[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.805 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

Sneu FUD document. Wat je ook van Cardano vindt, dit soort troep zou je doorheen moeten prikken. Volslagen eenzijdig.

En voordat ik voor ADA-fanboy word uitgemaakt: heb bijna alles verkocht :)
Tokenmetrics is voor zover ik weet altijd pro/neutraal-ADA geweest, in ieder geval nooit anti-ADA. Dat zou je mee kunnen nemen in je evaluatie.

Ze komen enigszins terug op hun eerdere aanbeveling. Ze zien dat bepaalde beloftes niet waar gemaakt worden, daar zou je iets mee kunnen doen. Ik heb niets met Tokenmetrics (vind die Ian zelfs sneu), maar zoiets is altijd wel te prijzen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 15:16 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:14:
[...]

Tokenmetrics is voor zover ik weet altijd pro-ADA geweest, in ieder geval nooit anti-ADA. Dat zou je mee kunnen nemen in je evaluatie.
Ze komen enigszins terug op hun eerdere aanbeveling. Ik heb niets met Tokenmetrics (vind die Ian zelfs sneu), maar zoiets is altijd wel te prijzen.
Laten we zeggen dat derglijke rapporten (of het nu GrayScale, Tokenmetrics of een ander is) altijd als startpunt moeten dienen om zelf verder onderzoek te doen. Niet gewoon klakkeloos geloven wat er staat, dit geldt zowel voor de positieve punten als de negatieve (voor elke coin)

irony > *

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Er was hier toch een dude die zijn collega/vriend uitlachte, omdat ie Shib coins had gekocht als eerste aankoop in cryptovaluta? :+

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:14:
[...]

Tokenmetrics is voor zover ik weet altijd pro/neutraal-ADA geweest, in ieder geval nooit anti-ADA. Dat zou je mee kunnen nemen in je evaluatie.
Ze komen enigszins terug op hun eerdere aanbeveling. Ik heb niets met Tokenmetrics (vind die Ian zelfs sneu), maar zoiets is altijd wel te prijzen.
Dat siert hen zeker, ik ben zelf ook heel kritisch m.b.t. ADA en was dat begin dit jaar minder. Daarom dus ook bijna alles verkocht, inzichten en meningen veranderen en het is goed is om kritisch te blijven op al je investeringen.

Motor-forum.nl

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:19:
Er was hier toch een dude die zijn collega/vriend uitlachte, omdat ie Shib coins had gekocht als eerste aankoop in cryptovaluta? :+
Volgens mij had hij twee collega's heel hoog zitten, omdat die in zijn ogen crypto-helden waren.
Bleek later dat 1 vd 2 inderdaad alleen Shib had o.i.d.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:02:
Wel zien we de eerste 'scheurtjes' in z'n model, want 'this cycle is different'...
Geen enkel model is 100% correct, sommige modellen zijn wel bruikbaar...

Niet als directe reactie op jouw post, want jij begrijpt het volgens mij wel, maar over het algemeen vind ik het onterecht dat er vaak met een negatieve smaak geschoten wordt op zijn model(len). De man doet een poging om Bitcoin in een vat te gieten dat enigszins te begrijpen is. Verder hecht hij waarde aan zijn privacy, wat begrijpelijk is. Genoeg respectabele mensen 'hoog' in het Bitcoin wereldje kennen zijn identiteit, dus obscuur is het niet.

Ik heb het idee dat mensen vaak op de 'omgekeerde' manier naar zijn modellen kijken. Alsof hij een prijs probeert te voorspellen, en als dat niet uitkomt, zou zijn model niet correct zijn...

Zijn model beschrijft over het algemeen een 4-jarig gemiddelde. Dus als de koers omhoog en omlaag schiet, en het gemiddelde matcht zijn model, dan is het model correct.

De conclusie is eerder andersom: Als Bitcoin niet volgens zijn model gaat, dan is Bitcoin blijkbaar toch een vreemde eend in de bijt...

Zijn modellen zijn namelijk een poging om vergelijkbare modellen - die zich historisch gezien bewezen hebben - met betrekking tot het voorspellen van assets waarbij schaarste een rol speelt toe te passen op Bitcoin.

De grote vraag is: gedraagt Bitcoin zich hetzelfde als bijvoorbeeld goud? Of een andere asset met schaarste? Daarmee staat of valt zijn stock to flow benadering.

Op Twitter probeert hij wel prijzen te voorspellen, maar dit is meer een nevenactiviteit. De kern waar het om draait is om te herkennen of Bitcoin bepaalde karakteristieken heeft.

In dit daglicht is het daarom - naar mijn mening - niet terecht om zijn modellen af te schieten op het niet behalen van prijs niveaus. Betere conclusies zouden kunnen zijn:
1. Bitcoin gedraagt zich blijkbaar anders: model wordt aangepast/model variant verschijnt/missie volbracht en Bitcoin kan niet beschreven worden volgens een dergelijk model.
2. Externe factoren (bijvoorbeeld *ovid crisis) kunnen tijdelijk ervoor zorgen dat het model scheuren lijkt te vertonen. Echter dit is normaal in dit soort modellen. De x-as is hierin de meest onzekere factor.

In het eerste geval zullen er in de toekomst andere modellen gebruikt moeten worden, of zal het model extra parameters/wijzigingen moeten krijgen toegespitst op Bitcoin (wat hij overigens al doet met met z'n S2Fx model).

In het tweede geval is het slechts de parameter 'tijd' op de x-as die aangepast moet worden, echter de prijsniveaus tov schaarste veranderen daarmee niet zozeer...

https://opensea.io/seaart

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Uncle_Charles schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
[...]

Wat wordt er dan precies beloofd?
Mwah, men is vrij lang bezig geweest om de smart contracts mogelijkheden op te leveren. Dat is nu net een paar weken geleden gelukt, maar het is nu maar de vraag of er ook daadwerkelijk de adoptie gaat komen waar jij van hebt gehint dat die er ook daadwerkelijk gaat komen :). En of het ook allemaal lekker zal gaan draaien. Men heeft nog heel veel te bewijzen.

Geeft niets, er zijn veel munten die bakken geld opleveren, maar nog lang niet breed ingezet kunnen worden, maar laten we met zijn allen wel nuances blijven aanbrengen.

Lijkt soms wel alsof iets over ADA zeggen dat niet positief is gelijk een grote groep mensen over de rooie helpt terwijl ze zelf ook weten dat het product nog lang niet is waar het moet komen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Uncle_Charles schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:16:
[...]

Laten we zeggen dat derglijke rapporten (of het nu GrayScale, Tokenmetrics of een ander is) altijd als startpunt moeten dienen om zelf verder onderzoek te doen. Niet gewoon klakkeloos geloven wat er staat, dit geldt zowel voor de positieve punten als de negatieve (voor elke coin)
Jup, heb je helemaal gelijk in :)

Je moet geen conclusies trekken aan dit ene artikel (open deurtje), maar het voegt wel toe om een beeld te kunnen vormen en daardoor je mening te kunnen bepalen. Mocht je het er niet mee eens zijn, dan helpt het absoluut om dat inhoudelijk toe te lichten. Het topic zal er niet slechter door worden :)

Het "probleem" met ADA is dat er niet zozeer loze beloften worden gedaan. Integendeel, in geloof oprecht dat er het een sterk project in opbouw is op dit moment. Het probleem is dat de communicatie soms tweeledig te interpreteren is. Als Charles (jij dus) roept dat de lancering van smart contract retebelangrijk is en daardoor de hype (/verwachtingen) en de prijs verder stijgen, moet hij als nuance ook zeggen dat Cardano (voor zover ik weet) het enige smart contract platform was zonder smart contract functionaliteit 8)7

Hij is goed in het creeren van hype door investeerders (wij) bij elke nieuwe regel code te betrekken (beetje overdreven, maar je snapt mijn punt). Maar neemt hij daarmee ook niet een enorm risico? Er is namelijk een goede kans dat de hype groter is dan de waarde van het project (kijk bijv ook naar Tesla). Dat kan geweldig uitpakken MITS Cardano daadwerkelijk dat geweldige platform gaat worden. Maar net als bij Tesla heb je te maken met flinke concurrentie. BMW, Mercedes, VAG zullen naar verwachting akelig dicht bij de efficientie van Tesla kunnen komen. Zo kan ook Ethereum de meerdere van Cardano blijven en bijv. en nieuw project als Moonbeam het Cardano nog knap lastig gaan maken in de strijd van het aantrekken van ontwikkelaars.

Naja, een beetje wat ik al een lange tijd roep. Kan het ook niet echt anders verwoorden én ben ook absoluut niet 100% overtuigd van mijn gelijk. Ga uit van mijn eigen simpele logica.

[ Voor 49% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 18:35 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Gisteren terug in eth gefomo-ed... en vanmorgen op de low verkocht. Mooie handel.

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aarle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Volgens mij had hij twee collega's heel hoog zitten, omdat die in zijn ogen crypto-helden waren.
Bleek later dat 1 vd 2 inderdaad alleen Shib had o.i.d.
Je haalt verschillende posts door elkaar. Ik had 2 collega's hoog zitten waarvan bleek dat er eentje diep in een munt zat en verder oogkleppen op had. Maar dat was geen Shib.

Dat was iemand anders een paar dagen terug, ik zal ff zoeken zo.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anandus schreef op zondag 12 september 2021 @ 23:33:
[...]

Vriend van me is van de week ook in crypto gestapt.
Heeft voor honderd euro aan SHIB gekocht. Geen BTC, ETH of iets met enige bestaansrecht. Maar SHIB. Euhm, okee :P
Deze post was degene welke jullie bedoelde denk ik. @Aarle & @GioStyle

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 04-10-2021 15:34 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:30:
Gisteren terug in eth gefomo-ed... en vanmorgen op de low verkocht. Mooie handel.
You learned well. Stick to the rules.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebU4XuBUt3AbflOtHc269t1mKow=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnYtnidPX3eHDaz2SXPRi0jj.jpg?f=user_large

Zou bij mij trouwens precies zo gaan dus ik hodl maar door.

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 04-10-2021 15:37 ]

• GioStyle
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

Deze post was degene welke jullie bedoelde denk ik. @Aarle & @GioStyle
Dikke gainz

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:57

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Mwah, men is vrij lang bezig geweest om de smart contracts mogelijkheden op te leveren. Dat is nu net een paar weken geleden gelukt, maar het is nu maar de vraag of er ook daadwerkelijk de adoptie gaat komen waar jij van hebt gehint dat die er ook daadwerkelijk gaat komen :). En of het ook allemaal lekker zal gaan draaien. Men heeft nog heel veel te bewijzen.

Geeft niets, er zijn veel munten die bakken geld opleveren, maar nog lang niet breed ingezet kunnen worden, maar laten we met zijn allen wel nuances blijven aanbrengen.

Lijkt soms wel alsof iets over ADA zeggen dat niet positief is gelijk een grote groep mensen over de rooie helpt terwijl ze zelf ook weten dat het product nog lang niet is waar het moet komen.
Er is een altijd een groepje wat verliefd wordt op een muntje en niet wil horen dat het een shitcoin is of een hype of een pump al dan niet met dump. Kritiek of zelfs maar oprechte vragen worden gezien als een directe aanval op de persoon die het muntje heeft.. wat natuurlijk dikke onzin is. Maargoed het is dan ook een beetje het tijdperk van de gekwetste..

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:30:
Checkt of username A87 is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:40
GioStyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Je dacht laat ik eens de meest shitty coin nemen van alle shitcoins?
idd hij staat gewoon op plek 3, echt een shitcoin!

en ook heel stabiel, net zoals ETH en BTC, gaat niet goed komen....

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-10-2021 15:42 ]

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ja jullie zitten wel allemaal naar de USD waarde te kijken maar het is tijd voor belangrijke zaken: tiet of niet op de daily (BTC / binance)? Kom op, duw haar even naar 53k :>

Moest vandaag zo waar eens een dag werken dus heb de hele pump en dump gemist :-(

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 04-10-2021 15:42 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gewoon HODL en dan pumpit :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qYtwGIISnkl5ANSZXyxoym_AYo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nDutfMnk4HszSRA4h95CfzMS.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ox_OfjVmTtxojpumUHHj6_sLuhE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KRCpxJA9v9wz2n9hhqY0TWZw.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXcKTGe-Fq7QkHvL8kQ24lgWcy8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFzj4V7dCRAmIoKla71kjSvl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 04-10-2021 15:47 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:41:
[...]

idd hij staat gewoon op plek 3, echt een shitcoin!

en ook heel stabiel, net zoals ETH en BTC, gaat niet goed komen....
Welnee joh, beetje bijblijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d87A27Eiy9FUJJEDaOGrDI8WmSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BTXkTM8hmHdtd1Y6icnJIDek.png?f=fotoalbum_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik shill OMI nog maar een keer

En lees dit https://chaindebrief.com/...e-partnering-with-marvel/

Veel potentie imo.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wat is het nou, omi of imo ;) :+

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb even nagevraagd, hij blijft hem HODLen, dan weten jullie dat.

Zal ik vragen of-ie nog tips voor jullie heeft? :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
AXS verkocht en wat shibas gehaald

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• roflexx
Ngangatar schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Wat is het nou, omi of imo ;) :+
Haha ECOMI(OMI)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:02
68616c6c6f schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:54:
AXS verkocht en wat shibas gehaald
Welke?

Shiba Fantom (SHIBA)

ShibaPup (SHIBAPUP)

ShibaCash (SHIBACASH)

ShibaRocket (SHIBAROCKET)

Shiba Ramen (SHIBARAMEN)

Shiba Inu (SHIB)

SHIBA BSC (SHIBSC)

Shiba Swim (SSWIM)

Shiba Moon (SHIBM)

Shiba Cloud (NIMBUS)

Shiba Floki (FLOKI)

Shiba Launch (SHIBAL)

of een van de miljoenen anderen?

[ Voor 16% gewijzigd door veertje op 04-10-2021 16:02 ]

• roflexx
48k again:)

• Pelox
shit ze hebben mij nu ook al geshort hunt...

Zero.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:01:
_O-

Verwijderd

S H I T C O I N S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oWeAqshOY9Px-ANnNHJnPMztds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xy1dcRnVvw1sN2EdzeuPsP26.jpg?f=fotoalbum_large

Je moet gewoon kijken naar de adoptie van S H I T C O I N S. Het kan zomaar deflationair zijn met vraag en aanbod van S H I T C O I N S. S H I T C O I N S kunnen wat dat betreft een prachtige groei laten zien als ontwikkelaars zich afjuinen op de S H I T C O I N S.

S H I T C O I N S S H I T C O I N S S H I T C O I N S

Lekker investeren in S H I T C O I N S om winst te maken in S H I T C O I N S, stake je S H I T C O I N S in S H I T C O I N S.

Build back better.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Dat overkomt de besten haha...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Aardig gevecht zeg

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Klopt niet helemaal. Je moet kijken naar de jaarlijkse inflatie van een token afgezet tegen de vraag. Als de vraag meer stijgt, dan de aanwezige inflatie (nieuwe tokens op de markt), zal de prijs stijgen. (vraag > aanbod)

Een fixed supply is alleen een argument wanneer de volledige supply is uitgegeven (in dit geval: gemined) en inflatie in feite 0% is (en eigenlijk al lang negatief is dankzij voortdurend verlies van tokens etc). Voor BTC wordt dit verwacht rond 2140.

Zet Ethereum tegenover Bitcoin. Dankzij burning en straks via het protocol van 2.0, zal de inflatie lager worden dan de inflatie van BTC op dat moment. Bij gelijkblijvende vraag van beide assets zal Ethereum dus schaarser worden, ondanks dat BTC een infinite supply heeft. Polkadot (als ander voorbeeld) heeft zijn eigen tokenomics waarbij de jaarlijkse inflatie d.m.v. een staking reward van 12-14% wordt "rechtgetrokken". Dankzij het feit dat er veel tokens worden gelocked in crowd loans, zal de schaarste ook snel kunnen oplopen bij gelijkblijvende vraag.

Complementerend; een fixed supply kan psychologisch wel het beeld van een asset positief beïnvloeden en daardoor meer speculatieve aandacht trekken. "Fixed supply" klinkt altijd beter dan "infinite supply". Sommige alts profiteren hier ook (ten onrechte) van, want er is meer nodig dan een fixed supply natuurlijk :)
Ben ik helemaal me je eens, volgens mij stelde ik ook niet echt iets anders :P
Dat het hebben van een fixed supply een psychologisch effect heeft, is eigenlijk precies wat ik bedoel. Dat het momenteel weinig verschil maakt tov beperkte inflatie zoals het voorgestelde systeem van ETH, snap ik en ben ik met je eens.
Ander detail is, als je binnen een decennium al je tokenomics aanpast, biedt dat natuurlijk ook minder garantie voor de toekomst. Wie zegt dat je coin net zo schaars blijft als het nogmaals wordt aangepast?

Punt waar het om draaide in het geval van DOT, is dat die lockings een tijdelijk effect hebben, wat vanzelf juist automatisch unlocked wordt, waardoor er opeens gigantisch veel meer aanbod is. Dat heeft boom-bust patterns tot gevolg en dat is waar de discussie over begon :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

shib ze hebben mij nu ook al geshort hunt...
Fixed

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Looking goooood

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• enomiss
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:11:
[...]

Ben ik helemaal me je eens, volgens mij stelde ik ook niet echt iets anders :P
Dat het hebben van een fixed supply een psychologisch effect heeft, is eigenlijk precies wat ik bedoel. Dat het momenteel weinig verschil maakt tov beperkte inflatie zoals het voorgestelde systeem van ETH, snap ik en ben ik met je eens.
Ander detail is, als je binnen een decennium al je tokenomics aanpast, biedt dat natuurlijk ook minder garantie voor de toekomst. Wie zegt dat je coin net zo schaars blijft als het nogmaals wordt aangepast?

Punt waar het om draaide in het geval van DOT, is dat die lockings een tijdelijk effect hebben, wat vanzelf juist automatisch unlocked wordt, waardoor er opeens gigantisch veel meer aanbod is. Dat heeft boom-bust patterns tot gevolg en dat is waar de discussie over begon :)
Conclusie (?):
Bitcoin: schaarste betrouwbaar
Merendeel altcoins: schaarste onbetrouwbaar

Is dat niet de essentie? Hoe betrouwbaar is hetgeen waarin je investeert?

De wereld is vol chaos, dus een betrouwbare (voorspelbare: zie s2f) asset heeft dan relatief meer waarde voor lange termijn investeringen.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 04-10-2021 16:26 ]

• Richh
enomiss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:23:
[...]

Conclusie (?):
Bitcoin: schaarste betrouwbaar
Merendeel altcoins: schaarste onbetrouwbaar

Is dat niet de essentie? Hoe betrouwbaar is hetgeen waarin je investeert?
Ja, dat is mijn persoonlijke conclusie als je kijkt naar long-term hodl.

Al zou ik 'betrouwbaar' en 'prijzen van cryptocurrency' eigenlijk nooit in 1 zin willen zetten, want alles is natuurlijk verre van betrouwbaar :)

En natuurlijk speelt risk-reward altijd een rol. Als je tegen de huidige koers Bitcoin koopt en je wilt binnen een jaar of 2 een x10 realiseren, dan denk ik toch wel dat je het lastig krijgt. Met een altcoin is die kans wellicht groter - net als de kans dat 'ie door het putje gaat.

• enomiss
Richh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:27:
[...]

Ja, dat is mijn persoonlijke conclusie als je kijkt naar long-term hodl.

Al zou ik 'betrouwbaar' en 'prijzen van cryptocurrency' eigenlijk nooit in 1 zin willen zetten, want alles is natuurlijk verre van betrouwbaar :)

En natuurlijk speelt risk-reward altijd een rol. Als je tegen de huidige koers Bitcoin koopt en je wilt binnen een jaar of 2 een x10 realiseren, dan denk ik toch wel dat je het lastig krijgt. Met een altcoin is die kans wellicht groter - net als de kans dat 'ie door het putje gaat.
Zie vandaar mijn edit. Betrouwbaar in de zin van, je kunt er een model aanhangen. En je hebt tenminste 1 parameter waar je op kan vertrouwen... :D

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:11:
[...]

Nemen mensen hier dat serieus? Mag het niet hopen.
Dan zie ik dat persoonlijk ook niet echt als iets waarbij je serieus overweegt om er je zuurverdiende centjes in te steken. Dus tegengas lijkt me niet nodig, probleem lost zich vanzelf op :)
Ja natuurlijk.
Ik had op Coinbase nog 7 verschillende earn-muntjes a 21 dollar gezamenlijk, en die had ik gisteren omgezet naar SHIB…voor de fun, voelde ik me ook eens miljonair. Is nu mooi 25 dollar waard zie ik :9~

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
enomiss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Zie vandaar mijn edit. Betrouwbaar in de zin van, je kunt er een model aanhangen. En je hebt tenminste 1 parameter waar je op kan vertrouwen... :D
Wat ik hierin vooral altijd lastig vind is de bitcoin factor voor modellen van shitcoins en alts. Je kunt nog zo'n mooi muntje vinden die volgens jou echt makkelijk x50 kan gaan, als bitcoin opeens er een schok aan geeft naar beneden gaan de meeste coins allemaal mee. en als dan de bear komt dan moet je wel heel erg van de lange adem zijn en maar hopen dat het de bear-winter overleeft.

• roflexx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQYRQsykvaNfoYJX7YYagnV2diU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIQQthWFZA6e1ckW1muYf3kI.jpg?f=fotoalbum_large

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45

• roflexx
Was van korte duur ja. Klootzakken.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
roflexx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:43:
[...]

Was van korte duur ja. Klootzakken.
is nu ff correlatie met US beurzen. Gok evergrande spook

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14
Zijn dit nou weer die short-huntende geiten die wakker worden ofzo waar jullie het altijd over hebben?

• anti elppa
Ray_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:45:
Zijn dit nou weer die short-huntende geiten die wakker worden ofzo waar jullie het altijd over hebben?
nee gewoon weakhands.....ruggegraatloze, ballen missende meelopers

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:46:
[...]

nee gewoon weakhands.....ruggegraatloze, ballen missende meelopers
_O-

• Richh
Toen je dat postte was de koers 48,3k, het hoogste niveau van de hele dag so far.

Inmiddels zitten we op 47,5k te bungelen :X

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En @Verwijderd rekt, mail Binance s00n.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWIQIpeugpdu74UZb5S4y6XANlg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFNsmN63bSBPvfckUyH4WXk7.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
hier moet wel ff houden anders word het 45k

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
en toen werd alles weer rood.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Bijna alle markten rood. Zou 't door OPEC+ komen die de olieproductie vooralsnog niet willen verhogen?

• enomiss
malarkan schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:35:
[...]

Wat ik hierin vooral altijd lastig vind is de bitcoin factor voor modellen van shitcoins en alts. Je kunt nog zo'n mooi muntje vinden die volgens jou echt makkelijk x50 kan gaan, als bitcoin opeens er een schok aan geeft naar beneden gaan de meeste coins allemaal mee. en als dan de bear komt dan moet je wel heel erg van de lange adem zijn en maar hopen dat het de bear-winter overleeft.
Misschien kun je het vergelijken met dynamieken zoals in de wereldeconomie. Als de VS beweegt, dan heeft dit zijn effect op de meeste landen. Dit hoeft niet per definitie zo te zijn, echter zit de afhankelijkheid zo diep geworteld in het achterhoofd bij mensen, dat het bijna een psychologische afhankelijkheid is geworden.

In theorie (los van de omgeving) zouden genoeg altcoin projecten hun eigen succes kunnen bepalen, echter zoveel erkenning hebben we blijkbaar nog niet voor dit soort projecten - 'in ons achterhoofd'...

Een langdurige flipping van Bitcoin/Ethereum qua market cap zou daarin misschien verandering kunnen brengen, al betwijfel ik of de market cap doorslaggevend is. Uiteindelijk vermoed ik dat het de asset is die als waarde-opslag dient, die de kartrekker is...

In theorie zou Bitcoin qua market cap over 10 jaar kleiner kunnen zijn dan Ethereum, terwijl Bitcoin toch de kartrekker blijft. Een technisch product als Ethereum kan wel veel producten en services bieden, maar dat weegt niet op tegen waarde-opslag. Ethereum is altijd vervangbaar, denk aan concurrenten, Bitcoin in mindere mate. Wanneer mensen hun waarde-opslag zien verdampen geeft dit een grote shockwave dan relatief iets anders.

Ik vermoed wanneer Ethereum en dergelijke platforms groot worden in leningen/hypotheken, dan kan hun invloed wel groter worden op het hele ecosysteem. Geld moet volgens mij voor langere termijn 'vast zitten' aan een product en niet te vluchtig erdoorheen stromen om het een dergelijk gewicht te geven in verhouding tot de rest van het ecosysteem. Maar deze conclusie kan fout zijn...

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:58:
hier moet wel ff houden anders word het 45k
Heb al veel TA's vandaag gezien met een retest van de 45k.

• Pelox
Rekt. Again.

Zero.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisterenavond een halve Bart, nu nog niet eens een kwart. Welk nieuws is er gelekt? :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:01:
[...]

Heb al veel TA's vandaag gezien met een retest van de 45k.
Ah oke, goed om te horen, heb het te druk om TA van anderen te lezen of te zien, maar uit mijn eigen TA kwam het. We hebben nu iig support gebroken en gaan nu naar beneden........
Wellicht word het alleen een wick....we will see

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:03:
[...]

Ah oke, goed om te horen, heb het te druk om TA van anderen te lezen of te zien, maar uit mijn eigen TA kwam het. We hebben nu iig support gebroken en gaan nu naar beneden........
Wellicht word het alleen een wick....we will see
En ze waren allemaal bullish, want daarna door de 52k. We gaan het meemaken

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:05:
[...]

En ze waren allemaal bullish, want daarna door de 52k. We gaan het meemaken
moet wel zeggen dat het volume goed is. Er word iig duidelijk gevochten voor dit level. Is wel bullish iig

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
enomiss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:00:
[...]

Misschien kun je het vergelijken met dynamieken zoals in de wereldeconomie. Als de VS beweegt, dan heeft dit zijn effect op de meeste landen. Dit hoeft niet per definitie zo te zijn, echter zit de afhankelijkheid zo diep geworteld in het achterhoofd bij mensen, dat het bijna een psychologische afhankelijkheid is geworden.

In theorie (los van de omgeving) zouden genoeg altcoin projecten hun eigen succes kunnen bepalen, echter zoveel erkenning hebben we blijkbaar nog niet voor dit soort projecten - 'in ons achterhoofd'...

Een langdurige flipping van Bitcoin/Ethereum qua market cap zou daarin misschien verandering kunnen brengen, al betwijfel ik of de market cap doorslaggevend is. Uiteindelijk vermoed ik dat het de asset is die als waarde-opslag dient, die de kartrekker is...

In theorie zou Bitcoin qua market cap over 10 jaar kleiner kunnen zijn dan Ethereum, terwijl Bitcoin toch de kartrekker blijft. Een technisch product als Ethereum kan wel veel producten en services bieden, maar dat weegt niet op tegen waarde-opslag. Ethereum is altijd vervangbaar, denk aan concurrenten, Bitcoin in mindere mate. Wanneer mensen hun waarde-opslag zien verdampen geeft dit een grote shockwave dan relatief iets anders.

Ik vermoed wanneer Ethereum en dergelijke platforms groot worden in leningen/hypotheken, dan kan hun invloed wel groter worden op het hele ecosysteem. Geld moet volgens mij voor langere termijn 'vast zitten' aan een product en niet te vluchtig erdoorheen stromen om het een dergelijk gewicht te geven in verhouding tot de rest van het ecosysteem. Maar deze conclusie kan fout zijn...
Ja dat is ook mijn idee. Het is nu compleet verhangen aan bitcoin waar je in de westerse wereld overal ziet waar Wall Street de invloed heeft. Je ziet echter wel daar steeds meer China en Rusland andere resultaten laten zien etc.

De vergelijking gaat een beetje mank met China omdat ik Eth en andere netwerken niet een vergelijkbare asset zie als BTC als China/Rusland tov USA. Die landen zijn toch wat meer een wedstrijdje "wie heeft de langste" aan het doen terwijl BTC en ETH (en nog veel meer) prima naast elkaar kunnen leven. Voor mijn gevoel is het ook lastig omdat crypto als 1 geheel gezien wordt terwijl zoals jij al aangeeft deze vele ecosystemen heeft die op totaal andere plekken gebruikt kunnen worden. ik denk dat er genoeg ruimte is voor verschillende sterke munten, ETH is de laatste tijd prima ontwikkeld, ETH 2.0 gaat daarbij ook echt wel een interessant moment vormen, in mijn optiek zou dat best wel het moment kunnen worden waarbij deze zich apart gaat gedragen en een soort nasdaq gaat vormen tov de Dow-Jones van BTC (bij wijze van :+ )

Ik hoop het want dan is het denk ik ook echt dat de betere projecten sneller boven komen drijven en niet de cumrockets en shibas en whatevers meer. (al blijven dat als je er op tijd bij bent wel mooie dingen om snel geld mee te maken, maar niet goed voor de geloofwaardigheid)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36

St@m

@ Your Service

Jammer altijd, winst maken duurt altijd uuuuuren, en dan heb je een beetje winst en dan is het met een half uurtje ook weer verdampt..

Even niet opletten, tis weer kinderen ophalen bij de BSO tijd en rekt.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 04-10-2021 17:13 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• knakworst

knakworst

Get more sats!

St@m schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:13:
Jammer altijd, winst maken duurt altijd uuuuuren, en dan heb je een beetje winst en dan is het met een half uurtje ook weer verdampt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CZfXZT77vvfS1sHmAb8R7K4yL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEekyWED5H2gxpqbmx6046es.png?f=user_large

• Pelox
St@m schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:13:

5 min bedoel je.. zo werkt crypto helaas.. duurt vaak weken, soms maanden en dan in 5 min poef weg.

Zero.

• Joosie200
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:16:
[...]

5 min bedoel je.. zo werkt crypto helaas.. duurt vaak weken, soms maanden en dan in 5 min poef weg.
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/46626219/your-investment-in-bitcoin-aaaaand-its-gone.jpg

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcJIAVC3ZLYpCQ1g4AV5ufPUnAo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oY8xItaBladrxaAa33z9fw8v.gif?f=user_large

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2025
Als dit geen manipulatie is dan weet ik het niet meer :-)

• anti elppa
Duikerrr schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:32:
Als dit geen manipulatie is dan weet ik het niet meer :-)
waarom denk je dat? Dit is namelijk gewoon weg paniek correlatie met de US beurzen

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMCT2tRUYOTqJ4BwggLNBAOfmvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LeQnxJwjBWvrZeqfz4SN7gzD.jpg?f=fotoalbum_large

In before 44/43k om Bart tevoorschijn te halen op de 4h chart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoin is net als de stoelendans, je gaat rekt of je gaat rekt later

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
anti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

waarom denk je dat? Dit is namelijk gewoon weg paniek correlatie met de US beurzen
Zoveel is er niet aan de hand op de US beurzen toch? :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Vanwaar al die paniek? Het is gewoon nog steeds weer 47.6k hoor.

Gewoon niet shorten of longen, maar gewoon HODL en gaan leven tot het 2025 is. :w

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 04-10-2021 17:42 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Shiba naar de maan!
We hebben hier allemaal wel een paar tientjes Shiba is het niet?? Maakt de dag bijna goed 7(8)7

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• GioStyle
PlanR schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:42:
Shiba naar de maan!
We hebben hier allemaal wel een paar tientjes Shiba is het niet?? Maakt de dag bijna goed 7(8)7
How about no.

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2025
[...]

Vind het zelf zo opvallend dat btc eerst omhoog schiet op het moment dat we niet weten welke kant het op gaat en dat men vervolgens long gaat en dat er dan vervolgens dan gedumpt word, tenminste zo komt het bij mij over. Heel wat futures worden dan geliquideerd lijkt me wat mooi cashen is voor de exchanges.

[ Voor 3% gewijzigd door Duikerrr op 04-10-2021 17:47 ]

• Joosie200
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:41:
Vanwaar al die paniek? Het is gewoon nog steeds 47.6k hoor.

Gewoon niet shorten of longen, maar gewoon HODL en gaan leven tot het 2025 is. :w
Hodlen is het saaiste en dus het moeilijkste wat er is. Rekt gaan op leverage is makkelijk en het spannendste. Krijg je mr Margin op je dak en zo ja wanneer das de vraag.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Om de dag "goed" te maken mag shiba een x50 doen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• roflexx
Te triest voor woorden dat die shibu shitcoin zo gepompt wordt. Hoop dat iedereen er rekt opgaat.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:43:
[...]

Hodlen is het saaiste en dus het moeilijkste wat er is. Rekt gaan op leverage is makkelijk en het spannendste. Krijg je mr Margin op je dak en zo ja wanneer das de vraag.
Maar goed dat ik allergisch ben voor stress dan

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

roflexx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:43:
Te triest voor woorden dat die shibu shitcoin zo gepompt wordt. Hoop dat iedereen er rekt opgaat.
Dit soort reacties vind ik nog veel triester...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

In real life is mijn pols compleet rekt, maar mijn gure shitcoin POLS gaat lekker op Binance.

Tis een correlatie, ik zweer het jullie.

Ik leg zo mijn andere pols tussen de bankschroef voor die pump naar 3 dollar.

• anti elppa
sjorremans schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:41:
[...]

Zoveel is er niet aan de hand op de US beurzen toch? :)
nasdaq 100 -2.5% is voor aandelen shit zooi niet weinig

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:38
Zag vanochtend deze langskomen op Twitter, wellicht voor aantal een nuttige tip:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIjrCLYRZuosjagtguAOty42uS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aTC9aFhdH4o3n9x8ydHn5rJ3.jpg?f=user_large

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:48:
In real life is mijn pols compleet rekt, maar mijn gure shitcoin POLS gaat lekker op Binance.

Tis een correlatie, ik zweer het jullie.

Ik leg zo mijn andere pols tussen de bankschroef voor die pump naar 3 dollar.
POLS, echt nachtmerries aan over gehouden. Gekocht voor nog geen 2$, 9$ meegemaakt maar te gretig om ook maar enige winst te nemen (ik begon net met shitcoins accumuleren en ik dacht echt ziek goed te zijn).

Vervolgens gehodled tot 1.80$ en toen kwam eindelijk het verlossende nieuws: er kwam een o zo geanticipeerde Binance listing ('wen binance').
Werd ie gelist op 19 mei. 19 f*cking mei, de dag van de crash des doods. Gewoon met verlies verkocht.

:')

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:55:
[...]

POLS, echt nachtmerries aan over gehouden. Gekocht voor nog geen 2$, 9$ meegemaakt maar te gretig om ook maar enige winst te nemen (ik begon net met shitcoins accumuleren en ik dacht echt ziek goed te zijn).

Vervolgens gehodled tot 1.80$ en toen kwam eindelijk het verlossende nieuws: er kwam een o zo geanticipeerde Binance listing ('wen binance').
Werd ie gelist op 19 mei. 19 f*cking mei, de dag van de crash des doods. Gewoon met verlies verkocht.

:')
Dit is precies hoe shitcoins werken.

Niets mis mee, uitvoering volgens het boekje.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Onrustig met de koers. Gaat er wat gebeuren?

Verwijderd

eldeegee schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:02:
Vermoedelijk gaan we omhoog of naar beneden.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

eldeegee schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:02:
Vlak voor de lift off is iedereen altijd een beetje zenuwachtig...
🚀

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

Zie nu pas de rode cijfers. Zou mooi zijn als er nog wat verlies weggepoetst wordt, dit gaat BTC niet volhouden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• eldeegee
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:03:
[...]

Vermoedelijk gaan we omhoog of naar beneden.
Zou het? Ik gok nog een dag of 10 naar rechts

Verwijderd

eldeegee schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

Zou zomaar kunnen. Laat ik het zo zeggen: het zou me niets verbazen. Of in ieder geval; ik zou er niet van opkijken.

Het is tenslotte crypto waar we het over hebben.

Speculatief als de neten.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

eldeegee schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

Als dit gebeurt, dan krijgen we een enorme groene kaars op dag 11. Ik verwacht eigenlijk eerder dat dit op dag 7 gebeurt. Dat is in een bepaald oud verhaal ook zo namelijk. Kan geen toeval zijn.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gj08hzRDbWBPNM_eRPeAfHbwVPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

Zie nu pas de rode cijfers. Zou mooi zijn als er nog wat verlies weggepoetst wordt, dit gaat BTC niet volhouden.
Als iedereen even sell low (aandelen) buy high (crypto) doet is er niets aan de hand >:)

100k s00n.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:44
Leeft @Pingo76 nog roert zich niet veel.

• eldeegee
M'n VET(pot) begint ook meer zenuwachtig te doen. Stuiter maar door die 50K dan.

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GnHn8LSzUVU-fD3Lc4Fhsh7v05Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VqHyKqRNdZG52gbdt9uSg19y.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• roflexx
Wow ik lag ff 10minuten te slapen:)
Pagina: 1 ... 102 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!