te laten werken
- Dat verkopen gegarandeerd gepaard gaat mislopen van grotere gains
2. Maak daarna een voornemen:
- Op welke momenten je die wilt verkopen
- Hoeveel je op dat moment wilt verkopen
- Welk deel van je winst waar naar toe gaat
3. Verkoop:
- Zorg dat je je verkoopafspraak nakomt!
- Als hulp gewenst is: Zet sell orders. Het liefst op een account waar je zelf niet bij kan (waarom? zie onder)
- Geen sellorder? Mediteer je bij het naderen van het verkoopbedrag de moeder en verban al je emoties tijdelijk naar Timboektoe. Druk daarna als een machine op die sell-knop.
4. Nazorg:
- Laat je emoties weer toe en

- Stop zoals in 2 met jezelf afgesproken die delen van de winst in de potjes waar je ze wilde hebben. Gewoon doen. Voelt goed.
Mocht je nog hulp nodig hebben dan zit je hier, bij de 'praatgroep voor mensen die graag van gedachten veranderen als ze dikke gains zien' helemaal goed.
Fijne dag!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik denk initiële notering een dollar, daarna tijdje zakken tot een kwartje, om vervolgens naar 150 dollar door te stijgen.resusaapje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar jullie BETA prijsverwachting
Initieel $0,06 denk ik zelf dat we vandaag $0,20 gaan zien. Iemand een andere zienswijze?
Ik denk ook een gokje te gaan wagen. Als zo te zien alle launchpad zooi in het verleden minstens x3 ging, kan het handig zijn om zodra BETA gelist wordt zo veel mogelijk in te slaan tegen zeg max x2. En dan zsm te dumpen tegen minimaal x3.
Heeft iemand dat al eens geprobeerd en wat was het resultaat?
Er zijn er 50 miljoen beschikbaar, en er zijn 6 miljoen BNB 'committed'. Kortom iedere BNB 'committed' mag er 8 kopen. Je hebt nog twee uur om aan te melden dus het is nog dalende. Ik denk dat je er per BNB ongeveer 5 mag kopen. Dus stel je hebt 10 BNB heb je er straks 50. Minus drie dollar dus dan krijg je ruim 9.99 BNB terug.Pelox schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:36:
[...]
Nee als je zeg 1 bnb inzet, dan kan je uiteindelijk voor 0.01 kopen of zo. Hoe dat precies zit weet ik niet. Maar je krijgt bijna al je bnb terug.
Hij sputtert nog wat...Anoniem: 315056 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:48:
de raket is terug vertrokken jongens
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:05:
[mbr]** Taalgebruik... **[/mbr]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Ik denk initiële notering een dollar, daarna tijdje zakken tot een kwartje, om vervolgens naar 150 dollar door te stijgen.

Het is best simpel. De BNB die jij commit komt in een totale pot van BNB's die door alle gebruikers zijn gecommit.wimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:28:
De verhouding [Jouw gecomitte BNB]/[Totaal aantal gecomitte BNB] geeft een percentage. Dat is het aandeel van de totale BETA supply die je zult moeten kopen met je BNB.
Hee, toevallig. Ik heb net tegen iemand op kantoor gezegd dat ik het wel fijn vind dat er op vrijdag toch iemand aanwezig is.Servor schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:59:
[Afbeelding]
Ik toen de chef net kwam vertellen hoe fijn het is dat er op vrijdag toch iemand op kantoor is.
Daarna gelijk terug gelopen naar mijn kantoortje om weer ongestoord verder te gaan met koersen kijken.
Hohoho Bitboy heeft gezegd dat een Settlement zou plaatsvinden halverwege September, dit m.b.t. De Ripple zaak. Het zou eventueel uit September worden, moet je kijken waar we nu zitten….Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:17:
Ik ben bullish op de middellange en lange termijn en geloof in een 100k BTC binnen nu en een jaar, maar ik houd m'n hart vast voor alle moonboys die zonder enige nuance hun hele spaarrekening en hun schoonmoeder op BTC inzetten omdat BitBoy zegt dat we binnen een week of twee op 100k+ zitten.
Oh… wacht….

Prima als je ook van krasloten houdt.wimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:04:
Market buy?
Edit: kiek die BTC dominance gaan dan.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 08-10-2021 10:07 ]
Hm, die 55K hield het net zo lang als de bandjes van dat jurkje..
edit: Ohnee wacht, even verversen ouwe..
[ Voor 5% gewijzigd door Servor op 08-10-2021 10:13 ]
Thanks!MicroWhale schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:43:
Dikkevoor je openhartigheid @Skrunsies. Tussen alle memes en grappenmakerij blijkt elke keer maar weer dat er wel degelijk mensen achter de knoppen zitten die een leven hebben dat veel verder reikt dan alleen geld verdienen. En elkaar willen helpen.
![]()
1. Over die exit strategie. Prent in je hoofd dat je:
- MOET verkopen om dit te laten werken
- Dat verkopen gegarandeerd gepaard gaat mislopen van grotere gains
2. Maak daarna een voornemen:
- Op welke momenten je die wilt verkopen
- Hoeveel je op dat moment wilt verkopen
- Welk deel van je winst waar naar toe gaat
3. Verkoop:
- Zorg dat je je verkoopafspraak nakomt!
- Als hulp gewenst is: Zet sell orders. Het liefst op een account waar je zelf niet bij kan (waarom? zie onder)
- Geen sellorder? Mediteer je bij het naderen van het verkoopbedrag de moeder en verban al je emoties tijdelijk naar Timboektoe. Druk daarna als een machine op die sell-knop.
4. Nazorg:
- Laat je emoties weer toe en![]()
- Stop zoals in 2 met jezelf afgesproken die delen van de winst in de potjes waar je ze wilde hebben. Gewoon doen. Voelt goed.
Mocht je nog hulp nodig hebben dan zit je hier, bij de 'praatgroep voor mensen die graag van gedachten veranderen als ze dikke gains zien' helemaal goed.
Fijne dag!
Door al het coin hoppen van mij. Zit ik met de volgende coins 'opgescheept'
- Ik heb wat CRO waar ik een visa card voor terug gekregen heb. Deze wil ik houden door de bearmaket
heen, tenzij CRO een dollar wordt
- Verder heb ik nog een klein beetje ETH, die laat ik maar lekker staan aangezien ik geen idee heb wat die
in de toekomst kan gaan doen.
- En als laatste DOT ( wat misschien op dit moment wel 80% van mijn portfolio is. Dit is zo gegroeid, omdat
ik mij er op in gelezen had en ik er hoge verwachtingen van heb, plus deze coin geeft mij 12% op Kraken
en dat is ook super fijn.
De achterliggende gedachte was om met een bepaalde waarde in stables te gaan zitten en met een rente die dit opleverd door de bearmarket heen ETH en BTC te kopen en misschien nog een project waar ik een goed gevoel bij heb.
Wat betreft de exit strategie, puur gebasseerd op gevoel/hoop/hopium ed. Wou ik graag een deel van de DOT in parachain inzetten en de rest vanaf 100 dollar in deeltjes aan de kant zetten. Ik had gelezen in oudere grafieken dat er vaak een blow off top komt. Natuurlijk geen idee hoe deze er dan uit zou zien, omdat ik het nog nooit mee gemaakt heb. Maar dan proberen te timen wanneer BTC even stopt, wachten op de alts en er dan met DOT jes uit te springen.. Maar goed, ik weet natuurlijk niet als dit allemaal wel haalbaar is
We gaan het zien, het is een spannende en interresante wereld in ieder geval.
UberLurker Departement #GG.
https://www.msn.com/nl-nl...r-AAPeFBr?ocid=entnewsntp
[ Voor 14% gewijzigd door Wowhead op 08-10-2021 10:16 ]
Servor schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)
De wens is de vader van de gedachte.Servor schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:
[...]
Even de 56K kietelen zou lollig zijn.roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:27:
Kom op bitcoin!
roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:27:
Kom op bitcoin!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vnVGwjHE8UZBfFlUNFAkzFVQ.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:56:
Het lijkt erop dat een aantal hier zwaar geobsedeerd zijn met Shiba, kunnen het niet laten om er elke minuut dwangmatig een opmerking over te plaatsen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eWRpIjwkYA2LnTnVMxkmBuBz.jpg?f=user_large)
Ongetwijfeld is dit advies al eens gegeven, maar gezien de hoeveelheid DOT in verhouding zou je ook in stappen kunnen verkopen voor BTC/stables. Als het een bepaalde waarde bereikt 10-25% verkopen, als het weer een stuk hoger komt weer een deel en zo verder.Skrunsies schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:
[...]
Thanks!
Door al het coin hoppen van mij. Zit ik met de volgende coins 'opgescheept'
- Ik heb wat CRO waar ik een visa card voor terug gekregen heb. Deze wil ik houden door de bearmaket
heen, tenzij CRO een dollar wordt![]()
- Verder heb ik nog een klein beetje ETH, die laat ik maar lekker staan aangezien ik geen idee heb wat die
in de toekomst kan gaan doen.
- En als laatste DOT ( wat misschien op dit moment wel 80% van mijn portfolio is. Dit is zo gegroeid, omdat
ik mij er op in gelezen had en ik er hoge verwachtingen van heb, plus deze coin geeft mij 12% op Kraken
en dat is ook super fijn.
De achterliggende gedachte was om met een bepaalde waarde in stables te gaan zitten en met een rente die dit opleverd door de bearmarket heen ETH en BTC te kopen en misschien nog een project waar ik een goed gevoel bij heb.
Wat betreft de exit strategie, puur gebasseerd op gevoel/hoop/hopium ed. Wou ik graag een deel van de DOT in parachain inzetten en de rest vanaf 100 dollar in deeltjes aan de kant zetten. Ik had gelezen in oudere grafieken dat er vaak een blow off top komt. Natuurlijk geen idee hoe deze er dan uit zou zien, omdat ik het nog nooit mee gemaakt heb. Maar dan proberen te timen wanneer BTC even stopt, wachten op de alts en er dan met DOT jes uit te springen.. Maar goed, ik weet natuurlijk niet als dit allemaal wel haalbaar is![]()
We gaan het zien, het is een spannende en interresante wereld in ieder geval.
Daarmee spreid je het risico een beetje dat DOT een bepaald niveau niet haalt en kan je al wel in stappen wat eruit halen.
Hahaha die heb ik lang niet gezien! Onze paap! Wat een kerel.
Martin altijd +100
Da's lekker wakker worden.
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19Holdem_NL schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:41:
Mijn geliefde NEO inmiddels afgezakt naar plaats 49.. Wat een ellende, ooit veelbelovend maar lijkt nu te zijn ingehaald door de concurrentie. Nog mensen hier met NEO (N3) en nog wel vertrouwen erin?
Ga maar vast klaarzittenwimpie007 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:04:
Thanks allemaal. Nou met mijn bnb stack van 1.5 hoef ik niet bang te zijn voor boormachines lees ik dus haha. 5 hele betas. Maar als ie gelist wordt kan je er dus bijkopen als je bovenop de knop zit. Market buy?
BETA@Binance
Klachten kunnen gemaild worden naar Jaap@io.
"Een zinkend shib...."
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Iemand deze nog meegepakt? Had je een mooie 10% mee kunnen halen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:37:
[...]
Nee, maar toevallig net een interessant fundamental analysis stuk over gelezen. Blijkbaar komt er ook weer een belangrijke update aan. Chart ziet er trouwens interessant uit. Mogelijke entry is een succesvolle test & claim van de neergaande trendlijn.
[Afbeelding]
En hebben mensen zich nog verdiept in leuke day of swing trades? Ik zit naar Tezos (XTZ) te kijken, chart ziet er interessant uit. Avalanche (AVAX) loopt tegen resistance aan. Solana zit ik in sinds 153, het vorige S/R level, en zou nog ruimte kunnen hebben tot 165 en 170 respectievelijk.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
QNT zag er gisteren mooi uit, maar heb alleen een paper trade gedaan om ervaring te krijgen met dit soort setups spotten. Eventjes uitgebroken, als bitcoin sideways was gegaan had dat wellicht wel doorgezet.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
En hebben mensen zich nog verdiept in leuke day of swing trades? Ik zit naar Tezos (XTZ) te kijken, chart ziet er interessant uit. Avalanche (AVAX) loopt tegen resistance aan. Solana zit ik in sinds 153, het vorige S/R level, en zou nog ruimte kunnen hebben tot 165 en 170 respectievelijk.
Griffx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:50:
Op het juiste moment afgelopen week mijn Shib er uit gedaan, voor een mooie +400%
Mijn eerste echte flinke klapper, had iets te veel van die hondjes maar 45miljoen
Het donkere hoekje in mijn wallet is weer leeg.
/f/image/p5tamXuv69ynLKugMBZmZuLp.png?f=fotoalbum_large)
of ik kan niet tellen, maar, een beetje degelijke boormachine kost bijna het zelfde als die 45miljoen poepmuntjes
desalniettemin lekkere profit!
CryptoFace is weer live, 9.3M long (5x leverage BTC, 4x leverage ETH).

En nu maan want ik wil leuke dingen gaan doen met die waardeloze euro's!!

Zero.
Gefeliciteerd!Pelox schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:02:
Vanmorgen diverse spannende onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Conclusie, ik heb geen erge ziekte.![]()
En wat is er leuker dan koersloeren en de high van een kleine groene rakker op de 5m charts?
ja, dat weet ik vrij zeker. Het stuk erna moet alleen niet te hard gaan. Anders halen we die 280k niet.roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:03:
Gaan we in oktober al een ath high van bitcoin zien?
roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:03:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0OlTp2hbaCkGkD1nWsl1Dcho.png?f=user_large)
klikroflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:03:
TopPelox schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:02:
Vanmorgen diverse spannende onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Conclusie, ik heb geen erge ziekte.![]()
hahhaha wat een bedragen. Ben benieuwd of ik daar ook ooit op kom. Vroeger zou ik zeggen never. Maar dat dacht ik ook van de posities die ik nu af en toe open heb.BTC100K2021 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:58:
YouTube: Live $9.3 Million Dollar Bitcoin Ethereum Trade LONG
CryptoFace is weer live, 9.3M long (5x leverage BTC, 4x leverage ETH).
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Moest 'm 4 keer draaien, maar toen kwam er toch eindelijk YES uit!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Die gast speelt niet enkel met eigen geld.anti elppa schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
hahhaha wat een bedragen. Ben benieuwd of ik daar ook ooit op kom. Vroeger zou ik zeggen never. Maar dat dacht ik ook van de posities die ik nu af en toe open heb.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
mmmm oke dat is wel echt tricky. zou ik echt noooooit doen. Zou niet meer slapen van de stress. Vind het nu ook nog steeds aardig stressvol om long te gaan. Ook al is het maar met max 3% van mijn totale hoeveelheid BTC.Liberteh schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Die gast speelt niet enkel met eigen geld.
Pingo, ben jij dat?WhySoSerious schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:08:
Op naar de 42K!
Zou dit de laatste keer zijn dat we de 6 cent zien?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zou er voor de ATH uitstappen...Louw Post schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:11:
Kijk Harmony (ONE) gaan, blij dat ik daar afgelopen weekend meer van heb gekocht.
Goed om te horen;Pelox schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:02:
Ik moet straks ook naar het ziekenhuis, voor een uiterst pijnlijke behandeling aan mijn neus. Heb er al de hele ochtend stress door, watje dat ik ben.
Maar het uitzicht op die maan maakt wel weer veel goed
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik heb gisteren een zakje NEAR gekocht, niet om te swing traden maar voor kortetermijn HODL (paar weken maximaal). Sta pas op 2.4%Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Iemand deze nog meegepakt? Had je een mooie 10% mee kunnen halen.
Drm zal ie wss vrijwel niet slapen als hij deze posities heeft. Lijkt me dat hij met de (het gedeelte van de) winst ondertussen zelf dit soort posities aan kan houden maar het is niet alsof ie gemiddeld 50x long gaat. De margin heeft hij er wel voor en dat maakt het allemaal iets minder riskant. Ook al is geld lenen of gebruiken van iemand anders natuurlijk een stuk riskanter op zichzelf. Maar ja, geld is dat opzichte altijd een geleend iets, een belofte voor waarde. Die overigens ongekend hard zakt momenteel. Da's weer verhaal voor een andere keer.anti elppa schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
mmmm oke dat is wel echt tricky. zou ik echt noooooit doen. Zou niet meer slapen van de stress. Vind het nu ook nog steeds aardig stressvol om long te gaan. Ook al is het maar met max 3% van mijn totale hoeveelheid BTC.
Veel succes! Ik probeer altijd te tellen.. Van 10 naar 0 bijvoorbeeld.. Dan heb ik een soort eindtijd voor de pijn.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:16:
[...]
Goed om te horen;
Ik moet straks ook naar het ziekenhuis, voor een uiterst pijnlijke behandeling aan mijn neus. Heb er al de hele ochtend stress door, watje dat ik ben.
Zero.
Ja, zit klaar met lege zakken
de COTI kaart ziet er ook wel goed uit volgens mij. Net uitgebroken uit neerwaartse trend.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Iemand deze nog meegepakt? Had je een mooie 10% mee kunnen halen.
Wat denk je zelf.MicroWhale schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Zou dit de laatste keer zijn dat we de 6 cent zien?
:fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large)
OH! MY! GORD! BTC maaniepuulaasie!resusaapje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:32:
BTC! Het is een teken!
[Afbeelding]
Maar wat?
6 oktober:
:fill(white):strip_exif()/f/image/oCWqJxhBZ46DGGMacWlCr97y.png?f=user_large)
8 oktober
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZiouReXqXoJfUzgU9UwyglLZ.png?f=user_large)
Sterkte man!Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:16:
[...]
Goed om te horen;

Gewoon geluk met je screenshotsresusaapje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:26:
[...]
OH! MY! GORD! BTC maaniepuulaasie!
6 oktober:
[Afbeelding]
8 oktober
[Afbeelding]
C98 vastgehuden na launch en door handelen er 20 van gemaakt, uiteindelijk verkocht voor een bedrag een stuk dikker dan de periode na launch. C98 bereikte zijn voorlopige hoogtepunt pas een maand na launch.knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
Ik denk initiële notering een dollar, daarna tijdje zakken tot een kwartje, om vervolgens naar 150 dollar door te stijgen.
Oh en aankoopbedrag was net als nu ongeveer. een 0 een komma en nog heel veel nullen en uiteindelijk een 2 BNB.
/f/image/MYeqyEqq1OnOtDUZvG0G6Zvo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 08-10-2021 11:42 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Is het niet gewoon beter dat ik zoveel mogelijk FIAT klaarzet voor Q1 2022 in plaats van FOMO DCAèn in Bitcoin etc?
als je nu er in gaat zitten en op de top verkoopt heb je toch nog meer fiat in Q1 dan dat je nu hebt? (moet je wel goed timenWowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:49:
Maar zoals ik van jullie begrijp zijn de maanden Oktober, nov en december pomp maanden ivm kerst etc en men een zak geld over heeft om in Crypto te gooien.
Is het niet gewoon beter dat ik zoveel mogelijk FIAT klaarzet voor Q1 2022 in plaats van FOMO DCAèn in Bitcoin etc?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!