Dit draagt dus ook niks bij.

[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 15:02 ]
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 15:02 ]
Maar de kwalificatie is nog niet begonnenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:55:
[modbreak] En de quickreply gaat nu uit.[/]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Tja, ik zit niet echt te wachten op een herhaling van wat er in de W-series gebeurde.Transportman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:00:
[...]
Maar de kwalificatie is nog niet begonnen.
Wel jammer dat ze de kwalificatie uitstellen vanwege de regen, laat ze het gewoon doen in dit weer.
People as things, that’s where it starts.
Was dat niet alleen de melding dat teams een 5 min warning krijgen i.p.v. over 5 min starten?Chiron schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:01:
Max toch met een grotere achtervleugel, lijkt me een goede keuze gezien het weer. Nog vijf minuten..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja klopt. Safety car deed wel alvast een rondje, om te kijken waar het water nog staat lijkt me?Transportman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Was dat niet alleen de melding dat teams een 5 min warning krijgen i.p.v. over 5 min starten?
Jawel, 5 minute warning before session start. Maar even afwachten dus wanneer we beginnenTransportman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Was dat niet alleen de melding dat teams een 5 min warning krijgen i.p.v. over 5 min starten?
Ik zit ook niet op een herhaling te wachten, maar dit zijn de beste coureurs ter wereld, met gigantisch veel ervaring. Daar verwacht ik geen "We crash as one" van.RobinHood schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Tja, ik zit niet echt te wachten op een herhaling van wat er in de W-series gebeurde.
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen in de paddock weet dat die regenbanden niet zo geweldig zijn. De teams zeuren ook al jaren over met name de inters. Dus SC moet eerst gaan kijken en dan gaan ze pas.CrazyFool schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:04:
@CrazyFool meldt zich ook weer. Ik ben benieuwd hoe de rangorde bepaald gaat worden.
Echter vindt ik het wel wat lafjes dat ze uitstellen om de regen. Ze worden steeds terughoudender aangaande de regen tegenwoordig. Laat ze gewoon gaan. Het kaf wordt vanzelf van het koren gescheiden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach Hongarije, of een van die ander banen vorig jaar waar iedereen opelkaar stapelde is inderdaad het bewijs dat ze beter zijn.Transportman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:05:
[...]
Ik zit ook niet op een herhaling te wachten, maar dit zijn de beste coureurs ter wereld, met gigantisch veel ervaring. Daar verwacht ik geen "We crash as one" van.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit lijkt op de bitcoin koers.StefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:04:
De bui ten westen van Aachen lijkt net ten westen van het circuit langs te gaan. Dus zo enige tijd droog.
[Afbeelding]
Zullen ze daar lastminute toch bedacht hebben dat ze meer vleugel nodig hebben, en dan maar een gurney flap opplakken?azerty schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:06:
Nog effe wat plakband aan de auto van HAM vastmaken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wij hadden net een randje daarvan in Sittard en dr kwam nog behoorlijk wat uitStefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:04:
De bui ten westen van Aachen lijkt net ten westen van het circuit langs te gaan. Dus zo enige tijd droog.
[Afbeelding]
Mugello vorig jaar is ook een mooi voorbeeldIllegal_Alien schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:06:
[...]
Ach Hongarije, of een van die ander banen vorig jaar waar iedereen opelkaar stapelde is inderdaad het bewijs dat ze beter zijn.
People as things, that’s where it starts.
Als de zon doorzet dan wordt het een tombola. De baan wordt sneller en sneller, dus je wilt als laatste gaan, maar je hebt ook weer de kans op een rode vlag. Zou gaaf zijn als Norris ofzo hem op pole weet te parkerenStefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:08:
De bui bij Aachen zo te zien in de verte met opklaringen er tussen. Zo dus even zon?
[Afbeelding]
De zon is er al, schaduwen te zien in de pitboxAardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
Als de zon doorzet dan wordt het een tombola. De baan wordt sneller en sneller, dus je wilt als laatste gaan, maar je hebt ook weer de kans op een rode vlag. Zou gaaf zijn als Norris ofzo hem op pole weet te parkeren
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jasphur schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:09:
Wie rijdt er eigenlijk in de SC als Mylander de SC crasht?
Bron: https://www.motorsport.co...afety-car-driver/4788768/It already happened four times in 21 years that I’m not at the track because I had an accident or was in hospital. Then there’s a back-up procedure. If something happens during the weekend we will take one of the Formula 1 reserve drivers.
Or we can use the medical car driver, because he knows the procedures and he knows the car, and then we find a spare driver for the medical car. That’s easier because normally the Medical Car only has to run one lap behind the start and for sure all F1 reserve drivers know how to handle a car. There are procedures in place to ensure that there always is someone in the safety car.
Hij pakt gewoon de reserve SC. En anders is er vast wel een vervanger voor Bernd.Jasphur schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:09:
Wie rijdt er eigenlijk in de SC als Mylander de SC crasht?
Maar om dan op inters te gaan.. gewaagdNLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:13:
Williams heeft ook wel een beste voorvleugel ten opzichte van de rest lijkt het
Eens! Die goeie ouwe tijd, dat de coureurs na de race uit de auto stapten en direct een biertje pakten en een Marlboro opstakenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:06:
[...]
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen in de paddock weet dat die regenbanden niet zo geweldig zijn. De teams zeuren ook al jaren over met name de inters. Dus SC moet eerst gaan kijken en dan gaan ze pas.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Inters uitsparen voor later.Jasphur schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:13:
Ik weet niet of FW nou de beste keuze is…
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nou als ik onboards zie, wets. Maar nog een paar ronden en dan kan het wisselen.Jasphur schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:13:
Ik weet niet of FW nou de beste keuze is…
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Scherm is losgekoppeld vh stuur inderdaad, ziet er raar uitLZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:16:
Het interieur van de Williams ziet er toch vrij goedkoop uit vergeleken met de rest
En daar gaat LAT
I have no special talent. I am only passionately curious.
Kan. Maar mooie tijd van RUSDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
Nou als ik onboards zie, wets. Maar nog een paar ronden en dan kan het wisselen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 28-08-2021 15:19 ]
Weerspiegeling van de fluo oranje bestickering denk ikazerty schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:19:
Staat VER zijn linkervoorrem zo juist niet in brand? Komt een mooie gloed vanaf
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iedereen even een laptime zetten en de stop maken. Maar dit wordt dus al de tombola
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als dat een beetje flinke bui wordt dan zal Q2 ook wel uitgesteld worden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:22:
Max radio: regen verwacht binnen 10min.
In de 90's nog geen F1 gekeken? Williams deed dat wel vakerNLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:21:
Williams rijdt rondjes om het hele veld, ook wel eens grappig
Binnen twee minuten zelfs.. oke dit wordt spannend. Wie kan de ronde op de inters nog afmaken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:22:
Max radio: regen verwacht binnen 10min.
I see what you did thereHippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:23:
Regenrijden, is dat iets wat Esteban Ocon?
Dat is inmiddels meer dan 20 jaar geleden. In de afgelopen 20 jaar hebben ze nog weinig gepresteerdErazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
In de 90's nog geen F1 gekeken? Williams deed dat wel vaker
Denk dat een aantal het net redden en dan begint het weer.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Binnen twee minuten zelfs.. oke dit wordt spannend. Wie kan de ronde op de inters nog afmaken.
lijkt mij niet met een natte Q..nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:24:
Zou 107% gehandhaafd worden deze sessie? Nu valt toch groot deel buiten de 2:10
Nee zeker niet.nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:24:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dit is toch al jaren niet meer gedaan?nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:24:
In de 90's schijn ik met Coulthard op de foto geweest te zijn bij de GP van Duitsland, een keer... Weet het zelf alleen niet meer, was te jongErazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
In de 90's nog geen F1 gekeken? Williams deed dat wel vaker
Zul je zien dat Mercedes er net naast zitten met hun late stopDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:25:
[...]
Denk dat een aantal het net redden en dan begint het weer.
Ze rijden de boel nu droog en opeens is het dan weer kletsnat. Regenkwalificaties zijn altijd zo chaotisch.DoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:25:
Baan wordt steeds sneller.
Waterzakken?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
Ze rijden de boel nu droog en opeens is het dan weer kletsnat. Regenkwalificaties zijn altijd zo chaotisch.
Maar wat is er met Mercedes?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq