[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.784 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
Kom ik met mijn Suzuki Alto uit 1980: RE-KT-00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-d3LX1pvcyyxelZZ9Imh1W5JP1w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qsSQCOQjB20y1OxmhrsDl6Sn.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

knakworst

Get more sats!

CELR strong.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/462Ku7jMd3BXreuNHHGkDxtkhTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
Valt mij vies tegen...had beter die 20% kunnen pakken.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
DIe loopt toch ook maar wat te ploeteren? Maar dot trapt inderdaad wel even lekker het gaspedaal in. Komt langzaam in de buurt van de $38.68 local high.

Verwijderd

Wow DOT!

* Jaapio pleurt de kipfilet in de GFT bak en gaat biefstuk halen

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:46

Wom

Fantom (FTM) is ook vertrokken vandaag zie ik. Is de munt waar ik mijn affiliates van Bitvavo iedere keer in steek.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Hzb7Uk2K8w9LYJrQnUsud0SdMc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KORwsXbPXh6vZLpR0snMOiYb.jpg?f=user_large

Blijft bijzonder...

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:51:
Wow DOT!

ik vraag het maar even , maar heb jij wel dot?

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Haha, Wojak finance had ik ook wel in willen "investeren".

Verwijderd

** Taalgebruik... **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 07-10-2021 19:37 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:45:
Kom ik met mijn Suzuki Alto uit 1980: RE-KT-00
[Afbeelding]
hoe betaal je dat onderhoudt van zon oude auto 8)7

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
De 18u dip - het teken dat we in de bull zitten
Om 20u zijn DOT, ETH en ATOM moon

[ Voor 27% gewijzigd door forzaracing op 07-10-2021 18:08 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04
zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:48:
[...]

Valt mij vies tegen...had beter die 20% kunnen pakken.
Ja, zo denk ik er ook over. Had ik nog meer muntjes kunnen binnenharken.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04
Dus je gunt anderen een hoge DOT prijs. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 07-10-2021 19:37 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Btc heeft geen zin meer.. op naar de 52k.

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 18:13 ]

Zero.

Verwijderd

GioStyle schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:08:
[...]

Dus je gunt anderen een hoge DOT prijs. _/-\o_
Ja hoor van mij mag ie naar een miljoen miljard. Zal mij verder aan mijn reet roesten.

Pak ik er nog wel een paar mooie ritjes op onderweg naar boven d:)b

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:10:
[...]

Ja hoor van mij mag ie naar een miljoen miljard. Zal mij verder aan mijn reet roesten.

Pak ik er nog wel een paar mooie ritjes op onderweg naar boven d:)b
beetje buy high, sell low is nooit iemand slecht van geworden?

Verwijderd

twain4me schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:12:
[...]

beetje buy high, sell low is nooit iemand slecht van geworden?
Precies! CZ moet ook eten ;)

• zwembroek
A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

hoe betaal je dat onderhoudt van zon oude auto 8)7
Ik breng hem gewoon hierheen, kost niet zoveel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5C7zX77zCMvqFB37dp679JqfsZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amiAVtPdzRpCl1sY3lPECtHW.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Ja hoor, als je wat moeilijke woorden als retest en pullback gebruikt, dan mag je wel over lagere koersen praten zonder dat je wordt vergeleken met een pinguïn.
Ik ga wel weer naar het moestuin topic. Net mijn peren, appels en pepers (EN DOT dus) geoogst . Ga wel effe ouwhoeren over sambal, Sriracha en chutney....
Zijn dat de nieuwe memecoins? ;)
Jaapio heeft vast nog wel een goed sambal recept.

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-01 15:09
Shiba gaat door t putje. Wat wordt de volgende shitcoin waar we in kunnen?

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Veertien14 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:24:
Shiba gaat door t putje. Wat wordt de volgende shitcoin waar we in kunnen?
Door het putje :D hij staat nog op 15% winst _O-

PC Specs

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:18:
[...]

Ik breng hem gewoon hierheen, kost niet zoveel...
[Afbeelding]
Ze accepteren daar Binance Card.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.
Ik denk dat je een paar hele mooie projecten hebt gemist. Ik noem maar even een recente: Surreals
Dat is toch wel één van de meest interessante NFT launches van de afgelopen dagen. Maar je kunt steeds meer échte kunst vinden in de NFT wereld. Ook al zijn er veel liefhebbers van pixel art. Het gaat ook voor veel mensen helemaal niet om de kunst zelf meer, maar om de schaarsheid van bepaalde NFTs binnen een project. Schaarsheid = waarde. Net als dat mensen in het echt iets wat minder makkelijk te vinden is meer waard vinden. Ik noem maar even iets : Zilver. Terwijl bijv. koper of aluminium dan weer veel minder waard is.Vroeger handelde men in schelpjes (cowries) in Afrika en andere delen van de wereld, tot dat westerse handelaren er hoogte van kregen en ze met bootladingen tegelijk vanuit de eilanden in de pacific verscheepten.

Zelf ben ik ook met een hoogwaardig NFT project bezig, totaal 500 stuks waarvan 50 very limited edition zoals hieronder. Referenties naar Magritte lijken me evident, en zo zijn er dus wel meer projecten die echt prachtige plaatjes maken in de NFT wereld. Rarible, sorare en nog een aantal andere NFT marketplaces zijn een lust voor het oog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KxAn0rKi4AfRKYw-fjj2KyKtrQY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sacH3HDzZh341Nti0BJ79FIj.png?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@Ali Baba 1001 zoveel Shib nodig???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-udN77dSfnf5sCm39qTliICLWc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PmGrfWqiPHXzynz2OWgeFlfP.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Laatst online: 12:05

Darrell

Fiat moonboy

Dat shib mag van mij nu wel de vernieling in crashen.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ssssssttt tegen niemand zeggen. Ali Baba en de 40 miljard shibcoin.

Een shibcoin is de overtreffende trap van een shitcoin, die worden alleen maar door kamelen zoals ik gekocht….dus blijf er ver uit de buurt mensen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik heb nog wat KSM ingeslagen, geen sprake van een dip…we gaan allemaal mee naar de maan vliegen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:
[...]

Ik denk dat je een paar hele mooie projecten hebt gemist. Ik noem maar even een recente: Surreals
Dat is toch wel één van de meest interessante NFT launches van de afgelopen dagen. Maar je kunt steeds meer échte kunst vinden in de NFT wereld. Ook al zijn er veel liefhebbers van pixel art. Het gaat ook voor veel mensen helemaal niet om de kunst zelf meer, maar om de schaarsheid van bepaalde NFTs binnen een project. Schaarsheid = waarde. Net als dat mensen in het echt iets wat minder makkelijk te vinden is meer waard vinden. Ik noem maar even iets : Zilver. Terwijl bijv. koper of aluminium dan weer veel minder waard is.Vroeger handelde men in schelpjes (cowries) in Afrika en andere delen van de wereld, tot dat westerse handelaren er hoogte van kregen en ze met bootladingen tegelijk vanuit de eilanden in de pacific verscheepten.

Zelf ben ik ook met een hoogwaardig NFT project bezig, totaal 500 stuks waarvan 50 very limited edition zoals hieronder. Referenties naar Magritte lijken me evident, en zo zijn er dus wel meer projecten die echt prachtige plaatjes maken in de NFT wereld. Rarible, sorare en nog een aantal andere NFT marketplaces zijn een lust voor het oog.
[Afbeelding]
Ondanks dat ik je afbeeldingen erg mooi vind is het in mijn ogen toch meer een quick cash grab, het is maar net wat de gek er voor geeft en hoe erg het project geshillt wordt. Schaarste lijkt mij helemaal niet van toepassing want anders waren de NFT's uit @enomiss zijn signature ook allang verkocht.

Ik vergelijk het een beetje met skins zoals bijvoorbeeld in League of Legends, je 7e en 10e afbeelding zijn bijna gelijk met net wat andere kleuren. Ik kan mij dan ook gewoon niet indenken dat zulke afbeeldingen door schaarste in één keer duizenden euro's waard moeten zijn.

Ik snap overigens ook niet dat er mensen zijn die honderden miljoenen neerleggen voor Jackson Pollock schilderijen maar dat is een kwestie van smaak.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:51:
Wow DOT!

Hallo Jaapio?

Mag ik je kipfilet uit de GFT bak halen ? Dan hou ik centjes over voor nog meer dot :9

UberLurker Departement #GG.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
KIP uit de GFT voor EUR voor DOT

#Drieletterlingo

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:43:
[...]

Ondanks dat ik je afbeeldingen erg mooi vind is het in mijn ogen toch meer een quick cash grab, het is maar net wat de gek er voor geeft en hoe erg het project geshillt wordt. Schaarste lijkt mij helemaal niet van toepassing want anders waren de NFT's uit @enomiss zijn signature ook allang verkocht.

Ik vergelijk het een beetje met skins zoals bijvoorbeeld in League of Legends, je 7e en 10e afbeelding zijn bijna gelijk met net wat andere kleuren. Ik kan mij dan ook gewoon niet indenken dat zulke afbeeldingen door schaarste in één keer duizenden euro's waard moeten zijn.

Ik snap overigens ook niet dat er mensen zijn die honderden miljoenen neerleggen voor Jackson Pollock schilderijen maar dat is een kwestie van smaak.
Dat komt omdat je wezenlijk niet door hebt dat NFTs voor mensen de nieuwe ultieme 'showoff' zijn geworden als store of value. Net zoals mensen graag merkkleding dragen, met logos flashen van die merken, of inderdaad vreemde en moeilijk te vinden origineel kunst of historische artefacten willen laten zien in huis. Je kunt helemaal niks met een mooi schilderij of kunstvoorwerp behalve weten en denken dat jij de enige bent met dat voorwerp in huis. NFTs zijn ook zo iets - jij bent de enige die de cryptografische rechten hebt tot dat item/voorwerp/muziek/broncode/whatever. Je bent dus defacto eigenaar.

Niet alleen dat maar NFTs zijn gewoon crypto tokens. De collectie van NFTs is als het ware het netwerk waar de munten in te vinden zijn (ala bijv. Fantom) en elke individuele NFT is een 'munt/token' binnen dat netwerk. Laten we zeggen wrapped Bitcoin op Fantom = wBTC.

Jij vind het vreemd dat de NFT van een populaire NFT collectie/kunstenaar veel waard zijn. En die collectie van Enomiss niet. Dan vraag je eens goed naar je Bitcoin te kijken - er zijn wel meer munten met minder dan 21 miljoen tokens en die zijn geen fluit waard. Het is dus een balans vinden tussen schaarste en populariteit.

Net als dat Bitcoin nog steeds, maar zeker vroeger 'maar stom digitaal gefreubel' was en 'daar kan je toch nooit iets mee kopen, wie wil dat nou, waar heb je nou precies geld voor betaald? het is NIKS' zijn NFTs nu in precies zo'n situatie terecht gekomen.

NFTs zijn ERC721 tokens. Mensen betalen meer voor de token schaarsheid (dus hoe uniek iets is binnen een collectie zelf, die van Enomis heeft er niks mee te maken dus) dan voor het plaatje. Daarom is er veel lelijke 'kunst'. Tegelijkertijd zjin er échte kunstenaars die juist weer niks met de schaarste doen, dwz, oplage van 1 of misschien 10. Die zijn aantrekkelijker voor kunsthandelaren, maar hebben niet het volume in de rest van de collectie om explosief te stijgen in marketing/waarde. Veel tokens verkocht = veel marketing = populair.

Als crypto liefhebbers moeten we niet de fout gaan maken die men in het verleden ook bij ons maakte toen we bitcoin kochten of, erger, altcoins.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 17:44
@Skrunsies Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjv9ByXR3Llfw6izFtLpqfDDla0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qz7bZzY14ieFCogF0ZEK8n5b.jpg?f=fotoalbum_large

🤣

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
KIP uit de GFT voor EUR voor DOT

#Drieletterlingo
‘De’ en ‘Voor’ hebben geen 3 letters maar 2 en 4 O-)

…. Dus geeft geen Lingo :7

UberLurker Departement #GG.

• pletter
@idereen. dag niet gelachen is dag niet geleefd . 😁

• StevenzeN
majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
[...]

Dat komt omdat je wezenlijk niet door hebt dat NFTs voor mensen de nieuwe ultieme 'showoff' zijn geworden als store of value. Net zoals mensen graag merkkleding dragen, met logos flashen van die merken, of inderdaad vreemde en moeilijk te vinden origineel kunst of historische artefacten willen laten zien in huis. Je kunt helemaal niks met een mooi schilderij of kunstvoorwerp behalve weten en denken dat jij de enige bent met dat voorwerp in huis. NFTs zijn ook zo iets - jij bent de enige die de cryptografische rechten hebt tot dat item/voorwerp/muziek/broncode/whatever. Je bent dus defacto eigenaar.

Niet alleen dat maar NFTs zijn gewoon crypto tokens. De collectie van NFTs is als het ware het netwerk waar de munten in te vinden zijn (ala bijv. Fantom) en elke individuele NFT is een 'munt/token' binnen dat netwerk. Laten we zeggen wrapped Bitcoin op Fantom = wBTC.

Jij vind het vreemd dat de NFT van een populaire NFT collectie/kunstenaar veel waard zijn. En die collectie van Enomiss niet. Dan vraag je eens goed naar je Bitcoin te kijken - er zijn wel meer munten met minder dan 21 miljoen tokens en die zijn geen fluit waard. Het is dus een balans vinden tussen schaarste en populariteit.

Net als dat Bitcoin nog steeds, maar zeker vroeger 'maar stom digitaal gefreubel' was en 'daar kan je toch nooit iets mee kopen, wie wil dat nou, waar heb je nou precies geld voor betaald? het is NIKS' zijn NFTs nu in precies zo'n situatie terecht gekomen.

NFTs zijn ERC721 tokens. Mensen betalen meer voor de token schaarsheid (dus hoe uniek iets is binnen een collectie zelf, die van Enomis heeft er niks mee te maken dus) dan voor het plaatje. Daarom is er veel lelijke 'kunst'. Tegelijkertijd zjin er échte kunstenaars die juist weer niks met de schaarste doen, dwz, oplage van 1 of misschien 10. Die zijn aantrekkelijker voor kunsthandelaren, maar hebben niet het volume in de rest van de collectie om explosief te stijgen in marketing/waarde. Veel tokens verkocht = veel marketing = populair.

Als crypto liefhebbers moeten we niet de fout gaan maken die men in het verleden ook bij ons maakte toen we bitcoin kochten of, erger, altcoins.
Thanks voor je uitleg man, erg interessant. Heb mij er eigenlijk nooit in verdiept omdat ik het één grote shitshow vond(zie ETH rock bijvoorbeeld).

Wat verwacht je dat de toekomst van NFT's gaat worden? Denk je dat dit blijft bij (digital) art en items in bijvoorbeeld games?

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 09:48

KRC

Toch maar mijn shiba’s weggedaan en winst gepakt. Mss net te laat maar ach.. zo leer je :)

Zie hem nu niet zo snel meer dikke winst pakken maar wie weet

• pletter
@KRC zit er met een flufje in laat het lekker staan, we zullen zien.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Leuk, maar het feit dat ze meerdere instanties van een Non-Fungible Token maken maakt het toch een Fungible Token? Er zijn er namelijk meerdere van. Het hele idee was om iets UNIEKS te maken. En dan ga je er meer dan één van minten. Dingen zijn pas echt schaars, zeldzaam en vooral non-fungible (niet vervangbaar) als er maar één van is.

Ik snap het wel hoor. Als je er 10 van een plaatje maakt kun je meer verdienen. Super slim, maar weinig Non-Fungible aan.

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/xTiIzwKOMCBgMuDKpi/200.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• pletter
** Dat is inderdaad offtopic **

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 07-10-2021 19:16 ]

• twain4me

twain4me

MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Leuk, maar het feit dat ze meerdere instanties van een Non-Fungible Token maken maakt het toch een Fungible Token? Er zijn er namelijk meerdere van. Het hele idee was om iets UNIEKS te maken. En dan ga je er meer dan één van minten. Dingen zijn pas echt schaars, zeldzaam en vooral non-fungible (niet vervangbaar) als er maar één van is.

Ik snap het wel hoor. Als je er 10 van een plaatje maakt kun je meer verdienen. Super slim, maar weinig Non-Fungible aan.

[Afbeelding]
opzich heb je in de "normale" kunst ook werken waar er meer van zijn, vaak doen succesvolle kunstenaars dat nieteens om er veel aan te verdienen. Maar zodat er meer mensen een werk aan de muur kunnen betalen. ik heb trouwens ook nog nooit iets gekocht omdat het uniek is.. beetje vreemde reden om kunst te kopen als je het mij vraagt. volgens mij gaat het ook om kwaliteit en met name of het je aanspreekt En die plaatjes zijn uhmm tsja..

Maar de waarde wordt bepaald door vraag en aanbod en kennelijk vinden mensen het mooi/leuk.. of willen wellicht iets unieks..

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
KRC schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:01:
Toch maar mijn shiba’s weggedaan en winst gepakt. Mss net te laat maar ach.. zo leer je :)

Zie hem nu niet zo snel meer dikke winst pakken maar wie weet
Zolang je maar geen verlies hebt. Het kan gewoon beide kanten op vanaf hier.

Op welke punt was je ingestapt?

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Fantom gaat ook echt heerlijk! Geweldig platform met veel nieuwe inventieve defi applicaties die erop draaien.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:02
Lees weer teveel over poep muntjes. Word tijd dat btc die hele pleurisbende weer ff de vernieling intrekt (omhoog dan wel aub)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
_Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Prima gespeeld! Dit was het wel voor de Shiba :P
Zakken maar. Weg ermee

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• KRC

KRC

_Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Begin deze week dus erg laag ingestapt met heel klein bedrag. Klein beetje winst gepakt maar wel 10 jaar ouder.

Niks voor mij dit, hele dag alles in de gaten houden of het wel goed komt haha

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:41:
Lees weer teveel over poep muntjes. Word tijd dat btc die hele pleurisbende weer ff de vernieling intrekt (omhoog dan wel aub)
Yep mee eens...

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ntiJ8q5NWgvVlwopDS_m3cGe7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zSCPTRMeF8IxYslW2conAqY4.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
zie iig dat die meme van een meme shitcoin hond ding goed naar de klote gaat nu. Jammer dat ik vanmiddag in de auto zat toen ik die post maakte over kapot shorten, had een mooi moment geweest. Al kan ie nu natuurlijk nog makkelijk door 2 in 24h

• anti elppa
post dan iets nuttigs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNbxOfG6tK5B4IBmSk95gpuJ9T8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SkTbkxY0POd5ZdpF1KBrUSYR.png?f=fotoalbum_large

die lijn onder het kanaal is de priorhigh op 52.9 dikke kans dat dat kanaal door gaat tot op die priorhigh, met daarna een test met bounce tot 69k

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2021 19:50 ]

• twain4me

twain4me

naar beneden is veel leuker :+

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
[...]

je hebt ook dit soort dingen.

Golden Ticket: Heads in the Clouds

Golden Ticket NFT Auction: Welcome to the best concert experience of your life, FOR LIFE. This KOL NFT allows the holder to redeem four front row tickets to ANY Kings of Leon headline show, anywhere in the world, once per tour. A luxury SUV, is at your disposal for the night (up to 8 hours), and your on site concierge coordinates all aspects of the arrival, assuring it’s hassle free

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oeps...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mooie TA met gradient effect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1-0IZNOUyEfT_BcjrqLmcsA63M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pxyju4p4UEGt2YVaXOJhrLVW.jpg?f=fotoalbum_large

https://opensea.io/seaart

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
450k end of year.. *O*

Zero.

• enomiss
523k!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Een x10 in 3 maanden tijd?

Pfoe.

Dan kan die lambo er wel vanaf. _/-\o_

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:51

WhySoSerious

Be the change.

Bearmarket Low 76K.

shittt

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[Afbeelding]
NFT heeft tijd nodig, en des te meer geld er vloeit naar de serieuzere kunstvormen of werk waar echt aandacht en liefde in gestopt is ipv een paar ogen met winstbejag, zullen de juweeltjes boven komen drijven ipv te verzuipen in 1 minute "art" for easy ETH.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• anandus
  • Niet online
Ach, of het nou BTC of SHIBA is, geld is geld en daar draait het uiteindelijk om. De lambo gaat er niet anders van smaken ;)

Het kan mij echt aan mijn derriere oxideren welke munt het goed doet als het maar winst oplevert ;)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 07-10-2021 20:36 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Vergeet niet dat dit vaak een een kwestie van investeren is, zoals die Jason Pollock schilderijen. Ik vind het overigens ook niets, laat ik dat voorop stellen.

• anti elppa
anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:36:
[...]

Ach, of het nou BTC of SHIBA is, geld is geld en daar draait het uiteindelijk om. De lambo gaat er niet anders van smaken ;)

Het kan mij echt aan mijn derriere oxideren welke munt het goed doet als het maar winst oplevert ;)
zonder btc komt er geen lambo, zonder btc is shiba zero, wat ik je zeg, ZERO

• enomiss
[...]

Haha inderdaad. Wie wil Mr Mind nou niet kopen? Ik heb alleen Mr Mind en Mr Serious getekend trouwens. Die andere psychotische shit is van andere mensen. Ik wil wel eens een poging wagen om iets moois in Photoshop te maken en dat erop te zetten, benieuwd wat er dan gebeurt. Nog geen tijd voor gehad.

Maar wat ik nu al geleerd heb uit dit experiment:
- Zodra je iets te koop zet, 1 milliseconde later staan er al duizenden NFT's boven je in de lijst.
- Om exposure te creëren maken de meeste NFT kunstenaars van elke NFT duizend variaties in alle kleuren van de regenboog. Zodat je bijvoorbeeld dezelfde gemuteerde clown in alle kleuren van de regenboog kan kopen. Dit fenomeen helpt bovenstaand punt in de hand.
- Elk kanaal dat veel verkoopt weet exposure te creëren via externe kanalen, bijvoorbeeld Instagram, Tik Tok, YouTube, games...

Het komt erop neer dat het geen bal uitmaakt wat je tekent. Het enige wat telt is de marketing en persoon erachter, en of er heel toevallig een debiele hype ontstaat. Debiel 1 koopt random kunstwerk, debiel 2, 3 en 4 denken wow dit moet het zijn. Gevolgd is dat alles van die betreffende kunstenaar hersenloos opgekocht wordt.

Ik geloof dat NFT's nut hebben en dat er een praktische toepassing voor gevonden zal worden, maar dit is allemaal pure waanzin en chaos.

NFT's kopen is geld weggooien. NFT's verkopen is rijk worden op debielen. De paradox.

• anandus
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

zonder btc komt er geen lambo, zonder btc is shiba zero, wat ik je zeg, ZERO
Mwah, dat is nu. Voor hetzelfde geld is het over drie jaar SHIBA die de dominance-kar trekt. Wie zal het zeggen :P

De cryptowereld is nog jong en het is nu btc die de kar trekt, omdat het de first kid on the block is, maar hoe de wereld er over paar jaar bijstaat is koffiedik kijken, natuurlijk. Je hebt ook kans dat BTC het af moet leggen juist omdat het een van de eerste was (en dus de bijbehorende (technische) beperkingen heeft).

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 07-10-2021 20:40 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Mwah, dat is nu. Voor hetzelfde geld is het over drie jaar SHIBA die de dominance-kar trekt. Wie zal het zeggen :P
Ik.

Over drie jaar is Shiba niet de dominante munt, mark my words.

• anti elppa
WhySoSerious schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Ik.

over 3 jaar is shiba ZERO

• anandus
  • Niet online
Of BTC. We weten het niet, hè ;)

• anandus
  • Niet online
WhySoSerious schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Ik.

Nee, dat denk ik ook in alle eerlijkheid niet, het gaat er mij vooral om dat er zo makkelijk gedaan wordt alsof het altijd maar BTC zou zijn.

iPhone was ook de eerste, maar Android heeft nu het grootste marktaandeel om maar even iets te noemen.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:41:
[...]

Of BTC. We weten het niet, hè ;)
Dat weten we juist wel.. ;)

• KRC

KRC

Ik zag net bericht langskomen dat shiba gaat starten met Burning, samenwerking met NowPayment.

Wat gaat dit voor effect hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door KRC op 07-10-2021 20:46 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik zit net even te rekenen aan ons FO-plan.

Als BTC vannacht nou even x 150 gaat wordt dat allemaal een stuk haalbaarder.... Let's go!

• Griffx
Mooi man, die haat op een coin die gewoon lekker 300% is gegaan, snap het niet helemaal, als het ada was of celr dan was het hosana.

Klinkt meer als een balen van missing out.
Heb heerlijk dikke winst gepakt, en in btc gestoken.

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 07-10-2021 20:48 ]

PC Specs

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Griffx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:43:
als het ada was dan was het hosana.
Ook niet.

There's only one king.

• Griffx
Aarebe1 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Ook niet.

There's only one king.
En als de king niet thuis geeft, dan gaan zijn onderdanen er vandoor. :+

PC Specs

• StevenzeN
enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Haha inderdaad. Wie wil Mr Mind nou niet kopen? Ik heb alleen Mr Mind en Mr Serious getekend trouwens. Die andere psychotische shit is van andere mensen. Ik wil wel eens een poging wagen om iets moois in Photoshop te maken en dat erop te zetten, benieuwd wat er dan gebeurt. Nog geen tijd voor gehad.

- Zodra je iets te koop zet, 1 milliseconde later staan er al duizenden NFT's boven je in de lijst.
- Om exposure te creëren maken de meeste NFT kunstenaars van elke NFT duizend variaties in alle kleuren van de regenboog. Zodat je bijvoorbeeld dezelfde gemuteerde clown in alle kleuren van de regenboog kan kopen. Dit fenomeen helpt bovenstaand punt in de hand.
- Elk kanaal dat veel verkoopt weet exposure te creëren via externe kanalen, bijvoorbeeld Instagram, Tik Tok, YouTube, games...

Het komt erop neer dat het geen bal uitmaakt wat je tekent. Het enige wat telt is de marketing en persoon erachter, en of er heel toevallig een debiele hype ontstaat. Debiel 1 koopt random kunstwerk, debiel 2, 3 en 4 denken wow dit moet het zijn. Gevolgd is dat alles van die betreffende kunstenaar hersenloos opgekocht wordt.

Ik geloof dat NFT's nut hebben en dat er een praktische toepassing voor gevonden zal worden, maar dit is allemaal pure waanzin en chaos.

NFT's kopen is geld weggooien. NFT's verkopen is rijk worden op debielen. De paradox.
Precies, dit was hoe ik over NFT's dacht en jij bevestigd het. Ik hoop dat je een paar debielen kunt vinden die je stinkend rijk maken though. *O*

• Darrell
  • Laatst online: 12:05

Darrell

Fiat moonboy

Maar 9 miljard USD (incl busd en nog wat andere pairs) 24h volume voor Shib op alleen Binance al. Bijna 3 keer zoveel als BTC.

What could go wrong...... Mensen leren er ook niet van.

• KRC

KRC

Darrell schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:49:
Maar 9 miljard USD (incl busd en nog wat andere pairs) 24h volume voor Shib op alleen Binance al. Bijna 3 keer zoveel als BTC.

Waarschijnlijk hebben ze zelf dat ook gezien want ze gaan coins burnen

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Ik heb voor de fun een aantal getekende dingen geplaatst op drie NFT sites. Zowel digitaal als fysiek gescand werk. Een paar views, 4 sales (erg lage bedragen overigens, ik zet het goedkoop neer om nog een beetje kans te maken) en superleuk om bij die kopers te kijken wat ze nog meer gekocht hebben. Vooral op Opensea is dat makkelijk te doen.

En die ETH gaat lekker met de huidige koers in mijn metawallet.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Het lijkt erop dat een aantal hier zwaar geobsedeerd zijn met Shiba, kunnen het niet laten om er elke minuut dwangmatig een opmerking over te plaatsen 8)7

• Servor
  • Niet online
Is 53/54K het nieuwe vieze kanaaltje?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:56:
Het lijkt erop dat een aantal hier zwaar geobsedeerd zijn met Shiba, kunnen het niet laten om er elke minuut dwangmatig een opmerking over te plaatsen 8)7
Je bent ze zojuist gejoined, grats oOo

One of them, one of them...

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Ngangatar schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:57:
[...]

Je bent ze zojuist gejoined, grats oOo

One of them, one of them...
*O*

Alsof er niet genoeg andere interessante ontwikkelingen in crypto gaande zijn :X

• enomiss
Oh man, als dadelijk die KSM crowdloan muntjes uitkomen midden in een hervatting van een bullrun of alt season, wat een mooie timing is dat. Iedereen instant miljonair, ik zweer het.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:58:
[...]

*O*

Alsof er niet genoeg andere interessante ontwikkelingen in crypto gaande zijn :X
Ach je zal net in crypto zitten, trots willen vertellen dat je je eerste investering in SHIB hebt gedaan en dan kom je op dit forum. Midden in een cult met maxi BTC adepts en burn the Shitcoin activisten. >:)

Dus wat doet men, ze zwijgen en kopen ook wat satoshis.

Tot een tijdje later shitcoin X mooned, tja, dan laat je je ff horen natuurlijk :).

Verwijderd

SHIBA is dikke tech

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ise6WykUcAbHtqqcB55dsm5Nl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xsk803w6vbkExMpxoGjj6ZFm.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
speciaal voor de SHIBA fans:

nothing stops this train

• anti elppa
Darrell schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:49:

1000% dit.

• Griffx
Volgens mij zitten we er allemaal in voor de tech en niet voor de centen.

PC Specs

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Griffx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:22:
Volgens mij zitten we er allemaal in voor de tech en niet voor de centen.
Nee. Voor vrijheid.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

Money, Math, Freedom d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik moet er eigenlijk nog 400 a 600 watt bij aan miners, dan blijft m'n huis in de winter ook warm, fuck vast zitten aan russkii gaz.

Freedom _/-\o_

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:15:
@Taro ga je binnenkort je avatar weer groen maken? [...]
Ik kwam zojuist deze NFT tegen, is het wat? Iets te blauw denk ik he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jp0HTbXV4RJz3Oy0N9apJZkqVOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0ooqVyeMSQQdyGEse8324pXo.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Precies.

Alleen jammer dat dit speculatie circus nog net zoveel met vrijheid te maken heeft als een radiografisch bestuurbare lambo met een groene dildo erop.

Kun je beter massaal met hooivorken de straat op gaan om wat politieke rompjes aan de stadspoorten te gaan hangen.

Vanuit je luie rukbunker een paar euro's in magische internet munten drukken is toch een iets minder krachtig statement denk ik.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
zo, ik heb de helft van mijn maandelijkse beschikbare fiat verstuurd deels naar crypto.com en een deel naar Kraken, de andere helft twijfel ik: iets meer in crypto doen? of de andere helft (deel) naar DEGRIO doorsluizen?

nothing stops this train

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Wat vinden jullie eigenlijk van Neo? Iemand enig idee of daar nog mooie ontwikkelingen zijn?

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

[Afbeelding]
Ik bied 19483737 ETH.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oepsje schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:34:
Wat vinden jullie eigenlijk van Neo? Iemand enig idee of daar nog mooie ontwikkelingen zijn?
Heb je zelf ook wat onderzoek gedaan?

• enomiss
[...]

[Afbeelding]
Ik vind het jammer van die python. Past niet erbij en neemt de aandacht weg van de stier. Raar. Miskoop.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Blauwe logo's zijn natuurlijk altijd een schot in de roos. Eén van de crypto fundamentals.
Stieren zie ik echter het liefst gewoon in het groen.
Pagina: 1 ... 121 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!