Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:15
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max die het toch doet op de laatste ronde! Wat een mooie startrij zo
Wie verzint dit hahhahanachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:55:
P2 voor Russel!!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tesla M3LR '21

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verstappen naast Russel, wie had dat gedacht?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
De andere regenmeester nu ook.Jackson6 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:51:
Regen master HAM laat het even zien hoor.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PSN: xMaurice93
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Oh wat had ik m Russel ook gegund, wat een held

RUS geeft hier toch wel even zijn visitekaart af zeg.
Voor welke van de twee?
Vind het wel steeds sneu voor BOT, lijkt me moeilijk rijden bij een team dat je liever niet meer heeft.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gqmPd2AZIe28zdsuR7FCYAi5.png?f=user_large)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Spannende ontknoping. Weer ééntje erbij voor Max, hopelijk kan ie daar morgen zijn voordeel uithalen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooie oranje helm van Russell trouwens ook.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Maar het kan nog zijn omdat die baan aan het opdrogen was. Anders staat RUS in dat hok natuurlijk nooit p2.
GEORGE RUSSELL STARTS P2. WHAT A LAP!!!!!!! pic.twitter.com/sHXcAYFOSP
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 28 augustus 2021
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voorgaande races heeft Max veelal die binnenkant gehad, en dat is vaak niet heel goed gegaan.siggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:57:
Dit is ongelofelijk slecht voor Max. Volgens mij zit de pole aan de buitenkant. Gegarandeerd dat Russel gewoon een dive bomb gaat doen bij Max.
Nu kan hij ook dit deels afdekken, en dan clean de bocht maken.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2021 17:01 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Vind het een leuke uitslag, maar ik zit naar al incidenten toch wel met met vrees voor de TV morgen denk ik.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
iichel schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
George, we know you need our Mercedes seat. We need Max out in the first lap. If you know what I mean.
Dan nog is het slechte timing. Verstappen kon het nog wel even doen op het einde dus waarom perez niet?LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
PER valt weer zwaar tegen.
Maar het kan nog zijn omdat die baan aan het opdrogen was. Anders staat RUS in dat hok natuurlijk nooit p2.

Mijn boefje is liev!
Je weet toch zelf ook wel dat dit overdreven is?KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:57:
PER valt toch wel weer heel vies tegen...
PER kan maar één ronde neerzetten . iedereen aan het einde had een veel drogere baan en was dus sneller. eerder een fout van RBR dan van PER.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Geluk nog dat Bottas 5 plekken gridstraf heeft.LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
Toch wel iets te kort door de bocht. HAM en VER kwamen later binnen een zouden dus meer voordeel moeten hebbenLZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Rus had allllaang in die Mercedes moeten zitten.LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:57:
Is dit dan ook direct het einde van BOT bij MERC?
RUS geeft hier toch wel even zijn visitekaart af zeg.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alleen jammer van NOR.Richh schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:56:
WAT een quali!![]()
Verstappen naast Russel, wie had dat gedacht?

Is daar al meer over bekend hoe het met hem gaat?
https://twitter.com/Ziggo.../1431632984495607814?s=20𝐏𝐎𝐋𝐄 VOOR MAX VERSTAPPEN! 💪
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 28 augustus 2021
GEORGE RUSSELL OP 𝐏𝟐! 😱
Wat een slotfase van deze kwalificatie 🤯#ZiggoSportF1 #F1 #BelgianGP 🇧🇪 https://t.co/1BEASDLvtY
Russel p2, Max op pole!
[ Voor 57% gewijzigd door DoeEensGek op 28-08-2021 22:07 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niet dat ik weet. Medical center omdat er waarschijnlijk een G sensor is afgegaan en dat was het.CrazyFool schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
Ik heb het waarschijnlijk gemist. Maar is er al nieuws over hoe het met Norris is?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Morgen optijd remmen voor T1"hoevenpe schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
Wat zou Bottas nu denken?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tja, het voordeel is wel dat BOT nu wel HAM steeds voorlaat en alles wel doet voor hem.OMX2000 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Rus had allllaang in die Mercedes moeten zitten.
Weet niet of RUS een schoothondje wilt zijn.. zeg ik wat denigrerend.
Yupcy-gor25 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:01:
Staat BOT nu op 8+5=13?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Signature
-1 vanwege NOR, dus 12?cy-gor25 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:01:
Staat BOT nu op 8+5=13?
Huh maar waarom doet Botta… Owh..DoubleDutch schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:59:
Toch blijf ik erbij dat als het regend en de aërodynamica niet zoveel mee speelt de echte rijders boven komen.
Klopt. Maar als Mercedes geen stoeltje geeft gaan andere teams bij hem aankloppen. Russel is toekomst, en Ham is al bijna legacy. Die wil alleen nog 1 kampioenschap bijschrijven.HollowGamer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:01:
[...]
Tja, het voordeel is wel dat BOT nu wel HAM steeds voorlaat en alles wel doet voor hem.
Weet niet of RUS een schoothondje wilt zijn.. zeg ik wat denigrerend.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Echt wauw!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez zat er goed bij maar hij kwam niet uit om een snelle ronde te starten. Denk dat de opdrogende baan een vertekend beeld geeft.LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:58:
Laat het maar regenen de komende weken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De nr 2 coureurs van de topteams vallen (weer) door de mand, zowel Perez als Bottas.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alleen als Lando achteraan moet starten.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Geweldig resultaat in de Williams.
Norris schijnt weer rond te lopen in de paddock volgens Sky, dus die heeft nu niks serieus. Wel nog afwachten voor morgen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2021 17:05 ]
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 17:04 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken