[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.825 views

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
50kk komt u maar

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Tot de 65k (vorige ATH) is er imo weinig om enthousiast over te zijn. :+
Dit snap ik niet helemaal. Je kan toch ook enthousiast zijn dat de signalen dat we de bull run/market cycle voortzetten, weer aan het terugkomen zijn? Pas enthousiast worden bij een nieuwe ATH is een beetje als niet blij zijn als je voetbalclub wint in de groepsfase van de CL maar pas juicht als ze de finale hebben gewonnen :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Ah dus jij doet graag aan buy high sell low d:)b

Ik zal het je gemakkelijker maken: Local high is ~52.9k, dus als we die breken mag je moon gaan roepen okay?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-01 13:15
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Ah dus jij doet graag aan buy high sell low d:)b
Wacht, dat was niet de bedoeling?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

oh zeker wel, heb een stuk meer stats als toen. Ik zit nu alweer op een ATH in fiat......dus 1 en al feest hier
Gefeliciteerd! *O*

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

oh zeker wel, heb een stuk meer stats als toen. Ik zit nu alweer op een ATH in fiat......dus 1 en al feest hier
Dit, als je niks hebt gekocht in de dip rond de 30k snap ik het wel.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kraay89 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Wacht, dat was niet de bedoeling?
Ligt eraan of je een altruist of een egoist bent:

Altruist: Buy high, sell low.
Egoist: Buy low, sell high.

en zeg nou zelf, je wilt toch geen egoist genoemd worden hè?! :D

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Ik krijg bijna de neiging om all in BTC te gaan nu. De alts coins bibberen allemaal wat. (Uitzondering daar gelaten.) Maar goed ik laat ze nog even staan. Celr heeft er ook nog geen zin in. Maar als we bullrun 2.0 krijgen gaat alles straks moonen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
zwembroek schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:51:
Ik krijg bijna de neiging om all in BTC te gaan nu. De alts coins bibberen allemaal wat. (Uitzondering daar gelaten.) Maar goed ik laat ze nog even staan. Celr heeft er ook nog geen zin in. Maar als we bullrun 2.0 krijgen gaat alles straks moonen. :)
Ik wacht nog even op die gekke SHIB, denk dat ik daar over een maand letterlijk 1 btc voor kan kopen. Ik snap er niks meer van

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:10

Darrell

Fiat moonboy

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
BastiaanNL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Ik wacht nog even op die gekke SHIB, denk dat ik daar over een maand letterlijk 1 btc voor kan kopen. Ik snap er niks meer van
Want? Je hebt voor 50K dollar aan shib? Dan wel!

Nee zonder gekheid. Rare munt. Maar prima gains mee te pakken. Misschien was dit de top wel

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Op welke prijs doen jullie DOT van de hand. Ben benieuwd wat men verwacht wat deze op het toppunt van de bullrun gaat doen. Ik weet dat er nog parachains aan zitten te komen.

• roflexx
thierry1982 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:01:
Op welke prijs doen jullie DOT van de hand. Ben benieuwd wat men verwacht wat deze op het toppunt van de bullrun gaat doen. Ik weet dat er nog parachains aan zitten te komen.
73dollar

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

$420.69

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:31
Noobs. Ik pas op 20k. :*) 8) :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:43
300+ dollar 💪

of misschien wel helemaal niet, BTC doe ik ook niet weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2021 12:08 ]

nothing stops this train

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-01 18:42
Eerste golf op $ 101,83

• roflexx
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:06:
[...]

300+ dollar 💪

of misschien wel helemaal niet, BTC doe ik ook niet weg.
Je gaat alles holden door de bear heen?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
De BTC dominance staat de laatste dagen al onder druk. Met het bullish momentum dat BTC heeft en de trend van de BTC dominance heeft mij besloten om even geen alts te traden. Om nou net de alt coin te kiezen die wel gaat weegt niet echt af tegen diegene die niet gaan. De BTC dominance kan stijgen zowel bij een prijsdaling als een prijsstijging.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Ja die klote Alts doen echt vrij weinig nog. Ik gok dat t sooitje ook snel zal volgen

• Kol Nedra
roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

Je gaat alles holden door de bear heen?
maybe, zoiezo die in parachain zitten straks zitten locked. hoeveel ik in parachains ga stoppen is onbekend.
tenzei jouw glazen boll weet waar de top zit voor bullmarket?

nothing stops this train

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik probeer vanaf 100$ stapsgewijs 3/5 weg te doen. 2/5 wil ik vasthouden en blijven staken.
Afhankelijk van hoe snel alles gaat natuurlijk. Want het kan ook zijn dat hij als een malle gaat en ik even wacht om na een piek ergens uit te stappen (ver boven 100$ dan hè).

En KSM overigens vanaf 1000$ als hij dat ooit haalt... maar die gaan 100% naar andere niet-crypto potjes.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BastiaanNL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Duimpje up voor je avatar, volgens mij uit D3?

Succes met Shib btw :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Als Bitcoin even echt volatiel wordt, en doorstoot naar een nieuwe ATH met 30 tot 50% candles op de daily, dan trekt ie de alts echt wel compleet het putje in.

Maar boeiend, met een beetje geluk trekken de meeste wel weer bij na een correctie in een sideways periode.

Nu alles gaan switchen is meestal vragen om problemen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:03
eldeegee schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

Ja die klote Alts doen echt vrij weinig nog. Ik gok dat t sooitje ook snel zal volgen
Kan zomaar nog veel verder dalen in sats. Als BTC nog wat harder gaat (wat echt prima kan), kan het nog wel eens lang duren voor de alts weer wat bij komen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:20:
Als Bitcoin even echt volatiel wordt, en doorstoot naar een nieuwe ATH met 30 tot 50% candles op de daily, dan trekt ie de alts echt wel compleet het putje in.

Maar boeiend, met een beetje geluk trekken de meeste wel weer bij na een correctie in een sideways periode.

Nu alles gaan switchen is meestal vragen om problemen.
Eens. Ik gok ook op een herhaling van eind 2017. Eerst BTC laten pieken, daarna pas alts. Alts hodlen door de cryptowinter doe ik sowieso niet nog eens..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• roflexx
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

maybe, zoiezo die in parachain zitten straks zitten locked. hoeveel ik in parachains ga stoppen is onbekend.
Was het maar zo. Dan zou ik het je meteen vertellen;)

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Eens. Ik gok ook op een herhaling van eind 2017. Eerst BTC laten pieken, daarna pas alts. Alts hodlen door de cryptowinter doe ik sowieso niet nog eens..
Ik ook niet.

Het gros van mijn BTC staat op de Trezor, daar kom ik niet meer aan, dat is voor ooit.

Maar alle rotzooi die nu nog op exchanges staat doe ik vrijwel zeker compleet van de hand.

Eens kijken of we er nog wat moois uit kunnen slepen.

Plan is om een deel uiteindelijk terug te boeken naar de rekening en een deel verspreid laten staan over exchanges in stables, als start van de DCA wanneer het daar tijd voor wordt.

Misschien af en toe een trade om de tijd te doden.

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Um9ZBwAk2kA3FtKUuEfqZR15CGw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/32CSABeugmBEoTLK3pFQTCen.jpg?f=user_large

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Ik ook niet.

Het gros van mijn BTC staat op de Trezor, daar kom ik niet meer aan, dat is voor ooit.

Maar alle rotzooi die nu nog op exchanges staat doe ik vrijwel zeker compleet van de hand.

Plan is om een deel uiteindelijk terug te boeken naar de rekening en een deel verspreid laten staan over exchanges in stables, als start van de DCA wanneer het daar tijd voor wordt.

ik zal ook altijd 40 tot 50% van mijn BTC hodlen. Dat doe ik nu al jaren. Ga dat nu niet ineens veranderen.

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:30:
[...]

ik zal ook altijd 40 tot 50% van mijn BTC hodlen. Dat doe ik nu al jaren. Ga dat nu niet ineens veranderen.
Technisch gezien moet Bitcoin ook negatief gaan wil ik daar verlies op maken _O-

Dusja. Ik heb daarnaast liever altijd een plukje Bitcoin staan naast de spaarrekening.

Je weet maar nooit. ;)

• Stokstaart

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Technisch gezien moet Bitcoin ook negatief gaan wil ik daar verlies op maken _O-

Dusja. Ik heb daarnaast liever altijd een plukje Bitcoin staan naast de spaarrekening.

Je weet maar nooit. ;)
hahahaha same here. -69k

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Je weet maar nooit. ;)
Dit lijkt me wel een heerlijke luxe. Ik neem mezelf nog steeds weleens kwalijk dat ik niet eerder ben begonnen, terwijl ik wel in 2014 BTC gekocht heb (maar meteen uitgegeven).

In before 'wE zYn eR nog vRoeG bY'

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

Dit lijkt me wel een heerlijke luxe. Ik neem mezelf nog steeds weleens kwalijk dat ik niet eerder ben begonnen, terwijl ik wel in 2014 BTC gekocht heb (maar meteen uitgegeven).

ach, wees blij met wat je wel hebt. Ik kan ook alleen maar lachen om al die thuisbezorgd bestellingen met BTC in 2014 en 2015.......of al die coins die door de plee gegaan zijn bij Cryptsy, BTC-e, BTER (en nog een paar waarschijnlijk)

• roflexx
Ik kan mezelf ook nog steeds voor mn kop slaan toen ik btc gekocht had voor 200euro en verkocht voor 400. Toen jaren niks meer met crypto gedaan. Toen ik zag in februari wat het toen waard was.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Hey 50.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Dus in de komende 3 à 6 maanden verwachten mensen hier dat DOT $100+ dollar gaat doen… 8)7

• Kol Nedra
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:46:
Dus in de komende 3 à 6 maanden verwachten mensen hier dat DOT $100+ dollar gaat doen… 8)7
zeker ja 👀
of parachain a la "movr" is nog meer dikkere gains!

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
Zeker haalbaar deze market cycle.

• Stokstaart
Let me guess.. First bull market?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

St@m

@ Your Service

Een keer 3? Dat lijkt me minimaal haalbaar. Ook voor mij is het de eerste bullrun, maar ik heb van de veteranen begrepen dat als Alt season echt losgaat (en nee, dat is nog niet geweest) dat de alts dan met honderden procenten per week omhoog vliegen.

Daar hou ik me aan vast :D Aan de veteranen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• roflexx
Doei 50k:(

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik blijf wel weg, doei.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Ik sta na 1 maand op +20%. Voelt nog steeds heel ongemakkelijk. :+
Sinds maart 120% winst. Yay oOo
Maar meer geluk dan verstand. En een groot deel staat gelocked. Dat voelt pas ongemakkelijk :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Stokstaart
resusaapje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

Sinds maart 120% winst. Yay oOo
Maar meer geluk dan verstand. En een groot deel staat gelocked. Dat voelt pas ongemakkelijk :X
Ja dat staken snap ik niet hoor.. 10% APY willen pakken maar ondertussen het risico lopen dat je niet op tijd kan uitstappen (wat je gewoon 90% van de piek kosten..).

Uitzonderingen daar gelaten (short term APY's van honderden procenten enzo).

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:14:
[...]

Ik zou daarover tegen die tijd wel met jullie over willen discussiëren. Moonriver was voor mij een gedegen rekensom op basis van een onbekende waarde. Het pakte toevallig goed uit. Maar bij Polkadot pak ik het graag wat breder aan. Inzicht van anderen voegt toch vaak wat extra's toe, vind ik

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Darrell
  • Laatst online: 00:10

Darrell

Fiat moonboy

Ik ben echt jaloers op alle vroege vogels. Had ik maar....

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Ja dat staken snap ik niet hoor.. 10% APY willen pakken maar ondertussen het risico lopen dat je niet op tijd kan uitstappen (wat je gewoon 90% van de piek kosten..).

Staken als omschrijving voor dit probleem nemen is wat ongelukkig. Niet overal staat je stake vast.

irony > *

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Hey! nou issie weer groen!

• Stokstaart
Darrell schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:59:
Zoals wijlen mijn opa altijd zei: "De late vogels van nu zijn de vroege vogels van de volgende cycle" :Y)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Ik ook niet.

Ik ga voor de veilige route en die lijkt aardig op de jouwe. Besloten om geen alts door de bear heen te hodlen, dus ook de DOT en KSM gaan de deur uit. Geen crowdloan nu voor 336 dagen behalve degene welke al loopt. Hoe leuk ik het concept ook vind, ik durf het niet aan om nu KSM's in te slaan qua timing. Zou ik ze ooit goedkoop hebben gekocht was het een ander verhaal geweest.

Mijn initiële inleg vloeit terug naar mijn bankrekening en de rest blijft in stables op de exchanges om mee te gaan spelen na de Bear. Dan heb ik in een half jaar een heel leuk bedragje bij elkaar gespeeld om de komende jaren wat mee te gaan doen. En uiteraard start ik vroeg in de bear weer een vast DCA ritme op met maandelijkse inleg.

Mijn uitstapmoment zal dan beslissend zijn hoe hoog dat bedrag is, verlies is in ieder geval onmogelijk en dat voelt erg relaxed.

• Stokstaart
Uncle_Charles schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Staken als omschrijving voor dit probleem nemen is wat ongelukkig. Niet overal staat je stake vast.
Ja ok, mea culpa. Locked staking

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

Is ook allemaal maar relatief. Durf te wedden dat er hier mensen zitten die met 1 trade meer geld maken dan dat ik er totaal in heb zitten _O-

Tis hier niet zo spannend wat dat betreft ;)

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

zeker ja 👀
of parachain a la "movr" is nog meer dikkere gains!
Heb nog flufjes CELR, ADA, LINK, ETH en LTC staan. Die zullen dan ook even 'wat' gaan stijgen?

ETH ga ik naast BTC ook hodl'en.
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Let me guess.. First bull market?
Ja. Kan me er echt werkelijk niets bij voorstellen, eerlijk gezegd...

[ Voor 26% gewijzigd door GioStyle op 05-10-2021 13:05 ]

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Is ook allemaal maar relatief. Durf te wedden dat er hier mensen zitten die met 1 trade meer geld maken verliezen dan dat ik er totaal in heb zitten _O-

Tis hier niet zo spannend wat dat betreft ;)
fixed it for my alter ego.

irony > *

• Stokstaart
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

Ja. Kan me er echt werkelijk niets bij voorstellen, eerlijk gezegd...
Tip: pak de charts tussen November 2017 en Maart 2018 er eens bij.

- Kijk wat BTC heeft gedaan en wanneer
- Kijk wat alts hebben gedaan en wanneer (vooral in relatie tot BTC)
- BTC dominance chart is hiervoor ook erg bruikbaar

Baseer hier je exit strategy op (betere info hebben we helaas niet).

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 05-10-2021 13:07 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Absoluut niet jaloers.

Die jongens hebben nu wellicht meer winst dan ik ooit zal halen, maar dankzij hun tips heb ik geen verlies maar een PF dat startte op 2 april nu met 300% mijn totale inleg weten te vermeerderen.

Zonder de opgedane kennis van prutsers als @anti elppa (Go BTC, fck Alts )@Verwijderd (Don't do leverages you noob), @Taro (Kijk eens naar TA), @Mooody (Hier, nog een gratis moontje), @MicroWhale (PF management, niet teveel spreiding) @malarkan (2% winst is voldoende voor short term trades) had ik nu waarschijnlijk dik in de min gestaan en bags vol shitcoins gehad.

Dus te laat? Jazeker, maar ook daar zit een voordeel in.

Verwijderd

Zolang er mensen zijn die snachts wakker liggen wanneer de wasmachine het begeeft hebben we weinig te klagen denk ik altijd maar.

• Kol Nedra
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Tip: pak de charts tussen November 2017 en Maart 2018 er eens bij.

- Kijk wat BTC heeft gedaan en wanneer
- Kijk wat alts hebben gedaan en wanneer (vooral in relatie tot BTC)
- BTC dominance chart is hiervoor ook erg bruikbaar

Baseer hier je exit strategy op (betere info hebben we helaas niet).
this time it's different 🤡

nee maar serieus, is toch anders dit keer. nu doen banken ook mee en zelfs landen

nothing stops this train

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Absoluut niet jaloers.

Die jongens hebben nu wellicht meer winst dan ik ooit zal halen, maar dankzij hun tips heb ik geen verlies maar een PF dat startte op 2 april nu met 300% mijn totale inleg weten te vermeerderen.

Zonder de opgedane kennis van prutsers als @anti elppa (Go BTC, fck Alts )@Verwijderd (Don't do leverages you noob), @Taro (Kijk eens naar TA), @Mooody (Hier, nog een gratis moontje), @MicroWhale (PF management, niet teveel spreiding) @malarkan (2% winst is voldoende voor short term trades) had ik nu waarschijnlijk dik in de min gestaan en bags vol shitcoins gehad.

Thanks. En het is idd nooit te laat. Gewoon in de volgende bear beginnen met DCA en HODL.

En dan heb ik nog een tip voor je: Cash je inleg bij dit soort winst%. Dat slaapt nóg lekkerder! Ff wachten tot een leuke piek mag natuurlijk ook hoor, maar het is natuurlijk wel een geruststellende gedachte als je alleen met je pure winst in crypto zit.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 05-10-2021 13:13 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Absoluut niet jaloers.

Roerend mee eens. Geef die gasten een lintje!

Thanks dudes!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ok het mag wel weer ff flink naar beneden, ik wil ook nog wat bijkopen aub.

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

this time it's different 🤡

nee maar serieus, is toch anders dit keer. nu doen banken ook mee en zelfs landen
Jouw woorden Mooy ;)

Zelf denk ik dat de macro economische achtergrond hoogstens de diepte van het dal uit zal vlakken, maar er zal nog steeds een boom-bust cyclus zijn. Daar verzinnen de heren gewoon weer een mooi nieuw systemisch probleem voor. Hoppa, weer alles -90%.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik wil mijn vader, de gele power ranger en Rob de Nijs bedanken.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 14-01 11:12
Nergens voor nodig want....

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/0K7EF3R3trEAAAAS/the-pump-is-out-there-arnold-schwarzenegger.gif

• Stokstaart
StevenzeN schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:17:
Ik wil mijn vader, de gele power ranger en Rob de Nijs bedanken.
En je doet Woody Woodpecker na?

• roflexx
Wowhead schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:15:
Ok het mag wel weer ff flink naar beneden, ik wil ook nog wat bijkopen aub.
Pingo in vermomming?

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

En je doet Woody Woodpecker na?
Is goed.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Bij 50k zeggen dat je "laat" bent... Volgens de adaptatieschaal zitten we op 2 á 2,5%, dus nog een hoop te gaan. Dus 98 á 97,5% zijn achter jou en moeten nog aansluiten.

• Stokstaart
Wel zo goed als deze bazen dan..

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:11:
Zolang er mensen zijn die snachts wakker liggen wanneer de wasmachine het begeeft hebben we weinig te klagen denk ik altijd maar.
Ik heb niet eens een droger. Bedankt dat je me aan dit zeer pijnlijke feit herinnert.

Verder helemaal eens met de posts over wanneer alts gaan rallyen. Als BTC straks boven 53k komt en doorschiet, zullen alts het wat moeilijker hebben. Als BTC tegen of in de buurt van resistance niveaus aanharkt - zoals tegen 47k of eventueel straks tegen 53k-, zullen alts vrijspel hebben.

• resusaapje

resusaapje

h less

Qunix schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:24:
Bij 50k zeggen dat je "laat" bent... Volgens de adaptatieschaal zitten we op 2 á 2,5%, dus nog een hoop te gaan. Dus 98 á 97,5% zijn achter jou en moeten nog aansluiten.
Dat gaat wonderen doen voor de toepassingen, maar niet voor jouw winst.

Een realistische verwachting voor btc schijnt $1.000.000 te zijn. Op lange termijn weliswaar, maar toch lekker, niet waar?
Ten opzichte van de huidige $50.000 is dat echter 'slechts' een x20. Vergelijk dat met 'vroeger' dan is dat toch minder spectaculair.

Het goede nieuws daaraan is echter dat ook de -90% minder vaak zal voorkomen ;)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Ik heb niet eens een droger. Bedankt dat je me aan dit zeer pijnlijke feit herinnert.

Verder helemaal eens met de posts over wanneer alts gaan rallyen. Als BTC straks boven 53k komt en doorschiet, zullen alts het wat moeilijker hebben. Als BTC tegen of in de buurt van resistance niveaus aanharkt - zoals tegen 47k of eventueel straks tegen 53k-, zullen alts vrijspel hebben.
Geen tuin, geen droger... damn!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
resusaapje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Een realistische verwachting voor btc schijnt $1.000.000 te zijn. Op lange termijn weliswaar, maar toch lekker, niet waar?
Ten opzichte van de huidige $50.000 is dat echter slechts een x5. Vergelijk dat met 'vroeger' dan is dat toch minder spectaculair.

5x50k = 1mil? :P

• roflexx
[...]

Ten opzichte van de huidige $50.000 is dat echter slechts een x5. Vergelijk dat met 'vroeger' dan is dat toch minder spectaculair.

50.000 x 5 is 1.000.000 🤔

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-01 13:15
[...]
schijnt $1.000.000 te zijn. ...
Ten opzichte van de huidige $50.000 is dat echter slechts een x5.
...
Ik zou een andere accountant zoeken.

[ Voor 30% gewijzigd door Kraay89 op 05-10-2021 13:43 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Kraay89 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Kijk, daarom kom ik hier graag. Nieuwe accountant gezocht! 8)

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik volg niet meer zo goed - niet alle berichten terug zitten lezen ..

Maar waarom is iedereen hier bezig over uitstapmomenten? Is de beer hier of is het gewoon wat chitchat en is het voor als BTC tussen 69k en 122k staat?

• roflexx
forzaracing schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:46:
Ik volg niet meer zo goed - niet alle berichten terug zitten lezen ..

Maar waarom is iedereen hier bezig over uitstapmomenten? Is de beer hier of is het gewoon wat chitchat en is het voor als BTC tussen 69k en 122k staat?
Voorbereiden kan geen kwaad toch.

• BootjeVaren
resusaapje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:44:
[...]

Kijk, daarom kom ik hier graag. Nieuwe accountant gezocht! 8)
Geen dank.

code:
1
2
3
4
function calcYield (initialValue, futureValue) {
                  let yield = futureValue / initialValue;
                  return yield;
}

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
50x2 100
100x2 200
200x2 400
400x2 800
800x2 1600

Ik kom op 1,6 miljoen 😇

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:34
Ronald.42 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:51:
50x2 100
100x2 200
200x2 400
400x2 800
800x2 1600

Ik kom op 1,6 miljoen 😇
Kom inderdaad op hetzelfde uit. Vanaf hier 5x verdubbelen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

St@m

@ Your Service

50*1.5=75
75*1.5=112.5
112.5*1.5=168.75
168.75*1.5=253.125
253.125*5=379.6875

Ik kom maar op een kleine 4 ton :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• resusaapje

resusaapje

h less

jvel92 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:52:
[...]

Kom inderdaad op hetzelfde uit. Vanaf hier 5x verdubbelen.
Moon is inevitable

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:11:
Als die van de buren het begeeft kan ik snachts eindelijk eens slapen!

Maar ja inderdaad…net terug uit Turkije: een en al ellende daar. En als ik zo eens om me heen kijk, zie ik een hele hoop financiële angst. Met als hoogtepunt dieptepunt iemand die zijn huis is kwijtgeraakt door oplichting :s

Terwijl ik - vooral dankzij crypto - niet eens weet wat een brood kost, premium-klant bij thuisbezorgd ben, en soms voor twee tientjes wiet er op een dag doorheenjaag…

Crypto is derhalve mijn beste beslissing ooit. Dat ik vervolgens te lang in muntjes als LTC en EOS blijf hangen, ach ja, het zij zo :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• resusaapje

resusaapje

h less

BootjeVaren schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

Geen dank.

code:
1
2
3
4
function calcYield (initialValue, futureValue) {
                  let yield = futureValue / initialValue;
                  return yield;
}
Super!

Kan je het wellicht nog uitbreiden met een marginale product functie met uitvoer elasticiteit?

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c20x59D_ao3KnYJA3_3PV08rt_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrfWOFl94w2wxqQa1bLU4PC1.jpg?f=fotoalbum_large

Lieutenant! Zitten er hier waaghalzen bij?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• BootjeVaren
resusaapje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Super!

Kan je het wellicht nog uitbreiden met een marginale product functie met uitvoer elasticiteit?
Altijd meer willen.

Donaties kunnen naar 0xca4999D659F77d94c5bA0670C22C0e902d321f1C

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

[...]

Absoluut niet jaloers.

Hier nog een gratis moontje :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/131jjo.jpg

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

PlanR schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:09:
[Afbeelding]

Lieutenant! Zitten er hier waaghalzen bij?
Met de plantenspuit er op! Snel terug naar het shitcointopic!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

50.000 x 5 is 1.000.000 🤔
Kraay89 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:40:
[...]

Jullie hebben het allemaal fout... @resusaapje heeft de gedevalueerde fiat inbegrepen. Dan klopt het wel hoor :+

• KRC
  • Laatst online: 15-01 20:37

KRC

Toch nog even wat BTC gekocht voor onder de 50k... kon het niet laten :+

• Stokstaart
KRC schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:32:
Niet meteen weer overboord springen als er een (tijdelijke) rejection komt he? Is zeer wel mogelijk.

• KRC
  • Laatst online: 15-01 20:37

KRC

Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Niet meteen weer overboord springen als er een (tijdelijke) rejection komt he? Is zeer wel mogelijk.
Was ook echt geen groot bedrag, maar geld zo laten staan zonder er iets mee te doen vond ik ook zonde.
En idd, soms moet je gewoon geduld hebben. Was geen investering om snel geld te vangen :)

Maar je hebt gelijk, is wel verleidelijk om dan alles eruit te trekken.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Snap je HODL? Dan snap je staking, en ben je eigenlijk niet goed bezig als je niet probeert te staken tijdens je HODL...

Los van de koers, reken eens uit in Excel hoe je slapend rijk wordt met compound interest over een periode van 10 jaar met bijvoorbeeld een muntje dat je 12% op jaarbasis geeft, wekelijks of zelfs 2x per week uitbetaald. Gegarandeerd krijg je een big smile op je gezicht. ;)

En op Kraken kan je het beste van beide werelden combineren, dus nog steeds dat doen wat jij ambieert, omdat je eindeloos kan staken en unstaken.

Wat een geniaal wereldje is het toch. :*) Kan me nog herinneren dat ik 1x per jaar een paar tientjes rente van de bank kreeg. En nu betaal je zelfs. _O-

https://opensea.io/seaart

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbRDHR6fqJAPHD8fLQZ6sVQrEOM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gqmNgomRLdjabcePJGd9tJsV.gif?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

KRC schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:32:
Ik begrijp het. Laatste keer dat het kon.

• Stokstaart
enomiss schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Snap je HODL? Dan snap je staking, en ben je eigenlijk niet goed bezig als je niet probeert te staken tijdens je HODL...

Los van de koers, reken eens uit in Excel hoe je slapend rijk wordt met compound interest over een periode van 10 jaar met bijvoorbeeld een muntje dat je 12% op jaarbasis geeft, wekelijks of zelfs 2x per week uitbetaald. Gegarandeerd krijg je een big smile op je gezicht. ;)

En op Kraken kan je het beste van beide werelden combineren, dus nog steeds dat doen wat jij ambieert, omdat je eindeloos kan staken en unstaken.

Wat een geniaal wereldje is het toch. :*) Kan me nog herinneren dat ik 1x per jaar een paar tientjes rente van de bank kreeg. En nu betaal je zelfs. _O-
Met BTC geef ik je helemaal gelijk, voor alts vind ik het een totaal ander verhaal. Toch wel jammer als je de afgelopen 8 jaar jouw theorie had toegepast op Quark. Want ja, 12% APY van 0 is nog steeds 0...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jE7mEy-f3p3y-6KHQVbQxa9kYys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y7BJkbpHGZAWrKF8LWIaI3Xz.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 107 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!