Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die gaat straks gewoon z'n Wii Sports Bowling practice doen denk ik?hoevenpe schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
Wat zou Bottas nu denken?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Russell interview.
[ Voor 27% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2021 10:22 ]
Als het werd afgelast vandaag, had hij nog meer overzicht heen gekregen denk ik.
Ah, tijd om uit te schakelen dus. Was weer mooi, tot morgen!LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:04:
Daar is het boegeroep weer
En dan nog het feit hoe slecht mensen hier een naam van het scherm kunnen lezen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Non-verbale zegt weer veelLZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:04:
Daar is het boegeroep weer

Mijn boefje is liev!
Het regent inmiddels ook wel weer hard anders. Ik heb ook een hekel aan regenRobbie T schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:04:
Pff Hamilton met zien paraplutje weer door 't beeld lopen. Wat een figuur is 't ook.
Russel en Hamilton lijken niet de beste vrienden. Dat gaat nog wat worden als die twee in één team komenhoevenpe schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:04:
Paraplu voor Lewis, niet echt heel blij voor George lijkt wel. Hij klinkt wat somber.
PSN: xMaurice93
Dat. En PER heeft ondertussen ook we laten zien eerder een mr. Sunday te zijn dan een mr. SaturdayZewatanejo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Je weet toch zelf ook wel dat dit overdreven is?
PER kan maar één ronde neerzetten . iedereen aan het einde had een veel drogere baan en was dus sneller. eerder een fout van RBR dan van PER.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hetzelfde als vandaag begreep ik op Sky...dawg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:05:
Wat voor weer wordt er morgen tijdens de race eigenlijk verwacht?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook niet moeilijk. Russel stapt 1x in de wagen van Hamilton en kan enkel van de win gehouden worden door een blunder van het teamMaurice079 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:05:
[...]
Russel en Hamilton lijken niet de beste vrienden. Dat gaat nog wat worden als die twee in één team komen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
NOR, een röntgenfoto dus...afwachten
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ah oki. Dan kunnen we rustig een uurtje of 3 voor de race uittrekken dus.NLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
Hetzelfde als vandaag begreep ik op Sky...

Veel gaat (nooit) duidelijk wordenBlokker_1999 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
[...]
Ook niet moeilijk. Russel stapt 1x in de wagen van Hamilton en kan enkel van de win gehouden worden door een blunder van het team
Mijn boefje is liev!
Tijd voor het delen van een wagen, zet je Russel op Zaterdag in die tweede wagen en Perez op ZondagJasphur schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:05:
[...]
Dat. En PER heeft ondertussen ook we laten zien eerder een mr. Sunday te zijn dan een mr. Saturday
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Vanaf p13 kan hij morgen bij de start iig geen RB raken.Richh schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Die gaat straks gewoon z'n Wii Sports Bowling practice doen denk ik?
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
[Roland] schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
Volgens Sky Norris naar het ziekenhuis voor een x-ray
Ah fuuuu.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
Update over Norris: gaat zijn elleboog laten checken in de x-ray. Verder OK.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, eigenlijk van niet. Ben geen groot fan, maar hij riskeert zijn leven op de baan, dat zouden de fans toch wel hebben gezien met NOR?Justevo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:05:
Niet gaan zeuren over dat boegeroep. Hij is gewoon niet zo geliefd als men denkt. Even boeroepen moet prima kunnen.
Ik vind Ronaldo bijvoorbeeld ook best vervelend, maar hij is wel een echte sportman en ik zou het wel waarderen als ik hem (toch nog) zou zien.
GEORGE RUSSELL STARTS P2. WHAT A LAP!!!!!!! pic.twitter.com/sHXcAYFOSP
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 28 augustus 2021
Say it louder. https://t.co/oqEtY9Mh8E
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 28 augustus 2021
RIC kwalificeerde eindelijk een keer beter dan z'n teamgenootgambieter schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:03:
Dit was zeer indrukwekkend van Russell. Jammer voor Norris, maar wow, wat een prestatie. Mooi dat VER op pole staat, het gaat morgen een heel interessante GP worden onder deze condities.
De nr 2 coureurs van de topteams vallen (weer) door de mand, zowel Perez als Bottas.
Toch hoop ik dat het morgen niet al te nat is hoor. Een opdrogende baan lijkt me leuker.
Ach, we gaan het zien.
Nico alvast bellen? Of hebben ze nog een andere backup?
Weet ook niet of ze de auto helemaal kunnen vervangen in zo'n korte tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 28-08-2021 17:09 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max interview.
[ Voor 29% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2021 10:26 ]
Kan zomaar eens zijn dat die niet morgen mee kan doen, wie vervangt hem dan? Zuur voor hem..
Die heeft max ook.Zewatanejo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
Kijk, hier zegt HAM feitelijk dat ze een droogweer set up hebben. Als het morgen droog is kunnen we wel wat druk verwachten van MERC.
NOR, een röntgenfoto dus...afwachten
:fill(white):strip_exif()/f/image/nJSddm8v8w3CDoVHwpbDkXUK.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zeg nooit nooitYakuzA schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Vanaf p13 kan hij morgen bij de start iig geen RB raken.
Ja dat vermoeden had ik al, Merc had simpelweg te weinig vleugel. Goede call van RBR om toch een iets grotere achterop te schroeven.Zewatanejo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:06:
Kijk, hier zegt HAM feitelijk dat ze een droogweer set up hebben.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Volgens mij kan hij dan niet meer vervangen worden, maar ik heb graag ongelijk.Bensimpel|IA schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Kan zomaar eens zijn dat die niet morgen mee kan doen, wie vervangt hem dan? Zuur voor hem..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Moeilijk te zeggen, en afhankelijk ook van de volgorde (en droogte) waarin ze de baan zouden zijn opgeweestSpotmatic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:10:
Hier ook iemand die denkt dat Norris P1 zou hebben gestaan? Dus Ver P2, Rus P3, HAM P4.
Als het dan morgen nog steeds nat is, kan dat best wel eens het einde van BOT in de race zijn. Die kan normaal al niet zo goed regenrijden, maar met een setup die vooral op droog weer is geijkt zal ie het des te lastiger krijgen.
Ook HAM kan dan nog wel eens wat issues krijgen. DIe is natuurlijk een oneindig beter coureur dan BOT, maar heeft toch wel veel gevaren op superieur materiaal
Hulk?Bensimpel|IA schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Die auto is het probleem niet. Nieuw chassis en motor/versnellingsbak ... die auto krijgen ze wel geregeld. De coureur repareren is vaak een groter probleemHollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Jawel toch? De Hulk kan toch instappen?nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:10:
[...]
Volgens mij kan hij dan niet meer vervangen worden, maar ik heb graag ongelijk.
- DaniëlWW2
- Niet online
McLaren deelt met Mercedes als reserves Vandoorne en de Vries.HollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Nico alvast bellen? Of hebben ze nog een andere backup?
Hij is gewoon gefrustreerd, snap dat wel als je altijd achteraan rijdt.. al kan het ook aan hemzelf liggen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:03:
Hoop dat de PR afdeling van Williams ook eens een woordje heeft met Latifi. Die zij voor de camera's van Sky iets in de trend van dat je niet te veel moet verwachten want het is nog altijd maar een Williams. Zet zijn teamgenoot de andere wagen even netjes op de eerste rij.
Niet geliefd is prima, maar boegeroep en uitfluiten heeft een hoog voetbalsupporter gehalte. En dat bedoel ik niet positief.Justevo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:05:
Niet gaan zeuren over dat boegeroep. Hij is gewoon niet zo geliefd als men denkt. Even boeroepen moet prima kunnen.
Dus een DNS (did not start) dus inderdaad. Hoop dat het iig meevalt voor hem. Maar met een gekneusd bot rijden kan lastig zijn.nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:10:
[...]
Volgens mij kan hij dan niet meer vervangen worden, maar ik heb graag ongelijk.
Pak je commissie op iedere click op Streamable ofzo?DoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:10:
[Streamable: Lewis Hamilton Post Qualifying Interview]https://streamable.com/masfnw
Hamilton interview
De flow die Lando Norris had was dit zeer zeker wel mogelijk geweest. Deze jongen gaan we vaker plezier van hebben.Spotmatic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:10:
Hier ook iemand die denkt dat Norris P1 zou hebben gestaan? Dus Ver P2, Rus P3, HAM P4.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
DiResta staat ook op de lijst toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
McLaren deelt met Mercedes als reserves Vandoorne en de Vries.
Ook na een quali? Wie pakt er even het regelboek erbij?
[Streamable: https://streamable.com/vezq4h]https://streamable.com/vezq4h
[ Voor 18% gewijzigd door DoeEensGek op 28-08-2021 21:45 ]
Poe poe, nou nou. Wat boegeroep. Hoe gaat hij hier ooit overheen komen..groggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Niet geliefd is prima, maar boegeroep en uitfluiten heeft een hoog voetbalsupporter gehalte. En dat bedoel ik niet positief.
Als hij zijn hand en arm kan bewegen, is het onwaarschijnlijk dat die is gebroken. Diverse pezen zijn namelijk aangehecht op het deel dat meestal breekt, en dan kan je je arm niet meer normaal bewegen.
Hoe ik dat weet? Het doet verrekte pijn en je krijgt een stel pinnen en ijzerdraad in je arm om de boel bij elkaar te houden...

- DaniëlWW2
- Niet online
Ik checkte net en kwam die niet tegen. Maar dat gaat ook niet gebeuren.
Vandoorne is natuurlijk kanshebber want Belg, maar de Vries heeft FE gewonnen en word al in verband gebracht met de Formule 1.
Ben niet bekend, maar de F1 heeft tig regels.. mag hier iemand zomaar instappen als vervanger?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Hoop het niet overigens, voor NOR zou het mentaal ook goed zijn denk ik als hij toch kan rijden.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 28-08-2021 17:14 ]
Ik denk dat RIC je een rechtse hoek geeft als je hem de nr 2 driver noemtHippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:08:
RIC kwalificeerde eindelijk een keer beter dan z'n teamgenoot
Dat zijn de races waar een Button, Senna en papa Schumacher altijd groots waren, onzekerheid en het gevoel hebben wanneer het overstappunt is tussen de verschillende banden, op welke banden je moet staan op welk moment en gewoon een eenheid zijn met de bolide.Toch hoop ik dat het morgen niet al te nat is hoor. Een opdrogende baan lijkt me leuker.
Ach, we gaan het zien.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tuurlijk mag het als je een superlicentie hebt. Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan natuurlijk wel. Want waarom heb je anders reserve coureurs?HollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:14:
[...]
Ben niet bekend, maar de F1 heeft tig regels.. mag hier iemand zomaar instappen als vervanger?
Hoop het niet overigens, voor NOR zou het mentaal ook goed zijn denk ik als hij toch kan rijden.
Ging om de laatste lap van Max, RUS lap was fenomenal, en ze (VER+PER) hebben beide een extra set inters over voor morgen. Lando is gelukkig ok, Max veel aquaplaning op rechte stuk.
Genoeg supporters die klappen voor iemand als Messi mocht deze tegen hun spelen.groggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Niet geliefd is prima, maar boegeroep en uitfluiten heeft een hoog voetbalsupporter gehalte. En dat bedoel ik niet positief.
Je hoort vaak de lawaaimakers en die gasten die het leuk vinden om te knokken, maar dat is niet iedereen.
Hetzelfde geld voor de F1 fan, die zijn toch wel rustiger in het algemeen.
De Vries zou wel leuk zijn voor hem, na de F-E. Verdiend. Al vind ik hem persoonlijk wat kleurloos voor F1.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Nee, na de kwalitficatie mag je coureurs niet meer vervangen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:15:
[...]
Tuurlijk mag het als je een superlicentie hebt. Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan natuurlijk wel. Want waarom heb je anders reserve coureurs?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik bedoelde midden in het race-weekend, zoals na de Q.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:15:
[...]
Tuurlijk mag het als je een superlicentie hebt. Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan natuurlijk wel. Want waarom heb je anders reserve coureurs?
Maar niet voor Ronaldo. Dat is het verschil.HollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Genoeg supporters die klappen voor iemand als Messi mocht deze tegen hun spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door JB op 28-08-2021 17:17 ]
Mijn boefje is liev!
Schelden doet geen pijn, dus dat moet maar mogen....Justevo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Poe poe, nou nou. Wat boegeroep. Hoe gaat hij hier ooit overheen komen..
Ik heb ook niks met Hamilton, maar ik neem mijn petje af voor zijn prestaties. Ik zal hem dan ook nooit uitfluiten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oke, ik ga wel zoeken want ik wil het nu ook weten. 107% regel kan hier ook een rol spelen.siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Nee, na de kwalitficatie mag je coureurs niet meer vervangen.
Heeft vrij weinig met voetbal te maken. Het gebeurt nml in vrijwel elke sport, en ook in de racerij is het niet onbekend. Bv indy500.groggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Verder zie je het veel in politiek e.d.
Reageer niet op de man.
[ Voor 58% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 17:41 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee, 107% heeft er niks mee te maken. Cut off point is start van kwalificatie. Dit is geen Nascar.....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:17:
[...]
Oke, ik ga wel zoeken want ik wil het nu ook weten. 107% regel kan hier ook een rol spelen.
Voor zover ik kon vinden is het de coureur die zich kwalificeert en niet de auto. Na de Q kan er dus geen ander instappen want die zou een DNQ krijgenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:15:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
In Q3 hadden we niks te verliezen, alles op 1 (laatste)lap ingezet. Ze hadden goede weerinfo. Opgaande lijn begin in Hongarije, vandaag kwam alles incl geluk samen voor Williams.
Dit pusht George naar Mercedes en Williams support hem daarin.
Nu moeten ze gaan goochelen met strategie voor de race, liever lachen in de regen dan huilen in de zon.
IMHO is dit correct.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Voor zover ik kon vinden is het de coureur die zich kwalificeert en niet de auto. Na de Q kan er dus geen ander instappen want die zou een DNQ krijgen
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 17:22 ]
Verwijderd
Slechte vergelijking, Messi is een allemansvriend. Even een paar seconden boe roepen op de nukken van Hamilton moet kunnen.HollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Genoeg supporters die klappen voor iemand als Messi mocht deze tegen hun spelen.
Je hoort vaak de lawaaimakers en die gasten die het leuk vinden om te knokken, maar dat is niet iedereen.
Hetzelfde geld voor de F1 fan, die zijn toch wel rustiger in het algemeen.
Omdat de F1 helaas een Britse sport is en de Britten op handen gedragen worden (en voorgetrokken) heb ik er echt geen problemen mee.
Hij is een sympathieke gozer en moet nog altijd lachen om die clowns van Ferrari in DTS.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, dat klinkt inderdaad logischer.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Voor zover ik kon vinden is het de coureur die zich kwalificeert en niet de auto. Na de Q kan er dus geen ander instappen want die zou een DNQ krijgen
Na FP3 denk ik al niet meer, wanneer parc fermé in gaat.siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:16:
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 17:23 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Lijkt mij ook het meest logische, hoop dat Norris gewoon morgen zonder al te veel pijn mee kan doen.TinusTegengas schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Klopt ja, vóór start Q in ieder geval ja.TheBrut3 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:21:
[...]
Na FP3 denk ik al niet meer, wanneer parc fermé in gaat.
Hah! Zie je wel dat dat regelboek veel te dik is.siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Impressive lap van RUS. Interviewers azen een beetje op wat er volgend jaar gaat gebeuren... Toto zegt niks, soon....
Beide Mercedes ver uit elkaar morgen, geen idee wat er met BOT gebeurde.
Gaan ze hem nog over Lando bevragen, these things happen, he was lucky and is fine, most important.
Zis is formula one, hoort erbij, is het er mee eens dat ze doorgegaan zijn met de Q
Amphiebietje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:13:
[...]
Als hij zijn hand en arm kan bewegen, is het onwaarschijnlijk dat die is gebroken. Diverse pezen zijn namelijk aangehecht op het deel dat meestal breekt, en dan kan je je arm niet meer normaal bewegen.
Hoe ik dat weet? Het doet verrekte pijn en je krijgt een stel pinnen en ijzerdraad in je arm om de boel bij elkaar te houden...
ik kon toch echt alles nog behalve de deur open duwen, en mijn elleboog was ook gebroken (flinke barst)
Ja dat lijkt me ook een tikje frustrerend. Nu ze langzaam maar zeker wat competitiever worden moeten ze alweer op zoek naar een nieuwe coureur. (Als Mercedes eindelijk eens die knoop doorhakt that is.)PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:19:
Williams teamboss op Sky:
In Q3 hadden we niks te verliezen, alles op 1 (laatste)lap ingezet. Ze hadden goede weerinfo. Opgaande lijn begin in Hongarije, vandaag kwam alles incl geluk samen voor Williams.
Dit pusht George naar Mercedes en Williams support hem daarin.
Nu moeten ze gaan goochelen met strategie voor de race, liever lachen in de regen dan huilen in de zon.
Bottas is een drama in de regen. Kan me niet meer de laatste sterke regenrace van Bottas herinneren, Hockenheim 2019 ofzo.PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:23:
Toto op Sky:
Impressive lap van RUS. Interviewers azen een beetje op wat er volgend jaar gaat gebeuren... Toto zegt niks, soon....
Beide Mercedes ver uit elkaar morgen, geen idee wat er met BOT gebeurde.
Gaan ze hem nog over Lando bevragen, these things happen, he was lucky and is fine, most important.
Zis is formula one, hoort erbij, is het er mee eens dat ze doorgegaan zijn met de Q
Tuurlijk vragen de interviewers erna, weinig originele vragen die je nog kunt stellen. Niet dat je met Toto's antwoord iets hebt. Wolff heeft het probleem dat ie Hamilton dan tegen het borst stoot. Anderzijds grote regelverandering volgend jaar. Russel had dit jaar al in die wagen moeten rijden. Maar hoe Bottas erbij hangt de afgelopen races lijkt het er wellicht wel op dat het in ieder geval Bottas niet wordt.
Denk eerder dat ze niet meer kunnen uitstellen dat Russel in die wagen komt, tenzij ze plannen hebben om uit de F1 te stappen. Russel naar Merc, de Vries in de Williams en hopelijk is het geld van Latifi op dat we daar nog een competent iemand hebben rijden. Russels prestaties zijn niet te meten omdat er een échte paydriver in dat stoeltje naast hem zit. Stroll is wellicht ook een paydriver, maar die kan tenminste rijden.
Realiseer me nu pas dat Stroll ook 5 plaatsen penalty heeft gekregen. Bizar, Bottas kegelt er wat 3 auto's af, Stroll 1 en toch dezelfde straf.
Ben met een gebroken elleboog ook nog weleens naar huis gereden incl schakelen, tis maar net hoe en waar de scheur zit. (was met m'n heup op elleboog gevallen) al zou ik er persoonlijk geen F1 race meer mee gaan rijdenFrieda schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:24:
[...]
offtopic:
ik kon toch echt alles nog behalve de deur open duwen, en mijn elleboog was ook gebroken (flinke barst)
Zonder stuurbekrachtiging, fatsoenlijke vering en een comfortabele zit gaat het lastig worden, als je al mag rijden met een botbreuk van je arts...
Hoop dat hij alleen de boel maar wat gekneusd heeft en een blauwe plek en morgen gewoon kan starten.
Echt lullig want hij mikte wel op een 1e of 2e startrij met de prestaties van vandaag.
Tijdens Grand Prix-weekends zendt Grand Prix Radio het commentaar van Olav Mol tijdens de F1-kwalificatie en race live uit. Vijf minuten voor aanvang van de sessie gaat de uitzending van start.renegrunn schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Morgen de hele dag in de auto, iemand een idee hoe de race het beste via (online) radio te volgen is?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Bottas en Hockenheim 2019?!?! Sterk?!siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
Bottas is een drama in de regen. Kan me niet meer de laatste sterke regenrace van Bottas herinneren, Hockenheim 2019 ofzo.
Tuurlijk vragen de interviewers erna, weinig originele vragen die je nog kunt stellen. Niet dat je met Toto's antwoord iets hebt. Wolff heeft het probleem dat ie Hamilton dan tegen het borst stoot. Anderzijds grote regelverandering volgend jaar. Russel had dit jaar al in die wagen moeten rijden. Maar hoe Bottas erbij hangt de afgelopen races lijkt het er wellicht wel op dat het in ieder geval Bottas niet wordt.
Denk eerder dat ze niet meer kunnen uitstellen dat Russel in die wagen komt, tenzij ze plannen hebben om uit de F1 te stappen. Russel naar Merc, de Vries in de Williams en hopelijk is het geld van Latifi op dat we daar nog een competent iemand hebben rijden. Russels prestaties zijn niet te meten omdat er een échte paydriver in dat stoeltje naast hem zit. Stroll is wellicht ook een paydriver, maar die kan tenminste rijden.
Realiseer me nu pas dat Stroll ook 5 plaatsen penalty heeft gekregen. Bizar, Bottas kegelt er wat 3 auto's af, Stroll 1 en toch dezelfde straf.
Die moet je dan toch echt wel eens terugkijken. Hij is daar de muur ingegaan na nog geen 5cm te veel op de natte lijn.
Commentaar op de F1 Timing app is het meest geschikt als je geen beelden hebt.renegrunn schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Morgen de hele dag in de auto, iemand een idee hoe de race het beste via (online) radio te volgen is?
Dat weet ik uit eigen ervaring!renegrunn schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
Gewoon F1tv aanzetten dat beluisteren via de speakers van je auto.
Verwijderd
Daar vloog ie van de baan, dus dat zou ik niet echt sterk noemen.siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
Bottas is een drama in de regen. Kan me niet meer de laatste sterke regenrace van Bottas herinneren, Hockenheim 2019 ofzo.
Volgens mij heeft Bottas een 100% score op falen in een natte race. Ofwel spinnen, ofwel crashen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken