De Rabo kennende gaan ze met wat gemor alsnog overstag net als met de coupon op de certificaatjes.MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:29:
[...]
Oei, conservatieve houding.![]()
![]()
Wanneer gaan ze failliet/overstag?
No Fucking Thanks!Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
Ik wil me verdiepen in NFTs, gelijkgestemden toevallig? Hieronder een GalacticPunk voor 1790 LUNA verkocht
[Afbeelding]
Ik snap hier dus niks van. Dit kan ik in paint ook maken in een uurtje met de zoom op 100x.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
Ik wil me verdiepen in NFTs, gelijkgestemden toevallig? Hieronder een GalacticPunk voor 1790 LUNA verkocht
[Afbeelding]
Waar te beginnen met in verdiepen( ja ik heb al gegoogled maar wordt ik niet veel wijzer van)Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
[Afbeelding]
Wel goed geld mee te verdienen.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zie de laatste tijd steeds vaker voorbij komen van NFT OG's dat de NFT markt op dit moment compleet wordt gesloopt door instagram influencers met hun pump en dump van de meest waardeloze NFT's.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
[Afbeelding]
Het is een interessante markt en achteraf baal ik, dat ik daar in het begin wat lacherig over heb gedaan. Maar blijf er nu even ver vandaan, maar volg het wel op een afstandje.
wtf is nftjvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Zie de laatste tijd steeds vaker voorbij komen van NFT OG's dat de NFT markt op dit moment compleet wordt gesloopt door instagram influencers met hun pump en dump van de meest waardeloze NFT's.
Het is een interessante markt en achteraf baal ik, dat ik daar in het begin wat lacherig over heb gedaan. Maar blijf er nu even ver vandaan, maar volg het wel op een afstandje.
Im only here for the money
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Want magische internet muntjes met de naam 'safeinmijnmooncummen' komen wel volwassen over? Zolang er geld mee te verdienen is springen de meesten er gretig bovenop.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.
Ik geef niet om geldMr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:45:
[...]
Want magische internet muntjes met de naam 'safeinmijnmooncummen' komen wel volwassen over? Zolang er geld extra sats mee te verdienen is springen de meesten er gretig bovenop.
Ik had gister een NFT van Benjamin Cowen onder de buy knop voor 0,24 ETH. Toch maar niet gedaan. Mijn collega verdiend er goed geld mee! En als ik zie hoeveel hij verdiend heeft met crypto zou ik hem moeten volgen. Hij was de eerste die tegen mij zei dat ik moest yieldfarmen met CAKE voor 0,03 cent per stuk. Ik verklaarde hem voor gek en nu ook weer...Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zoals je ziet heb ik weer terug ingekocht
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
YepMr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:53:
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen in de crypto.com app? Ik krijg de melding: Error: Please try again or contact our support at contact@crypto.com for assistance.
UberLurker Departement #GG.
Die zijn gehacked begreep ik. Net als de vdl groep.Mr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:53:
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen in de crypto.com app? Ik krijg de melding: Error: Please try again or contact our support at contact@crypto.com for assistance.
Zero.
NFT's hebben echt wel mooie toepassingen. Denk bijvoorbeeld aan gamen, Axie infinity is er een goed voorbeeld van. Cheaten is niet mogelijk doordat alles gewoon op de blockchain staat. Best een goed concept. Dat alle insta influencers er waus mee doen en snel willen cashen is erg jammer, schiet het hele concept voorbij.jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Zie de laatste tijd steeds vaker voorbij komen van NFT OG's dat de NFT markt op dit moment compleet wordt gesloopt door instagram influencers met hun pump en dump van de meest waardeloze NFT's.
Ik snapte er eerst geen reet van, nog steeds niet alles. Maar NFT heeft echt wel een goed toekomst beeld. De interface, toegankelijkheid e.d. heeft nog wel even te gaan.
Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Die zijn gehacked begreep ik. Net als de vdl groep.
Wat een kut grap....ik wilde hem niet maken...Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:55:
[...]
Die zijn gehacked begreep ik. Net als de vdl groep.
een record doodliggen? of gaat het dit keer wel ergens heen?A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
LTC gaat weer een record poging doen. spannend
Ik heb de afspraak bij de lambo dealer toch maar weer even verzet voor de zekerheid.DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:03:
Van mij mag BTC nu wel weer doorpakken. Mag DOT tijdelijk iets (<10%) naar beneden, en dan ben ik meer dan een tevreden man morgenochtend
Klopt, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds relatief makkelijk geld verdiend kan worden met NFTs minten op Solana of Terra om ze vervolgens voor meer te verkopen.jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Het klinkt misschien gek, maar probeer het te zien als Pokemon kaarten. Daar zit ook een enorme handel in. En we zijn pas aan het begin van deze hype, de eerste NFT op Solana werd ergens eind augustus gemint...
@roflexx je kan me PM'en voor een Solana NFT groep
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 07-10-2021 16:04 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ben jij Pingo ofzo?DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:03:
Van mij mag BTC nu wel weer doorpakken. Mag DOT tijdelijk iets (<10%) naar beneden, en dan ben ik meer dan een tevreden man morgenochtend
???
Ik wil BTC naar boven, en accepteer het als DOT iets zakt en ik mijn zakken vul met DOT. That's it.
Kies dan eem een andere shitcoin mienjonge.DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
???
Ik wil BTC naar boven, en accepteer het als DOT iets zakt en ik mijn zakken vul met DOT. That's it.
Nee want DOT heb ik net allemaal op 34,50 verkocht om ze goedkoper weer in te kopen.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:16:
[...]
Kies dan eem een andere shitcoin mienjonge.
Als de prijs dan niet naar beneden gaat, is het een slecht plan.
En ik houd niet van slechte plannen
Pingo confirmed.DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:17:
[...]
Nee want DOT heb ik net allemaal op 34,50 verkocht om ze goedkoper weer in te kopen.
Ik vond het louter een opmerkelijke opmerking omdat DOT sinds de tweede helft van september in een neerwaartse trend zit (van ~$38 naar ~$25). Nu gaan we weer omhoog. Genoeg tijd gehad om goedkoop in te kopen, toch?DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
???
Tip: zet ze lekker op Kraken, pak 12% rente, en kijk er niet meer naar terug. Nu ben je louter gevoelsmatig aan het 'traden', kan je in zo'n market (imo) beter niet doen.DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:17:
[...]
Nee want DOT heb ik net allemaal op 34,50 verkocht om ze goedkoper weer in te kopen.
Wel interessant 0,03 cent. Volgens mij was de ATL voor cake 0,19 centzwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:48:
[...]
Ik had gister een NFT van Benjamin Cowen onder de buy knop voor 0,24 ETH. Toch maar niet gedaan. Mijn collega verdiend er goed geld mee! En als ik zie hoeveel hij verdiend heeft met crypto zou ik hem moeten volgen. Hij was de eerste die tegen mij zei dat ik moest yieldfarmen met CAKE voor 0,03 cent per stuk. Ik verklaarde hem voor gek en nu ook weer...
Wie zegt dat ik geen DOT in staking heb? Of heb gekocht afgelopen maand(en).Chaes schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Ik vond het louter een opmerkelijke opmerking omdat DOT sinds de tweede helft van september in een neerwaartse trend zit (van ~$38 naar ~$25). Nu gaan we weer omhoog. Genoeg tijd gehad om goedkoop in te kopen, toch?
Na de grote stijging van (o.a.) vandaag, verwacht ik echter wel een correctie. Die ik dan (hopelijk) een beetje goed weet te timen.
(en BTW ik ben niet uit 76, en rijd uit principe niet met en/of in treinen)
Ook prima..keepitfrosty schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:20:
[...]
Wel interessant 0,03 cent. Volgens mij was de ATL voor cake 0,19 cent
Er komt geen correctie meer. We gaan in 1 ruk naar $100+DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:22:
[...]
Wie zegt dat ik geen DOT in staking heb? Of heb gekocht afgelopen maand(en).
Na de grote stijging van (o.a.) vandaag, verwacht ik echter wel een correctie. Die ik dan (hopelijk) een beetje goed weet te timen.
(en BTW ik ben niet uit 76, en rijd uit principe niet met en/of in treinen)
dot heeft btc geflipt... althans in mijn pfStevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:16:
[...]
Kies dan eem een andere shitcoin mienjonge.
even een mooi moment kiezen om extra sats te collecten.
Ook best, in dat geval wordt het wel een fijne kerst en oud & nieuw denk ikSkrunsies schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Er komt geen correctie meer. We gaan in 1 ruk naar $100+
Net afscheid van genomen en DOT voor gekocht die uit gestaketdte (dus gratis) KSM kwamen dus niks verloren maar wel gewonnen want DOT gaat 300$ worden vandaag volgens sommigen hier dus daar vertrouw ik volkomen op want ik heb zelf totaal geen verstand van crypto dus loop ik maar achter anderen aan om een beetje geld te verdienen ermee snap je?KRC schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:24:
Shiba is denk ik gevallen, ze duikelt naar beneden
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-10-2021 16:28 ]
Deze meme replace caps lock voor interpunctie.MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
Net afscheid van genomen en DOT voor gekocht die uit gestaketdte (dus gratis) KSM kwamen dus niks verloren maar wel gewonnen want DOT gaat 300$ worden vandaag volgens sommigen hier dus daar vertrouw ik volkomen op want ik heb zelf totaal geen verstand van crypto dus loop ik maar achter anderen aan om een beetje geld te verdienen ermee snap je?
Lol, bij DOT op 300 gaat het dak eraf...MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
Net afscheid van genomen en DOT voor gekocht die uit gestaketdte (dus gratis) KSM kwamen dus niks verloren maar wel gewonnen want DOT gaat 300$ worden vandaag volgens sommigen hier dus daar vertrouw ik volkomen op want ik heb zelf totaal geen verstand van crypto dus loop ik maar achter anderen aan om een beetje geld te verdienen ermee snap je?
dan zijn we eerder achteruit gegaanBTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:27:
Als ik naar het volume kijk op SHIB/USDT en ik zie 10 pixels verkocht worden voor duizelingwekkende bedragen dan kom ik tot de conclusie dat crypto nog niet veel verder is dan in 2017.
gratis DOT en KSM, gratis parachains, gratis dikke gains a la "movr"MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
gratis miljonair worden 👍
nothing stops this train
Ja hier nog zo'n 1, maar $300 vandaag is wat overdreven. $175 misschien, dan zware correctie naar $174 en dan naar $300... Maar eerst fliebernatsie en weerstand enzo. Dus duurt nog wel een weekMicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
5.5 miljard omzet in shib op Binance. Mensen zijn toch niet achterlijk om geld in shitcoins te pompen? Dat heeft niets met speculatie te maken, moet door whitepaper komen en omdat ze leveren van wat ze op Medium gezegd hebben.BTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:27:
Als ik dat volume zie op het pair SHIB/USDT en ik zie 10 pixels verkocht worden voor duizelingwekkende bedragen dan kom ik tot de conclusie dat crypto nog niet veel verder is dan in 2017.
knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:33:
[...]
5.5 miljard omzet in shib op Binance. Mensen zijn toch niet achterlijk om geld in shitcoins te pompen? Dat heeft niets met speculatie te maken, moet door whitepaper komen en omdat ze leveren van wat ze op Medium gezegd hebben.
En weer terug...Ray_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:38:
En zo wordt al het groen van vandaag weer ongedaan gemaakt.
misschien wel een idee. Bitcoin short ik niet uit principe, maar shitcoins shorten is misschien wel een interessante. Nooit zo bij stil gestaan eigenlijk Ik ga eens ff kijken of ik dat ga doen. Lekker die poepmunt kapot makenJedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:45:
[...]
Ga jij nog een level shorten (bijv. bij een mislukte flip van ~55.5) of kijk je het even aan zo?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nices, principes, iets wat ik afgelopen jaar in dit topic nog niet veel ben tegengekomenanti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
misschien wel een idee. Bitcoin short ik niet uit principe, maar shitcoins shorten is misschien wel een interessante. Nooit zo bij stil gestaan eigenlijk Ik ga eens ff kijken of ik dat ga doen. Lekker die poepmunt kapot maken
de koekaraacha he, de koekaraacha.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:42:
De Bitcoin die lay ded in de kitchen.
[Afbeelding]
Nah, eerste 25% van het plukje is teruggekocht op 33,21 dlr. ben er nog niet.Skrunsies schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:46:
@DaWayne , correctie gepakt? Mooi, dan gaan we weer
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:47:
[...]
Nah, eerste 25% van het plukje is teruggekocht op 33,21 dlr. ben er nog niet.
ik zit er sowieso meer mee in mijn maag dat deel 1 van mijn plan, BTC naar de maan, niet heeft doorgepakt
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
ik zit er sowieso meer mee in mijn maag dat deel 1 van mijn plan, BTC naar de maan, niet heeft doorgepakt
Dit dus. Met of zonder interpunctie @knakworst... I don't care.Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
gratis DOT en KSM, gratis parachains, gratis dikke gains a la "movr"
gratis miljonair worden 👍
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:56:
[...]
Dit dus. Met of zonder interpunctie @knakworst... I don't care.
[Afbeelding]
MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:56:
[...]
Dit dus. Met of zonder interpunctie @knakworst... I don't care.
[Afbeelding]
Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:10:
Van 21 juli tot begin augustus hadden we toch wat twaalf/dertien groene candles in een rij? Toen kreeg je ook een pullback van een paar dagen. Van 42.5k naar 37.5k. Kan maar zo dat we nu na een flinke gain naar 55k 50k retesten als nieuwe bodem voor bitcoin. Kan is daarna vrolijk doortrekken naar 64k 69k.
Zero.
Ben benieuwd welke babe @Verwijderd dan klaar heeft staan voor ons. Of worden het twee babes in 69 standje
Wie vraagt krijgt een gedrocht, man, Elon...Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:14:
[...]
Ben benieuwd welke babe @Verwijderd dan klaar heeft staan voor ons. Of worden het twee babes in 69 standje
Of een nieuwe doge/Shiba gewoon om te trollenknakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:17:
[...]
Wie vraagt krijgt een gedrocht, man, Elon...
Dieren altijd +1.Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:18:
[...]
Of een nieuwe doge/Shiba gewoon om te tollen
:strip_exif()/f/image/bmfHcKro2U8CVJDKaOMCLnXL.png?f=user_large)
Overigens Shiba na daling opmerkelijk snel herstel.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 07-10-2021 17:21 ]
Duurt nu inmiddels wel heel lang.. wacht al 4 jaar op die bbq...
Zero.
So spacenknakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:20:
[...]
Dieren altijd +1.
[Afbeelding]
Overigens Shiba na daling opmerkelijk snel herstel.
Much thc
Because bitcoin got high, bitcoin got high, bitcoin got high
Hoeveel parkeerplaatsen?Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:22:
Eerst de 69k halen.. dan trek ik er symbolisch wat uit om een feestje te vieren. Misschien de slowchat bbq plannen na het behalen van de 69k![]()
Duurt nu inmiddels wel heel lang.. wacht al 4 jaar op de bbqq...
Op 69k allemaal een flufje uitkeren en een dagje een lambo huren voor de meeting
Zal je zien dat @Verwijderd hem de vernieling in trapt na een dag hard werken op een normale werkdag.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 17:29 ]
Zero.
Ja hoor, als je wat moeilijke woorden als retest en pullback gebruikt, dan mag je wel over lagere koersen praten zonder dat je wordt vergeleken met een pinguïn.Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:10:
Van 21 juli tot begin augustus hadden we toch wat twaalf/dertien groene candles in een rij? Toen kreeg je ook een pullback van een paar dagen. Van 42.5k naar 37.5k. Kan maar zo dat we nu na een flinke gain naar 55k 50k retesten als nieuwe bodem voor bitcoin. Kan is daarna vrolijk doortrekken naar 64k.
Ik ga wel weer naar het moestuin topic. Net mijn peren, appels en pepers (EN DOT dus) geoogst . Ga wel effe ouwhoeren over sambal, Sriracha en chutney....
Ode aan de nu.nl reaguurder.
BT-006-C
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qQTzyLp3iXGx2VCQmHTfURCb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JrE9K1RoI5BE1OyQ3KH2Vt2Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KYRBk5rFfuLnTkX6qZFwMcXb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mv2fPZFgrtEwPTU4dTmqrROZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KywuT6wEawfR5dNRS9MXNN5p.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/omBetgGjH3A384G6QsTbYom8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NJqKVcfVQWa1nEHoIZ5CbicR.jpg?f=fotoalbum_large)