• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:47
@haribold
Zullen we eens beginnen met elk punt op zichzelf staand te beoordelen en van kritiek te voorzien en stoppen met het bij iedere discussie over de moderatie te gaan raaskallen als dat bekende zwarte klagende kuiken?

Ik ben het soms eens met de moderatie en soms niet. Ik ben het soms eens met de meerderheid en soms niet. Maar dat kan niet als ik jouw redenatie moet volgen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DevWouter schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:37:
[...]

@NMH

@Fredkroket44 kan hier niet eens deelnemen aan de discussie. Die heeft niet eens rechten in dit forum.

Zoals iemand anders al aangaf: Wie is we?
Wat maakt dat in hemelsnaam uit? Inhoudelijk klopt z'n verzoek gewoon.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:51:
@haribold
Zullen we eens beginnen met elk punt op zichzelf staand te beoordelen en van kritiek te voorzien en stoppen met het bij iedere discussie over de moderatie te gaan raaskallen als dat bekende zwarte klagende kuiken?

Ik ben het soms eens met de moderatie en soms niet. Ik ben het soms eens met de meerderheid en soms niet. Maar dat kan niet als ik jouw redenatie moet volgen.
Ik had het over iets wat hier structureel aan de orde is, met de voorspelbare reflexen. *knip*, als je het niet eens bent met een ingreep kun je een DM sturen aan de betreffende moderator. Kom je er met hem niet uit, dan kun je contact opnemen met Outerspace.

[ Voor 18% gewijzigd door NMH op 14-08-2026 20:14 ]

• D-e-n
haribold schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:45:
[...]

Ik had het over iets wat hier structureel aan de orde is, met de voorspelbare reflexen. *knip*
Dit heeft weinig te maken met "iets structureels". Dat jij alles wilt verengen tot problematiek die jij als belangrijk ervaart maakt nog niet dat alles daaraan gerelateerd is. En de problematiek is sowieso niet zo eenzijdig als je beweert. Het is allemaal veel complexer.

[ Voor 12% gewijzigd door NMH op 14-08-2026 20:14 ]

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:52

DevWouter

Werkt aan Todo2d.com

toolkist schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:32:
[...]

Wat maakt dat in hemelsnaam uit? Inhoudelijk klopt z'n verzoek gewoon.
Welk verzoek? De implicatie dat er niet gehandhaafd wordt? In een discussie die snellopend is en toen nog geen 12 uur oud is? Dit terwijl de de auteur van het verzoek inhoudelijk op het onderwerp ingaat met dezelfde gebrekkig onderbouwing als de mensen in het topic? Terwijl moderators wel degelijk bezig waren met moderatie (terwijl zij ook moeten werken)?

De wens tot handhaving heeft altijd mijn steun, maar de beschuldiging die hier gemaakt wordt trek ik in twijfel.

Op de vraag of het uitmaakt: Ja. Een community wordt gevormd door mensen die deelnemen. Zie het zo: Het wordt wel heel vreemd als de moderator zich de les laat lezen door iemand van buitenaf terwijl niemand in de community zich gemeld heeft.

En hier is het toffe, ik durf geld in te zetten dat er meerdere mensen de rapporteer knop gebruikt hebben. (Overigens zeg ik dit met voorkennis gezien ik ook een post gerapporteerd heb). En dat is hoe een community werk.

Ergo mijn vraag: Wie is we?

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- David Blankenhorn

• haribold
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:51:
[...]

Dit heeft weinig te maken met "iets structureels". Dat jij alles wilt verengen tot problematiek die jij als belangrijk ervaart maakt nog niet dat alles daaraan gerelateerd is. En de problematiek is sowieso niet zo eenzijdig als je beweert. Het is allemaal veel complexer.
Het heeft geen zin deze discussie voort te zetten, nu mijn oorspronkelijke punt in deze discussie is weggecensureerd. Ik kan me ook niet zo goed vinden in hoe jij mijn punt hebt opgevat (dat is geen verwijt). Mijn oorspronkelijke punt is wel bevestigd door de verwijdering van mijn post. Discussies die hier niet voldoende richting de gewenste consensus gaan, worden op een of andere gestopt of zelfs verboden. Er is eigenlijk geen discussie mogelijk, slechts een bepaald geluid. Dat wilde ik meegeven aan een kennelijke nieuwkomer die een oprechte reactie gaf op een topic.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

haribold schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:06:
[...]

Het heeft geen zin deze discussie voort te zetten, nu mijn oorspronkelijke punt in deze discussie is weggecensureerd.
Niet getreurd, een oudere post van dezelfde strekking waarbij je je reflex ook niet kon onderdrukken staat er nog. Kun je daar naar verwijzen. Of naar een post van een dag daarvoor van dezelfde strekking. Of eentje van een paar jaar terug. Keuze genoeg.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• D-e-n
haribold schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:06:
[...]

Discussies die hier niet voldoende richting de gewenste consensus gaan, worden op een of andere gestopt of zelfs verboden. Er is eigenlijk geen discussie mogelijk, slechts een bepaald geluid.
En het zo platslaan is dus echt gelul en maakt dat je ook nooit zult bijdragen aan een mogelijke "oplossing" voor wat jij als storend ervaart

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 14-08-2026 19:14 ]

• haribold
  • Niet online
8088 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:11:
[...]

Niet getreurd, een oudere post van dezelfde strekking waarbij je je reflex ook niet kon onderdrukken staat er nog. Kun je daar naar verwijzen. Of naar een post van een dag daarvoor van dezelfde strekking. Of eentje van een paar jaar terug. Keuze genoeg.
Dank voor de verwijzingen. Het wordt hierboven alweer afgedaan als gelul (wat een niveau). Het blijkt in ieder geval consistent gelul.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DevWouter schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:37:
[...]

@NMH

@Fredkroket44 kan hier niet eens deelnemen aan de discussie. Die heeft niet eens rechten in dit forum.

Zoals iemand anders al aangaf: Wie is we?
Dit vind ik ook wel een interessante. Hoe kan iemand die net is geregistreerd in AWM posten?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Gunner schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:26:
[...]

Dit vind ik ook wel een interessante. Hoe kan iemand die net is geregistreerd in AWM posten?
Dat kan niet, dat was een move van een mod...

Tweakers Discord

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

darkrain schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:30:
[...]

Dat kan niet, dat was een move van een mod...
Dan is me niet helemaal duidelijk van waar naar waar dit gedaan is. Van buiten AWM?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Gunner schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:32:
[...]

Dan is me niet helemaal duidelijk van waar naar waar dit gedaan is. Van buiten AWM?
Yup, ik denk LA of GR maar ik weet het niet zeker (want ik was het niet :P )

Tweakers Discord

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor vragen, opmerkingen of discussies over algemeen beleid binnen het subforum, zoals ook in de topicstart beschreven staat.

Het is niet bedoeld als feedback en commentaar op elkaars postgedrag, maak hiervoor een topic report aan of stuur de AWM moderators een DM.

Bij klachten over specifieke misstanden in topics verwachten we dat er ook een topic report is aangemaakt. Zo kunnen we zien waar het mis is gegaan.

Voor opheldering over individuele sturing zal je de desbetreffende moderator moeten aanspreken via een DM. Kom je er niet uit, dan kan je de admin van het subforum, Orion84 aanspreken.