Zero.
Verwijderd
Pandora papers: biggest ever leak of offshore data exposes financial secrets of rich and powerful
https://www.theguardian.c...rets-of-rich-and-powerful
President van ukraine verbaast me welVerwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:16:
Zou er Bitcoin tussen zitten?![]()
Pandora papers: biggest ever leak of offshore data exposes financial secrets of rich and powerful
https://www.theguardian.c...rets-of-rich-and-powerful
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ik neig meer naar een knee and toeRsj schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:00:
Vraagje...wat denken jullie...een inverse head en shoulder in de maak of...?
Beginner hier. Ik doe eigenlijk alleen aan dca van BTC tot nu toe, maar wil het traden onder de knie krijgen.
Ik heb nu een tijdje geprobeerd te traden door met een klein bedrag BTC te kopen wanneer deze laag staat en weer te verkopen wanneer deze is gestegen.
Nu deed ik dit via Bitvavo, maar er blijft maar weinig winst over. Of de prijs van BTC was ondertussen weer gestegen waardoor het totaal aantal fiat en BTC minder was dan waar ik mee begon..
Nu lees ik hier en daar dat je beter met Bybit en Binance kan traden of dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat.
Heeft iemand nog goede bronnen of tips? Alvast bedankt.
God morks in wysterious ways.
met zulke volaliteit rond50k kan de prijs makkelijk naar 10M-100M
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 03-10-2021 21:17 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
KEKS zijn kilo-ekkies?A87 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:17:
Lag ff in bed een paar uur, opeens boem 49 KEKS!! verdomme!! hell yeah.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja, want dit waren geen whale games en stophunts en overduidelijke manipulatie, dit was organisch!A87 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:17:
Lag ff in bed een paar uur, opeens boem 49 KEKS!! verdomme!! hell yeah.
met zulke volaliteit rond50k kan de prijs makkelijk naar 10M-100M
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jij hebt die zingende vogels al ontvangen?
Zijn er überhaupt al mensen die ze gekregen hebben. En dan met name crypto.com gebruikers ?
UberLurker Departement #GG.
MOOOOOOooooOOOoooOOOOooooooooooOOOn
When line go up, post happy meme.Reduxy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:11:
Heeft iemand nog goede bronnen of tips?
When line go down, post sad meme.
Moeilijk om echt een goed antwoord te geven, sommige gedeeltes van je post zijn multi-interpretabel. Maar....Reduxy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:11:
Hey toekomstige lambo-eigenaren,
Beginner hier. Ik doe eigenlijk alleen aan dca van BTC tot nu toe, maar wil het traden onder de knie krijgen.
Ik heb nu een tijdje geprobeerd te traden door met een klein bedrag BTC te kopen wanneer deze laag staat en weer te verkopen wanneer deze is gestegen.
Nu deed ik dit via Bitvavo, maar er blijft maar weinig winst over. Of de prijs van BTC was ondertussen weer gestegen waardoor het totaal aantal fiat en BTC minder was dan waar ik mee begon..
Nu lees ik hier en daar dat je beter met Bybit en Binance kan traden of dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat.
Heeft iemand nog goede bronnen of tips? Alvast bedankt.
Ja, Bitvavo is duur om te traden vanwege hogere fees dan bijv Binance. Dat de prijs van BTC ondertussen stijgt terwijl jij in FIAT zit veranderd geen enkele exchange iets aan overigens.
Deze zin: dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat, hoe bedoel je dit?
Bronnen en tips? Lees de topicstart, die staat vol goede info. En lees hem wekelijks opnieuw, er zullen steeds meer kwartjes vallen.
Blijf weg van leverage trading overigens voor je er een paar jaar in zit.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ahhhhhhh, 87 dus.A87 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:24:
''age is just a number''
mss iets in staking staan waarvan je het bestaan niet meer wist?68616c6c6f schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:32:
Waar kan ik de transactiegeschiedenis van mijn coins op binance zien. Ik heb altijd het gevoel dat ik om de tijd gewoon gratis geld krijg van binance. Vorige week was mijn balance op binance 0 dollar en nu heb ik ineens 11 dollar xrp...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Heb je toevallig een referral lopen uitdelen?68616c6c6f schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:32:
Waar kan ik de transactiegeschiedenis van mijn coins op binance zien. Ik heb altijd het gevoel dat ik om de tijd gewoon gratis geld krijg van binance. Vorige week was mijn balance op binance 0 dollar en nu heb ik ineens 11 dollar xrp...
Kun je zien als je linksbovenin op je account klikt bij: 'My referral ID'
@Pingo76 baaltTaro schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:20:
[...]
Ja, want dit waren geen whale games en stophunts en overduidelijke manipulatie, dit was organisch!![]()
![]()
nopeMicroWhale schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:33:
[...]
mss iets in staking staan waarvan je het bestaan niet meer wist?
Earned 0Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:35:
[...]
Heb je toevallig een referral lopen uitdelen?
Kun je zien als je linksbovenin op je account klikt bij: 'My referral ID'
Wat doe je
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Order history68616c6c6f schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:32:
Trade history
Transaction history
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoewel het me best bevalt dat ze hier niet meer te pas en te onpas verkondigt dat ze graag een daling van de koers wil zien, hoeft ze van mij ook niet helemaal weg te blijven (ze is nu al dagen foetsie). Vond haar verhalen over het paraplu-schermen met de huurbaas en dronken van een stalen trap lazeren (als ware het BTC tijdens een flashcrash), best vermakelijk.
Het mooiste zou zijn als ze zich hier weer meldt en zich wil gaan verdiepen in de koersen ipv blind ergens op hopen "omdat ik dat als doel heb".
Yes, maar deed dan ook self custody. Dus kon ze gelijk benaderen.Skrunsies schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:21:
[...]
Jij hebt die zingende vogels al ontvangen?
Zijn er überhaupt al mensen die ze gekregen hebben. En dan met name crypto.com gebruikers ?
verhogen, dan mag ze pas terug komen :-)YES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Hoewel het me best bevalt dat ze hier niet meer te pas en te onpas verkondigt dat ze graag een daling van de koers wil zien, hoeft ze van mij ook niet helemaal weg te blijven (ze is nu al dagen foetsie). Vond haar verhalen over het paraplu-schermen met de huurbaas en dronken van een stalen trap lazeren (als ware het BTC tijdens een flashcrash), best vermakelijk.
Het mooiste zou zijn als ze zich hier weer meldt en zich wil gaan verdiepen in de koersen ipv blind ergens op hopen "omdat ik dat als doel heb".
Ze moet zich verhogen in de koersen? Gekke zin.
anandus schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:25:
[...]
When line go up, post happy meme.
When line go down, post sad meme.
Bedankt voor je reactie en tips.Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:30:
[...]
Moeilijk om echt een goed antwoord te geven, sommige gedeeltes van je post zijn multi-interpretabel. Maar....
Ja, Bitvavo is duur om te traden vanwege hogere fees dan bijv Binance. Dat de prijs van BTC ondertussen stijgt terwijl jij in FIAT zit veranderd geen enkele exchange iets aan overigens.
Deze zin: dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat, hoe bedoel je dit?
Bronnen en tips? Lees de topicstart, die staat vol goede info. En lees hem wekelijks opnieuw, er zullen steeds meer kwartjes vallen.
Blijf weg van leverage trading overigens voor je er een paar jaar in zit.
"Deze zin: dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat, hoe bedoel je dit?"
Ik bedoelde dat ik soms wel eens lees dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen wanneer de prijs hoog staat en dit later weer terugkopen wanneer deze is gedaald. I.p.v. steeds kleine bedragen gebruiken om hun aandeel BTC te vergroten.
Daar zal ook wel een bepaald risico aan verbonden zitten wanneer de BTC prijs niet meer zoveel zakt?
Melk is dodelijk voor ze. Dus doe maar niet.Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:53:
[...]
Stomme beesten, ik zet elke avond een schoteltje melk voor ze maar ze hoeven het niet. Te lui om even een balkonnetje op te klimmen. Verwende prikkertjes.
edit: https://www.rtlnieuws.nl/...zelfs%20dood%20aan%20gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 03-10-2021 21:59 ]
De praktijk leert dat er maar heel weinig mensen deze strategie succesvol kunnen uitvoeren. De meeste mensen verliezen, of pakken minder winst dan ze hadden gehad als de gewoon zouden HODLen. Geen idee hoe accuraat deze stelling is maar schijnbaar verliest 90% van de mensen geld als ze gaan dagtraden.Ik bedoelde dat ik soms wel eens lees dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen wanneer de prijs hoog staat en dit later weer terugkopen wanneer deze is gedaald. I.p.v. steeds kleine bedragen gebruiken om hun aandeel BTC te vergroten.
Daar zal ook wel een bepaald risico aan verbonden zitten wanneer de BTC prijs niet meer zoveel zakt?
--edit-- n.a.v. post van @GioStyle verduidelijking dat het hier om dagtraden gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Providentia op 03-10-2021 22:01 ]
Als je nog veel te leren hebt zou ik hier niet aan beginnen. Als je dit al wilt doen om het te leren zou ik dat met hele kleine bedragen proberen en je goed inlezen in de halving cycle en technische analyse. Lees de topicstart inderdaad goed door en een heleboel posts in het NK topic barsten ook van de nuttige informatie.Reduxy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:53:
[...]
Ik bedoelde dat ik soms wel eens lees dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen wanneer de prijs hoog staat en dit later weer terugkopen wanneer deze is gedaald. I.p.v. steeds kleine bedragen gebruiken om hun aandeel BTC te vergroten.
Volgens mij is het zo dat de meeste mensen die dit proberen verlies maken, maar als je echt goed weet wat je doet en ervaring hebt kan het wel.
Hodl'en is ook traden, maar dan op lange termijn.Providentia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
De praktijk leert dat er maar heel weinig mensen deze strategie succesvol kunnen uitvoeren. De meeste mensen verliezen, of pakken minder winst dan ze hadden gehad als de gewoon zouden HODLen. Geen idee hoe accuraat deze stelling is maar schijnbaar verliest 90% van de mensen geld als ze gaan traden.
Dagtraden kan best lucratief zijn, maar dan moet je dus elke dag de koersen in de gaten houden en kansen zien...
proberen te klimmen op een balkon ook gok ikRaptorXS schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Melk is dodelijk voor ze. Dus doe maar niet.
En met "steeds kleine bedragen gebruiken" bedoel je steeds een beetje geld overmaken naar de exchange? Ja dan heb je volkomen gelijk. Als je dat op een vast moment doet in de maand, of week, zonder naar de koers te kijken dan noem je dat DCA, wat staat voor Dollar Cost Averaging. Men doet dat omdat ze geloven dat over een aantal jaar de koers van BTC gestegen zal zijn, dus alles wat ze nu inzetten groeit in waarde. Zie ook: https://www.investopedia.com/terms/d/dollarcostaveraging.aspReduxy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:53:
[...]
![]()
[...]
Bedankt voor je reactie en tips.Ik zal de topicstart goed doorlezen. Heb nog veel te leren
"Deze zin: dat mensen een substantieel gedeelte van hun BTC verkopen en vervolgens terugkopen i.p.v. kleine flufjes fiat, hoe bedoel je dit?"
Dan heb je het ook over verkopen op hoog, kopen op laag. Dat is een onderdeel van traden. Een prachtige manier om je aantal satoshis te verhogen (https://www.investopedia.com/terms/s/satoshi.asp) waardoor je steeds meer bitcoin % in je portfolio krijgt. Let wel, dit is pittig en ik raad je aan om daar nog even mee te wachten, OF en dat kan erg leuk zijn, met maximaal 10-25% van je Portfolio te traden. En dan ook nog in stapjes. Dus bijvoorbeeld je denkt dat BTC gaat zakken na het aantikken van de 50000 dollar, probeer dan zeg maar 4 orders in te stellen met kleine plukjes ipv 1 grote pluk. Daarmee spreid je risico dat je te laag verkoopt. En andersom met kopen geldt dat natuurlijk ook.
Nog een tip, probeer hier altijd in dollars te praten, dat geeft meer mensen hier de neiging om je de helpende hand te bieden
Ah, dan zijn ze dus niet lui maar gewoon verwend. Beetje weerstand kweken, kom op zeg.RaptorXS schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Melk is dodelijk voor ze. Dus doe maar niet.
Wij investeren toch ook in Shitcoins terwijl we weten dat BTC de enige echte is?
ga je douchen en je kans is weer wegGioStyle schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:58:
[...]
Dagtraden kan best lucratief zijn, maar dan moet je dus elke dag de koersen in de gaten houden en kansen zien...
Posities sluiten voor je gaat douchen!
Of beter nog, niet meer douchen, scheelt ook weer in de kosten!
Telefoons zijn toch waterdicht tegenwoordig?
Wat moet je doen in de douche met een telefoon?knakworst schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
nothing stops this train
als je doortrekt is je telefoon wegknakworst schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
Voor @Reduxy gok ik @eldeegee ?eldeegee schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:07:
Ik zou echt een klein flufje BTC kopen of iets anders en gewoon puur kijken wat het doet. Doordat het je centjes zijn ga je automatisch kijken, opletten, zien wat de koersen doen. En ga er gewoon van uit dat dit "lesgeld" is en dus waarschijnlijk weg is. Ondertussen ga je lekker inlezen en rustig verdiepen in de hele crypto handel. Ga iig geen grote bedragen inzetten terwijl je er nog geen kaas van gegeten hebt. Blijf ook ver weg van groene dildo's.
Doortrekken doe ik op een wc niet in de douche
Verwijderd
Les 1 daytrading: nóóit douchen.
Gewoon 24/7 achter die PC met price alerts en proberen wat slaap te pakken in sideways periodes.
Dan heb je zomaar mooie gains (of een psychose).
Eten koken is ook een kansen killer. Gewoon vloeibare smoothies. Een goede blender, daar kun je echt bijna alles in flikkeren (bij karbonades wel het bot verwijderen, kippenpoten lukt nog wel).
Een iphone miniminiminiSkrunsies schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Hoe groot is jou afvoer in de godsvredesnaam ?
Wel opletten met leverage trading, dan stel je jezelf ervoor open gehunt te worden.Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Gewoon 24/7 achter die PC met price alerts en proberen wat slaap te pakken in sideways periodes.
Eten koken is ook een kansen killer. Gewoon vloeibare smoothies. Een goede blender, daar kun je echt bijna alles in flikkeren (bij karbonades wel het bot verwijderen, kippenpoten lukt nog wel).
Als je dikke gains pakt kan je eventueel eten laten bezorgen als een echte decadente hipster moonboy. Niet teveel te koop lopen met je gains want dan loop je weer het risico gehunt te worden met een boormachine door degene die jou je pizza zou komen bezorgen.
We moeten wel groen blijven denken he? Waarom 2x water gebruiken als je het ook tegelijk kan doen? Elon is trots op A87YES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:10:
A87 heeft een WC pot onder de douche, kan je schijten terwijl je, je haar wast. Fucking efficiënt!
Op de één of andere manier heb je het voor elkaar gekregen onze usernames achter een apenstaartje te tikken maar ons niet écht te taggen, waardoor we geen notificatie krijgen. Ook op dat gebied is er dus nog ruimte om te lerenReduxy schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:12:
Bedankt voor jullie reacties en tips @Providentia, @Visca, @Ngangatar & @eldeegee.
Ik dacht vooral bruin en voorheen dacht ik bij A87 aan complete kleurexplosies in alle kleuren van de regenboog op een chart. Maar groen is ook goed!Providentia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:13:
[...]
We moeten wel groen blijven denken he? Waarom 2x water gebruiken als je het ook tegelijk kan doen? Elon is trots op A87
Rapporteer me dan, boomert.Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:15:
[...]
Wel ff on topic ajb...
Layer 1 = afvoer
Layer 2 = Toilet
Layer 3 = Douche
Ethereum fractal from 2017 that resulted in 7,000% gains for ETH appears again in 2021
Simpelweg alleen omdat ik ETH hodler ben.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Moet jij nog niet gaan tiktokken joh?
Is er nog een lambo dealer die uit voorraad levert? Leuk voor onder de kerstboom!MicroWhale schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:18:
Dit is waar:
Ethereum fractal from 2017 that resulted in 7,000% gains for ETH appears again in 2021
Simpelweg alleen omdat ik ETH hodler ben.![]()
hodl je op een exchange of gebruik je je eigen wallet?MicroWhale schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:18:
Dit is waar:
Simpelweg alleen omdat ik ETH hodler ben.![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Providentia op 03-10-2021 22:34 ]
En dan nog afsluiten met bullshit ook, 69KYES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:22:
Oké bij deze weer excuses aan de mods voor alle bullshit die ik vanavond weer gepost heb. Ik ga lekker mijn bed opzoeken, fijne avond allemaal en morgen BTC 69K!
FTFYNgangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:24:
[...]
En dan nog bullish afsluiten met bullshit ook, 69K.
Nog een tip: ga op de spartamet naar het werk, grotere kans op ziektewet en douchen met gips mag toch niet.Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Geachte Boormachine-eigenaar,Providentia schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:21:
[...]
hodl je op een exchange of gebruik je je eigen wallet?
Voor diegene die een eigen wallet gebruiken, hebben jullie wel eens op https://fees.wtf gekeken? Schrik je je ook het apelazerus als je al een tijdje trade.
Zeg ik niet.
Wat ik wel kwijt wil is dat ik iig geen enkele fee whatsoever betaald heb vanaf ~Q4 2020. Ben niet zo'n schuiver/trader/etc... HODL fo life, <vulmaarin>, en zo...
<meme hier>
Met vriendelijke groet,
MicroWhale
Neen. Wel een Alpine dealer.YES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
Is er nog een lambo dealer die uit voorraad levert? Leuk voor onder de kerstboom!
Waarschijnlijk het verstandigst.MicroWhale schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:34:
[...]
Geachte Boormachine-eigenaar,
Zeg ik niet.
Gewoon een sentiment-analyse op dit topic.GioStyle schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:58:
[...]
Hodl'en is ook traden, maar dan op lange termijn.
Iedereen chagrijnig, vliegt men elkaar in de haren en post men om de haverklap de fear index? BTC staat lekker laag, kopen dus.
Geen ruzie, vaak het woordje moon en lambo en heeft iedereen het over 69K? Koers is hoog, dus verkopen.
Simpel
Dat is dus je concurrentie en ze zijn zo scherp als een mes aan de colombiaanse coke rete strakVerwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 03-10-2021 22:47 ]
REKT, game over. Pak alles maar in, nothing to see here, tot de volgende cycle.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Pff... laten we pas rekt roepen onder de 40k.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 03-10-2021 23:13 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Een werkdag inderdaad, of die normaal is weten we pas achteraf.Pelox schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:19:
Morgen weer een normale werkdag.
Benieuwd wat komende week gaat brengen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ff wakker blijven nog voor de weekafsluiting, altijd weer leuk op zondag. Vaak het leukste stukje vuurwerk in Crypto.Richh schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:31:
Mooie Bart weer zeg. Ach ja, weekly staat nog op +10%.
Benieuwd wat komende week gaat brengen...
Breaking Bad is echt een heerlijke serie. Mijn alltime favo.Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:37:
[...]
Ach alsof alle films alleen nog maar van begin tot het eind volop actie dienen te wezen. Ik merk dat ik steeds meer schik krijg van films met een lekker lange dialoog, zoals men in Breaking bad soms eindeloos deed, wat ook zit in veel Quarantino films zoals Pulp F en The hateful eight maar ook in een serie welke ik deze week op Netflix ontdekte, Midnight Mass.
Zolang de acteurs dat maar aankunnen, echt acteerwerk en conversaties in plaats van CGI.
En ja, zo'n volle zaal is nog flink wennen. Ik zou vandaag naar Concert Elbow gaan waarvoor ik lang geleden kaartjes had gekocht, maar gelukkig is dat nu pas ergens halverwege 2022.
Zeg je een keer wat verstandigs,.. niks...Bad Brains schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:11:
Hij gaat gewoon weer sideways op de 48k straks, boring.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Deze maand over de 0.2?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Doe maar 0,25.PlanR schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 06:18:
Celr wordt ook weer wakker.
Deze maand over de 0.2?
Maandag ben ik altijd vrij. Succes allemaal!Pelox schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:19:
Morgen weer een normale werkdag.
The Wire is het beste inderdaad, daarna BB. Sopranos zit daar flink ver achter, was te voorspelbaar ivm die andere 2.YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:28:
[...]
Ik vond The Wire beter dan The Sopranos. Zijn ook andere soorten series in mijn ogen en dus komt dat neer op persoonlijke smaak, maar The Wire vind ik de beste serie die ik ooit gekeken heb. Breaking Bad en The Sopranos komen daarna en zijn ook meesterwerken. Dat zijn voor mij eigenlijk wel de grote drie.
CELR had het inderdaad naar zijn zin vannacht, nu weer ff kabbelen, maar zou leuk zijn als er weer een iets hogere bodem zal overblijven.
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 04-10-2021 08:32 ]
Die had ik wel verwacht, maar niks mee gedaan, tenminste omdat ik het idee had dat het wel in de buurt komt van lootboxen, wat extreem populair is. Had wat meer hoop voor Enjin door een user hier, maar die doet niet zo veel.roflexx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:39:
Damn axs blijft maar gaan. Fomo
Oh toevallig deze week wel, maar over de afgelopen maanden niet echt spectaculair, heel even, maar ook groot deel weer kwijt.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 04-10-2021 08:44 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Met +33% is het vuurwerk er wel een beetje af denk ik zo.sjorremans schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:00:
AXS is in ieder geval nog niet klaar voor vandaag
Nog niet helemaal..Slux schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:14:
[...]
Met +33% is het vuurwerk er wel een beetje af denk ik zo.
/endjoke
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/tmYCZMNNkqisKfbWBk1lG2C0.webp?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)