Dealer heeft wss toch wel een ander recent model (3 of 5) met DAP optie, zeker testen! ... is een wereld van verschil, niet enkel op autosnelweg/file, maar zeker ook op secundaire wegen : automatisch minderen bij naderende afslag of rotonde bv, (de evasion-aid heeft me ook al eens van de vangrails gered voor een plots naar links uitwijkende auto op de autosnelweg)KingsCrown schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:46:
Ik sta op het punt om een i4 te bestellen.
Twijfel nog over 1 laatste punt, wellicht kan iemand mij helpen de keuze te maken. Sinds een jaar of 7 heb ik auto's gereden met travel assist (op de rijbaan houden van de auto & ACC). In een VW Arteon, V60 T6 en nu in de VW id4.
BMW ACC met stop & go of Driving assistent professional..
Heeft iemand gereden met beide systemen? De demo van Dusseldorp in Zwolle had enkel normale CC ipc ACC. Heb dus geen ervaring met ACC van BMW en of die al voldoet aan mijn wensen, of dat ik Driving Assistent Professional moet bijbestellen. Die laatste is dus alleen mogelijk in een aantal dure pakketten 'a 5k EUR totaal.
De configurator is nou niet bepaald duidelijk of je de ACC met Stop&Go dus ook in de file kan gebruiken,.. aangezien er vervolgens staat tussen 30 - 160 kmph.
[Afbeelding]
Ik zou niet meer zonder willen ...