Wederom een vreselijk arrogante reactie, en dan zegt men dat “Ollanders” arrogant zijn…Myaimistrue schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:51:
[...]
Ik beslis helemaal niet. Ik stel vast dat men hier doet alsof de i4 hoog op zijn poten staat, en dus liefst verlaagd moet worden. Terwijl de ground clearance standaard al minimaal is tov bijna elke andere auto. Dus elke verlaging zorgt voor nog kleinere marges bij drempels en dergelijke.
Doen alsof dat geen problemen zal opleveren is een vorm van cognitieve dissonantie.
En ja, ik heb een mening over wheel gaps en de obsessie van sommigen daarmee: het begint meestal met het kiezen van bizar grote velgmaten waardoor de auto visueel uit balans raakt en men dus ook weer elders meent te moeten ingrijpen.
In België heeft men een naam voor dergelijke wagens: Johnny auto's. Ik laat je opzoeken wat het betekent.
Je beslist helemaal niet?? Je vorige reactie sloot je af met “Besluit:…”. Hoe noem je dat dan? 😂
Jij noemt het maar “Johnny auto’s”, dat interesseert me echt hélemaal niets. Smaken verschillen nu eenmaal. Klasse ook; jij veroordeelt andere mensen op hun smaak. Niet bepaald chique van je.
Dat je de “obsessie” voor wheelgaps en de keuze voor grote velgen aan elkaar koppelt zegt wel iets over je; je denkt blijkbaar dat een grotere velgmaat invloed heeft op de wheelgap. Ook daar sla je de plank dus compleet mis, met je “feitenkennis”.
En we doen niet alsof de i4 hoog op zijn poten staat, het is zo. Zet er maar eens een normale 4-serie naast.
Weet je wat we wel kunnen besluiten?
Dat jij het vreselijk vind, en dat ik het veel mooier en prettiger vind. Case closed.