[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.820 views

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12-2025
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:52:
[...]
<knip>
willywoo met de woobull chart 185k ongeveer
Willy Woo heeft zelf ook hogere bedragen genoemd. De banden van de Woobull chart zullen ook meestijgen zodra de prijs omhoog gaat. Daar zal zijn verwachting ook wel vanuit gaan denk ik. Zie eerdere bullruns waar dat ook gebeurde.
“Dus een wilde gok, december, [gebaseerd op] dat model van mij: het kan tussen de $300.000 en $400.000 liggen, het kan zelfs hoger gaan. Maar we moeten zien hoe het de komende zes maanden presteert.”
bron

Zie dat trouwens niet in december nog gebeuren... zou wel heel extreem zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Xavorius op 05-10-2021 08:56 ]

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

geen probleem. Alarmbellen gaan sowieso af als het een groot bedrag is, je moet dan aantonen hoe je eraan komt. Bij ING kom je daar redelijk simpel doorheen.
Belastingdienst moet je gewoon elk jaar netjes aangeven in box 3. Doe dat al jaren en krijg nooit ook maar 1 vraag
Bedankt, voel me gelijk een stuk beter. Waar een mens zich zorgen over kan maken d:)b

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
MF Doom schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:28:
[...]

Je stelt een vraag waarop je zelf al het antwoord geeft. Ik ben in januari 2021 ingestapt :+
Dan is er nog niets aan de hand, gewoon opgeven in je aangifte over 2021. Geen enkel probleem. :) Voor de belastingdienst. En voor de bank ook niet , wellicht krijg je een vraag bij echt grote bedragen. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat er vragen worden gesteld.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:33

YES

Moderator General Chat
CornermanNL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:00:
[...]

Dan is er nog niets aan de hand, gewoon opgeven in je aangifte over 2021. Geen enkel probleem. :) Voor de belastingdienst. En voor de bank ook niet , wellicht krijg je een vraag bij echt grote bedragen. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat er vragen worden gesteld.
Volgens mij zijn er hier wel mensen in dit topic die echt gedoe hebben gehad met, volgens mij, de Rabobank omdat die moeilijk deden over bedragen die van exchanges op de rekening gestort werden. ING schijnt daarin niet heel raar te doen maar de Rabobank is volgens mij wat enger daarin.

Er is sowieso wel eens iets over langsgekomen hier of in het NK topic.

• CornermanNL
YES schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:04:
[...]

Volgens mij zijn er hier wel mensen in dit topic die echt gedoe hebben gehad met, volgens mij, de Rabobank omdat die moeilijk deden over bedragen die van exchanges op de rekening gestort werden. ING schijnt daarin niet heel raar te doen maar de Rabobank is volgens mij wat enger daarin.

Ik ga even zoeken in het topic. Ik wist niet dat het er zo vervelend aan toe ging met controles van banken.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Dat was 1 persoon die grote bedragen over en weer aan het pompen was (o.a. voor arbitrage tussen exchanges), niet zo gek dat er dan een paar red flags afgaan bij een bank. Wat wel sneu is, is dat ze vervolgens moeilijk gaan doen ondanks de plausibele verklaring al dan niet met onderbouwing.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik zit bij de ABN en heb geen problemen geld via ideal naar bitvavo te sturen ik stuur wekelijks bedragen (tussen 50 en 100 euro~)

Maargoed dat kan later allemaal veranderen natuurlijk.
Het word allemaal steeds moeilijker gemaakt. Ik probeer wel eens cash te storten maar helft van de tijd werken de twee stortings machines in het stadje waar ik woon het niet.... kut FIAT en banken.

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:11:
[...]

Dat was 1 persoon die grote bedragen over en weer aan het pompen was (o.a. voor arbitrage tussen exchanges), niet zo gek dat er dan een paar red flags afgaan bij een bank. Wat wel sneu is, is dat ze vervolgens moeilijk gaan doen ondanks de plausibele verklaring al dan niet met onderbouwing.
Is dat zo? Ik meen er vaker over gelezen te hebben, maar allicht zit ik mis!

• CornermanNL
Het zou mooi zijn als de regels duidelijk worden en er volwassen wordt omgegaan met crypto en blockchain door de overheden, uiteindelijk is het niet meer weg te denken. Zeker omdat steeds meer bedrijven ermee aan het experimenteren zijn en ook al de voordelen ervan beginnen in te zien.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dit triggert veel vragen:
Wat bedoel je met enger? In dat ze meer vragen stellen? En in hoeverre moet je die vragen dan beantwoorden? Wat zijn je rechten en plichten als klant?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
YES schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Heb dit verhaal ook op reddit langs zien komen. Daarin gaf hij aan dat de Rabobank lastig deed en vooral omdat hij veel aan arbritage deed en ze dit als handel aanmerkte. Zakelijke rekening openen wilde Rabobank niet want ze ondersteunen dat soort 'zaken doen' niet.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Ben benieuwd of de 49.8K snel gebroken gaat worden en als nieuwe support gaat dienen, als dat gebeurd denk ik wel dat we kunnen zeggen dat we de bullrun is hervat.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat
MF Doom schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:21:
[...]

Heb dit verhaal ook op reddit langs zien komen. Daarin gaf hij aan dat de Rabobank lastig deed en vooral omdat hij veel aan arbritage deed en ze dit als handel aanmerkte. Zakelijke rekening openen wilde Rabobank niet want ze ondersteunen dat soort 'zaken doen' niet.
Ik bedoel dus dat ik meen dit meer dan eens gelezen te hebben en niet in één post en dus ook niet over iemand die veel aan arbitrage deed (dat herinner ik mij totaal niet namelijk). Maar ik denk dat ik mis zit en mijn speculatieve reacties helpen ook niemand verder dus ik laat het er maar even bij ;)

Als ik later vandaag tijd over heb ga ik wel even verder zoeken om te zien of ik het nou daadwerkelijk vaker voorbij heb zien komen of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 05-10-2021 09:25 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

Dit triggert veel vragen:
Wat bedoel je met enger? In dat ze meer vragen stellen? En in hoeverre moet je die vragen dan beantwoorden? Wat zijn je rechten en plichten als klant?
Ja dat is ook een beetje wat ik bedoelde met mijn reactie en de term enger. Voor zover ik het mij herinner heb ik meerdere posts gezien dat de Rabobank moeilijk deed en niet duidelijk aangaf of wilde geven wat ze verwachtten. Maar zoals ik in mijn vorige post al zei, mijn speculatieve reactie helpt niets, het werkt alleen maar meer vragen en speculatie in de hand dus ik denk dat we het beter maar even kunnen laten voor wat het is.

Als ik later vandaag tijd over heb ga ik wel even verder zoeken om te zien of ik het nou daadwerkelijk vaker voorbij heb zien komen of niet. En dan ook wat er precies geschreven is door diegenen die het postten.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:02
Heb even gezocht, maar het was één iemand.
En inderdaad de Rabobank.

Bron:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qdsY3-IhjtcOEfglNfT_BzKvBVs=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/yqAnR72SFBvFj6T6yffa6cxn.gif?f=fotoalbum_large

Zonder gekheid:
https://www.reddit.com/r/.../today_my_bank_called_me/

En hier is het @anti elppa die negatieve ervaringen bij Rabo heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 05-10-2021 09:31 ]

Maktub

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Lol, ik geloof dat mijn eerste aankoopmoment van BTC in september was met een prijs van 51.300 dollar. Die gaan we vandaag mooi even passeren, okay? Dank u.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Rien43 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Kan volgens mij niet. Je kan je assets versturen naar bijvoorbeeld Bitvavo.
Welke is het voordeligst? XRP?

En dan van Kucoin naar Bitvavo?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:23

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Welke is het voordeligst? XRP?

En dan van Kucoin naar Bitvavo?
https://www.cryptofeesaver.com/exchanges/fees/kucoin

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:30:
Lol, ik geloof dat mijn eerste aankoopmoment van BTC in september was met een prijs van 51.300 dollar. Die gaan we vandaag mooi even passeren, okay? Dank u.
Je hebt meteen Buy High gedan _/-\o_
Je kan het beste de grootste fouten als eerste maken toch? :+

Maar heb je ook meteen Sell Low gedaan? of geHODLD like a good boy

• Servor
  • Niet online
Nou BTC mien jeung. Zwiep 'm d'r eens over heene.
Sub 50K kennen we nu wel...

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Ja dat is ook een beetje wat ik bedoelde met mijn reactie en de term enger. Voor zover ik het mij herinner heb ik meerdere posts gezien dat de Rabobank moeilijk deed en niet duidelijk aangaf of wilde geven wat ze verwachtten. Maar zoals ik in mijn vorige post al zei, mijn speculatieve reactie helpt niets, het werkt alleen maar meer vragen en speculatie in de hand dus ik denk dat we het beter maar even kunnen laten voor wat het is.

Als ik later vandaag tijd over heb ga ik wel even verder zoeken om te zien of ik het nou daadwerkelijk vaker voorbij heb zien komen of niet. En dan ook wat er precies geschreven is door diegenen die het postten.
Die vragen waren ook meer bedoeld in het algemeen hè... niet zozeer als klant van Rabobank. Ik ben gewoon benieuwd hoe ver een bank (welke bank dan ook) mag gaan in het verkrijgen van duidelijkheid. Daarnaast ben ik benieuwd wat je plichten zijn als klant tov verantwoording van herkomst.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

Die vragen waren ook meer bedoeld in het algemeen hè... niet zozeer als klant van Rabobank. Ik ben gewoon benieuwd hoe ver een bank (welke bank dan ook) mag gaan in het verkrijgen van duidelijkheid. Daarnaast ben ik benieuwd wat je plichten zijn als klant tov verantwoording van herkomst.
Snap ik wel, maar er kwamen al wat meer posts die ingingen op mijn eerdere opmerkingen dus ik wilde het even de kop een beetje indrukken. Sowieso wel interessante vragen inderdaad!

• GioStyle
  • Nu online
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:33:
[...]

Je hebt meteen Buy High gedan _/-\o_
Je kan het beste de grootste fouten als eerste maken toch? :+

Maar heb je ook meteen Sell Low gedaan? of geHODLD like a good boy
Je moet toch een keer instappen? Kon wel wachten tot ie lager was, maar dat is koffiedik kijken. Heb overigens wel de boel in de loop van de maand naar beneden geDCA'd. Heb ook wat flufjes BTC gescoord op 41.200 dollar.

Ik hodl BTC, de rest van de shitcoins is om leuke projecten te financieren.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

YES schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Zullen er vast meer zijn die vragen hebben gehad, deze situatie ging verder (in feite werd de dienstverlening opgezegd).

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:09:
Benieuwd wat jullie strategie is qua verkoopmomenten en vervolgens de bear afwachten. Ik denk dat ik toch liever te vroeg verkoop. Toen we boven de 60k zaten in mei, baalde ik achteraf dat ik niks had verkocht. Dat wil ik nu echt voorkomen.
Heel goed om winst te nemen, maar nu lijkt niets er op dat we in de buurt van de top zitten. Je kan natuurlijk ook geleidelijke stop losses zetten zodat je in het geval van een exogeen event/crash nog steeds in winst kan uitstappen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Waah
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:38:
[...]

Je moet toch een keer instappen? Kon wel wachten tot ie lager was, maar dat is koffiedik kijken. Heb overigens wel de boel in de loop van de maand naar beneden geDCA'd. Heb ook wat flufjes BTC gescoord op 41.200 dollar.

Ik hodl BTC, de rest van de shitcoins is om leuke projecten te financieren.
goed bezig _/-\o_ Grootste fouten al voorkomen _/-\o_
EN inderdaad: Je weet nooit wanneer je moet instappen. Ik dacht zelf eerst ook "Ach ik ben al te laat". Maar dat bleek toch echt niet zo te zijn O-)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:03
BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:11:
[...]

nee was niet 1 persoon. Ik heb er al 2 waar ik zeer close mee ben die zwaar in de shit zijn gekomen met de rabo. En die waren geen arbitrage aan het doen. Gewoon dik 6 maanden in de weer geweest. Echt alles tot op het bot uitgezocht, alles aangeleverd. Maar die retards snappen gewoon niets van crypto (of willen het niet snappen). tot aan dreigbrieven dat ze je rekening blokkeren en ze je als klant eruit willen trappen.
Alleen al de toon in de communicatie is tenenkrommend, je word gewoon als crimineel behandeld.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• GioStyle
  • Nu online
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:42:
[...]

goed bezig _/-\o_ Grootste fouten al voorkomen _/-\o_
EN inderdaad: Je weet nooit wanneer je moet instappen. Ik dacht zelf eerst ook "Ach ik ben al te laat". Maar dat bleek toch echt niet zo te zijn O-)
Ik houd alles bij en ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen trades heb gedaan die winstgevend waren. Heb ook simpele daytrades gemaakt met kleine bedragen met winst van bijvoorbeeld 6%. Dus in de ochtend kopen voor €50 en in de avond verkopen voor €53. :D

Maar, ik heb maar een klein bedrag in crypto zitten. Ik geloof nog steeds ergens dat het 1 grote fuckin' ponzi scheme is. Ik moet nog een goede waterdichte exit strategie gaan bedenken.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

nee was niet 1 persoon. Ik heb er al 2 waar ik zeer close mee ben die zwaar in de shit zijn gekomen met de rabo. En die waren geen arbitrage aan het doen. Gewoon dik 6 maanden in de weer geweest. Echt alles tot op het bot uitgezocht, alles aangeleverd. Maar die retards snappen gewoon niets van crypto (of willen het niet snappen). tot aan dreigbrieven dat ze je rekening blokkeren en je als klant eruit trappen.
Alleen al de toon in de communicatie is tenenkrommend, je word gewoon als crimineel behandeld.
Ja pfff, ik wilde net gaan posten dat ik posts van anti elppa gevonden had over mensen die hij kent die echt gedoe hebben gehad met de Rabobank. Komt ie zelf al :+

Maar dit is dus wat ik me herinnerde, dat meerdere mensen er echt flinke shit mee hebben gehad @CornermanNL, @MF Doom, @BTC100K2021 en @MicroWhale

• Servor
  • Niet online
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:49:
[...]

Maar, ik heb maar een klein bedrag in crypto zitten. Ik geloof nog steeds ergens dat het 1 grote fuckin' ponzi scheme is.
De consensus momenteel is dat het 1 grote geitenbende is.

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:50:
[...]

De consensus momenteel is dat het 1 grote geitenbende is.
En het is een [...] markt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

nee was niet 1 persoon. Ik heb er al 2 waar ik zeer close mee ben die zwaar in de shit zijn gekomen met de rabo. En die waren geen arbitrage aan het doen. Gewoon dik 6 maanden in de weer geweest. Echt alles tot op het bot uitgezocht, alles aangeleverd. Maar die retards snappen gewoon niets van crypto (of willen het niet snappen). tot aan dreigbrieven dat ze je rekening blokkeren en ze je als klant eruit willen trappen.
Haha, alsof het een privilege is om bij een bank te mogen zitten. Ik was denk ik allang zelf opgestapt.

• Waah
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:49:
[...]

Ik houd alles bij en ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen trades heb gedaan die winstgevend waren. Heb ook simpele daytrades gemaakt met kleine bedragen met winst van bijvoorbeeld 6%. Dus in de ochtend kopen voor €50 en in de avond verkopen voor €53. :D

Maar, ik heb maar een klein bedrag in crypto zitten. Ik geloof nog steeds ergens dat het 1 grote fuckin' ponzi scheme is. Ik moet nog een goede waterdichte exit strategie gaan bedenken.
Ach de Bull nu is een goede leerschool. zelf ook relatief weinig er in zitten.
Mijn exit strategie? Ik zit op winst dus: Stop loss zetten dat ik íets winst heb. En dat steeds een beetje verhogen. Stoploss staat laag genoeg dat er een leuk dipje kan komen, maar hoog genoeg om toch wat winst te pakken.

Als ik denk dat het écht mis gaat (zoals bij de laatste grote dip, toen was er toevallig redelijk op tijd wakker door mijn vriendin) dan verkoop ik gewoon. Liever winst gemist dan bagholder voor 4 jaar.

• GioStyle
  • Nu online
Ik hoop wel oprecht dat iedereen hier leuke winsten kan pakken voordat de boel in elkaar stort.
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:53:
[...]

Ach de Bull nu is een goede leerschool. zelf ook relatief weinig er in zitten.
Mijn exit strategie? Ik zit op winst dus: Stop loss zetten dat ik íets winst heb. En dat steeds een beetje verhogen. Stoploss staat laag genoeg dat er een leuk dipje kan komen, maar hoog genoeg om toch wat winst te pakken.

Als ik denk dat het écht mis gaat (zoals bij de laatste grote dip, toen was er toevallig redelijk op tijd wakker door mijn vriendin) dan verkoop ik gewoon. Liever winst gemist dan bagholder voor 4 jaar.
Maar ben je dan niet bang dat je stoploss te vroeg getriggerd wordt door marktmanipulatie?

[ Voor 79% gewijzigd door GioStyle op 05-10-2021 09:54 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

MrMrq schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:28:
Heb even gezocht, maar het was één iemand.
En inderdaad de Rabobank.

Zonder gekheid:
https://www.reddit.com/r/.../today_my_bank_called_me/
Ik begrijp zijn activiteiten nog steeds niet. Waarom zou je bedragen van exchange naar exchange via een bank sturen? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• anti elppa
resusaapje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:54:
[...]

Ik begrijp zijn activiteiten nog steeds niet. Waarom zou je bedragen van exchange naar exchange via een bank sturen? :?
google ff arbitrage. Ik heb dat vroeger ook wel gedaan bij kleine exchanges met shitcoin pairs. Zeer profitable. Gewoon hele dag coins rondsturen. Via een bank zou ik nooit doen iig

• Waah
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:53:
Ik hoop wel oprecht dat iedereen hier leuke winsten kan pakken voordat de boel in elkaar stort.

[...]

Maar ben je dan niet bang dat je stoploss te vroeg getriggerd wordt door marktmanipulatie?
Dat zou kunnen. Maar daarom moet je stoploss dus laag genoeg staan. Die staat momenteel niet op -10%.
Stoploss is exact dat: Voorkomen dat ik verlies draai. En dat is makkelijk in te stellen als je op dikke winst staat.

Marktmanipulatie is natuurlijk een reeël iets. Maar -30/40% marktmanipulatie? Dan moeten ze flink manipuleren. Iets wat zeker met BTC al een stuk lastiger is dan bij "insert shitcoin".

• Waah
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:56:
[...]

google ff arbitrage. Ik heb dat vroeger ook wel gedaan bij kleine exchanges met shitcoin pairs. Zeer profitable. Gewoon hele dag coins rondsturen. Via een bank zou ik nooit doen iig
Dat was zijn vraag: Waarom via een bank :+

• anti elppa
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:53:
[...]

Haha, alsof het een privilege is om bij een bank te mogen zitten. Ik was denk ik allang zelf opgestapt.
ja die hebben ook direct andere rekeningen geopend. Probleem is alleen dat als het om echt grote bedragen gaat je direct ook vragen bij die andere bank krijgt....en die banken praten met elkaar. Maar goed na wat kleine moeite (2% moeite vergeleken bij rabo shit discussies) is dat goed gekomen

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:02
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat dat de vraag van @resusaapje ook is - waarom zou je dat via een bank doen…

Maktub

• Servor
  • Niet online
Even serieus, ik vind een exit strategie echt lastig dus. Gedachtenloos euro's erin pompen kan ik wel, en hodl-en gaat ook best. Ik sta nu ondanks instappen in mei ( :F ) op ongeveer 15% winst over mijn hele PF en dat is uiteraard vele malen meer dan welke spaarrekening dan ook me had op kunnen leveren. Dus ja, ergens moet je blij zijn met wat je hebt, het voelt nu nog teveel als een loterij namelijk.

• anti elppa
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

Dat was zijn vraag: Waarom via een bank :+
Kan zijn dat dat op dat moment beste rendement gaf (wat ik me niet kan voorstellen) een andere reden kan ik me niet voorstellen iig

Verwijderd

To the moon!

• GioStyle
  • Nu online
Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:58:
Even serieus, ik vind een exit strategie echt lastig dus. Gedachtenloos euro's erin pompen kan ik wel, en hodl-en gaat ook best. Ik sta nu ondanks instappen in mei ( :F ) op ongeveer 15% winst over mijn hele PF en dat is uiteraard vele malen meer dan welke spaarrekening dan ook me had op kunnen leveren. Dus ja, ergens moet je blij zijn met wat je hebt, het voelt nu nog teveel als een loterij namelijk.
Ik sta na 1 maand op +20%. Voelt nog steeds heel ongemakkelijk. :+

• Servor
  • Niet online
GioStyle schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Ik sta na 1 maand op +20%. Voelt nog steeds heel ongemakkelijk. :+
Ja heb ik ook. Alsof dat geld niet echt is (wat het natuurlijk ook niet is totdat je op uitbetalen drukt). Of dat je het niet verdient hebt ofzo.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:48
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Kan zijn dat dat op dat moment beste rendement gaf (wat ik me niet kan voorstellen) een andere reden kan ik me niet voorstellen iig
Waarschijnlijk speel je met 2 potten geld op 2 exchanges waarbij je arbitrage toepast door op de 1 te verkopen en de ander te kopen zonder dat je daarbij je verkochten coins verstuurd naar de andere exchange. Waarbij je je winst pakt door het op te nemen bij de verkochte exchange en het te laten storten op de exchange waar de prijs lager ligt.

Kan me nog voorstellen dat het in sommige gevallen goedkoper is. BTC/ETH transacties waren duur en je loop geen risico dat de koers wijzigd terwijl je coins onderweg zijn.

Of het de goedkoopste manier is weet ik niet, maar er is zeker een business case voor om het zo te doen

• anti elppa
Egeau schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Waarschijnlijk speel je met 2 potten geld op 2 exchanges waarbij je arbitrage toepast door op de 1 te verkopen en de ander te kopen zonder dat je daarbij je verkochten coins verstuurd naar de andere exchange. Waarbij je je winst pakt door het op te nemen bij de verkochte exchange en het te laten storten op de exchange waar de prijs lager ligt.

Kan me nog voorstellen dat het in sommige gevallen goedkoper is. BTC/ETH transacties waren duur en je loop geen risico dat de koers wijzigd terwijl je coins onderweg zijn.

Of het de goedkoopste manier is weet ik niet, maar er is zeker een business case voor om het zo te doen
ja sowieso gaat het op die manier. Dit kan je alleen doen als je met enorme bedragen werkt, anders kost het je alleen maar geld. Waarbij arbitrage op shitcoins op kleine exchanges prima werkt met kleine bedragen

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat is normaal. Toch is het ten zeerste aan te raden om voor eind Oktober een exit strategie te vormen. Waarom? Omdat we tegen die tijd wel dik in de gekte zitten en je 15% winst is uitgelopen tot 100% of meer. Dat wil je niet verliezen, want de dip gaat er komen na een bull rally.

DUS!

Gewoon in Excel per munt een tabelletje maken:
- Algemeen: Muntsoort, Begin aantal (dit is de eerste #munten over, zie onder :))
- In te vullen:
-- Uitstapprijs (prijs waarvoor je wilt verkopen)
-- Percentage uitstap (% van de munten dat je op die prijs wilt verkopen)
- Te berekenen:
-- #munten verkoop (vorige munten over * percentage uitstap)
-- #munten over (vorige #munten over - #munten verkoop),
-- opbrengst (#munten verkoop * uitstapprijs)

Je kunt dan een aantal rijen maken waarin je in % verkoopt en berekenen wat het je oplevert.
Van het totale bedrag (som van opbrengst) dat je overhoudt kun je weer beslissen welk % je overmaakt naar je bank-/spaarrekening en welk % je bewaart om opnieuw te investeren in crypto in de bear.

Doen. Het levert je een groot deel van de winst op die je anders alleen hypothetisch zou hebben gehad als je verkocht zou hebben. 8)7

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Ja heb ik ook. Alsof dat geld niet echt is (wat het natuurlijk ook niet is totdat je op uitbetalen drukt). Of dat je het niet verdient hebt ofzo.
voor mij is het op dit moment: ik heb alles wat ik in mijn pf heb gestort aan fiat in mijn hoofd kwijt dus alles wat er nog terug komt is prima...

zo ga ik ook naar het casino, blij zijn met 50 euro terwijl je begon met 100 :') :+

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Lot uit de loterij? Als jij vanaf 2010 je aangekochte bitcoins had gehouden, had je al die tijd de best performing asset in je bezit gehad.

Natuurlijk kan je 90% van de coins zien als een lot uit de loterij maar wat betreft Bitcoin ben ik het daar zeker niet mee eens.

Uiteraard is met winst nemen tussendoor helemaal niks mis, daar word je nooit minder van. Mijn BTC blijft in ieder geval staan en koop nog steeds elke maand braaf bij. In 2017 heb ik ook de grote fout gemaakt door niks te verkopen en zat ik voornamelijk in shitcoins waardoor al mijn winst heel snel weer was verdampt :+
Vorig jaar toen BTC zo rond de 4000 dollar stond ben ik weer begonnen met geld in crypto te stoppen. Mijn portfolio bestaat nu dan ook voor zo'n 70% uit BTC en dat geeft gelijk ook heel veel rust.

Hopelijk maakt die BTC die ik over 10 jaar in bezit heb mij FO zodat ik op mijn 43ste in ieder geval niet meer voor het geld hoef te werken :)

[ Voor 7% gewijzigd door sjorremans op 05-10-2021 10:25 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Mooody schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Oh leuk, auto's.

Ik vrees echt dat we met dit topic voor de Porsche Taycan als daily driver moeten gaan:
[Afbeelding]

Daarbij een leuke cabrio, die wellicht nu ondergewaardeerd is, zoals de Ford Mustang uit de jaren '60:
[Afbeelding]

Mijn beoogde combi. Ben totaal niet materalistisch ingesteld, maar lijkt me gewoon leuk om dit soort jongensdromen te kunnen afvinken :P
Die porsche is ook eentje die mij enorm doet twijfelen straks als celr een mooi bedrag oplevert. Alleen bereik van dat ding is zo droevig, maar wat een bak ja :9~ Dure autos zijn echt weg gegooid geld, maar ja, met crypto mag het dan weer wel.

• Waah
mannowlahn schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Die porsche is ook eentje die mij enorm doet twijfelen straks als celr een mooi bedrag oplevert. Alleen bereik van dat ding is zo droevig, maar wat een bak ja :9~ Dure autos zijn echt weg gegooid geld, maar ja, met crypto mag het dan weer wel.
er staan echt nog 100 dingen hoger dan een auto....
Stoppen met werken
Potje voor de kinderen
Huis
Reizen/Vakanties
Hobby's
....
....
Voor mij is 'Wen Lambo' het eindpunt. Want dat is het punt dat ik écht van gekheid niet meer weet wat ik met mijn geld moet O-)

• Servor
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Dat is normaal. Toch is het ten zeerste aan te raden om voor eind Oktober een exit strategie te vormen. Waarom? Omdat we tegen die tijd wel dik in de gekte zitten en je 15% winst is uitgelopen tot 100% of meer. Dat wil je niet verliezen, want de dip gaat er komen na een bull rally.

DUS!

Gewoon in Excel per munt een tabelletje maken:
- Algemeen: Muntsoort, Begin aantal (dit is de eerste #munten over, zie onder :))
- In te vullen:
-- Uitstapprijs (prijs waarvoor je wilt verkopen)
-- Percentage uitstap (% van de munten dat je op die prijs wilt verkopen)
- Te berekenen:
-- #munten verkoop (vorige munten over * percentage uitstap)
-- #munten over (vorige #munten over - #munten verkoop),
-- opbrengst (#munten verkoop * uitstapprijs)

Je kunt dan een aantal rijen maken waarin je in % verkoopt en berekenen wat het je oplevert.
Van het totale bedrag (som van opbrengst) dat je overhoudt kun je weer beslissen welk % je overmaakt naar je bank-/spaarrekening en welk % je bewaart om opnieuw te investeren in crypto in de bear.

Doen. Het levert je een groot deel van de winst op die je anders alleen hypothetisch zou hebben gehad als je verkocht zou hebben. 8)7
Een thumbs up voelde niet als voldoende. Dankjewel voor de uitleg en moeite! _/-\o_ .

• anti elppa
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Stoppen met werken
Potje voor de kinderen
Huis
Reizen/Vakanties
Hobby's
....
....
Voor mij is 'Wen Lambo' het eindpunt. Want dat is het punt dat ik écht van gekheid niet meer weet wat ik met mijn geld moet O-)
same here. Heb een auto van de zaak (Tesla M3) en een bescheiden 2e auto. Wellicht komt er wel een keer een dikke camper, maar die zijn gelukkig redelijk waarde vast.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Oh leuk, auto's.

Ik vrees echt dat we met dit topic voor de Porsche Taycan als daily driver moeten gaan:
[Afbeelding]

Daarbij een leuke cabrio, die wellicht nu ondergewaardeerd is, zoals de Ford Mustang uit de jaren '60:
[Afbeelding]

Mijn beoogde combi. Ben totaal niet materalistisch ingesteld, maar lijkt me gewoon leuk om dit soort jongensdromen te kunnen afvinken :P
Leuk, maar ik ben meer van het practische.

Dus voor mij graag deze Enyaq voor daily:
Afbeeldingslocatie: https://www.dewaalautogroep.nl/content/uploads/0-1-805x340.jpg

En deze A110 GT als weekend:
Afbeeldingslocatie: https://www.hdcarwallpapers.com/walls/alpine_a110_legende_gt_2021_5k-HD.jpg

Bij elkaar ~150k ;w -O- ... dus het zal nog wel ff een droom blijven.

• malarkan
anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

same here. Heb een auto van de zaak (Tesla M3) en een bescheiden 2e auto. Wellicht komt er wel een keer een dikke camper, maar die gelukkig redelijk waarde vast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUrPz0HUpjCNW2xXk4joIWZ4Zk8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Suf2cWxV8OxSB8EHyXE47NzH.png?f=fotoalbum_large

Als ik deze wil moet de bull nog wel een jaar of 4 doorgaan vrees ik...

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Leuk, maar ik ben meer van het practische.

Dus voor mij graag deze Enyaq voor daily:
[Afbeelding]

En deze A110 GT als weekend:
[Afbeelding]

Bij elkaar ~150k ;w -O- ... dus het zal nog wel ff een droom blijven.
sportline Enyaq black is zeker geen lelijke om als daily driver te gebruiken haha

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Waah schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Stoppen met werken
Potje voor de kinderen
Huis
Reizen/Vakanties
Hobby's
....
....
Ik heb celr in drie delen opgedeeld, inleg er uit, met pensioen, fuck it geld. Die porche is fuck it geld. Daarom zei ik ook moet celr wel een behoorlijk bedrag gaan halen, boven de $2,5 bv

[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 05-10-2021 10:51 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

Oh leuk, auto's.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je hebt een beetje dezelfde smaak als ik in mijn projecten.

Auto's blijven altijd een drijfveer om meer geld te verdienen, het kan namelijk altijd beter.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Leuk al die patser pics, ondertussen bijna 50k🙋

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:32
ICX door de 2 euro heen.
Bijna +50% binnen 1 week - dafuq

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
50k incoming... :)

• Vis
  • Nu online

Vis

50k gehit! Moooooooon

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Wordt flink gevecht

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Waar blijft de 50K Babe :o Hij is al aangetikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/139NCOZq1EoMKJjCz_7sD19yAg8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sjoUASHeVdLPYmbFOqpokm89.png?f=user_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Fixed it :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Servor
  • Niet online
Wie zit hier ook naar te kijken als naar de ontknoping van een retespannende film? :D

Verwijderd

Mooi hoor al die stukken schroot op 4 wielen, maar wanneer crypto mijn targets haalt pimp ik mijn spartamet;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOVd8NoEax9o7T-2cAV16xbfsc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G5yeJgQ5IZWcodppGyKoGlL7.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht die dag aanbreken koop ik speciaal voor de gelegenheid een pakje javaanse jongens 3 kwart zware shag erbij, zodat ik rond kan touren op dat hoerenapparaat in stijl, namelijk met een shagje op mijn lip.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:02:
Mooi hoor al die stukken schroot op 4 wielen, maar wanneer crypto mijn targets haalt pimp ik mijn spartamet;

[Afbeelding]

Mocht die dag aanbreken koop ik speciaal voor de gelegenheid een pakje javaanse jongens 3 kwart zware shag erbij, zodat ik rond kan touren op dat hoerenapparaat in stijl, namelijk met een shagje op mijn lip.
Moet je wel zo’n Holleeder schildje erop monteren, anders is je sjekkie zo op

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

[Afbeelding]

Wel een lullig achterlampje daar kun je je echt niet mee vertonen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Verwijderd

Jeaust schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

Moet je wel zo’n Holleeder schildje erop monteren, anders is je sjekkie zo op
Pas als de stukken as je in de ogen vliegen voel je dat je leeft.

• keepitfrosty
D_Jeff schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:57:
ICX door de 2 euro heen.
Bijna +50% binnen 1 week - dafuq
wen ice airdrop?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:01:
Waar blijft de 50K Babe :o Hij is al aangetikt.

[Afbeelding]
Niet over 50k :(

• Servor
  • Niet online
And just like that... knakworst appears!

Verwijderd

Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Die kan prachtig in je Tinder bio.

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:47
Nu wel! 50,070 :)

• Servor
  • Niet online
Rood staafje erover heen, kijken of die opgekocht wordt.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:30

[Afbeelding]

Zijspan eraan zodat je er niet meer af pleurt? (wilde zijwieltjes zeggen, maar zo'n zijspan is wat stoerder en kan een kist bier dragen)

On-topic: dacht even te wachten met mijn wekelijkse inleg, maar ik fomo die fluf er toch maar in denk ik.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbRDHR6fqJAPHD8fLQZ6sVQrEOM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gqmNgomRLdjabcePJGd9tJsV.gif?f=user_large

It WAS over 50.000.

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 05-10-2021 11:20 ]

• malarkan
Ja maar geloof niet dat het gewaardeerd werd :D

hard gevecht nu, volume neemt ook hard toe

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

damn die dumps worden echt hard opgekocht

• Jero_B
  • Laatst online: 16:47
malarkan schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Ja maar geloof niet dat het gewaardeerd werd :D

hard gevecht nu, volume neemt ook hard toe
Die mooi babe is ons overeind aan het houden :P

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01O0rXSnZFklRe-rI-zY02zniAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vOrpbK76e0f3exyyZ2Ay9uQj.png?f=user_large

• malarkan
Jero_B schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Die mooi babe is ons overeind aan het houden :P
TMI ;)

rust keert nu al weer wat terug, maar goed om te zien hoe hard de dump weggekocht werd, er is echt een upwards pressure gaande nu. als we de 50.000 echt doorbreken kan het echt hard gaan!

Verwijderd

Bitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhxerNrdYkt-A9pKg1_1AnjLgVo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QVN4jBVcxhUun60XEiHvWrmW.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

Same here Jaapio, ik haal een E-Bakfiets.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Ngangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Same here Jaapio, ik haal een E-Bakfiets.
Ook een top idee, nu twijfel ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLLsrikx_cqSlDVxTR8nVzNfEVI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DMBGD6qEVgIITcBrv7iFzIpm.jpg?f=fotoalbum_large

De vrouw en kinderen kunnen zo prima leven, en heb dan weer eens het huis voor mezelf.

Keuzes...

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-01 16:08
Zou toch wel graag een naampje waarderen bij al die babes...

• Stokstaart
Nieuwe ATH voor Lukso *O*

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
The only thing I wanna miss out, is fear ;)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Ook een top idee, nu twijfel ik.

[Afbeelding]

De vrouw en kinderen kunnen zo prima leven, en heb dan weer eens het huis voor mezelf.

Keuzes...
Je zou de beschrijving zo kunnen interpreteren dat je er ook 6 kindjes bij krijgt.. Kijk uit met wat je koopt.

• Stokstaart
Is de snapshot datum al bekend dan?

• roflexx
Misschien helpt het als we allemaal 10euro bitcoin kopen nu.

• keepitfrosty
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Is de snapshot datum al bekend dan?
Nee maar deze maand in elk geval 2.0. De airdrop zal denk ik vrij snel volgen.

• roflexx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SmnI4rkMhIeEGmy-YgUp3plHP4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iq1RIX5PaL54Z8rM543FQlHK.png?f=fotoalbum_large

• technoaddict
Daar gaan we!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tot de 65k (vorige ATH) is er imo weinig om enthousiast over te zijn. :+

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Oef.

Ik ga dat astronauten pak maar vast bestellen.

MaAAaaAaAaaAaannnn

• technoaddict
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

Dont look at the past! :)

• anti elppa
MicroWhale schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:45:
[...]

oh zeker wel, heb een stuk meer stats als toen. Ik zit nu alweer op een ATH in fiat......dus 1 en al feest hier

Pagina: 1 ... 106 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!