[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.550 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

OMG, ik bedoel niet dat we de donkere krochten van crypto op moeten zoeken 8)7
Iets dat kans heeft om te overleven wanneer de beer om de hoek komt kijken, zou wel handig zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:03:
Een apart topic lijkt me wel handig, hier sneeuwt het zo onder denk ik.
Voorwaarde dat ie wel op een redelijk grote exchange gelist is :P
Als je dit wil doen, be my guest. Ik gooi het balletje op, iemand anders mag 'm gerust inkoppen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:37:
Ik denk dat deze bullmarket echt nog een tijdje gaat aanhouden.

Wie helpt er mee om een m00nshot met market cap < $100m te vinden?
Laten we er eentje pakken met zijn allen voor het groepsgevoel.

Lukraak wat suggesties:

https://coinmarketcap.com/currencies/bzx-protocol/
https://coinmarketcap.com/currencies/rarible/
https://coinmarketcap.com/currencies/streamr/
https://coinmarketcap.com/currencies/sora/
https://coinmarketcap.com/currencies/lto-network/
https://coinmarketcap.com/currencies/get-protocol/

Andere suggesties zijn absoluut welkom. We gaan voor 1 "m00nshot" met zijn allen. Boeit niet wat je inleg (€20 is prima), als je maar meedoet :P Enige regel: 6 maand laten pruttelen, handjes boven de tafel :Y)

edit: ben eigenlijk geneigd om GET te pakken, omdat het een NL product is én een geweldige usecase heeft.
Maar uiteraard moet het in goed overleg worden besloten :+
Ik ken alleen GET van naam. Dus dat word hem :9
Maar 6 maanden is op dit punt kritisch. Ik zou zeggen tot 31 december 2021

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CELR zojuist ATH volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

anti elppa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:09:
[...]

Alle input is welkom, al is 3 maanden wel erg short term. De positie moet wel kans krijgen om te kunnen groeien. In het geval van GET heb je minstens 12-18 maanden nodig om flinke adoptie mee te kunnen maken denk ik, dan zou het jammer zijn dat je 'm op 31 december al verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
anti elppa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:09:
[...]

Ik ga ook voor GET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nee die ligt net boven de 10 cent. Vandaag max 9,5 gehad maar hij lijkt aanstalte te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Darrell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:13:
[...]

Nee die ligt net boven de 10 cent. Vandaag max 9,5 gehad maar hij lijkt aanstalte te gaan maken.
9,6 net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Darrell schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:13:
[...]

Als hij over de ATH gaat, is het knallen geblazen. Mits BTC het leuk blijft doen uiteraard.

CELR zou zomaar een "ANKR move" kunnen doen. Kleine coin, usecase met grote hypefactor (ETH scaling).

Uiteraard verkopen als-ie de $0.20 aantikt. Vertrouwen of niet, als iets parabolisch gaat, moet je er afscheid van nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:07
Leuk, GET, daar ben ik dus ook mee bezig en stond al een tijdje op de radar. Serieus project.
@Glenn Hoddle serieus, nog een keer $30 op uniswap om van ETH af te komen? Ik wil maar met net 3 cijfers instappen, dat vind ik ook een beetje grof van ETH dan...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:12:
[...]

Alle input is welkom, al is 3 maanden wel erg short term. De positie moet wel kans krijgen om te kunnen groeien. In het geval van GET heb je minstens 12-18 maanden nodig om flinke adoptie mee te kunnen maken denk ik, dan zou het jammer zijn dat je 'm op 31 december al verkoopt.
Met die tijdsduur ben ik het eens, alleen niet op dit punt in de cycle. De alts die ik heb, heb ik q2 2020 gekocht, en die gaan tegen einde bullmarkt exit. Dat doe ik elke cycle.
Normaal zou ik nu dus ook geen altcoin meer kopen, maar vind het wel een grappige actie.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
@Mooody GET krijgt mijn stem! Heb het al eens gehad maar op gegeven moment een keer winst (sats) gepakt. Nog altijd een zwak voor vanwege de use case en het feit dat het Nederlands is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-10 08:48
Met GET doe ik ook mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

anti elppa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:21:
[...]

Met die tijdsduur ben ik het eens, alleen niet op dit punt in de cycle. De alts die ik heb, heb ik q2 2020 gekocht, en die gaan tegen einde bullmarkt exit. Dat doe ik elke cycle.
Normaal zou ik nu dus ook geen altcoin meer kopen, maar vind het wel een grappige actie.
Precies....grappig is het juiste woord :)

Wel met dank aan Grolsch deze avond....zulke dingen bedenk ik nooit alleen :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
GET zit bewust niet op grote exchanges omdat ze sterk voor de compliance gaan en ze zich daarmee niet willen verslikken

Edit:
Bron: https://www.bnr.nl/podcas...-nederlandse-get-protocol

(goede podcast hoor, ik weet dat onlangs wat mensen hier kritisch waren op Herbert)

Mja, om die reden heb ik dus moeite om te vinden hoe ik goedkoop aan een paar GETjes kom voordat ze skyrocketen als we weer allemaal naar concerten mogen en ook nog gevalideerde tickets moeten hebben (coronavrij-tag anyone?)

[ Voor 75% gewijzigd door Wiley99 op 14-09-2021 22:30 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:20:
[...]

Als hij over de ATH gaat, is het knallen geblazen. Mits BTC het leuk blijft doen uiteraard.

CELR zou zomaar een "ANKR move" kunnen doen. Kleine coin, usecase met grote hypefactor (ETH scaling).

Uiteraard verkopen als-ie de $0.20 aantikt. Vertrouwen of niet, als iets parabolisch gaat, moet je er afscheid van nemen.
Matic ging ook parabolisch en stopte niet bij 0,20. :) Ik zie niet in waarom Celr geen Polygonnetje kan doen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
‘Ik zet een eentje hier en een tweetje daar’
7(8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:37

knakworst

Get more sats!

baba420 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:40:
CZ doet goede zaken, zijn club BSC speelt tegen Manchester United in de Champions League.
En gewonnen van Cristiano met zijn bag Juventus tokens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:27:
[...]

Matic ging ook parabolisch en stopte niet bij 0,20. :) Ik zie niet in waarom Celr geen Polygonnetje kan doen.
Omdat ik graag wil dat iedereen dezelfde fout maak als ik maakte bij MATIC :')

100k MATIC verkopen op ~$0.15 is leuk als je onder de $0.02 bent ingestapt. Het kan raar lopen :/

Ik denk dat CELR geen MATIC is overigens. Project is echt een flink stuk kleiner en heeft minder backing.
MATIC zal nog wel door kunnen groeien verwacht ik.

Je kan Polygon beschouwen als Solana, maar dan met de gigantische achterban van Ethereum.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 14-09-2021 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:37

knakworst

Get more sats!

Het is nog steeds een stuk lager gewaardeerd dan ADA dus waar zeuren we over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik wil toch automatisch dingen instellen via Bitvavo maar ik snap er geen drol van :'( Is er iemand die evt. via DM wil helpen?

Ik wil nu instellen dat ik een fluffie koop als BTC en ETH een bepaalde daling hebben :P

Als je bang bent dat via dm te langdradig wordt, kan ook telefonisch krijg je mijn nummer en mag je anoniem bellen. Sorry ik snap het echt niet :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wiley99 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:21:
Leuk, GET, daar ben ik dus ook mee bezig en stond al een tijdje op de radar. Serieus project.
@Glenn Hoddle serieus, nog een keer $30 op uniswap om van ETH af te komen? Ik wil maar met net 3 cijfers instappen, dat vind ik ook een beetje grof van ETH dan...
En je moet ook ooit weer uitstappen, niet tijdens de bearmarket als dat voor 0,01 USD kan, dus doe die dikke fee maar x2.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:30:
[...]

100k MATIC verkopen op ~$0.15 is leuk als je onder de $0.02 bent ingestapt. Het kan raar lopen :/
Daarom...ze hebben dezelfde supply en moeten het momentum nog krijgen. Straks komt het onder de aandacht van alle youtube shillers en dan boom 1$.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:33:
Ik wil toch automatisch dingen instellen via Bitvavo maar ik snap er geen drol van :'( Is er iemand die evt. via DM wil helpen?

Ik wil nu instellen dat ik een fluffie koop als BTC en ETH een bepaalde daling hebben :P
Heb je de topicstart inmiddels al gelezen? Daar staat iets in over bijv. stop limit orders, dat "stop" gedeelte mag je weglaten en dan heb je een limit order.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 14-09-2021 22:35 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Wiley99 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:25:
GET zit bewust niet op grote exchanges omdat ze sterk voor de compliance gaan en ze zich daarmee niet willen verslikken

Edit:
Bron: https://www.bnr.nl/podcas...-nederlandse-get-protocol
Kans dat ze op bitvavo komen dan? Als NL project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Taro schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:35:
[...]

Heb je de topicstart inmiddels al gelezen? Daar staat iets in over bijv. stop limit orders, dat "stop" gedeelte mag je weglaten en dan heb je een limit order.
Ja en ik snapt het echt niet, heb ook nog andere dingetjes gegoogled :') Ik vraag niet zomaar om hulp.... Ik zal wel dat kookpunt water intelligentie hebben waar @FijneKerst het eerder over had.

[ Voor 3% gewijzigd door Pingo76 op 14-09-2021 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Als je bang bent dat via dm te langdradig wordt, kan ook telefonisch krijg je mijn nummer en mag je anoniem bellen. Sorry ik snap het echt niet :'(
gewoon ff joetjoep checken...
klik

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:34:
[...]

Daarom...ze hebben dezelfde supply en moeten het momentum nog krijgen. Straks komt het onder de aandacht van alle youtube shillers en dan boom 1$.
Ja maar toch. Ik heb liever een x5 gain die ik terug in BTC en ETH stop.
Deze behoudende tactiek werkt prima voor mij. Heb ook geen spijt van de vroege verkoop van bijv. MATIC en ADA. Heb er KSM en DOT van gekocht destijds en die doen het ook prima. Beide posities zijn longterm (geeft rust).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:43

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

limiet order

https://support.bitvavo.c...2odgynw-good-til-canceled

stop limiet

https://support.bitvavo.c...vskjxsp-stop-limiet-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:38

Chaes

#HODL

Nog wat verse SOL FUD:
https://www.reddit.com/r/..._come_to_a_halt_due_to_a/

Naja, vers. Semi dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 14-09-2021 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wf47M6r6ApRmyAbpKZT6wW_kq34=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CCnPpIp8McFITVjpC0oRzGRP.png?f=user_large

Stel ik wil dat BTC terugkopen voor 2700K EURO. Wat vul ik nou precies waar in?

Dat is echt wat ik concreet wil weten :') Ik zet het op "Buy" en "Triggerprice" zet ik op 2700K EURO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Niet zo spannend, beetje dezelfde categorie als die Cardano-FUD van een paar dagen geleden.
Zal op langere termijn niet boeien.

Het probleem is dat er teveel projecten zijn waar je in kunt investeren. Flufje hier, flufje daar. Project groeit met bijkomende opstartproblemen.

Als je puur naar de data kijkt moet je al je flufjes in Ethereum steken en verder niet nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Morgen 30% in de plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DAAAR GAAAT IE WEEERR TTHEEEE MEEEEGAAAAAAAAAAA PUMP

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:44:
[Afbeelding]

Dat is echt wat ik concreet wil weten :') Ik zet het op "Buy" en "Triggerprice" zet ik op 2700K EURO?
Hebben we een keer een vrouw in ons midden, stelt ze zulke vragen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

A87 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
Wanneer krijgen we weer wat mooie platen van de bitcoincharts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
[...]

Niet zo spannend, beetje dezelfde categorie als die Cardano-FUD van een paar dagen geleden.
Zal op langere termijn niet boeien.

Het probleem is dat er teveel projecten zijn waar je in kunt investeren. Flufje hier, flufje daar. Project groeit met bijkomende opstartproblemen.

Als je puur naar de data kijkt moet je al je flufjes in Ethereum steken en verder niet nadenken.
Absoluut. Nooit minder dan 50% ETH in mijn portfolio gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Taro schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:33:
[...]

En je moet ook ooit weer uitstappen, niet tijdens de bearmarket als dat voor 0,01 USD kan, dus doe die dikke fee maar x2.
Is voor de hodl, dus ik wacht zeker tot ETH POS is en de fees omlaag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik dacht dat je wilde kopen? Waarom staat er dan stop limit aangekozen?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

A87 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
Ja dikke vette megadump, nadat iedereen en zijn schoonmoeder filthy rich is geworden de afgelopen maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[Afbeelding]

Klik eerst op de Limit ipv Stop limit tab, dat maakt het al een stuk makkelijker. Dan de prijs invullen waarvoor je ze wil kopen bij Price en dan het aantal bij Quantity, moeilijker is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Ronald.42 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:47:
Ik dacht dat je wilde kopen? Waarom staat er dan stop limit aangekozen?
Omdat ik er werkelijk waar geen drol van snap en het een beetje zat ben om het constant in de gaten te houden. Tot nu gaat traden wel goed (op de misser van vanochtend toen ik slaapdronken was) maar ik doe het handmatig. Weet je wat ik blijf het wel handmatig doen hoor :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:26
Sinds wanneer staat BTC aan 2700K? Dat lijkt me toch een moment om wat winst te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:49:
[...]

Omdat ik er werkelijk waar geen drol van snap en het een beetje zat ben om het constant in de gaten te houden. Tot nu gaat traden wel goed (op de misser van vanochtend toen ik slaapdronken was) maar ik doe het handmatig. Weet je wat ik blijf het wel handmatig doen hoor :')
Kies limit en vul dan de prijs in die je wilt geven plus hoeveel je wilt fluffen

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jeDFNLSQFfIR0GWY7viHOwbn03E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ViNWFwJW8WShF6SIBCLvAtUv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Ja maar ja maar ja maar, waarom niet hodlen dan?

Ik trade ook amper, wat een gedoe allemaal. Je maakt de exchange rijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:43

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

wat heb jij gezopen..

zet hem op limit en vul de prijs in en de hoeveelheid thats it.. en ik wil niet horen "ik snap het niet" Het is gewoon zo, accepteer het en doe het. (gewoon voor het proberen met 5 euro aan crypto ofzo)

Edit: en je K's doen ook weer rare dingen.. dat ding staat ook vandaag voor 1000 :+

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 14-09-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:50:
[...]

Ja maar ja maar ja maar, waarom niet hodlen dan?

Ik trade ook amper, wat een gedoe allemaal. Je maakt de exchange rijker.
Ik hou een 2000 euro marge aan daardoor haal ik de handelskosten eruit. Maar laat maar mensen, ik doe het wel handmatig hoor :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[Afbeelding]

Als de prijs van 1 bitcoin zakt naar de 27000 euro wil ik graag een halve bitcoin kopen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwyorWvHc8zNT4s8Mn35T6Ei8XU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3qt4fyE4B2pFtzE99PInKo88.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 14-09-2021 23:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:52:
[...]

Ik hou een 2000 euro marge aan daardoor haal ik de handelskosten eruit. Maar laat maar mensen, ik doe het wel handmatig hoor :')
Heb je mijn vorige reactie wel gezien? Daarmee moet het toch lukken? Je zit op de verkeerde tab, je zit op de Stop limit ipv Limit tab...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pingo76 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:52:
[...]

MUTZZ !!! :+ Ik dacht dat je een doorzetter was?
Nou kom op dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
Is er al bekend wannneer de eerste auctions van DOT live gaan? Zou dit jaar nog gebeuren als het goed is.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Niet zo recalcitrant doen en gewoon HODL'en d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
OneTimer schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:57:
Is er al bekend wannneer de eerste auctions van DOT live gaan? Zou dit jaar nog gebeuren als het goed is.
Q4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
iVibes schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:53:
[...]

Als de prijs van 1 bitcoin zakt naar de 27000 euro wil ik graag een halve bitcoin kopen:

[Afbeelding]
Dit is Bitvavo? Prima helder app zo moet ik zeggen. Binance is op veel vlakken zeker niet gebruiksvriendelijker maar ik moet wel zeggen dat ze met stop limits en trigger prices enzo 1 ding goed doen. Die popup die je als je de boel instelt nog een keer vertelt van ok you want to do X when the price hits Y and then we will place a buy (sell )order for a price of . Nu kan ik het wel dromen maar op het begin vond ik die uitgeschreven versie toch altijd een fijn check momentje. Iets voor andere exchanges om over te nemen evt , kan nooit heel moeilijk zijn :).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Bitvavo geeft ook warnings als je iets doet wat "gek" is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twit schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:06:
[...]

Dit is Bitvavo? Prima helder app zo moet ik zeggen. Binance is op veel vlakken zeker niet gebruiksvriendelijker maar ik moet wel zeggen dat ze met stop limits en trigger prices enzo 1 ding goed doen. Die popup die je als je de boel instelt nog een keer vertelt van ok you want to do X when the price hits Y and then we will place a buy (sell )order for a price of . Nu kan ik het wel dromen maar op het begin vond ik die uitgeschreven versie toch altijd een fijn check momentje. Iets voor andere exchanges om over te nemen evt , kan nooit heel moeilijk zijn :).
Bitvavo idd..... voor beginners erg gebruiksvriendelijk, kan ik iedere starter aanraden.
En als je daar op een gegeven moment tools/opties begint te missen ben je klaar voor de overstap naar Binance, Coinbase, Kraken, FTX, etc. .... en natuurlijk Altrady of Hypertrader 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Sol het putje in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-10 22:31
Verrassing van formaat die SOL. Toch geen panic sell doen. Ruis along the way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Je weet wat er nu gaande is bij Solana? Neem je dat ook mee in je TA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:24:
[...]

Ja, ik lees hier alle berichten :)

Dat nieuws helpt mee als neerwaartse accelerator, maar, ik heb coins met 51% attacks gewoon zien stijgen en bots geven daar niets om, de bug is naar mijn weten gepatched, dus grote kans dat ergens tussen die MA's voldoende wordt opgekocht. Maar uiteraard oppassen.

Zie ook deze update mbt SOL: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 14-09-2021 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-10 22:31
Taro schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:27:
[...]

Ja, ik lees hier alle berichten :)

Dat nieuws helpt mee als neerwaartse accelerator, maar, ik heb coins met 51% attacks gewoon zien stijgen en bots geven daar niets om, de bug is naar mijn weten gepatched, dus grote kans dat ergens tussen die MA's voldoende wordt opgekocht. Maar uiteraard oppassen.

Zie ook deze update mbt SOL: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wiley99 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:21:
nou ja, het hangt er een beetje vanaf hoe druk het op het mainnet is, maar een swap op uniswap vereist gewoon een transactie op het ethereum-netwerk, momenteel is een swap op Uniswap zo'n $43 - hier kun je een indicatie vinden: https://etherscan.io/gastracker

Dit is dus waarom mensen op de binance smartchain en later polygon enz terecht kwamen. Op polygon kost dit letterlijk hooguit 3 cent.

Ethereum main net is slegs vir rijke nerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:24:
[...]

Dat lijkt me haaks staan op wat TA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOL prijs wordt een drama wanneer het netwerk terug werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:39
Basilisk

Kusama (KSM)
75000+ BSX <----> 1 KSM

85.43% - 189,848 / 222,222 KSM

dat is opeens snel gegaan :o

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 14-09-2021 23:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:30:
[...]

Ik denk dat CELR geen MATIC is overigens. Project is echt een flink stuk kleiner en heeft minder backing.
MATIC zal nog wel door kunnen groeien verwacht ik.

Je kan Polygon beschouwen als Solana, maar dan met de gigantische achterban van Ethereum.
Ik heb de indruk dat ETH fans met minder geld liever naar Arbitrum en Optimism kijken dan naar een PoS-netwerk als Matic.

Celr lkijkt wel een grote toekomst tegemoet te gaan. Ik weet dat die brug niet hun core business was/is, maar hoeveel beter dat ding is dan de alternatieven stemt zeer hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jeetje, dat SOL. En dan niet eens ontwikkeld in Haskell, dan was de ellende echt niet te overzien geweest.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:35:
[...]

Ik heb de indruk dat ETH fans met minder geld liever naar Arbitrum en Optimism kijken dan naar een PoS-netwerk als Matic.

Celr lkijkt wel een grote toekomst tegemoet te gaan. Ik weet dat die brug niet hun core business was/is, maar hoeveel beter dat ding is dan de alternatieven stemt zeer hoopvol.
Kunnen wij klootjesvolk in Arbitrum en Optimism investeren? Nee toch?
De beste shit houden ze altijd achter gesloten deuren en dat is logisch, want de grote investeerders willen de kleine investeerders niet rijk maken.

Beste is om een ingang te vinden in een mooie tech-IDO, zoals Curve dat laatst had. Of Coinbase.
In crypto moet je roeien met de riemen die je hebt......en ETH-scaling is best lucratief de komende maanden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 14-09-2021 23:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:39:
[...]

Kunnen wij klootjesvolk in Arbitrum en Optimism investeren? Nee toch?
De beste shit houden ze altijd achter gesloten deuren en dat is logisch, want de grote investeerders willen de kleine investeerders niet rijk maken.

Beste is om een ingang te vinden in een mooie tech-IDO, zoals Curve dat laatst had. Of Coinbase.
In crypto moet je roeien met de riemen die je hebt......en ETH-scaling is best lucratief de komende maanden :)
Zo kun je er naar kijken - ik heb zelf de indruk dat het best wat mensen echt gaat om de techniek zowaar, want een tx op arbitrum is ook gewoon 7 dollar, dat ze echt denken dat Polygon niet de 'veiligheid' van het mainnet heeft.
Ik twijfel een beetje of ik een van die chains eens moet gebruiken - puur vanwege de geruchten van een eigen token met airdrop. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'kunnen we er in investeren'
Ze hebben geen eigen token vooralsnog, maar ik kan er best gebruik van maken.

Maar goed, ik vind er eigenlijk verder allemaal weinig van, doe mij maar de goedkoopste chains - polygon noch bsc hebben ooit een 51% attack oid gehad. Bij Bitcoin snap ik dat het zo gedaan is, maar Eth is gewoon niet praktisch en pow is niet nodig voor smart contracts.
Anderzijds snap ik er ook weer niet zo veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
@Pingo76 zegt dankjewel tegen @Taro, @iVibes en @twain4me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu Solana offline is, ik vind de dump nog redelijk meevallen.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 06-10 08:48
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:57:
Als je onchain je SOL niet meer kan verkopen valt de prijs daling wel mee idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Laatst online: 06-10 17:25
Kol Nedra schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:57:
Tja.....Je moet eens weten hoeveel ik opgekocht heb :9 8)7

• Tabacca
  • Laatst online: 20:36
Ik denk dat SOL nog wel ff wat lager zal gaan als dit na alle FUD

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:50:
[...]

Zo kun je er naar kijken - ik heb zelf de indruk dat het best wat mensen echt gaat om de techniek zowaar, want een tx op arbitrum is ook gewoon 7 dollar, dat ze echt denken dat Polygon niet de 'veiligheid' van het mainnet heeft.
Ik twijfel een beetje of ik een van die chains eens moet gebruiken - puur vanwege de geruchten van een eigen token met airdrop. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'kunnen we er in investeren'
Ze hebben geen eigen token vooralsnog, maar ik kan er best gebruik van maken.

Maar goed, ik vind er eigenlijk verder allemaal weinig van, doe mij maar de goedkoopste chains - polygon noch bsc hebben ooit een 51% attack oid gehad. Bij Bitcoin snap ik dat het zo gedaan is, maar Eth is gewoon niet praktisch en pow is niet nodig voor smart contracts.
Anderzijds snap ik er ook weer niet zo veel van.
Ik zou graag in Arbitrum willen investeren, want dat is een dingetje.

Wat "wij" willen boeit vrij weinig. Als blockchain tech echt een dingetje gaat worden, boeit het wat die luitjes met brilletjes en raar haar gaan willen. De lui die C++ en Java hebben geleerd. Dus ik zie bijvoorbeeld Polygon als een meer zinvolle investering dan Cardano, omdat de eerste ongetwijfeld meer tractie gaat krijgen....omdat Ethereum.

• Urbanus
Tabacca schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:01:
Ik denk dat SOL nog wel ff wat lager zal gaan als dit na alle FUD
Goed mogelijk. Of juist niet. Risk management toepassen en morgen wakker worden met een kleine kater, of een heerlijke winst :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

ik krijg soms echt rare YouTube reccomendations :z
(uit 2007)

anyways ik ga optijd slapen, morgen 69k btc!

nothing stops this train

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:03:
[YouTube: Kid Breaks Vending Machine]
ik krijg soms echt rare YouTube reccomendations :z
(uit 2007)

anyways ik ga optijd slapen, morgen 69k btc!
En 4k ETH... Ik sluit ook af..oant moarn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:47:
[...]

Denk dat mensen met ernstige leesproblemen CELR willen kopen maar per ongeluk op ICX klikken.

Iets anders zou het niet kunnen verklaren in mijn optiek.
Zijn toch behoorlijk bezig met ontwikkelen. Tegenwoordig DeFi; OMM (best hoge apy's) en Balanced. Binnen paar weken naar Icon 2.0. Blockchain Transmission Protocol (BTP) wat volgens mij bijna live gaat. Nieuwe sidechain ICE met 1:1 airdrop.

Zit er zelf ook aardig in, dus van mij mag die blijven stijgen ;)

• Urbanus
jaco32 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:05:
[...]

Zijn toch behoorlijk bezig met ontwikkelen. Tegenwoordig DeFi; OMM (best hoge apy's) en Balanced. Binnen paar weken naar Icon 2.0. Blockchain Transmission Protocol (BTP) wat volgens mij bijna live gaat. Nieuwe sidechain ICE met 1:1 airdrop.

Zit er zelf ook aardig in, dus van mij mag die blijven stijgen ;)
Van mij mogen alle coins stijgen. Ik gun de mensen die in deze, nog steeds niet volwassen markt zitten, echt wel winst. Straks als iedereen erin zit, is het de kunst weer wat anders te vinden. Want, als iedereen winst maakt, is rijkdom, net zoveel waard als armoe 8) ( wel een mooie, maar weinig uitdagende wereld) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Solana short geopend, maar eens kijken hoe dat shorten werkt. Hoe lang voordat ik rekt ben? Wat is het record @Verwijderd ?

• Urbanus
veertje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:13:
Solana short geopend, maar eens kijken hoe dat shorten werkt. Hoe lang voordat ik rekt ben? Wat is het record @Verwijderd ?
Afgelopen nacht heeft SOL een dump ervaren vanaf 2 tot 6 uur. En vervolgens vanmiddag door de storing. Wie weet kopen ze het deze nacht weer massaal op. Have faith :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Urbanus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:17:
[...]

Afgelopen nacht heeft SOL een dump ervaren vanaf 2 tot 6 uur. En vervolgens vanmiddag door de storing. Wie weet kopen ze het deze nacht weer masaal op. Have faith :+
Ik heb wel faith dat Solana keihard naar beneden gaat de komende tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
veertje schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:20:
[...]

Ik heb wel faith dat Solana keihard naar beneden gaat de komende tijd.
Dan zal het wel gaan stijgen

• roflexx
Btc trouwens weer tegen de 47k. Daar hoor je dan weer niemand over.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
Ik kreeg n mail dat ik misschien nog iets van de Cryptsy scam kan claimen.
Ik moet nog even opzoeken of t de moeite waard is want dat is al lang geleden (zeker in crypto tijd).
Misschien zijn hier nog wat oudgedienden die er iets aan hebben.
https://www.cryptsysettlement.com/

Ik lul ook zomaar wat

• roflexx
shovelhead1340 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:28:
Ik kreeg n mail dat ik misschien nog iets van de Cryptsy scam kan claimen.
Ik moet nog even opzoeken of t de moeite waard is want dat is al lang geleden (zeker in crypto tijd).
Misschien zijn hier nog wat oudgedienden die er iets aan hebben.
https://www.cryptsysettlement.com/
Volgens mij is dat scam want ik kreeg die mail ook en heb nooit van cryptsy gehoord.

• roflexx
Waar is de 47k babe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:42:
[...]

Krijg opeens last van organische groei :9 O-)
Pamp it }:O

Over zeven uur maar zien of spijt heb niet nu afgetikt te hebben qua bitcoin. Toch neig ik naar steady richting de 50k gaan. Golden cross is ook aanstaande, en zelfs al is dat een lagging indicator op naar organische groei oktober!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
roflexx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:31:
[...]

Volgens mij is dat scam want ik kreeg die mail ook en heb nooit van cryptsy gehoord.
Dat zou inderdaad kunnen, ik heb de site verder niet doorgelezen.
Had er wel n zooi vage shitcoins die nu niet eens meer bestaan.
DYOR

Ik lul ook zomaar wat

• Urbanus
Ik speel. Ik speel met kansen en mogelijkheden. Ik zit niet vast aan een munt of coin. Ik kijk, luister en lees. En jullie weten echt fucking veel van de markt. Maar ik volg niet blind. Bijna niet :+

En SOL nu van 120 naar 130. Als ze dat fucking netwerk morgen weer online hebben, dan hou ik het iets langer. En anders is mijn stoploss mijn verzekering.

[ Voor 28% gewijzigd door Urbanus op 15-09-2021 01:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Urbanus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:59:
Ik speel. Ik speel met kansen en mogelijkheden. Ik zit niet vast aan een munt of coin. Ik kijk, luister en lees. En jullie weten echt fucking veel van de markt. Maar ik volg niet blind. Bijna niet :+

En SOL nu van 120 naar 130. Als ze dat fucking netwerk morgen weer online hebben, dan hou ik het iets langer. En anders is mijn stoploss mijn verzekering.
Smart money is nu al lang uit SOL en zoekt een nieuw slachtoffer.

Pagina: 1 ... 10 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!