AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
maart 2019 is alweer een tijdje geleden....Wowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:51:
Nah ik ben een HODLerMaar het is nogal een verschilletje, heb pas nog een zakje gekocht at 3500 euro
vind het zonde van mijn fiat om nu op ATH te kopen lol.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Onderdeel van de exit strategie kan zijn om tot de bear er is, je geld in stablecoins te zetten.
Mag ik vragen welke exchange jullie gebruiken en welke stablecoin en waarom?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij wordt hij gewoon heftig gesponsord door de exchange. Fake?Liberteh schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Die gast speelt niet enkel met eigen geld.
https://opensea.io/seaart
Hahahaha ik bedoel 35k sorryNgangatar schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
Daar zijn we nog best een stukje van verwijderd.
https://blue.planetfinance.io/Ngangatar schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:57:
Vraagje aan de StableStakers.
Onderdeel van de exit strategie kan zijn om tot de bear er is, je geld in stablecoins te zetten.
Mag ik vragen welke exchange jullie gebruiken en welke stablecoin en waarom?
Vanwege rendement een flufje. Natuurlijk is 38 procent op stablecoins niet risico-vrij. Dus pomp er niet je hele vermogen in.
2300% apy op CAKE? Of lees ik het verkeerd?knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:05:
[...]
https://blue.planetfinance.io/
Vanwege rendement een flufje. Natuurlijk is 38 procent op stablecoins niet risico-vrij. Dus pomp er niet je hele vermogen in.
Ja en bijna 10k verschil
Dat is alleen als je 50 procent aqua erbij gooit.roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:08:
[...]
2300% apy op CAKE? Of lees ik het verkeerd?
Negen dagen is 42 DOGE-jaren in crypto.
Tijd gaat veel sneller, mensen worden sneller oud.
Soort worm-hole om je fiat in te flikkeren.
Maktub
NEW COVER: The $69 billion crypto mystery.
— Businessweek (@BW) 7 oktober 2021
Inside the wild search for the billions of U.S. dollars supposedly backing Tether, the world’s most popular stablecoin https://t.co/bcbeM078Rr pic.twitter.com/8zhZTGubxR
tether fud werkt al ff niet meer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
maar dat verkoopt niet in de media. heb ook nog verdraaid weinig berichten gezien dat BTC omhoog geschoten is, terwijl ze er binnen 10 seconden bij waren toen hij terugging naar de 40k
Als er een nieuwe ATH is doen ze dat echt wel. Uiteraard niet alle Media maar genoeg mainstream media wel hoor.malarkan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
maar dat verkoopt niet in de media. heb ook nog verdraaid weinig berichten gezien dat BTC omhoog geschoten is, terwijl ze er binnen 10 seconden bij waren toen hij terugging naar de 40k
ja maar het zou goed zijn de fomo wat eerder aan te wakkerenWowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:31:
[...]
Als er een nieuwe ATH is doen ze dat echt wel. Uiteraard niet alle Media maar genoeg mainstream media wel hoor.
Wowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:37:
BTC bijna 48K euro, spannend hoor.
To the mooonknakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:33:
Launchpad subscription periode is voorbij. Per gecommitteerde BNB mag je ongeveer 7 Beta verwachten.
Hij staat boven de 55k hoorWowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:37:
BTC bijna 48K euro, spannend hoor.
Denken dat nu ath is...Wowhead schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:51:
Nah ik ben een HODLerMaar het is nogal een verschilletje, heb pas nog een zakje gekocht at 3500 euro
vind het zonde van mijn fiat om nu op ATH te kopen lol.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
All time happiness
dat heet selectieve propaganda...malarkan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
nothing stops this train
ik denk dat het voor een aantal sites meer is: meer clicks op negatief nieuws omdat mensen daar altijd over elkaar heen vallen dat het een ponzi is en zie je wel etc
als het omhoog gaat zie je die mensen niet, omdat ze enorm last van Fomo krijgen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
al het nieuws op standaard media +tv NOS nieuws ofzo......(dat is een kast dat beeld geeft, waar via meestal via de kabel op bepaalde fixed tijden programma's komen; vaak op hele uren met daarvoor en erna veel reclame)malarkan schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
ik denk dat het voor een aantal sites meer is: meer clicks op negatief nieuws omdat mensen daar altijd over elkaar heen vallen dat het een ponzi is en zie je wel etc![]()
als het omhoog gaat zie je die mensen niet, omdat ze enorm last van Fomo krijgen
nothing stops this train
https://www.nu.nl/economi...wankelend-evergrande.html
Neen. Die discussie loopt al twee weken en het lijkt geen effect te hebben op de crypto markt. Wel op de aandelenmarkt, maar niet op fopgeld.Animal schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:03:
Gaat het evergrande verhaal nog voor extra FUD zorgen?
https://www.nu.nl/economi...wankelend-evergrande.html
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 08-10-2021 13:08 ]
Andersom bedoel je.zzzzz schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:04:
[...]
Neen. Die discussie loopt al twee weken en het lijkt geen effect te hebben op de crypto markt. Wel op de aandelenmarkt, maar niet op fopgeld.
Even de lui negerend die meer hebben ingezet dan de hardcap, lijkt de uitkomst te zijn 6,8 BETA per BNB.knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:33:
Launchpad subscription periode is voorbij. Per gecommitteerde BNB mag je ongeveer 7 Beta verwachten.
Wauw, $0,41 aan BETA krijgen na een week lang $400 vast te hebben gehouden.
Een beter spel is eigenlijk het zsm aanschaffen van BNB, zodra je weet dat een launchpad start. Daar zit 'm de echte voorspelbare winst in: bijna 30% deze ronde!
En dan niet locken in die launchkneus, maar je BNB meteen verkopen zodra de calculation periode start.
CZ speelt het spel goed...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar waarom doet de ad-blocker daar dan niets tegen?Kol Nedra schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
al het nieuws op standaard media +tv NOS nieuws ofzo......(dat is een kast dat beeld geeft, waar via meestal via de kabel op bepaalde fixed tijden programma's komen; vaak op hele uren met daarvoor en erna veel reclame)
geloof dat we het er wel over eens zijn dat ze dat sneller doen, maar vooral de nu.nl's of AD.nl's met grote forums/reacties er achter spinnen er garen bij als er meer reacties komen. dat levert weer geld op etc.
Beta stijgt naar 4dollar in een paar weken.resusaapje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:08:
[...]
Even de lui negerend die meer hebben ingezet dan de hardcap, lijkt de uitkomst te zijn 6,8 BETA per BNB.
Een beter spel is eigenlijk het zsm aanschaffen van BNB, zodra je weet dat een launchpad start. Daar zit 'm de echte voorspelbare winst in: bijna 30% deze ronde!![]()
En dan niet locken in die launchkneus, maar je BNB meteen verkopen zodra de calculation periode start.
Dus om 13u gaan we BETA pompenresusaapje schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:08:
[...]
Even de lui negerend die meer hebben ingezet dan de hardcap, lijkt de uitkomst te zijn 6,8 BETA per BNB.
Een beter spel is eigenlijk het zsm aanschaffen van BNB, zodra je weet dat een launchpad start. Daar zit 'm de echte voorspelbare winst in: bijna 30% deze ronde!![]()
ben benieuwd hoeveel 1 BETA dan kost
nothing stops this train
*bergt boormachine weer op...
nothing stops this train
1 hondred BNB, 2 hondred BNB, sniks! Mag ik dan noe weer gaan herah?
Dan moetie wel x3 gaan!iVibes schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:13:
7.5757 BETA .... vanavond eindelijk eens patat MET mayonaise...
iVibes schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:13:
7.5757 BETA .... vanavond eindelijk eens patat MET mayonaise...
Met extra zout dan....
Oja, keek niet goed haha. Ik ga proberen de piek te verkopen en lager terug kopen. Ga het sowieso daarna langer aanhouden omdat het een Binance radertje is net zoals BNB.
succes iedereen, lambo soon!
nothing stops this train
Daar komt dus de naam shitcoins vandaanKol Nedra schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:21:
ben op me werk, maar me wekker staat op 13:57, dan ff snel naar de wc 🥲
succes iedereen, lambo soon!
Naais. Waarom denk je dat?roflexx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:10:
[...]
Beta stijgt naar 4dollar in een paar weken.
Verwijderd
Dollartje? 50 cent?
Vragen vragen...
Hoe plan je je buy order en sell order nu dan al in?Verwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:24:
Denk dat ik een belachelijk hoog sell ordertje ga zetten voor die initiele wick. Vraag is alleen, how high can it go?
Dollartje? 50 cent?
Vragen vragen...
In je hoofd...Animal schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Hoe plan je je buy order en sell order nu dan al in?
https://www.binance.com/e...BUSD?theme=dark&type=spot
Hier kun je alvast voorinvullen. Succes
[ Voor 24% gewijzigd door resusaapje op 08-10-2021 13:29 ]
Leverage = niet eigen geld, niet 'geld van me familie' ofzo. Hoewel, hij doet wel samen iets met zijn broer geloof ik, zal vast ook wel verdienen aan tradingview sales en affiliate links etcanti elppa schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
mmmm oke dat is wel echt tricky. zou ik echt noooooit doen. Zou niet meer slapen van de stress. Vind het nu ook nog steeds aardig stressvol om long te gaan. Ook al is het maar met max 3% van mijn totale hoeveelheid BTC.
[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-10-2021 13:35 ]
Met een delorean en dan 88mph ermee rijden.Animal schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:27:
[...]
Hoe plan je je buy order en sell order nu dan al in?
ja ik weet dat leverage geleend is van de exchange (ik trade al 4 jaar leverage). Maar dacht dat hier bedoeld werd dat hij zijn collateral uit geleend geld haalde. Ik kijk die filmpjes niet, dus wellicht heb ik het verkeerd begrepen.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
Leverage = niet eigen geld, niet 'geld van me familie' ofzo. Hoewel, hij doet wel samen iets met zijn broer geloof ik
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 84% gewijzigd door iVibes op 08-10-2021 13:40 ]
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Om 14.00Ruud2001 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:39:
BETA staat inmiddels in de wallet... benieuwd wanneer ze de handel open gooien.
69k.iVibes schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:38:
Wat wordt de openingsprijs van BETA? Weten we dat?
koopie!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
- BETA/BNB
- BETA/BTC
- BETA/BUSD
- BETA/USDT
Gister de helft afgeroomd. Vandaag -35 procent.Darrell schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:40:
Dat shib mag van mij nu wel de vernieling in crashen.
perfect timing
Ik was benieuwd hoelang het duurde van moment van withdrawen tot op mijn bankrekening (Rabo)..
Ik heb namelijk net een uurtje geleden wat laten uitbetalen, en hoop stiekum dat het vanmiddag voor het weekend er nog bij staat.
Wat is jullie ervaring?
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Perfect was alles eruit i.p.v. de helft laten staan.ColeJ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:44:
[...]
Gister de helft afgeroomd. Vandaag -35 procent.
perfect timing
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
2 uurtjes ofzo...NeoflexNL schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:42:
Ik ben niet zo thuis in die launch-dingen. Voor welke periode had je BNB moeten aanhouden voor die (grofweg) 7 BETA?
Alles verkopen doe ik nooit meer. Laat altijd een plukje staan.zwembroek schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:46:
[...]
Perfect was alles eruit i.p.v. de helft laten staan.
Snap ik wel.ColeJ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Alles verkopen doe ik nooit meer. Laat altijd een plukje staan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Maar toen werd ik wakker helaas.
Heh?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Ik bel de hondenvanger.tony-stark schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:50:
Shiba Inu staat op uitbreken
Hier ook nog niet terug..... CZ heeft ff pauze...knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:55:
Ik heb mij BNB nog niet terug maar de meesten blijkbaar wel
Hier ook nog niet terug. De BETA is wel binnen. Open the gates in 10-9-8-7...knakworst schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:55:
Ik heb mij BNB nog niet terug maar de meesten blijkbaar wel
350 dollar in de pocket
[ Voor 17% gewijzigd door AlterMann op 08-10-2021 14:03 ]
Zero.
Heb ik net .9 gekregen, haha
Edit: is al automatisch gebeurd
[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 08-10-2021 14:03 ]
Iets langer dan via Bitvavo, maar met wat geluk staat het er vandaag wel op hoor (reken op vanavond)verstappen33 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:44:
Heeft iemand ervaring met uitbetalen vanaf Kraken?
Ik was benieuwd hoelang het duurde van moment van withdrawen tot op mijn bankrekening (Rabo)..
Ik heb namelijk net een uurtje geleden wat laten uitbetalen, en hoop stiekum dat het vanmiddag voor het weekend er nog bij staat.
Wat is jullie ervaring?
Dat is mijn ervaring (Rabo)
Zo terugkopen op 2.10enomiss schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:08:
Ik denk dat die nog wel hoger kan hoor. Waarom nu verkopen.
Verwijderd
Lol.
De Federal Reserve zou jaloers zijn op deze geldmachine.
Nee hoor, dat is andere BNB. Komt gewoon terug in je spot. Hier net binnen.enomiss schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:02:
BNB wat je terug krijgt staat onder Earn tab. Kun je redeemen.
Edit: is al automatisch gebeurd
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/t2ABNp0K9NkKK2kDWUw65Gmr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AmzLnOrArqXlNIAk5VZFc2nQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sgnEXAh5CfSherX7GYmkoyhM.jpg?f=fotoalbum_large)