oh gelukkig. kan even niet bij de koersen.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:34:
Wacht is -1% hourly al rekt tegenwoordig?
Ik word oud...
Ja, uiteindelijk met de wetenschap van nu toen er ook niet uit moeten gaan. Het zijn en blijven momentopnames.Pelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:24:
Leuk dat dot stijgt, maar dat is maar een paar procent van mij pf.. ondertussen is btc al weer bijna 2k gezakt tov gisteren. Gelukkig wel +13k tov vorige week
vrees dat zij succesvol weggepest is uit de sausage party (geen verwijzing naar @knakworst )
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
weggepest is ook weer wat overdreven...Wiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
vrees dat zij succesvol weggepest is uit de sausage party (geen verwijzing naar @knakworst )
Ik vroeg me al af waarom ze niet meer reageerde hier.Wiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
Blijkbaar iets gemist hiero.
Dus...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het benoemen van ongewenst gedrag (voor een groot gedeelte hier) is geen pesten.Wiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 07-10-2021 11:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat is alleen ter beoordeling van degene die het betreft...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zijn wacht gewoon op een onbewoond eiland op één van onze HODL'ersWiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
En dus ook niet aan jouWiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Dat is alleen ter beoordeling van degene die het betreft...
Waarom zou ik mijn dochter dan meenemen? ... O wacht...knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Zijn wacht gewoon op een onbewoond eiland op één van onze HODL'ers![]()
[Afbeelding]
Goeie, ik ga haar op dat eiland zetten zodat ze nooit in aanraking komt met jongens.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daarom zei ik 'vrees' (een vermoeden) en reageerde ik op jouw 'is' (een stelling). Maar goed, laten we nu niet opnieuw beginnen, ik vind het alleen maar opvallend dat ze 2 weken na haar laatste bericht nog op elke 2 pagina's genoemd wordt. Kon het niet laten om er nu toch eens op te reageren.
Dat laatste heb ik ook al een paar keer gezegd en @YES ook al, het is niet nodig om dat te vermelden als de koers omhoog gaat. Echter wegpesten vind ik een hard woord wat gewoon in dezen niet terecht is.Wiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Daarom zei ik 'vrees' (een vermoeden) en reageerde ik op jouw 'is' (een stelling). Maar goed, laten we nu niet opnieuw beginnen, ik vind het alleen maar opvallend dat ze 2 weken na haar laatste bericht nog op elke 2 pagina's genoemd wordt. Kon het niet laten om er nu toch eens op te reageren.
Sommigen kunnen alles negatief uitleggen. Laten we de schuld van alles en dus ook de afwezigheid van Pingo bij de Rabobank leggen, kunne wij het weer over 69k hebbenWiley99 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
@Pingo76 Alles in orde?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Simps. Omdat er een vrouw structureel irritant zat te doen is ze plotseling weggepest. JAAAAAAA HOOR.
Ze wist heel goed dat ze aan het trollen was, dan moet je ook gewoon kunnen incasseren.
Ze wist heel goed dat ze aan het trollen was, dan moet je ook gewoon kunnen incasseren.
[ Voor 3% gewijzigd door StevenzeN op 07-10-2021 12:05 ]
Inderdaad, maar ik vraag me wel af of het misschien maar een tijdelijke, onvermijdelijk pullback is i.v.m. de afwijking ten opzichte van de trend en we straks toch richting de 49% gaan (met als gevolg, alts zodadelijk alsnog door het putje), voor een alt season vanaf november tot januari. We gaan niet meer richting de 70% denk ik, er zal een nieuw 'normaal' niveau komen omdat ETH en alts (de grote projecten) nu eenmaal groter en volwassener worden.eldeegee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:49:
BtC.D neemt af, altjes komen tot leven .
Als die grafiek werkelijkheid wordt koop ik bitcoin voor Kerst dit jaariBasch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:05:
[...]
Inderdaad, maar ik vraag me wel af of het misschien maar een tijdelijke, onvermijdelijk pullback is i.v.m. de afwijking ten opzichte van de trend en we straks toch richting de 49% gaan (met als gevolg, alts zodadelijk alsnog door het putje), voor een alt season vanaf november tot januari. We gaan niet meer richting de 70% denk ik, er zal een nieuw 'normaal' niveau komen omdat ETH en alts (de grote projecten) nu eenmaal groter en volwassener worden.
[Afbeelding]
Hopium! Maar in het algemeen zeker slim natuurlijk, winst op alts pakken en terug in Bitcoin stoppen na een alt season.wian schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:08:
[...]
Als die grafiek werkelijkheid wordt koop ik bitcoin voor Kerst dit jaar
Snel, verkoop allemaal je crypto, we gaan goedkoper terugkopen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat denken jullie, gaat SafeMoon Wallet een comeback/nieuwe ATH opleveren voor SafeMoon ?
Dit is het baggertopic: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]Anakin_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:15:
Wat denken jullie, gaat SafeMoon Wallet een comeback/nieuwe ATH opleveren voor SafeMoon ?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee. Door het putje ermee.Anakin_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:15:
Het gaat pas echt goed met de alts als namen als Safemoon weer worden uitgesproken.
Antwoord op bovenstaande: Ja. Nee. Misschien. Ik sta nergens meer van te kijken. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Antwoord op bovenstaande: Ja. Nee. Misschien. Ik sta nergens meer van te kijken. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Ik denk dat in het Memecoin topic mensen rondhangen die die vraag beter kunnen beantwoorden eerlijk gezegd.Anakin_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:15:
Nee ben totaal niet bekend daarmee ( ik trade ook nooit) dca alleen in Bitcoin.YES schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:00:
[...]
Dat wat sarcasme is? Ben je bekend met de quote optie?
Dacht serieus dat je een grapje maakte dat je niet wist wat een dip was. Excuus 👍
We weten hier allemaal wel wat een dip is hoor:mentalozzie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:34:
[...]
Nee ben totaal niet bekend daarmee ( ik trade ook nooit) dca alleen in Bitcoin.
Dacht serieus dat je een grapje maakte dat je niet wist wat een dip was. Excuus 👍
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Huh, nu ben je toch wel sarcastisch hoop ik, ik ben in de war. Ik heb niets over een dip gezegd daar vandaar mijn opmerking over de quote optie want ik had geen idee op wie je nou reageerdementalozzie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:34:
[...]
Nee ben totaal niet bekend daarmee ( ik trade ook nooit) dca alleen in Bitcoin.
KOOP DAN!Ali Baba 1001 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:41:
[...]
We weten hier allemaal wel wat een dip is hoor:
[Afbeelding]
Ik heb ook nog een stapel LINK in de afgelopen beardip gekocht maar het ziet er inderdaad allemaal heel triest uit. Vooral als je naar LINK/ETH kijkt die vaak wordt gebruikt... al een jaar downhill. Ik weet nog dat onze grote vriend Benjamin Cowen in April of Mei een video had genaamd "Chainlink: Summer of Dreams" haha. Natuurlijk krijgt zo'n munt wat grotere tikken in een bear. Maar in principe is het een heel sterk project... toch?Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:11:
[...]
Ik raak LINK even niet meer aan totdat ik een succesvolle S/R flip in het BTC pair zie, zoals hieronder aangegeven. Zie ook het LINK/ETH pair, het ziet er gewoon vrij treurig uit. Eerst een confirmatie van een uitbraak, dan instappen is mijn tactiek
[Afbeelding]
Ik kwam deze tegen op TradingView.
/f/image/shFgmOmgs8jZ01zfBDRYDcGD.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ergens nog steeds hoop op een uitbraak.
ETH is sterker dan LINK, je moet LINK eerder vergelijken met BTC. maar je kan er ook prima op traden, zo heb ik heel lang ada/eth trading gedaan.Sluw schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:56:
[...]
Ik heb ook nog een stapel LINK in de afgelopen beardip gekocht maar het ziet er inderdaad allemaal heel triest uit. Vooral als je naar LINK/ETH kijkt die vaak wordt gebruikt... al een jaar downhill. Ik weet nog dat onze grote vriend Benjamin Cowen in April of Mei een video had genaamd "Chainlink: Summer of Dreams" haha. Natuurlijk krijgt zo'n munt wat grotere tikken in een bear. Maar in principe is het een heel sterk project... toch?![]()
Ik kwam deze tegen op TradingView.
[Afbeelding]
Ik heb ergens nog steeds hoop op een uitbraak.
moet je maar eens kijken in de grafiek van rond 16 mei op dagcurve; wat was easy trading 🙂
of ik nou ada vasthou of eth maakt mij niet zoveel uit, alleen zie je nu dat eth sterker is dan ada.
trouwens zijn er meer mensen hier die BETA gaat kopen met BNB op Binance morgen?
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2021 13:06 ]
nothing stops this train
Ook LINK/BTC ziet er zwakjes uit. Daytrading heb ik te weinig tijd voor en doe ik maar sporadisch. Maarja zowel op ETH als BTC zit de prijs in een grote falling wedge. Ik verwacht zelf dat ie er sterk uit gaat komen maar dat kan pas in december zijn als je naar die wedges kijkt.Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
ETH is sterker dan LINK, je moet LINK eerder vergelijken met BTC. maar je kan er ook prima op traden, zo heb ik heel lang ada/eth trading gedaan.
moet je maar eens kijken in de grafiek van rond 16 mei op dagcurve; wat was easy trading 🙂
of ik nou ada vasthou of eth maakt mij niet zoveel uit, alleen zie je nu dat eth sterker is dan ada.
Kan iedereen dat kopen? Dus niet via een launchpad of zoiets...wanta nders is het eigenlijk een no brainer toch?Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
ETH is sterker dan LINK, je moet LINK eerder vergelijken met BTC. maar je kan er ook prima op traden, zo heb ik heel lang ada/eth trading gedaan.
trouwens zijn er meer mensen hier die BETA gaat kopen met BNB op Binance morgen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Was het nou albert hein die kant en klaar pakket had van dit?>Ali Baba 1001 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:41:
[...]
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
personen die bnb hodlen kunnen dit kopen, je gemiddelde bnb per maand is de maximale wat je kan kopen. ik koop een klein deel maar ik hou wel natuurlijk 1 bnb in mijn hodl potje, de rest (wat niet veel is) koop ik BETAzwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:09:
[...]
Kan iedereen dat kopen? Dus niet via een launchpad of zoiets...wanta nders is het eigenlijk een no brainer toch?
nothing stops this train
Hopium voor de ETH hodlers:
iedereen doet toch alleen mee voor de tech who cares about price or rektMicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:12:
[YouTube: ETH Set To EXPLODE?? DON'T Miss This Report!! 🤓]
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:41:
[...]
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je je volledige hoeveelheid BNB commit, wordt daarvan niet alles gebruikt voor het omzetten naar BETA. Je krijgt BETA en een groot deel BNB terug. Hoeveel dan precies gebruikt wordt vind ik echter lastig te vinden.Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:11:
[...]
personen die bnb hodlen kunnen dit kopen, je gemiddelde bnb per maand is de maximale wat je kan kopen. ik koop een klein deel maar ik hou wel natuurlijk 1 bnb in mijn hodl potje, de rest (wat niet veel is) koop ik BETA
https://www.binance.com/e...8ce384c95a527f19dd30b7464
SHIB gaat nergens over, de big dump zou vast snel komen 👀
nothing stops this train
Deze is ook interessant (en heeft geen cringy introMicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:12:
[YouTube: ETH Set To EXPLODE?? DON'T Miss This Report!! 🤓]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Vergeet niet dat zoiets langer kan duren dan je denkt. $DOGE bleef ook maar gaanKol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:19:
SHIB gaat nergens over, de big dump zou vast snel komen 👀
Doge was veel te risky imo tenzij het een brainless hodl wasTominatie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:23:
[...]
Vergeet niet dat zoiets langer kan duren dan je denkt. $DOGE bleef ook maar gaan
Doge was in het verleden al in 2016 ofso flink gegaan, ging meteen weer omlaag, het is de grootste onzin coin
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 07-10-2021 13:24 ]
Eerder in deze thread heb ik er een hele dissertatie over geschrevenKol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je morgen 18:00 met je vinger boven de koopknop zit, ja. Anders zou ik wachten tot ergens volgende week. Zoek maar mijn dissertatie over bèta van eerder in deze draadzwembroek schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:09:
[...]
Kan iedereen dat kopen? Dus niet via een launchpad of zoiets...wanta nders is het eigenlijk een no brainer toch?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Krijg je trouwens beta als je bnb in de bnb vault hebt staan?
Verwijderd
A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:24:
[...]
Doge was veel te risky imo tenzij het een brainless hodl was
Doge was in het verleden al in 2016 ofso flink gegaan, ging meteen weer omlaag, het is de grootste onzin coin
:strip_exif()/f/image/Exj2Ck7ou6AGoUQY8s99m0jJ.png?f=user_large)
Godverdomme. Wat mooi.
Ik ben echt helemaal klaar met die hondenmunten. Mijn brein van een paar maanden terug kon deze nog enigszins recht lullen, maar nu ben ik er definitief klaar mee. Ik vind het irritante k*tmunten en hoop dat dat ze iedere participant keihard in een zwart gat opzuigen waar ze tot het eind der tijden gemarteld worden met Doge en Shiba memes.A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:24:
[...]
Doge was veel te risky imo tenzij het een brainless hodl was
https://opensea.io/seaart
Volgens mij is @Pelox nu bij de lambodealer.
Had jij niet enkele van die shiba's gekocht tijdens dipje in september?
Haha ja voor 50 dollar. En wat denk je dat ik daarmee gedaan heb? Precies. Verkocht voor 60 dollar.Masstje schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:41:
Volgens mij is @Pelox nu bij de lambodealer.
Ik kan die shitcoins nooit vasthouden.. geen idee waarom.. focus nu volledig op btc en eth en een kleine fluf dot.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 13:45 ]
Zero.
waar heb jij die lambo vandaan voor 60 dollarPelox schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Haha ja voor 50 dollar. En wat denk je dat ik daarmee gedaan heb? Precies. Verkocht voor 60 dollar.
Ik kan die shitcoins nooit vasthouden.. geen idee waarom.. focus nu volledig op btc en eth en een kleine fluf dot.
Weinig vertrouwen hier in shiba hoor ik wel haha.
Ik ben 4 dagen geleden goed ingestapt en blijf nu een keer zitten. Vorige keer dodge gemist en nu wil ik front row zitten
Ik ben 4 dagen geleden goed ingestapt en blijf nu een keer zitten. Vorige keer dodge gemist en nu wil ik front row zitten
Verwijderd
BTCST gaat ook lekker.
Had ik ook nog een aantal van om eens te experimenteren met staken via het een smartcontract in Trustwallet. Al vrij snel weer verkocht.
Is toen x10 gegaan in supply, net als de Tesla stonks. Dus had je 1 munt kreeg je automatisch 10.
Huidige waarde zou $700 representeren van destijds.
Maargoed daar hebben jullie natuurlijk niets aan verder.
Had ik ook nog een aantal van om eens te experimenteren met staken via het een smartcontract in Trustwallet. Al vrij snel weer verkocht.
Is toen x10 gegaan in supply, net als de Tesla stonks. Dus had je 1 munt kreeg je automatisch 10.
Huidige waarde zou $700 representeren van destijds.
Maargoed daar hebben jullie natuurlijk niets aan verder.
Tijd voor de NFT'senomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:38:
[...]
Ik ben echt helemaal klaar met die hondenmunten. Mijn brein van een paar maanden terug kon deze nog enigszins recht lullen, maar nu ben ik er definitief klaar mee. Ik vind het irritante k*tmunten en hoop dat dat ze iedere participant keihard in een zwart gat opzuigen waar ze tot het eind der tijden gemarteld worden met Doge en Shiba memes.
Gewoon van bol.commalarkan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
waar heb jij die lambo vandaan voor 60 dollar![]()
Zero.
Haha nice, ook echt precies voor 60 euro.
Nee, er is morgen een periode van een 4 uur waarin je moet committen, daarna blijft het nog een uurtje gelockt en krijg je je BETA en je deel BNB weer terug, dat kun je dan direct terug in de vault stoppen.roflexx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:30:
Krijg je trouwens beta als je bnb in de bnb vault hebt staan?
Ik moest dus nog wat bijleggen helaas..malarkan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:52:
[...]
Haha nice, ook echt precies voor 60 euro.![]()
Zero.
Verwijderd
Nou ik hoop dat jullie je huis kunnen afbetalen met SHIBA. Laten we eerlijk wezen, dat zou toch wel een prachtige grap zijn.
Ik vind het altijd lastig zulke muntjes. Ze pumpen echt als een gek maar zodra de sfeer in de markt omslaat zijn het ook de hardste dalers...
Ik blijf er daarom zelf liever van weg. Maar als je erin zit voor de gure pump is het uiteraard hartstikke mooi.
Ik vind het altijd lastig zulke muntjes. Ze pumpen echt als een gek maar zodra de sfeer in de markt omslaat zijn het ook de hardste dalers...
Ik blijf er daarom zelf liever van weg. Maar als je erin zit voor de gure pump is het uiteraard hartstikke mooi.
Het mooie zijn de gezichten bij de bank als je ze moet gaan uitleggen hoe je aan dat geld komt, nou heb al mijn spaargeld in die safe cum rocket coin gegooid op pancakeswap, daarna met de winst de fuck elon coin en daarna alles in shiba.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:57:
Nou ik hoop dat jullie je huis kunnen afbetalen met SHIBA. Laten we eerlijk wezen, dat zou toch wel een prachtige grap zijn.![]()
Nog iemand in BLOK ingestapt? Die gaat echt als een malle. Kan mogelijk nog X 3 of 4.
Een mooie symphony, Bitcoin die tussentijds even wacht om alts wat te gunnen.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:07:
Jammer dat het altseason al lijkt te beginnen.
Goed voor mijn shitcoins, slecht voor de run.
Hopen dat Bitcoin zich even herpakt.
Ach nee joh, dat is nog lang niet begonnen.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:07:
Zoals ik al zei, eerst maar eens terug naar niveau van een maand geleden, dan maar eens richting de oude ATH's en wellicht dan altseason.
Meeste alts staan nog ->40% van ATH
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 07-10-2021 14:14 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Dat zou lekker zijn... Heb weer prachtige shitcoins weten te vergaren in de dip, o.a. een plukje DOT.St@m schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Ach nee joh, dat is nog lang niet begonnen.
Zoals ik al zei, eerst maar eens terug naar niveau van een maand geleden, dan maar eens richting de oude ATH's en wellicht dan altseason.
$35 stond mijn sell, heb hem eerst maar weg gehaald.
Hebzucht enzo. Ben aan een traden voor een nieuwe hopiumpijp.
Yes , op 0,006 . Einde is nu nog niet in zich inderdaad. Ik pak er straks wel even mijn inleg uit.spacer schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:08:
Nog iemand in BLOK ingestapt? Die gaat echt als een malle. Kan mogelijk nog X 3 of 4.
Bullish voor Terra ($LUNA): voorstel om IBC (inter blockchain communication) te enablen. IBC maakt het mogelijk om via de Cosmos ($ATOM) Hub met andere blockchains te interconnecten. Een gevolg zou zijn dat er permissionless transacties gedaan kunnen worden van tokens van de ene chain naar de andere.
https://agora.terra.money...enable-ibc-for-terra/2146
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik houd hem ook in de gaten. Als Celr nou even naar zijn ATH terug gaat of iets daarboven dan ga ik mijn PF her indelen. Dan is LUNA een kandidaat.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:17:
Bullish voor Terra ($LUNA): voorstel om IBC (inter blockchain communication) te enablen. IBC maakt het mogelijk om via de Cosmos ($ATOM) Hub met andere blockchains te interconnecten. Een gevolg zou zijn dat er permissionless transacties gedaan kunnen worden van tokens van de ene chain naar de andere.
Thanks klopt.Ngangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:18:
[...]
Duimpje up voor je avatar, volgens mij uit D3?
Succes met Shib btw.
En dank, je succes heeft geholpen. Wat een gekke tijden om in te leven
Zonder dollen, ik denk dat SHIB de marketcap van Doge kan verslaan.
Waarom denk jij dat?BastiaanNL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Thanks klopt.
En dank, je succes heeft geholpen. Wat een gekke tijden om in te leven![]()
Daar geloof ik ook wel in dat het uiteindelijk die kant op gaat. Maar de kans dat een whale nu op de sell knop drukt na bijna 400% wordt met de minuut groter.BastiaanNL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
De whale die vorige week een paar trillion van die Shiba heeft gekocht en daardoor deze fomo heeft aangewakkerd lacht het laatst. Hoop dat jullie nog snel winst kunnen pakken voordat deze gast op de sell knop drukt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk dat Sinterklaas bestaat.BastiaanNL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Thanks klopt.
En dank, je succes heeft geholpen. Wat een gekke tijden om in te leven![]()
Verwijderd
Als ik die whale was zou ik lekker kleine beetjes traden tijdens hoog volume pumps.
Als je biljoenen van die dingen hebt ga je dat toch niet in 1 keer marktdumpen zodat je het complete orderboek leegragt en daarmee de koers kapot maakt, sentiment en momentum verkracht en je gemiddelde verkoopprijs drastisch verlaagt? Beetje je eigen ruiten ingooien.
Maargoed ik ben geen whale dusja... Wat weet ik ervan.
Als je biljoenen van die dingen hebt ga je dat toch niet in 1 keer marktdumpen zodat je het complete orderboek leegragt en daarmee de koers kapot maakt, sentiment en momentum verkracht en je gemiddelde verkoopprijs drastisch verlaagt? Beetje je eigen ruiten ingooien.
Maargoed ik ben geen whale dusja... Wat weet ik ervan.
Nee, maar toevallig net een interessant fundamental analysis stuk over gelezen. Blijkbaar komt er ook weer een belangrijke update aan. Chart ziet er trouwens interessant uit. Mogelijke entry is een succesvolle test & claim van de neergaande trendlijn.Chaes schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:55:
Zitten er hier nog mensen in NEAR?
ja die zakt vanzelf helemaal door de grond.....binnen een weekVis schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:31:
De whale die vorige week een paar trillion van die Shiba heeft gekocht en daardoor deze fomo heeft aangewakkerd lacht het laatst. Hoop dat jullie nog snel winst kunnen pakken voordat deze gast op de sell knop drukt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Begrijp ik de beta launchpad op Binance zo goed?
- Je commit BNB gedurende die 4u periode
- Paar uur later krijg je alle BNB direct terug + BETA shitcoins
- Oftewel, het kost je niks uiteindelijk...?
Ga jij nog een level shorten (bijv. bij een mislukte flip van ~55.5) of kijk je het even aan zo?anti elppa schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:38:
[...]
ja die zakt vanzelf helemaal door de grond.....binnen een week
Volgens mij valt het wel mee, met de dikke BTC pumps de afgelopen dagen liepen de alts een beetje leeg of stonden stil. Nu trekken ze een beetje bij maar als je uitzoomt en naar de afgelopen maand kijkt is het bij de meeste alts niet echt indrukwekkend.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:07:
Ja zo lees ik het ook, want bij de vorige stond er een omrekentabel bij. deze keer staat er eigenlijk weinig info bij om het op te baseren. ik zie wel dat BETA 0.06 dollar is, maar niet welke berekening ze gebruiken voor het omrekenen naar hoeveel het kost om te ontvangen.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:45:
wanneer gaat die open?
Alts hebben echt nog wel een lange weg te gaan hoor. Stabiliseren een beetje, niet meer dan dat.Sluw schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Volgens mij valt het wel mee, met de dikke BTC pumps de afgelopen dagen liepen de alts een beetje leeg of stonden stil. Nu trekken ze een beetje bij maar als je uitzoomt en naar de afgelopen maand kijkt is het bij de meeste alts niet echt indrukwekkend.
Je krijgt een heeeeel klein beetje minder bnb terug, je betaalt omgerekend 6 dollarcent per Beta. Waarschijnlijk is de initiële koers een stuk hoger dan 6 cent dus ik zeg doen.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:45:
Subscription Period 2021-10-08 06:00 AM (UTC) to 2021-10-08 10:00 AM (UTC)malarkan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Ja zo lees ik het ook, want bij de vorige stond er een omrekentabel bij. deze keer staat er eigenlijk weinig info bij om het op te baseren. ik zie wel dat BETA 0.06 dollar is, maar niet welke berekening ze gebruiken voor het omrekenen naar hoeveel het kost om te ontvangen.
wanneer gaat die open?
Final Token Distribution 2021-10-08 11:00 AM (UTC): Your final token allocation will be calculated and the corresponding BNB will be deducted from your already-locked BNB amount. Once deducted, your BETA and BNB tokens will both be transferred to your spot wallet.
https://www.binance.com/e...58fca417a9da6974e8c294d83
Verwijderd
Je commit je BNB. Afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers mag je ruilen, er is slechts een beperkt aantal BETA voor de launchpad sale. Die wordt procentueel verdeeld over de deelnemers, tenzij 1 van de kopers zijn hardcap raakt.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:45:
Kans is dus bizar groot dat je niet de gelegenheid krijgt om je volledige aantal BNB te ruilen voor BETA.
Het aantal dat je wel kunt ruilen wordt afgetrokken van de door jouw comitted hoeveelheid BNB.
Dus bijvoorbeeld:
- je commit 50 BNB.
- je mag voor 0.5 BNB omruilen
- je krijgt voor 0.5 BNB aan BETA en 49.5 BNB terug.
Letterlijk niks slims op te antwoorden
Rumeur - Robin Hood heeft vorige week liquiditeit gekocht;
Elon twittert - alles gerelateerd aan die beste man doet gekke dingen met crypto's;
Shiba heeft een platform en breidt uit, lijken afspraken medium na te komen, beter dan niks. Al schijnt staking niet veel op te leveren.
Als je naar de community kijkt, en market cap net boven 10 miljard, kan nog veel hoger =)
Hmm dan zal de omrekentabel wel op die 0.06 gebaseerd worden tov de koers van BNB op het moment dat hij open gaat? Zoals @knakworst ook net zegt.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Subscription Period 2021-10-08 06:00 AM (UTC) to 2021-10-08 10:00 AM (UTC)
Final Token Distribution 2021-10-08 11:00 AM (UTC): Your final token allocation will be calculated and the corresponding BNB will be deducted from your already-locked BNB amount. Once deducted, your BETA and BNB tokens will both be transferred to your spot wallet.
Je vergeet nog: Omdat Bullmarkt + any alt maan.BastiaanNL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Letterlijk niks slims op te antwoorden. Neem mijn woorden ook niet als advies. Investeer alleen wat je echt kan missen.
Rumeur - Robin Hood heeft vorige week liquiditeit gekocht;
Elon twittert - alles gerelateerd aan die beste man doet gekke dingen met crypto's;
Shiba heeft een platform en breidt uit, lijken afspraken medium na te komen, beter dan niks. Al schijnt staking niet veel op te leveren.
Als je naar de community kijkt, en market cap net boven 10 miljard, kan nog veel hoger =)
Dus morgenvroeg tussen 8u en 12u Nederlandse tijd.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Subscription Period 2021-10-08 06:00 AM (UTC) to 2021-10-08 10:00 AM (UTC)
Kost me best veel tijd om dit forum bij te houden
Verwijderd
Ja vet kut.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:56:
[...]
Dus morgenvroeg tussen 8u en 12u Nederlandse tijd.
Kom om 6 uur uit de nachtdienst
Weet nog niet of ik opblijf om mee te doen. Zal in mijn geval waarschijnlijk weer centenwerk worden.
Meer beta voor ons beschikbaarVerwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:58:
[...]
Ja vet kut.
Kom om 6 uur uit de nachtdienst![]()
Weet nog niet of ik opblijf om mee te doen. Zal in mijn geval waarschijnlijk weer centenwerk worden.
3 cent winst in plaats van 2 cent
Verwijderd
Hmm nu heb ik FOHO. Fear Of Helping Others.knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:05:
[...]
Meer beta voor ons beschikbaar![]()
![]()
![]()
3 cent winst in plaats van 2 cent
Toch maar wakker blijven dan?
grote kans dat het hoger dan 0.06 ligt toch?malarkan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Hmm dan zal de omrekentabel wel op die 0.06 gebaseerd worden tov de koers van BNB op het moment dat hij open gaat? Zoals @knakworst ook net zegt.
dus gratis bnb mocht je direct bij launch verkopen 🙃
of verkopen voor btc of eth, ga dat eerder doen als die pairings beschikbaar zijn bij launch
nothing stops this train
Oei, conservatieve houding.
Wanneer gaan ze failliet/overstag?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LwRTIM7HFHFFL8c0aEUF6F01.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/A1nGLZzAVxCxOlWU5fsom5tl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X6FFqzNsgstXr5IqaBbN0cDj.jpg?f=fotoalbum_large)