Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En de auto's lichter..DoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:25:
Baan wordt steeds sneller.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:10
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Denk nog geen goede run kunnen doen, komen er nu aan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Ze rijden de boel nu droog en opeens is het dan weer kletsnat. Regenkwalificaties zijn altijd zo chaotisch.
Maar wat is er met Mercedes?
Die zit stiekem in een MERC met Williams stickersStefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:28:
Russel sneller dan HAM en BOT! Haha, prachtig.
[Afbeelding]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hamilton is onderweg hoortweakduke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Denk nog geen goede run kunnen doen, komen er nu aan.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup.Illegal_Alien schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:29:
Gaat dit een dubbele Williams Q2 worden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja geen idee of er zo weer druppels komen maar de race lijn droogt hard op zo.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Ze rijden de boel nu droog en opeens is het dan weer kletsnat. Regenkwalificaties zijn altijd zo chaotisch.
Maar wat is er met Mercedes?
- tweakduke
Zeg ik: komen er aan
Norris wel heel snel dat is een verrassing
Ik denk niet dat ie sneller dan Norris.Hippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:23:
Regenrijden, is dat iets wat Esteban Ocon?
[ Voor 5% gewijzigd door CrazyFool op 28-08-2021 15:30 ]
Russell laat toch wel kwaliteit zien. Ondanks deze chaos.Illegal_Alien schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:29:
Gaat dit een dubbele Williams Q2 worden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat ding is een raket. Bij Norris moet je hier kijken naar S2.StefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:29:
Norris S1 paars. Die gaat echt geweldig goed.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
UnderstatementArjantje72 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:31:
Ricciardo gaat weer niet lekker in verhouding met Norris.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad. 3,2 seconden achter je teamgenoot is extreem pijnlijkArjantje72 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:31:
Ricciardo gaat weer niet lekker in verhouding met Norris.

- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker als je teamgenoot gewoon even P1 pakt in een mindere auto.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:32:
[...]
Inderdaad. 3,2 seconden achter je teamgenoot is extreem pijnlijk
Mijn boefje is liev!
Bwoah?!CrazyFool schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:33:
Mooie woorden van Kimi om Q1 mee af te sluiten
En voor de niet-liefhebbers?Illegal_Alien schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:34:
15:37 start Q2 voor de liefhebbers
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat is wat mij betreft toch opvallend, want ze rijden wel met een relatief grote vleugel. Het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze op gokken op motor vermogen S1 en vleugel voor S2, maar dat past dan meer bij droog weer inderdaad.JB schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:33:
Mercedes gaat niet top? Auto afgesteld op droger weer? Amper iets meegekregen tot nu toe ivm vakantie.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ja, Tsunoda. Die moet zeker nog wel wat jaartjes rijden om het motor contract te laten voldoenPatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:34:
Tsunoda valt toch echt wel door de mand als het opkomende talent bij Red Bull… hebben zo nog wat talent achter de hand bij RB voor de toekomst?
Waarom is er geen paars blokje in S2/S3?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vips en Lawson in de F2. Dat is ook het probleem dat Tsunoda heeft. Zeker als Vips nog dichterbij het kampioenschap komt of wint, tja dan is het wel klaar denk ik.PatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:34:
Tsunoda valt toch echt wel door de mand als het opkomende talent bij Red Bull… hebben zo nog wat talent achter de hand bij RB voor de toekomst?
ik denk eerder dat Helmut gezegd heeft, doe maar kalm aan, niet in de prak rijden, morgen regenrace en dan kan er nog van alles gebeuren, zorgen dat je daar heel blijft en dan pak je vanzelf de punten.PatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:34:
Ik zou het doen!
Ik weet het niet meer precies, maar er waren 5 of 9 junior rijders van Red Bull die het op dit moment erg goed doen ik de verschillende klasses.PatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:34:
Maar laten we TSU nog even aanzien
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Juphoevenpe schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:38:
Als het morgen droog is hebben alle teams toch vrije bandenkeuze?
https://www.redbull.com/int-en/juniorteam/driversCrazyFool schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Ik weet het niet meer precies, maar er waren 5 of 9 junior rijders van Red Bull die het op dit moment erg goed doen ik de verschillende klasses.
Maar laten we TSU nog even aanzien
Een officieel lijstje van de RB junior drivers.
Nee, allemaal op inters starten en 1e lap pittenhoevenpe schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:38:
Als het morgen droog is hebben alle teams toch vrije bandenkeuze?
Moet wel leuk blijven hé
Bij RB schatten ze het anders in zo lijkt het anders waren ze wel als eerst naar buiten gegaan.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:38:
Ook altijd mooi dat de weersvoorspellingen per team zo erg verschillen. Ferrari denkt over 5 minuten regen. Wat zullen ze bij Mercedes of Alpine denken?
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarom eerst oude en dan stoppen voor nieuwe?
Ze wisten dat MER nieuw rubber ging halenZewatanejo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
Bij RB schatten ze het anders in zo lijkt het anders waren ze wel als eerst naar buiten gegaan.
Mijn boefje is liev!
Toch te nat voor de oude?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:40:
WTF Mercedes?
En Hamilton kreeg ook even een hartaanval door die "box box"
People as things, that’s where it starts.
- tweakduke
Netflix was bij hun toch dit weekend? Chaos gegarandeerdDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:40:
WTF Mercedes?

Niet alleen HAM, ook BOT had ditnachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:41:
Beetje gekke keuze om na warmuplap nieuwe banden te zetten HAM
Is dit een truc van MER om achter de RB's uit te komen en zo de droogste baan te hebben?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:40:
WTF Mercedes?
En BOTnachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:41:
Beetje gekke keuze om na warmuplap nieuwe banden te zetten HAM
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja, tis alsof men daar echt blind op een computer vertrouwen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:40:
WTF Mercedes?
Pc says inters let's go
Pc says full wet's . come back quick
En @PatrickC:Illegal_Alien schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
https://www.redbull.com/int-en/juniorteam/drivers
Een officieel lijstje van de RB junior drivers.
https://www.gpfans.com/nl...n-breuk-met-sergio-perez/
En dan quote ik even uit het artikel:
Red Bull Racing heeft op dit moment in totaal negen junioren onder contract staan. Drie hiervan komen uit in de Formule 2: Liam Lawson, Juri Vips en Jehan Daravula. Mocht het team uit Milton Keynes besluiten wederom een junior naar het hoogste podium te brengen, komen deze drie het meest in aanmerking
Ze zijn naar nieuwe inters gegaanHippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ja, tis alsof men daar echt blind op een computer vertrouwen.
Pc says inters let's go
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die indruk heb ik ook al tijden.Hippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ja, tis alsof men daar echt blind op een computer vertrouwen.
Pc says inters let's go
Ik gun NOR wel een pole tbh
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 28-08-2021 15:43 ]
Ohja, dat maakt het nog gekker eigenlijk. Nouja, ze zullen hun redenen wel hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
3s van de snelheid, yup die heeft iets gehad.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:43:
Hamilton lijkt een flink lock-up gehad te hebben. Op zijn linksvoor zit een goede flat spot
Ook van HAM. Lijkt totaal van de leg als zaken niet lopen, ipv feedback te geven. Altijd iets als “there’s something wrong”
Mijn boefje is liev!
Begrijp ik deze grafiek gewoon niet?Maarten_E schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Waarom is er geen paars blokje in S2/S3?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja begin S2, net zoals VER trouwensDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:44:
[...]
3s van de snelheid, yup die heeft iets gehad.
nee alleen geel, net voor de MERCS
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
Niet als er nog een x aantal minuten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
Flinke hoosbui is prima.
Rode vlag pauzeert de boel alleen.
Heeft totaal geen nut, dan suspenden ze de sessie. En stoppen ze de tijd. Halen ze de betreffende auto van de baan. En gaan ze gewoon weer door. Heeft alleen nut in de laatste 2 minuten
`De blokjes die je daar ziet zijn niet van de snelste ronde, maar van de huidige ronde. Vrijwel alle corours zijn hier op een in-lap of recharge-lap (dus na hun snelle ronde)
Dat denk ik niet. Waarom zouden ze dat risico nemen?ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:47:
MERC sandbagging?
Ahh. de blokjes zijn real time? Dan snap ik het.NLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
`De blokjes die je daar ziet zijn niet van de snelste ronde, maar van de huidige ronde. Vrijwel alle corours zijn hier op een in-lap of recharge-lap (dus na hun snelle ronde)
PSN: xMaurice93
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
PSN: xMaurice93
Je geel kan op 0.01 seconden zijn en je paars 3 seconden.cheiron schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:48:
Geel-paars-geel en toch P1. Dat is bijzonder
Niet als je al vrij snelle rondes had. Dan hoef je maar 0.001s minder en -> geel.cheiron schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:48:
Geel-paars-geel en toch P1. Dat is bijzonder
Als die paarse tijden meer opleveren, dan het verlies in de gele tijden -> snelste ronde.
pfoe, dat is niet uit weelde
Nee hoor, nu regen graagErazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:48:
Weer lekker anti MB hier. Niemand die moe van zichzelf wordt?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken