Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Of ze zijn er gewoon bij? In vergelijking met de eerder aangehaalde Top Gear. Die hun events gingen volgens mij ook gewoon nog een tijdje door met het oude trio. Terwijl het contract met de BBC al beëindigd was.Maarten_E schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:31:
Zou zelfs nog een juridisch staartje kunnen krijgen;
In 2022 zijn er al veel kaarten verkocht voor de WTF1 Clubhouse op Silverstone in 2023. Nu weet ik niet exact of bij de promotie daarvan is gezegd dat Matt, Tom en Katie daarbij zullen zijn, maar het is bekend dat dit in eerdere jaren het geval was. Vaak ook een reden voor fans om juist te komen om hen te kunnen zien. Benieuwd of dat nog veel annuleringen gaat opleveren.
Ik keek dus juist vooral om Matt. Dat cringe waar je het over hebt vind ik wel wat hebben. Met het nieuwe team vrees ik dus dat het vooral formulewerk wordt en elke spontaniteit verdwijnt. Oftewel hetzelfde als er met Viaplay gebeurt is. Dat anarchistische en rebelse daar hou ik dus juist van. Ik zie dat nieuwe team dat dus niet gaan doen. Zeker niet als het TikTok niveau wordt.Martinspire schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 21:43:
Volgens mij wilde The Race vooral de merknaam WTF1 hebben en gaan ze daar nu dus zelf wat mee doen. Ik denk overigens dat de content van die 2 die nu weg gaan ook niet echt zo denderend was dat ze niet opnieuw kunnen beginnen met het kanaal. Ik bedoel, het meeste was gewoon erg cringe en simpel in elkaar gezet. Ik ben ook al een jaar of wat gestopt met kijken omdat het gewoon niet zoveel meer toevoegde. Als je F1 Memes wilt zien, kun je beter naar /r/formuladank gaan op reddit.
"When you grow up your heart dies"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XGzw96e2cZZ2m0y9YXS41grY.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We kennen niet alle details maar Schothorst heeft last van zijn ego?
Welk Ego? Verwachten dat je schulden ineens weg zijn omdat je een F1 team joined, dat is pas een ego hebben...Willem30 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:50:
https://www.gpblog.com/nl...voor-rechter-gedaagd.html
We kennen niet alle details maar Schothorst heeft last van zijn ego?
Wil dat ook wel; nieuwe baan en mijn al mijn schulden ineens weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-01-2023 08:59 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Lees het artikel even:Illegal_Alien schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:59:
[...]
Welk Ego? Verwachten dat je schulden ineens weg zijn omdat je een F1 team joined, dat is pas een ego hebben...
Hij heeft officieel pas in 2023 een vast zitje, dus lening zou kwijtgescholden moeten worden.In het geval dat hij eind 2022 nog niet over een vast Formule 1-zitje zou beschikken, zou de lening worden kwijtgescholden.
Nyck heeft al flink wat terug betaald en ook aanbod gedaan maar meneer wil meer.Illegal_Alien schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:59:
[...]
Welk Ego? Verwachten dat je schulden ineens weg zijn omdat je een F1 team joined, dat is pas een ego hebben...
Hij zal wel al € 190.000 hebben terugbetaald.
Signatures zijn voor boomers.
"Er zou bij de lening een rentepercentage van drie procent zijn overeengekomen, evenals een afdracht van maar liefst vijftig procent van de inkomsten die De Vries zou verdienen met zijn activiteiten in F1"Maasluip schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:45:
Artikel is ook wel weer heel duidelijk. € 250.000 tegen 3% rente en dan "betaalde de afgelopen jaren in totaal 190.000 euro rente" klopt ook niet. Dat is 25 jaar aan rente.
Hij zal wel al € 190.000 hebben terugbetaald.
3% rente + 50% inkomsten uit F1. Dus weten we meteen wat De Vries +/- verdiende als reserve coureur
Als ik het artikel zo lees in het FD, is dat er onduidelijk is over de definitie F1 contract en de tijdsbepaling. De Vries heeft zijn contract met Alpha Tauri niet willen delen alsmede een deel van z'n inkomsten. Dus als ik zo vrij ben om het te vertalen interpreteren, is het contract tussen Schothorst-De Vries bepaald op evt tekenen van het contract ipv per wanneer hij AT coureur is. De reactie van De Vries' advocaat Bedaux vind ik wel wat laag, dat het om een jaloezie en rancune kwestie gaat doordat De Vries het aanbod van Schothorst om zijn manager te worden heeft afgeslagen. Als Bedaux zo zeker is over het contract en de uitwerking daarvan, beperk je dan daar toe en onnodig om er iets smeuigs aan te geven. Ik lees niet meer dan dat Schothorst praat over de praktische uitwerking van de bepalingen in het contract en in hoeverre De Vries daar gevolg aan heeft gegeven.Extigo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:01:
[...]
Lees het artikel even:
[...]
Hij heeft officieel pas in 2023 een vast zitje, dus lening zou kwijtgescholden moeten worden.
https://www.quotenet.nl/l...or-harry-muermans-213607/
Ik denk ook niet dat dit iets exclusiefs in Nederland is. Elke sponsor die zich aan een coureur verbind zal geld ruiken als de coureur doorbreekt / een flink salaris gaat ontvangen.peidur schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:46:
Het is niet de eerste keer dat een Nederlandse F1 coureur problemen heeft met zijn sponsor/geldschieter. De situatie met Robert Doornbos en Muermans lijkt hier uiteraard ook erg veel op:
https://www.quotenet.nl/l...or-harry-muermans-213607/
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mick vs Seb.
Semi offtopic maar hey Mick en Seb.
[ Voor 11% gewijzigd door Illegal_Alien op 29-01-2023 20:47 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Stiekem natuurlijk echt offtopic, beiden geen F1 coureursIllegal_Alien schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:46:
[YouTube: Mick Schumacher vs Sebastian Vettel | first heat #roc #raceofchampions #2023]
Mick vs Seb.
Semi offtopic maar hey Mick en Seb.
Wederom interview is in Duits en Süd Tirol Duits maar met Engelse ondertiteling.
Adieu Jean-Pierre Jabouille…
— GP Magazine (@GP_MagazineNL) 2 februari 2023
De Renault Turbo pionier en tweevoudig Grand Prix winnaar is vandaag op 80 jarige leeftijd overleden. pic.twitter.com/3z1n2Cfffp
Pionier van de turbo, de bekende Renault RS10.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zeer leuk interview. Geen enkel 'niet interessant' onderwerp. Goede vragen en een zeer open en eerlijke Gunther. Zoals we hem kennen. Tis maar een half uurtje. Dus 1 pilsje en een bakje pinda's.Chocoball schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:45:
Ik zal hier niet alle AMuS interviews plaatsen maar deze met Günther Steiner over Haas is ook interessant.
[YouTube: Guenther Steiner im Interview: „Geld ist keine Ausrede mehr!“]
Wederom interview is in Duits en Süd Tirol Duits maar met Engelse ondertiteling.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
https://racingnews365.nl/...szaak-tegen-geldschieter/
Ook weer een stap dichterbij oplossing.
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDr0p op 03-02-2023 17:32 ]
Have you ever wondered what unites the worlds of Ukrainian emergency healthcare and haute couture? The answer: F1 champion Lewis Hamilton. Over his whole career Lewis is dressing as ambulances working in 🇺🇦. How come? Let’s find out, starting with a classic 🇳🇱🚑 livery. A thread. pic.twitter.com/sDdnRNZT3Z
— Zeilen van Vrijheid | Амстердамська ТрО 🇳🇱🇺🇦 (@zeilen_vrijheid) 9 februari 2023
"Today is the worst day since yesterday"
*knip*
Goed bedoeld, maar helaas is het volledig plaatsen van betaalde content niet toegestaan.
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 13-02-2023 10:30 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dank voor het plaatsen!Help!!!! schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 12:09:
Achtergrondverhaal Ben Sulayem van Erik Verharen
[Afbeelding]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Six people involved in the invasion of the track during the Formula 1 British Grand Prix at Silverstone last year have been found guilty of a conspiracy to cause public nuisance.
On July 3, 2022, Emily Brocklebank, 24, of Yeadon, Leeds, Alasdair Gibson, 22, of Aberdeen, Bethany Mogie, 40, of St Albans, Hertfordshire, Joshua Smith, 29, of Manchester, and Louis McKechnie, 22, of Manchester, jumped over the barriers just after the race had started at 3pm.
Armed with glue and intending to glue themselves to the floor, the five of them managed to walk onto the tarmac and sit down on the live race track.
David Baldwin, 47, of Witney, Oxfordshire, was stopped by a marshal as he began to climb over the fence. Superglue was later found concealed in his sock.
Their intentions were thwarted by quick-to-act marshals who swiftly dragged the five off the track before all six were arrested by police officers.
Their actions came even after Northamptonshire Police had issued a plea two days prior to race day, telling them that a track invasion would be exceptionally dangerous and offering them alternative places at the circuit where a peaceful protest could be facilitated.
All six were subsequently charged with conspiracy to cause public nuisance and following a trial at Northampton Crown Court which started on Tuesday, January 24, and ended today (February 10), they were all found guilty by the jury.
Lead Investigator – Detective Sergeant Cory Wise, said: “The actions of these six people could have had fatal consequences and had it not been for an incident at the beginning of the race which caused it to be red-flagged, they could have been facing cars going at speeds in excess of 200mph.
“They not only put their lives at risk but also those of the drivers, as well as the many marshals, volunteers and members of the public. This is completely unacceptable, whatever the cause or the reason, and we will always pursue action against people like this.
“Protesting is of course everyone’s human right in this country and we clearly communicated to this group before race day that we were more than willing to work with them to facilitate something peaceful, that didn’t endanger people’s lives, however they chose not to listen.
“I am pleased therefore that all six were found guilty today by the jury and I hope this case shows the seriousness with which we take incidents like this and that anything that puts innocent members of the public at risk will not be tolerated.”
Alex Lacey, Operations Director at Silverstone, also welcomed today’s verdict:
She said: “We are incredibly grateful for the work Northamptonshire Police has done in bringing this complex case to trial and securing the successful convictions today.
"Silverstone works incredibly closely with the Force in the run-up to and staging of the British Grand Prix to ensure we deliver a safe and secure weekend and we will continue to maintain that close bond going forward into this year’s event and beyond.”
Stel het geval dat er 1 van die activisten zou zijn aangereden......
Wat dan?
Dan had de andere teamgenoot aardig wat moeite gehad om die nieuwe livery 1 op 1 te kopiëren.AvK schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:51:
Stel, stel he...
Wat dan?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ha ha ha!Pjottski schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:56:
[...]
Dan had de andere teamgenoot aardig wat moeite gehad om die nieuwe livery 1 op 1 te kopiëren.
Dan was de race niet hervat. En verder is het het risico van het vak (van de activisten).AvK schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:51:
Stel, stel he...
Wat dan?
En het is natuurlijk ook niet de eerste keer dat er mensen op het circuit lopen, zelfs niet op Silverstone. Ergens eind 90 begin 00 heeft daar nog een activist in kilt over hanger straight gerend.
Cornelius Horan in 2003RobertMe schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:59:
[...]
Dan was de race niet hervat. En verder is het het risico van het vak (van de activisten).
En het is natuurlijk ook niet de eerste keer dat er mensen op het circuit lopen, zelfs niet op Silverstone. Ergens eind 90 begin 00 heeft daar nog een activist in kilt over hanger straight gerend.
YouTube: F1 Silverstone 2003 Lunatic Runs Onto The Track
YouTube: Formula 1 Track Invasion - Cornelius Horan - Silverstone 2003
En dan hebben deze vriend nog
YouTube: [50fps] 2000 German GP - IDIOT crosses the race track
New Aston Martin!
— Giedo van der Garde (@GvanderGarde) 13 februari 2023
Interesting airflow from the engine cover & nice sidepot airflow on the top, little bit like Ferrari last year but much more aggressive.
I hope Alonso can fight for top 5 and maybe podiums! pic.twitter.com/ivs8mSfHez
P.S. side pot is een term bij pokeren.
De bijvrouw van een lesbische pitpoesChocoball schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:13:
Ik wou niet het seizoen 2023 topic meteen vervuilen maar kan iemand mij uitleggen wat in F1 een sidepot is of het aan Giedo vragen?
[Twitter]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
De side pot is waar je de rijst of aardappelen in kookt voor bij de stew, toch?Chocoball schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:13:
Ik wou niet het seizoen 2023 topic meteen vervuilen maar kan iemand mij uitleggen wat in F1 een sidepot is of het aan Giedo vragen?
[Twitter]
O.a. wordt aangegeven wordt geen statement te maken gedurende de drivers parade, bij de volksliedceremonie, pre- post groepsfotosessies en bij de podiumceremonie (zoals het dragen van bepaalde dingen of kleding).
Voor wie meer uitleg zoekt kan eventueel hier terecht:
https://www.motorsport.co...ement-clampdown/10433517/
Voor wie het document zelf wil inzien:
GUIDANCE ON THE PRINCIPLE OF NEUTRALITY (Article 12.2.1.n of the ISC)
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hier in 'het Westen' de hele tijd uitdragen dat ze zo voor gelijkheid zijn, maar ondertussen de sport meer in meer 'ver-marketen' in landen met regimes die schijt hebben aan deze gelijkheid.
Zou mooi zijn als er eens een keer een F1 coureur uit de kast komt. Benieuwd hoe ze daar mee om gaan in Saoedi-Arabië. Hangen ze die apart?
Zelfde geldt voor voetbal overigens.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit is toch niet eens nieuw.... Bij de podiumceremonie moeten ze al met gesloten pak daar staan sinds iemand daar rondliep met een t-shirt met iets van "Arrest the cops who killed ..." (volgens mij was het niet George Floyd maar "die ander")Blokker_1999 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:08:
Zucht, welke dictator willen ze nu weer te vriend houden waarbij vrijheid van meningsuiting niet meer mag?
Waarbij ik mij er best in kan vinden dat die statements niet meer mogen.
Net zoals diezelfde coureur niet het "We race as one" t-shirt kon dragen maar een Black Lives Matter t-shirt aan had. Dat gaat IMO wat verder dan een Vettel die iets over de bloemetjes en de bijtjes riep zeg maar.
Los van 'foute' en 'goede' regimes waarbij het Westen wat mij betreft ondragelijke hoeveelheden boter op hun hoofd heeft vind ik dit in het algemeen een goede zaak. (Heb het niet in detail doorgenomen.)Chocoball schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:02:
De FIA heeft vandaag een richtlijn uitgegeven over neutrailtieit.
O.a. wordt aangegeven wordt geen statement te maken gedurende de drivers parade, bij de volksliedceremonie, pre- post groepsfotosessies en bij de podiumceremonie (zoals het dragen van bepaalde dingen of kleding).
Wat mij betreft moet de sport centraal staan en als een sporter zo graag politiek wil bedrijven / influencen dan gaat ie dat maar lekker privé op Twatter e.d. doen.
PC Specs
Het is al decennia verboden om politieke statements te maken op het podium, de podium ceremonie is heilig voor de FIA. Schumacher/Ferrari heeft ooit een boete gekregen na wat ongemakkelijk gedraai met Barrichello na het omdraaien voor de winst in Oostenrijk.alexbl69 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:28:
Moet zeggen dat mijn interesse voor de F1 niet groter wordt door al dat hypocriete gedoe.
Hier in 'het Westen' de hele tijd uitdragen dat ze zo voor gelijkheid zijn, maar ondertussen de sport meer in meer 'ver-marketen' in landen met regimes die schijt hebben aan deze gelijkheid.
Zou mooi zijn als er eens een keer een F1 coureur uit de kast komt. Benieuwd hoe ze daar mee om gaan in Saoedi-Arabië. Hangen ze die apart?
Zelfde geldt voor voetbal overigens.
Dit is slechts een herinnering dat het niet mag met daarbij een aanscherping om relletjes tegen te gaan. Als ze echt zo willen doen als je nu over in de kramp schiet hadden ze Lewis ook niet met een regenboog helm laten rijden in SA
In de kramp schiet? Dat hele woke gebeuren is wat mij betreft veel te ver doorgeslagen hier, maar je ziet zelf toch wel hoe ongelooflijk hypocriet dit is?Holk schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 20:55:
[...]
Het is al decennia verboden om politieke statements te maken op het podium, de podium ceremonie is heilig voor de FIA. Schumacher/Ferrari heeft ooit een boete gekregen na wat ongemakkelijk gedraai met Barrichello na het omdraaien voor de winst in Oostenrijk.
Dit is slechts een herinnering dat het niet mag met daarbij een aanscherping om relletjes tegen te gaan. Als ze echt zo willen doen als je nu over in de kramp schiet hadden ze Lewis ook niet met een regenboog helm laten rijden in SA
Ben het er helemaal mee eens dat er geen politieke uitingen gedaan mogen worden, maar dat kan niet afgedwongen worden door een instantie die tegelijkertijd kiest voor de miljarden uit een land dat de minderheden waarvoor de instantie zegt te staan bij bosjes in de kranen hangt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
MAAR
Het is niet omdat ik het met hen eens ben, dat ik vind dat we hen het zwijgen moeten opleggen. En ja, het recht van vrijheid van meningsuiting is een recht dat voorkomt dat regeringen hun burgers het zwijgen mogen opleggen en niet dat private personen verplicht kunnen worden om mee te werken aan de verspreiding ervan.
Maar als grote, internationale sport moet je je ook inzetten om de rechten van iedereen te beschermen en net helpen streven om iedereen te doen dromen van een betere toekomst. En dat doe je niet door te zeggen dat de racers op, in essentie, geen enkel moment voor de camera's tijdens de officiele delen van het evenement ook maar enig statement mogen maken dat als politiek kan aanzien worden.
We openen binnenkort het seizoen in het Midden-Oosten, waar mensenrechten nog altijd een zwaar issue zijn, maar op de momenten dat de meeste fans kijken, mag daar dus niemand ook maar iets over zeggen want dat kan en zal aanzien worden als een politiek statement.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Politieke uitingen op een sportevenement zijn sowieso strontvervelend en leiden af van het hele gebeuren. Laat ze dat soort dingen lekker buiten de evenementen om doen. Ik kijk F1 om vermaakt te worden en niet om met politieke statements om de oren geslagen te worden!Blokker_1999 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:08:
Zucht, welke dictator willen ze nu weer te vriend houden waarbij vrijheid van meningsuiting niet meer mag?
"When you grow up your heart dies"
sjaool schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Politieke uitingen op een sportevenement zijn sowieso strontvervelend en leiden af van het hele gebeuren. Laat ze dat soort dingen lekker buiten de evenementen om doen. Ik kijk F1 om vermaakt te worden en niet om met politieke statements om de oren geslagen te worden!

Dat ze daar racen en openen is een politiek statement. Dat er niet over gesproken mag worden is een statement.
En jouw mening is ook zo'n statement. Want daarmee zeg je eigenlijk: Wat jullie doen is prima als er maar mijn plezier tegen over staat.
Mag je vinden. Maar daar zul je altijd reactie op houden. Als je geen politiek geneuzel wil, moet je bij de organisatoren zijn die kiezen voor dat soort locaties. Want zij hebben de invloed...
Het moment dat de handtekening gezet werd hebben ze gekozen voor politiek geneuzel
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 18-02-2023 11:15 ]
Een dergelijke uitspraak is wat mij betreft onhoudbaar en niet realistisch aangezien sport bij uitstek voor politieke doeleinden gebruikt wordt. Vooral door dictaturen en andere onvrije regimes. En dan zouden de beoefenaars van de sport hun mond moeten houden?sjaool schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Politieke uitingen op een sportevenement zijn sowieso strontvervelend en leiden af van het hele gebeuren. Laat ze dat soort dingen lekker buiten de evenementen om doen. Ik kijk F1 om vermaakt te worden en niet om met politieke statements om de oren geslagen te worden!
Ik hoor liever een sporter die maatschappelijk geëngageerd is dan een regime wat mooi weer speelt.
Oke, dus als ik morgen besluit vakantie te vieren in Dubai dan is dat een politiek statement?Waah schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:50:
[...]
[Afbeelding]
Dat ze daar racen en openen is een politiek statement. Dat er niet over gesproken mag worden is een statement.
En jouw mening is ook zo'n statement. Want daarmee zeg je eigenlijk: Wat jullie doen is prima als er maar mijn plezier tegen over staat.
Mag je vinden. Maar daar zul je altijd reactie op houden. Als je geen politiek geneuzel wil, moet je bij de organisatoren zijn die kiezen voor dat soort locaties. Want zij hebben de invloed...
Het moment dat de handtekening gezet werd hebben ze gekozen voor politiek geneuzel
Een keuze voor een locatie hoeft helemaal niets met politiek te maken hebben. In het geval van F1 draait het om een grote zak geld, maar dat vertalen naar "een politiek statement", die zie ik niet helemaal.
Daar komt het wel op neer. Het enige wat je namelijk in Dubai kan doen is het ‘bewonderen’ van een stad die is gebouwd door vies geld uit de olie-industrie, waar ze qua mensenrechten de andere kant op kijken.codex schreef op zondag 19 februari 2023 @ 07:07:
Oke, dus als ik morgen besluit vakantie te vieren in Dubai dan is dat een politiek statement?
Dus als je daar heen gaat dan steun je indirect die industrie.
[ Voor 7% gewijzigd door Sito op 19-02-2023 08:00 ]
De reden dat Dubai de F1 wil hebben is vanwege politieke doeleinden. Dat jij naar Dubai gaat voor de politiek weinig doen, tenzij je Willem Alexander heet misschien.codex schreef op zondag 19 februari 2023 @ 07:07:
[...]
Oke, dus als ik morgen besluit vakantie te vieren in Dubai dan is dat een politiek statement?
Een keuze voor een locatie hoeft helemaal niets met politiek te maken hebben. In het geval van F1 draait het om een grote zak geld, maar dat vertalen naar "een politiek statement", die zie ik niet helemaal.
Daar rijden is het punt ook niet, maar de afspraken dat er niet gesproken mag worden over misstanden is dat natuurlijk wel. En dat is wel degelijk besproken tijdens de onderhandelingen met het land.
Verder als je de politiek niet in F1 wil, zul je ook bij de F1 moeten zijn met "we race as one", een "groen" imago en vele andere politieke statements. Maar als het PR technisch goed uit komt kunnen ze opeens heel goed politiek mengen met sport.... Mits financieel aantrekkelijk en dát maakt het hypocriet.

Maar juist voor grote evenementen ga je er niet aan ontkomen dat mensenrechtenschending word aangekaart. Want als men het dan niet doet, zal niemand het boeien. Het boeit je nu al nauwelijks want je ziet het meer als ergernis in je pleziertje... Laat staan dat je er verder enige aandacht aan besteed.
Het is ook niet mijn favo onderdeel. Maar ik zie liever toch een andere oplossing dan het verplicht het zwijgen opleggen... Zoals betere omstandigheden voor mensen
Geldt dit ook voor door de FIA opgelegde politieke statements zoals BLM en knielen?Chocoball schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:02:
De FIA heeft vandaag een richtlijn uitgegeven over neutrailtieit.
Hypocrisie much?
Knielen was sowieso niet opgelegd door de FIA. "We race as one" ging volgens mij ook over corona (maar ook over racisme, maar weer expliciet niet BLM clubje, behalve Hamilton dan). Waarbij ze initieel ook een regenboog als symbool hanteerden dat als ik mij niet vergis ook gebruikt was door de Britse gezondheidszorg.Maasluip schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:34:
[...]
Geldt dit ook voor door de FIA opgelegde politieke statements zoals BLM en knielen?
Hypocrisie much?
https://news.verstappen.c...lvr.it&utm_medium=twitter
Dat is meer het Race as One initiatief van Formule 1 wat @RobertMe aanhaalt. In 2022 heeft Formule 1 dit min of meer "afgekocht" door een donatie in een fonds voor F1 opleidingen te doen. Daarmee ook het moment dat alle coureurs voor de camera moesten staan in 2022 van het programma gehaald. In plaats daarvan mogen de coureurs dit op eigen gelegenheid ergens voor de race doen.Maasluip schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:34:
[...]
Geldt dit ook voor door de FIA opgelegde politieke statements zoals BLM en knielen?
Hypocrisie much?
We race as one is een Formule 1 initiatief en de FIA variant heet Purrposedriven movement bij mijn weten.RobertMe schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:50:
[...]
Knielen was sowieso niet opgelegd door de FIA. "We race as one" ging volgens mij ook over corona (maar ook over racisme, maar weer expliciet niet BLM clubje, behalve Hamilton dan). Waarbij ze initieel ook een regenboog als symbool hanteerden dat als ik mij niet vergis ook gebruikt was door de Britse gezondheidszorg.
PC Specs
https://www.theplayerstri...bon-formula-one-racing-f1
Ik had liever dat ze wat extra geld hadden besteed aan de productontwikkeling, dat spul is niet weg te hakken.Extigo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:07:
Verstappen heeft een deal gemaakt met Heineken. Verstappen wordt de ambassadeur voor de 0.0% versie.
https://news.verstappen.c...lvr.it&utm_medium=twitter
[Afbeelding]

De AWS data heb ik nog wel voorbij zien komen dus helemaal ervan verlost zijn we nog niet.
Hoe moeten ze anders de Instagramgeneratie naar de sport lokken?Chocoball schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:07:
F1 heeft afgelopen winter alle TV graphics bekeken en voor dit seizoen vereenvoudigd. Daarmee zijn we in ieder geval verlost van de AWS data omdat die als te complex te ervaren werd. Ben dit seizoen alleen geen fan van deze afbeelding. Lijkt wel of er een schoonheidsfilter overheen zit want ze hebben allemaal een jonge, frisse huid. Zo mijn glaasje azijn is op.
[Afbeelding]
"Hier, heb wat extra haar" en "wat zijn poriën"?

/f/image/vjh6DYZynjjG4hxKVhvFyu63.png?f=fotoalbum_large)
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Hmmm, de media baas bij F1 deed het voorkomen dat het te complex was en niet meer zou komen of hebben ze het simpeler gemaakt dat het nu ook te begrijpen is?dutchgio schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:10:
Die fotos zien er inderdaad niet uit.
De AWS data heb ik nog wel voorbij zien komen dus helemaal ervan verlost zijn we nog niet.
Te begrijpen? Laten ze eerst eens zorgen dat er wat zinnigs uit die AWS stats komt. Volgens mij zit die er vaker naast dan dat ie wat goed heeftChocoball schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:02:
[...]
Hmmm, de media baas bij F1 deed het voorkomen dat het te complex was en niet meer zou komen of hebben ze het simpeler gemaakt dat het nu ook te begrijpen is?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je loopt achter. Het gebeurt op Tikkie Tokkie tegenwoordig.CodeCaster schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:55:
[...]
Hoe moeten ze anders de Instagramgeneratie naar de sport lokken?
"Hier, heb wat extra haar" en "wat zijn poriën"?
[Afbeelding]
PC Specs
Binnenkort dus ook een bewegende/dansende top 3 🤘Help!!!! schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:09:
[...]
Je loopt achter. Het gebeurt op Tikkie Tokkie tegenwoordig.![]()
Is dabben nog cringe of klink ik nu helemaal als een boomer die out of the loop is?D-Ed schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:29:
[...]
Binnenkort dus ook een bewegende/dansende top 3 🤘
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik ben 47 en of m’n geheugen laat me in de steek of ik ben zelf nooit zo hip geweest als ik dacht, geen idee wat dabben isCodeCaster schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:02:
[...]
Is dabben nog cringe of klink ik nu helemaal als een boomer die out of the loop is?

Daar gaan een hoop memes uit voort komen.No vacate till 8.
Ik word vandaag 0x39 en ik weet wat dabben isD-Ed schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:07:
[...]
Ik ben 47 en of m’n geheugen laat me in de steek of ik ben zelf nooit zo hip geweest als ik dacht, geen idee wat dabben is
Helaas (kuch) dus visite tijdens de race
[ Voor 7% gewijzigd door durian op 05-03-2023 14:37 ]
Wie is er nu jarig en maakt de regels wanneer het bezoek mag komendurian schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Ik word vandaag 0x39 en ik weet wat dabben is
Feli

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bedoeld hij daarmee dat hij doorgaat totdat hij z'n 8e wereldtitel op zak heeft?SuBBaSS schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:18:
Prachtig hoor, dat nieuwe 'motto' van Hamilton:
[...]
Daar gaan een hoop memes uit voort komen.
Ja, dat zou het idee erachter zijn.Sir_Lion schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:01:
[...]
Bedoeld hij daarmee dat hij doorgaat totdat hij z'n 8e wereldtitel op zak heeft?
(Kwam langs op Sky by Ted).
Van harte! Maaruuhh… Laten jullie mij nu echt een Google search starten…?durian schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Ik word vandaag 0x39 en ik weet wat dabben is

Wordt nog een lange zit dan.Sir_Lion schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:01:
[...]
Bedoeld hij daarmee dat hij doorgaat totdat hij z'n 8e wereldtitel op zak heeft?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zoek hem maar eens op, ik moet er altijd smakelijk om lachen. Eens wat anders op F1 gebied
https://haarlem105.nl/f1-...ische-edities-neerzetten/
Gemiddeld gezien is qua inhaalmanoeuvres het Portugese Portimão circuit het interessants voor de kijkers en Monaco het saaist. Zandvoort staat er door de vele inhaalmanoeuvres in 1984 en 1985 gemiddeld goed op, in elk van deze races vielen maar liefst vijftien coureurs uit. Haal je deze roerige jaren weg, hoort Zandvoort bij de vijf saaiste races om naar te kijken.
/f/image/HhLJ1P0valTDm93xsvX5RyPD.png?f=fotoalbum_large)
Het zal me benieuwen tzt. Inhalen is sowieso wel iets dat speelt de afgelopen jaren, al heeft ALO laten zien dat het wel kan (met DRS etc)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vorig jaar toevallig "ontdekt".Rybar schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:46:
Weet niet of jullie deze gast kennen op YouTube Rocketpoweredmohawk .
Zoek hem maar eens op, ik moet er altijd smakelijk om lachen. Eens wat anders op F1 gebied![]()
Zijn race reviews vind ik vooral hilarisch XD wat die de laatste tijd maakt is een beetje edgy om edgy, maar hoop dat die weer gewoon de race reviews doet. Want dat is machtig.
TeamLH belachelijk maken, Verstappen-fans belachelijk maken... geen voorkeur, they're all shit
Ben het helemaal met je eens.Waah schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:52:
[...]
Vorig jaar toevallig "ontdekt".
Zijn race reviews vind ik vooral hilarisch XD wat die de laatste tijd maakt is een beetje edgy om edgy, maar hoop dat die weer gewoon de race reviews doet. Want dat is machtig.
TeamLH belachelijk maken, Verstappen-fans belachelijk maken... geen voorkeur, they're all shit
Kijk al uit naar zijn nieuwe raceverslagen
Zoon van FIA-president overleden bij ongeluk https://t.co/Akfv7KX52D via @telegraaf
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 9 maart 2023
PC Specs
Bron: https://nos.nl/l/2468805
Veroordeling is helemaal prima, maar die boete is absurt hoog. En op een of andere manier geloof ik niet dat dat geld goed terecht gaat komen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Paar uur taakstraf lijkt me een passender in deze casus.Mog schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:03:
Schoonvader van Max heeft €900.000 boete gekregen voor racistische opmerkingen over Lewis.
Veroordeling is helemaal prima, maar die boete is absurt hoog. En op een of andere manier geloof ik niet dat dat geld goed terecht gaat komen.
Zal hem weinig raken, hij is eigenaar van Autotrac, een bedrijf dat zich richt op data messaging en GPS tracking voor truckers. Bron.Mog schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:03:
Schoonvader van Max heeft €900.000 boete gekregen voor racistische opmerkingen over Lewis.
Is dit het voorbereiden op de verlening van het contract maar dat men het slot moet delen met een ander circuit (bv spa?) en dat men na het huidige contract maar 1x in de twee jaar mag organiseren?
Everything is better with Bluetooth
Langzamerhand mag er niets meer en gaan we naar een co2-neutrale, inclusieve saaie bende zo. Misschien binnenkort een voorbeeld om geen echte autos maar alleen avatars te gebruiken en alles via simracen te doen. Publiek is ook zo overrated, kan prima zonder. Doen we in die olielanden ook.Chocoball schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:25:
Mag ook niet meer
[Afbeelding]
Uit de safety notes van de race director:
[...]
De regel was er al maar er zal dus strenger gecontroleerd worden op Appendix H, Article 2.3.2. De strafmaat verloopt via de stewards en zal waarschijnlijk eerder een boete zijn dan een andere straf.
https://www.motorsport.co...ce-celebrations/10450122/
Inclusief is allesbehalve saai. Ik snap dus niet wat dat er dan nu mee te maken heeft. Trap niet in de val die klaarstaat rondom inclusiviteit, zonde van je tijd; geef iedereen de kans te leven hoe hij/zij/hen wil leven. Ik ben een witte man van 47 en snap niks van de wereld, maar trek dit alsjeblieft niet in dit topic.Bvanham schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:47:
[...]
Langzamerhand mag er niets meer en gaan we naar een co2-neutrale, inclusieve saaie bende zo. Misschien binnenkort een voorbeeld om geen echte autos maar alleen avatars te gebruiken en alles via simracen te doen. Publiek is ook zo overrated, kan prima zonder. Doen we in die olielanden ook.
CO2 neutraal trouwens ook niet ook perse, met e-fuels maken we nog steeds heel veel herrie.
Ontopic: Blijkbaar is veiligheid in het geding als er 30 monteurs in die hekken gaan hangen en er autos langsrijden met >200kph. Snap ik eigenlijk wel.
ping 127.212.23.124
Zo leest het inderdaad wel weg. Hopelijk dan niet delen met Spa, die zie ik het liefst elk jaar, maar dan delen met de Nurburgring ofzo.jeanj schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:22:
Prins Bernhard: 'De GP van Zandvoort kan niet elk jaar meer zijn'
Is dit het voorbereiden op de verlening van het contract maar dat men het slot moet delen met een ander circuit (bv spa?) en dat men na het huidige contract maar 1x in de twee jaar mag organiseren?
Zo'n race blijft natuurlijk ook wel een flinke financiële verplichting (lees risico) voor de organisatie
Ticketprijzen zijn ook overrated! Ook maar afschaffen dan..!Bvanham schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:47:
[...]
Langzamerhand mag er niets meer en gaan we naar een co2-neutrale, inclusieve saaie bende zo. Misschien binnenkort een voorbeeld om geen echte autos maar alleen avatars te gebruiken en alles via simracen te doen. Publiek is ook zo overrated, kan prima zonder. Doen we in die olielanden ook.
Er zijn zoveel mooie circuits over de hele wereld dat het mij een heel goed idee lijkt om inderdaad races af te gaan wisselen met elkaar. Meer cicuits = meer beter maar meer races niet.TheBrut3 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:59:
[...]
Zo leest het inderdaad wel weg. Hopelijk dan niet delen met Spa, die zie ik het liefst elk jaar, maar dan delen met de Nurburgring ofzo.
Zo'n race blijft natuurlijk ook wel een flinke financiële verplichting (lees risico) voor de organisatie
In de Corona periode hebben we heel wat mooie circuits gezien. Ik vond dat geweldig. En volgens mij vonden de meeste coureurs dat ook.TheHamQuestion schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:26:
[...]
Er zijn zoveel mooie circuits over de hele wereld dat het mij een heel goed idee lijkt om inderdaad races af te gaan wisselen met elkaar. Meer cicuits = meer beter maar meer races niet.
Mooi circuit maakt niet per se een mooie race natuurlijk. Laguna Seca komt bijvoorbeeld in mij op. Geweldig mooi circuit, maar ik zou er geen F1 race willen zien. Mount Panorama ook een geweldig mooi circuit en daar zou ik een mooie race verwachten, maar ik gok dat de F1 daar nooit zal rijden in verband met veiligheid.TheHamQuestion schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:26:
Er zijn zoveel mooie circuits over de hele wereld dat het mij een heel goed idee lijkt om inderdaad races af te gaan wisselen met elkaar. Meer cicuits = meer beter maar meer races niet.
https://www.autoblog.nl/n...-naast-verstappen-3476507
Doet me denken aan de 'vervanging' van Christian Klien door Niki Lauda:
[ Voor 23% gewijzigd door U123456 op 01-04-2023 19:35 ]
😅😏U123456 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 19:27:
Vanaf morgen Tsunoda naast Verstappen:
https://www.autoblog.nl/n...-naast-verstappen-3476507
Doet me denken aan de 'vervanging' van Christian Klien door Niki Lauda: [YouTube: RTL Aprilscherz 2006 - Niki Lauda fährt Red Bull]Fun fact: Robert Doornbos stapte aan het einde van dat seizoen in bij Red Bull, als vervanger van dezelfde Christian Klien!
Was zeer vermakelijk. Mooie beelden.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is toch wel het enige wat ik mis van Viaplay, de exclusieve interviews en documentaires van VerstappenRivanov schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:32:
Vanochtend de docu op ViaPlay gekeken van Max. Eerste aflevering staat nu online.
Was zeer vermakelijk. Mooie beelden.
PC Specs
Over ouwe koeien en een sloot gesprokenFelipe Massa has revealed that he plans to evaluate whether there are any legal routes that could help him challenge the outcome of the 2008 Formula 1 world championship that he lost to Lewis Hamilton.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.