Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
FW423130 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:23:
[...]

Volgens mij kun je de laadklep toch zo instellen dat hij altijd open blijft, ook bij vergrendeling van alle deuren. Dan kan het iig niet gebeuren?
Dat is het slot van de laadklep, dat is het probleem niet, het "poppertje" om hem te openen is het issue.
Er zou al een revisie van zijn, en voor wat ik heb kunnen zien heeft mijn 05-04-2023 productie i4 M50 deze.

Voor de zekerheid wel deze maar in de auto liggen:
https://tweakers.net/i/r0pKqzjhixWNPNePxnJ4ziJm7Ts=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/sj08sB3G9jXDxiiGZfXpKMi4.png?f=fotoalbum_small

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jan430
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-05 16:50
Zipsop schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:39:
[...]

Dat is het slot van de laadklep, dat is het probleem niet, het "poppertje" om hem te openen is het issue.
Er zou al een revisie van zijn, en voor wat ik heb kunnen zien heeft mijn 05-04-2023 productie i4 M50 deze.

[Afbeelding]
Als ie altijd open is wordt hij toch niet meer vergrendeld ? Kan het probleem niet optreden volgens mij

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Dat poppertje draait hem vast, anders rij je namelijk letterlijk met je klep open en flapt die uit als je remt ;-)
Allen de vergrendeling van het slot gaat er niet op met die setting.
Het indrukken en de draai die het poppertje moet maken is wat stuk gaat.
Ik maak straks wel even een paar foto's als ik hem ga verplaatsen.

Dit is het poppertje, die draait in de klep.
https://tweakers.net/i/clB0dOr7AHezRc3wppXVEEj14N4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19p55mijtRIkGTfKQr01B1tS.jpg?f=fotoalbum_small

https://tweakers.net/i/46mUNZwDhYc6It8hi1eh7CPwpVw=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mTgmisJY3LrP9iz3nNta0ZPR.jpg?f=fotoalbum_small

[Voor 66% gewijzigd door Zipsop op 14-05-2023 20:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:54
FW423130 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:23:
[...]

Volgens mij kun je de laadklep toch zo instellen dat hij altijd open blijft, ook bij vergrendeling van alle deuren. Dan kan het iig niet gebeuren?
Die optie had ik helaas niet aan staan. En nu gaattie niet meer open.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Overw.Helder
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07:01
jan430 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Als ie altijd open is wordt hij toch niet meer vergrendeld ? Kan het probleem niet optreden volgens mij
Volgens mij wordt dan alleen de laadkabel niet vergrendeld. Heeft niets te maken met de laadklep.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:29
Zipsop schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:39:
[...]

[Afbeelding]
Heb je dit al uitgeprobeerd?
Werkt dat vlot ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kerkdeur
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-05 15:28
Jerreisdeway schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:53:
i4edrive40 besteld juni 2022 levering voorzien voorzien juni 2023.(België)
Heb je ook al een productiemelding? VIN nummer? Want zolang je die niet hebt vrees ik dat de voorziene leverdatum in België helemaal niets waard is :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
oldgrumpy schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:13:
[...]

Heb je dit al uitgeprobeerd?
Werkt dat vlot ?
Niet zelf uitgeprobeerd, mijn auto is net twee weken oud en heb het aangepaste onderdeel.
Maar wel de mobiele service van de dealer het een keer of 3 zien doen op de parkeerplaats.
Dat gaat vlot en daarna heb je tape nodig om hem dicht te houden om naar de dealer te gaan voor vervanging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:54
Zipsop schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:22:
[...]

Niet zelf uitgeprobeerd, mijn auto is net twee weken oud en heb het aangepaste onderdeel.
Maar wel de mobiele service van de dealer het een keer of 3 zien doen op de parkeerplaats.
Dat gaat vlot en daarna heb je tape nodig om hem dicht te houden om naar de dealer te gaan voor vervanging.
Ja dat heb ik dus nu. Ze hadden alleen tijd om hem snel te poppen dus ik rij nu met tape rond....
En voor de reparatie hebben ze pas eind mij tijd.
Andere dealer gebeld en die kon pas eind Juni. Wat een wachttijden...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:20

MagicTempest

Fly pig!

Ik heb toch nog een beetje geluk gehad vorige week. Een paar weken geleden kreeg ik de mededeling dat ik alleen een poolauto (Volkswagen ID.3) mocht kiezen. Die heb ik toen op dat moment nog even geweigerd. Vorige week kreeg ik het nieuws dat ze de ID.3 in een lagere categorie hadden geclassificeerd, en dat ik dus meteen een eigen auto mocht uitkiezen. Dat heb ik me geen twee keer laten zeggen, dus ik heb meteen de order voor de i4 (e35) ingediend.

Nu is het nog even wachten totdat de bestelling daadwerkelijk bij BMW wordt gedaan en dan krijg ik hopelijk een indicatie voor een levertijd. Ik zie verschillende doorlooptijden, dus ik ben heel benieuwd, maar uiteraard hoop ik dat de doorlooptijd bij mij kort gaat zijn.

De volgende opties heb ik besteld:

Sanremo Grun
Comfort access
Active cruise control
HiFi upgrade
Antraciet hemelbekleding
Zonder Service Inclusief

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FloR_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 17:03
Jerreisdeway schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:53:
i4edrive40 besteld juni 2022 levering voorzien voorzien juni 2023.(België)
Hier besteld dec21; e40 met m sport pack. Levering voorzien juni 2023.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mgoes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 20:08
Vraagje voor de mede i4-rijders; ik besefte mijzelf deze week dat ik eigenlijk al maanden in de comfort-stand rij, heb in de eerste maand wel wat gewisseld tussen eco (weinig) en sport (vaker), maar daarna eigenlijk niet meer, omdat ik weinig verschil merk.. Ik rij de e40 zonder het sport+ pakket met die dynamische ophanging. Wisselen jullie veel van rij-modus en zoja waarom, is er dan ook echt veel verschil merkbaar?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-05 15:58
mgoes schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:17:
Vraagje voor de mede i4-rijders; ik besefte mijzelf deze week dat ik eigenlijk al maanden in de comfort-stand rij, heb in de eerste maand wel wat gewisseld tussen eco (weinig) en sport (vaker), maar daarna eigenlijk niet meer, omdat ik weinig verschil merk.. Ik rij de e40 zonder het sport+ pakket met die dynamische ophanging. Wisselen jullie veel van rij-modus en zoja waarom, is er dan ook echt veel verschil merkbaar?
Zelf wissel ik ook weinig. Wel de verstelbare ophanging. Alleen als er echt leuke slingerweggetjes zijn gaat die in sport. De ophanging in sport stand is niet echt gemaakt voor het comfortabel cruisen, wat de e40 juist is namelijk een comfortabele cruiser.

Ook reageert de e40 dan net wat gretiger aan het stroompedaal, maar dat is marginaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Overw.Helder
Ik gebruik de sportstand als ik meer herrie wil (sounds) en bijvoorbeeld in een wijk met drempels (M-onderstel)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pieterdu
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15:13
voor de BE'ers onder ons.

Bestelling december 2021.
Vandaag VIN nummer ontvangen.

Productie volgens mdecoder:
Prod. Date 2023-05-09

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FW423130
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:59
pieterdu schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:33:

Prod. Date 2023-05-09
Pff, bijna anderhalf jaar voordat je rijdt. Voor de levertijd is het niet goed om in BE te wonen, voor de fiscale bijtelling wel:-)
Welk type? Ik begrijp dat de levertijd in NL voor de I35 nu weer langzaam terug is naar normale proporties, ca 3 tot 4 maanden en de 40 en M50 naar ca 6 maanden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pieterdu
FW423130 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:45:
[...]

Pff, bijna anderhalf jaar voordat je rijdt. Voor de levertijd is het niet goed om in BE te wonen, voor de fiscale bijtelling wel:-)
Welk type? Ik begrijp dat de levertijd in NL voor de I35 nu weer langzaam terug is naar normale proporties, ca 3 tot 4 maanden en de 40 en M50 naar ca 6 maanden.
Edrive 40 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:35

Prod. Date 2023-05-09
Mijn edrive 40, besteld in januari 2022 staat ondertussen ook bij de garage.. enkel nog wachten op leasing en bedrijf. En op de laadpaal.. fucking eneco :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FloR_

Prod. Date 2023-05-09
Bedankt; ook E40 bestelling dec 2021.
Zal eens horen bij de dealer; ik vermoed dat je daar VIN nummer kan opvragen?

• Autowina
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:42
Ik vind hem hem fijnst rijden met onderstel en stuur in sportstand en aandrijving in comfort.

P2 Midnight PE, Volvo XC60 T8 R-Design Bursting Blue, Saab 95,96, 900. In bestelling BMW i4 e40 transanit metallic M Sport High Executive

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

FW423130 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:45:
[...]

Mijn e35 is gisteren officieel bij de dealer (NL) besteld. Volgens Leaseplan is de indicatieve levertijd nu 20-26 November. Daarmee zitten we dus op 6 maanden voor een e35. Uitgaande dat dat allemaal waargemaakt wordt.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RobbieHifi
Overw.Helder schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:47:
[...]

Ik gebruik de sportstand als ik meer herrie wil (sounds) en bijvoorbeeld in een wijk met drempels (M-onderstel)
Ik heb Hans Zimmer niet meebesteld ;).

Voor geluid rij ik met een andere auto.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kerkdeur
Besteld maart 2022 (België)
Levering voorzien juni 2023, heb VIN nummer ontvangen.
Echter werkt VINnr nog niet op bimmerwork, maar heb de auto zo wel kunnen toevoegen in de BMW app, dus hij is wel degelijk correct.

Lijkt erop dat er ineens een grote batch naar België gaat komen

• FloR_
RobbieHifi schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:23:
[...]

Weet iemand soms of je dit achteraf nog kan bijbestellen? Of moet er hardware bijgeplaatst worden?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marcher
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:36
Zipsop schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:19:
Dat poppertje draait hem vast, anders rij je namelijk letterlijk met je klep open en flapt die uit als je remt ;-)
Allen de vergrendeling van het slot gaat er niet op met die setting.
Het indrukken en de draai die het poppertje moet maken is wat stuk gaat.
Ik maak straks wel even een paar foto's als ik hem ga verplaatsen.

Dit is het poppertje, die draait in de klep.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

• pieterdu
Kerkdeur schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:50:
Echter werkt VINnr nog niet op bimmerwork, maar heb de auto zo wel kunnen toevoegen in de BMW app, dus hij is wel degelijk correct.

Wat zegt mdecoder?
Daar staat ook een productiedatum

• Kerkdeur
pieterdu schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:55:
[...]

Wat zegt mdecoder?
Daar staat ook een productiedatum
Vehicle not found zegt deze.
Heb nog eens met de dealer gebeld, deze zei dat die sites niet werken voor belgische wagens..
Nog eens de bevestiging dat de wagen week 23 geleverd wordt.
Alle opties zitten erop, ook sensatic dashboard overtrek.
En volgens de myBMW app zou zelfs nog een pookje in de auto zitten, maar dit zal ik maar niet geloven :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobbieHifi
FloR_ schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:15:
[...]

Weet iemand soms of je dit achteraf nog kan bijbestellen? Of moet er hardware bijgeplaatst worden?
Ja ik weet het. Je kan dit niet naderhand bij bestellen. Hans Zimmer is hardware ;)

• Quiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:26
RobbieHifi schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:06:
[...]

Ja ik weet het. Je kan dit niet naderhand bij bestellen. Hans Zimmer is hardware ;)
Dit is niet correct. Hans Zimmer kan wel degelijk via de app besteld/geactiveerd worden. (geen idee of bv harman kardon nodig is, maar dat lijkt me sterk)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Overw.Helder
[...]

Haha, was volgens mij standaard op de M50.
Of bij specifiek pakket?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThisIsSiebe
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-05 16:14
Quiller schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:20:
[...]

Dit is niet correct. Hans Zimmer kan wel degelijk via de app besteld/geactiveerd worden. (geen idee of bv harman kardon nodig is, maar dat lijkt me sterk)
Harman Kardon is niet nodig, mijn testrit had niet eens de HiFi upgrade maar het standaard audio systeem en deze had wel IconicSounds.

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:29

Ik heb hier ook al een keer een vraag over voorbij zien komen, maar kan de discussie niet meer vinden. Weten jullie de reden tussen de kWh/100 km waarde en het totaal gereden km / het geladen kWh. Dit is bijna 20 kWh/100 km.

Dit is overigens een e40 waar ik nu exact 1 jaar in rijd.

[Voor 4% gewijzigd door Hydraulic op 18-05-2023 11:14]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003

Mojo

The Power Within

Kreeg gister bericht van de dealer dat ook mijn auto productiestatus 150 heeft gekregen. Ik heb om het chassisnummer gevraagd, maar hij had alleen een gedeelte (?). Volgens mij gaat het om de laatste zeven cijfers.

Op basis daarvan zou ik volgens mij wel de rest moeten kunnen achterhalen, maar ik kan het standaard eerste deel van het chassisnummer van een i4 (en dan #9 kan je berekenen geloof ik) niet betrouwbaar vinden; althans niet eentje die werkt.

Iemand hier daar enige ervaring mee?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kerkdeur
Mojo schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:16:
Kreeg gister bericht van de dealer dat ook mijn auto productiestatus 150 heeft gekregen. Ik heb om het chassisnummer gevraagd, maar hij had alleen een gedeelte (?). Volgens mij gaat het om de laatste zeven cijfers.

Op basis daarvan zou ik volgens mij wel de rest moeten kunnen achterhalen, maar ik kan het standaard eerste deel van het chassisnummer van een i4 (en dan #9 kan je berekenen geloof ik) niet betrouwbaar vinden; althans niet eentje die werkt.

Iemand hier daar enige ervaring mee?
Als het je helpt, dit is mijn VIN (ook deze week gehad dus) zonder de laatste 7 tekens; WBY71AW050

• Nummerke6
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-05 21:11
Kerkdeur schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 14:50:

Besteld februari 2022 en hij staat nu in België.
Nu nog wachten op de nummerplaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jlangenaken
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:05
Nummerke6 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:05:
[...]

Besteld februari 2022 en hij staat nu in België.
Nu nog wachten op de nummerplaat.
Hier besteld door dealer februari 2022, staat al met de nummerplaat op mij te wachten, eerste datum waarop dealer kan uitleveren is pas over 2 weken (Jorssen Zuid) daar gaat het nu ook niet meer op steken :-)

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003

Mojo

The Power Within

Kerkdeur schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 16:26:
[...]

Als het je helpt, dit is mijn VIN (ook deze week gehad dus) zonder de laatste 7 tekens; WBY71AW050
Ja top, die werkt!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Hydraulic schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:13:
[Afbeelding]
Ik heb hier ook al een keer een vraag over voorbij zien komen, maar kan de discussie niet meer vinden. Weten jullie de reden tussen de kWh/100 km waarde en het totaal gereden km / het geladen kWh. Dit is bijna 20 kWh/100 km.

Dit is overigens een e40 waar ik nu exact 1 jaar in rijd.
Bedoel je die 1962.1? Dat is de energie die je met regeneratief remmen weer terug hebt gewonnen.

• Hydraulic
Zipsop schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Bedoel je die 1962.1? Dat is de energie die je met regeneratief remmen weer terug hebt gewonnen.
Zou kunnen. Bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UUID
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15:07
jlangenaken schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:29:
[...]

Hier besteld door dealer februari 2022, staat al met de nummerplaat op mij te wachten, eerste datum waarop dealer kan uitleveren is pas over 2 weken (Jorssen Zuid) daar gaat het nu ook niet meer op steken :-)
Een 40 of 50?
Jan'22 een eDrive40 besteld, ook bij Jorssen Zuid. Echter kreeg ik 2 weken geleden nog te horen dat het voor november zou zijn.
Ik snap die verschillen niet, als ik dit topic zo zie dan worden de BE bestellingen van dec'21/jan'22 nu ongeveer afgeleverd maar ik moet nog 6 maanden wachten? |:(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ard1970
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-05 21:03

Maxton Design heeft nu de lijn voor de i4 op hun site geplaatst:

https://maxtondesign.com/...6-2021-_M-Pack-10093.html

Geloof dat ik maar eens een setje ga bestellen 😋

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jlangenaken
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:05
UUID schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:52:
[...]

Een 40 of 50?
Jan'22 een eDrive40 besteld, ook bij Jorssen Zuid. Echter kreeg ik 2 weken geleden nog te horen dat het voor november zou zijn.
Ik snap die verschillen niet, als ik dit topic zo zie dan worden de BE bestellingen van dec'21/jan'22 nu ongeveer afgeleverd maar ik moet nog 6 maanden wachten? |:(
e40, wel niets te zot van opties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UUID
  • Laatst online: 15:07
jlangenaken schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:04:
[...]

e40, wel niets te zot van opties
Hier ook niet. Business pack en M pack. Dus geen elektrisch verstelbare zetels of driving assistant die wel eens voor langere tijden kunnen zorgen.

• Nummerke6
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-05 21:11
UUID schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:43:
[...]

Hier ook niet. Business pack en M pack. Dus geen elektrisch verstelbare zetels of driving assistant die wel eens voor langere tijden kunnen zorgen.
Dat heb ik dan weer allemaal wel.
Vreemd, ik zou de garage eens bellen ;)

Maar heb ondertussen ook al geleerd dat je jezelf er in opjagen niets helpt ;'(

• Pspanter
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 20:04
Het viel mij op dat er windgeruis hoorbaar is aan de passagierskant. Komt geen tocht doorheen, maar hetzelfde geluid is niet waarneembaar aan de bestuurderskant.
Zijn er meer die dit hebben?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Raf91
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 27-05 08:10
Van de week een rit gemaakt van Amsterdam naar Stuttgart (jawel, Mercedes-Benz Museum...aanrader) om natuurlijk ook even bekend te raken met het snelladen en "plannen" van een langere rit met de i4. Enkele rit 600+km, zowel heen en terug maar 1 stop hoeven te maken van ca 22min bij e-on / ionity HPC (maar liefst 200+KW!). De BMW navigatie heeft vlekkeloos begeleid en het snelladen was sneller klaar dan de doppio, het broodje en wc bezoek.

Wat wel opviel is dat je laaddoel, horend bij je route opgeslagen blijft in je auto nadat het laden is bereikt, bij je volgende beurt zonder route geldt dat doel dus ook. Deze lijk je weer te moeten bewerken en terug op 100% zetten bijvoorbeeld.

De BMW laadpas, 1e jaar gratis (tegen 0.22cent per KW) is overigens echt een aanrader. Werkte overal direct.

Het was even spannend, maar een vakantie rit richting Italië lijkt al wat meer perspectief te bieden!

Al met al top EV ervaring

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 16:55
[...]

Gemiste kans ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pspanter
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 20:04
OJP schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:30:
[...]

Ik heb ook geïnformeerd (bij een bedrijf waar ik al 2x eerder dit heb laten doen). Zij doen het wel, ook veel op de 6 serie. Het is wat meer werk dan normaal omdat ze de folie anders moeten afwerken (o.a. op de randen). Ze geven er wel gewoon 5 jaar garantie op. Ik heb eventueel adres wel (en prijzen). Bij mij wordt het volgende week aangebracht.
Toch een bedrijf gevonden die het doet dmv dot matrix behandeling, zitten in Vijfhuizen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mgoes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 20:08
Raf91 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 00:39:
Van de week een rit gemaakt van Amsterdam naar Stuttgart (jawel, Mercedes-Benz Museum...aanrader) om natuurlijk ook even bekend te raken met het snelladen en "plannen" van een langere rit met de i4. Enkele rit 600+km, zowel heen en terug maar 1 stop hoeven te maken van ca 22min bij e-on / ionity HPC (maar liefst 200+KW!). De BMW navigatie heeft vlekkeloos begeleid en het snelladen was sneller klaar dan de doppio, het broodje en wc bezoek.

Wat wel opviel is dat je laaddoel, horend bij je route opgeslagen blijft in je auto nadat het laden is bereikt, bij je volgende beurt zonder route geldt dat doel dus ook. Deze lijk je weer te moeten bewerken en terug op 100% zetten bijvoorbeeld.

De BMW laadpas, 1e jaar gratis (tegen 0.22cent per KW) is overigens echt een aanrader. Werkte overal direct.

Het was even spannend, maar een vakantie rit richting Italië lijkt al wat meer perspectief te bieden!

Al met al top EV ervaring
Dat zijn mooi waarden! Dan heeft hij ook zeker automatisch de batterij voorverwarmd voor laden?! Mijn vakantie naar Italië staat ook voor de deur, dus fijn om te lezen 🥳

Snap alleen niet precies wat je met het verhaal over laaddoel bedoelt? Heb je het dan over 80% soc ofzo? Kan je hem niet gewoon op 100 laten staan dan en afkoppelen bij 80%?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noctilucus
  • Laatst online: 30-05 12:03
Raf91 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 00:39:

...
Uit interesse, aan welke Ionity charger was dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noorderling
  • Laatst online: 23-05 14:39
Avigoorn schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:31:
Ik ben uit de app gegooid en moest zelts een nieuw ww aanmaken en de auto opnieuw toevoegen.

Meer mensen?
Zulke software problemen / storingen zullen sommige kopers / leasers kopschuw maken. Het lijkt mij niet goed voor het vertrouwen. Hopelijk is het een eenmalig probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57

spacer

SAP nerd

Aanstaande woensdag kan ik de i4 ophalen, 13 maanden en 2 dagen na het bestellen.
Weet iemand of je Ionity Plus met die BMW laadpas ook kunt aanvragen bij een leaseauto?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
spacer schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:29:
Aanstaande woensdag kan ik de i4 ophalen, 13 maanden en 2 dagen na het bestellen.
Weet iemand of je Ionity Plus met die BMW laadpas ook kunt aanvragen bij een leaseauto?
Zeker, de pas krijg je er bij. Als je VIN bekend is kan je nu al een account aanmaken dan kan je woensdag meteen de pas die je er bij krijgt koppelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57

spacer

SAP nerd

Zipsop schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:56:
[...]

Zeker, de pas krijg je er bij. Als je VIN bekend is kan je nu al een account aanmaken dan kan je woensdag meteen de pas die je er bij krijgt koppelen.
Bedankt! Ik heb mijn VIN inderdaad dus dan ga ik dit meteen maar regelen :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
noctilucus schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:56:
[...]

Uit interesse, aan welke Ionity charger was dat?
https://ionity.ev-info.eu/location/brohltal-ost kan ik als locatie uit het screenshot halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noctilucus
Bedankt, ik kan hier geen screenshots zien :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMaes
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:22
RobertMaes schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:22:
[...]

Alleen dat hij niet meer geleverd kan worden. Iets met de toeleverancier..
Vandaag weer gesproken met de dealer. "Oude" lendesteun optie was 487 (elektrisch op bereiders stoel). Ik krijg nu alsnog de lendesteun maar als optie 488 (op beide stoelen).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raf91
  • Laatst online: 27-05 08:10
@noctilucus @Oid dit was idd op de autobahn A61 rasthof brohital ost 56651

@mgoes Tijdens de navigatieroute was de optimale stop om naar 72% snel te laden. De app/auto heeft dat laatste laaddoel (72%) als default overgenomen in de app/auto. Kan een verassing zijn als je je bestemming al hebt bereikt en de volgende ochtend weer weg wilt rijden en snachts had willen laden tot 100%. Je moet je laaddoel dus weer even zelf "bewerken" en terug op, in mij geval 100% zetten.

Andere vraag aan de community...
Iemand enig idee hoe je iconic sounds nog aanweziger kan maken? Voegt zoveel rijbeleving toe...De instellingen onder rijvolume zijn al gemaximaliseerd.

Komen er ook nieuwe geluiden (a la i7) bij de volgende software update, enig idee wanneer deze gepland staat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• voodoo077
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:34
feng68 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Kosten:
Achterramen € 310,-
Voorportierramen € 130,-
Voorruit € 130,-
Totaal: € 570,- incl BTW
Alle ramen lichtdoorlatendheid 55% en dot matrix.
Adaptive Automotive Sittard.

Daar ook voor- en achterzijde PPF laten aanbrengen en logo's laten vervangen door zwarte logo's:
YouTube: BMW i4 M50 PPF & Window Tints | 4K
Zeer knap filmpje en resultaat!
Is dat een filmpje van jouw wagen zelf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B1OO
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 16:58
Raf91 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:08:
@noctilucus @Oid dit was idd op de autobahn A61 rasthof brohital ost 56651

Andere vraag aan de community...
Iemand enig idee hoe je iconic sounds nog aanweziger kan maken? Voegt zoveel rijbeleving toe...De instellingen onder rijvolume zijn al gemaximaliseerd.
Je kan rijden in de sportinstelling, die geeft ook een intenser geluid. Verder niet echt andere opties volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:56

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

feng68 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Kosten:
Achterramen € 310,-
Voorportierramen € 130,-
Voorruit € 130,-
Totaal: € 570,- incl BTW
Alle ramen lichtdoorlatendheid 55% en dot matrix.
Adaptive Automotive Sittard.

Daar ook voor- en achterzijde PPF laten aanbrengen en logo's laten vervangen door zwarte logo's:
YouTube: BMW i4 M50 PPF & Window Tints | 4K
Ziet er wel mooi uit maar dit is geen M50? Of zijn de e40 spiegels en badges er bewust op gezet?

Sys Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14
Scherp, maakt verder niet uit natuurlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 23:00
RobertMaes schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:49:
[...]

Vandaag weer gesproken met de dealer. "Oude" lendesteun optie was 487 (elektrisch op bereiders stoel). Ik krijg nu alsnog de lendesteun maar als optie 488 (op beide stoelen).
Weet je zeker dat dit klopt? Volgens mij is 488 de lendesteun voor de sportstoelen en de 487 voor de normale..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMaes
Cinemaskoop schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:24:
[...]

Weet je zeker dat dit klopt? Volgens mij is 488 de lendesteun voor de sportstoelen en de 487 voor de normale..
Ik heb geen idee. Dit is wat de dealer mij verteld heeft. Ik heb het M sport pakket besteld dus het kan wel kloppen wat je zegt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Cinemaskoop schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:24:
[...]

RobertMaes schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:02:
[...]

Ik heb geen idee. Dit is wat de dealer mij verteld heeft. Ik heb het M sport pakket besteld dus het kan wel kloppen wat je zegt?
487 is er vorig jaar met de Model jaar 2023 wijzigingen opeens bij gekomen. Daarvoor was het ook alleen maar 488. Kans is dat ze dit nu weer terug hebben aangepast nu de onderdelen weer beschikbaar zijn oid.
Maar als je de lendesteun als losse optie aan klikt in de configurator dan krijg je er ook optie code 488 bij in de URL, en het blijven de gewone sport stoelen en niet opeens de M-Sport stoelen. Dus lijkt idd te kloppen.

• MrTeapot
  • Laatst online: 08:12
Persbericht van vandaag:
https://www.press.bmwgrou...il/T0418915NL?language=nl

Onderstaande quote is nog wel interessant, komt idrive 8.5 nou enkel naar i4s vanaf productie 07/23 of lees ik het verkeerd..
The upgraded BMW iDrive with QuickSelect is being rolled out with BMW Operating System 8.5 across additional models*

*Ex factory: BMW 7 Series, BMW iX, BMW i4 from production 07/23; BMW X5, BMW X6, BMW X7. BMW XM, BMW X5 M, BMW X6 M from production 08/23. Further BMW models in the midsize, executive and luxury classes will follow in stages. In BMW M models, BMW Operating System 8.5 will be introduced without the new graphical interface. Other cars that can be updated to BMW Operating System 8.5 at a later stage via Remote Software Upgrade: BMW 7 Series from production 07/22; BMW iX from production 03/23; BMW X5, BMW X6, BMW X7. BMW XM, BMW X5 M, BMW X6 M from production 04/23.

• Ard1970
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-05 21:03
Auto terug, na de recall voor de “voetgangerswaarschuwing”.

Nieuwe update meteen geïnstalleerd (03/2023.53) en de mededeling dat mijn scherm wordt vervangen door een nieuwe, onder garantie. Ze hadden geen verklaring voor de “vlekken”:

• FW423130
MrTeapot schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:48:
Persbericht van vandaag:
https://www.press.bmwgrou...il/T0418915NL?language=nl

Onderstaande quote is nog wel interessant, komt idrive 8.5 nou enkel naar i4s vanaf productie 07/23 of lees ik het verkeerd..

[...]
Zoals ik het begrijp standaard voor i4 vanaf modeljaar 24 (na fabrieksvakantie) en voor voorgaande modellen via OTA update in najaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommel12
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:08
FW423130 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:32:
[...]

Zoals ik het begrijp standaard voor i4 vanaf modeljaar 24 (na fabrieksvakantie) en voor voorgaande modellen via OTA update in najaar.
Maar als je goed leest OTA alleen voor i7, iX, X5 en X6. Voor de i4 dus alleen in nieuwe modellen vanaf 07/23. En die van mij wordt daar net na, of net voor geproduceerd 😬🤞

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichaelC165
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 15:05
Mijne staat ook op productie laatste week van juni... Na dat anderhalve jaar, mag het van mij dan nog gerust een weekje later hoor...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kerkdeur
FW423130 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:32:
[...]

Enkel de wagens die vanaf 07/2023 geproduceerd zijn krijgen deze updaten, eerdere productiewagens krijgen deze helemaal niet.

Nog een andere source die dit bevestigt: https://www.bmwblog.com/2...ive-8-5-with-quickselect/
Here are the models that are being updated to iDrive 8.5:

BMW 7 Series, BMW iX, and BMW i4 models build after July 2023
BMW X5, BMW X6, BMW X7, BMW XM, BMW X5 M, and BMW X6 M models built after August 2023
New BMW M Models will iDrive 8.5 but without the new graphical interface.
All BMW 7 Series (after 07/22), iX (after 03/23), and BMW X5, X6, X5 M and X6 M (after 04/23) are eligible for over the air upgrades to the newest iDrive.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:24
De BMW i5 is vandaag gepresenteerd. De i5 40 lijkt dezelfde aandrijving te hebben als de i4, maar wel fors duurder: 77k. Wel een beetje vreemd als ziet dat de 520i maar 65k is. (Waar de i4 en 4-serie maar enkele duizend verschillen).

Anyways, de kofferbakruimte viel flink tegen (490L) dus voor mij niet echt een reden om een i5 te verkiezen boven de 4…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:56

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Kerkdeur schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:07:
[...]

Enkel de wagens die vanaf 07/2023 geproduceerd zijn krijgen deze updaten, eerdere productiewagens krijgen deze helemaal niet.

Nog een andere source die dit bevestigt: https://www.bmwblog.com/2...ive-8-5-with-quickselect/

[...]
Dan is het einde support idrive 8. No way dat BMW daar ook nog maar 1 euro aan gaat uitgeven. Kopers bedankt, jullie traagheid en bugs horen erbij. Koop maar een nieuw model als je een fix wilt. :'(

Sys Specs

• FW423130
[...]

[...]
Ben bang dat je gelijk hebt 😣.
In een eerder bericht van maart stond het nog wel maar nu lijkt er geen OTA voor de I4. Erg jammer voor iedereen die al of net rijdt.

Mijn verwachte leverdatum is week 44 dus ik ga er stiekem van uit dat de productie na juli is🙏
Ga het voor de zekerheid toch maar even navragen.

• pieterdu
Welke bandenmaat komt er op de 858m 18 inch velg standaard mee geleverd? 245-45-18? En zijn voor en achter gelijk? Of is achter groter/breder?

• OllieB1964
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:02
Danfoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:56:
[...]

Dan is het einde support idrive 8. No way dat BMW daar ook nog maar 1 euro aan gaat uitgeven. Kopers bedankt, jullie traagheid en bugs horen erbij. Koop maar een nieuw model als je een fix wilt. :'(
Ik had eigenlijk wel updates van de software verwacht met nieuwe features, net zoals dat bij bijv. Tesla het geval is. Om die mogelijkheid al zo snel te stoppen is niet zo netjes. Ik heb mijn i4 pas 8 maanden 😒

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:59
pieterdu schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:01:
Welke bandenmaat komt er op de 858m 18 inch velg standaard mee geleverd? 245-45-18? En zijn voor en achter gelijk? Of is achter groter/breder?
Standaard is het:
245/45/18 voor
255/55/18 achter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Danfoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:56:
[...]

OllieB1964 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 06:26:
[...]

Ik had eigenlijk wel updates van de software verwacht met nieuwe features, net zoals dat bij bijv. Tesla het geval is. Om die mogelijkheid al zo snel te stoppen is niet zo netjes. Ik heb mijn i4 pas 8 maanden 😒
Dat staat er niet, iDrive 7 krijgt ook gewoon nog steeds remote software updates waar verbeteringen in zitten.

Verder ben ik het er mee eens dat dit geen slimme keus is van BMW om inmiddels toch al behoorlijk grote groep iDrive 8 auto's al meteen apart te zetten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• fox80
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16:53
UUID schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:52:
[...]

Een 40 of 50?
Eind januari besteld en staat sinds gisteren bij de dealer. eDrive40 met Msport, Business Pack, Comfort Pack, Active Cruise, Harman Kardan en stuurverwarming. Dus ik begrijp niet waarom jij nog zou moeten wachten tot november, terwijl ik inderdaad veel mensen ken die zelfde moment besteld hebben en nu ook allemaal uitgeleverd worden.

• voodoo077
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:34
fox80 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:29:
[...]

Eind januari besteld en staat sinds gisteren bij de dealer. eDrive40 met Msport, Business Pack, Comfort Pack, Active Cruise, Harman Kardan en stuurverwarming. Dus ik begrijp niet waarom jij nog zou moeten wachten tot november, terwijl ik inderdaad veel mensen ken die zelfde moment besteld hebben en nu ook allemaal uitgeleverd worden.
Ook België bij jou?
Hij zit in BE en hier duurt het zeer lang. Vriend zijne begin vorig jaar besteld en beloofd voor juni. Vorige week update naar november.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fox80
voodoo077 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:08:
[...]

Ook België bij jou?
Hij zit in BE en hier duurt het zeer lang. Vriend zijne begin vorig jaar besteld en beloofd voor juni. Vorige week update naar november.
Jaja Belgie, vergeten bij vertellen dat hij ook besteld was in januari 22. Geproduceerd op 8 mei en sinds gisteren bij de dealer. Veel van die bestellingen worden nu uitgeleverd, dus ik ben verbaasd dat er ook zijn die het nu vertraagd zien naar november.

[Voor 5% gewijzigd door fox80 op 25-05-2023 14:28]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
filipy23 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:08:
De BMW i5 is vandaag gepresenteerd. De i5 40 lijkt dezelfde aandrijving te hebben als de i4, maar wel fors duurder: 77k. Wel een beetje vreemd als ziet dat de 520i maar 65k is. (Waar de i4 en 4-serie maar enkele duizend verschillen).

Anyways, de kofferbakruimte viel flink tegen (490L) dus voor mij niet echt een reden om een i5 te verkiezen boven de 4…
Dat prijsverschil viel mij ook op, voor 77k heb je óf een volledig kale i5 óf een bijna full-options i4 (M Sports Package Pro e.d.). Beiden hebben (vrijwel) dezelfde aandrijflijn, accupakket, berieik en prestaties. Mijn bestelling voor een i4 annuleer ik niet.. :P

Aanvulling, ze staan op hetzelfde BMW CLAR platform. De grootste technische verschillen die nu bekend zijn tussen beide e40 modellen:

OnderdeelBMW i5BMW i4
Bruto accucapaciteit84.4 kWh83.9 kWh
Netto accucapaciteit81.2 kWh80.7 kWh
Bereik WLTP475 km*515 km
Acceleratie 0-1006.0 s5.7 s
Lengte5060 mm4783 mm
Breedte1900 mm1852 mm
Hoogte1515 mm1448 mm
Wielbasis2995 mm2856 mm
Draaicirkel12,3 m12,5 m
Trekgewicht1500 kg1600 kg
Kofferbakruimte490 L470 L
Gewicht maximum2740 kg2605 kg
Gewicht leeg2205 kg2125 kg
Maximale last610 kg555 kg

Bron: EV-database

[Voor 43% gewijzigd door Feni op 26-05-2023 10:17. Reden: Gegevens voertuigen]

• Zipsop
  • Niet online
De 07-2023 prijslijst is net uit bij BMW NL.

Basis prijzen blijven ongewijzigd.

488 Lendesteun nu voor bestuurder en passagier naar 267 euro, optie 487 is nu helemaal weg van de prijslijst.

Aventurinrot is nu een normale metallic kleur niet langer Individual

Frozen kleuren gaan behoorlijk omhoog naar 4995 euro

Drive recorder staat niet meer op de prijslijst.

• RobertMaes
Zipsop schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:40:

488 Lendesteun nu voor bestuurder en passagier naar 267 euro, optie 487 is nu helemaal weg van de prijslijst.

Komt dus aardig overeen met wat de dealer mij vertelde en ik eerder in dit topic heb gepost ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Myaimistrue
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:08
Feni schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:33:
[...]

Dat prijsverschil viel mij ook op, voor 77k heb je óf een volledig kale i5 óf een bijna full-options i4 (M Sports Package Pro e.d.). Beiden hebben (vrijwel) dezelfde aandrijflijn, accupakket, berieik en prestaties. Mijn bestelling voor een i4 annuleer ik niet.. :P

Aanvulling, ze staan op hetzelfde BMW CLAR platform. De grootste technische verschillen die nu bekend zijn tussen beide e40 modellen:

OnderdeelBMW i5BMW i4
Bruto accucapaciteit84.4 kWh83.9 kWh
Netto accucapaciteit81.2 kWh80.7 kWh
Bereik WLTP475 km*515 km
Acceleratie 0-1006.0 s5.7 s
Lengte5060 mm4783 mm
Breedte1900 mm1852 mm
Hoogte1515 mm1448 mm
Wielbasis2995 mm2856 mm
Draaicirkel12,3 m12,5 m
Trekgewicht1500 kg1600 kg
Kofferbakruimte490 L470 L
Gewicht2740 kg2605 kg
Maximale last610 kg555 kg

Bron: EV-database
Het gewicht klopt in elk geval niet… of is dat met een volle tank 😅 en 5 passagiers?

• M_G_
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:04

Hopelijk dan wat meer kleur op de weg ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M_G_
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:04
Myaimistrue schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:23:
[...]

Het gewicht klopt in elk geval niet… of is dat met een volle tank 😅 en 5 passagiers?
Waarschijnlijk bedoelen ze het maximale gewicht. Niet het rijklaar gewicht. Ik kom even niet op de juiste term.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hydraulic
Wat betreft Update naar OS8.5 krijg ik dit van BMW NL door:
Beschikbaarheid via Remote Software Upgrade

Om BMW Operating System 8.5 te kunnen installeren via Remote Software Upgrade is de nieuwste generatie hardware vereist.

De volgende modellen zijn geschikt om BMW Operating System 8.5 te ontvangen via de Upgrade:

•           BMW 7 Series, productie vanaf 07/22

•           BMW iX, productie vanaf 03/23

•           BMW X5, productie vanaf 04/2023

•           BMW X6, productie vanaf 04/2023

•           BMW X7, productie vanaf 04/2023

•           BMW X5 M, productie vanaf 04/2023

•           BMW X6 M, productie vanaf 04/2023

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39
[...]

[...]
Da's wel jammer.... De mijne gaat nu ongeveer in productie

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat de verwachte levering in augustus wordt, waar ik eerst november te horen had gekregen. Heeft iemand een idee wanneer de auto dan ongeveer geproduceerd gaat worden?

• St_frederik
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-05 20:44
Vandaag te horen gekregen dat ik m‘n i4 normaalgezien eind juni mag afhalen.
Net 18 maanden wachttijd …

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommel12
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:08
MagicTempest schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:51:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat de verwachte levering in augustus wordt, waar ik eerst november te horen had gekregen. Heeft iemand een idee wanneer de auto dan ongeveer geproduceerd gaat worden?
Ik heb net week 24 productie, week 28 levering te horen gekregen. Zit dus een week of 4 tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

Bommel12 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 22:15:
[...]

Ik heb net week 24 productie, week 28 levering te horen gekregen. Zit dus een week of 4 tussen.
Dan lijkt het er op dat ik misschien nog wel de juiste hardware voor iDrive 8.5 krijg. Ik hoop het wel om niet meteen al een auto met verouderde hardware te hebben (hoewel dat met auto's eigenlijk altijd wel zo is)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noctilucus
St_frederik schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:46:
Vandaag te horen gekregen dat ik m‘n i4 normaalgezien eind juni mag afhalen.
Net 18 maanden wachttijd …
België vermoed ik, gezien de lange wachttijd? En een edrive40 of M50?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fox80
MagicTempest schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:51:
De mijne is gemaakt op 8 mei en is bij de garage toegekomen op 24 mei. Als je dan nog kijkt dat hemelvaart er tussen zat, komt dat eigenlijk op 2 weken tussen productie en levering bij garage voor mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
Myaimistrue schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:23:
[...]

Inderdaad, heb maximum gewicht overgenomen zie ik. Aanvulling en correctie gemaakt. Leeg is het verschil 2205 kg vs 2125 kg (i5/i4).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 23:00

Bij 488 staat nog steeds wel bij dat ie alleen icm M sportstoelen is ( 711)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Cinemaskoop schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:10:
[...]

Bij 488 staat nog steeds wel bij dat ie alleen icm M sportstoelen is ( 711)
Nee hoor bij interieur staat hij helemaal los op de prijslijst, en bij M-Sport pakket staat hij er al 0 euro optie bij voor de M-sport stoelen als apart line item.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St_frederik
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-05 20:44
noctilucus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:35:
[...]

België vermoed ik, gezien de lange wachttijd? En een edrive40 of M50?
Inderdaad België, M50

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Antonutr78
  • Laatst online: 30-05 22:23
Gisteren is mijn I4 E40 geleverd. Besteld 17 aug 2022. Vrij basic uitvoering, alleen privacy glas, 18 inch velgen en parking plus met drive recorder.

Beetje door mijn werkgever richting elektrisch gedwongen, nooit elektrisch of zelfs hybride gereden. Liefst altijd een zware diesel motor gehad.

Maar mijn hemel wat een snelheid, duizelingwekkende tussensprintjes. Een petrolhead die stiekem toch aan het genieten is van zijn batterij bak 😁

b

[Voor 30% gewijzigd door Antonutr78 op 27-05-2023 16:18]

Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee