Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ho ho ho meneertje ik heb net een half uur staan te twijfelen bij een 65 inch tv of toch maar de 75 inch... en onverrichter zaken weer naar huis vertrokken om nog eens te meten.Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:11:
Zolang er mensen zijn die snachts wakker liggen wanneer de wasmachine het begeeft hebben we weinig te klagen denk ik altijd maar.
Da's ook bepaald geen pretje hoor.
Precies dit, PF (vrijwel alleen Bitcoin en een fluf ETH) staat op +19,42% in de afgelopen 7 dagen.Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Niet meteen weer overboord springen als er een (tijdelijke) rejection komt he? Is zeer wel mogelijk.
Dat kán nog 10% hoger, maar dikke vette kans dat we short-term toch een stukkie terug vallen voor we verder kunnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi om die oude namen nog eens terug te zien. Hier ook een goede bag PPC gehad nog.Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Met BTC geef ik je helemaal gelijk, voor alts vind ik het een totaal ander verhaal. Toch wel jammer als je de afgelopen 8 jaar jouw theorie had toegepast op Quark. Want ja, 12% APY van 0 is nog steeds 0...
[Afbeelding]
Ook grappig om te zien dat toen alle muntjes nog 'coin' in de naam moesten hebben. Nu zie je dat totaal niet meer terug bij nieuwe munten; vooral eten en beesten zijn nu weer 'hip'
Moeilijke beslissing eh - hier een 65 inch - maar size does matter - zou nu altijd voor 75 gaanServor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Ho ho ho meneertje ik heb net een half uur staan te twijfelen bij een 65 inch tv of toch maar de 75 inch... en onverrichter zaken weer naar huis vertrokken om nog eens te meten.
Da's ook bepaald geen pretje hoor.
Ook bij 4m viewing distance op het kortste stuk? Of juist?forzaracing schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:57:
[...]
Moeilijke beslissing eh - hier een 65 inch - maar size does matter - zou nu altijd voor 75 gaan
On-topic: laatste kans onder de 50k blablablabla!
Zeiden we een maand geleden (en circa een half jaar geleden) ook al heServor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:00:
[...]
Servor in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:00:
[...]
Ook bij 4m viewing distance op het kortste stuk? Of juist?
Hihi.
Ja weet ik maar ik moest mijn tv opmerking on topic maken heDaWayne schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:01:
[...]
Zeiden we een maand geleden (en circa een half jaar geleden) ook al he
enomiss schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Snap je HODL? Dan snap je staking, en ben je eigenlijk niet goed bezig als je niet probeert te staken tijdens je HODL...
Los van de koers, reken eens uit in Excel hoe je slapend rijk wordt met compound interest over een periode van 10 jaar met bijvoorbeeld een muntje dat je 12% op jaarbasis geeft, wekelijks of zelfs 2x per week uitbetaald. Gegarandeerd krijg je een big smile op je gezicht.![]()
En op Kraken kan je het beste van beide werelden combineren, dus nog steeds dat doen wat jij ambieert, omdat je eindeloos kan staken en unstaken.
Wat een geniaal wereldje is het toch.Kan me nog herinneren dat ik 1x per jaar een paar tientjes rente van de bank kreeg. En nu betaal je zelfs.
nothing stops this train
Jammer dat je die hebberigheid niet een week geleden had.. Was er maar een manier om.. oh wacht..KRC schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:37:
[...]
Was ook echt geen groot bedrag, maar geld zo laten staan zonder er iets mee te doen vond ik ook zonde.
En idd, soms moet je gewoon geduld hebben. Was geen investering om snel geld te vangen
Maar je hebt gelijk, is wel verleidelijk om dan alles eruit te trekken.
Nee hoor, dat inzicht komt vanzelf als je maar vaak genoeg je teen aan dezelfde tafelpoot stoot.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Vroeger kreeg je bij de bank ook 8+%enomiss schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Snap je HODL? Dan snap je staking, en ben je eigenlijk niet goed bezig als je niet probeert te staken tijdens je HODL...
Los van de koers, reken eens uit in Excel hoe je slapend rijk wordt met compound interest over een periode van 10 jaar met bijvoorbeeld een muntje dat je 12% op jaarbasis geeft, wekelijks of zelfs 2x per week uitbetaald. Gegarandeerd krijg je een big smile op je gezicht.![]()
En op Kraken kan je het beste van beide werelden combineren, dus nog steeds dat doen wat jij ambieert, omdat je eindeloos kan staken en unstaken.
Wat een geniaal wereldje is het toch.Kan me nog herinneren dat ik 1x per jaar een paar tientjes rente van de bank kreeg. En nu betaal je zelfs.
Enkel als je niet non custodial stakes hebt lopen hodl je verkeerd, custodial staking blijft een onderdeel van risicomanagement en rendement maximaliseren. Een balans vinden is dan zeker nooit verkeerd hodlen.
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-10-2021 15:08 ]
Teen is inmiddels een zielig stompje hier.Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:03:
[...]
Jammer dat je die hebberigheid niet een week geleden had.. Was er maar een manier om.. oh wacht..![]()
Nee hoor, dat inzicht komt vanzelf als je maar vaak genoeg je teen aan dezelfde tafelpoot stoot.
Waar de teen is verdween, is de wijsheid in de ..uh..TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Teen is inmiddels een zielig stompje hier.
Waar de teen hangt aan de poot, koopt alleen BTC bij knalrood?
[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 05-10-2021 15:12 ]
Ik heb net weer met hem gesproken, hij heeft dik over de 100% winst, maar hij blijft vasthouden tot SHIB een euro waard is.anandus schreef op zondag 12 september 2021 @ 23:33:
[...]
Vriend van me is van de week ook in crypto gestapt.
Heeft voor honderd euro aan SHIB gekocht. Geen BTC, ETH of iets met enige bestaansrecht. Maar SHIB. Euhm, okee
Jullie HODLertjes kunnen dat vast wel waarderen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geef even aan als het zover is svp, dan kan ik bij Nance mijn plukje SHIB (0,28 welgeteld) converten naar BNB. Nu is het een te kleine waarde om te convertenanandus schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
Ik heb net weer met hem gesproken, hij heeft dik over de 100% winst, maar hij blijft vasthouden tot SHIB een euro waard is.
Verwijderd
Een coin die als Beta gelaunched wordt is zó ondoordacht dat het wel moet pumpen zou je zeggen.
Can't go tits up.
En vraag hem dan meteen even waarom hij denkt dat SHIB een market cap krijgt van 100X goud MC.anandus schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
Ik heb net weer met hem gesproken, hij heeft dik over de 100% winst, maar hij blijft vasthouden tot SHIB een euro waard is.
Dank!
Lol, ik zat even bij Nance te lezen over Beta, ik las toch echt Moneylaundering.Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:13:
Ik heb nog wat dikke BNB op Binance staan, zit er aan te denken om mee te doen met die Beta launchpad meuk.
Een coin die als Beta gelaunched wordt is zó ondoordacht dat het wel moet pumpen zou je zeggen.
Can't go tits up.
zal wel komen door krantenartikelen over Wopke denk ik
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Verwijderd
Tot zijn totale SHIBA bag een euro waard is acht ik meer realistischanandus schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
Als de bullrun nog even doorgaat zit er nog een flink alt season aan te komen dan zou je maar zo een dikke winst kunnen pakken maar een risico neem je wel zo68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:23:
Het boeit me niet meer ik houd een long term positie op shiba inu. Kan niet riskeren dat ik er geen cent in heb gelaten als die token x10 gaat binnen 2 weken
Kijk even naar de market cap van SHIB en doe dat vervolgens *10 om de vergelijking te maken met projecten die een zelfde soort market cap hebben68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:23:
Het boeit me niet meer ik houd een long term positie op shiba inu. Kan niet riskeren dat ik er geen cent in heb gelaten als die token x10 gaat binnen 2 weken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Maar de gehele market blijft meegroeien, Shiba x10 doen en vervolgens vergelijken met de market cap van actuele coins is niet fair.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:33:
[...]
Kijk even naar de market cap van SHIB en doe dat vervolgens *10 om de vergelijking te maken met projecten die een zelfde soort market cap hebben
68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:37:
Daarnaast is de supply capacity van shibas al 100% en met een paar euros heb je al een miljoen tokens van de 1 quadrillion. alleen een tweet van elon god zou genoeg zijn
totdat de meme niet meer interessant is en die kans is gewoon groot.68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Kijk mij boeit de intrinsic value niet eens. Er is demand omdat het een meme is, het enige wat ik hoef te weten. candle go high
en dan candle go to 0
Als Shib nu hoog genoeg komt zet ik gewoon een stop lossmalarkan schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
[...]
totdat de meme niet meer interessant is en die kans is gewoon groot.
en dan candle go to 0
Nee je typte het en poste het op een forum.Servor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Door al die shitcoins blijven we nu plakken op 50K met BTC oh zei ik dat hardop.
Het gaat er bij deze meme niet om of het waarde heeft...68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Kijk mij boeit de intrinsic value niet eens. Er is demand omdat het een meme is, het enige wat ik hoef te weten. candle go high
Maar ik geef je groot gelijk hoor.. Heb zelf al een tijdje een positie in Doge puur vanwege die reden. Als de massa straks weer crypto gaat kopen, omdat BTC nieuwe ATH heeft gehaald dan gaan ze geen BTC kopen maar de tokens die ze goedkoop kunnen krijgen op hun Robinhood app.
Overigens had Su Zhu van 3 Arrows Capital uit Singapore hier ook een interessante theorie over in een podcast. Vanaf minuut 54 ofzo: YouTube: The Game Theory of Crypto - with Jordi Alexander, Su Zhu, and Hasu
Hoe zou een gedoofde groene kaars ruiken? Hoelang zou hij nasmeulen? Is het recyclebaar?Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:47:
De wrange nasmaak van de bullish kaarsen;
De vulgaire en taboeloze shitcoin hopium.
Dat kan idd, helaas gaat het gros totaal, compleet, genadeloos rektonie op zijn bek met alts. Dus als je iets met alts doet, doe het dan kort, en zorg dat je je risk reward op orde hebt. Zeker straks naar het einde van de bull toe is 99% van alts zwaar in de plus, mensen die erin zitten totaal verdoofd door de hopium en groene kaarsen..........greed greed greed, en dan ineens pleurt de hele bende in elkaar terwijl je licht te pitten...welkom bagholder68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:42:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bag holden van een meme stock zal ik echt nooit doen, als ik terug in zo'n kuil beland dan verkoop ik gewoon. Het zijn overigens kleine bedragen die ik in zulke coins/tokens stop.anti elppa schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
Dat kan idd, helaas gaat het gros totaal, compleet, genadeloos rektonie op zijn bek met alts. Dus als je iets met alts doet, doe het dan kort, en zorg dat je je risk reward op orde hebt. Zeker straks naar het einde van de bull toe is 99% van alts zwaar in de plus, mensen die erin zitten totaal verdoofd door de hopium en groene kaarsen..........greed greed greed, en dan ineens pleurt de hele bende in elkaar terwijl je licht te pitten...welkom bagholder
SHIB is nu 0.0...1800 usdt / 80% dus ik heb ook al even een stop loss ingesteld
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 05-10-2021 19:21 ]
idd dat is dan idd wat je moet doen, gewoon snel eruit donderen68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:02:
[...]
Bag holden van een meme stock zal ik echt nooit doen, als ik terug in zo'n kuil beland dan verkoop ik gewoon. Het zijn overigens kleine bedragen die ik in zulke coins/tokens stop.
SHIB is nu 0.0...1800 usdt / 80% dus ik heb ook al even een stop loss ingesteld
Verwijderd
Eens kijken of we dat lager kunnen inkopen op termijn
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik vind dat wel tricky hoor. wil je geen angst aanpraten, maar nu nog inversteren in een miner zou ik nooit doen. Dan komt dat ding in januari, storten de alts in feb in, vanaf april zijn de stroomkosten hoger, vanaf juni stop je maar.......over 3 jaar zijn de prijzen wellicht weer interresant, maar dan is je miner al hopeloos verouderd.Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:13:
Gisteren ingestapr in Helium. Longterm believers ervan hier? In januari komt mijn miner aan dus hopelijk is het tegen dan nog steeds rendabel..
Ik heb in 2013 en 2014 ongeveer 8 maanden gemined. Ben er absoluut niet slechter van geworden, maar zou het niet zomaar weer doen
Helium is leuk voor ballonnen tijdens een trouwerij.. alles wat met trouwen te maken heeft is fokking duur en heeft een enorme marge, helium gaat het dus helemaal worden.Verwijderd schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:13:
Gisteren ingestapr in Helium. Longterm believers ervan hier? In januari komt mijn miner aan dus hopelijk is het tegen dan nog steeds rendabel..
Welnee, gewoon ff instellen op *kuch*euro's*kuch*knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Ik begrijp het. Laatste keer dat het kon.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Welnee, gewoon ff instellen op *kuch*euro's*kuch*
Heb meer het gevoel dat mensen hun geld uit aandelen weg halen in in BTC zetten.knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:23:
Na Evergrande, de volgende Chinese vastgoedontwikkelaar in de problemen: Fantasia. Kijken hoeveel FUD dit kan veroorzaken. HODL.
dat was al wat voorspeld toch? dat Evergrande een domino effect kon gaan hebben?knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:23:
Na Evergrande, de volgende Chinese vastgoedontwikkelaar in de problemen: Fantasia. Kijken hoeveel FUD dit kan veroorzaken. HODL.
Ga je krantenwijk eens doen joh.
Met oog op Henk en Ingrid die er straks weer bij zijn, heb ik zelf wat XRP, DOGE en VET gekocht.jvel92 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Het gaat er bij deze meme niet om of het waarde heeft...
Maar ik geef je groot gelijk hoor.. Heb zelf al een tijdje een positie in Doge puur vanwege die reden. Als de massa straks weer crypto gaat kopen, omdat BTC nieuwe ATH heeft gehaald dan gaan ze geen BTC kopen maar de tokens die ze goedkoop kunnen krijgen op hun Robinhood app.
Overigens had Su Zhu van 3 Arrows Capital uit Singapore hier ook een interessante theorie over in een podcast. Vanaf minuut 54 ofzo: YouTube: The Game Theory of Crypto - with Jordi Alexander, Su Zhu, and Hasu
Loopt je verbinding voor, hier is het nog onder 50k68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:33:
MOOOOOONNNNNNN
Of is dit nu het SHIB slowchat topic.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 05-10-2021 16:34 ]
Ik vermoed dat hij Shib bedoeld.knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Loopt je verbinding voor, hier is het nog onder 50k
Een beetje context en je snapt om wat het precies gaatknakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Loopt je verbinding voor, hier is het nog onder 50k
ja en andersom ook: wel lang genoeg maar niet gehitNgangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:30:
Hebben jullie wel eens gehad dat een sellorder wordt gehit terwijl de wick het sell getal niet heeft gehaald? Het verschil is maar 0,00023 maar toch...
Ik weet het wel zeker
If I tell you.....
gaat vanzelf naar de klote binnen een week.roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:30:
Shib verpest het weer eens. Ik krijg een deja vu gevoel.
Volgens mij hebben die vastgoedbedrijven ook daadwerkelijk in een soort Fantasia geleefd, er schijnt veel leegstand te zijn in China, dus ben benieuwd wat er nog gaat volgen.knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:23:
Wat ook Fantasia is: dat SHIB een dollar waard wordt, en dat ik dan dus miljonair ben dankzij een paar omgezette Coinbase Earn muntjes…
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Die herkende ik wel, maar dat was in mijn nadeel dus dat zag ik als iets vanzelfsprekendstwain4me schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
ja en andersom ook: wel lang genoeg maar niet gehit
Ja, daar hoeft ie nog maar 50479,55 voor over de kop te gaanAli Baba 1001 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Volgens mij hebben die vastgoedbedrijven ook daadwerkelijk in een soort Fantasia geleefd, er schijnt veel leegstand te zijn in China, dus ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
Wat ook Fantasia is: dat SHIB een dollar waard wordt, en dat ik dan dus miljonair ben dankzij een paar omgezette Coinbase Earn muntjes…
Laatste minuten gebeurt het omgekeerde. Speelkwartier voorbij nu btc 69k bitte.Ngangatar schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:37:
[...]
Ja, daar hoeft ie nog maar 50479,55 voor over de kop te gaan
Dat doet mij denken, zou het aantal keer dat Shib nog over de kop moet gaan voor het 1 dollar is, de waarde vanaf nu BTC in dollars zijn?knakworst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:39:
[...]
Laatste minuten gebeurt het omgekeerde. Speelkwartier voorbij nu btc 69k bitte.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 05-10-2021 16:41 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
en dan gaat ie binnen een uur -50%St@m schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:42:
Haha, ik zit weer in de verkeerde alts, compleet rektsnel alles omzetten naar shiba
Dan snel weer terug naar zijn oorspronkelijke alts die dan inmiddels al +69% hebben gedaan en als ie daar weer in zit gewoon weer -76698% doen. Zo kom je van je crypto af!
Nee, dat gebeurt heus niet. Waarom zou de stijging stoppen net als ik instap?
/s
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ja zo gaat dat bij de gemiddelde wojak idd. pro green candle hunterYES schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:44:
[...]
Dan snel weer terug naar zijn oorspronkelijke alts die dan inmiddels al +69% hebben gedaan en als ie daar weer in zit gewoon weer -76698% doen. Zo kom je van je crypto af!
Op naar de volgende übershitcoin. Btc?
Ga je krantenwijk eens doen joh.
Reported. Op welke manier dan ook btc aanprijzen moet toch gewaardeerd worden
Alts hebben het zwaar vandaag, BNB blijft nog redelijk volgen, Eth ook enigszins.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 05-10-2021 16:54 ]
nee buy order geplaats for shiba 0...1500
Bagholder. Interessant.68616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
-168616c6c6f schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
Stokstaart schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:17:
@knakworst Doe @Verwijderd zn grietje nog es..
Ik denk dat ik ook maar een hondencoin op de markt breng. Ik zat te denken aan de chihuahua coin.merauder schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:09:
Doge is ook vertrokken. Gaat die ook een SHIB doen?
Toch stiekem wel lekker..
Een kruising tussen een shitzu en een bulldog is toepasselijker..roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:17:
[...]
Ik denk dat ik ook maar een hondencoin op de markt breng. Ik zat te denken aan de chihuahua coin.
Te laat. https://dex.guru/token/0x...6ce3159b5277e6e798d18-ethroflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:17:
[...]
Ik denk dat ik ook maar een hondencoin op de markt breng. Ik zat te denken aan de chihuahua coin.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
SHIBA HATI.roflexx schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:17:
[...]
'The retard bep20 token for retard investors.'
Miljardair in 3... 2...1...
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/89Sn1ipovFPGZvmCpwzhykKQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dbDvZx9RYqwoL29dMcCq8jI9.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wJaBPuKb7A55KgUh4Txlr9yA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KEvMgPz37KyaBgi6nHusyaCy.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/EtR7funatPJDpJ3o6Efvdsqc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d270u0ZteEZJs662vq7Gfv69.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PWXgCtlVnQBcJpVUzX8JA1w0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u4DU4t46yqbWMS2yDWoqmOEd.jpg?f=fotoalbum_large)