Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Welke mail?Vibravis schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:27:
[...]
Ik zit met hetzelfde maar ik blijf bij DOT. Vanmorgen de eerste mail gekregen vanuit de parachain inschrijving. Het zal allemaal niet lang meer gaan duren dus ik blijf lekker zitten en ga pas verkopen als we richting de $100 gaan.
https://opensea.io/seaart
Van acala, dat is een crowdloan project waar je je al voor aan kon melden
De auctions gaan denk ik snel aangekondigd worden. Gavin Wood himself komt de laatste tijd steeds vaker uit zijn codeer-grot (© @Mooody) met interviews e.d. dus de marketingmachine is begonnen.MrKennedy1985 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:24:
Ik zit een beetje met de vraag wat te doen met DOT. Kan mijn flufje wellicht tijdelijk beter even in BTC zetten maar ben anderzijds weer wat bang dat die auctions straks definitief aangekondigd worden en de prijs dan vliegt. Als je daar te laat bij bent mis je een heel stuk van de boot.
Weet zelf nog niet of ik ga meedoen en zo ja met hoeveel. Lange lockup-periode in veel gevallen.
Oh, je bedoelt de mail 'Countdown to the Acala crowdloan'. Over het event op 12 oktober. Komt inderdaad dichtbij.MrKennedy1985 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Van acala, dat is een crowdloan project waar je je al voor aan kon melden
Was al door de waitlist heen, 10% extra dus. Inschrijven kan nog steeds.
[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 07-10-2021 08:56 ]
Ik had een Limit Sell order geplaatst voor als de coin volledig crasht...
nu heeft die hem dus verkocht terwijl hij heel iets later weer naar zijn oude niveau en verder omhoog steeg.
Lijkt wel een bug waardoor de boel dus veel te goedkoop is verkocht
Dat heet gewoon een dipNL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
Wat is er toch om 06:12 gebeurt op Bitvavo met Shiba....
nu heeft die hem dus verkocht terwijl hij heel iets later weer naar zijn oude niveau en verder omhoog steeg.
Denk dat er ook relatief weinig handelaren wereldwijd Bitvavo gebruiken, en nog minder voor Shiba. Dus de kans op schommelingen is dan ook groter.
De flashcrash, moet je altijd 1 keer meemaken. Risico van het vak (neem aan dat je een stoplimit bedoelt). Bij relatief dunne orderboeken is dit altijd een risico.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
Dat wat sarcasme is? Ben je bekend met de quote optie?mentalozzie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:59:
Hoop dat het sarcasme is maar not sure 🤣
Dat is nog een nadeel van kleine exchanges = kleine orderboeken. Stop losses zijn riskant. Er hoeft maar 1 whaleNL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
Ik heb het op andere coins ook wel eens gezien, heeft inderdaad met het volume en orderboek te maken.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 07-10-2021 09:03 ]
Maktub
Helder, dank,enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:00:
[...]
Dat is nog een nadeel van kleine exchanges = kleine orderboeken. Stop losses zijn riskant. Er hoeft maar 1 shakete kopen en die vreet al je coins op, en dan krijg je zo'n smerige wick naar beneden.
dan toch maar overhevelen naar Binance...Gaat (gelukkig) maar om enkele tientjes, maar zou lullig zijn als je er met grotere getalen in zit.
Gewoon geen stoplimits plaatsen. Handmatig verkopen met limitorders werkt prima op Bitvavo.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Helder, dank,
dan toch maar overhevelen naar Binance...Gaat (gelukkig) maar om enkele tientjes, maar zou lullig zijn als je er met grotere getalen in zit.
Verder kun je die wicks ook in je voordeel gebruiken, heb al een aantal keer 20%+ onder de marktprijs kunnen kopen in de afgelopen maanden. Lage buyorders zetten en een beetje geluk hebben.
Daarom was ik eerder aan het klagen dat Bitvavo zoveel shitcoins heeft toegevoegd. Een betere manier om tot een solide exchange uit te groeien is door een beperkt kwalitatief aanbod met goed gevulde orderboeken aan te bieden.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:01:
[...]
Helder, dank,
Los van op welke exchange je zit, zelfs op Binance zijn er shitcoins met zwakke orderboeken. Check dus eerst of het orderboek en dus het volume solide is. Anders überhaupt niet met stop losses werken.
Klopt, daarvoor kun je Bitvavo lekker misbruiken.BTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:03:
[...]
Verder kun je die wicks ook in je voordeel gebruiken, heb al een aantal keer 20%+ onder de marktprijs kunnen kopen in de afgelopen maanden. Lage buyorders zetten en een beetje geluk hebben.
Groot deel van de clientèle wil juist de meest gure munten gelist zien, hoog Henk en Ingrid gehalte op Bitvavo. De relatief hoge fee en dunne orderboeken houden de meeste grote traders weg.enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:05:
[...]
Daarom was ik eerder aan het klagen dat Bitvavo zoveel shitcoins heeft toegevoegd. Een betere manier om tot een solide exchange uit te groeien is door een beperkt kwalitatief aanbod met goed gevulde orderboeken aan te bieden.
Los van op welke exchange je zit, zelfs op Binance zijn er shitcoins met zwakke orderboeken. Check dus eerst of het orderboek en dus het volume solide is. Anders überhaupt niet met stop losses werken.
Shiba heeft 2x het volume van BTC op Bitvavo, dan weet je het wel.
Voor mij werkt Bitvavo prima, ik hodl het meest van de tijd en bij grote prijsactie is het nog steeds prima traden ondanks de wat hogere fee. Verder is het mijn fiat on/off ramp (vertrouw ze meer mijn mijn persoonlijke gegevens dan CZ).
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-10-2021 09:09 ]
Binnen minder dan 24 uur 3 miljard aan TVL - denkelijk een nieuw record in de DAPP wereld.
De enorme vraag naar FTM en de supply squeezes op de exchanges zorgde voor bizarre taferelen, onder andere de FTM gas fees stegen tijdelijk de pan uit naar BSC+ niveau.
Er is nog steeds de verwachting dat Geist of gaat corrigeren of een rug is, alhoewel er steeds meer signalen zijn dat Geist gebacked is door de Fantom Foundation of iig (ex) core members van de foundation. Hoe dan ook, what comes up so dramatically must come down 98% van de gevallen.
Ik verwacht dan ook een (tijdelijke) correctie in de prijs van FTM na de enorme piek vandaag.
Als je als exchange een reputatie wil opbouwen is dit niet de juiste weg.BTC100K2021 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:07:
[...]
Groot deel van de clientèle wil juist de meest gure munten gelist zien, hoog Henk en Ingrid gehalte op Bitvavo. De relatief hoge fee en dunne orderboeken houden de meeste grote traders weg.
Shiba heeft 2x het volume van BTC op Bitvavo, dan weet je het wel.
Voor mij werkt Bitvavo prima, ik hodl het meest van de tijd en bij grote prijsactie is het nog steeds prima traden ondanks de wat hogere fee. Verder is het mijn fiat on/off ramp (vertrouw ze meer mijn mijn persoonlijke gegevens dan CZ).
Zo heeft het ook geen zin om als eenmanszaak een webshop met het assortiment van Amazon op te starten en met teleurgestelde klanten te zitten omdat je het niet kunt waarmaken.
Overigens heb ik een flufje op Bitvavo om de boel te misbruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 07-10-2021 09:17 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
:strip_exif()/f/image/baLYgqTXTtQtm6APBJ6x2BNH.jpg?f=fotoalbum_large)
wow dat was een mooie buy-order geweest, vanavond na me werk maar eens instellen voor een mooie dip 👀
nothing stops this train
Flashcrash!Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:18:
[...]
[Afbeelding]
wow dat was een mooie buy-order geweest, vanavond na me werk maar eens instellen voor een mooie dip 👀
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Door een soortgelijk voorval ben ik bij ze weg gegaan, weet jouw situatie niet echt, maar de koers deed daar compleet iets anders dan op alle andere exchanges, echt een afwijking van 20% ofzo.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
Oh zie nu die flashcrash hierboven, maar dat was toen niet zo, dus dit is een ander geval.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 07-10-2021 09:21 ]
Eigenlijk moet je op Bitvavo bij elke shitcoin een flufje aan lage buyorders zetten. Moet je wel elke dag/week bijstellen... Zou zomaar een succesvolle strategie kunnen zijn.Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:18:
[...]
[Afbeelding]
NOOIT met limit sell orders werken op een platform als Bitvavo. Veel te dunne orderboeken. Sowieso heb ik een hekel aan limit sell orders, gegarandeerde buy high sell low strategie, ik houd het liever in eigen hand. Dan maar all-in REKT bagholder.NL_Scratch schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:56:
Die staan er altijd meteen op, die "2e code" verkeerd ingevuld?StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:21:
Gistermiddag om 13:00 via Bitvavo een XLM transfer naar Binance gedaan, nog niet binnen.
Moet je wel fiat aanhouden wat je anders in BTC had kunnen stoppenenomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:21:
[...]
Eigenlijk moet je op Bitvavo bij elke shitcoin een flufje aan lage buyorders zetten. Moet je wel elke dag/week bijstellen... Zou zomaar een succesvolle strategie kunnen zijn.
Nope, heb al een paar keer langer dan dit moeten wachten tho. Voor mij is het slechts 1 of 2x direct geweest.JDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:22:
[...]
Die staan er altijd meteen op, die "2e code" verkeerd ingevuld?
Check vooral het whitepaper (o.a. buybackgarantie na een jaar!).
DeFI 2.0
Oh, nja weken geleden was het wel direct.StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Nope, heb al een paar keer langer dan dit moeten wachten tho. Voor mij is het slechts 1 of 2x direct geweest.
Dan hebben ze het nog goed. Bij mij krijgen ze dagelijks blaashesp en schuifkaas tussen hun ene sneetje brood. Ik geef ze iedere maand enkele van die magische munten als zakgeld, uiteraard de bags die niets meer waard zijn. Van mijn BTC blijven ze duidelijk af.Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:22:
[...]
Viel best wel mee om heel eerlijk te zijn.
Heb het ook maar half ingevuld eigenlijk, zit in 12 leveraged long posities en 19 shitcoin trades en het eten van de kinderen brand aan.
Had het dan in de papierversnipperaar gedaan, puur voor het effect van deze stoere fotoknakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Moet je wel fiat aanhouden wat je anders in BTC had kunnen stoppen
[Afbeelding]
Er is zo ontzettend veel fiat in de wereld, en dan pleur je nou net deze goedbedrukte briefjes in de prullenbak?knakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Moet je wel fiat aanhouden wat je anders in BTC had kunnen stoppen
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Laat dat nou net een deel van mijn strategie zijn. Echter kies je altijd de verkeerde, of pak je ze op de weg naar beneden op voor te veel geldenomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:21:
[...]
Eigenlijk moet je op Bitvavo bij elke shitcoin een flufje aan lage buyorders zetten. Moet je wel elke dag/week bijstellen... Zou zomaar een succesvolle strategie kunnen zijn.
When doom
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Blijkbaar een NFT sale ofzo. Niet verwacht dat dat zo'n pump kan veroorzaken. Zelfs BNB lijkt meegezogen te worden.
Edit: en alle NFT's zijn verkocht, Cake stort weer in...
[ Voor 120% gewijzigd door knakworst op 07-10-2021 10:05 ]
In België is dat zeker weten strafbaar. Nu woon ik gelukkig in NederlandJDx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:25:
[...]
Had het dan in de papierversnipperaar gedaan, puur voor het effect van deze stoere foto
Iemand die weet of het daar wel mag, het moedwillig verminken van bankbiljetten?
Spoiler: ze zijn na de foto gered uit de trashcan en circuleren in het inflatoire circuitRichh schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:26:
[...]
Er is zo ontzettend veel fiat in de wereld, en dan pleur je nou net deze goedbedrukte briefjes in de prullenbak?
Ik wacht ook op de dip, die wellicht nooit zal komen.Richh schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:37:
Gisteravond dus een fluf verkocht, we staan nu maar 1% lager![]()
When doom
Maar het is toch donderdag..
Zero.

Oh boy. Klink als één grote natte droom van Madelon Vos. Hebben vrouwmenschen dat eigenlijk
Anyways, kan het nog bullisher voor BTC?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zal er geen plaatjes van posten maar die bestaan ook in het groen.Skybullet schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:51:
dildo donderdag toch ?
Jazeker. Bijvoorbeeld:Gelukszoekr schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:56:
Beurzen down, Inflatiecijfers hoog, Energieprijzen killing.
[Afbeelding]
Oh boy. Klink als één grote natte droom van Madelon Vos. Hebben vrouwmenschen dat eigenlijk![]()
Tesla die aankondigt btc weer te accepteren.
Groot Amerikaans bedrijf dat btc koopt om op balans te zetten.
Amazon of Walmart die bevestigen crypto te accepteren.
Dan is ath snel bereikt.
Bij mij is vrijwel altijd snel (binnen 10min) maar vorige week was het een keer iets meer dan een uur. Even zitten knijpen dat ik te snel was geweest met copy/paste maar kwam toch goed...StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Nope, heb al een paar keer langer dan dit moeten wachten tho. Voor mij is het slechts 1 of 2x direct geweest.
Bijna een dag vind ik ook wel vreemd.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat een groot bedrijf Bitcoin gaat accepteren is gesjoemel in de marge. De echte klappers gaan natuurlijk komen als massaal het vertrouwen in de dollar weg is nadat men doorkrijgt dat je dollars nogal snel devalueren. Dat is misschien nog niet aan de orde, en geeft als het zover komt een scala aan ernstige problemen. Maar Bitcoin zou daar maar zo een grote slag door kunnen slaanknakworst schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Jazeker. Bijvoorbeeld:
Tesla die aankondigt btc weer te accepteren.
Groot Amerikaans bedrijf dat btc koopt om op balans te zetten.
Amazon of Walmart die bevestigen crypto te accepteren.
Dan is ath snel bereikt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Naar mijn mening is dit de toekomst van vrije en onafhankelijke journalistiek.
Ik heb het hier (en in het NK topic) al eerder gezegd en zal het nog een keer zeggen: wees nou niet té vroeg té enthousiast. Ja, het is hartstikke mooi dat we nu een ontzettend sterke BTC zien zich die ogenschijnljik niets aantrekt van wat er gebeurt op diverse legacy markten. Maar van een definitieve decoupling is echt nog geen sprake. Met equities die het moeilijk hebben kan ik me nog voorstellen dat er een tijdelijke "vlucht naar rendement" is. Maar aanhoudende inflatie (niet louter door hoge gas- & andere commodityprijzen) en sterk afnemende koopkracht zijn een reëel gevaar waarvan we de uitwerking nog moeten meemaken.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Oh boy. Klink als één grote natte droom van Madelon Vos. Hebben vrouwmenschen dat eigenlijk![]()
Houd ook in gedachten dat een eventuele échte crash (hiermee bedoel ik meer dan een -10% daily op een toonaangevende beursindex) alles met zich mee sleurt, zij het tijdelijk. Met alles wat er nu speelt. is het wat mij betreft handig om enigszins aan risicomanagement te doen en te anticiperen op een dergelijk event. Denk aan Evergrande, US debt ceiling, Fed tapering, treasury yields die stijgen (nu ook in Europa), regulering van crypto, et cetera.
Ik ben bullish op de middellange en lange termijn en geloof in een 100k BTC binnen nu en een jaar, maar ik houd m'n hart vast voor alle moonboys die zonder enige nuance hun hele spaarrekening en hun schoonmoeder op BTC inzetten omdat BitBoy zegt dat we binnen een week of twee op 100k+ zitten.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja die hebben dat ook. Alleen is dat wat natter dan van ons denk ikGelukszoekr schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Helemaal eens ja. Hoge treasury yields gaan (in ieder geval historisch gezien) wel gepaard met hogere cryptoprijzen, dus dat is nog wel een positieve ontwikkeling.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:17:
[...]
Ik heb het hier (en in het NK topic) al eerder gezegd en zal het nog een keer zeggen: wees nou niet té vroeg té enthousiast. Ja, het is hartstikke mooi dat we nu een ontzettend sterke BTC zien zich die ogenschijnljik niets aantrekt van wat er gebeurt op diverse legacy markten. Maar van een definitieve decoupling is echt nog geen sprake. Met equities die het moeilijk hebben kan ik me nog voorstellen dat er een tijdelijke "vlucht naar rendement" is. Maar aanhoudende inflatie (niet louter door hoge gas- & andere commodityprijzen) en sterk afnemende koopkracht zijn een reëel gevaar waarvan we de uitwerking nog moeten meemaken.
Houd ook in gedachten dat een eventuele échte crash (hiermee bedoel ik meer dan een -10% daily op een toonaangevende beursindex) alles met zich mee sleurt, zij het tijdelijk. Met alles wat er nu speelt. is het wat mij betreft handig om enigszins aan risicomanagement te doen en te anticiperen op een dergelijk event. Denk aan Evergrande, US debt ceiling, Fed tapering, treasury yields die stijgen (nu ook in Europa), regulering van crypto, et cetera.
Ik ben bullish op de middellange en lange termijn en geloof in een 100k BTC binnen nu en een jaar, maar ik houd m'n hart vast voor alle moonboys die zonder enige nuance hun hele spaarrekening en hun schoonmoeder op BTC inzetten omdat BitBoy zegt dat we binnen een week of twee op 100k+ zitten.
Schoonmoeder inzetten op BTC? No way, zit ik volgend jaar opgescheept met twee schoonmoedersJedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:17:
[...]
Ik heb het hier (en in het NK topic) al eerder gezegd en zal het nog een keer zeggen: wees nou niet té vroeg té enthousiast. Ja, het is hartstikke mooi dat we nu een ontzettend sterke BTC zien zich die ogenschijnljik niets aantrekt van wat er gebeurt op diverse legacy markten. Maar van een definitieve decoupling is echt nog geen sprake. Met equities die het moeilijk hebben kan ik me nog voorstellen dat er een tijdelijke "vlucht naar rendement" is. Maar aanhoudende inflatie (niet louter door hoge gas- & andere commodityprijzen) en sterk afnemende koopkracht zijn een reëel gevaar waarvan we de uitwerking nog moeten meemaken.
Mooi, twee keer zoveel gains als je ze inzet op BTC.FSC_87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Schoonmoeder inzetten op BTC? No way, zit ik volgend jaar opgescheept met twee schoonmoeders
Zonder gekheid, heb ik ook eens gehad.
Maktub
Heb niet het idee dat dit meebeweegt met de bicbois.
En ik doe zeker niet mee aan buy high sell low, dus blijf ik lekker bagholder
Zal wel weer inzakken en dan naar de top! Ik wacht nog op de 100k
FOMO is hard....
[ Voor 14% gewijzigd door MaStar op 07-10-2021 10:38 ]
Mooie reflectie. Echter => FOMO is hard.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:17:
[...]
Als het in dec op 100k staat en PlanB klopt mis je nu giga de boot als je voorzichtig doet
Wil je snelle winst of wil je het langere tijd laten staan als investering?MaStar schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:35:
Gisteravond, ondanks mijn motto "Buy the dip"- toch weer een investering gedaan in BTC.FOMO
![]()
Voel me schuldig....
MaStar schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:35:
Gisteravond, ondanks mijn motto "Buy the dip"- toch weer een investering gedaan in BTC.FOMO
![]()
Voel me schuldig....
Langere tijd laten staan als investering. Ik verkoop niet. Maar wil wel 'meeliften' op de groei van bijvoorbeeld Bitcoin. Met hoe meer % je erin zit, hoe meer rendement uiteindelijk in verhouding...wian schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Wil je snelle winst of wil je het langere tijd laten staan als investering?
0.10 BTC of 1 BTC hebben maakt op dit soort bedragen en straks richting de 100k echt een verschil....
[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 07-10-2021 10:39 ]
Een financiele crash zoals @Jedi_Pimp die beschrijft is even goed mogelijk (ik geloof dat de kans daarop veel groter is) en als dat gebeurd zal dat crypto niet ongemoeid laten.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nou hup naar de Bruna jijsjorremans schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:47:
DOT zet ondertussen ook weer een leuke sprint in!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Go DOT!sjorremans schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:47:
DOT zet ondertussen ook weer een leuke sprint in!
Trouwens ook: Go CELR!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oja en DOT MOON! Morgen $300!
[ Voor 13% gewijzigd door Veertien14 op 07-10-2021 10:51 ]
Sowieso.. Ik denk vaker terug aan de what if's bij dingen die ik te vroeg heb verkocht dan bij dingen die ik te laat heb verkocht.Veertien14 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:51:
Daarom altijd t advies: pak tijdig je winsr voordat de beer je geld opeet. Al heb ik daar ook veel moeite mee.
Tja, timing, thinking and toeval, dat heb je nodig.AlterBridge schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:58:
[...]
Ja HOT was mijn kennismaking. 12 april op €0.016531 xD Nog een klein DCA momentje op €0.007 tijdens de 19 mei dip. Maar helaas bij €0.008 nu nog flink onder water
Timing he!
Ik heb ook een aantal munten die nog steeds dieprood staan. Gelukkig alleen flufjes. Ik verdomd het die te verkopen en DCA-en vind k ze niet waard. Maar staking werkt dan weer prima. Zo kruipen ze langzaam vanzelf uit het dal
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit gaat ook een mooie airdrop opleveren voor EPS stakers op BSC, en veCRV en CVX holdersmajic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:13:
Leuke happenings in Crypto - Geist, een Aave-clone voor Fantom is gisteren gelaunched.
Binnen minder dan 24 uur 3 miljard aan TVL - denkelijk een nieuw record in de DAPP wereld.
De enorme vraag naar FTM en de supply squeezes op de exchanges zorgde voor bizarre taferelen, onder andere de FTM gas fees stegen tijdelijk de pan uit naar BSC+ niveau.
Er is nog steeds de verwachting dat Geist of gaat corrigeren of een rug is, alhoewel er steeds meer signalen zijn dat Geist gebacked is door de Fantom Foundation of iig (ex) core members van de foundation. Hoe dan ook, what comes up so dramatically must come down 98% van de gevallen.
Ik verwacht dan ook een (tijdelijke) correctie in de prijs van FTM na de enorme piek vandaag.
[Afbeelding]
Diep van binnen ben ik dan te gierig en moet ik mezelf echt vertellen dat winst winst is. Ik hoef niet vandaag rijk te worden. Morgen is ook goed.
Dit had ik even moeten weten vóórdat ik mijn FTM positie gisteren flink verkleindemajic schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:13:
Leuke happenings in Crypto - Geist, een Aave-clone voor Fantom is gisteren gelaunched.
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
DOT gaat zeker nu nonstop naar de $169!
nothing stops this train
Ach, voordat het allemaal weer op niveau is van half september moet het nog even.
En voordat ATH's in de buurt komen moeten we nog heeeeel lang
[ Voor 59% gewijzigd door St@m op 07-10-2021 11:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zeg daneldeegee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:01:
Zag dat btc.d vanmorgen aan het afnemen was. Mijn winst op tijd even verdeeld over wat altjes, en wat zien we nu gebeuren? 🙋
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2021 11:04 ]
nothing stops this train
BTC pair? Ik zit even te kijken maar ik zie het niet echt. Welk timeframe kijk je en welk pair?Kol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:03:
goed op LINK letten vandaag, zit bijna tegen de resistance, dus terugtest of MOOOOON!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik kijk er gewoon helemaal niet naar. Mijn DOT staat gewoon rente te trekken en dan zien we over een paar jaar wel of ik nog meer van niets heb, of nog meer van LAMBOOOOOOOOOOOMicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:06:
DOT moon? Stelletje korte termijn staarders. Jullie kijken allemaal naar de 1H grafiek of kleiner. Kijk eens op de 1D en 1W grafiek naar wat ie nog moet goedmaken voordat hij naar de maan kan!?!
Als iemand na een ongeluk opnieuw moet leren lopen ga je ook niet zuur doen bij teken van herstel.MicroWhale schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:06:
DOT moon? Stelletje korte termijn staarders. Jullie kijken allemaal naar de 1H grafiek of kleiner. Kijk eens op de 1D en 1W grafiek naar wat ie nog moet goedmaken voordat hij naar de maan kan!?!
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Als iemand na een ongeluk opnieuw moet leren lopen ga je ook niet zuur doen bij teken van herstel.
Ik raak LINK even niet meer aan totdat ik een succesvolle S/R flip in het BTC pair zie, zoals hieronder aangegeven. Zie ook het LINK/ETH pair, het ziet er gewoon vrij treurig uit. Eerst een confirmatie van een uitbraak, dan instappen is mijn tactiekKol Nedra schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:03:
goed op LINK letten vandaag, zit bijna tegen de resistance, dus terugtest of MOOOOON!
Ik zet liever op een bepaald percentage van mijn coins een redelijke stop loss in. Ja, die kan gehit worden, maar zonder reëel risico op verlies heb je wel kans op winst. En dan stap je gewoon opnieuw in als het gebeurt. Met je fiat gebeurt helemaal niks.Veertien14 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:51:
Daarom altijd t advies: pak tijdig je winsr voordat de beer je geld opeet. Al heb ik daar ook veel moeite mee.
StevenzeN schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Als iemand na een ongeluk opnieuw moet leren lopen ga je ook niet zuur doen bij teken van herstel.
Zeg je nou impliciet dat DOT invalide is?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan heb ik liever dat we de 52.9k houden ipv meteen de 50k op te zoekensh4d0wman schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:20:
Ik hoop nog even op een 50k retest. Zag vandaag dat een wikje een paar dagen terug een oude sell order had geraakt. Te druk met werk dus Binance was mij ontschoten. Ben er uit met een klein flufje vanaf 47k maar in fiat uiteraard winst. We zijn niet helemaal dom
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 11:25 ]
Zero.
Jouw schuld dus....!sh4d0wman schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:20:
Ik hoop nog even op een 50k retest. Zag vandaag dat een wikje een paar dagen terug een oude sell order had geraakt. Te druk met werk dus Binance was mij ontschoten. Ben er uit met een klein flufje vanaf 47k maar in fiat uiteraard winst. We zijn niet helemaal dom
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:34:
Wacht is -1% hourly al rekt tegenwoordig?
Ik word oud...
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)