[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.798 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
vickypollard schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:50:
Tezos trapt het gaspedaal ook weer even in
mijn stukje pf% van Tezos heeft zelfs nu Flow ingehaald 👀👍

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Wowhead schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:43:
100 shit coins in mijn PF en die heb ik weer niet
/endjoke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQGvee5yR6_5HXpT1GPZcOuPsHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f96y1ommvDmsunWYq5I17wr2.jpg?f=user_large

Zero.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Haha ik zit er wel eens aan te denken om gewoon 100 euro als kerstkadootje voor mijnzelf in 100 coins a 1 euro te stoppen :P Zit er altijd wel een klein prijsje tussen

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Wowhead schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:17:
[...]

Haha ik zit er wel eens aan te denken om gewoon 100 euro als kerstkadootje voor mijnzelf in 100 coins a 1 euro te stoppen :P Zit er altijd wel een klein prijsje tussen
Dat levert je vast veel op.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
anandus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:33:
[...]

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Haha, ik zag laatst een fragment zonder ondertiteling van die Snoop die het spijkerpistool gaat kopen waarmee ze leegstaande huizen weer dicht maken nadat ze er een lijk in dumpen. Ik kon het echt nauwelijks volgen en het was dat ik hem eerder had gezien anders had ik er de helft nog niet van begrepen :')

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 00:15:
Egels voeren. Een typisch privilege van de gemiddelde GoT crypto slowchatter. Ik heb niet eens een tuin.

When hedgehog? ;(
pakken wat je pakken kan ;) (bosch geeft de denkrichting aan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2bZBUFx7A4DugM9Oi8C3a-nG6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mWuCfBSLwaWKyL6JRFQdDxW4.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:30:
[...]

The Wire is het beste inderdaad, daarna BB. Sopranos zit daar flink ver achter, was te voorspelbaar ivm die andere 2.
In mijn herinnering vond ik Sopranos wel vet maar op gegeven moment werd het wel een beetje een soort van soap voor mannen zeg maar. Misschien duurde die serie gewoon net wat te lang? En in mijn herinnering kwam het nooit tot een échte oorlog tussen rivaliserende families maar werd dat elke keer net in de kiem gesmoord of zo.

Hoe gaat het verder met de crypto muntjes? Ik las op nu.nl dat het dreigende faillissement van Evergrande investeerders wereldwijd al geruime tijd in de ban houdt. BTC gaat na de mooie pump nu weer een aantal dagen sideways op de daily dus laat Evergrande een richting kiezen dan kunnen we in crypto land misschien ook weer wat actie verwachten. :9

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Zo dan! Bij deze alvast mijn excuses..

FOMO beheersing op ETH vanaf de 3K, kut munt blijft maar stijgen en weet dat ik de gave heb om de koers te laten crashen, dus gisteren op 3472.5, voor 50 euro erin gegooit en zie hier...

We dalen!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Gisterenavond AXS gekocht😳

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:32

Darrell

Fiat moonboy

BTFD schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:54:
Zo dan! Bij deze alvast mijn excuses..

FOMO beheersing op ETH vanaf de 3K, kut munt blijft maar stijgen en weet dat ik de gave heb om de koers te laten crashen, dus gisteren op 3472.5, voor 50 euro erin gegooit en zie hier...

We dalen!
Keep calm and buy the dip.

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:30:
[...]

CELR had het inderdaad naar zijn zin vannacht, nu weer ff kabbelen, maar zou leuk zijn als er weer een iets hogere bodem zal overblijven.
De basis is wel weer steeds iets hoger.Ik zit er voor een klein beetje in, wacht de tijd wel even af.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
Dus +30% of zo nu? Nice

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
En inmiddels verkocht neem ik aan?

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Wat mij opvalt is dat ie de afgelopen dagen, met uitzondering van een paar spikes, binnen een bandbreedte van een paar honderd euro blijft. Dat is meestal een voorteken van een turbulente periode. (Stilte voor de storm)
Ja de boel flatlined, dus de defibrillator moet er ff opgezet worden en dan gaan we weer actie zien. Hopelijk omhoog maar ik heb de afgelopen dagen analyses gezien die alle kanten opgaan, van mega bullish tot 'dit was de laatste bulltrap voordat we met zijn allen de afgrond instorten'. Dat laatste kan ook van Pingo komen overigens. :+

We gaan het meemaken, ik ben wel benieuwd!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dat ze dit op aggr.trade instellen als geluid bij elke sell _O-

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:05:
[...]

Ja de boel flatlined, dus de defibrillator moet er ff opgezet worden en dan gaan we weer actie zien. Hopelijk omhoog maar ik heb de afgelopen dagen analyses gezien die alle kanten opgaan, van mega bullish tot 'dit was de laatste bulltrap voordat we met zijn allen de afgrond instorten'. Dat laatste kan ook van Pingo komen overigens. :+

We gaan het meemaken, ik ben wel benieuwd!
Dit zijn inderdaad van die momenten waar het beide kanten op kan:
- we gaan nooit meer onder de 30k! *O*
- de 69k gaat er nooit komen! ;w

:P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hebben jullie trouwens ook het twitter/facebook/insta adres van PlanP?

PlanB is steeds in het nieuws, maaruh ik hoor niks van PlanP(olkadot)

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Dit is natuurlijk te combineren, alsin niet onder de 30k komen nooooit meer.
Niet boven de 69k komen noooooit meer..

:?

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

Dit is natuurlijk te combineren, alsin niet onder de 30k komen nooooit meer.
Niet boven de 69k komen noooooit meer..

:?
Mooie trading range :+

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Niemand:

Niemand op de hele wereld:

@68616c6c6f :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MW9GzUQgtKqHlfYm-L-HwiyP5aQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6K2UxWrSxTgz3IRJk2zbtHzR.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Nee de 69K moet er gewoon een keer komen, alleen al om weer aan te tonen dat crypto zo volwassen dat iets puberaals als dat een ding is :+

• 68616c6c6f
Aarle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:02:
[...]

En inmiddels verkocht neem ik aan?
Stop order geplaatst bij een drop van ~3%. Jammer dat coinbase geen trailing stop order heeft

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:30
Blijkbaar toch wel, of hij moet in z'n eentje de koers gepumpt hebben :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:08:
Hebben jullie trouwens ook het twitter/facebook/insta adres van PlanP?

PlanB is steeds in het nieuws, maaruh ik hoor niks van PlanP(olkadot)
Ik denk dat dat komt omdat er nergens iets over PlanP te vinden is (imo obscuur dus), waar PlanB serieus al een paar jaar bezig is met het verstrekken van een vrij gefundeerde theorie op basis van solide metrieken en daarmee zelfs al een paar keer op TV is geweest? je weet dat je qua verspreiding het ultieme doel bereikt hebt als je met dit soort dingen zelfs de oldskool media aan je lippen hebt hangen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:25

almightyarjen

When does the hurting stop?

MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Ik denk dat dat komt omdat er nergens iets over PlanP te vinden is (imo obscuur dus), waar PlanB serieus al een paar jaar bezig is met het verstrekken van een vrij gefundeerde theorie op basis van solide metrieken en daarmee zelfs al een paar keer op TV is geweest? je weet dat je qua verspreiding het ultieme doel bereikt hebt als je met dit soort dingen zelfs de oldskool media aan je lippen hebt hangen.
Volgens mij is het niet op tv geweest. Hij wil anoniem blijven i.v.m. zijn werk in de financiële sector.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• 68616c6c6f
Dit is toch wel een strategie. Als een coin aan het pumpen is koop je wat heel snel. Want waarom zou het precies wanneer jij het koopt stoppen met de pump? En als dat laatste toch gebeurt, daar heb ik gewoon een stop order voor. En als de pump voortzet, ja dan heb je makkelijk geld. Natuurlijk doe ik zulke trades niet met veel geld.

• vickypollard
68616c6c6f schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Dit is toch wel een strategie. Als een coin aan het pumpen is koop je wat heel snel. Want waarom zou het precies wanneer jij het koopt stoppen met de pump? En als dat laatste toch gebeurt, daar heb ik gewoon een stop order voor. En als de pump voortzet, ja dan heb je makkelijk geld. Natuurlijk doe ik zulke trades niet met veel geld.
Alles of niets, pompen of verzuipen

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
68616c6c6f schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Ik adviseer zelf om nooit groene candles te chasen omdat het vaak in teleurstellingen resulteert. Daarnaast is het zeg maar precies het tegenovergestelde van wat ik nu leer in diverse trading kanalen. Maar ik zit een beetje kinderachtig te doen hoor, had gewoon zin om een meme te maken :P
Prima als het voor jou werkt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• 68616c6c6f
Buy high sell higher 👍🏻

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Jedi_Pimp schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:42:
Is het heel, heel raar om te verlangen dat we in dit topic iets mínder de tokens blijven roeptoeteren die onhoudbare groene palen hebben laten zien, en iets méér moeite doen om andere leuke pareltjes te ontdekken en te benoemen?

Ik doe alvast een duit in het zakje. SKL en LUNA. Veel interessantere charts en potentiële upside.

Nu weten we het wel met de selderij, toch?

/nozuurpruim
LUNA heb ik mee gepakt, TP2 (43.3 USDT) is afgelopen weekend gehit, leuk winstje behaald. Ik heb nu nog een klein flufje over voor in de price discovery, zowel op BTC en USDT pair. :)

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Nee de 69K moet er gewoon een keer komen, alleen al om weer aan te tonen dat crypto zo volwassen dat iets puberaals als dat een ding is :+
waarom is het puberaals dan? 69 is toch gewoon een nummer 👀
net zoals 24/7.69.4life

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUd8Kuey38CVR-HyKQZdVZz31lE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfH1dkrrRFBVuqtvSkvgYgFf.jpg?f=fotoalbum_large

The fuck is dit dan?

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

waarom is het puberaals dan? 69 is toch gewoon een nummer 👀
net zoals 24/7.69.4life
Klopt, heb het ook maar van een vriend gehoord dat het puberaal is. Zelfs na 420 seconden erover nagedacht te hebben weet ik nog niet waarom.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50
Als je BCHA op Coinmarketcap bekijkt, dan ziet het er "iets" anders uit.
Is het niet een fout op Coingecko?

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Goeie theorie maar lang verhaal kort ….. geen PlanP
-O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmufFIGxdhWJU3J2aKt673D4XN4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f4hsJQpKuMH4sqgaOkLIvlfZ.gif?f=user_large

• zenith
  • Niet online
Ik doe het ook soms hoor, met een strakke stoploss erop kun je er alleen maar op vooruit gaan. :)

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:01
Maar even een "*lief dagboek post in al dit geweld met 69, groene dildo's, rode vlaggen en bitcoinbabes.

Gisteren besloten om Yieldt eens een kans te geven.
Helaas zelf niet onderlegd genoeg om te daytraden, alles te volgens en de trekker over te halen. Een echte HODL mentaliteit hier. Dogecoin een keer verkocht en daar meteen spijt van gehad. Je kijkt altijd naar de ATH en nooit naar de winst. Het kon altijd beter en meer. Nadeel hiervan is dat er dus geen winst komt zolang er nooit iets ingewisseld gaat worden. Maar dat inwisselen wil ik alleen nog maar doen voor serieuze bedragen: 200K minimaal.Naast een paar solid coins ook een aantal groei coins, shit coins met de hoop dat ze omhoog gaan en een leuk spaarpotje gaan vormen over 10 jaar.

Misschien dat Yieldt iets sneller rendement kan leveren net als alle experts en lambo rijders hier in het topic. Misschien geen Lambo maar een leuke elektrische Ford 150 over een jaartje :)

Iemand ervaring met Yieldt of soortgelijke partijen?

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:00
zenith schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:53:
[...]

Ik doe het ook soms hoor, met een strakke stoploss erop kun je er alleen maar op vooruit gaan. :)
Eh.. volgens mij niet 8)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

almightyarjen schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Volgens mij is het niet op tv geweest. Hij wil anoniem blijven i.v.m. zijn werk in de financiële sector.
Hij/Zij is zelf niet op TV geweest, maar hij is al wel een paar/aantal keer genoemd in TV programma's.

• Richh
Hele idee achter PlanB's model is gegeven schaarste waardoor je een model kan optuigen over de waarde in de toekomst. Er vanuitgaande dat de vraag aan blijft natuurlijk, of wellicht stijgt.

Polkadot heeft (volgens mij) geen eindige inflatie, er komen oneindig Polkadotjes bij. Beetje zoals met onze huidige dollars en euro's. Het is dus onmogelijk een dergelijk model op te stellen. De waarde is volledig afhankelijk van wat de gek er voor geeft, want er is geen sprake van schaarste.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 04-10-2021 12:00 ]

• Richh
Ondertussen denkt PlanB dat we nog 6 maanden door moeten.

Wel zien we de eerste 'scheurtjes' in z'n model, want 'this cycle is different'...

• Kol Nedra
  • Nu online
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:59:
[...]

Hele idee achter PlanB's model is gegeven schaarste waardoor je een model kan optuigen over de waarde in de toekomst. Er vanuitgaande dat de vraag aan blijft natuurlijk, of wellicht stijgt.

Polkadot heeft (volgens mij) geen eindige inflatie, er komen oneindig Polkadotjes bij. Beetje zoals met onze huidige dollars en euro's. Het is dus onmogelijk een dergelijk model op te stellen. De waarde is volledig afhankelijk van wat de gek er voor geeft, want er is geen sprake van schaarste.
maakt niet zo uit met Polkadot, je hoeft maar 1 "movr" parachain te hebben en je bent binnen 🙌

andere projecten waren ook allemaal prima rendement met Kusama 👍

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:18:
[...]

maakt niet zo uit met Polkadot, je hoeft maar 1 "movr" parachain te hebben en je bent binnen 🙌

andere projecten waren ook allemaal prima rendement met Kusama 👍
Mits je coins vrijkomen in de bull market.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

true

anders lekker hodl en we zien wel.
als het project echt value heeft komt het wel goed in volgende cycle.

edit: Flow breekt uit 👀

nothing stops this train

• Richh
zwembroek schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Exact, dat is het hele concept: mensen hun coins laten staken (eg: van de vrije markt onttrekken) zodat er álsnog schaarste ontstaat, ondanks dat er eigenlijk helemaal geen tekort is.

Ondertussen stijgt de koers wat een aanzuigende werking veroorzaakt. En de stakers zien hun aandeel alleen maar groeien, terwijl de koers ook nog stijgt. Je zal wel gek zijn om te cashen áls je al een cashmoment vind :)

Het zorgt voor een boom-bust cyclus. Wat zonde is, want Polkadot is verder technisch best een leuk muntje.
Aan dergelijke coins kan je zéér veel verdienen, maar ik zou niet weten waarom je als long-term hodler nu nog DOT in zou slaan.

• sjorremans
  • Laatst online: 15-01 11:42
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

Hij/Zij is zelf niet op TV geweest, maar hij is al wel een paar/aantal keer genoemd in TV programma's.
Hij is volgens mij wel eens op youtube verschenen bij die manon vos (uit mn hoofd) maar inderdaad, wel onherkenbaar in beeld.

YouTube: 🚘 Plan B over Bitcoin, Stock-to-Flow, S2FX model & Plan A (Eng. subs...

[ Voor 28% gewijzigd door sjorremans op 04-10-2021 12:29 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
  • Nu online
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:27:
[...]

Exact, dat is het hele concept: mensen hun coins laten staken (eg: van de vrije markt onttrekken) zodat er álsnog schaarste ontstaat, ondanks dat er eigenlijk helemaal geen tekort is.

Ondertussen stijgt de koers wat een aanzuigende werking veroorzaakt. En de stakers zien hun aandeel alleen maar groeien, terwijl de koers ook nog stijgt. Je zal wel gek zijn om te cashen áls je al een cashmoment vind :)

Het zorgt voor een boom-bust cyclus. Wat zonde is, want Polkadot is verder technisch best een leuk muntje.
Aan dergelijke coins kan je zéér veel verdienen, maar ik zou niet weten waarom je als long-term hodler nu nog DOT in zou slaan.
longterm verwacht ik dat deze goed blijft doen, high risk? maybe.... we weten niet hoe alles ervoor staat in 2030, zolang je maar risico verspreid is er niks aan het handje..... merendeel van mijn vermogen zit toch in btc/eth en etf......zoiezo is dit beter dan lekkerlijk niks doen en alles op de bank laat staan.

nothing stops this train

• Wowhead
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzPDus59w36Yv9U6WdojOAYAIs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/holRRiQNFP7VnPTEhYDF7XJL.png?f=fotoalbum_large

In Reddit sferen

• Richh
Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

longterm verwacht ik dat deze goed blijft doen, high risk? maybe.... we weten niet hoe alles ervoor staat in 2030, zolang je maar risico verspreid is er niks aan het handje.....
Zeiden we in 2017 ook van [insert random coin] :P

Als de Bitcoin halving-run eindigt, stort DOT (door het hoge volume op DOT/BTC pairs) net zo hard in en ontstaan er waarschijnlijk betere koopmomenten dan dat je nu hebt.
Als je DOT wilt hodlen tot 2030, zou ik lekker wachten tot je niks meer over crypto hoort nadat alles een blow-off top heeft gekend de komende maanden. Er vanuit gaande dat de cryptomarkt dit jaar herhaalt wat er de afgelopen keren is gebeurd.

(Tenzij DOT nu nog 5x over de kop gaat, en door een crash weer 4x door het putje gaat natuurlijk).
zoiezo is dit beter dan lekkerlijk niks doen en alles op de bank laat staan.
Tja, als koersen dalen kan je het toch beter op de bank zetten ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Misschien moet er dan een live countertje komen hoe vaak 'groene d*ldo' genoemd gaat worden in dit topic :')

Edit:
Oh, ik reageerde alweer een oude pagina. F5 doet wonderen :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 04-10-2021 12:43 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• YES

YES

Moderator General Chat
anandus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:43:
[...]

Misschien moet er dan een live countertje komen hoe vaak 'groene d*ldo' genoemd gaat worden in dit topic :')

Edit:
Oh, ik reageerde alweer een oude pagina. F5 doet wonderen :P
Ja of een counter op meerdere vulgaire termen want ik denk dat bij de 69k het hier sowieso een smerig zootje wordt _O-

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als iedereen alleen maar low zou buyen dan gaat die koers ook nooit omhoog, hè :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• JDx

JDx

Ben ik ^

anandus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:46:
[...]
Als iedereen alleen maar low zou buyen dan gaat die koers ook nooit omhoog, hè :P
Op NU zei iemand het wordt alleen maar meer waard dus iedereen heeft winst :o

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heb Bitcoin nog even geshilled bij het nieuws over woekerbeleggingen :')

• roflexx
Retest op de 45k of moon soon?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Op NU zei iemand het wordt alleen maar meer waard dus iedereen heeft winst :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kj9a6a_lNuCVFFQyi29HY3la2vE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U3R8DsQQzdeFcpy0piHwA1t7.jpg?f=user_large

• Aarle
Iemand hier die zijn zakken volgeladen heeft met Floki tot Musk iets geks doet?

• zenith
  • Niet online
Het knalt straks allemaal uit elkaar

• sjorremans
  • Laatst online: 15-01 11:42
45k nog een keer testen zie ik wel gebeuren, zeker wanneer het niet gaat lukken om de 49k van de vorige keer en gisteren met succes te breken.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 13:34

Tijn96

In speed we trust

Ver voor mijn tijd maar nog altijd relevant en zo enorm goed gemaakt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:35
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:02:
Ondertussen denkt PlanB dat we nog 6 maanden door moeten.

[Twitter]

Wel zien we de eerste 'scheurtjes' in z'n model, want 'this cycle is different'...

[Twitter]
Ik verwacht 3, bij 6 ga ik nooit meer werken :X

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Hoe moeilijk is het nou serieus om niet offtopic te gaan? Dicht voor onderhoud.

.edit: En weer open.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 14:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Pelox
zenith schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

Het knalt straks allemaal uit elkaar
In positieve of negatieve zin?

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:59:
[...]

Klopt niet helemaal. Je moet kijken naar de jaarlijkse inflatie van een token afgezet tegen de vraag. Als de vraag meer stijgt, dan de aanwezige inflatie (nieuwe tokens op de markt), zal de prijs stijgen. (vraag > aanbod)

Een fixed supply is alleen een argument wanneer de volledige supply is uitgegeven (in dit geval: gemined) en inflatie in feite 0% is (en eigenlijk al lang negatief is dankzij voortdurend verlies van tokens etc). Voor BTC wordt dit verwacht rond 2140.

Zet Ethereum tegenover Bitcoin. Dankzij burning en straks via het protocol van 2.0, zal de inflatie lager worden dan de inflatie van BTC op dat moment. Bij gelijkblijvende vraag van beide assets zal Ethereum dus schaarser worden, ondanks dat BTC een infinite supply heeft. Polkadot (als ander voorbeeld) heeft zijn eigen tokenomics waarbij de jaarlijkse inflatie d.m.v. een staking reward van 12-14% wordt "rechtgetrokken". Dankzij het feit dat er veel tokens worden gelocked in crowd loans, zal de schaarste ook snel kunnen oplopen bij gelijkblijvende vraag.

Complementerend; een fixed supply kan psychologisch wel het beeld van een asset positief beïnvloeden en daardoor meer speculatieve aandacht trekken. "Fixed supply" klinkt altijd beter dan "infinite supply". Sommige alts profiteren hier ook (ten onrechte) van, want er is meer nodig dan een fixed supply natuurlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 14:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Klopt niet helemaal. Je moet kijken naar de jaarlijkse inflatie van een token afgezet tegen de vraag. Als de vraag meer stijgt, dan de aanwezige inflatie (nieuwe tokens op de markt), zal de prijs stijgen. (vraag > aanbod)

Een fixed supply is alleen een argument wanneer de volledige supply is uitgegeven (in dit geval: gemined) en inflatie in feite 0% is. Voor BTC wordt dit verwacht rond 2040. Een fixed supply kan psychologisch wel het beeld van een asset beïnvloeden en daardoor meer speculatieve aandacht trekken. "Fixed supply" klinkt altijd beter dan "infinite supply".
2140

irony > *

• Mooody

Mooody

elmoody

Typo. Fixed. Thanks Sjarrel (y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Kol Nedra
  • Nu online
Dus met ETH2.0 gaat het BTC flippen? 🙃

nothing stops this train

• roflexx
Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:42:
Jawel

• vickypollard
The Flippening™ 2022

• Kol Nedra
  • Nu online
oke, dan als de bearmarket begonnen is dan ETH bijkopen, bedankt voor deze wijze info! 👀

nothing stops this train

• Wowhead
Ik heb maar weer eens wat Cardano munten gekocht, miste ze een beetje in mijn PF

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:06
Wowhead schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:52:
Ik heb maar weer eens wat Cardano munten gekocht, miste ze een beetje in mijn PF
Je dacht laat ik eens de meest shitty coin nemen van alle shitcoins?

• Wowhead
Ja lekker man dikke drollen staken.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:33
GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Gast ga safemoon kopen ofzo.

• Wowhead
Zijn PF is 90% cardano, hij wilt ze stiekem zelf allemaal opkopen ;) :P

• GioStyle
Wowhead schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:55:
Zijn PF is 90% cardano, hij wilt ze stiekem zelf allemaal opkopen ;) :P
10%. Je zit er dicht in de buurt. :D

• roflexx
veertje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:54:
[...]

Gast ga safemoon kopen ofzo.
Of safemars

• Wowhead
GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

10%. Je zit er dicht in de buurt. :D
Kachinggggg :D

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-01 20:37

KRC

GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Cardano is toch niet zo slecht, of mis ik de ironie in deze opmerking? :+

• Aarle
KRC schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:58:
[...]

Ligt er aan aan wie je dat vraagt..

• Pelox
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxeykMjG31h2Z6uv8BRv3kHQv28=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aaQjQVJvEDiYaGxpOOX0HBIw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNk0dnJvPC6Z5jRxCNattw5OaYA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/l6cU29fJQclr4P9lKuNIBd6W.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFPZFTyFFpsvZRIdKlJrm0SlTNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Atmosfear
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-03-2023
Wat is cardano? Dat muntje dat al de hele tijd veel beloofd maar niets waarmaakt.

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:42:
Is geen zekerheid uiteraard :P Daarvoor moet er wel voldoende vraag blijven naar ETH en dat is natuurlijk afhankelijk van vele factoren. De verwachting is dat ETH het BTC lastig kan gaan maken mits het marktsentiment positief blijft. Gewoon het ETHBTC pair blijven volgen, dat is ook een goede indicatie van de rest van de alt market.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 15:02 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Het is hier tof om op Cardano te haten *O*

EDIT: Ah, kijk, dat bedoel ik. *wijst naar boven

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 04-10-2021 15:02 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Vooralsnog een mooi projectje gebakken lucht met een prima marketing waardoor veel mensen bags vol hebben.

Maar gebakken lucht is geen probleem, dat zijn heel veel coins namelijk. De tijd zal het leren of Cardano snel genoeg waar kan maken wat er beloofd wordt, dan zullen ze ook op langere termijn een grote speler blijven. Als ze niet weten te leveren zijn er talloze projecten welke staan te trappelen om in dat gat te duiken die al wel werkende functionaliteit hebben maar mindere marketing.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

In positieve of negatieve zin?
en is de negatieve dan ook negatief voor een ander.. man man man.. wat een vragen allemaal.

when moon, when rekt, when dodelijksaai sideways?

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]
Alles dat overhyped wordt, heeft wat genuanceerde tegengas nodig toch? Alles om enge toestanden zoals op het subreddit van ADA te voorkomen :)

Dit is een artikel dat voor genuanceerde tegengas zorgt:
WHY CARDANO ISN’T WORTH THE HYPE
https://tokenmetrics-insi...pdate.pdf?_hsmi=165976407

Om een of andere reden triggerde de titel mij om het artikel te lezen :+
Artikel zou ADA addicts ook enigszins aan het denken kunnen zetten. Het is geen religie, het is een investering. Blijf kritisch :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 15:10 ]

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-01 20:45
ehh. SHIB?

• Atmosfear
Lol en inderdaad shiba

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Alles dat overhyped wordt, heeft wat genuanceerde tegengas nodig toch? Alles om enge toestanden zoals op het subreddit van ADA te voorkomen :)

Dit is een artikel dat voor genuanceerde tegengas zorgt:

[...]

https://tokenmetrics-insi...pdate.pdf?_hsmi=165976407

Om een of andere reden triggerde de titel mij om het artikel te lezen :+
Artikel zou ADA addicts ook enigszins aan het denken kunnen zetten.
Sneu FUD document. Wat je ook van Cardano vindt, dit soort troep zou je doorheen moeten prikken. Volslagen eenzijdig.

En voordat ik voor ADA-fanboy word uitgemaakt: heb bijna alles verkocht :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bananeman op 04-10-2021 15:11 ]

Motor-forum.nl

• Uncle_Charles
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:02:
[...]

De tijd zal het leren of Cardano snel genoeg waar kan maken wat er beloofd wordt, d
Wat wordt er dan precies beloofd?

irony > *

• Mooody

Mooody

elmoody

Nemen mensen hier dat serieus? Mag het niet hopen.
Dan zie ik dat persoonlijk ook niet echt als iets waarbij je serieus overweegt om er je zuurverdiende centjes in te steken. Dus tegengas lijkt me niet nodig, probleem lost zich vanzelf op :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 15:12 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Uncle_Charles schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

Wat wordt er dan precies beloofd?
10 dollar! 8)

• GioStyle
Ik heb wel wat meer verdiend dan 10 dollar met Cardano. :D

• Atmosfear
20 euro mooody wie weer

• Uncle_Charles
Bananeman schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

Sneu FUD document. Wat je ook van Cardano vindt, dit soort troep zou je doorheen moeten prikken. Volslagen eenzijdig.

En voordat ik voor ADA-fanboy word uitgemaakt: heb bijna alles verkocht :)
Grayscale Building Blocks | September 2021 - An Introduction to Cardano (rapport met the good, bad & ugly gratis te downloaden van Grayscale website)

irony > *

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

Ik heb wel wat meer verdiend dan 10 dollar met Cardano. :D
Same here. Top-muntje dus :*)

Motor-forum.nl

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:11:
[...]

Dan zie ik dat persoonlijk ook niet echt als iets waarbij je serieus overweegt om er je zuurverdiende centjes in te steken. Dus tegengas lijkt me niet nodig, probleem lost zich vanzelf op :)
Er schijnt een whale te zijn die er enorme hoeveelheden van koopt.

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-01 20:45
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:11:
[...]

Serieus? Nee. Heb ik heel veel muntjes? Ja.
Gokje, why not. Sommige shitcoins staan niet in de weg. >:)
Pagina: 1 ... 101 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!