't Zelfde liedje bij mij op een 8.5.Quiller schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 21:05:
Lap... Ik heb de nieuwe update kunnen uitvoeren... En sindsdien geen online services meer... Geen contact met de app niks... Gevolg : kan laden niet meer beheren, kan locatie auto niet checken... Kan geen voicecommands meer doen met points of intrest (navigeer naar ionity vilvoorde werkt van geen kanten meer ... ik krijg dan een straat in een onbekend gehucht en ik was nog zo gelukkig dat dit bij mij allemaal wel perfect werkte tov sommige anderen...) ... etc.
Ben al bij dealer geweest en al de derde i4 eigenaar vandaag die dit voor heeft... Ze vragen om enkele dagen aan te zien (er is blijkbaar één iemand waar het na een tijd plots terug werkte) ... -- Grote vraag : waar loopt het weer fout?
operating system 8.0
ps over mijn dealer geen enkel klagen... Moest ik nu een grote trip doen zouden ze voor mij een andere wagen voorzien (dat is hoe een goede dealer werkt en daar maak ik dan met plezier reclame voor : Garage Ottevaere Boortmeerbeek (Belgie))
Ben benieuwd of het zichzelf reset.