People as things, that’s where it starts.
Dat zit in hun genen.Krukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:34:
[...]
Je zou zeggen dat die Britten dan ook moeten kunnen rijden, maar die klagen juist het hardst
Inpakken en naar Zandvoort bedoel je?xNikobellicx schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:35:
Wordt niks meer vrees ik inpakken en wegwezen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Die opmerkingen kennen we onderhand wel en laten we dus.
[ Voor 72% gewijzigd door tweakduke op 29-08-2021 15:38 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
PSN: xMaurice93
Dan noemen we het de uitgestelde GP van Spa op Zandvoort, Johan Vollenbroek met lege handen...dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:34:
Misschien volgende week als Zandvoort niet mag van de rechter.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Op naar Zandvoort!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Vrijdag en zaterdag ja, zondag volgens enkele weermodellen nu buien op de verwachting. Afwachten dus...hoevenpe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:33:
[...]
Het wordt prachtig weer in Zandvoort, 20 graden met zon.
Ik kan mij nog een race in Canada herinneren. Volledig uitgezetenxNikobellicx schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:35:
[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 29-08-2021 15:40 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Haar naam is Angela Cullen, zijn persoonlijke assistent.JohanKupers schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:36:
Zo, Lewis heeft nu slofjes gekregen voor zijn schoenen van zijn nanny.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze kunnen nog niet eens 10 minuten vooruit plannen qua verwachting….StefanVerkerk schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Vrijdag en zaterdag ja, zondag volgens enkele weermodellen nu buien op de verwachting. Afwachten dus...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ze hebben nog tijd zat. Normaal 90 minuten voor de race of zo, 180 in totaal beschikbaar, dus marge zat voorlopigxNikobellicx schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:35:
Ik vind het vooral triest hoe slaafs die dame bij HAM aan zijn voeten hangt.JohanKupers schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:36:
Zo, Lewis heeft nu slofjes gekregen voor zijn schoenen van zijn nanny.
Dat zie je bij geen enkele andere coureur en z'n PA.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
:)
Ze zal geen slaafs salaris hebben.Frappuccino schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
[...]
Ik vind het vooral triest hoe slaafs die dame bij HAM aan zijn voeten hangt.
Dat zie je bij geen enkele andere coureur en z'n PA.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8MOXGb733jHvF0IABnOPMYJ2.jpg?f=user_large)
FixxedBart-Willem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
Dit wordt gewoon een hele lange middag, avond en nacht, maar wél met een race.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
www.google.nl
Voor dat salaris en die baan wil ik ook wel slaafs zijn..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Liever niet want dan zien we die Molendijk ook.TommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
Ik hoop dat we terug naar de studio gaan, zo benieuwd naar de mening van Tom...
Je wens wordt gehonoreerdTommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:37:
Ik hoop dat we terug naar de studio gaan, zo benieuwd naar de mening van Tom...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Welke? Ik heb er maar 1, de nieuwe Rochefort TripelDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
4 speciaal biertjes in huis gehaald voor de wedstrijd en heb er al 3 op. 😕
Tijd genoeg om nog naar de winkel te hobbelen voor de startDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Zelfs al was de race op de geplande tijd gestart had je alsnog te weinig, matige planningDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
SorryFrappuccino schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
Liever niet want dan zien we die Molendijk ook.
Ahv die race hebben ze het eea daarom ook aangepast..tlpeter schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Ik kan mij nog een race in Canada herinneren. Volledig uitgezeten
Testing, one, two ...
Wat vindt de Belgische evenementensector daarvan?ZeRoC00L schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
Lijkt wel een camping, al die tentjes daar …
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 2% gewijzigd door AW_Bos op 29-08-2021 15:39 . Reden: Foute smiley ]
En dan ook nog op de koude grond zitten…

Dan toch liever thuis op de bank met een hapje en een drankje.
Bl44t
Grap? Op Sky hadden ze het er bij de start over dat toen de slofjes er niet waren. Daarom stonden ze toen zijn schoenen droog te maken bij het instappen.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nee, want halve punten blijkbaar....jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:39:
Max dus met 2 punten voorsprong naar Zandvoort?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Article 6.5
If a race is suspended under Article 41, and cannot be resumed, no points will be awarded if the leader has completed two laps or less, half points will be awarded if the leader has completed more than two laps but less than 75% of the original race distance and full points will be awarded if the leader has completed 75% or more of the original race distance.
If the formation lap is started behind the safety car (see Article 36.14(c)), the original race distance will be deemed to be the distance calculated in accordance with Article 5.3(c). However, the maximum race time of four hours (see Article 5.3(b) will commence at the scheduled race start time.
nee dus 0 punten als er niet gestart word toch?
Verwijderd
Tijd genoeg om nog even naar de Appie te lopenDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
Niet rijden is nul punten. Voor iedereen dus.Qoine schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:39:
Als de race niet gereden wordt, krijgt Perez dan punten voor de 7e plek of had hij daarvoor tijdens die formation laps op de grid moeten staan?
Testing, one, two ...
Nee die krijgt Mayländer, hij reed vooraanmiicker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:40:
Stel ze starten zo niet en de race wordt afgevlagd, krijgt Max dan een extra punt voor de snelste formation lap?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aantal tweakers hier hield vol dat het 25 was. Hoe zit het nou?
Ik vraag me ook af waar ze al die auto’s geparkeerd hebben buiten het circuit. Dat zijn allemaal weilanden, dus dat wordt één grote modderboel…streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:39:
Boh, wat een drekzooi daar.
En dan ook nog op de koude grond zitten…
Dan toch liever thuis op de bank met een hapje en een drankje.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De een zegt 25, de ander 12.5 en jij 0. Wat is het nou?hardware-lover schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Niet rijden is nul punten. Voor iedereen dus.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gaan een paar boeren heel rijk worden vanavondPatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ik vraag me ook af waar ze al die auto’s geparkeerd hebben buiten het circuit. Dat zijn allemaal weilanden, dus dat wordt één grote modderboel…
Gewoon 3 rondes achter de safety car dus!Wognummer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Article 6.5
If a race is suspended under Article 41, and cannot be resumed, no points will be awarded if the leader has completed two laps or less, half points will be awarded if the leader has completed more than two laps but less than 75% of the original race distance and full points will be awarded if the leader has completed 75% or more of the original race distance.
If the formation lap is started behind the safety car (see Article 36.14(c)), the original race distance will be deemed to be the distance calculated in accordance with Article 5.3(c). However, the maximum race time of four hours (see Article 5.3(b) will commence at the scheduled race start time.
nee dus 0 punten als er niet gestart word toch?
Ik las dat ze geparkeerd staan op de snelweg...PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ik vraag me ook af waar ze al die auto’s geparkeerd hebben buiten het circuit. Dat zijn allemaal weilanden, dus dat wordt één grote modderboel…
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb ook wel eens vast gestaan op zo'n weiland (na de 6h van Spa paar jaar terug). Wat een dramaPatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Dan meld ik me ziekIllegal_Alien schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:42:
Volgens Sky zouden we morgen ook nog kunnen racen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Regels zijn een paar Posts boven je gepost. Lees effe.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
De een zegt 25, de ander 12.5 en jij 0. Wat is het nou?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze moeten meer dan twee ronden hebben gereden, dat is niet het geval dus 0 punten.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Lees het reglement iets boven je post.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Nul dus.
Daarom wil Max ook racen.
25 Punten bij meer dan 75% gereden.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Aantal tweakers hier hield vol dat het 25 was. Hoe zit het nou?
Halve punten bij 2+ (volle) laps tot 75%
Nul punten bij geen race.
Dat was het gisteren alPatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Ook een harde L ?dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:39:
Toch heerlijk dat Sporza. Die commentatoren klinken zoals ik, geen rare accenten en een zachte gé.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 29-08-2021 15:44 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Als ze niet rijden 0jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Als ze 2 rondes of meer tot 75% van de totale afstand rijden dan is het halve punten.
Als ze meer dan 75% rijden dan is het volle punten.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
PSN: xMaurice93
Signature
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zit ook al op 2 dubbele Belgische...DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
Straks ben ik lam voordat het allemaal gaat beginnen...
Toastjes en worst, bweh, zit al zo'n beetje vol
Dat was blijkbaar gisteren al een probleem: https://www.hln.be/binnen...-vast-in-modder~afe38df2/PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Cloud ☁️
Weet niet wat ik ervan moet vinden, is het terecht of onterecht? Kan iemand dat hier misschien uitleggen wat de regels hiervoor precies zijnricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:43:
PER is dus out.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Onthoud ook dat het spoor tussen Pepinster en Spa nog steeds buiten gebruik is door de overstromingsschade. Dubbel drama.TommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb ook wel eens vast gestaan op zo'n weiland (na de 6h van Spa paar jaar terug). Wat een drama
cy-gor25 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
Welke? Ik heb er maar 1, de nieuwe Rochefort Tripel
:strip_exif()/f/image/5aWrcteLzjvbCkHnisw0AchV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B6L15YoOmkOV1yPIOGOnQSvS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6C7Lq5yNxcm1HqflTJhLkB6D.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat zullen de lokale boeren niet erg vinden. Bij Lowlands staan er altijd heel veel boeren klaar met hun trekker, en voor zo'n 20 euro per auto trekken ze je graag los. Dat is dus kassa!TommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb ook wel eens vast gestaan op zo'n weiland (na de 6h van Spa paar jaar terug). Wat een drama
Dat was Jonathan. Niet HornerChiron schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
Horner over de radio aan het onderhandelen met de FIA of Perez niet alsnog mag starten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Michael M zegt dat ie geen rede ziet waarom niet… laren we het hopen 😊nachtnet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
Rbr probeert te zoeken naar een start loop hole voor Perez
PatrickC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Zoals de boys bij ziggo zegt; op eigen kracht naar de pits of naar de grid.G_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
[...]
Weet niet wat ik ervan moet vinden, is het terecht of onterecht? Kan iemand dat hier misschien uitleggen wat de regels hiervoor precies zijn
Bl44t
Ik zou het doen!
Niemand weet het, dat zie je ook bij het wel of niet terugkomen van Perez.jaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:41:
[...]
Is de race gestart? Maybe
Tellen halve punten na ronde 1? Maybe
Tellen halve punten na ronde 2? Ja
Kunnen we morgen racen of komt Zandvoort dan in de knoei? ???
Kijk, hier heb je wat aan ipv dat verwarrende geblaat hier soms.Franko P. schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:43:
[...]
Als ze niet rijden 0
Als ze 2 rondes of meer tot 75% van de totale afstand rijden dan is het halve punten.
Als ze meer dan 75% rijden dan is het volle punten.
En op race dag is het nog veel drukker..Mschamp schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
[...]
Dat was blijkbaar gisteren al een probleem: https://www.hln.be/binnen...-vast-in-modder~afe38df2/
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hebben ze op Spa vanwege corona alleen dagjes mensen? Ik kan me namelijk niet voorstellen eigenlijk dat de auto's van meerdaagse bezoekers daar al al dagen op de snelweg staan mochten die er zijn. In het verleden waren dat ook gewoon allemaal weilanden / veldjes.Spotmatic schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:42:
[...]
Ik las dat ze geparkeerd staan op de snelweg...
Ik kijk via F1TV, heb geen studio gesprekken enzricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:45:
[...]
Zoals de boys bij ziggo zegt; op eigen kracht naar de pits of naar de grid.
Jonathan begon, maar daarna meende ik Horner te horen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Je kan ook zelf de regels opzoekenjaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:45:
[...]
Kijk, hier heb je wat aan ipv dat verwarrende geblaat hier soms.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het punt is dat je niet op eigen kracht naar de start hebt gereden of in dit geval naar de pits als er een mankement optreedt.G_Dragon schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
[...]
Weet niet wat ik ervan moet vinden, is het terecht of onterecht? Kan iemand dat hier misschien uitleggen wat de regels hiervoor precies zijn
Als het dan voor de start is gerepareerd mag je meedoen. Die kleine stap in het regelement had ik ook even niet aan gedacht.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken