If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hmm, wel een erg verlate 1 april grapgambieter schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:27:
Massa to look into legal options over 2008 F1 title outcome
[...]
Over ouwe koeien en een sloot gesproken
Op zich vind ik het best bijzonder dat de uitslag van een gemanipuleerde wedstrijd 'gewoon' is blijven staan. Maar om daar 15 jaar na dato over te beginnen is wel bijzonder jagambieter schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:27:
Massa to look into legal options over 2008 F1 title outcome
[...]
Over ouwe koeien en een sloot gesproken
Tsja...
Maar een budget overschrijding van 1,6% is dus ook maar 0.16s waard geweest. En waarschijnlijk minder omdat de verbeteringen niet lineair zijn.
Nieuwe klasse zoals ze ook met andere sporten hebben, senioren F1?alexbl69 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:53:
[...]
Laten ze hem met dezelfde coureurs nog een keer overdoen. Hebben we er ook nog een beetje plezier van.
Deze pauze geeft de teams wel wat tijd om te zoeken naar performance. De zomerpauze is normaal gelimiteerd wat er mag, dergelijke beperkingen zijn er nu volgens mij niet.
Ik haat gewoon wat Nederland is geworden. Deze gasten kunnen doen en laten wat ze willen. Er zijn al meerdere BN'ers slachtoffer geworden (o.a. Gijp), maar zoals zo vaker kunnen deze gasten gewoon alles. Niemand heeft grip op ze en nu is het een knuppel, straks overleefd iemand het niet. Al vind ik een klap op het hoofd, ook al poging tot doodslag.
Artikel niet gelezen, maar afgaande op de titel: dit heeft toch niks met Nederland te maken? En om maar random F1 voorbeeld er bij te halen: Norris is een paar jaar bij een voetbalwedstrijd ook beroofd van zijn horloge en daarbij mishandeld. Was overigens ook bij een wedstrijd in Engeland, van ik meen twee Engelse clubs. Gekken heb je overal.HollowGamer schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:40:
https://www.nu.nl/enterta...-beroofd-van-horloge.html
Ik haat gewoon wat Nederland is geworden. Deze gasten kunnen doen en laten wat ze willen. Er zijn al meerdere BN'ers slachtoffer geworden (o.a. Gijp), maar zoals zo vaker kunnen deze gasten gewoon alles. Niemand heeft grip op ze en nu is het een knuppel, straks overleefd iemand het niet. Al vind ik een klap op het hoofd, ook al poging tot doodslag.
LEC is er ooit zelfs in zijn Ferrari achteraan gegaan na een horlogeberoving.RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:03:
[...]
Artikel niet gelezen, maar afgaande op de titel: dit heeft toch niks met Nederland te maken? En om maar random F1 voorbeeld er bij te halen: Norris is een paar jaar bij een voetbalwedstrijd ook beroofd van zijn horloge en daarbij mishandeld. Was overigens ook bij een wedstrijd in Engeland, van ik meen twee Engelse clubs. Gekken heb je overal.

Naar van Norris ook, nooit gehoord van dat verhaal.
Het is in NL gebeurt dus dit heeft alles met NL te maken.RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:03:
[...]
Artikel niet gelezen, maar afgaande op de titel: dit heeft toch niks met Nederland te maken? En om maar random F1 voorbeeld er bij te halen: Norris is een paar jaar bij een voetbalwedstrijd ook beroofd van zijn horloge en daarbij mishandeld. Was overigens ook bij een wedstrijd in Engeland, van ik meen twee Engelse clubs. Gekken heb je overal.
Daarnaast, misschien even de misdaadstatistieken er op na slaan. En dan doen veel mensen niet eens aangifte meer.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Erg offtopic, maar de zichtbaarheid van dit soort criminaliteit is enorm geworden. In totaal loopt het wonderbaarlijk genoeg terug, hoewel je tegenwoordig simpel online aangifte kan doen. Cijfers kan je bij onder andere CBS vinden, of via data.politie.nlHelp!!!! schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:17:
[...]
Het is in NL gebeurt dus dit heeft alles met NL te maken.
Daarnaast, misschien even de misdaadstatistieken er op na slaan. En dan doen veel mensen niet eens aangifte meer.....
ping 127.212.23.124
YouTube: Taking Shape | Aston Martin F1 Team New Factory Update 2023
Ik denk dat Drive to Survive leuke instap is als je een beetje kan plaatsen dat sommige drama in de serie fake is.geenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
Ik wil beginnen met F1 volgen! Hoe kiezen jullie een team / coureur om te supporten? Volgen jullie een specifieke coureur of is er ook enigszins loyaliteit aan een team? Hoe onderscheiden de verschillende teams zich? Hoe houden jullie alles bij en waar kan je het best de races kijken?
Zelf support ik niet perse een coureur maar vind ik dat het meerendeel van de grid een leuk persoon lijkt
De races kijk ik via Viaplay en Reddit kijk ik af en toe wat nieuws, ook volg ik wat coureurs op Insta. Omdat iedereen vrij jong is wordt dat veel gebruikt
Gewoon beetje beginnen met kijken en dan rollen vanzelf wel een beetje favoriete coureurs eruit! Zo vind ik bijna de hele grid wel leuk maar gun ik bijvoorbeeld Russel en Norris de wereld of vorig jaar met Vettel
Je kunt de sport ook gewoon volgen omdat je het leuk vindt. Wil je maar een team of coureur volgen dan kan het al gauw saai worden. Het beste is gewoon gaan kijken.geenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
Ik wil beginnen met F1 volgen! Hoe kiezen jullie een team / coureur om te supporten? Volgen jullie een specifieke coureur of is er ook enigszins loyaliteit aan een team? Hoe onderscheiden de verschillende teams zich? Hoe houden jullie alles bij en waar kan je het best de races kijken?
Ik kijk via F1TV Pro omdat dit gewoon de goedkoopste en meest uitgebreide manier is om de sport te volgen. Ze hebben meerdere Formule klassen, voor- en nabeschouwing, keuze uit 2 streams voor de race (F1 Live en de stream van Sky F1, veel taalkeuze qua commentaar waaronder Nederlands), onboard camera's van alle coureurs (wje kunt zelf kiezen wie je de hele race volgt of hier tussen schakelen, kijk de race via je tv en de onboard beelden op je laptop of smartphone en live timing via een tweede app op een andere apparaat), documentaires etc. En ook nog eens een archief met alle F1 races dat terug gaat tot in de jaren '70.
Wil je heel uitgebreid F1TV Pro kijken gebruik dan het programma Multiviewer for F1 op je laptop.
Om al het nieuws bij te houden is Tweakers een prima bron omdat we hier bijna alle nieuws samen verzamelen. Reddit is ook leuk maar kan nogal polariserend zijn vanwege de diverse fans die bepaalde coureurs steunen. Socials zoals Twitter en Facebook zou ik mijden als je objectief nieuws wilt zien. Alhoewel er wel bepaalde journalisten zijn die echt goed nieuws hebben maar die vind je hier op het forum ook wel terug.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 16-04-2023 08:45 ]
"When you grow up your heart dies"
Gewoon niet kiezen. Ga kijken en ga het spelletje leuk vinden. En dan komen er vanzelf rijders bovendrijven waar je sympathie voor hebt. Dat hoeft echt niet de beste te zijn. En dat kunnen er ook meerdere zijn, waardoor je altijd wel leuke dingen ziet op de baan. Overigens kan ik ook wel genieten van een prachtige inhaalactie van coureurs waar ik minder sympathie voor heb.geenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
In de praktijk supporter ik de underdog
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Let op!
Met Max en uniek pit board erbij!
/f/image/ILDseVHGWRYZXnLlblBHITXQ.png?f=fotoalbum_large)
https://nl.verstappen.com...modellen&utm_content=news
[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 19-04-2023 20:48 ]
https://www.bbc.com/sport/formula1/65361193
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Tja dat is een persoonlijke keuze, ik ben generiek fan van f1 en ga al 20+ jaar naar races toegeenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
Sinds Max mee doet ben Ik voor Max want NL, en daarmee dus voor Redbull, hoewel ik verder niets met het merk heb. Een andere NLder is natuurlijk Nyck, als de Fries bent heb je daar misschien een link mee....
Maar misschien vind je een andere coureur sympathieker, denk aan Hulk, Yuki of Alonso of wie dan ook (die mee doet). Je kan ook voor een team zijn, als je voor een automerk bent dan kan je Mercedes, Ferrari, of Alpine (Renault) kiezen, of een van de andere merken. Of kies voor een motor leverancier, of anders een sponsor.
Als Max/Nyck niet meer mee zouden doen, dan stap ik waarschijnlijk over naar Ferrari, daarvan was ik fan in de tijd van Schumacher, maar wil niet zeggen dat als Hamilton van P20 naar P1 rijd dat ik dat niet waardeer....
Nog wel een tip, merchandising is vrij duur (zeker 2x zo duur als zonder teamkleuren), zeker op het circuit, en elk jaar hebben ze een nieuw petje, shirt, polo, sleutelhanger, kleurstelling of reserve wiel (grapje). Ik ga daar niet in mee en ben er niet gevoelig voor. Ook als je specifiek een coureur volgt, kan het zijn dat je teamkleuren moet gaan wisselen als een coureur over stapt als je daarom om geeft. Ik kan me nog herinneren dat ik in Spanje naar de F1 was, bijna alle Spanjaarden hadden een blauwe pet op (kleur van team Alonso) en het jaar er op ging hij ergens anders rijden, dat zijn 100.000 nieuwe petjes...(als iedereen hem vervangt). Ik heb daarom bewust gekozen voor een oranje shirt met 33.
Nu is Max met nummer 1 gaan rijden dus alles met 33 is oud. Ik draag nog steeds de oranje 33 shirts (kan je ook met konings dag aan
Mocht je naar een circuit gaan, zorg wel dat je enigsinds de team(kleuren) en coureurs (in de auto) kan onderscheiden. Begin thuis hiermee. Tip als een coureur in de auto zit, achter de helm zit een T stuk op de auto, de regel is dat die is geel voor alle tweede rijder, muv Hamilton.
[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 23-04-2023 11:59 ]
Everything is better with Bluetooth
En @Verwijderd niet de redacteur, maar de hoofdredacteur, aldus mijn lokale krant, maar ook nu.nl.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:41:
De redacteur die verantwoordelijk was voor dat Schumacher AI artikel, is ontslagen. Geweldige manier om je baan te verliezen. Want wat was het eigenlijk respectloos en vooral ontiegelijk toondoof om dat te maken.
https://www.bbc.com/sport/formula1/65361193
Blijft wel de vraag staan of een redacteur / schrijver dit op eigen houtje heeft gedaan en de hoofdredacteur het heeft goedgekeurd, of dat de hoofdredacteur opdracht heeft gegeven voor dit stuk, of dat de hoofdredacteur dit volledig op eigen houtje heeft gedaan.
In beide gevallen heeft hij niet goed gehandeld.RobertMe schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:20:
[...]
En @Verwijderd niet de redacteur, maar de hoofdredacteur, aldus mijn lokale krant, maar ook nu.nl.
Blijft wel de vraag staan of een redacteur / schrijver dit op eigen houtje heeft gedaan en de hoofdredacteur het heeft goedgekeurd, of dat de hoofdredacteur opdracht heeft gegeven voor dit stuk, of dat de hoofdredacteur dit volledig op eigen houtje heeft gedaan.
De hoofdredacteur is verantwoordelijk voor alle inhoud. Hij is niet competent als hij niet van het artikel af wist.
Wist hij er wel vanaf dan is hem ook ethisch het een en ander te verwijten.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Uiteraard. Maar als een redacteur dit zelf gedaan heeft en vervolgens "maar" is goedgekeurd door de hoofdredacteur is dat alsnog wat anders dan dat die zelf opdracht er toe gegeven heeft.Joris748 schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:52:
[...]
In beide gevallen heeft hij niet goed gehandeld.
De hoofdredacteur is verantwoordelijk voor alle inhoud. Hij is niet competent als hij niet van het artikel af wist.
Wist hij er wel vanaf dan is hem ook ethisch het een en ander te verwijten.
Maar die baas gaat niet over de "dagelijkse" inhoud van het blad. Die baas zal eerder een richting of zo bepalen. De hoofdredacteur is degene die op zijn minst op de hoogte zal moeten zijn van alle stukken, en nig beter gewoon alles gelezen heeft. De hoofdredacteur moet geweten hebben van dit stuk. De baas van de hoofdredacteur hoeft er niet van geweten te hebben, sterker nog, die zal er waarschijnlijk niet van geweten hebben. (Tenzij de hoofdredacteur heeft voorgelegd "kunnen we dit drukken").Verwijderd schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:19:
Hoofd redacteur heeft ook een baas boven zich...
Dat bedoel ik ook. Als hij het niet wist, dan heeft hij ‘gewoon’ zijn werk niet goed gedaan. Als hij het wel wist, zit er een steekje bij hem los.RobertMe schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:51:
[...]
Uiteraard. Maar als een redacteur dit zelf gedaan heeft en vervolgens "maar" is goedgekeurd door de hoofdredacteur is dat alsnog wat anders dan dat die zelf opdracht er toe gegeven heeft.
[...]
Maar die baas gaat niet over de "dagelijkse" inhoud van het blad. Die baas zal eerder een richting of zo bepalen. De hoofdredacteur is degene die op zijn minst op de hoogte zal moeten zijn van alle stukken, en nig beter gewoon alles gelezen heeft. De hoofdredacteur moet geweten hebben van dit stuk. De baas van de hoofdredacteur hoeft er niet van geweten te hebben, sterker nog, die zal er waarschijnlijk niet van geweten hebben. (Tenzij de hoofdredacteur heeft voorgelegd "kunnen we dit drukken").
https://www.ctvnews.ca/sp...adian-sanctions-1.6366735A Russian race-car driver is taking Canada to court, saying sanctions imposed against him following Moscow's invasion of Ukraine are unfairly hurting his career.
Nikita Mazepin, a former Formula One driver, wants the Federal Court to direct Foreign Affairs Minister Melanie Joly to take immediate steps to remove him from the Canadian sanctions list.
Negotiations for the 2024 F1 season will begin this spring or summer, making the case urgent, the court application says.
If Mazepin is not able to participate in the next F1 season, which would be his third consecutive missed season, "it will be extremely difficult -- if not impossible -- for him to be recruited again as an F1 driver or as a driver in other motorsport championships."
Nou is het wel zo dat de roof groot in het nieuws komt, maar als de daders gepakt worden en de bak in gaanHollowGamer schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:40:
https://www.nu.nl/enterta...-beroofd-van-horloge.html
Ik haat gewoon wat Nederland is geworden. Deze gasten kunnen doen en laten wat ze willen.
je daar waarschijnlijk niks (of weinig) van hoort. Die 'gasten' kunnen echt niet doen en laten wat ze willen.
Vreemde vraag. Je kijkt gewoon de races en dan volgt de rest vanzelf. De enige mogelijkheid om de F1 races te kijken is via https://viaplay.com/nl-nl/, of https://f1tv.formula1.com/. Viaplay is handig als je ook nog andere sporten volgt zoals voetbal enzo. F1tv is echt alleen racen. Maar wel de beste manier (IMHO) en goedkoper dan Viaplay.geenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik wens hem succes, maar ik denk dat hij zonder een flinke bak geld mee te nemen niet meer in de F1 komt. Op talent haalt hij het niet.U123456 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:38:
Nikita Mazepin wil van de Canadese sanctielijst afgehaald worden om weer in F1 te kunnen racen:
[...]
https://www.ctvnews.ca/sp...adian-sanctions-1.6366735
En op zich ben ik niet zo voor het bannen van sporters, maar het bannen van geld wat uit Rusland komt vind ik wel te verdedigen.
Signatures zijn voor boomers.
Zelfs als hij die zaak wint, is er geen F1 team voor hem.U123456 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:38:
Nikita Mazepin wil van de Canadese sanctielijst afgehaald worden om weer in F1 te kunnen racen:
[...]
https://www.ctvnews.ca/sp...adian-sanctions-1.6366735
Welk team zou zo dom dat ze deze marketingramp een plaats geven? Dat naast de "kwaliteiten" die deze Mazespin meeneemt.
Papa's diepe zakken kan hij niet op teren vanwege de sancties, dus wat brengt hij verder mee? Hij is niet bepaald een potentiele wereldkampioen en het is te hopen dat hij zijn lesje geleerd heeft over uitingen op sociale media. Eigenschappen die niet bepaald helpen bij het krijgen van een F1 stoeltje.
Veel F2 coureurs met potentie hebben al een deal als testcoureur of zitten in een junior programma van een F1 team. Alles bij elkaar opgeteld zie ik zeer weinig kans voor hem.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
In eerste instantie dacht ik bij het lezen van je vraag “wat een domme, puberale vraag”. Maar nu ik er wat langer over nadenk, wil ik toch serieus reageren. Er zijn er meer voor wie F1 nieuw is.geenbelasting schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:42:
Ik adviseer je om eerst eens als neutrale kijker de F1 te volgen. Beetje verdiepen in de techniek, de bandenstrategieën (type band en hun snelheid en slijtage) en strategie in het algemeen. De verstandhoudingen tussen teams. Kijk de races eens met commentaar van Olaf Mol. Hij vertelt vaak basiszaken van de sport. Wat voor vaste kijkers vervelend kan zijn, is voor nieuwe kijkers interessant.
Hoewel er altijd supporters van bepaalde teams en coureurs zijn geweest, zijn de meeste fans liefhebbers van de sport. Helaas verandert dat wel nu er bepaald type Verstappen-fans en Hamilton-fans zijn die elkaar het leven zuur willen maken. Zelf vind ik het wel leuk als Max wint, maar nu het vorig en dit seizoen met overmacht is, vind ik het veel leuker als het een spannende race is en zéker als een andere coureur dan Max of Lewis wint. Zo houd ik wel van de stijl en humor van Alonso, dus…
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik zou DtS juist sterk afraden. Hoe weet een nieuweling wat fake is, wat puur voor de drama is, en waar ze het überhaupt over hebben?dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 02:22:
[...]
Ik denk dat Drive to Survive leuke instap is als je een beetje kan plaatsen dat sommige drama in de serie fake is.
Gewoon meekijken en heel veel vragen stellen bijv. In de Tweakers discord. (Heeft een dedicated F1 kanaal).
Laatste seizoen is wel een stuk realistischer geworden. Nu Max Verstappen weer mee doet bij Netflix is er minder drama.Sir_Lion schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:30:
[...]
Ik zou DtS juist sterk afraden. Hoe weet een nieuweling wat fake is, wat puur voor de drama is, en waar ze het überhaupt over hebben?
Gewoon meekijken en heel veel vragen stellen bijv. In de Tweakers discord. (Heeft een dedicated F1 kanaal).
Om de drivers te leren kennen is het IMHO juist helemaal niet zo slecht.Sir_Lion schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:30:
[...]
Ik zou DtS juist sterk afraden. Hoe weet een nieuweling wat fake is, wat puur voor de drama is, en waar ze het überhaupt over hebben?
Het meeste "fake" waar men over klaagt is dat er commentaar bij zit dat uit andere races is geplakt, geluiden die niet overeen komen met de werkelijkheid etc. Maar dat zal een beginner lekker boeien....
Zeker de eerste DtS vond ik erg goed om de andere coureurs te introduceren. Ook krijg je het politieke spelletje achter de coulizen goed mee op deze manier. Of het dan exact klopt met wat je mening is is vraag 2.
De Verstappens weten wel wat marketing is hè.. Blijven maar doorgaan met hun 'merch'.. Dit is volgens mij zover ik kan zien precies hetzelfde model als de 1:16 schaal die ze verkocht hebben.. Is dit dan ook van Minichamps? of Spark of een ander deze keer? Geen idee, maar het is een hoop geld voor een model..d-vine schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:47:
Als iemand geld te veel heeft en de kampioenschap auto (schaal model) van Max wilt hebben kan zijn portemonnee trekken.
Let op!
Met Max en uniek pit board erbij!
[Afbeelding]
https://nl.verstappen.com...modellen&utm_content=news
zonoskar schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:33:
Vreemde vraag. Je kijkt gewoon de races en dan volgt de rest vanzelf.
Ik snap niet waarom mijn vraag zo vreemd, dom of puberaal is? Het is toch heel normaal om een team / speler in welke sport dan ook voor welke redenen dan ook te supporten? Ik begrijp dat je fan van de sport moet zijn en dat het hele team/coureur gebeuren een bijzaak is, maar ik vind het niet een domme of rare vraag dat iemand wilt weten hoe teams zich onderscheiden in historie, tactiek, techniek en andere factoren. Ik vind bijvoorbeeld UFC en de NBA an sich leuk om te kijken, maar ik ben zeker wel extra sympathiek voor bepaalde teams / atleten.Cass Casey schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:26:
[...]
In eerste instantie dacht ik bij het lezen van je vraag “wat een domme, puberale vraag”.
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor het beantwoorden van mijn overige vragen. Ik ga Drive to Survive kijken en wat meer inlezen over de geschiedenis en strategieën binnen de sport.

Pas maar op...... F1 is net als Corona.... Eenmaal dat het je gepakt heeft kom je er nooit meer van af.geenbelasting schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 19:17:
[...]
[...]
Ik snap niet waarom mijn vraag zo vreemd, dom of puberaal is? Het is toch heel normaal om een team / speler in welke sport dan ook voor welke redenen dan ook te supporten? Ik begrijp dat je fan van de sport moet zijn en dat het hele team/coureur gebeuren een bijzaak is, maar ik vind het niet een domme of rare vraag dat iemand wilt weten hoe teams zich onderscheiden in historie, tactiek, techniek en andere factoren. Ik vind bijvoorbeeld UFC en de NBA an sich leuk om te kijken, maar ik ben zeker wel extra sympathiek voor bepaalde teams / atleten.
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor het beantwoorden van mijn overige vragen. Ik ga Drive to Survive kijken en wat meer inlezen over de geschiedenis en strategieën binnen de sport.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Vandaag eens geluisterd, want was ze helemaal vergeten.
Morgen maar eens hun race review terugkijken.
Was het niet altijd met hun eens, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ze met hun tweeën doorgaan.
Ik had niets tegen Katy, maar vond haar nooit echt passen de die drie, zij lijkt me beter voor een-op-een interviews en voice-overs. Dat bedoel ik niet als downgrade, want interviewen is niet gemakkelijk.
Matt & Tommy zijn WTF1, toen zij weg gingen is het ook gelijk berg afwaarts gegaan met de views van het originele kanaal. Blij dat zij doorgingen onder een nieuwe naam. Merk ook dat ze meer interacties met de kijkers/luisteraars hebben dan voorheen.HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:59:
Zijn jullie al over naar het P1-team?
Was het niet altijd met hun eens, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ze met hun tweeën doorgaan.
Ik had niets tegen Katy, maar vond haar nooit echt passen de die drie, zij lijkt me beter voor een-op-een interviews en voice-overs. Dat bedoel ik niet als downgrade, want interviewen is niet gemakkelijk.
Ben het alleen niet eens met dat Katy er niet bij hoorde, maar smaken verschillen eenmaal
Waar heeft Katy precies een eigen podcast? Heb wel haar website gevonden, maar verder zag ik geen YouTube of Spotify link.NeverSettle schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:36:
[...]
Matt & Tommy zijn WTF1, toen zij weg gingen is het ook gelijk berg afwaarts gegaan met de views van het originele kanaal. Blij dat zij doorgingen onder een nieuwe naam. Merk ook dat ze meer interacties met de kijkers/luisteraars hebben dan voorheen.
Ben het alleen niet eens met dat Katy er niet bij hoorde, maar smaken verschillen eenmaalOok zij is alleen door gegaan met een eigen podcast, alle drie succesvol.
Toen ze gingen stoppen en vervolgens die nieuwe leden introduceerde, had ik zoiets van 'no thankyou'. Het leken mij meer van de TikTok en social media generatie. Niets mis mee, maar niet mijn ding. Ook vond ik 4 gezichten te veel.
Via haar Twitter een link gevonden. Het heet "Small Torque Podcast".HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:43:
[...]
Waar heeft Katy precies een eigen podcast? Heb wel haar website gevonden, maar verder zag ik geen YouTube of Spotify link.
Toen ze gingen stoppen en vervolgens die nieuwe leden introduceerde, had ik zoiets van 'no thankyou'. Het leken mij meer van de TikTok en social media generatie. Niets mis mee, maar niet mijn ding. Ook vond ik 4 gezichten te veel.
Huidige WTF1 team bestaan uit andere Youtubers en inderdaad social media. Blijkbaar wilde The Race Media Ltd. een andere kant op.
[ Voor 10% gewijzigd door NeverSettle op 01-05-2023 22:49 ]
Thanks 👍.NeverSettle schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:47:
[...]
Via haar Twitter een link gevonden. Het heet "Small Torque Podcast".
Blijf het wel een raar verhaal vinden, gelukkig waren ze erg open op hun P1 podcast. Kort gezegd, wilde meer vrijheid en iets anders, die kans krijgen ze nu.
Vind het een stuk informatiever geworden sinds ze voor zichzelf zijn begonnen. Beetje a la slipstream.HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:59:
Zijn jullie al over naar het P1-team?
Vond hun postcast van gisteren heel goed. Zo kwam aan bod dat sinds de veranderingen om porpoising tegen te gaan Red Bull zo'n beetje alle wedstrijden gewonnen heeft.
En dat klopt, van de afgelopen 15 races heeft Red Bull er 14 gewonnen. De enige uitzondering is Brazilië 2022, en dat kwam enkel omdat de RBs pech hadden tijdens de race.
Ik weet dat niet iedereen een fan van hem is, maar ik vind Matt wel grappig.alexbl69 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 03:37:
[...]
Vind het een stuk informatiever geworden sinds ze voor zichzelf zijn begonnen. Beetje a la slipstream.
Vond hun postcast van gisteren heel goed. Zo kwam aan bod dat sinds de veranderingen om porpoising tegen te gaan Red Bull zo'n beetje alle wedstrijden gewonnen heeft.
En dat klopt, van de afgelopen 15 races heeft Red Bull er 14 gewonnen. De enige uitzondering is Brazilië 2022, en dat kwam enkel omdat de RBs pech hadden tijdens de race.
Hij is wel bias richting Ferrari, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Zie liever een echte fan, zoals bij Match Of The Day met Gary Lineker, die is voor LEI (dus die heeft het moeilijk momenteel).
Bij talkshows vind ik ze allemaal te Ajax, maar dat vind ik ook hier richting Verstappen. Bedoel snap de Nederlandse link, maar ben ook fan van Norris bijvoorbeeld. Gelukkig is het al minder met ViaPlay, ze zijn niet zo 'gezellig' zoals dat bij Ziggo was en nodigen gewoon coureurs uit, i.p.v. 'artiesten'.
Dat waardeer ik ook zo aan Matt en Tommy; ze zijn als één van de weinige YT kanalen niet biased richting Red Bull/Verstappen of MB/Hamilton. Matt is Ferrari fan, maar komt daar ook ronduit voor uit en gaat er ook op een goede manier mee om. Hij brandt ze op een ironische manier ook helemaal af als dat nodig is (en dat is vrij vaakHollowGamer schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:02:
[...]
Ik weet dat niet iedereen een fan van hem is, maar ik vind Matt wel grappig.
Hij is wel bias richting Ferrari, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Zie liever een echte fan, zoals bij Match Of The Day met Gary Lineker, die is voor LEI (dus die heeft het moeilijk momenteel).
Bij talkshows vind ik ze allemaal te Ajax, maar dat vind ik ook hier richting Verstappen. Bedoel snap de Nederlandse link, maar ben ook fan van Norris bijvoorbeeld. Gelukkig is het al minder met ViaPlay, ze zijn niet zo 'gezellig' zoals dat bij Ziggo was en nodigen gewoon coureurs uit, i.p.v. 'artiesten'.
Tommy is imho vrij deskundig. Hij durft echt wel wat te zeggen, en in de regel is dat goed onderbouwd.
IIRC heb ik die Player 0.0 reclame ook al vorige races op de helm gezien?Martinspire schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:46:
Aan de helm-reveal van Verstappen voor de MiamiGP (blauwe kleuren) te zien, gaat Heineken eindelijk de Player 0.0 reclame gebruiken samen met Verstappen, die volgens mij al in Februari was aangekondigd. Benieuwd of dat verder nog wat esports op gaat leveren. Volgens mij stond er niet eerder die Player 0.0 op dacht ik, maar ik kan het fout hebben. In ieder geval nog wel mooie helm
Ik kwam op Youtube deze video tegen:
En ik moet hem gelijk geven, het valt mij mee dat er, voor zover ik weet, geen dodelijke ongelukken zijn gebeurt. Meerdere van de ongelukken kende ik al. Sophia Floersch crash had ik al eens gezien. De video hierboven laat niet haar hele ongeluk zien en hoe ongelofelijk veel geluk ze gehad heeft. (https://www.youtube.com/watch?v=445YsTL9fOs voor een gedetailleerde video van haar ongeluk. Google waarschuwt, imho terecht, voor afgrijselijke beelden).
Abbie "Grand Tour" Eaton was, in vergelijking, maar een simpel raceongeluk. Ach, het was maar een gebroken rug... NOT. verbazingwekkend dat die daarna ooit nog in een raceauto gestapt is.
Wat mij verbaast dat er nog steeds geen actie op ondernomen is. Er zijn zat andere mogelijkheden om de grens van een bocht, veilig te markeren.
De eenvoudigste oplossing om de coureurs er niet over te laten gaan lijkt wat in de video ook al gezegd wordt: gras. Maar dat heeft weer als nadeel dat het wagens die ongewild van de baan schuiven hetzij amper afremt, hetzij dat ze zich erin 'vast ploegen'.Marc H schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:14:
over randzaken gesproken. Sausage curbs aan de randen van een bocht. Wie heeft dat ooit een goed idee gevonden?
[YouTube: These Stupid Things Need To Be BANNED]
En ik moet hem gelijk geven, het valt mij mee dat er, voor zover ik weet, geen dodelijke ongelukken zijn gebeurt. Meerdere van de ongelukken kende ik al. Sophia Floersch crash had ik al eens gezien. De video hierboven laat niet haar hele ongeluk zien en hoe ongelofelijk veel geluk ze gehad heeft. (https://www.youtube.com/watch?v=445YsTL9fOs voor een gedetailleerde video van haar ongeluk. Google waarschuwt, imho terecht, voor afgrijselijke beelden).
Abbie "Grand Tour" Eaton was, in vergelijking, maar een simpel raceongeluk. Ach, het was maar een gebroken rug... NOT. verbazingwekkend dat die daarna ooit nog in een raceauto gestapt is.
Wat mij verbaast dat er nog steeds geen actie op ondernomen is. Er zijn zat andere mogelijkheden om de grens van een bocht, veilig te markeren.
Optie 2 is 'gewoon' beton, waar je zonder problemen overeen kunt rijden, maar dan met strikte handhaving van de track-limits. Bijvoorbeeld zoals Bahrein. Als je enig voordeel hebt van het buiten de track geraken moet je de positie terug geven, én 5 seconden bij drie maal overschrijding en elke keer daarna.
Bestaan die dingen nog? Volgens mij hebben ze ze vorig jaar zelfs in Oostenrijk niet meer gebruikt, en daar hebben ze jaren gelegen en waren ze nogal notoire. En nu met het lik op stuk beleid v.w.b. track limits is er wonder boven wonder ook al een seizoen lang geen echte commotie meer over geweest naar mijn idee.Marc H schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:14:
over randzaken gesproken. Sausage curbs aan de randen van een bocht. Wie heeft dat ooit een goed idee gevonden?
[YouTube: These Stupid Things Need To Be BANNED]
Of de F1 ze nog gebruikt? geen idee.RobertMe schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:39:
[...]
Bestaan die dingen nog? Volgens mij hebben ze ze vorig jaar zelfs in Oostenrijk niet meer gebruikt, en daar hebben ze jaren gelegen en waren ze nogal notoire. En nu met het lik op stuk beleid v.w.b. track limits is er wonder boven wonder ook al een seizoen lang geen echte commotie meer over geweest naar mijn idee.
Maar nog geen twee weken geleden in de F4, Imola:
https://racingnews365.com...ola-sausage-kerb-accident
en
https://www.si.com/fannat...ent-sausage-kerb-incident
Max's had al vanaf het begin van dit seizoen Player 0.0 op zijn helm, zie website van RBR.Martinspire schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:46:
Aan de helm-reveal van Verstappen voor de MiamiGP (blauwe kleuren) te zien, gaat Heineken eindelijk de Player 0.0 reclame gebruiken samen met Verstappen, die volgens mij al in Februari was aangekondigd. Benieuwd of dat verder nog wat esports op gaat leveren. Volgens mij stond er niet eerder die Player 0.0 op dacht ik, maar ik kan het fout hebben. In ieder geval nog wel mooie helm
[ Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 06-05-2023 23:54 ]
Foto’s komen uit een tweet van Motorsport Images over een treurig afloop van Monaco.
🏆 Denny Hulme's debut #F1 win was overshadowed by tragedy #OnThisDay in 1967. Ferrari's Lorenzo Bandini crashed at the harbour while chasing Hulme down; the fireball and ill-equipped rescue effort that followed left Bandini with extensive burns that would prove to be fatal. pic.twitter.com/qDbOsvzzXA
— Motorsport Images (@MSI_Images) 7 mei 2023
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Erger me de laatste tijd dood aan de websites die voorheen Formule 1 nieuws brachten en nu een halve afdeling van de Prive en Show nieuws erbij hebben gekregen: "George keek met een scheef oog naar Max en moet nu vrezen dat er met Red Bull blikjes naar hem gegooid gaan worden.", "Toto vind dat Lewis pimpel paarse brillen moet kunnen dragen", "De achterneef van Steven Hawkins kijkt ook Formule 1 en vindt dat het hard gaat!".
Welke website adviseren jullie om weer terug naar de basis te kunnen gaan van Formule 1 nieuws? Dus uitslagen, hoe kan de Red Bull sneller zijn. Zeg maar weer terug naar de techniek en feiten over F1.
Als je niet het juiste pasje hebt heb je niet het juiste pasje. En zo'n beveiliger zal echt niet weten wie dat is, die heeft immers een ander beroep, en waarschijnlijk ook andere hobby's (anders zat die wel op de tribune). W.m.b. dus dikke prima dat ook Stewart niet doorgelaten wordt. En nadat die "ontsnapt" is is ook snel genoeg iemand van FOM erbij die blijkbaar wel een blijk van goedkeuring geeft aan die ander van de beveiliging.dglavimans schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:32:
https://vm.tiktok.com/ZMYoG3WwS/
Toch apart dat zo legende wordt tegengehouden op het grid haha
Ik zou zeggen "de grid", maar zo gek is het toch niet? Niemand kent hem daar. F1 is niet het belangrijkste voor de mensen die het organiseren, het gaat om publiciteit en $$. Da's natuurlijk erg jammer, maja da's onze maatschappij dezer dagen.dglavimans schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:32:
https://vm.tiktok.com/ZMYoG3WwS/
Toch apart dat zo legende wordt tegengehouden op het grid haha
Je zou ook kunnen zeggen, iedereen die daar werkt moet wel iets van F1 weten en ze zouden dus moeten weten wie de legendes zijn. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Ze kunnen waarschijnlijk miljoenen verneuken aan Will.I.Am en zo'n pre-race speech van Vin Diesel maar zo'n security guards dan even op de hoogte brengen van wat ze hier eigenlijk doen? Da's teveel gevraagd. Zou waarschijnlijk niks kosten, maar prioriteiten he....RobertMe schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:48:
[...]
Als je niet het juiste pasje hebt heb je niet het juiste pasje. En zo'n beveiliger zal echt niet weten wie dat is, die heeft immers een ander beroep, en waarschijnlijk ook andere hobby's (anders zat die wel op de tribune). W.m.b. dus dikke prima dat ook Stewart niet doorgelaten wordt. En nadat die "ontsnapt" is is ook snel genoeg iemand van FOM erbij die blijkbaar wel een blijk van goedkeuring geeft aan die ander van de beveiliging.
Die van de beveiliging die zaken "bijbrengen" is ook wat ze gedaan hebben. "Kijk wat er op het pasje staat"Snowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:59:
[...]
Je zou ook kunnen zeggen, iedereen die daar werkt moet wel iets van F1 weten en ze zouden dus moeten weten wie de legendes zijn. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Ze kunnen waarschijnlijk miljoenen verneuken aan Will.I.Am en zo'n pre-race speech van Vin Diesel maar zo'n security guards dan even op de hoogte brengen van wat ze hier eigenlijk doen? Da's teveel gevraagd. Zou waarschijnlijk niks kosten, maar prioriteiten he....
Daarnaast moet het uberhaupt niet die van de beveiliging zijn wie bepaald wie er wel en geen toegang heeft. De organisatie doet dat. Of mag iemand van de beveiliging dan ineens ook beslissen dat Jackie Stewart zomaar het podium op mag lopen? Ok ok, daar staat die ook vaak genoeg
Het kan inderdaad zo simpel zijn als pasje x is genoeg voor x-toegang. Dat lijkt me een beetje de verkeerde kant op redeneren echter. Dat is een beetje het huidige beleid goed te praten, terwijl juist F1 een ons-kent-ons-wereldje is.RobertMe schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:04:
[...]
Die van de beveiliging die zaken "bijbrengen" is ook wat ze gedaan hebben. "Kijk wat er op het pasje staat"Makkelijkste les die je ze kunt geven. Kunt die wel allemaal foto's gaan laten zien van wie wel of geen toegang heeft, maar dan blijkt natuurlijk weer dat er twee man op elkaar lijken en de verkeerde wordt toegelaten (zoals bv de regie ook een balkje met Roger Federer in beeld brengt bij een of andere acteur).
Daarnaast moet het uberhaupt niet die van de beveiliging zijn wie bepaald wie er wel en geen toegang heeft. De organisatie doet dat. Of mag iemand van de beveiliging dan ineens ook beslissen dat Jackie Stewart zomaar het podium op mag lopen? Ok ok, daar staat die ook vaak genoegDie van beveiliging staan daar om mensen tegen te houden of door te laten, niet om na te denken, even kort door te bocht. En dat is gewoon extreem zwart/wit, organisatie geeft pasjes, en pasje A heeft toegang en de rest niet, simpeler kan niet.
Anyway, zelfs zonder dat, dat de regie zo'n gast die totaal niet op Federer lijkt als Federer aanstipt.... Als ik het zou doen had ik waarschijnlijk geen werk meer, maar in de F1 is alles anders. Het maakt verder ook niet zoveel uit, maar laten we niet doen of dit er iets mee te maken heeft. Die gast leek er totaal niet op en iemand heeft daar een enorme vergissing gemaakt.
Alleen werken die beveiligers niet voor F1. Die werken voor een bedrijf dat door F1 is ingehuurd. En die hebben te horen gekregen "dit pasje wel, andere pasjes niet", klaar. Als hier iemand als schuldige aangewezen moet worden dan is het wel FOM die Stewart niet het juiste pasje gegeven hebben. But then again, Stewart had geen rol in die ceremonie, dus hij hoeft er niet te komen. Hetzelfde als dat hij niet op het podium toegelaten zal worden (tenzij hij daar daadwerkelijk in het rijtje staat bij prominenten / een beker overhandigd, maar dan heeft hij er ook een rol in).Snowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:11:
[...]
Het kan inderdaad zo simpel zijn als pasje x is genoeg voor x-toegang. Dat lijkt me een beetje de verkeerde kant op redeneren echter. Dat is een beetje het huidige beleid goed te praten, terwijl juist F1 een ons-kent-ons-wereldje is.
Maakt het uit of ze voor F1 werken of niet? Ze kunnen die gasten voor 1/10 van het budget dat ze voor een of andere dude die niks met F1 te maken heeft bijbrengen wat ze moeten weten. En dan, ja de pasjes-manier ja-nee is natuurlijk altijd mooi, maar dat zou nergens voor nodig moeten zijn. Dat is toch helemaal niet wat F1 is? Denk aan een James Hunt of al die anderen... Jij ziet het blijkbaar liever als commerciële sport? Ik bedoel dat is het natuurlijk al, maar je drijft het op deze manier wel veel verder door met een Jackie Stewart (een legende) die niet eens de grid op mag... Dat gaat wat mij betreft te ver...RobertMe schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:16:
[...]
Alleen werken die beveiligers niet voor F1. Die werken voor een bedrijf dat door F1 is ingehuurd. En die hebben te horen gekregen "dit pasje wel, andere pasjes niet", klaar. Als hier iemand als schuldige aangewezen moet worden dan is het wel FOM die Stewart niet het juiste pasje gegeven hebben. But then again, Stewart had geen rol in die ceremonie, dus hij hoeft er niet te komen. Hetzelfde als dat hij niet op het podium toegelaten zal worden (tenzij hij daar daadwerkelijk in het rijtje staat bij prominenten / een beker overhandigd, maar dan heeft hij er ook een rol in).
[ Voor 7% gewijzigd door Snowdog op 08-05-2023 19:41 ]
James Hunt was (bijna) 50 jaar geleden, Jackie Stewards laatste WDC was zelfs exact 50 jaar geleden. Je kunt niet in een land zonder F1 historie verwachten dat de beveiligers weten wie alle helden uit het verleden zijn.Snowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:22:
[...]
Maakt het uit of ze voor F1 werken of niet? Ze kunnen die gasten voor 1/10 van het budget dat ze voor een of andere dude die niks met F1 te maken heeft bijbrengen wat ze moeten weten. En dan, ja de pasjes-manier ja-nee is natuurlijk altijd mooi, maar dat zou nergens voor nodig moeten zijn. Dat is toch helemaal niet wat F1 is? Denk aan een James Hunt of al die anderen... Jij ziet het blijkbaar liever als commerciële sport? Ik bedoel dat is het natuurlijk al, maar je drijft het op deze manier wel veel verder door met een Jackie Stewart (een legende) die niet eens de grid op mag... Dat gaat wat mij betreft te ver...
De enige manier om dat fatsoenlijk en veilig te regelen is met pasjes, want het is (ook qua veiligheid helaas) geen 1970 meer. Als die beveiliger de verkeerde doorlaat omdat diegene lijkt op iemand op een lijstje van mensen die er ondanks dat ze geen pasje hebben wel door mogen verliest hij z'n baan.
Het is heel simpel: alleen met een pasje kom je erin. De echte vraag is: waarom heeft Sir Stewards niet zo'n wildcard
Joh, zet Jackie Stewart bij de ingang van Zandvoort, en 80% van de mensen denkt 'wie is die ouwe gek met die pipo kleding'. Je kan het die beveiliging echt niet kwalijk nemenSnowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:22:
[...]
Maakt het uit of ze voor F1 werken of niet? Ze kunnen die gasten voor 1/10 van het budget dat ze voor een of andere dude die niks met F1 te maken heeft bijbrengen wat ze moeten weten. En dan, ja de pasjes-manier ja-nee is natuurlijk altijd mooi, maar dat zou nergens voor nodig moeten zijn. Dat is toch helemaal niet wat F1 is? Denk aan een James Hunt of al die anderen... Jij ziet het blijkbaar liever als commerciële sport? Ik bedoel dat is het natuurlijk al, maar je drijft het op deze manier wel veel verder door met een Jackie Stewart (een legende) die niet eens de grid op mag... Dat gaat wat mij betreft te ver...
Vaak bu'j te bang!
Pasjes zijn er niet voor niets. Er was een aantal jaren geleden een Jaap Stam lookalike, die kwam gewoon overal binnen, maar was dus niet de echte JS. Maar zo zijn er nog meer lookalikes. Verder ben ik heel slecht met gezichten, ookal heb ik ze al jaren gezien (niets persoonlijks - heb gewoon een tik).Snowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:22:
[...]
Dus nee, er moeten hier zeker geen uitzonderingen voor worden gemaakt. Ik begrijp dat het een held is, maar ik neem niet aan dat iedere beveiliger weet, wie persoon X of Y is, die doen gewoon hun werk. Neem dus altijd je pas mee of ze moeten gaan werken met vingerafdruk/iris. Verder kan ik mij voorstellen dat ze bij een ramp/brand willen weten wie/hoeveel mensen er binnen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 08-05-2023 22:16 ]
Big deal? Voor die 0.001% van de mensen die echt ergens op lijken een uitzondering maken om pasjes te gebruiken? Of moeten we nu bang zijn dat dat allemaal terroristen zijn? We hebben het hier over een 80+-jarige man. Is dat zo'n groot probleem?HollowGamer schreef op maandag 8 mei 2023 @ 22:15:
[...]
Pasjes zijn er niet voor niets. Er was een aantal jaren geleden een Jaap Stam lookalike, die kwam gewoon overal binnen, maar was dus niet de echte JS. Maar zo zijn er nog meer lookalikes. Verder ben ik heel slecht met gezichten, ookal heb ik ze al jaren gezien (niets persoonlijks - heb gewoon een tik).
Dus nee, er moeten hier zeker geen uitzonderingen voor worden gemaakt. Ik begrijp dat het een held is, maar ik neem niet aan dat iedere beveiliger weet, wie persoon X of Y is, die doen gewoon hun werk. Neem dus altijd je pas mee of ze moeten gaan werken met vingerafdruk/iris. Verder kan ik mij voorstellen dat ze bij een ramp/brand willen weten wie/hoeveel mensen er binnen zijn.
Ik snap dat ze voor het gehele evenement pasjes of iets moeten gebruiken om het aantal mensen in de gaten te houden, maar dat heeft met toegang tot de paddock/grid weinig te maken. Dan mag je best wel de legendes van de sport herkennen, zeker als de rest van de pers dat ook doet.
Alleen ga je dan weer allerlei uitzonderingen krijgen, want wie is een 'legende van de sport'? Dus simpel, voor iedereen pasjes, geen pasje is geen toegang tot het betreffende gebied.Snowdog schreef op maandag 8 mei 2023 @ 23:23:
[...]
Big deal? Voor die 0.001% van de mensen die echt ergens op lijken een uitzondering maken om pasjes te gebruiken? Of moeten we nu bang zijn dat dat allemaal terroristen zijn? We hebben het hier over een 80+-jarige man. Is dat zo'n groot probleem?
Ik snap dat ze voor het gehele evenement pasjes of iets moeten gebruiken om het aantal mensen in de gaten te houden, maar dat heeft met toegang tot de paddock/grid weinig te maken. Dan mag je best wel de legendes van de sport herkennen, zeker als de rest van de pers dat ook doet.
Ja, je kan er inderdaad zo'n regeltjesfeest van maken, maar dat gaat dus wel een beetje tegen het F1-wereldje uit hun tijd in en da's jammer. Alles voor het grote geld I guess.Transportman schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:11:
[...]
Alleen ga je dan weer allerlei uitzonderingen krijgen, want wie is een 'legende van de sport'? Dus simpel, voor iedereen pasjes, geen pasje is geen toegang tot het betreffende gebied.
Want? Jij denkt dat Stewart zijn kaartje betaald? Hij loopt zelfs in kleding van F1 rond en is ambassadeur van de sport. Die betaald echt niet voor zijn kaartje. Maar dat geeft hem nog niet het "recht" om maar overal te komen waar hij zin in heeft.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:31:
Alles voor het grote geld I guess.
En ook hier zie je dat het gewoon goed komt, want als die man van de organisatie erbij komt dan is het dikke prima. Dat Stewart geen pasje heeft betekent dus niet meteen dat hij er niet mag komen. Maar daarvoor zal wel iemand van de organisatie akkoord moeten geven. En een beveiliger is daar zeker niet bevoegd voor.
En de sport heeft zoveel (semi) legendes. En dan kun je er niet vanuit gaan dat een onopgeleide / ongeinitieerde beveiliger daar (juiste) keuzes in maakt. Misschien staat er op dat moment een beveiliger die Hakkinen een legende vind (ook 2x WDC), maar die loopt er altijd/vaak genoeg rond voor een TV zender. Die wil je dus zeer zeker niet overal toegang toe geven. Ook al is het een legende in de sport. En in Engeland zijn er vast wel mensen te vinden die ook Timo Glock een legende vinden, en ook die werkt vaak genoeg voor de Duitse TV
Ik zou zeggen, leid de beveiligers beter op, als er budget is om een Will.I.Am of Vin Diesel in te huren, dan is dat budget om beveiligers beter op te leiden ook wel. Dat zou niet zo'n probleem moeten zijn en de organisatie moet hier helemaal niet voor nodig zijn en het is niet alsof ze niet weten welke prominente gasten er aanwezig zullen zijn. Lijkt me geen grote issue.RobertMe schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:47:
[...]
Want? Jij denkt dat Stewart zijn kaartje betaald? Hij loopt zelfs in kleding van F1 rond en is ambassadeur van de sport. Die betaald echt niet voor zijn kaartje. Maar dat geeft hem nog niet het "recht" om maar overal te komen waar hij zin in heeft.
En ook hier zie je dat het gewoon goed komt, want als die man van de organisatie erbij komt dan is het dikke prima. Dat Stewart geen pasje heeft betekent dus niet meteen dat hij er niet mag komen. Maar daarvoor zal wel iemand van de organisatie akkoord moeten geven. En een beveiliger is daar zeker niet bevoegd voor.
En de sport heeft zoveel (semi) legendes. En dan kun je er niet vanuit gaan dat een onopgeleide / ongeinitieerde beveiliger daar (juiste) keuzes in maakt. Misschien staat er op dat moment een beveiliger die Hakkinen een legende vind (ook 2x WDC), maar die loopt er altijd/vaak genoeg rond voor een TV zender. Die wil je dus zeer zeker niet overal toegang toe geven. Ook al is het een legende in de sport. En in Engeland zijn er vast wel mensen te vinden die ook Timo Glock een legende vinden, en ook die werkt vaak genoeg voor de Duitse TV
[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 09-05-2023 07:55 ]
Die beveiligers worden ingehuurd... Alsof elk festival of wat dan ook even de beveiligers gaat opleiden om ze te leren wie wel en geen toegang zou moeten hebben.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:53:
[...]
Ik zou zeggen, leid de beveiligers beter op, als er budget is om een Will.I.Am of Vin Diesel in te huren, dan is dat budget om beveiligers beter op te leiden ook wel. Dat zou niet zo'n probleem moeten zijn en de organisatie moet hier helemaal niet voor nodig zijn en het is niet alsof ze niet weten welke prominente gasten er aanwezig zullen zijn. Lijkt me geen grote issue.
En tuurlijk weet de organisatie welke prominente gasten aanwezig zijn. En Stewart vonden ze blijkbaar niet prominent genoeg om bij die heel specifieke plek op de grid aanwezig te zijn. Anders had die wel het juiste pasje gehad. Immers heeft de organisatie hem ook al een pasje moeten geven om in het paddock binnen te komen en om toegang tot de grid te krijgen. Oftewel: fout van de organisatie. En hoe verwacht je dat dit probleem er niet was geweest als de organisatie de beveiligers wel had opgeleid? Als ze Stewart niet het juiste pasje geven dan hadden ze hem ook niet vermeld in het lijstje met prominenten die de beveiligers uit hun hoofd moeten leren.
Een festival is natuurlijk wel net wat anders dan een race, dus die vergelijking gaat wmb niet echt op. Dat ze Stewart niet prominent genoeg zouden vinden lijkt me niet, inderdaad een fout van de organisatie is dan logischer. Anyway, waar het een beetje om gaat is dat het met pasjes een regeltjesding wordt en dat neemt de menselijkheid wat weg, en ja, dat is wel normaal dezer dagen ja. Maar het is toch gewoon belachelijk dat zo'n brakke beveiliger hem daar wil tegenhouden. Dat was in hun tijd waarschijnlijk minder een probleem.RobertMe schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 08:04:
[...]
Die beveiligers worden ingehuurd... Alsof elk festival of wat dan ook even de beveiligers gaat opleiden om ze te leren wie wel en geen toegang zou moeten hebben.
En tuurlijk weet de organisatie welke prominente gasten aanwezig zijn. En Stewart vonden ze blijkbaar niet prominent genoeg om bij die heel specifieke plek op de grid aanwezig te zijn. Anders had die wel het juiste pasje gehad. Immers heeft de organisatie hem ook al een pasje moeten geven om in het paddock binnen te komen en om toegang tot de grid te krijgen. Oftewel: fout van de organisatie. En hoe verwacht je dat dit probleem er niet was geweest als de organisatie de beveiligers wel had opgeleid? Als ze Stewart niet het juiste pasje geven dan hadden ze hem ook niet vermeld in het lijstje met prominenten die de beveiligers uit hun hoofd moeten leren.
Maar opleiden waarvoor?Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:53:
[...]
Ik zou zeggen, leid de beveiligers beter op, als er budget is om een Will.I.Am of Vin Diesel in te huren, dan is dat budget om beveiligers beter op te leiden ook wel. Dat zou niet zo'n probleem moeten zijn en de organisatie moet hier helemaal niet voor nodig zijn en het is niet alsof ze niet weten welke prominente gasten er aanwezig zullen zijn. Lijkt me geen grote issue.
Om ze een feeling te geven wanneer ze hun instructies die luiden dat ze enkel mensen met pasjes toe mogen laten mogen negeren? Dat is toch onzinnig? Geef dan als organisatie iedereen die je in dat smoelenboek zet pro-actief een pasje.
Draai het eens om. Stel jij bent beveiliger voor een zwaar beveiligd evenement (want dat is de F1) alhier voor al die vage Amerikaanse celebs die we eergisteren zagen. Ik ken werkelijk niemand van die gasten. Wat is dan handiger: dat ik de naam en het gezicht van elke Amerikaanse celeb leer kennen, of dat die celebs een pasje kunnen laten zien (of hun entourage een pasje kan laten zien)?
Niet GPToday in ieder gevalge-flopt schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:23:
Ik denk dat ik mijn vraag even hier stel.
Erger me de laatste tijd dood aan de websites die voorheen Formule 1 nieuws brachten en nu een halve afdeling van de Prive en Show nieuws erbij hebben gekregen: "George keek met een scheef oog naar Max en moet nu vrezen dat er met Red Bull blikjes naar hem gegooid gaan worden.", "Toto vind dat Lewis pimpel paarse brillen moet kunnen dragen", "De achterneef van Steven Hawkins kijkt ook Formule 1 en vindt dat het hard gaat!".
Welke website adviseren jullie om weer terug naar de basis te kunnen gaan van Formule 1 nieuws? Dus uitslagen, hoe kan de Red Bull sneller zijn. Zeg maar weer terug naar de techniek en feiten over F1.
/f/image/U53tmYORwIacB0JtbKvYEM1x.png?f=fotoalbum_large)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wellicht handiger, maar niet menselijker, dat is een beetje het punt. En dat mensen die daar beveiligen de legendes uit de F1 kennen, dat mag je eigenlijk toch wel verwachten? Nouja, eigenlijk niet dus, maar dat zou best logisch zijn eigenlijk. Die celebs boeien dan weer helemaal niks. Die mogen wegblijven.alexbl69 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:00:
[...]
Maar opleiden waarvoor?
Om ze een feeling te geven wanneer ze hun instructies die luiden dat ze enkel mensen met pasjes toe mogen laten mogen negeren? Dat is toch onzinnig? Geef dan als organisatie iedereen die je in dat smoelenboek zet pro-actief een pasje.
Draai het eens om. Stel jij bent beveiliger voor een zwaar beveiligd evenement (want dat is de F1) alhier voor al die vage Amerikaanse celebs die we eergisteren zagen. Ik ken werkelijk niemand van die gasten. Wat is dan handiger: dat ik de naam en het gezicht van elke Amerikaanse celeb leer kennen, of dat die celebs een pasje kunnen laten zien (of hun entourage een pasje kan laten zien)?
Ken jij elke grootheid van Nascar en IndyCar van de afgelopen 50 jaar?Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:10:
[...]
Wellicht handiger, maar niet menselijker, dat is een beetje het punt. En dat mensen die daar beveiligen de legendes uit de F1 kennen, dat mag je eigenlijk toch wel verwachten? Nouja, eigenlijk niet dus, maar dat zou best logisch zijn eigenlijk. Die celebs boeien dan weer helemaal niks. Die mogen wegblijven.
Stel dat die raceklasses hier plots populair worden en hier verreden gaan worden, dan kun je toch ook niet van beveiligers van een jaar of 30 verwachten dat ze al die gasten kennen?
Waarom niet? Als je zo'n miljoenenevent hebt, dan kunnen ze zich best wel even verdiepen in die zaken waarvoor ze dan uiteraard ook gecompenseerd worden. Dat geld is er prima en ik denk niet dat een beveiliger met het kijken van wat oude video's een probleem zou hebben.alexbl69 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:14:
[...]
Ken jij elke grootheid van Nascar en IndyCar van de afgelopen 50 jaar?
Stel dat die raceklasses hier plots populair worden en hier verreden gaan worden, dan kun je toch ook niet van beveiligers van een jaar of 30 verwachten dat ze al die gasten kennen?
Lijkt mij een fijnere manier om het hele ding te runnen, maar dat kost natuurlijk wel wat meer geld, dat ze liever besteden aan celebs die geen ruk met F1 (of in dat geval Nascar/Indycar) te maken hebben om een brakke performance te geven.
Ik denk dat je de grootte van zo’n evenement wat onderschat. Er lopen daar misschien wel 500 mensen rond die je qua bekendheid op het niveau van Jackie Steward kunt scharen. Denk aan een hele sloot beroemdheden, presentatoren, coureurs, maar ook mensen als Adrian Newey of tot voor kort de fysio van Lewis. Al die gezichten herkennen is onbegonnen werk en ook helemaal niet de taak van een beveiliger. Beveiliging is het voor de veiligheid van het evenement, niet om zelf te kiezen wie er wel/niet binnen mag. Die keuze krijgen ze opgelegd door de organisatie.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:17:
[...]
Waarom niet? Als je zo'n miljoenenevent hebt, dan kunnen ze zich best wel even verdiepen in die zaken waarvoor ze dan uiteraard ook gecompenseerd worden. Dat geld is er prima en ik denk niet dat een beveiliger met het kijken van wat oude video's een probleem zou hebben.
Lijkt mij een fijnere manier om het hele ding te runnen, maar dat kost natuurlijk wel wat meer geld, dat ze liever besteden aan celebs die geen ruk met F1 (of in dat geval Nascar/Indycar) te maken hebben om een brakke performance te geven.
Nouja, het gaat om F1-bekendheid, niet om bekende mensen. Die celebs hebben niks te zoeken op de F1-grid, dat mogen ze meteen afschaffen. En mensen als Newey en presentatoren (dat zijn er niet zoveel), die zijn natuurlijk sowieso al aanwezig.Qoine schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:30:
[...]
Ik denk dat je de grootte van zo’n evenement wat onderschat. Er lopen daar misschien wel 500 mensen rond die je qua bekendheid op het niveau van Jackie Steward kunt scharen. Denk aan een hele sloot beroemdheden, presentatoren, coureurs, maar ook mensen als Adrian Newey of tot voor kort de fysio van Lewis. Al die gezichten herkennen is onbegonnen werk en ook helemaal niet de taak van een beveiliger. Beveiliging is het voor de veiligheid van het evenement, niet om zelf te kiezen wie er wel/niet binnen mag. Die keuze krijgen ze opgelegd door de organisatie.
En ja, vanuit de organisatie is dat prima als het goed gaat, maar die kunnen het blijkbaar ook niet, gezien Stewart in eerste instantie geen toestemming kreeg om de grid op te lopen.
Waar is hij in eerste instantie dan? Het is Martins gridwalk waar dit fragment uit komt, dus Stewart is (overduidelijk) ook op de grid. Hij mag vervolgens alleen niet bij het "afgesloten" deel komen van de drivers presentation. Wat ook weer niet heel gek is, want Stewart is niet onderdeel van die poppenkast. Buiten het orkest en de drivers (en mensen achter de schermen) zou daar niemand hoeven te komen. Ok, vervolgens mogen celebs er blijkbaar wel wat korter bij zijn dan zomaar iedereen die op de grid mag komen, en ja, Stewart zou je potentieel ook onder die celebs kunnen scharen. Maar dat is dus bij uitstek geen plek waar team personeel hoort te komen, dus ook geen Newey.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 09:41:
gezien Stewart in eerste instantie geen toestemming kreeg om de grid op te lopen.
En hetzelfde zie je ook voor de race, alleen dan omgekeerd. De laatste 5 minuten mag niemand meer op de grid zijn behalve het essentiële teampersoneel (dus een stuk of 10 monteurs per auto) en de FIA poppetjes. Ook daar heb je met een normale grid pass geen toegang toe en moeten de celebs, journalisten, en ook Stewart, alweer verdwenen zijn.
Klopt, dat is waarom Roger Federer er stond? Misschien probeer je dat met het stukje celebs er blijkbaar wel korter bijkomen te zeggen, maar dat is dan dus het grote geld regeert? Dat slaat toch helemaal nergens op?RobertMe schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Waar is hij in eerste instantie dan? Het is Martins gridwalk waar dit fragment uit komt, dus Stewart is (overduidelijk) ook op de grid. Hij mag vervolgens alleen niet bij het "afgesloten" deel komen van de drivers presentation. Wat ook weer niet heel gek is, want Stewart is niet onderdeel van die poppenkast. Buiten het orkest en de drivers (en mensen achter de schermen) zou daar niemand hoeven te komen. Ok, vervolgens mogen celebs er blijkbaar wel wat korter bij zijn dan zomaar iedereen die op de grid mag komen, en ja, Stewart zou je potentieel ook onder die celebs kunnen scharen. Maar dat is dus bij uitstek geen plek waar team personeel hoort te komen, dus ook geen Newey.
En hetzelfde zie je ook voor de race, alleen dan omgekeerd. De laatste 5 minuten mag niemand meer op de grid zijn behalve het essentiële teampersoneel (dus een stuk of 10 monteurs per auto) en de FIA poppetjes. Ook daar heb je met een normale grid pass geen toegang toe en moeten de celebs, journalisten, en ook Stewart, alweer verdwenen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 09-05-2023 10:30 ]
Jij weet dat de celebs betaald hebben om daar op die specifieke plek te staan? Wellicht hebben die celebs tickets gekocht, wellicht ook niet en zijn ze er op uitnodiging van FOM. En wellicht hebben ze een aanbod gekregen om bij de drivers presentation vooraan te staan, en wellicht was dat ook betaald, of niet.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 10:29:
[...]
Klopt, dat is waarom Roger Federer er stond? Misschien probeer je dat met het stukje celebs er blijkbaar wel korter bijkomen te zeggen, maar dat is dan dus het grote geld regeert? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Want een deel van die celebs zal het natuurlijk ook weer op social media delen waardoor weer mensen in aanraking komen met de sport etc.. Dus de celes inzetten als "influencers" (alleen dan bekend uit sport / entertainment (acteurs etc) en niet bekend om het bekend zijn zoals "echte" influencers). Dus dan is zo'n gratis ticket voor een Federer of Tom Cruise vast te verantwoorden. Nog naast dat veel celebs te gast zijn van een team en het dus via het team loopt (benoemde Federer in interview met F1TV niet dat hij Mercedes ambassadeur is? Katsjieng voor Mercedes dus, "gratis" reclame door Federer).
Terwijl een Jackie Stewart er meer als gids zal zijn. Jackie Stewart zal geen nieuwe kijkers aantrekken als zijnde influencer, dus die hoeft niet altijd vooraan te staan. Maar hij is voor FOM natuurlijk wel een ideaal persoon om de celebs rond te leiden, en vandaar dat (hij wel) in FOM kleding rond loopt.
Zelfs al hebben ze een aanbod gekregen, dan is dat alsnog omdat de "organisatie" denkt dat dat op de lange termijn beter is voor de inkomsten. Ook via delen en het populairder maken van de sport, dat is allemaal berust op middel-/langetermijnwinst. Dus ja, puur geld en nergens voor nodig behalve om ons eeuwigdurende altijd groeimodel in stand te houden. Kan je natuurlijk helemaal prima vinden, maar ik denk juist dat we daar een beetje vanaf moeten stappen.RobertMe schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 11:08:
[...]
Jij weet dat de celebs betaald hebben om daar op die specifieke plek te staan? Wellicht hebben die celebs tickets gekocht, wellicht ook niet en zijn ze er op uitnodiging van FOM. En wellicht hebben ze een aanbod gekregen om bij de drivers presentation vooraan te staan, en wellicht was dat ook betaald, of niet.
Want een deel van die celebs zal het natuurlijk ook weer op social media delen waardoor weer mensen in aanraking komen met de sport etc.. Dus de celes inzetten als "influencers" (alleen dan bekend uit sport / entertainment (acteurs etc) en niet bekend om het bekend zijn zoals "echte" influencers). Dus dan is zo'n gratis ticket voor een Federer of Tom Cruise vast te verantwoorden. Nog naast dat veel celebs te gast zijn van een team en het dus via het team loopt (benoemde Federer in interview met F1TV niet dat hij Mercedes ambassadeur is? Katsjieng voor Mercedes dus, "gratis" reclame door Federer).
Terwijl een Jackie Stewart er meer als gids zal zijn. Jackie Stewart zal geen nieuwe kijkers aantrekken als zijnde influencer, dus die hoeft niet altijd vooraan te staan. Maar hij is voor FOM natuurlijk wel een ideaal persoon om de celebs rond te leiden, en vandaar dat (hij wel) in FOM kleding rond loopt.
Ik vind de vertalingen van de AMUS artikelen die door Chocoball gedaan worden altijd wel fijn. Die gaan tenminste diep in de materie. De berichten staan eigenlijk altijd in het algemene seizoenstopic. AMUS is een duitse (betaal)site voor autosportnieuws. https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ge-flopt schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:23:
Er zijn mensen die heel voor de sport hebben gedaan, maar die je niet op je 'feestje' wilt hebben. Zonder namen te noemen, maar het zorgt er ook weer voor dat je extra beveiliging moet regelen of dat het aandacht weghaalt van de coureurs. Zeg niet dat deze man zo is, maar ik begrijp het beleid.Snowdog schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:31:
[...]
Ja, je kan er inderdaad zo'n regeltjesfeest van maken, maar dat gaat dus wel een beetje tegen het F1-wereldje uit hun tijd in en da's jammer. Alles voor het grote geld I guess.
Vergelijk het met je vrienden of kennissen. De deur staat altijd open, maar er zijn ook dagen dat het niet uitkomt. Hoe graag je ze ook hebt, het is geen vrijbrief om zomaar bij je naar binnen te gaan.
Duidelijk uit je opmerking dat het over voetbal gaat, maar vergelijk het met andere sporten, nergens is eenzelfde shit nodig als bij voetbal, waarom zou dat bij F1 wel het geval moeten zijn? Laten we dat vooral niet het geval maken door er al met zo'n instelling in te gaan.HollowGamer schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 13:35:
[...]
Er zijn mensen die heel voor de sport hebben gedaan, maar die je niet op je 'feestje' wilt hebben. Zonder namen te noemen, maar het zorgt er ook weer voor dat je extra beveiliging moet regelen of dat het aandacht weghaalt van de coureurs. Zeg niet dat deze man zo is, maar ik begrijp het beleid.
Vergelijk het met je vrienden of kennissen. De deur staat altijd open, maar er zijn ook dagen dat het niet uitkomt. Hoe graag je ze ook hebt, het is geen vrijbrief om zomaar bij je naar binnen te gaan.
Als je als F1 fan naar een circuit gaat en dan sir Jackie Stewart niet herkend dan heb je niks op het circuit te zoeken.-tom-562 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 21:17:
[...]
Joh, zet Jackie Stewart bij de ingang van Zandvoort, en 80% van de mensen denkt 'wie is die ouwe gek met die pipo kleding'. Je kan het die beveiliging echt niet kwalijk nemen
"When you grow up your heart dies"
Dat zegt ie toch, 80%sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:50:
[...]
Als je als F1 fan naar een circuit gaat en dan sir Jackie Stewart niet herkend dan heb je niks op het circuit te zoeken.
Misschien goed om de technerds te volgen zoals FormulaNerds, Formula Data Analyses, Racing Tech, BRRRAKE, Dr Obbs, enz..ge-flopt schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:23:
Want goede sites zijn er niet echt, the-race.com begon goed maar wordt voor mij steeds meer een soort van Panorama van vroeger, soms erg goede stukken en steeds vaker het geen waar jij je ook aan stoort.
Het zal toch niet? Bedoel DV heeft niet de start die je verwacht, maar om hem nu al te vervangen.

[Video: https://v.redd.it/y08vydqdjbza1/DASH_1080.mp4?source=fallback]

We hebben het over RB hierHollowGamer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:49:
[YouTube: Could Daniel Ricciardo REALLY replace Nyck de Vries?]
Het zal toch niet? Bedoel DV heeft niet de start die je verwacht, maar om hem nu al te vervangen.
Maar hij moet wel erg veel ervaring toevoegen voor het ontwikkelen van auto willen ze hem houden. Er is een budget cap en ondanks dat die geen Mick Schumacher-achtige autobrekende crashes heeft gehad zijn er genoeg RB rookies die waarschijnlijk een beter resultaat neerzetten...
Maar Franz Tost steunt hem in ieder geval openlijk nog:
“There’s, as I always say, a learning process and a crash period,” he said, “because if the drivers don’t crash, they don’t know the limit.
“This is a credit you must give them, otherwise it doesn’t work.
“And there was no driver not crashing. I remember that Sebastian [Vettel] in the first races came back the first lap most often without the nose. That’s part of the game.”
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.