Dat zou heel goed kunnen, dank voor het advies ! Die heb ik op verbruik staan. Ik zal hem eens naar navigatie zetten en kijken of het dan wel werkt zodra die in de navigatie ook op instrumentencluster staat.Franciesco schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 10:49:
Op welke view heb je het instrumentencluster staan? Op navigatie of juist een ander view zoals verbruik of media? Volgens mij moet hij op navigatie staan, maar zelf heb ik de augmented reality op het hoofdscherm ingesteld.
Ik zou het handiger gevonden hebben dat die onafhankelijk naar voren komt op het moment dat dat ter zake doet. Je kunt het per slot van rekening ook uitzetten als je het niet wilt. Met deze logica moet je weer een meerdere condities voldoen wil het werken.
Ik was mij nu al een tijdje aan het afvragen waarom ik daar niets van zie waar het wel in de menus aan staat omdat ik er toch wel een beetje van uitging dat het net zoals een parkeer camera zou werken. m.a.w. popt vanzelf op als de benodigde functie dat vereist.
[ Voor 22% gewijzigd door mash_man02 op 29-08-2025 15:08 ]
Asus X570-E AMD ryzen 5800x3D 64Gb Sapphire 7900xtx X-vapor nitro+