Voornamelijk omdat ik Flitsmeister in zicht wil hebben. Ook werkt spraakcontrole meestal ronduit slecht waardoor navigatie met Google Maps in combinatie met Android Auto soms frustrerend is. Dan liever op de telefoon. Ook kan ik met de auto bv geen Teams telefoongesprek aannemen, pauzeren, etc of mis ik andere functionaliteit. Dan is een snelle tik op een schermpje van een telefoon snel gedaan, en feitelijk niet anders dan een handeling op een dashboardscherm. Afgeleid worden door notificaties heb je natuurlijk zelf in de hand, ik heb vrijwel alle meldingen standaard uit staan.Jausie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:39:
Misschien dat ik wat mis maar waarom wil iedereen persé de mobiele telefoon voor zn neus hebben tijdens het rijden? Wat is daar de meerwaarde van? (behalve dan dat het heel erg afleidt als er andere meldingen binnenkomen)
Je kunt de telefoon toch gewoon koppelen via Android of Apple? Dan heb je toch alle functionaliteit die je nodig hebt? Of mis ik iets?
Iedereen heeft z'n reden om op een bepaalde manier iets te organiseren, en zo lang je dat binnen regelgeving doet is er niks aan de hand.