1989 wil zijn grap terug.
Die wordt niet gebruikt in Q en R.BMW_M3 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:43:
Eigenlijk hadden ze nu die helmcamera van Alonso aan moeten zetten. Denk dat je dan pas goed ziet hoe slecht het op de baan is. Die camera's van boven geven een beetje een vertekend beeld denk ik.
Gezeur op Ziggo, Olav / Jack, etc. kennen we onderhand wel. Laat dat dan ook.
[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 29-08-2021 15:49 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Heeft Spa baanverlichting? Zo heel erg lang uitstellen lijkt mij wel een probleem worden straks.
Edit :oww wacht, 24 uur van Spa...
Edit :oww wacht, 24 uur van Spa...

[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 29-08-2021 15:48 ]
Ben benieuwd of ze het dan onder die regel nog mogen starten, want de race is nog niet gestart.tweakduke schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
Het punt is dat je niet op eigen kracht naar de start hebt gereden of in dit geval naar de pits als er een mankement optreedt.
Als het dan voor de start is gerepareerd mag je meedoen. Die kleine stap in het regelement had ik ook even niet aan gedacht.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat heb ik ook mee mogen maken: de auto was letterlijk weggezakt in de modder en kon er niet meer uit.PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ik vraag me ook af waar ze al die auto’s geparkeerd hebben buiten het circuit. Dat zijn allemaal weilanden, dus dat wordt één grote modderboel…

Pas op de snelweg ver voorbij Verviers was de modder hoorbaar onder de auto vandaan geschoten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 03:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja en nu is het weer code rood zonder dat de race is gestart, dus ja dan zeg het maarG_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:47:
[...]
Ben benieuwd of ze het dan onder die regel nog mogen starten, want de race is nog niet gestart.
Publiek hun zaklampen laten schijnenDutchOwnage schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:47:
Heeft Spa baanverlichting? Zo heel erg lang uitstellen lijkt mij wel een probleem worden straks.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij S/F wel, rest van het circuit niet afaik. Heb wel eens van die tijdelijke lichtmasten gezien bij 24h races IIRC.DutchOwnage schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:47:
Iedereen aan het klagen dat het bier bijna op is...
Ondertussen heb ik hier nul bier...
Niet dat ik bier had of drink...
Ondertussen heb ik hier nul bier...
Niet dat ik bier had of drink...
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Lion op 29-08-2021 15:49 ]
We hebben nog een gaatje in de agenda in het weekend van 21 november. Anders komen we dan weer naar spa om de race te rijden. Niet dat het weer dan veel beter zal zijn
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wat mij betreft is het nu al legendarisch.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat kan die tom aldoor alles overscheeuwen. Wat anderen zeggen horen we niet. En ze mogen ook niks uitleggen van hem. Kan die man niet dimmen? Wat hebben we er zo aan.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
tweakduke schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:48:
[...]
Ja en nu is het weer code rood zonder dat de race is gestart, dus ja dan zeg het maar
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het zou wel een stunt zijn als Perez nog achteraan of uit de pits start.

Ik gun Williams/Russel in ieder geval een race(je). Zou toch echt wat zijn... Kwalificeer je P2 gaat de boel niet door.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Haha het is ook overal hetzelfde. Uit verveling zit iedereen te drinken XD
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Vooral dit inderdaad, vet sneu voor Russel..vliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
Ik gun Williams/Russel in ieder geval een race(je). Zou toch echt wat zijn... Kwalificeer je P2 gaat de boel niet door.
Wat vinden wij, mag Perez nog starten? Ik zou het sportief wel mooi vinden, maar vind het wel wat dubbel, want hij is er wel afgevlogen.
Dat zei ik toch?Spotmatic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:49:
Wat mij betreft is het nu al legendarisch.
Bulletdodger in "[F1 2021] Race 12 GP van België"
Ik "werk" thuis dus primagroggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
Ik heb morgen vrij. Dus van mij mogen ze de race ook morgenochtend rijden
Geef mij Tim maar. Compleet ander karakter dan zijn irritante broertje.Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:49:
Wat kan die tom aldoor alles overscheeuwen. Wat anderen zeggen horen we niet. En ze mogen ook niks uitleggen van hem. Kan die man niet dimmen? Wat hebben we er zo aan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat zegt Olav nu allemaal tegen wie heeft hij het?
Gezien de buienradar en met deze omstandigheden een race die wel 2 uur gaat duren:
https://www.windy.com/-We...50.696,5.863,10,m:e3iagkV
Zie ik niet in hoe we een hele race gaan rijden vandaag, misschien een halve als we voorlopig al gaan starten, het komende uur lijkt het alleen harder te gaan regenen.
Zie ik niet in hoe we een hele race gaan rijden vandaag, misschien een halve als we voorlopig al gaan starten, het komende uur lijkt het alleen harder te gaan regenen.
Volgens Horner op SkyF1 is de schade bij Perez nu wel vele malen groter dan wat Max had vorig jaar in Hongarije.
Het is LETTERLIJK haar werk.. Hoef je haar niet triest voor te vinden hoorFrappuccino schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
[...]
Ik vind het vooral triest hoe slaafs die dame bij HAM aan zijn voeten hangt.
Dat zie je bij geen enkele andere coureur en z'n PA.
[ Voor 7% gewijzigd door dglavimans op 29-08-2021 15:51 ]
Michael, it's Jonathan. Can Checo start the race? No? Allright, Albon it is then.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als ik Mercedes was zou ik dan nog eens nadenken of ze Russell wel willen. Het geluk dat Hamilton soms heeft, die pech lijkt Russell vaak te hebbenvliegnerd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zie tot 17:55 in ieder geval iets van nattigheid.Giem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:51:
Gezien de buienradar en met deze omstandigheden een race die wel 2 uur gaat duren:
Even wat tech nieuws tussendoor:

Red dots on the RBR brake ducts are little 3D printed blanking plates, used to reduce airflow into the brake to help keep them up to temperature. They'll be pulled out (if...) the track dries. pic.twitter.com/3piySGsool
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 29 augustus 2021
Lekker laten starten vanuit de pits.Fedde schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
Wat vinden wij, mag Perez nog starten? Ik zou het sportief wel mooi vinden, maar vind het wel wat dubbel, want hij is er wel afgevlogen.
FIA wil toch uitdagende races? Ben dan ook eens coulant met zulke randgevallen in de regels.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En ook qua team effort wel mooi als ze mechaniekers het voor elkaar krijgen.MaD_co schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:52:
[...]
Lekker laten starten vanuit de pits.
FIA wil toch uitdagende races? Ben dan ook eens coulant met zulke randgevallen in de regels.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar het is dus 15:00 + 3 uur?
In dat geval weet je nu eigenlijk al dat het geen volle punten gaan worden omdat er iemand voor 18:00 over de finish moet zijn. En dit is toch al geen korte race.
In dat geval weet je nu eigenlijk al dat het geen volle punten gaan worden omdat er iemand voor 18:00 over de finish moet zijn. En dit is toch al geen korte race.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waar is Kimi met zijn ijsje?
Ik zou het doen!
Kijk nu via Sporza, veel meer diepgang na mijn idee. Fijn.
Whatever.
Dan sneeuwt het op Spa!Mef schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:48:
We hebben nog een gaatje in de agenda in het weekend van 21 november. Anders komen we dan weer naar spa om de race te rijden. Niet dat het weer dan veel beter zal zijn
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daarom gas erop!DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Volgens mij worden volledig punten wel uitgekeerd vanaf 60% toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Dan gewoon het kartcircuit gebruiken.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
75% race afstand.Fedde schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:54:
[...]
Volgens mij worden volledig punten wel uitgekeerd vanaf 60% toch?
PSN: xMaurice93
Ik vraag me af of dat correct is, want het gaat t.o.v. de scheduled start tijd, maar die is inmiddels toch al verschoven naar bijvoorbeeld 15:25u?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Vanaf start geloof ik. Bij Sporza hadden ze het er al over om halve punten te rijden dus geen 100% race afstand.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
wie doen het eigenlijk daar?Harmen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Nee dat gaan ze zeker niet halen. Reken op 2 minuten per rondje, als ze 16:00 niet gestart zijn houdt dat opDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
In dat geval vanaf 50% halve en vanaf 75% hele punten toch?
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2021 15:54 ]
Hamilton werd op de Nurburg Germany GP zelfs uit het grind getakeld (niet op eigen kracht dus) en mocht de race doorgaan, dus waarom Perez niet?
Die extra formatielaps die ze al gereden hebben gaan er wel al vanaf.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Het is België, dus dat zal een Luikse wafel wordenrammes schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Waar is Kimi met zijn ijsje?
Nu sloegen ze toch even de spijker op de kop bij ziggo. Wie gaat er profiteren als de race niet door gaat (of minder punten)? Juist. Degene die altijd geluk heeft.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
75% zeiden ze bij Sky.Fedde schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:54:
[...]
Volgens mij worden volledig punten wel uitgekeerd vanaf 60% toch?
Uhuhu, mayo en frietjes.Harmen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
www.google.nl
En wie is de morele winnaar, altijd de huidige leider in het WDC.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Ja maar dat was HAM.Barfman schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:54:
Hamilton werd op de Nurburg Germany GP zelfs uit het grind getakeld (niet op eigen kracht dus) en mocht de race doorgaan, dus waarom Perez niet?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, je moet 75% rijden voor volle punten voor 18:00.

Omdat de regels daarna aangepast zijn.Barfman schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:54:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Volgens Olav gaat het inderdaad om de geplande starttijd, niet de daadwerkelijke start.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Vanaf hoeveel rondes wordt wel het volledige resultaat gerekend?
Dat gaan ze ook niet redden dus dat scheelt.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:55:
Nee, je moet 75% rijden voor volle punten voor 18:00.![]()
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Zak Brown zie ik op sporza zeggen dat ie geen race verwacht binnen 45 min
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 03:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor hetzelfde geldt gaan ze zo toch starten met een start achter de SC om het toch voor elkaar te krijgen. We gaan het wel zien.
98 pagina’s zonder 1 volle ronde zonder SC gereden te hebben op zondag. Nice
Uw oog heeft het correct:
PM7001 KI
DV7001
CD17 MK3 KI
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ach voordeel is wel dat ik nu zowel voetbal als F1 kan kijken als de race nog doorgaat straks.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ze starten zojuist HAM zijn auto 
En weer uit.
En weer uit.
[ Voor 16% gewijzigd door ricardo246 op 29-08-2021 15:56 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het regent hard in Spa, maar het grootste gezeik zit hier.Jasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:56:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat was je idee?Harmen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
Ze kunnen met sneeuwkettingen rijden. Max heeft dan wel wat ervaring en anderen niet maar het kan!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Had eigenlijk nog andere dingen gepland na de race. Maar dat word niks meer op deze manier
Bl44t
- DaniëlWW2
- Niet online
44 - 1 vanwege de extra formatieronde en dan x 0,75 = 32,25. Dus 33 ronden.dutchgio schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:55:
[...]
Volgens Olav gaat het inderdaad om de geplande starttijd, niet de daadwerkelijke start.
Vanaf hoeveel rondes wordt wel het volledige resultaat gerekend?
Perfect getal.
Stoelverwarming vast opwarmen?ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:56:
En weer uit.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit is niet de plek voor deze discussieDaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
[modbreak] Ik heb weer eens vernomen dat Tom Coronel in de Ziggo studio zit. En zoals werkelijk altijd betekent dat gezeur over Tom Coronel. Kan het dus weer ophouden? Want het draagt niks bij.[/]
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:18 ]
Signature
Ondanks dat het topic pas op donderdag werd geopend, gaan we weer een topic record halenJasphur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:56:
Mij hoor je niet klagen, ik kan volle aandacht bij Ajax houden nu ipv 2 schemenOcGuru schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
Had eigenlijk nog andere dingen gepland na de race. Maar dat word niks meer op deze manier
Uur geleden zei ik hier dat ik Redbull vandaag nul punten zag halen, dit was echter niet het idee erachter...
Eerste biertje na de start, wordt steeds lastiger vol te houden zo.
Eerste biertje na de start, wordt steeds lastiger vol te houden zo.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rode vlag, dus spa rood
Bruisende race zo
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hoop wel dat ze binnen 25 minuten gaan starten. Vermaak me voor nu nog wel even met de schiettent in de Arena, maar dat is zo ook afgelopen
Anders kan ie z’n telefoon niet opladen.ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:56:
En weer uit.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Maar, als deze formatieronde wel meetelt, kan Perez toch nooit meer starten?
Dat komt mooi uit, al gaan ze dat waarschijnlijk nog niet halen.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
44 - 1 vanwege de extra formatieronde en dan x 0,75 = 32,25. Dus 33 ronden.
Perfect getal.![]()
Zelden zoiets verwarrends gelezen als de regels mbt de punten, raceduur en starten. Kan iemand het even goed onder elkaar zetten.
Wanneer uiterlijk starten?
Wat is laatst mogelijke finishmoment?
Maakt het uit dat er nu een rode vlag is?
Telt de uitgestelde starttijd mee?
En wat zijn de punten indien niet gestart?
Wanneer uiterlijk starten?
Wat is laatst mogelijke finishmoment?
Maakt het uit dat er nu een rode vlag is?
Telt de uitgestelde starttijd mee?
En wat zijn de punten indien niet gestart?
Ik ben jaloers op jullie tijdslot op dit moment, potverdrie.Terranova schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
Mij hoor je niet klagen, ik kan volle aandacht bij Ajax houden nu ipv 2 schemen
Ook hier hebben we het vaak genoeg over gehad, commentaar op commentatoren hoort hier nietHarmen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:53:
[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:19 ]
Stefaan Lammens en Marc Goossens lees ik.
Whatever.
Ze is gewoon de ge-update versie van een oude Engelse butler, niks mis meeFrappuccino schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
[...]
Ik vind het vooral triest hoe slaafs die dame bij HAM aan zijn voeten hangt.
Dat zie je bij geen enkele andere coureur en z'n PA.
dus.
Denk ook dat ze er vorstelijk voor betaald wordt.
Verwijderd
Na Hamilton @ Imola en Silverstone (voordeel en reparaties van de rode vlag), zeg ik volmondig JA !Fedde schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:50:
Ik heb op één van de Spa Francorchamps Run wedstrijden op het circuit gerend terwijl er een pak sneeuw op lag. Was niet echt te doen met m’n trailschoenen… met name bergaf was glibberen en glijen…Gé Brander schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
Ze kunnen met sneeuwkettingen rijden. Max heeft dan wel wat ervaring en anderen niet maar het kan!
Ik weet niet hoe de gast bij Ziggo heet, maar ik denk niet dat die nog eens uitgenodigd wordt
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Tijd voor een muzikaal intermezo:
at your service
Een DJ aan tafel wordt ik vaak niet zo blij van.Bart-Willem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:58:
[...]
Ik vind het een verademing, @ Ziggo zijn het eigenlijk maar tokkies en schreeuwers dus dan is dit een oase van rust.
Nog een half uurtje en dan starten?
Whatever.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken