“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Valt mij vies tegen...had beter die 20% kunnen pakken.
DIe loopt toch ook maar wat te ploeteren? Maar dot trapt inderdaad wel even lekker het gaspedaal in. Komt langzaam in de buurt van de $38.68 local high.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KORwsXbPXh6vZLpR0snMOiYb.jpg?f=user_large)
Blijft bijzonder...
ik vraag het maar even , maar heb jij wel dot?Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:51:
Wow DOT!
* Jaapio pleurt de kipfilet in de GFT bak en gaat biefstuk halen
Haha, Wojak finance had ik ook wel in willen "investeren".
hoe betaal je dat onderhoudt van zon oude autozwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:45:
Kom ik met mijn Suzuki Alto uit 1980: RE-KT-00
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Om 20u zijn DOT, ETH en ATOM moon
[ Voor 27% gewijzigd door forzaracing op 07-10-2021 18:08 ]
Ja, zo denk ik er ook over. Had ik nog meer muntjes kunnen binnenharken.zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:48:
[...]
Valt mij vies tegen...had beter die 20% kunnen pakken.
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 18:13 ]
Zero.
Verwijderd
Ja hoor van mij mag ie naar een miljoen miljard. Zal mij verder aan mijn reet roesten.
Pak ik er nog wel een paar mooie ritjes op onderweg naar boven
beetje buy high, sell low is nooit iemand slecht van geworden?Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:10:
[...]
Ja hoor van mij mag ie naar een miljoen miljard. Zal mij verder aan mijn reet roesten.
Pak ik er nog wel een paar mooie ritjes op onderweg naar boven
Verwijderd
Precies! CZ moet ook etentwain4me schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:12:
[...]
beetje buy high, sell low is nooit iemand slecht van geworden?
Ik breng hem gewoon hierheen, kost niet zoveel...A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:07:
[...]
hoe betaal je dat onderhoudt van zon oude auto
Zijn dat de nieuwe memecoins?DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:40:
[...]
Ja hoor, als je wat moeilijke woorden als retest en pullback gebruikt, dan mag je wel over lagere koersen praten zonder dat je wordt vergeleken met een pinguïn.
Ik ga wel weer naar het moestuin topic. Net mijn peren, appels en pepers (EN DOT dus) geoogst . Ga wel effe ouwhoeren over sambal, Sriracha en chutney....
Jaapio heeft vast nog wel een goed sambal recept.
Door het putjeVeertien14 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:24:
Shiba gaat door t putje. Wat wordt de volgende shitcoin waar we in kunnen?
Ze accepteren daar Binance Card.zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:18:
[...]
Ik breng hem gewoon hierheen, kost niet zoveel...
[Afbeelding]
Ik denk dat je een paar hele mooie projecten hebt gemist. Ik noem maar even een recente: SurrealsStevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.
Dat is toch wel één van de meest interessante NFT launches van de afgelopen dagen. Maar je kunt steeds meer échte kunst vinden in de NFT wereld. Ook al zijn er veel liefhebbers van pixel art. Het gaat ook voor veel mensen helemaal niet om de kunst zelf meer, maar om de schaarsheid van bepaalde NFTs binnen een project. Schaarsheid = waarde. Net als dat mensen in het echt iets wat minder makkelijk te vinden is meer waard vinden. Ik noem maar even iets : Zilver. Terwijl bijv. koper of aluminium dan weer veel minder waard is.Vroeger handelde men in schelpjes (cowries) in Afrika en andere delen van de wereld, tot dat westerse handelaren er hoogte van kregen en ze met bootladingen tegelijk vanuit de eilanden in de pacific verscheepten.
Zelf ben ik ook met een hoogwaardig NFT project bezig, totaal 500 stuks waarvan 50 very limited edition zoals hieronder. Referenties naar Magritte lijken me evident, en zo zijn er dus wel meer projecten die echt prachtige plaatjes maken in de NFT wereld. Rarible, sorare en nog een aantal andere NFT marketplaces zijn een lust voor het oog.
Ssssssttt tegen niemand zeggen. Ali Baba en de 40 miljard shibcoin.knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:30:
@Ali Baba 1001 zoveel Shib nodig???
[Afbeelding]
Een shibcoin is de overtreffende trap van een shitcoin, die worden alleen maar door kamelen zoals ik gekocht….dus blijf er ver uit de buurt mensen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ondanks dat ik je afbeeldingen erg mooi vind is het in mijn ogen toch meer een quick cash grab, het is maar net wat de gek er voor geeft en hoe erg het project geshillt wordt. Schaarste lijkt mij helemaal niet van toepassing want anders waren de NFT's uit @enomiss zijn signature ook allang verkocht.majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat je een paar hele mooie projecten hebt gemist. Ik noem maar even een recente: Surreals
Dat is toch wel één van de meest interessante NFT launches van de afgelopen dagen. Maar je kunt steeds meer échte kunst vinden in de NFT wereld. Ook al zijn er veel liefhebbers van pixel art. Het gaat ook voor veel mensen helemaal niet om de kunst zelf meer, maar om de schaarsheid van bepaalde NFTs binnen een project. Schaarsheid = waarde. Net als dat mensen in het echt iets wat minder makkelijk te vinden is meer waard vinden. Ik noem maar even iets : Zilver. Terwijl bijv. koper of aluminium dan weer veel minder waard is.Vroeger handelde men in schelpjes (cowries) in Afrika en andere delen van de wereld, tot dat westerse handelaren er hoogte van kregen en ze met bootladingen tegelijk vanuit de eilanden in de pacific verscheepten.
Zelf ben ik ook met een hoogwaardig NFT project bezig, totaal 500 stuks waarvan 50 very limited edition zoals hieronder. Referenties naar Magritte lijken me evident, en zo zijn er dus wel meer projecten die echt prachtige plaatjes maken in de NFT wereld. Rarible, sorare en nog een aantal andere NFT marketplaces zijn een lust voor het oog.
[Afbeelding]
Ik vergelijk het een beetje met skins zoals bijvoorbeeld in League of Legends, je 7e en 10e afbeelding zijn bijna gelijk met net wat andere kleuren. Ik kan mij dan ook gewoon niet indenken dat zulke afbeeldingen door schaarste in één keer duizenden euro's waard moeten zijn.
Ik snap overigens ook niet dat er mensen zijn die honderden miljoenen neerleggen voor Jackson Pollock schilderijen maar dat is een kwestie van smaak.
Hallo Jaapio?Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:51:
Wow DOT!
* Jaapio pleurt de kipfilet in de GFT bak en gaat biefstuk halen
Mag ik je kipfilet uit de GFT bak halen ? Dan hou ik centjes over voor nog meer dot
UberLurker Departement #GG.
Dat komt omdat je wezenlijk niet door hebt dat NFTs voor mensen de nieuwe ultieme 'showoff' zijn geworden als store of value. Net zoals mensen graag merkkleding dragen, met logos flashen van die merken, of inderdaad vreemde en moeilijk te vinden origineel kunst of historische artefacten willen laten zien in huis. Je kunt helemaal niks met een mooi schilderij of kunstvoorwerp behalve weten en denken dat jij de enige bent met dat voorwerp in huis. NFTs zijn ook zo iets - jij bent de enige die de cryptografische rechten hebt tot dat item/voorwerp/muziek/broncode/whatever. Je bent dus defacto eigenaar.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Ondanks dat ik je afbeeldingen erg mooi vind is het in mijn ogen toch meer een quick cash grab, het is maar net wat de gek er voor geeft en hoe erg het project geshillt wordt. Schaarste lijkt mij helemaal niet van toepassing want anders waren de NFT's uit @enomiss zijn signature ook allang verkocht.
Ik vergelijk het een beetje met skins zoals bijvoorbeeld in League of Legends, je 7e en 10e afbeelding zijn bijna gelijk met net wat andere kleuren. Ik kan mij dan ook gewoon niet indenken dat zulke afbeeldingen door schaarste in één keer duizenden euro's waard moeten zijn.
Ik snap overigens ook niet dat er mensen zijn die honderden miljoenen neerleggen voor Jackson Pollock schilderijen maar dat is een kwestie van smaak.
Niet alleen dat maar NFTs zijn gewoon crypto tokens. De collectie van NFTs is als het ware het netwerk waar de munten in te vinden zijn (ala bijv. Fantom) en elke individuele NFT is een 'munt/token' binnen dat netwerk. Laten we zeggen wrapped Bitcoin op Fantom = wBTC.
Jij vind het vreemd dat de NFT van een populaire NFT collectie/kunstenaar veel waard zijn. En die collectie van Enomiss niet. Dan vraag je eens goed naar je Bitcoin te kijken - er zijn wel meer munten met minder dan 21 miljoen tokens en die zijn geen fluit waard. Het is dus een balans vinden tussen schaarste en populariteit.
Net als dat Bitcoin nog steeds, maar zeker vroeger 'maar stom digitaal gefreubel' was en 'daar kan je toch nooit iets mee kopen, wie wil dat nou, waar heb je nou precies geld voor betaald? het is NIKS' zijn NFTs nu in precies zo'n situatie terecht gekomen.
NFTs zijn ERC721 tokens. Mensen betalen meer voor de token schaarsheid (dus hoe uniek iets is binnen een collectie zelf, die van Enomis heeft er niks mee te maken dus) dan voor het plaatje. Daarom is er veel lelijke 'kunst'. Tegelijkertijd zjin er échte kunstenaars die juist weer niks met de schaarste doen, dwz, oplage van 1 of misschien 10. Die zijn aantrekkelijker voor kunsthandelaren, maar hebben niet het volume in de rest van de collectie om explosief te stijgen in marketing/waarde. Veel tokens verkocht = veel marketing = populair.
Als crypto liefhebbers moeten we niet de fout gaan maken die men in het verleden ook bij ons maakte toen we bitcoin kochten of, erger, altcoins.
‘De’ en ‘Voor’ hebben geen 3 letters maar 2 en 4anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
KIP uit de GFT voor EUR voor DOT
#Drieletterlingo
…. Dus geeft geen Lingo
UberLurker Departement #GG.
Thanks voor je uitleg man, erg interessant. Heb mij er eigenlijk nooit in verdiept omdat ik het één grote shitshow vond(zie ETH rock bijvoorbeeld).majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
[...]
Dat komt omdat je wezenlijk niet door hebt dat NFTs voor mensen de nieuwe ultieme 'showoff' zijn geworden als store of value. Net zoals mensen graag merkkleding dragen, met logos flashen van die merken, of inderdaad vreemde en moeilijk te vinden origineel kunst of historische artefacten willen laten zien in huis. Je kunt helemaal niks met een mooi schilderij of kunstvoorwerp behalve weten en denken dat jij de enige bent met dat voorwerp in huis. NFTs zijn ook zo iets - jij bent de enige die de cryptografische rechten hebt tot dat item/voorwerp/muziek/broncode/whatever. Je bent dus defacto eigenaar.
Niet alleen dat maar NFTs zijn gewoon crypto tokens. De collectie van NFTs is als het ware het netwerk waar de munten in te vinden zijn (ala bijv. Fantom) en elke individuele NFT is een 'munt/token' binnen dat netwerk. Laten we zeggen wrapped Bitcoin op Fantom = wBTC.
Jij vind het vreemd dat de NFT van een populaire NFT collectie/kunstenaar veel waard zijn. En die collectie van Enomiss niet. Dan vraag je eens goed naar je Bitcoin te kijken - er zijn wel meer munten met minder dan 21 miljoen tokens en die zijn geen fluit waard. Het is dus een balans vinden tussen schaarste en populariteit.
Net als dat Bitcoin nog steeds, maar zeker vroeger 'maar stom digitaal gefreubel' was en 'daar kan je toch nooit iets mee kopen, wie wil dat nou, waar heb je nou precies geld voor betaald? het is NIKS' zijn NFTs nu in precies zo'n situatie terecht gekomen.
NFTs zijn ERC721 tokens. Mensen betalen meer voor de token schaarsheid (dus hoe uniek iets is binnen een collectie zelf, die van Enomis heeft er niks mee te maken dus) dan voor het plaatje. Daarom is er veel lelijke 'kunst'. Tegelijkertijd zjin er échte kunstenaars die juist weer niks met de schaarste doen, dwz, oplage van 1 of misschien 10. Die zijn aantrekkelijker voor kunsthandelaren, maar hebben niet het volume in de rest van de collectie om explosief te stijgen in marketing/waarde. Veel tokens verkocht = veel marketing = populair.
Als crypto liefhebbers moeten we niet de fout gaan maken die men in het verleden ook bij ons maakte toen we bitcoin kochten of, erger, altcoins.
Wat verwacht je dat de toekomst van NFT's gaat worden? Denk je dat dit blijft bij (digital) art en items in bijvoorbeeld games?
Zie hem nu niet zo snel meer dikke winst pakken maar wie weet
Leuk, maar het feit dat ze meerdere instanties van een Non-Fungible Token maken maakt het toch een Fungible Token? Er zijn er namelijk meerdere van. Het hele idee was om iets UNIEKS te maken. En dan ga je er meer dan één van minten. Dingen zijn pas echt schaars, zeldzaam en vooral non-fungible (niet vervangbaar) als er maar één van is.majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat je een paar hele mooie projecten hebt gemist. Ik noem maar even een recente: Surreals
[Afbeelding]
Ik snap het wel hoor. Als je er 10 van een plaatje maakt kun je meer verdienen. Super slim, maar weinig Non-Fungible aan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 07-10-2021 19:16 ]
opzich heb je in de "normale" kunst ook werken waar er meer van zijn, vaak doen succesvolle kunstenaars dat nieteens om er veel aan te verdienen. Maar zodat er meer mensen een werk aan de muur kunnen betalen. ik heb trouwens ook nog nooit iets gekocht omdat het uniek is.. beetje vreemde reden om kunst te kopen als je het mij vraagt. volgens mij gaat het ook om kwaliteit en met name of het je aanspreekt En die plaatjes zijn uhmm tsja..MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:08:
[...]
Leuk, maar het feit dat ze meerdere instanties van een Non-Fungible Token maken maakt het toch een Fungible Token? Er zijn er namelijk meerdere van. Het hele idee was om iets UNIEKS te maken. En dan ga je er meer dan één van minten. Dingen zijn pas echt schaars, zeldzaam en vooral non-fungible (niet vervangbaar) als er maar één van is.
Ik snap het wel hoor. Als je er 10 van een plaatje maakt kun je meer verdienen. Super slim, maar weinig Non-Fungible aan.
[Afbeelding]
Maar de waarde wordt bepaald door vraag en aanbod en kennelijk vinden mensen het mooi/leuk.. of willen wellicht iets unieks..
Zolang je maar geen verlies hebt. Het kan gewoon beide kanten op vanaf hier.KRC schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:01:
Toch maar mijn shiba’s weggedaan en winst gepakt. Mss net te laat maar ach.. zo leer je
Zie hem nu niet zo snel meer dikke winst pakken maar wie weet
Op welke punt was je ingestapt?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Prima gespeeld! Dit was het wel voor de Shiba_Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:32:
[...]
Zolang je maar geen verlies hebt. Het kan gewoon beide kanten op vanaf hier.
Zakken maar. Weg ermee
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Begin deze week dus erg laag ingestapt met heel klein bedrag. Klein beetje winst gepakt maar wel 10 jaar ouder._Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:32:
[...]
Zolang je maar geen verlies hebt. Het kan gewoon beide kanten op vanaf hier.
Niks voor mij dit, hele dag alles in de gaten houden of het wel goed komt haha
Yep mee eens...anti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:41:
Lees weer teveel over poep muntjes. Word tijd dat btc die hele pleurisbende weer ff de vernieling intrekt (omhoog dan wel aub)
post dan iets nuttigs
/f/image/SkTbkxY0POd5ZdpF1KBrUSYR.png?f=fotoalbum_large)
die lijn onder het kanaal is de priorhigh op 52.9 dikke kans dat dat kanaal door gaat tot op die priorhigh, met daarna een test met bounce tot 69k
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2021 19:50 ]
naar beneden is veel leukeranti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:41:
Lees weer teveel over poep muntjes. Word tijd dat btc die hele pleurisbende weer ff de vernieling intrekt (omhoog dan wel aub)
je hebt ook dit soort dingen.majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:52:
[...]
Dat komt omdat je wezenlijk niet door hebt dat NFTs voor mensen de nieuwe ultieme 'showoff' zijn geworden als store of value. Net zoals mensen graag merkkleding dragen, met logos flashen van die merken, of inderdaad vreemde en moeilijk te vinden origineel kunst of historische artefacten willen laten zien in huis. Je kunt helemaal niks met een mooi schilderij of kunstvoorwerp behalve weten en denken dat jij de enige bent met dat voorwerp in huis. NFTs zijn ook zo iets - jij bent de enige die de cryptografische rechten hebt tot dat item/voorwerp/muziek/broncode/whatever. Je bent dus defacto eigenaar.
Golden Ticket: Heads in the Clouds
Golden Ticket NFT Auction: Welcome to the best concert experience of your life, FOR LIFE. This KOL NFT allows the holder to redeem four front row tickets to ANY Kings of Leon headline show, anywhere in the world, once per tour. A luxury SUV, is at your disposal for the night (up to 8 hours), and your on site concierge coordinates all aspects of the arrival, assuring it’s hassle free
🚔 A payment of 14 #BTC (758,880 USD) was just made to a confirmed fake Tumbler scam! https://t.co/C3lFDwfxDD
— Whale Alert (@whale_alert) 7 oktober 2021
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Pfoe.
Dan kan die lambo er wel vanaf.
NFT heeft tijd nodig, en des te meer geld er vloeit naar de serieuzere kunstvormen of werk waar echt aandacht en liefde in gestopt is ipv een paar ogen met winstbejag, zullen de juweeltjes boven komen drijven ipv te verzuipen in 1 minute "art" for easy ETH.majic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ach, of het nou BTC of SHIBA is, geld is geld en daar draait het uiteindelijk om. De lambo gaat er niet anders van smakenanti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:41:
Het kan mij echt aan mijn derriere oxideren welke munt het goed doet als het maar winst oplevert
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 07-10-2021 20:36 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vergeet niet dat dit vaak een een kwestie van investeren is, zoals die Jason Pollock schilderijen. Ik vind het overigens ook niets, laat ik dat voorop stellen.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Ondanks dat ik je afbeeldingen erg mooi vind is het in mijn ogen toch meer een quick cash grab, het is maar net wat de gek er voor geeft en hoe erg het project geshillt wordt. Schaarste lijkt mij helemaal niet van toepassing want anders waren de NFT's uit @enomiss zijn signature ook allang verkocht.
zonder btc komt er geen lambo, zonder btc is shiba zero, wat ik je zeg, ZEROanandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Ach, of het nou BTC of SHIBA is, geld is geld en daar draait het uiteindelijk om. De lambo gaat er niet anders van smaken
Het kan mij echt aan mijn derriere oxideren welke munt het goed doet als het maar winst oplevert
Haha inderdaad. Wie wil Mr Mind nou niet kopen? Ik heb alleen Mr Mind en Mr Serious getekend trouwens. Die andere psychotische shit is van andere mensen. Ik wil wel eens een poging wagen om iets moois in Photoshop te maken en dat erop te zetten, benieuwd wat er dan gebeurt. Nog geen tijd voor gehad.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:43:
[...]
Maar wat ik nu al geleerd heb uit dit experiment:
- Zodra je iets te koop zet, 1 milliseconde later staan er al duizenden NFT's boven je in de lijst.
- Om exposure te creëren maken de meeste NFT kunstenaars van elke NFT duizend variaties in alle kleuren van de regenboog. Zodat je bijvoorbeeld dezelfde gemuteerde clown in alle kleuren van de regenboog kan kopen. Dit fenomeen helpt bovenstaand punt in de hand.
- Elk kanaal dat veel verkoopt weet exposure te creëren via externe kanalen, bijvoorbeeld Instagram, Tik Tok, YouTube, games...
Het komt erop neer dat het geen bal uitmaakt wat je tekent. Het enige wat telt is de marketing en persoon erachter, en of er heel toevallig een debiele hype ontstaat. Debiel 1 koopt random kunstwerk, debiel 2, 3 en 4 denken wow dit moet het zijn. Gevolgd is dat alles van die betreffende kunstenaar hersenloos opgekocht wordt.
Ik geloof dat NFT's nut hebben en dat er een praktische toepassing voor gevonden zal worden, maar dit is allemaal pure waanzin en chaos.
NFT's kopen is geld weggooien. NFT's verkopen is rijk worden op debielen. De paradox.
https://opensea.io/seaart
Mwah, dat is nu. Voor hetzelfde geld is het over drie jaar SHIBA die de dominance-kar trekt. Wie zal het zeggenanti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:37:
[...]
zonder btc komt er geen lambo, zonder btc is shiba zero, wat ik je zeg, ZERO
De cryptowereld is nog jong en het is nu btc die de kar trekt, omdat het de first kid on the block is, maar hoe de wereld er over paar jaar bijstaat is koffiedik kijken, natuurlijk. Je hebt ook kans dat BTC het af moet leggen juist omdat het een van de eerste was (en dus de bijbehorende (technische) beperkingen heeft).
[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 07-10-2021 20:40 ]
Ik.anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Mwah, dat is nu. Voor hetzelfde geld is het over drie jaar SHIBA die de dominance-kar trekt. Wie zal het zeggen
Over drie jaar is Shiba niet de dominante munt, mark my words.
over 3 jaar is shiba ZEROWhySoSerious schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ik.
Nee, dat denk ik ook in alle eerlijkheid niet, het gaat er mij vooral om dat er zo makkelijk gedaan wordt alsof het altijd maar BTC zou zijn.WhySoSerious schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ik.
iPhone was ook de eerste, maar Android heeft nu het grootste marktaandeel om maar even iets te noemen.
Wat gaat dit voor effect hebben?
[ Voor 16% gewijzigd door KRC op 07-10-2021 20:46 ]
Als BTC vannacht nou even x 150 gaat wordt dat allemaal een stuk haalbaarder.... Let's go!
Ook niet.Griffx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:43:
als het ada was dan was het hosana.
There's only one king.
En als de king niet thuis geeft, dan gaan zijn onderdanen er vandoor.
Precies, dit was hoe ik over NFT's dacht en jij bevestigd het. Ik hoop dat je een paar debielen kunt vinden die je stinkend rijk maken though.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Haha inderdaad. Wie wil Mr Mind nou niet kopen? Ik heb alleen Mr Mind en Mr Serious getekend trouwens. Die andere psychotische shit is van andere mensen. Ik wil wel eens een poging wagen om iets moois in Photoshop te maken en dat erop te zetten, benieuwd wat er dan gebeurt. Nog geen tijd voor gehad.
- Zodra je iets te koop zet, 1 milliseconde later staan er al duizenden NFT's boven je in de lijst.
- Om exposure te creëren maken de meeste NFT kunstenaars van elke NFT duizend variaties in alle kleuren van de regenboog. Zodat je bijvoorbeeld dezelfde gemuteerde clown in alle kleuren van de regenboog kan kopen. Dit fenomeen helpt bovenstaand punt in de hand.
- Elk kanaal dat veel verkoopt weet exposure te creëren via externe kanalen, bijvoorbeeld Instagram, Tik Tok, YouTube, games...
Het komt erop neer dat het geen bal uitmaakt wat je tekent. Het enige wat telt is de marketing en persoon erachter, en of er heel toevallig een debiele hype ontstaat. Debiel 1 koopt random kunstwerk, debiel 2, 3 en 4 denken wow dit moet het zijn. Gevolgd is dat alles van die betreffende kunstenaar hersenloos opgekocht wordt.
Ik geloof dat NFT's nut hebben en dat er een praktische toepassing voor gevonden zal worden, maar dit is allemaal pure waanzin en chaos.
NFT's kopen is geld weggooien. NFT's verkopen is rijk worden op debielen. De paradox.
What could go wrong...... Mensen leren er ook niet van.
Waarschijnlijk hebben ze zelf dat ook gezien want ze gaan coins burnenDarrell schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:49:
Maar 9 miljard USD (incl busd en nog wat andere pairs) 24h volume voor Shib op alleen Binance al. Bijna 3 keer zoveel als BTC.
Ik heb voor de fun een aantal getekende dingen geplaatst op drie NFT sites. Zowel digitaal als fysiek gescand werk. Een paar views, 4 sales (erg lage bedragen overigens, ik zet het goedkoop neer om nog een beetje kans te maken) en superleuk om bij die kopers te kijken wat ze nog meer gekocht hebben. Vooral op Opensea is dat makkelijk te doen.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Haha inderdaad. Wie wil Mr Mind nou niet kopen? Ik heb alleen Mr Mind en Mr Serious getekend trouwens. Die andere psychotische shit is van andere mensen. Ik wil wel eens een poging wagen om iets moois in Photoshop te maken en dat erop te zetten, benieuwd wat er dan gebeurt. Nog geen tijd voor gehad.
En die ETH gaat lekker met de huidige koers in mijn metawallet.
Je bent ze zojuist gejoined, gratsjvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:56:
Het lijkt erop dat een aantal hier zwaar geobsedeerd zijn met Shiba, kunnen het niet laten om er elke minuut dwangmatig een opmerking over te plaatsen
One of them, one of them...
Ngangatar schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Je bent ze zojuist gejoined, grats![]()
One of them, one of them...
Alsof er niet genoeg andere interessante ontwikkelingen in crypto gaande zijn
Ach je zal net in crypto zitten, trots willen vertellen dat je je eerste investering in SHIB hebt gedaan en dan kom je op dit forum. Midden in een cult met maxi BTC adepts en burn the Shitcoin activisten.jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
![]()
Alsof er niet genoeg andere interessante ontwikkelingen in crypto gaande zijn
Dus wat doet men, ze zwijgen en kopen ook wat satoshis.
Tot een tijdje later shitcoin X mooned, tja, dan laat je je ff horen natuurlijk
nothing stops this train
1000% dit.Darrell schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:49:
Maar 9 miljard USD (incl busd en nog wat andere pairs) 24h volume voor Shib op alleen Binance al. Bijna 3 keer zoveel als BTC.
Nee. Voor vrijheid.Griffx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:22:
Volgens mij zitten we er allemaal in voor de tech en niet voor de centen.
Money, Math, Freedom
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik moet er eigenlijk nog 400 a 600 watt bij aan miners, dan blijft m'n huis in de winter ook warm, fuck vast zitten aan russkii gaz.
Freedom
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik kwam zojuist deze NFT tegen, is het wat? Iets te blauw denk ik he?YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:15:
@Taro ga je binnenkort je avatar weer groen maken? [...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Alleen jammer dat dit speculatie circus nog net zoveel met vrijheid te maken heeft als een radiografisch bestuurbare lambo met een groene dildo erop.
Kun je beter massaal met hooivorken de straat op gaan om wat politieke rompjes aan de stadspoorten te gaan hangen.
Vanuit je luie rukbunker een paar euro's in magische internet munten drukken is toch een iets minder krachtig statement denk ik.
nothing stops this train
Verwijderd
Ik bied 19483737 ETH.Taro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Ik kwam zojuist deze NFT tegen, is het wat? Iets te blauw denk ik he?
[Afbeelding]
Heb je zelf ook wat onderzoek gedaan?Oepsje schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:34:
Wat vinden jullie eigenlijk van Neo? Iemand enig idee of daar nog mooie ontwikkelingen zijn?
Ik vind het jammer van die python. Past niet erbij en neemt de aandacht weg van de stier. Raar. Miskoop.Taro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
[Afbeelding]
Blauwe logo's zijn natuurlijk altijd een schot in de roos. Eén van de crypto fundamentals.Taro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
[Afbeelding]
Stieren zie ik echter het liefst gewoon in het groen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PmGrfWqiPHXzynz2OWgeFlfP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qz7bZzY14ieFCogF0ZEK8n5b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zSCPTRMeF8IxYslW2conAqY4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pxyju4p4UEGt2YVaXOJhrLVW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xsk803w6vbkExMpxoGjj6ZFm.jpg?f=fotoalbum_large)