Dit kan natuurlijk vanalles veroorzaken. Ik ga ervanuit dat je het profiel al een keer verwijderd hebt in de auto, de app gedeinstalleerd en alles weer opnieuw hebt gekoppeld / geïnstalleerd.T4rsonis schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:27:
Nu ik hier toch ben..
Ik heb sinds start van mijn auto al issues met mijn BMW ID. De profiel foto die in de app zit wordt niet overgenomen in de auto. Ook kan ik geen routes sturen vanuit de my bmwapp naar de auto. Het wordt wel verzonden maar de auto pakt het niet over.
BMW's klantenservice krijgt het niet opgelost. Ze zeggen dat alles goed functioneert. De dealer krijgt het ook niet opgelost. Als ik een vervang iX3 krijgt dan pakt deze meteen wel alles over. Heel vreemd dus.
Toch wil ik graag dat ik een route kan sturen zodat de accu gaat voorverwarmen. Iemand tips?
Verder de beste auto die ik ooit heb gereden.
Ook al eens een heel nieuw profiel aangemaakt met een ander mailadres?
als alles niet lukt, dan kan de dealer zeggen dat hij het niet kan vinden, maar dan zou ik daar de auto naartoe brengen ivm garantie en pas terugkrijgen als het werkt. Wellicht is het zo maar een defecte module of niet lekker werkende module van het mobiele netwerk in je auto.
Succes hiermee. Zeker nu het kouder wordt is dat voorverwarmen op afstand een geweldige feature