Mee eens. Maar je zegt het goed: Smart money.Mooody schreef op woensdag 15 september 2021 @ 01:11:
[...]
Smart money is nu al lang uit SOL en zoekt een nieuw slachtoffer.
Deze markt is echt, in mijn opinie, zoals cryptosletje het ooit verwoorde. Dus maakt het niet uit welke money. Natuurlijk kan je x aantal fiat nu in BTC steken. Maar waar de meeste mensen naar kijken is de mogelijke winst. En tja, als ze nu met x instappen, zal het 2 keer x worden als ze in BTC investeren en deze de 100.000 aantikt. En natuurlijk! de grote jongens doen lustig mee en zorgen voor een beperkte stabiliteit. Maar zitten (logisch) boven iedereen. Ook is meer rendement of eigenlijk is er rendement, dan op de bank, als je het goed doet. Maar het uitdagende van 6, 10, 20, 100 of hoger rendement, is iets wat je niet kan verwachten bij een BTC, op korte termijn. En daardoor is er nog heel veel fiat voor andere coins of andere projecten. Ontwikkeling. Nu nog een evolutie en misschien op relatief korte termijn een revolutie. Het uiteindelijke doel van decentralisatie van macht, is aan het versnipperen. Is niet erg, is een fase. Mensen veranderen en hoe groter de uitdaging, hoe groter het verzet. Maar ieder logisch denkend mens, zelfs de top van de centrale banken, ziet nu in, dankzij dit, dat hun verdienmodel begint te schuren. Over 25 jaar zullen we dat verdienmodel benoemen als verrot, of moderne slavernij :-)
Bitcoin is het goud op den duur, dus goed voor de lange termijn. Om Bitcoin te verkrijgen zal je, ook nu al, een beetje lef moeten hebben en dus spelen met fiat.
Pfffff, te laat en teveel IPA. Excuus, ik moet niet hardop filosoferen
Oww en lucky me. SOL maakt een groene candle
Bitcoin is het goud op den duur, dus goed voor de lange termijn. Om Bitcoin te verkrijgen zal je, ook nu al, een beetje lef moeten hebben en dus spelen met fiat.
Pfffff, te laat en teveel IPA. Excuus, ik moet niet hardop filosoferen
Oww en lucky me. SOL maakt een groene candle

dat gaat nog een paar dagen duren.Urbanus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:59:
Ik speel. Ik speel met kansen en mogelijkheden. Ik zit niet vast aan een munt of coin. Ik kijk, luister en lees. En jullie weten echt fucking veel van de markt. Maar ik volg niet blind. Bijna niet
En SOL nu van 120 naar 130. Als ze dat fucking netwerk morgen weer online hebben, dan hou ik het iets langer. En anders is mijn stoploss mijn verzekering.
Uit betrouwbare bron, tweakers.net: downloads: Bitcoin Core 22.0Software-update: Bitcoin Core 22.0
Blockchains en cryptovaluta zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het nieuws in welke vorm dan ook. De grondlegger van de techniek en tegelijk bekendste is Bitcoin. Het Bitcoin-netwerk bestaat uit verschillende nodes. En om een node te draaien kun je gebruikmaken van Bitcoin Core, dat in de volksmond ook wel Satoshi-client wordt genoemd. Het Core-ontwikkelteam heeft Bitcoin Core 22.0 uitgebracht. De releasenotes zien er als volgt uit:
CELR 0.109 gestaan! 0.100 doorbroken.
Nu licht dalende. Even afkoelen zullen we maar zeggen? Werkze allen!
Nu licht dalende. Even afkoelen zullen we maar zeggen? Werkze allen!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ik heb hem ook gehad en ik had idd daar een account (van 12-2013 tot 1-2016). Ben er ook wel wat kwijt geraakt toen ze begin 2016 uit de lucht gingen. Heb via shticoins nog het meeste eruit weten te halen in kleine brokjes (29 transacties). Maar er is zeker een deel achter gebleven. Weet alleen niet hoeveel.shovelhead1340 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:28:
Ik kreeg n mail dat ik misschien nog iets van de Cryptsy scam kan claimen.
Ik moet nog even opzoeken of t de moeite waard is want dat is al lang geleden (zeker in crypto tijd).
Misschien zijn hier nog wat oudgedienden die er iets aan hebben.
https://www.cryptsysettlement.com/
Ga dit wel even grondig doorlezen want het ziet er niet uit als een scam. Sowieso zie ik niet in hoe ze je kunnen scammen. Ik zie niet dat ze ergens om je private keys vragen iig

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Besteld?Jackson6 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:20:
[...]
Ik hoop het, dan is een nieuwe auto wel binnen
Ik schrijf later nog wel een stap-voor-stap automagisch handelen per DM.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 06:06:
[...]
Ik snap er nog steeds geen drol van
Ben uiteindelijk mijn dagelijkse Pilatesroutine gaan doen en gaan slapen.
Het traden via de geavanceerde modus kan zelfs tot een klein beetje meer winst leiden bij dezelfde marge. Zo'n mooie kans wil je dus niet laten liggen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hoe bullish wil je het hebben. Het SOL netwerk ligt plat, maar verder dan dit dalen we niet.Mooody schreef op woensdag 15 september 2021 @ 01:11:
[...]
Verwijderd
Short loopt tot 10$fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:32:
[...]
Hoe bullish wil je het hebben. Het SOL netwerk ligt plat, maar verder dan dit dalen we niet.
Wat ik eigenlijk niet snap. Als het SOL netwerk plat ligt hoe wordt er dan verhandeld op dit moment?
Verwijderd
Op de exchangesfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:37:
Wat ik eigenlijk niet snap. Als het SOL netwerk plat ligt hoe wordt er dan verhandeld op dit moment?
Sol is fixed las ik op twitter, iemand nog bronnen? https://twitter.com/SolanaStatus
[ Voor 24% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 15-09-2021 08:02 ]
God morks in wysterious ways.
Ja, de koers, gaat weer omhoogArtPhil-Flower schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:01:
Sol is fixed las ik op twitter, iemand nog bronnen? https://twitter.com/SolanaStatus
Verwijderd
69 secondenveertje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:13:
Solana short geopend, maar eens kijken hoe dat shorten werkt. Hoe lang voordat ik rekt ben? Wat is het record @Verwijderd ?

Verwijderd
Geintje he. ICX FTW!jaco32 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:05:
[...]
Zijn toch behoorlijk bezig met ontwikkelen. Tegenwoordig DeFi; OMM (best hoge apy's) en Balanced. Binnen paar weken naar Icon 2.0. Blockchain Transmission Protocol (BTP) wat volgens mij bijna live gaat. Nieuwe sidechain ICE met 1:1 airdrop.
Zit er zelf ook aardig in, dus van mij mag die blijven stijgen
https://twitter.com/SolanaStatus/status/1437856638279487493
Solana Mainnet Beta encountered a large increase in transaction load which peaked at 400,000 TPS. These transactions flooded the transaction processing queue, and lack of prioritization of network-critical messaging caused the network to start forking.
en 8m geleden
The Solana validator community successfully completed a restart of Mainnet Beta after an upgrade to 1.6.25. Dapps, block explorers, and supporting systems will recover over the next several hours, at which point full functionality should be restored.
Solana Mainnet Beta encountered a large increase in transaction load which peaked at 400,000 TPS. These transactions flooded the transaction processing queue, and lack of prioritization of network-critical messaging caused the network to start forking.
en 8m geleden
The Solana validator community successfully completed a restart of Mainnet Beta after an upgrade to 1.6.25. Dapps, block explorers, and supporting systems will recover over the next several hours, at which point full functionality should be restored.
[ Voor 30% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 15-09-2021 08:10 ]
God morks in wysterious ways.
Gavin (die van DOT) doet aan marketingEvents of today in crypto just go to show that genuine decentralisation and well-designed security make a far more valuable proposition than some big tps numbers coming from an exclusive and closed set of servers. If you can't run a full-node yourself then it's just another bank.
— Gavin Wood (@gavofyork) 14 september 2021
Veel duidelijker dan mijn plaatje gaat het niet worden. Zelfs Famke Louise snapt dat...Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 06:06:
[...]
Ik snap er nog steeds geen drol van
Ben uiteindelijk mijn dagelijkse Pilatesroutine gaan doen en gaan slapen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
En celr is door ATH heen, cbridge volume is wat achter gebleven omdat arbitrum en sol gisteren de boel on hold hadden. Benieuwd wanneer er een correctie plaats vind of dat het een matic gaat doen. Maar denk dat uiteindelijk btc wel roet in het eten zal gooien, hopelijk blijft celr dan boven de 10 cent hangen.
KMD.Mooody schreef op woensdag 15 september 2021 @ 01:11:
[...]
Technisch superieur aan al die hype muntjes maar geen enorm marketingapparaat. Blijf rustig hodlen, komt vanzelf bovendrijven.
BTC naar de maan mag ook.
@Mooody Leuk idee van die actie en ik wil best meedoen. Ik denk echter dat je de meeste adoptie krijgt wanneer er een munt gekozen wordt welke op de meest gangbare exchanges te vinden is. Daardoor kan het iets moeilijker worden om een geschikt project te vinden, maar de uitvoering simpeler en dus meer mensen die meedoen.
*edit: de volgende keer dat ik vroeg mijn bed in duik zet ik een koptelefoon op die me tijdens mijn slaap de berichten voorleest. Dan hoef ik 's morgens niet zo'n berg berichten bij te lezen en kan ik dromen van alle K-babes welke voorbijkomen.
*edit: de volgende keer dat ik vroeg mijn bed in duik zet ik een koptelefoon op die me tijdens mijn slaap de berichten voorleest. Dan hoef ik 's morgens niet zo'n berg berichten bij te lezen en kan ik dromen van alle K-babes welke voorbijkomen.
[ Voor 27% gewijzigd door Ngangatar op 15-09-2021 08:31 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hier nog een KMD believer... Muntje wat idd aardig achter blijft t.o.v. de rest, werk aan de winkel dus voor het team. Mag wel weer eens naar z'n ath gaan kruipen.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:29:
[...]
KMD.
Technisch superieur aan al die hype muntjes maar geen enorm marketingapparaat. Blijf rustig hodlen, komt vanzelf bovendrijven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Net als zoveel muntjes.Vis schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:48:
[...]
Hier nog een KMD believer... Muntje wat idd aardig achter blijft t.o.v. de rest, werk aan de winkel dus voor het team. Mag wel weer eens naar z'n ath gaan kruipen.
BTC will fix this.
(Minstens) het derde muntje waar exact dit over gezegd wordt. Niet dat ik je niet geloof, wordt alleen druk aan de oppervlakte met al die bovendrijfmuntjes. Allemaal hodlen dan maar?BTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:29:
[...]
KMD.
Krijg een mail dat de Bijenkorf card ermee stopt en daarmee dus geen geld meer opgebouwd kan worden.
Nu wordt een credit card met crypto cash back wel erg interessant
Nu wordt een credit card met crypto cash back wel erg interessant
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het is net de Titanic met allerlei losdrijvende brokstukken.Bananeman schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:52:
[...]
(Minstens) het derde muntje waar exact dit over gezegd wordt. Niet dat ik je niet geloof, wordt alleen druk aan de oppervlakte met al die bovendrijfmuntjes. Allemaal hodlen dan maar?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
iVibes schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:18:
[...]
Veel duidelijker dan mijn plaatje gaat het niet worden. Zelfs Famke Louise snapt dat...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zaQVQQaKCqohmzMoRnfVC4Kv.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik... doe niet meer mee.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Misschien even een interessante;
Over enkele dagen loopt MBOX staking af, op de Binance launchpool.
Bij de vorige launchpool shitcoin, c98, gaf dit (uiteindelijk) een dikke hoge pump organische groei.
Uit speculatief oogpunt ben ik geneigd een fluffje te investeren in MBOX.
Bij de vorige launchpool shitcoin, c98, gaf dit (uiteindelijk) een dikke hoge pump organische groei.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hahah, hoe langer ik hier zit, hoe meer ik zie dat dit hele topic zelf ook één grote meme is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik kreeg toen 9 van die C98 muntjes voor 1 bnb en dat zijn er door trading inmiddels 20. Blijven nu een beetje tusen de 3 en 4 dollar per stuk hangen. Ik zou ze nu echt niet kopen maar vasthouden als experiment is prima.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:05:
Ik twijfel of kopen zo'n goed idee is Jaapio voor de huidige waarde. Maar de meeste van CZ zijn shitcoins doen het leuk na launch.
C98 is een heel ander product en was een Launchpad project. Daar moest je BNB reeds hebben om iets te mogen kopen. Launchpool is naar mijn mening een grab en dump systeem.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:05:
Mbox is volgens mij meer vergelijkbaar met andere gaming tokens die via Launchpool werden geïntroduceerd, zoals TLM en Alice en die zijn tnt niet meer in de buurt van hun initiële waarde gekomen.
Maar ach, misschien is het dit keer anders; het blijft crypto
Verwijderd
Tnx luitjes. Ach, misschien zet ik wel een laddertje vanaf 4.5 ofzo op MBOX.
Gokje wagen is altijd mooi tenslotte.
Jij had dit verwacht?Jackson6 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:15:
Meh, CELR weer ff -10% bijna.
:fill(white):strip_exif()/f/image/l7QQOR9UVot0s2VnDNLMTHeO.png?f=user_large)
Copyright: @Ngangatar
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:18:
Tnx luitjes. Ach, misschien zet ik wel een laddertje vanaf 4.5 ofzo op MBOX.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large)
haha ik leef echt van week naar week om weer 100~200 euro te kunnen kopen.
Teveel FOMO nog aan mijn kant, lastig om dat te beheersen
Teveel FOMO nog aan mijn kant, lastig om dat te beheersen
TuurlijkDarrell schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:20:
[...]
Jij had dit verwacht?
[Afbeelding]
volgens mij had ik het gisteren nog over pump en dumperts en iets met stront........Jackson6 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:15:
geen financieel advies
Relax, bij de 0.04 dollar pas alles verkopen.Jackson6 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:15:
Haha, we hebben een nieuwe Master of the Contrary!Darrell schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:20:
[...]
Jij had dit verwacht?
[Afbeelding]
IF Jackson6 == Buy THEN Sell ELSE Buy
Sinds gisteren is CELR +25%
Ik heb deze code proberen te herschrijven in Haskell maar werd 12 pagina's lang en mijn pc crashte er door, ben er dus maar mee gestopt.resusaapje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:26:
[...]
IF Jackson6 == Buy THEN Sell ELSE Buy
Ik ben terug van weggeweest. Was even over een draad gestruikeld van het solana netwerk.
Gelukkig! Een aantal tweakers zoekt nog naar een small market cap munt waarmee dit jaar nog dikke gainzz behaald kunnen worden. Heb je nog tips?Lazyke schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:33:
Ik ben terug van weggeweest. Was even over een draad gestruikeld van het solana netwerk.
Hier is meer te lezen:
Mooody in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 15-09-2021 09:36 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoe is het vrijkomen van een enorme sloot tokens goed voor de prijs tho ?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:05:
KOMODO, dan denk ik hier aan ^^Vis schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:48:
[...]
Hier nog een KMD believer... Muntje wat idd aardig achter blijft t.o.v. de rest, werk aan de winkel dus voor het team. Mag wel weer eens naar z'n ath gaan kruipen.

heb wel in KMD/BTC pairing getrade, op dit moment geen KMD
mocht je nog ene leuke lowcap coin zoeken, kijk naar RAMP (RAMP believer)
nothing stops this train
Hahah, dats een Kodo, geen Komodo!Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:41:
[...]
KOMODO, dan denk ik hier aan ^^
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pGpdeuYZ455wl5shTCTVhAzw.jpg?f=user_large)
Jaja ik ben ook nog van de partij!
USA USA USA!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verkopen op 52k was sws niet het plan. Maar ik had geen Tether meer staan op Binance, met die flash crash heel wat geld op Bitvavo gezet aangezien ik geen CC heb en AdvCash is geblokkeerd bij mij, maar je raadt het al, spitsuur, geld kwam pas 1,5 uur later erop. Alsnog kunnen kopen maar eigenlijk teveel geld erin gelegd dan mag volgens mijn strategie. Ik wacht gewoon tot we de 52k hitten en dan verkoop ik het geld wat ik volgens mijn strategie 'onrechtmatig/te veel' erin heb gegooid. Ik sta er nu wel winst mee, maar is een beetje een zielig bedrag.Joosie200 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:59:
[...]
Niet verkocht op 52k en niet terug ingekocht op 43k? Of staan je rebuy op 38k die nog niet gehit worden?
38k hitten vind ik ook echt meer dan prima.
Ik moet wel zsm mijn 'rechtmatige' coins overzetten op Binance, want Bitvavo is niet om over naar huis te schrijven.
Gisteren btw een trade geopend op MATIC en TOMO(helaas met het geld wat er teveel in zit), ff kieken of ze braaf zijn.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik geloof ook in een ramp.Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:41:
[...]
[Afbeelding]

Zero.
I know I know.......maar dit was mijn eerste gedachte ^^
ben wel al lang gestopt met WoW maar man.......jaren gespeeld ^^
nothing stops this train
😂 Wat is dat voor amateuristisch ontwerpKol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:41:
[...]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha same, vanaf TBC met een groepje irl vrienden tot cata. Begin dit jaar Shadowlands ook nog even gedaan maar the magic is weg. Nu even wachten wat Ashes of Creation precies gaat brengen. WoW was goudKol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:45:
[...]
I know I know.......maar dit was mijn eerste gedachte ^^
ben wel al lang gestopt met WoW maar man.......jaren gespeeld ^^
ach is van een kleine indie-studio
toch?
Sorry, had ik nog niet gezegd dat ik geen financieel adviseur ben? Nice trySt@m schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:35:
[...]
Gelukkig! Een aantal tweakers zoekt nog naar een small market cap munt waarmee dit jaar nog dikke gainzz behaald kunnen worden. Heb je nog tips?
Hier is meer te lezen:
zij iemand wow?StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:48:
[...]
Haha same, vanaf TBC met een groepje irl vrienden tot cata. Begin dit jaar Shadowlands ook nog even gedaan maar the magic is weg. Nu even wachten wat Ashes of Creation precies gaat brengen. WoW was goud
Niet dus want mijn simpele vraag van hoe laat ik Bitvavo iets automatisch iets moet kopen en verkopen in euros wordt NIET beantwoord. Jij hebt het over kopen halve BTC daar houd ik me niet mee bezig. Ik houd me bezig met handelen op 2000 euro margeiVibes schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:18:
[...]
Veel duidelijker dan mijn plaatje gaat het niet worden. Zelfs Famke Louise snapt dat...
serieus?Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:57:
[...]
Niet dus want mijn simpele vraag van hoe laat ik Bitvavo iets automatisch iets moet kopen en verkopen in euros wordt NIET beantwoord. Jij hebt het over kopen halve BTC daar houd ik me niet mee bezig. Ik houd me bezig met handelen op 2000 euro marge
hij geeft een voorbeeld van hoe je dat doet -->ALS<-- je een halve BTC zou WILLEN kopen.
jij vult daar je eigen getallen in en voila je krijgt wat jij wil
Beter dan dat voorbeeld ga je helaas echt niet krijgen..
Is allang beantwoord maar jij leest eroverheen. Met een limit order en dat kan mn nichtje van 10 nog wel.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:57:
[...]
Niet dus want mijn simpele vraag van hoe laat ik Bitvavo iets automatisch iets moet kopen en verkopen in euros wordt NIET beantwoord. Jij hebt het over kopen halve BTC daar houd ik me niet mee bezig. Ik houd me bezig met handelen op 2000 euro marge
Je kan alleen een sell order plaatsen, dan hoef je vervolgens niets meer te doen. Zodra je sell order gehit is kun je weer een buy order plaatsen. Enz enz enz. Automatisch gaat niet. Je zal het met de hand moeten instellen. Wellicht kun je zelf wat programmeren op de API als die beschikbaar is.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:57:
[...]
Volgens mij is dit wat je bedoelt toch?
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 15-09-2021 10:00 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ja zonder zelf iets in te stellen gaat alleen als je een bot instelt.St@m schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:59:
[...]
Je kan alleen een sell order plaatsen, dan hoef je vervolgens niets meer te doen. Zodra je sell order gehit is kun je weer een buy order plaatsen. Enz enz enz. Automatisch gaat niet. Je zal het met de hand moeten instellen. Wellicht kun je zelf wat programmeren op de API als die beschikbaar is.
Sommige gaan toch voor Get?St@m schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:35:
[...]
Gelukkig! Een aantal tweakers zoekt nog naar een small market cap munt waarmee dit jaar nog dikke gainzz behaald kunnen worden. Heb je nog tips?
Hier is meer te lezen:
Zero.
** Doe nou niet... **
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 15-09-2021 19:03 ]
Maak er Years van en je hebt een ADA meme.
Ashes.... ergens in 2017 of 2018 het Kickstarter project voor 150 euro gejoined en nu aan het wachten tot ik in kan stappen. Als dat hem voor mij ook niet gaat worden dan kap ik compleet met MMO-RPG's. Zelden heb ik zo achter de visie gestaan van een publisher, Steven Sharif is wat dat betreft een held in deze industrie.StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:48:
[...]
Haha same, vanaf TBC met een groepje irl vrienden tot cata. Begin dit jaar Shadowlands ook nog even gedaan maar the magic is weg. Nu even wachten wat Ashes of Creation precies gaat brengen. WoW was goud
Maar na de initiële pleziertjes van 7 jaar Ultima Onine, daarna 10 jaar WoW en het leren kennen van inmiddels Real Life friends in die 2 games, is het tijd voor de volgende goede MMO ipv slappe aftreksels.
Niet zo verbitterd doen.anti elppa schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:25:
[...]
volgens mij had ik het gisteren nog over pump en dumperts en iets met stront........
geen financieel advies
Om je op te vrolijken:
Verwijderd
Geen idee.majic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:41:
[...]
Hoe is het vrijkomen van een enorme sloot tokens goed voor de prijs tho ?
Ik keek puur naar de grafiek, meer niet... Geen idee wat MBOX is of doet, of hoe de tokenomics werken en wat de launchpool distributie doet.
Ik denk dat ik er maar vanaf zie.
20 dollar soon dus waarschijnlijk.
ben ook niet heel erg serieus hahahaDarrell schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:13:
[...]
Niet zo verbitterd doen.
Om je op te vrolijken:
[YouTube: Bitcoin: The Upcoming Golden Cross]
Pamp it
Verwijderd
KMD is sinds je post mooi omhoog aan het gaanBTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:29:
[...]
KMD.
Dit wil ikSt@m schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:59:
[...]
Je kan alleen een sell order plaatsen, dan hoef je vervolgens niets meer te doen. Zodra je sell order gehit is kun je weer een buy order plaatsen.
Volgens mij is dit wat je bedoelt toch?
Even een kleine FTM update:
Had ingekocht op 1,45 waarna de boel flink hard inzakte. Oops. Wilde even een post-weekenddipprofit pakken.
Daarna een mooie joyride gemaakt naar 1,13 waarbij ik mijn hard earned FIAT + wat Venus BUSD loans prachtig zag verdampen. Normaal niet erg, maar beide zijn niet zaken die ik long-term op -35% wil zien staan (of lager).
Nu, fast forward 2 dagen later : We hebben de 1,45 weer geraakt, maar heb besloten niet te verkopen. Zal een klein % verkopen boven de 1,55 denk ik, puur om wat fiat te hebben voor wat bestedingen en winst pakken.
Echter...met alle opkomende geruchten dat FTM op Coinbase gelist gaat worden 'binnenkort' misschien verstandig om de boel even apart te houden
Had ingekocht op 1,45 waarna de boel flink hard inzakte. Oops. Wilde even een post-weekenddipprofit pakken.
Daarna een mooie joyride gemaakt naar 1,13 waarbij ik mijn hard earned FIAT + wat Venus BUSD loans prachtig zag verdampen. Normaal niet erg, maar beide zijn niet zaken die ik long-term op -35% wil zien staan (of lager).
Nu, fast forward 2 dagen later : We hebben de 1,45 weer geraakt, maar heb besloten niet te verkopen. Zal een klein % verkopen boven de 1,55 denk ik, puur om wat fiat te hebben voor wat bestedingen en winst pakken.
Echter...met alle opkomende geruchten dat FTM op Coinbase gelist gaat worden 'binnenkort' misschien verstandig om de boel even apart te houden
Nou, het staat echt helemaal uitgekauwd in de plaatjesPingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:32:
[...]
Dit wil ikEn dan in jip en janneke taal uitgelegd. Ik kijk wel naar de uitleg die ik later pr dm krijg
En deze dan?StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:48:
[...]

[PC MMO] New World
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De komodovaraan wordt met uitsterven bedreigd.
NFA.
NFA.
Wacht maar als Celr op coinbase gelist word dan roken de servers...majic schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:35:
..met alle opkomende geruchten dat FTM op Coinbase gelist gaat worden 'binnenkort' misschien verstandig om de boel even apart te houden
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Staat dat in de planning dan?zwembroek schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:40:
[...]
Wacht maar als Celr op coinbase gelist word dan roken de servers...
Een MMO zonder mounts

Ik wil toch wel minimaal 50x dezelfde instance grinden voor een drop.
New World trekt mij niet zo, ziet er leuk uit maar niet iets voor mij. Weet niet precies waar dat aan ligt.
Mooi hoe entitled je bent dat mensen hier antwoord moeten geven op wat echt de basis handelingen in crypto traden zijn.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:57:
[...]
Je verwachtingen zijn wel erg hoog moet ik zeggen, als je het niet weet of het niet zelf wil uitzoeken hoe dit werkt dan moet je het gewoon doen en zien wanneer je erop vooruit gaat of niet. Dan leer je er ook van.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:32:
[...]
Dit wil ikEn dan in jip en janneke taal uitgelegd. Ik kijk wel naar de uitleg die ik later pr dm krijg
Ja mounts.. komen nog wel denk ik, maar goed on topic!StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:45:
[...]
Een MMO zonder mounts![]()
Ik wil toch wel minimaal 50x dezelfde instance grinden voor een drop.
New World trekt mij niet zo, ziet er leuk uit maar niet iets voor mij. Weet niet precies waar dat aan ligt.
Kan iemand even Ada en dot een schop geven? Die blijven een beetje achter

Ik zag net een filmpje van de Bitcoin consultant op YT. Daarin besprak hij SLP. Smooth Love Potion. Haha, wie verzint dit toch 🤦
Ok, ik ga een poging doen. Je moet 6 handelingen doen zodra je in de advanced modus bent. Hieronder de 6 stappen aan de hand van een voorbeeld. De rode kaders moet je zelf doen, de groene wordt voor je gedaan aan de hand van wat je bij de rode doet.Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:32:
[...]
Voorbeeld: Stel je wilt 0,01 ETH kopen zodra de prijs zakt tot 2700 euro in Bitvavo dan ziet het er zo uit:
- Klik op "Buy"
- Klik op "Limit"
- Vul 0,01 in by "Quantity"
- Vul 2700 in bij "Price"
- "Total (incl. fee)" wordt automatisch voor je ingevuld met de aankoopprijs inclusief fee
- Klik op "Continue"
Screenie:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ILqxY3eXluXiYhhYc0Pe2Fwq.png?f=user_large)
Hopelijk helpt dit een beetje.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 15-09-2021 10:55 ]
Is dat grindfest 3000?
Het meeste van wat ik van die game heb gezien (en dat zijn nog vrij veel uren in de beta) is dat er heel veel mensen tegelijk aan het farmen waren, die brengen die naar crafters, die brengen het naar nodes.
ik zag verdraaid weinig gameplay die je verwacht voor een MMORPG eigenlijk. Tenzij je houdt van RPG-en als horige
Bitvavo heeft toch gewoon "advanced" bovenin rechts en daar kan je limit orders instellen?!Pingo76 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:57:
[...]
Hier ook, jaren en jaren gespeeld eerst alleen en samen met mijn broer, toen in zijn guild gestapt en een hele mooie tijd gehad. Na het overlijden van mijn broer cold turkey gestopt en nooit meer aangeraakt.. Ik denk er vaak met weemoed aan terug.. was een leuke tijd.StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:48:
[...]
ps. Heb mijn en zijn accounts/chars nog wel en de naam van zijn main character staat op mijn pols getatoeëerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 15-09-2021 10:57 ]
Zero.
Duidelijker kan volgens mij niet.Hopelijk helpt dit een beetje.
Kleine aanvulling. Je kunt ook de Quantity (3) leeglaten en bij Total (5) invullen voor hoeveel Euro je wilt kopen.
Zo kun je zeggen, voor degenen die het nog niet snappen:
"Als de prijs zakt naar XX, dan wil ik graag voor YY euro's aan AFKO kopen.
Waarin
XX = prijs waarop je wilt kopen (of verkopen in een Sell)
YY = aantal euro's dat je uit gaat geven
AFKO = Afkorting van je favoriete shitcoin.
Wake the dragonVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:18:
[...]
KMD is sinds je post mooi omhoog aan het gaan
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!