[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.795 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Shitcoin alert!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Eth 35k?😱

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:09:
Shit ik ben bij de fitness en de pumped up guys praten over crypto. VERKOPEN!!!!
Weet je zeker dat je niet in de Bruna staat?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iets met een kilo zout maar wel een leuke video, als je zijn opening overslaat met soort van Austin Powers imitatie.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Eerst de 5K maar eens!
Haha 35K…. BTC op 500K dan?? 8)7

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Servor schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:44:
[...]

Weet je zeker dat je niet in de Bruna staat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQST8dolVGyxkxzsKZXBeSVehs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6usXPh7IDsIkvzJCshej9E7.jpg?f=fotoalbum_large

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16

WhySoSerious

Be the change.

A87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:40:
Het kuddegedrag in crypto is nog altijd hetzelfde gebleven
obvious moon pumps en dumps als de bigtimeframe indicators weer hoog staan en vice versa
Tegeltjeswijsheid!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

"Last month we noted that September is the poorest performing month on average for bitcoin. True to form, price dropped -7%, which was in line with the month’s historical average. With September in the rearview mirror, crypto holders are gearing up for a potentially exciting year-end as fourth-quarter returns typically average +119%."

Lekker bezig Kraken!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Ngangatar schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:20:
[...]

CELR is sinds gisteren eerst ongeveer 17,5% gezakt en vervolgens weer 10% gestegen ongeveer. Daar is mega lekker op te traden.
Zo heb ik echt veel ftm trades van 10÷ gepakt

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Vis

Iedere keer als ik die stem van die gast van Coin Bureau hoor heb ik het idee in een aflevering van Top Gear te zitten ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cC7wggYRh1juyo0UU33O79wLvsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UbqxmafMJCqz0BkOHtRO28kt.jpg?f=fotoalbum_large

Bullish! Lamboooo

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Iedere keer als ik die stem van die gast van Coin Bureau hoor heb ik het idee in een aflevering van Top Gear te zitten ..

[Afbeelding]

Bullish! Lamboooo
Hehe, ik altijd Monthy Python. :+

• roflexx
PlanR schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Eerst de 5K maar eens!
Haha 35K…. BTC op 500K dan?? 8)7
Hoeft niet want eth gaat btc flippen deze bullrun.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
roflexx schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:55:
[...]

Hoeft niet want eth gaat btc flippen deze bullrun.
Ik denk van niet, maar gaan het zien :)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@Pingo76 stapt morgen weer in, iets met dalende donderdag 🙈

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ronald.42 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:57:
Meisjes plagen, kusjes vragen.

BTC.D is aan het stijgen. In het verleden betekende dat goed nieuws voor de altcoins?

[ Voor 17% gewijzigd door GioStyle op 06-10-2021 22:06 ]

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11
Ronald.42 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:57:
paar ordertjes rond 42.5 k

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
GioStyle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Meisjes plagen, kusjes vragen.

BTC.D is aan het stijgen. In het verleden betekende dat goed nieuws voor de altcoins?
Bloeden nog meer dood dus..

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
eldeegee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:12:
[...]

Bloeden nog meer dood dus..
Gok eerder rally van btc naar 58 a 59. 3x raden wat alts dan gaan doen :X

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

You tell me?

• anti elppa
Volledig door et putje

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Het wordt vanzelf weer alt season. Laat Bitcoin maar lekker stomen. Is goed voor de hele crypto markt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
zwembroek schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:27:
Het wordt vanzelf weer alt season. Laat Bitcoin maar lekker stomen. Is goed voor de hele crypto markt.
Dit. Leuk voor de BTC maxi's deze surge in BTC.D, maar voornamelijk leuk voor iedereen die zich met crypto bezighoudt omdat dit alleen maar goed is voor de lengte van de market cycle.

Als we later in Q4 een retracement zien van de BTC. D en rallyende alts meemaken, kunnen er hele mooie dingen gebeuren en zal dit het einde van de bull run inluiden. BTC.D zal echt niet meer naar levels teruggaan die vroeger de norm waren :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 18:04
Creditcard betalingen ook niet meer mogelijk bij Binance. Meer mensen daar last van?

[Binance]Hey there Binancian, We're sorry to inform you that your deposit order of... EUR has failed. You can log in Binance and go to 【Transaction History】-【Fiat】-【Deposit】

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Denk dat het mee gaat vallen. Fatsoenlijke projecten gaan bepaalde levels tov BTC vasthouden, omdat traders weten dat het geld toch straks weer in alts gaat stromen. Zij staan al klaar om positie in te nemen.

Neem Ethereum. Er zit flink support rond de 0.06 BTC. Dat level zou in dit marktsentiment vastgehouden kunnen worden. En als dat gebeurt, wil je liever in ETH dan in BTC zitten de komende maanden :)

Gaat BTC net wat te snel omhoog, dan kan zo'n level verloren gaan. In het geval van ETH kun je daarna wel handelen. Daar is imo nu nog geen aanleiding voor.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:01
MaStar schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:33:
Creditcard betalingen ook niet meer mogelijk bij Binance. Meer mensen daar last van?

[Binance]Hey there Binancian, We're sorry to inform you that your deposit order of... EUR has failed. You can log in Binance and go to 【Transaction History】-【Fiat】-【Deposit】
Tja... binance is gonna binance.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:17
knakworst schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:09:
Shit ik ben bij de fitness en de pumped up guys praten over crypto. VERKOPEN!!!!
Fitness bij de Bruna?!

Edit: in 2017 was dat ook al ff ter sprake, toen gingen we zeker 3 maanden door :+

[ Voor 16% gewijzigd door elektriekert op 06-10-2021 22:52 ]

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Ik weet wel van support dat er een storing is met uitkering BNB cashback rewards. Zo zijn ze te zien in mijn transacties, maar nog niet verschenen in mijn card funding.

https://opensea.io/seaart

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

• Vis

Vis

Ja al een tijd geen enkele mogelijkheid meer om als verified binance gebruiker geld op je account te krijgen of terug te storten naar je rekening.

Andere exchange gebruiken dus, zoals Bitvavo. Gratis met ideal... Vanuit daar kun je wel zooi sturen naar Binance om te staken of verhandelen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Godsamme. Lees al een week dat de gas price gaat moonen, dus ik all in op binance. Niks moon.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik begin een beetje verliefd te worden op XLM. Iedere keer dat ik hem haar koop voor een transfer begint dat muntje te moonen.

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 06-10-2021 23:14 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Aan het einde van crypto is iedereen Rijk maar ligt in zijn graf door te lang HODL

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:12:
Ik begin een beetje verliefd te worden op XLM. Iedere keer dat ik hem haar koop voor een transfer begint dat muntje te moonen.
Het betekent ook Xtra Large Moon :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:14:
Aan het einde van crypto is iedereen Rijk maar ligt in zijn graf door te lang HODL
Organische schaarste.

Verwijderd

Morgen wordt iedereen wakker in de berm van de rondweg, in een lambo. Met een hopiumkater en een beurs vol sats.

Big reset over nacht.

Just like that.

En de bakker op de hoek staat wederom te zwoegen om 04:00 uur, alsof er niets gebeurd is. Want linksom of rechtsom, de rekeningen moeten betaald worden.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:32:
Morgen wordt iedereen wakker in de berm van de rondweg, in een lambo. Met een hopiumkater en een beurs vol sats.

Big reset over nacht.

Just like that.

En de bakker op de hoek staat wederom te zwoegen om 04:00 uur, alsof er niets gebeurd is. Want linksom of rechtsom, de rekeningen moeten betaald worden.
Haha, jij hebt echt een heerlijke stijl, elke keer weer een glimlach.
Doet me een beetje denken aan J. Kessels: the novel, van P.F. Thomése. In dat boek komen geen lambo's voor maar voor de rest is alles net zo lekker schraal en definitief, random maar toch chronologisch. Ken je dat boek?

• enomiss
Ja letterlijk mee het graf in...
Er moet toch gigantisch veel crypto verloren gaan.
Als ik kijk wat voor spinnenweb ik aan crypto infrastructuur heb met verspreiding over verschillende plekken, beveiliging etc...
Ik heb geen idee hoe ik dat ooit moet achter laten aan nabestaanden. Ik kan wel wat verzinnen, maar over een week besluit ik misschien weer dingen te verplaatsen of wachtwoorden te veranderen, etc...
Er is geen beginnen aan... Want het is zo dynamisch...
Als ik morgen dood neerval, geen hond binnen mijn familie die eraan komt, weet wat waar staat, wat ik überhaupt heb, en hoe je die zooi er vanaf krijgt.
Het is echt rampzalig eigenlijk...
Hier moet wat slims op verzonnen worden binnen cryptoland... Ik stel me voor een notarieel smart contract wat je makkelijk zelf kan programmeren en bijwerken, en waarbij nabestaanden enkel de overleidingsakte hoeven te uploaden (misschien samen met nog een code wat je via een normale veilig stelt), waarna automatisch dat gebeurt wat jij wil. Automatische orders, withdrawals, vrijgeven van keys en wachtwoorden...

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 06-10-2021 23:47 ]

Verwijderd

YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:41:
[...]

Haha, jij hebt echt een heerlijke stijl, elke keer weer een glimlach.
Doet me een beetje denken aan J. Kessels: the novel, van P.F. Thomése. In dat boek komen geen lambo's voor maar voor de rest is alles net zo lekker schraal en definitief, random maar toch chronologisch. Ken je dat boek?
Nee, ik lees eigenlijk nooit boeken... :$

Ooit wel 'Het Jura Park' gelezen.

Toen vond ik het wel mooi geweest.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:44:
[...]

Jaja.. Stiekem gewoon de film gekeken en daar je boekverslag op gebaseerd zeker.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:44:
[...]

Hm ja, dat zou iemand die niet ontmaskerd wil worden als P.F. Thomése op een forum over crypto natuurlijk sowieso zeggen.. Ik ben nog niet overtuigd.

Mocht je het ooit willen lezen wil ik het je wel uitlenen, ik ben ook niet zo'n boekenwurm maar dit boek heb ik ooit op vakantie uit pure verveling dan toch maar gelezen en ik vond het geweldig. Nadeel was wel dat ik nooit meer een boek heb kunnen vinden wat ik net zo leuk vond.

Oh en ook wel leuk dat we gewoon in de 55k zitten zeg, een paar weken geleden was ik nog leuk aan het vertellen dat ik al een lijstje alts had om op te gaan pikken tijdens de bear market. Dat lijstje heb ik maar in de ijskast gelegd, eerst maar eens vies smerig kansloos rijk in fiat worden van deze bull run. En dan over een paar jaar als al mijn vrienden kapot gaan aan de fiat crisis onthullen dat ik nooit verkocht heb en nóg veel rijker ben >:)

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Als ik kijk wat voor spinnenweb ik aan crypto infrastructuur heb met verspreiding over verschillende plekken, beveiliging etc...
Ik heb geen idee hoe ik dat ooit moet achter laten aan nabestaanden. Ik kan wel wat verzinnen, maar over een week besluit ik misschien weer dingen te verplaatsen of wachtwoorden te veranderen, etc...
Als ik morgen dood neerval, geen hond binnen mijn familie die eraan komt, weet wat waar staat, wat ik überhaupt heb, en hoe je die zooi er vanaf krijgt.
Hier moet wat slims op verzonnen worden binnen cryptoland... Ik stel me voor een notarieel smart contract wat je makkelijk zelf kan programmeren en bijwerken, en waarbij nabestaanden enkel de overleidingsakte hoeven te uploaden (misschien samen met nog een code wat je via een normale veilig stelt), waarna automatisch dat gebeurt wat jij wil. Automatische orders, withdrawals, vrijgeven van keys en wachtwoorden...
Ik heb een aantal zaken opgenomen in een password kluis achtig ding met een nabestaanden account voor mijn vriendin. Als zij toegang verzoekt krijg ik een bericht en heb ik, als ik nog leef, een maand de tijd om te reageren voor het aan haar vrij gegeven wordt. Als jullie dus op gegeven moment niets meer van me horen is ze overgegaan tot acj;dhklnlmfjn///

foijdiohd

help

nehohdouijhe!!jiojouhfkljklEE39ur78

Verwijderd

YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:49:
[...]

Hm ja, dat zou iemand die niet ontmaskerd wil worden als P.F. Thomése op een forum over crypto natuurlijk sowieso zeggen.. Ik ben nog niet overtuigd.

Mocht je het ooit willen lezen wil ik het je wel uitlenen, ik ben ook niet zo'n boekenwurm maar dit boek heb ik ooit op vakantie uit pure verveling dan toch maar gelezen en ik vond het geweldig. Nadeel was wel dat ik nooit meer een boek heb kunnen vinden wat ik net zo leuk vond.

Oh en ook wel leuk dat we gewoon in de 55k zitten zeg, een paar weken geleden was ik nog leuk aan het vertellen dat ik al een lijstje alts had om op te gaan pikken tijdens de bear market. Dat lijstje heb ik maar in de ijskast gelegd, eerst maar eens vies smerig kansloos rijk in fiat worden van deze bull run. En dan over een paar jaar als al mijn vrienden kapot gaan aan de fiat crisis onthullen dat ik nooit verkocht heb en nóg veel rijker ben >:)
Ik moet eigenlijk wel meer lezen, mijn vrouw leest dan wel weer ontiegelijk veel boeken.

Echter kan ik mijzelf er lastig tot aanzetten...

Maar wie weet, als ik over 2 weken met pensoen ga.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Het hopium stroomt door de straten, mooi moment om een fluf te verkopen :) de tradepot ging er op 51k al uit, nu ook een deel uit de hodl pot verkocht.
Ik blijf opperbull, maar +35% in een week gaat gecorrigeerd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wp-jwR5Ukm3eozYv_iNQ98gkyvw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eDEeaz1ThyC7rl3m8yIyBLlM.png?f=user_large

No worries, zo rond de 50k druk ik er precies hetzelfde bedrag weer in, hoop hiermee enkel 10% meer BTC te vergaren d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Vis

Vis

enomiss schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Een QR code gewoon dus?

It is happening right now dude..

• enomiss
Vis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:53:
[...]

Een QR code gewoon dus?

It is happening right now dude..
Ik zie de relatie niet. Wat bedoel je?

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:32:

Big reset over nacht.

Just like that.

Ga slapen joh.. Je bent dronken!

We gaan naar de maan want het heb op feesboek gestaan. En Plan B en zo.

69k deze maand nog. Geduld en alles komt goed.

En zoals Bassie altijd zegt: "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"

Afbeeldingslocatie: https://media.dumpert.nl/foto/4800e222_balkBassie.jpg

Edit: ik lees niet en ik denk dat ik maar eens ga slappen. :+ :+

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 06-10-2021 23:55 ]

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03-2025
Het zou wel fijn zijn als alle alt nu ook even wat bijtrekken d:)b

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:52:
Het hopium stroomt door de straten, mooi moment om een fluf te verkopen :) de tradepot ging er op 51k al uit, nu ook een deel uit de hodl pot verkocht.
Ik blijf opperbull, maar +35% in een week gaat gecorrigeerd worden.

[Afbeelding]

No worries, zo rond de 50k druk ik er precies hetzelfde bedrag weer in, hoop hiermee enkel 10% meer BTC te vergaren d:)b
Een correctie komt er sowieso denk ik ook. Maar de vraag is vooral hoe sterk die is. Ik zit er toch volledig in dus ik laat het ook lekker zo. Misschien zou ik de handelpot ook in de verkoop kunnen doen maar ik zit ook niet meer zoveel aan de knoppen dat dit echt zou lonen, denk ik.

Wel vond ik dit echt een paar heerlijke dagen. Niet eens omdat ik er zelf beter van wordt want voor ik ook maar iets uit zou laten betalen zijn we een heel eind verder, maar gewoon omdat ik nu een keer mee maak dat Bitcoin gewoon echt de baas is. Als het er op aan komt is er maar één die de dienst uitmaakt.

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Ik moet eigenlijk wel meer lezen, mijn vrouw leest dan wel weer ontiegelijk veel boeken.

Echter kan ik mijzelf er lastig tot aanzetten...

Maar wie weet, als ik over 2 weken met pensoen ga.
Audible. Luisteren als een kleuter in groep 3 :) Luisteren gaat een stuk makkelijker dan aanzetten tot lezen.

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:54:
[...]

Als ik het goed begrijp bedoelt hij dat je al dat soort informatie ergens neer kan zetten en dan in een QR code kan stoppen zodat je nabestaanden dat allemaal in één keer kunnen krijgen als je de pijp uit gaat. Of iemand anders die, die code scant. Mega stom idee.

Geen idee of het schijtlollig bedoelt is maar het is inhoudelijk een dikke drol.

• Vis

Vis

enomiss schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:54:
[...]

Alles wat je als oplossing bedenkt kun je met een QR code bewerkstelligen. Al dan niet in je DNA gegraveerd (cyberpunk toekomst).

Verwijderd

Qunix schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:54:
[...]

Ga slapen joh.. Je bent dronken!

We gaan naar de maan want het heb op feesboek gestaan. En Plan B en zo.

69k deze maand nog. Geduld en alles komt goed.

En zoals Bassie altijd zegt: "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"

[Afbeelding]

Edit: ik lees niet en ik denk dat ik maar eens ga slappen. :+ :+
Ik kan niet slapen want ben vannacht aan het werk...

Dronken ben ik wel.

• enomiss
YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Ik heb een aantal zaken opgenomen in een password kluis achtig ding met een nabestaanden account voor mijn vriendin. Als zij toegang verzoekt krijg ik een bericht en heb ik, als ik nog leef, een maand de tijd om te reageren voor het aan haar vrij gegeven wordt. Als jullie dus op gegeven moment niets meer van me horen is ze overgegaan tot acj;dhklnlmfjn///

foijdiohd

help

Via welk product/dienst doe je dat?

• Qunix
Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:57:
[...]

Ik kan niet slapen want ben vannacht aan het werk...

Dronken ben ik wel.
Iedereen is aan het werk als zij hier posten. Cryptoos is keihard werken. _/-\o_

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:57:
[...]

Via welk product/dienst doe je dat?
Bitwarden.

Maar de vriendin is te laks om haar account te activeren en mijn nabestaanden request te accepteren. Terwijl ze meermaals gezegd heeft dat we 'dat met die crypto en zo' wel moeten regelen, want stel dat ik ooit iets krijg waardoor we er nooit weer bij kunnen..

Ik heb twee vrienden die haar daar bij zouden kunnen helpen als ik er niet meer zou zijn en die ik volledig vertrouw, maar zelf blijft ze gewoon uitstellen dat account te activeren. Ongelofelijk eigenlijk.

Ik ga haar zo uit bed halen en ze gaat nu dat account activeren verdumme

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
nou shiba weer de lucht in.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• YES

YES

Moderator General Chat
A87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:14:
Dat is wel de meest pure vorm van HODL

• enomiss
Vis schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:57:
[...]

Alles wat je als oplossing bedenkt kun je met een QR code bewerkstelligen. Al dan niet in je DNA gegraveerd (cyberpunk toekomst).
Een QR code is niets meer dan een veredelde hyperlink. Dit heeft niet zoveel met de achterliggende techniek of het proces te maken. Zo'n QR code zou je alsnog ergens bij een klassieke notaris moeten bewaren, of in een kluis zoals Visca. Het gaat mij niet zozeer om het vrijgeven van informatie, dat is wel te regelen, maar om de complexiteit op te lossen voor nabestaanden die niet in cryptocyberspace zitten. En zelf tevens de mogelijkheid te hebben om de informatie of het automatisch proces constant aan te passen zonder dat je steeds bij een notaris langs moet.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 07-10-2021 00:03 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
@enomiss overigens, als je het met Bitwarden (of een andere wachtwoordkluis) nog niet genoeg vertrouwt, kan je ook kijken naar yubikey om te gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld Bitwarden. Je hebt dan een fysieke usb-c/nfc stick die gebruikt moet worden om het Bitwarden account te unlocken, naast de standaard authenticatie in de vorm van een wachtwoord bijvoorbeeld.

• Vis

Vis

enomiss schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Een QR code is niets meer dan een veredelde hyperlink. Dit heeft niet zoveel met de achterliggende techniek of het proces te maken. Zo'n QR code zou je alsnog ergens bij een klassieke notaris moeten bewaren, of in een kluis zoals Visca. Het gaat mij niet zozeer om het vrijgeven van informatie, dat is wel te regelen, maar om de complexiteit op te lossen voor nabestaanden die niet in cryptocyberspace zitten. En zelf tevens de mogelijkheid te hebben om de informatie of het automatisch proces constant aan te passen zonder dat je steeds bij een notaris langs moet.
True.. naarmate adoptie toeneemt zal ook dit voor een noob makkelijk worden. Web 3.0 ftw!

Verwijderd

Qunix schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:59:
[...]

Iedereen is aan het werk als zij hier posten. Cryptoos is keihard werken. _/-\o_
Nachtdiensten zijn heerlijk. Geen gezeik en gejammer van kantoor, gewoon lekker kalm een mooie productie draaien. Toen ik nog rookte vaak een shagje erbij, niemand die er wat van vond. Mooie tijden waren dat.

Een dikke bag vol luxe vreterij en verse koersen om de haverklap.

Wie doet je wat? Alleen kut voor je ritme. Maargoed. Straks weer 4 dagen vrij om bij te komen.

Hopen dat Bitcoin even stabiliseert rond de 60k, en dan de shitcoins los laat in het weiland bij de stieren.

In fiat hier mooie gains, maar mijn shitcoins zijn in totaal toch wel weer wat sats kwijtgeraakt. Maar zo is natuur, het zal wel loslopen. Leuk om te zien wat er gaat gebeuren. Vorige keer heb ik te vroeg mijn shitcoins omgezet in BTC. Nu laat ik alles maar staan zoals het staat. (Alsnog iets van 75% BTC)

Gewoon alles organisch laten gebeuren als een soort documantaire die je alleen kunt aanschouwen.

Een prachtige strategie.

En als het fout gaat gewoon lekker de whales vervloeken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:11:
[...]

Nachtdiensten zijn heerlijk. Geen gezeik en gejammer van kantoor, gewoon lekker kalm een mooie productie draaien. Toen ik nog rookte vaak een shagje erbij, niemand die er wat van vond. Mooie tijden waren dat.

Een dikke bag vol luxe vreterij en verse koersen om de haverklap.

Wie doet je wat? Alleen kut voor je ritme. Maargoed. Straks weer 4 dagen vrij om bij te komen.

Hopen dat Bitcoin even stabiliseert rond de 60k, en dan de shitcoins los laat in het weiland bij de stieren.

In fiat hier mooie gains, maar mijn shitcoins zijn in totaal toch wel weer wat sats kwijtgeraakt. Maar zo is natuur, het zal wel loslopen. Leuk om te zien wat er gaat gebeuren. Vorige keer heb ik te vroeg mijn shitcoins omgezet in BTC. Nu laat ik alles maar staan zoals het staat. (Alsnog iets van 75% BTC)

Gewoon alles organisch laten gebeuren als een soort documantaire die je alleen kunt aanschouwen.

Een prachtige strategie.

En als het fout gaat gewoon lekker de whales vervloeken.
Ik ben morgen vrij, lekker de hele dag met de dochter van amper 4 maanden oud. Dus nu heb ik mezelf ook een kleine nachtdienst gegund als bier proever.

Verwijderd

YES schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:13:
[...]

Ik ben morgen vrij, lekker de hele dag met de dochter van amper 4 maanden oud. Dus nu heb ik mezelf ook een kleine nachtdienst gegund als bier proever.
Heerlijk man. Morgen gewoon dat middagslaapje met haar meepakken d:)b

Geniet ervan, voor je het weet lopen ze rond en slopen ze alles wat je lief is. :+

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:55:
[...]

Een correctie komt er sowieso denk ik ook. Maar de vraag is vooral hoe sterk die is.
Precies, het grootste risico is dat we nog 10% verder stijgen en hij daarna sideways gaat, of slechts 10% dalen daarna. En dan net m'n buy targets niet behalen :P
Ik zit er toch volledig in dus ik laat het ook lekker zo. Misschien zou ik de handelpot ook in de verkoop kunnen doen maar ik zit ook niet meer zoveel aan de knoppen dat dit echt zou lonen, denk ik.

Wel vond ik dit echt een paar heerlijke dagen. Niet eens omdat ik er zelf beter van wordt want voor ik ook maar iets uit zou laten betalen zijn we een heel eind verder, maar gewoon omdat ik nu een keer mee maak dat Bitcoin gewoon echt de baas is. Als het er op aan komt is er maar één die de dienst uitmaakt.
Helemaal mee eens _/-\o_ heerlijk die hopium haha.
Snap heel goed dat je t laat staan. Dit soort uitstap/instap trucjes zijn best risicovol en kunnen ook een bak geld kosten natuurlijk.

We gaan het zien. Mijn vertrouwen in een nieuwe ATH is met de pump van vandaag wel serieus toegenomen *O*

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:15:
[...]

Geniet ervan, voor je het weet lopen ze rond en slopen ze alles wat je lief is. :+
Precies. Nu kan het nog.

En als ze oud genoeg is om alles te slopen wat me lief is hoop ik zo fucking belachelijk rijk te zijn van mijn crypto gains dat ik haar daarmee naar goed gedrag kan chanteren. Ach nee natuurlijk niet. Ze moet nog veel gekker doen dan ik heb gedaan in mijn jeugd. Bah, ik was veel te lief voor mijn ouders.

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:15:
[...]

Precies, het grootste risico is dat we nog 10% verder stijgen en hij daarna sideways gaat, of slechts 10% dalen daarna. En dan net m'n buy targets niet behalen :P

[...]

Helemaal mee eens _/-\o_ heerlijk die hopium haha.
Snap heel goed dat je t laat staan. Dit soort uitstap/instap trucjes zijn best risicovol en kunnen ook een bak geld kosten natuurlijk.

We gaan het zien. Mijn vertrouwen in een nieuwe ATH is met de pump van vandaag wel serieus toegenomen *O*
Ach ik ben er ook achter dat HODL sowieso mijn beste strategie is. Ik had graag mijn eeuwige long die ik een tijd terug opende zien overleven, achteraf is die op een schamele 150 dollar gekilled en als dat niet gebeurd was had ik nu echt een geweldige winst gehad, maar dat bevestigt eigenlijk alleen maar dat ik er niet aan moet beginnen. Iemand met verstand van zaken had hem nooit op die 150 dollar de nek om laten draaien.

Dus HODL > HANDL.

Mijn handelspot is nu 3% van mijn totale crypto PF:)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:15:
[...]

nog ff en je moet een QR code om in binance in te loggen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Qunix

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z3DchUXH6lmz1mEbSNl3TR2WIzM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEVDUjKTUU6ADaqDSYvDZUeC.jpg?f=fotoalbum_large

Van extreme fear naar greed in een week tijd. Crypto is wispelturiger dan menig vrouw. Paniek, paniek, paniek oh nee juichen, juichen, juichen! Nu wil die omslag makkelijk met een plus van 33% maargoed ik snap @Richh wel. Ik was hem al voor. In vier maanden tijd handelen een dertiende maand nu al fixen vind ik een mooi rendement.

Ben benieuwd of bitcoin het flikt om in 1x nu door te trekken naar 64k vanaf 55k. Is maar 9k erbij maar wel 16% extra erbij. Ik loer lekker aan de zijlijn mee.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Door de enorme stijging de afgelopen dagen merk ik wel dat ik me niet echt aan een plan kan houden. Raak ook het overzicht een beetje kwijt nu ik de helft van Bitvavo naar Binance heb gezet. Zo'n euro totaaloverzicht is toch wel rustig :P

Zit nu voor 20% in fiat en ben bang dat ik FOMO aankopen ga doen, maar misschien is dat ook wel het juiste als dit een echte Q4 pump blijft :')?

Vandaag helaas 25% van mijn BTC verkocht op $51400 ongeveer. Ook wel weer een beetje jammer aangezien daar de laatste spike begon.

In de tussentijd heb ik Link en Vet die na een half jaar rood nu eindelijk break even staan.. Die vasthouden is ook moeilijk. Shitcoins Zilliqa en Holo nog altijd 40% onder water.

• resusaapje
  • Laatst online: 12:02

resusaapje

h less

YES schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

Ik heb een aantal zaken opgenomen in een password kluis achtig ding met een nabestaanden account voor mijn vriendin. Als zij toegang verzoekt krijg ik een bericht en heb ik, als ik nog leef, een maand de tijd om te reageren voor het aan haar vrij gegeven wordt.
Interessant. Kan je daar meer over vertellen?
Als jullie dus op gegeven moment niets meer van me horen is ze overgegaan tot acj;dhklnlmfjn///

foijdiohd

help

Hmm, dat kan natuurlijk ook... :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
https://bitinfocharts.com...TFGxQjZphgWPQUpe554WKDfHQ

Maargoed, deze whale verkocht ook even 3000 BTC op $50099 ^^

• roflexx
AlterBridge schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:40:
Door de enorme stijging de afgelopen dagen merk ik wel dat ik me niet echt aan een plan kan houden. Raak ook het overzicht een beetje kwijt nu ik de helft van Bitvavo naar Binance heb gezet. Zo'n euro totaaloverzicht is toch wel rustig :P

Zit nu voor 20% in fiat en ben bang dat ik FOMO aankopen ga doen, maar misschien is dat ook wel het juiste als dit een echte Q4 pump blijft :')?

Vandaag helaas 25% van mijn BTC verkocht op $51400 ongeveer. Ook wel weer een beetje jammer aangezien daar de laatste spike begon.

In de tussentijd heb ik Link en Vet die na een half jaar rood nu eindelijk break even staan.. Die vasthouden is ook moeilijk. Shitcoins Zilliqa en Holo nog altijd 40% onder water.
Als je link in dips bij had gekocht stond je daar ook mee in winst nu. En die gaat nog wel een moonshot krijgen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik hodl wel mijn mining stash aan eth. Gewoon om te zien hoe dicht het in de buurt komt van een blow off top tegen 10k aan deze run. Dus ben niet volledig into fiat atm. Ik kan er mijn nieuwe pc rig inclusief rx 6800 xt mee terug verdienen en then some. Prima eoy doel.

• YES

YES

Moderator General Chat
Zo zullen er meer volgen. Winst moet je soms ook pakken als je niet voor de fundamenten in BTC zit. Maar momenteel is denk ik de hopium/FOMO sterker dan een whale die verkoopt. Wat dat betreft is het vrij bizar omgeslagen in een hele korte tijd!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Bij de volgende bearmarket alle spaargeld op Shiba

• roflexx
_Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:47:
Die overleeft een volgende bear niet

• resusaapje
  • Laatst online: 12:02

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:40:

HOT onder water? Hoe dan! Enniewee, hou vast. Ik verwacht hem eind dit jaar op $0,40
LINK huil ik met je mee, maar ook daar heb ik hoop dat die nog even doorrolt naar $70

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• AlterBridge
roflexx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:44:
[...]

Als je link in dips bij had gekocht stond je daar ook mee in winst nu. En die gaat nog wel een moonshot krijgen.
Ik kocht Link op 19 mei om 10:53 voor €30,489 per stuk (Bitvavo). Samen met 5 andere coins. Om 15:00 stipt kwam de crash en de low van die dag was voor Link €13,52.

Was ik maar een ochtendje later begonnen met Crypto of niet gelijk volle bak ingestapt. Ik stond uiteindelijk met mijn hele porto pas in augustus weer in het groen na heel wat DCA momentjes in juni en juli!

• AlterBridge
resusaapje schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:53:
[...]

HOT onder water? Hoe dan! Enniewee, hou vast. Ik verwacht hem eind dit jaar op $0,40
LINK huil ik met je mee, maar ook daar heb ik hoop dat die nog even doorrolt naar $70
Ja HOT was mijn kennismaking. 12 april op €0.016531 xD Nog een klein DCA momentje op €0.007 tijdens de 19 mei dip. Maar helaas bij €0.008 nu nog flink onder water ;)

Timing he!

Verwijderd

De raket van Bitcoin is onderweg naar de maan even gestopt, één van de motoren is verstopt geraakt met een klont steenkool. Verwachting is dat de Boomer Tech Coin eind deze week weer kuchelend zijn reis voortzet.

Onderstussen is de SHIBA raket geland op de maan, de honden hebben even geplast en ze hebben hun vlag geplant. Inmiddels is de raket weer volgeladen onderweg naar Mars, daar zullen ze de volgende tussenstop maken om vervolgens met lichtsnelheid de grenzen van dit universum op te zoeken.

Tot zover mijn bevindingen deze onstuimige nacht.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Shiba slaat echt nergens op.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• anti elppa
roflexx schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:49:
[...]

Die overleeft een volgende bear niet
precies dit. Of hij bloed langzaam dood en is er dan nog wel, maar de run erop zeer zeker niet iig

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
Velen zien shiba als de nieuwe dogecoin, dus deze kan wel hard gaan.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
SHIBA, wat is het eigenlijk? 8)7

Verwijderd

Een hippe magische internet munt.

• anti elppa
cooLopke schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 06:59:
Velen zien shiba als de nieuwe dogecoin, dus deze kan wel hard gaan.
ook doge ging totaal het putje in. enige reden waarom die nog bestaat is puur de fanbase van het eerste uur (waaronder ik zelf). Daarna kwam het elon geneuzel maar dat is nu gestopt.
Maar goed, doge koop ik wel weer, sub 50 sats, liefst zelf 17 sats wat me al vaak zat gelukt is.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:27
** Zie de topicwarning **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-10-2021 18:30 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4l7ke3X2ciNgq5rNs_Txp1NtNW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6SfMfoRVSUZVMgRCdECOBRCi.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Het wordt steeds vreemder, BTC laat een keer een rode kaars zien van een kleine $500,- en hier worden groene kaarsen gepost. Shitcoins..

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Spaargeld :')

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Let ALT- season begin <+:)

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:43
Sparen is zooooo 2010. Je bedoelt met je winst.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:39
Ik hoop dat eth weer wat terrein gaat terugwinnen van btc de komende tijd.. bnb zal wellicht ook wat gaan stijgen vandaag en morgen ivm de launchpad.

[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 07-10-2021 08:02 ]

Zero.

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Ether heeft niet zo veel eigenschappen van geld, dus ik zou niet weten waarom.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

LarryD schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:03:
Ether heeft niet zo veel eigenschappen van geld, dus ik zou niet weten waarom.
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/h1K8DgY5NLgAAAAC/troll-troll-detected.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:38
A87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 00:28:
[...]

nog ff en je moet een QR code om in binance in te loggen
Ik scan elke dag een QR code om in Binance in te loggen :+

Ten aanzien van het bewaren van je cryptogeheimen: daar kan een notaris je meestal niet mee helpen, zij zijn/hebben geen veilige kluis waar nooit iemand bij kan. Daarvoor moet je m.i. toch echt naar een traditionele bank.
(Je kan je 12/24 woorden niet in je testament zetten...)

[ Voor 37% gewijzigd door Wiley99 op 07-10-2021 08:28 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik zit een beetje met de vraag wat te doen met DOT. Kan mijn flufje wellicht tijdelijk beter even in BTC zetten maar ben anderzijds weer wat bang dat die auctions straks definitief aangekondigd worden en de prijs dan vliegt. Als je daar te laat bij bent mis je een heel stuk van de boot.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
MrKennedy1985 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:24:
Ik zit een beetje met de vraag wat te doen met DOT. Kan mijn flufje wellicht tijdelijk beter even in BTC zetten maar ben anderzijds weer wat bang dat die auctions straks definitief aangekondigd worden en de prijs dan vliegt. Als je daar te laat bij bent mis je een heel stuk van de boot.
Ik zit met hetzelfde maar ik blijf bij DOT. Vanmorgen de eerste mail gekregen vanuit de parachain inschrijving. Het zal allemaal niet lang meer gaan duren dus ik blijf lekker zitten en ga pas verkopen als we richting de $100 gaan.

• roflexx
Celr is ook weer wakker:)
Pagina: 1 ... 117 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!