[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.787 views

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33

almightyarjen

When does the hurting stop?

MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

Oei, conservatieve houding. :F :w

Wanneer gaan ze failliet/overstag?
Tja, of welke bank volgt het voorbeeld van de Rabobank? :X

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

Oei, conservatieve houding. :F :w

Wanneer gaan ze failliet/overstag?
De Rabo kennende gaan ze met wat gemor alsnog overstag net als met de coupon op de certificaatjes.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik wil me verdiepen in NFTs, gelijkgestemden toevallig? Hieronder een GalacticPunk voor 1790 LUNA verkocht _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDRKKtkENWILeY7hwn5F-pBHt8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qQTzyLp3iXGx2VCQmHTfURCb.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:34:
Ik wil me verdiepen in NFTs, gelijkgestemden toevallig? Hieronder een GalacticPunk voor 1790 LUNA verkocht _O-

[Afbeelding]
No Fucking Thanks!

• BTC100K2021

BTC100K2021

[Afbeelding]
Ik snap hier dus niks van. Dit kan ik in paint ook maken in een uurtje met de zoom op 100x.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025

[Afbeelding]
Waar te beginnen met in verdiepen( ja ik heb al gegoogled maar wordt ik niet veel wijzer van)

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37

WhySoSerious

Be the change.

Wie helpt mee ETH omhoog te duwen?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Die hele NFT markt doet mij denken aan volwassenen die my little pony kijken, het slaat echt helemaal nergens op.
Wel goed geld mee te verdienen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

LTC gaat weer een record poging doen. spannend

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46

[Afbeelding]
Zie de laatste tijd steeds vaker voorbij komen van NFT OG's dat de NFT markt op dit moment compleet wordt gesloopt door instagram influencers met hun pump en dump van de meest waardeloze NFT's.

Het is een interessante markt en achteraf baal ik, dat ik daar in het begin wat lacherig over heb gedaan. Maar blijf er nu even ver vandaan, maar volg het wel op een afstandje.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

jvel92 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

Zie de laatste tijd steeds vaker voorbij komen van NFT OG's dat de NFT markt op dit moment compleet wordt gesloopt door instagram influencers met hun pump en dump van de meest waardeloze NFT's.

Het is een interessante markt en achteraf baal ik, dat ik daar in het begin wat lacherig over heb gedaan. Maar blijf er nu even ver vandaan, maar volg het wel op een afstandje.
wtf is nft

Im only here for the money

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnHn8LSzUVU-fD3Lc4Fhsh7v05Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VqHyKqRNdZG52gbdt9uSg19y.gif?f=user_large

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:
Want magische internet muntjes met de naam 'safeinmijnmooncummen' komen wel volwassen over? Zolang er geld mee te verdienen is springen de meesten er gretig bovenop.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HOVJVQQ1evxGi0UlI6kt--nSIM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LwRTIM7HFHFFL8c0aEUF6F01.gif?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Eth moon

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Want magische internet muntjes met de naam 'safeinmijnmooncummen' komen wel volwassen over? Zolang er geld extra sats mee te verdienen is springen de meesten er gretig bovenop.
Ik geef niet om geld O-)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55

[Afbeelding]
Ik had gister een NFT van Benjamin Cowen onder de buy knop voor 0,24 ETH. Toch maar niet gedaan. Mijn collega verdiend er goed geld mee! En als ik zie hoeveel hij verdiend heeft met crypto zou ik hem moeten volgen. Hij was de eerste die tegen mij zei dat ik moest yieldfarmen met CAKE voor 0,03 cent per stuk. Ik verklaarde hem voor gek en nu ook weer... |:(

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

wtf is nft

Im only here for the money
Een Non-Fungible token.

Etherrocks en Cryptopunks zijn bijvoorbeeld miljoenen waard en dan bij eigenaar van een Etherrock en dat is dan vastgelegd op de blockchain. Mensen hebben daar echt bakken aan geld mee verdiend 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ymya3VlrRt0_zG_khNXAI1J-vQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JrE9K1RoI5BE1OyQ3KH2Vt2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXDDbTjSSRCx9oTmaXueROX3wFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYRBk5rFfuLnTkX6qZFwMcXb.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Valt mee. Wel mooie verhouding tov btc. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqdR_8y1BoYw1bIiOeKJ88Us3oA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mv2fPZFgrtEwPTU4dTmqrROZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen in de crypto.com app? Ik krijg de melding: Error: Please try again or contact our support at contact@crypto.com for assistance.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zoals je ziet heb ik weer terug ingekocht B) :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:53:
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen in de crypto.com app? Ik krijg de melding: Error: Please try again or contact our support at contact@crypto.com for assistance.
Yep

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
Mr.P!nk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:53:
Die zijn gehacked begreep ik. Net als de vdl groep.

Zero.

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
[...]

NFT's hebben echt wel mooie toepassingen. Denk bijvoorbeeld aan gamen, Axie infinity is er een goed voorbeeld van. Cheaten is niet mogelijk doordat alles gewoon op de blockchain staat. Best een goed concept. Dat alle insta influencers er waus mee doen en snel willen cashen is erg jammer, schiet het hele concept voorbij.

Ik snapte er eerst geen reet van, nog steeds niet alles. Maar NFT heeft echt wel een goed toekomst beeld. De interface, toegankelijkheid e.d. heeft nog wel even te gaan. :+

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

-O-

• Pelox
Sorry.. kon het niet laten.. is pure fud :+ excuus..

Zero.

• zwembroek
Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

Wat een kut grap....ik wilde hem niet maken... _O-

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:43:
LTC gaat weer een record poging doen. spannend
een record doodliggen? of gaat het dit keer wel ergens heen?

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:46
Van mij mag BTC nu wel weer doorpakken. Mag DOT tijdelijk iets (<10%) naar beneden, en dan ben ik meer dan een tevreden man morgenochtend :)

• Servor
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:03:
Van mij mag BTC nu wel weer doorpakken. Mag DOT tijdelijk iets (<10%) naar beneden, en dan ben ik meer dan een tevreden man morgenochtend :)
Ik heb de afspraak bij de lambo dealer toch maar weer even verzet voor de zekerheid.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

Klopt, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds relatief makkelijk geld verdiend kan worden met NFTs minten op Solana of Terra om ze vervolgens voor meer te verkopen.

Het klinkt misschien gek, maar probeer het te zien als Pokemon kaarten. Daar zit ook een enorme handel in. En we zijn pas aan het begin van deze hype, de eerste NFT op Solana werd ergens eind augustus gemint...

@roflexx je kan me PM'en voor een Solana NFT groep

[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 07-10-2021 16:04 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:03:
Ben jij Pingo ofzo?

• StevenzeN
Echt hé. Wat is dezen 8)7

• DaWayne
???
Ik wil BTC naar boven, en accepteer het als DOT iets zakt en ik mijn zakken vul met DOT. That's it.

• StevenzeN
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]

???
Ik wil BTC naar boven, en accepteer het als DOT iets zakt en ik mijn zakken vul met DOT. That's it.
Kies dan eem een andere shitcoin mienjonge.

• DaWayne
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

Nee want DOT heb ik net allemaal op 34,50 verkocht om ze goedkoper weer in te kopen.
Als de prijs dan niet naar beneden gaat, is het een slecht plan.
En ik houd niet van slechte plannen :(

• zwembroek
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

Nee want DOT heb ik net allemaal op 34,50 verkocht om ze goedkoper weer in te kopen.
Pingo confirmed. >:)

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]

???
Ik vond het louter een opmerkelijke opmerking omdat DOT sinds de tweede helft van september in een neerwaartse trend zit (van ~$38 naar ~$25). Nu gaan we weer omhoog. Genoeg tijd gehad om goedkoop in te kopen, toch? :)

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

Tip: zet ze lekker op Kraken, pak 12% rente, en kijk er niet meer naar terug. Nu ben je louter gevoelsmatig aan het 'traden', kan je in zo'n market (imo) beter niet doen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
zwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

Ik had gister een NFT van Benjamin Cowen onder de buy knop voor 0,24 ETH. Toch maar niet gedaan. Mijn collega verdiend er goed geld mee! En als ik zie hoeveel hij verdiend heeft met crypto zou ik hem moeten volgen. Hij was de eerste die tegen mij zei dat ik moest yieldfarmen met CAKE voor 0,03 cent per stuk. Ik verklaarde hem voor gek en nu ook weer... |:(
Wel interessant 0,03 cent. Volgens mij was de ATL voor cake 0,19 cent

• DaWayne
Chaes schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Ik vond het louter een opmerkelijke opmerking omdat DOT sinds de tweede helft van september in een neerwaartse trend zit (van ~$38 naar ~$25). Nu gaan we weer omhoog. Genoeg tijd gehad om goedkoop in te kopen, toch? :)
Wie zegt dat ik geen DOT in staking heb? Of heb gekocht afgelopen maand(en).
Na de grote stijging van (o.a.) vandaag, verwacht ik echter wel een correctie. Die ik dan (hopelijk) een beetje goed weet te timen.

(en BTW ik ben niet uit 76, en rijd uit principe niet met en/of in treinen)

• zwembroek
keepitfrosty schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:20:
[...]

Wel interessant 0,03 cent. Volgens mij was de ATL voor cake 0,19 cent
Ook prima..

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:37

KRC

Shiba is denk ik gevallen, ze duikelt naar beneden

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:22:
[...]

Wie zegt dat ik geen DOT in staking heb? Of heb gekocht afgelopen maand(en).
Na de grote stijging van (o.a.) vandaag, verwacht ik echter wel een correctie. Die ik dan (hopelijk) een beetje goed weet te timen.

(en BTW ik ben niet uit 76, en rijd uit principe niet met en/of in treinen)
Er komt geen correctie meer. We gaan in 1 ruk naar $100+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

dot heeft btc geflipt... althans in mijn pf :+

even een mooi moment kiezen om extra sats te collecten.

• DaWayne
Skrunsies schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Er komt geen correctie meer. We gaan in 1 ruk naar $100+
Ook best, in dat geval wordt het wel een fijne kerst en oud & nieuw denk ik :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

KRC schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:24:
Shiba is denk ik gevallen, ze duikelt naar beneden
Net afscheid van genomen en DOT voor gekocht die uit gestaketdte (dus gratis) KSM kwamen dus niks verloren maar wel gewonnen want DOT gaat 300$ worden vandaag volgens sommigen hier dus daar vertrouw ik volkomen op want ik heb zelf totaal geen verstand van crypto dus loop ik maar achter anderen aan om een beetje geld te verdienen ermee snap je?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Als ik dat volume zie op het pair SHIB/USDT en ik zie 10 pixels verkocht worden voor duizelingwekkende bedragen dan kom ik tot de conclusie dat crypto nog niet veel verder is dan in 2017.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-10-2021 16:28 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Net afscheid van genomen en DOT voor gekocht die uit gestaketdte (dus gratis) KSM kwamen dus niks verloren maar wel gewonnen want DOT gaat 300$ worden vandaag volgens sommigen hier dus daar vertrouw ik volkomen op want ik heb zelf totaal geen verstand van crypto dus loop ik maar achter anderen aan om een beetje geld te verdienen ermee snap je?
Deze meme replace caps lock voor interpunctie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQ_CvlNSlq4B7s1cr4MlYoVcws0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KxzJkyxYpUfEQ5JEShjdlJre.jpg?f=user_large

• DaWayne
[...]

Lol, bij DOT op 300 gaat het dak eraf... 8)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

BTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:27:
Als ik naar het volume kijk op SHIB/USDT en ik zie 10 pixels verkocht worden voor duizelingwekkende bedragen dan kom ik tot de conclusie dat crypto nog niet veel verder is dan in 2017.
dan zijn we eerder achteruit gegaan :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
[...]

gratis DOT en KSM, gratis parachains, gratis dikke gains a la "movr"
gratis miljonair worden 👍

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Ja hier nog zo'n 1, maar $300 vandaag is wat overdreven. $175 misschien, dan zware correctie naar $174 en dan naar $300... Maar eerst fliebernatsie en weerstand enzo. Dus duurt nog wel een week :P

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Lol, bij DOT op 300 gaat het dak eraf... 8)
Ja bij mij ook en een nieuw dak erop en ander huis eronder O-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:27:
Als ik dat volume zie op het pair SHIB/USDT en ik zie 10 pixels verkocht worden voor duizelingwekkende bedragen dan kom ik tot de conclusie dat crypto nog niet veel verder is dan in 2017.
5.5 miljard omzet in shib op Binance. Mensen zijn toch niet achterlijk om geld in shitcoins te pompen? Dat heeft niets met speculatie te maken, moet door whitepaper komen en omdat ze leveren van wat ze op Medium gezegd hebben.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:40
Trekt SHIB BTC naar beneden, of andersom? :X

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Skrunsies
  • Niet online
@DaWayne ... Jij mag niet meer mee doen :(

• StevenzeN
knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:33:
[...]

5.5 miljard omzet in shib op Binance. Mensen zijn toch niet achterlijk om geld in shitcoins te pompen? Dat heeft niets met speculatie te maken, moet door whitepaper komen en omdat ze leveren van wat ze op Medium gezegd hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87bx-181x8sg3VNtnYCasie5CGM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/POSeiC538D4bfMmX32Mxmq0j.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online
When moon?

• DaWayne
Sorry, i wrecked it

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
En zo wordt al het groen van vandaag weer ongedaan gemaakt.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Ray_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:38:
En zo wordt al het groen van vandaag weer ongedaan gemaakt.
En weer terug...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Crapto :r

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:55
Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:45:
[...]

Ga jij nog een level shorten (bijv. bij een mislukte flip van ~55.5) of kijk je het even aan zo?
misschien wel een idee. Bitcoin short ik niet uit principe, maar shitcoins shorten is misschien wel een interessante. Nooit zo bij stil gestaan eigenlijk Ik ga eens ff kijken of ik dat ga doen. Lekker die poepmunt kapot maken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

De Bitcoin die lay ded in de kitchen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2Iol4f3ffZmo3hccwTYDxv2Taw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EH1lUacKaIXG8Gns2H7RaOoo.gif?f=user_large

• DaWayne
anti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

misschien wel een idee. Bitcoin short ik niet uit principe, maar shitcoins shorten is misschien wel een interessante. Nooit zo bij stil gestaan eigenlijk Ik ga eens ff kijken of ik dat ga doen. Lekker die poepmunt kapot maken
Nices, principes, iets wat ik afgelopen jaar in dit topic nog niet veel ben tegengekomen _/-\o_

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:52
de koekaraacha he, de koekaraacha.

• Skrunsies
  • Niet online
@DaWayne , correctie gepakt? Mooi, dan gaan we weer :P

• DaWayne
Skrunsies schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:46:
@DaWayne , correctie gepakt? Mooi, dan gaan we weer :P
Nah, eerste 25% van het plukje is teruggekocht op 33,21 dlr. ben er nog niet.

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

Nah, eerste 25% van het plukje is teruggekocht op 33,21 dlr. ben er nog niet.
-O-

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4U0Q_fJRIp8yl49noWJZuj2-L2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KywuT6wEawfR5dNRS9MXNN5p.png?f=fotoalbum_large

• DaWayne
ik zit er sowieso meer mee in mijn maag dat deel 1 van mijn plan, BTC naar de maan, niet heeft doorgepakt |:(

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HevUOGHxuu7Ch9We6aBm_h_TFaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YJvoBK5UkxqSp0KZLczru2ov.jpg?f=user_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

ik zit er sowieso meer mee in mijn maag dat deel 1 van mijn plan, BTC naar de maan, niet heeft doorgepakt |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2x3gEr2lp8whIO4u-i-YQPw7Hc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ri2YgIvzdLjfZVKlswQq5FHC.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Skrunsies
  • Niet online

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

gratis DOT en KSM, gratis parachains, gratis dikke gains a la "movr"
gratis miljonair worden 👍
Dit dus. Met of zonder interpunctie @knakworst... I don't care.

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/kGzZRj42QWYAAAAC/polkadot-dot.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Het is vloeken in de kerk, maar Shiba trekt toch echt Bitcoin omlaag nu :D

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbJqvSteB5HM9yO09Zs7sM4ly0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kj9a6a_lNuCVFFQyi29HY3la2vE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U3R8DsQQzdeFcpy0piHwA1t7.jpg?f=user_large

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irmOR6xmA7XlwLrhZuz5pTbtoxs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8zmaoULyKHDvZOj9M7jxZhNN.jpg?f=user_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Moest daarnet mijn smartwatch effe resetten.

In een split second heulemaal gelukkig…. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOc1506EISIP6656saSogCXao1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/omBetgGjH3A384G6QsTbYom8.jpg?f=fotoalbum_large

Duurde een halve minuut….. -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FW9RryDvSSu12AQQ3d2Le9NXCo0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJqKVcfVQWa1nEHoIZ5CbicR.jpg?f=fotoalbum_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Van 21 juli tot begin augustus hadden we toch wat twaalf/dertien groene candles in een rij? Toen kreeg je ook een pullback van een paar dagen. Van 42.5k naar 37.5k. Kan maar zo dat we nu na een flinke gain naar 55k 50k retesten als nieuwe bodem voor bitcoin. Kan is daarna vrolijk doortrekken naar 64k.

• Pelox
Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:10:
Van 21 juli tot begin augustus hadden we toch wat twaalf/dertien groene candles in een rij? Toen kreeg je ook een pullback van een paar dagen. Van 42.5k naar 37.5k. Kan maar zo dat we nu na een flinke gain naar 55k 50k retesten als nieuwe bodem voor bitcoin. Kan is daarna vrolijk doortrekken naar 64k 69k.

Zero.

• Joosie200
  • Niet online
Ben benieuwd welke babe @Verwijderd dan klaar heeft staan voor ons. Of worden het twee babes in 69 standje O-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:14:
[...]

Ben benieuwd welke babe @Verwijderd dan klaar heeft staan voor ons. Of worden het twee babes in 69 standje O-)
Wie vraagt krijgt een gedrocht, man, Elon...

• Joosie200
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

Wie vraagt krijgt een gedrocht, man, Elon...
Of een nieuwe doge/Shiba gewoon om te trollen :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:18:
[...]

Of een nieuwe doge/Shiba gewoon om te tollen :+
Dieren altijd +1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9icG7j6ud87sLX-2l8vdv_gw6gU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bmfHcKro2U8CVJDKaOMCLnXL.png?f=user_large

Overigens Shiba na daling opmerkelijk snel herstel.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 07-10-2021 17:21 ]

• Pelox
Eerst de 69k halen.. dan trek ik er symbolisch wat uit om een feestje te vieren. Misschien de slowchat bbq plannen na het behalen van de 69k :7

Duurt nu inmiddels wel heel lang.. wacht al 4 jaar op die bbq...

Zero.

• Joosie200
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:20:
[...]

Dieren altijd +1.

[Afbeelding]

Overigens Shiba na daling opmerkelijk snel herstel.
So spacen
Much thc
Because bitcoin got high, bitcoin got high, bitcoin got high

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:22:
Eerst de 69k halen.. dan trek ik er symbolisch wat uit om een feestje te vieren. Misschien de slowchat bbq plannen na het behalen van de 69k :7

Duurt nu inmiddels wel heel lang.. wacht al 4 jaar op de bbqq...
Hoeveel parkeerplaatsen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBR68kaXOaleyymd2E-79q-7weI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Osjt8EsFzyHHWa53N3WT7zWV.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Op 69k allemaal een flufje uitkeren en een dagje een lambo huren voor de meeting :Y)

Zal je zien dat @Verwijderd hem de vernieling in trapt na een dag hard werken op een normale werkdag.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 17:29 ]

Zero.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn nummerbord is SH-IB-69

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:46
anandus schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:30:
[...]

Mijn nummerbord is SH-IB-69
Grappig, die van mij:

MO-ON-21

• DaWayne
Joosie200 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:10:
Van 21 juli tot begin augustus hadden we toch wat twaalf/dertien groene candles in een rij? Toen kreeg je ook een pullback van een paar dagen. Van 42.5k naar 37.5k. Kan maar zo dat we nu na een flinke gain naar 55k 50k retesten als nieuwe bodem voor bitcoin. Kan is daarna vrolijk doortrekken naar 64k.
Ja hoor, als je wat moeilijke woorden als retest en pullback gebruikt, dan mag je wel over lagere koersen praten zonder dat je wordt vergeleken met een pinguïn.
Ik ga wel weer naar het moestuin topic. Net mijn peren, appels en pepers (EN DOT dus) geoogst . Ga wel effe ouwhoeren over sambal, Sriracha en chutney....

• Pelox
Thaam schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Grappig, die van mij:

MO-ON-21
Ik heb ST-FD-18 op mijn daihatsu cuore.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Thaam schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Grappig, die van mij:

MO-ON-21
Ode aan de nu.nl reaguurder.

BT-006-C

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
DOT is klaar om gelanceerd te worden? :D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DOT & KSM, heerlijke tech :D
Pagina: 1 ... 120 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!