Paar vraagjes na 3 dagen i4.
Missne jullie ook niet wat handige opbergruimtes?  Vind het extreen karig. Vroeger kon ik nog een afstandbediening kwijt in het bakje links aan de knie, maar dat is nu ook al weg. (ziet er trouwens niet uit nu, Vlak stuk plastiek.
Vakje voor me zonnebril mist ook al.
Ook grote bak onder middenconsole heeft maar 1 niveau, dus sleutels, badges, afstandbedieningen, portefeuille en nu ook mijn zonnebril ligt daar nu allemaal samen door elkaar te hutsen. 
Geef mij dan maar weer een Ford Mondeo of VW Passat. 

Verder, mijn beide schermen worden echt serieus warm.. is dat normaal? 
Eerste auto waar ik Android Auto in gebruik.. quasi onbruikbaar..  telefoon wordt gloeiend warm en blijft batterij verliezen ook al hangt mijn Samsung S20 nu bekabeld aan de usb-c poort. Ok, dit lukt nog net omdat batterij drop erg laag is, maar komaan.. op deze manier kan ik mijn phone niet eens chargen na een lange werkdag?!
Me wireless charger kan ik weggooien, die komt niet bijna in de buurt. En het laadbakje van de auto zelf is nog waardelozer..  is misschien net voldoende als die telefoon niet gebruikt wordt?
Ik veronderstel dat niemand  voldoende wireless charging heeft voor Android Auto?
Dat is zowat het enige dat me ietwat irriteerde..  verder.. woow wat een machine. Die motor is toch echt wat anders als wat ik gewoon was. En ACC met start-stop is echt zo'n godsgeschenk in de file.