• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:28
buppha schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:21:
Deze week twee keer maar 400 km kunnen halen met een edrive 40 .
Vind dit zelf te weinig met een een snelheid die afgelopen vrijdag op het grootste gedeelte snelweg op zo’n 130 zat.
Wat zijn jullie bevindingen?
Jeetje, maar dat zijn simpelweg met deze temperaturen uitstekende resultaten. d:)b
Ik haal hetzelfde, dat lukte me met 130kmh zeker niet met de Q4 40 bijv.

Ga eens 100kmh rijden? Dan zit je op 450km + ?

Doe dat eens bij 20 graden? Ver over de 500km.

Zoiets ;)

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Vind dit zelf te weinig met een een snelheid die afgelopen vrijdag op het grootste gedeelte snelweg op zo’n 130 zat.
Heb je winterbanden eronder ligen? Mijn ervaring is dat dit zo maar 10-20% scheelt op je totale range.
Met zomerbanden en ±15-20 graden ga je inderdaad snel richting die 500km of meer.

• buppha
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:45
Inderdaad winterbanden en tweede keer was hier in Nederland en dan de cruisecontrol op 110 . Zover ik het begrijp vinden jullie de range normaal.

• ZeroMinded
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:04
buppha schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:11:
Inderdaad winterbanden en tweede keer was hier in Nederland en dan de cruisecontrol op 110 . Zover ik het begrijp vinden jullie de range normaal.
Als ik kijk naar de praktijkranges op ev-database dan is t nog zelfs veel te noemen.
https://ev-database.org/nl/auto/1252/BMW-i4-eDrive40

• bernadus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:13
Weet iemand of er ook sportievere en mooiere reardiffuser/achterbumper te verkrijgen is voor M50 met een normale prijs
Bvd bennie

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
bernadus schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:15:
Weet iemand of er ook sportievere en mooiere reardiffuser/achterbumper te verkrijgen is voor M50 met een normale prijs
Bvd bennie
Voor wat ik gezien heb alleen de BMW M Performance carbon fiber diffuser. Maar daar is sportiever, mooier en normale prijs misschien niet de juiste omschrijving ;-)

De productie van de i4 is denk ik voor veel after market shops nog te laag dat het interessant wordt om daar ontwikkel geld in te steken. En het nadeel van iets met de achterbumper doen is dat de Driving Assistant radars al snel in de weg zitten, deze zitten achter de bumper gemonteerd. En omdat het radar is kan je dan bijvoorbeeld op die plekken ook niets met echt carbon doen.

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:00
Yep met die snelheid ga je dat niet redden. 450 wannneer je 100 rijdt, niet al teveel kleine stukjes (wanneer het fris is).

• mgoes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-03 10:50
Dat is toch gewoon een hele mooie waarde?! Ik denk dat ik dat met mijn e40 niet red met 130 op de snelweg..

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:51
Met 130 km/u is dat een normaal bereik voor een i4: https://www.autoreview.nl...en-bij-100-kmh-en-130-kmh

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:16
Is dat met 100 -> 0 state of charge?

• buppha
Eerste keer 390 km en de auto gaf aan dat ik met nog 10 km op de teller thuis kon komen.
Voor de zekerheid toch nog maar even aan de lader gezet.
Tweede keer was 300 km met nog ongeveer 100 km bereik over .
Maar als ik hier zo hoor is iedereen wel redelijk tevreden met het bereik van globaal 400 km.
Nog bedankt voor de reacties 😃

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:55
buppha schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:29:
Eerste keer 390 km en de auto gaf aan dat ik met nog 10 km op de teller thuis kon komen.
Voor de zekerheid toch nog maar even aan de lader gezet.
Tweede keer was 300 km met nog ongeveer 100 km bereik over .
Maar als ik hier zo hoor is iedereen wel redelijk tevreden met het bereik van globaal 400 km.
Nog bedankt voor de reacties 😃
Hoeveel inch velgen btw?

• buppha
18 inch met winterbanden.

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03 20:02
Afgelopen vrijdag eindelijk een positief bericht gekregen van de lease maatschappij. De BMW I4 e40 staat gepland voor levering bij de dealer op 7 april. Precies een jaar na de initiele bestelling. Ik ben erg benieuwd of de auto geleverd gaat worden zoals ik deze heb besteld. Ook ik heb namelijk behoorlijk wat concessies moeten doen en een behoorlijke prijsverhoging moeten slikken. Daarnaast zijn een aantal dingen nu niet meer standaard zoals het met Sensatec beklede dashboard.

Oospronkelijk (april 2022) heb ik een alpine witte basis e40 besteld met de volgende opties:
  • Beige Sensatec bekleding
  • Comfort access,
  • Ambiente verlichting
  • Harman Kardon audio,
  • Stoelverwarming voor
  • BMW IconicSounds electric,
  • Active cruise control
  • Interieurlijsten Edelhoutuitvoering Eiche Maser
  • Exterieur Line Aluminium zijdeglans
  • 17” LM aerodynamische velgen Bicolor
Een naar mijn idee hele chique combinatie. Jammer genoeg kreeg ik november 2022 vanuit de dealer bericht met betrekking tot een prijsverhoging. Ook werd verteld dat de Sensatec bekleding niet meer leverbaar was. Ik kon alleen kiezen tussen stof en echt leer. Met echt leer (doormiddel van executive pakket) werd de auto toch wel een stukje duurder. Ik hoor wisselende verhalen over de kwaliteit van het leer en vind het eigenlijk ook niet passen bij het karakter van een (duurzame) elektrische auto.
Na enig puzzelwerk kwam ik tot de conclusie dat het M-sport model in dat geval meer waar voor zijn geld bood. De combinatie van alcantara en Sensatec bekleding (standaard) vind ik daarnaast wel erg mooi.

Uiteindelijk heb ik nu de volgende uitvoering Model M Sport besteld:
  • Alcantara en Sensatec bekleding (standaard)
  • Comfort access
  • Ambiente verlichting (standaard)
  • Harman Kardon audio
  • Stoelverwarming voor
  • BMW IconicSounds electric
  • Active cruise control
  • Interieurlijsten Aluminium Rhombicle Anthrazit (standaard)
  • Exterieur Line Aluminium zijdeglans (standaard)
  • 18” LM aerodynamische velgen Bicolor (standaard)
Natuurlijk een heel andere auto, niet chique maar juist sportief en een imposante verschijning.
Doordat ik nog maar een paar (en niet al te exotische) opties heb geselecteerd hoop ik dat de auto nu zonder wijzigingen geleverd zal worden.
Ik ben wel benieuwd of deze is voorzien van achteruitrij camera en of de ambiente verlichting er nog in zit. Ik begreep dat deze sinds maart niet meer standaard bij de M sport uitvoering wordt geleverd. Tot op heden heb ik hierover nog niets gehoord.

[Voor 3% gewijzigd door Artje op 23-02-2023 09:31. Reden: Typo's]

• RobbieHifi
Zo m'n eerste issues. Iets meer dan twee maanden de auto.

M'n linker spiegel piept enorm wanneer deze in- en uitklappen. Denk smeren. Geen groot probleem, maar geen premium uitstraling.

Het klepje van de laadpoort is afgebroken. Dan niet de tankklep, maar de afsluiter van de poorten. Dat laatste is erg vervelend. Zeker wanneer de auto toch nat kan worden. Daarnaast ook geen premium beleving. Dit alles binnen 5k

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Artje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:27:
Afgelopen vrijdag eindelijk een positief bericht gekregen van de lease maatschappij. De BMW I4 e40 staat gepland voor levering bij de dealer op 7 april. Ik ben erg benieuwd of de auto geleverd gaat worden zoals ik deze heb besteld. Ook ik heb namelijk behoorlijk wat concessies moeten doen en een behoorlijke prijsverhoging moeten slikken. Ook zijn een aantal dingen nu niet meer standaard zoals het met Sensatec beklede dashboard.

Oorspronkelijk had ik een alpine witte basis e40 besteld met de volgende opties
  • Comfort access,
  • Ambiente verlichting
  • Harman Kardon audio,
  • Stoelverwarming voor
  • Active cruise control
Uiteindelijk een hele chique combinatie. Jammer genoeg bleek de Sensatec bekleding niet leverbaar en kon ik alleen kiezen tussen stof en echt leer. Met echt leer (doormiddel van executive pakket) werd de auto toch wel een stukje duurder. Ik hoor wisselende verhalen over de kwaliteit van het leer en vind het eigenlijk ook niet passen bij het karakter van een (duurzame) elektrische auto.
Na enig puzzelwerk kwam ik tot de conclusie dat het M-sport model in dat geval meer waar voor zijn geld bood. De combinatie van alcantara en Sensatec kleding vind ik daarnaast erg mooi.
  • Alcantara en Sensatec kleding (standaard),
  • Comfort access
  • Ambiente verlichting (standaard),
  • Harman Kardon audio
  • Stoelverwarming voor
  • Active cruise control
Natuurlijk een heel andere auto, niet chique maar juist sportief en een imposante verschijning.
Doordat ik nog maar een paar (en niet al te exotische) opties heb geselecteerd hoop ik dat de auto nu zonder wijzigingen geleverd zal worden.
Ik ben wel benieuwd of deze is voorzien van achteruitrij camera en of de ambiente verlichting er nog in zit. Ik begreep dat deze sinds maart niet meer standaard bij de M sport uitvoering wordt geleverd. Tot op heden heb ik hierover nog niets gehoord.
Je kan het beste even met de dealer contact op nemen en een uitdraai van het BMW bestelsysteem vragen of het VIN van de de auto, dan kan je nu al zien wat er wel en niet op zit.

Alle leveringen bij mij in de vloot zaten dit jaar nog altijd de ambiente verlichting en de Camera er op. Nieuwste is van productie week 5.

• Artje
RobbieHifi schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:36:

M'n linker spiegel piept enorm wanneer deze in- en uitklappen. Denk smeren. Geen groot probleem, maar geen premium uitstraling.

Het klepje van de laadpoort is afgebroken. Dan niet de tankklep, maar de afsluiter van de poorten. Dat laatste is erg vervelend. Zeker wanneer de auto toch nat kan worden. Daarnaast ook geen premium beleving. Dit alles binnen 5k
Ben je hier al mee langs de dealer geweest? Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn om te fixen?

• RobbieHifi
Artje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:25:
[...]

Ben je hier al mee langs de dealer geweest? Zou toch niet zo heel lastig moeten zijn om te fixen?
Ben er geweest. 8 maart kan ik komen om het op te lossen.

• Avigoorn
RobbieHifi schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:51:
[...]

Ben er geweest. 8 maart kan ik komen om het op te lossen.
Eind goed al goed?

Premium service? ;)

Maar ik begrijp je hoor, piepen... grrrr

• Ariiiin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-03 19:34

Ik had precies dezelfde issue met de spiegel links vanaf de dag dat ik de auto in ontvangst nam (mid oktober '22). Na paar weken terug naar de dealer en ze hebben de hele spiegel unit vervangen onder garantie. Begreep dat het bekend was dat dit speelde bij BMW.

Nu geen last meer van.

• mgoes
Artje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:27:
Afgelopen vrijdag eindelijk een positief bericht gekregen van de lease maatschappij. De BMW I4 e40 staat gepland voor levering bij de dealer op 7 april. Ik ben erg benieuwd of de auto geleverd gaat worden zoals ik deze heb besteld. Ook ik heb namelijk behoorlijk wat concessies moeten doen en een behoorlijke prijsverhoging moeten slikken. Daarnaast zijn een aantal dingen nu niet meer standaard zoals het met Sensatec beklede dashboard.

Oorspronkelijk had ik een alpine witte basis e40 besteld met de volgende opties:
  • Comfort access,
  • Ambiente verlichting
  • Harman Kardon audio,
  • Stoelverwarming voor
  • Active cruise control
Uiteindelijk een hele chique combinatie. Jammer genoeg bleek de Sensatec bekleding niet leverbaar en kon ik alleen kiezen tussen stof en echt leer. Met echt leer (doormiddel van executive pakket) werd de auto toch wel een stukje duurder. Ik hoor wisselende verhalen over de kwaliteit van het leer en vind het eigenlijk ook niet passen bij het karakter van een (duurzame) elektrische auto.
Na enig puzzelwerk kwam ik tot de conclusie dat het M-sport model in dat geval meer waar voor zijn geld bood. De combinatie van alcantara en Sensatec kleding vind ik daarnaast erg mooi.

• Alcantara en Sensatec kleding (standaard),
  • Comfort access
  • Ambiente verlichting (standaard),
  • Harman Kardon audio
  • Stoelverwarming voor
  • Active cruise control
Mooie mijlpaal om naar uit te kijken! En ik denk dat hij nu wel een stukje fraaier oogt, zeker met die velgen erbij. De achteruitrijcamera is standaard op alle modellen naar mijn informatie. De met sensatec beklede dashboards zijn al sinds de zomer niet meer standaard helaas.. voel me daar nog steeds bekocht over

• RobbieHifi
Ariiiin schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:04:
[...]

Ik had precies dezelfde issue met de spiegel links vanaf de dag dat ik de auto in ontvangst nam (mid oktober '22). Na paar weken terug naar de dealer en ze hebben de hele spiegel unit vervangen onder garantie. Begreep dat het bekend was dat dit speelde bij BMW.

Nu geen last meer van.
Ja naar, maar laadklepje afgebroken vind ik nog wat hinderlijker.

Voor de rest nog een zeer fijne auto.

• RobbieHifi
Avigoorn schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:41:
[...]
Eind goed al goed?

Premium service? ;)

Maar ik begrijp je hoor, piepen... grrrr
Laten we dat even afwachten na 8 maart. Duurt best wel even, maarja tekort aan personeel. Dus heb begrip voor en de auto kan gewoon rijden. Dus is alleen hinderlijk en geen ramp.

• Paashaas25
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:36
Paashaas25 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:18:
[...]

Update 17-02-2022:

Vandaag de nieuwe SW update gekregen die het uitvallen van het scherm moet fixen en ook meteen de fix voor de sound generator (hij werkt nu idd).
Verder nog geen wijzigingen in deze versie gevonden maar ook nog niet echt gezocht.

[Afbeelding]

FYI:
""De software op de betrokken voertuigen moet opnieuw worden geprogrammeerd. De software kan ook zelfstandig in het voertuig worden geüpdatet als er in het voertuig een aanbieding wordt weergegeven om de Remote Software Upgrade (RSU) versie 11/2022.63 te installeren. Een werkplaatsbezoek is in dit geval niet nodig. De nieuwe RSU-versie is naar verwachting vanaf eind februari 2023 beschikbaar""
Update 18-2-2023:

Uitvallen scherm:
Helaas niet opgelost met de software update. Nu nieuwe afspraak waarbij men gaat kijken om hardware te gaan wisselen.

• Overw.Helder
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-03 11:19
Ariiiin schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:04:
[...]

Nu geen last meer van.
Hoor het bij mij nu ook na een maandje.
Had jij het ook met een M50?

• Ronaldalexander
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 27-03 22:16
Vandaag contact met de dealer gehad aangaande aflevering. Geplande datum van 4 maart wordt verplaatst naar 10 maart.
De auto zou vandaag binnen komen in Born, echter is transport/logistiek vanaf daar het grootste issue.

Volgens VIN is de productie overigens afgerond op 10 februari, aflevering zou dus exact een maand daarna zijn in dit geval.

Iemand ervaring met grote kartonnen pakketjes versturen via UPS / DHL / Post NL? 7(8)7

• OllieB1964
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-03 10:13
jan430 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:21:
[...]

Adaptieve weergave kiezen, in sport stand geeft hij dan vermogen en koppel weer
Naast het gebruik van de voice command sport weergave kun je ook in het menu de app live vehicle kiezen met de keuze adaptieve weergave. In Sport stand krijg je dan het getoonde scherm te zien

[Voor 10% gewijzigd door OllieB1964 op 22-02-2023 19:05]

• BMWlepto
  • Laatst online: 26-03 21:31
Ronaldalexander schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:19:
Vandaag contact met de dealer gehad aangaande aflevering. Geplande datum van 4 maart wordt verplaatst naar 10 maart.
De auto zou vandaag binnen komen in Born, echter is transport/logistiek vanaf daar het grootste issue.

Volgens VIN is de productie overigens afgerond op 10 februari, aflevering zou dus exact een maand daarna zijn in dit geval.

Iemand ervaring met grote kartonnen pakketjes versturen via UPS / DHL / Post NL? 7(8)7
Mijn auto is 30-1 geproduceerd. En zou week 6 binnen komen bij dealer in Maastricht. Maar dat is bij mij ook 1 week vertraagd. Nu zou je zeggen Born-Maastricht is zo gedaan, 20 min….
Aflevering komende Maandag. Dus ook 1 maand na productie ongeveer.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:30
Vandaag bericht gekregen van mijn werkgever dat mijn offerte geaccepteerd is. Dit is altijd een beetje een spel mbt budget enzo. Nu maar afwachten hoe snel. Is een i4 35 sunset Orange met cognac bekleding 8)
Wordt de eerste elektrische auto en zal quasi alleen woon-werkverkeer worden gebruikt. Hopelijk snelle levering want heb nu een diesel voorloop auto waarbij ik best veel belasting betaal.

• Ariiiin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-03 19:34
Overw.Helder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:54:
[...]

Hoor het bij mij nu ook na een maandje.
Had jij het ook met een M50?
Nee, ik heb een e40.

Denk zelf dat het iets met de plastc kapjes aan de onderkant te maken had (waar de spiegel vast zit aan de auto). Als ik aan de onderkant kneep ging het piepen/ kraken destijds.

• Quiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:09
Ariiiin schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 23:35:
[...]
Nee, ik heb een e40.
Denk zelf dat het iets met de plastc kapjes aan de onderkant te maken had (waar de spiegel vast zit aan de auto). Als ik aan de onderkant kneep ging het piepen/ kraken destijds.
Na twee maand (mei 2022) (kan ook drie geweest zijn) wou mijn rechter buitenspiegel plots niet meer uitklappen... Bleek nadien een productiefout geweest te zijn waarbij vocht in de motor van de spiegel terechtgekomen was (binnenwerk volledig vervangen en sindsdien geen enkel issue meer) ... Mogelijk is de oorzaak gelijk?

• M_G_
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:15
Zorg schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:21:
Vandaag bericht gekregen van mijn werkgever dat mijn offerte geaccepteerd is. Dit is altijd een beetje een spel mbt budget enzo. Nu maar afwachten hoe snel. Is een i4 35 sunset Orange met cognac bekleding 8)
Wordt de eerste elektrische auto en zal quasi alleen woon-werkverkeer worden gebruikt. Hopelijk snelle levering want heb nu een diesel voorloop auto waarbij ik best veel belasting betaal.
Mooie kleur ;)

Hopelijk komt ie snel.

• lexvis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-03 18:09
M_G_ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:40:
[...]

Mooie kleur ;)

Hopelijk komt ie snel.
De dealer heeft eind vorige week mijn i4 besteld bij de fabriek en volgens de leasemaatschappij wordt de auto in week 22 al geleverd. De dealer gaf zelf in eerste instantie augustus aan. Zouden de leveringsproblemen dan eindelijk opgelost zijn?

• Artje
mgoes schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:19:
[...]

Mooie mijlpaal om naar uit te kijken! En ik denk dat hij nu wel een stukje fraaier oogt, zeker met die velgen erbij. De achteruitrijcamera is standaard op alle modellen naar mijn informatie. De met sensatec beklede dashboards zijn al sinds de zomer niet meer standaard helaas.. voel me daar nog steeds bekocht over
Dank voor je reactie. Ik ben uiteindelijk ook erg blij met deze keuze. Het is alleen vervelend dat de auto een stuk duurder is geworden. Gelukkig neemt mijn werkgever de verhoging van de leasekosten voor zijn rekening. Ik zit echter wel met de gestegen bijtelling. Hiermee komt de auto boven een van te voren gestelde grens uit.

• RobbieHifi
lexvis schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:45:
[...]

De dealer heeft eind vorige week mijn i4 besteld bij de fabriek en volgens de leasemaatschappij wordt de auto in week 22 al geleverd. De dealer gaf zelf in eerste instantie augustus aan. Zouden de leveringsproblemen dan eindelijk opgelost zijn?
Dit gaven ze mij vorig jaar ook aan....en toen werd het december.

• Quiller
OllieB1964 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:01:
[...]
Naast het gebruik van de voice command sport weergave kun je ook in het menu de app live vehicle kiezen met de keuze adaptieve weergave. In Sport stand krijg je dan het getoonde scherm te zien
Nu heb ik het ook gevonden (op jouw manier) MAAR : eigenaardig genoeg noemt dit bij mij niet 'adaptieve weergave' maar 'adaptieve inhoud'... ... ...

• Maxime.d
  • Laatst online: 02-03 12:36

Hier sinds 3 weken de I4.

Hebben hetzelfde probleem met de linkerspiegel.

Bijkomend probleem bij ons is dat bij de msportzetel van de medepassagier een “puntje” tegen het leer prikt van binnenuit ter hoogte van de beensteun die uitschuifbaar is.

Iemand enige idee wat dit kan zijn ?

Zullen hem hoogstwaarschijnlijk toch binnenbrengen om zetel te bekijken, voor de meerprijs van de zetel mag dit niet voorvallen vind ik.

• OllieB1964
  • Laatst online: 26-03 10:13
Quiller schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:43:
[...]

Nu heb ik het ook gevonden (op jouw manier) MAAR : eigenaardig genoeg noemt dit bij mij niet 'adaptieve weergave' maar 'adaptieve inhoud'... ... ...
Foutje van mijn kant

• RobbieHifi
Maxime.d schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Hier sinds 3 weken de I4.

Hebben hetzelfde probleem met de linkerspiegel.

Bijkomend probleem bij ons is dat bij de msportzetel van de medepassagier een “puntje” tegen het leer prikt van binnenuit ter hoogte van de beensteun die uitschuifbaar is.

Iemand enige idee wat dit kan zijn ?

Zullen hem hoogstwaarschijnlijk toch binnenbrengen om zetel te bekijken, voor de meerprijs van de zetel mag dit niet voorvallen vind ik.
Ik zou even naar laten kijken.

• Teslalrp
  • Laatst online: 27-03 23:08
Na drie jaar een Tesla M3P gereden te hebben, morgen overstap naar BWM i4. Heb twee weken geleden een demo model kunnen reserveren

• Quiller
Teslalrp schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:37:
Na drie jaar een Tesla M3P gereden te hebben, morgen overstap naar BWM i4. Heb twee weken geleden een demo model kunnen reserveren
Ai... Dat wordt je nickname veranderen :p

• DamianDuardo
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-02 09:46
Is het iemand gelukt om de Iconic Sounds aan te passen?

"De BMW i4 M50 heeft een bijzonder energieke toon. Via Remote Software Upgrade zijn er ook andere Iconic Sounds te downloaden, voor een andere geluidsbeleving."

In de update log van 07-22 staat dit ook angegeven als update.

Ik kan het niet zo snel vinden

• MichaelC165
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:18
DamianDuardo schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:51:

"De BMW i4 M50 heeft een bijzonder energieke toon. Via Remote Software Upgrade zijn er ook andere Iconic Sounds te downloaden, voor een andere geluidsbeleving."

Zou wel fijn zijn om wat meer keuze te hebben, zoals in de i7.
Blijft jammer dat hij aan de buitenkant ook niet hetzelfde geluid maakt, zoals de Taycan... Hier 4 Taycan's in de straat bij het bedrijf en ze zijn bijna net zo luid als mijn Ghibli :9~

• Ronaldalexander
Heeft iedere i4 de mogelijkheid tot digital key? Of moet je daarvoor de extra optie comfort access hebben?

• Avigoorn
Ronaldalexander schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:39:
Heeft iedere i4 de mogelijkheid tot digital key? Of moet je daarvoor de extra optie comfort access hebben?
Er staat:

Met de uitrusting Comfort Access is het mogelijk om de portieren en de bagageklep van uw BMW te ont- en vergrendelen zonder de sleutel actief te bedienen. Bij het naderen van de auto wordt eerst de Welcome Light verlichtingsfunctie geactiveerd, vervolgens ontgrendelen de portieren automatisch. Bovendien kan de bij deze uitrusting inbegrepen BMW Digital Key op een iPhone (raadpleeg uw BMW dealer voor de ondersteunde iPhones) of de als alternatief leverbare BMW Key Card worden gebruikt voor toegang tot de BMW en het starten van de motor.

Ik lees het dan zo dat het alleen met de comfort acces kan.

• Ronaldalexander
De website van BMW geeft dit weer aan:

Wat heb ik nodig om de BMW Digital Key te kunnen gebruiken?
• U heeft de uitrusting BMW Teleservices (SA 6AE) nodig.
• Voor modellen geproduceerd na zomer 2020 is BMW Comfort Access (SA 322) vereist.
• Voor modellen geproduceerd na eind 2021 is alleen BMW Digital Key (SA 3DK) vereist.
• Vrijwel alle BMW modellen die sinds eind juli 2020 zijn geproduceerd, zijn geschikt. De beschikbaarheid verschilt per land.
• Uw My BMW App toont u of uw BMW geschikt is. Als de functie ‘BMW Digital Key’ geselecteerd kan worden, is uw BMW geschikt.

• Avigoorn
Ronaldalexander schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:30:

• Voor modellen geproduceerd na zomer 2020 is BMW Comfort Access (SA 322) vereist.
• Voor modellen geproduceerd na eind 2021 is alleen BMW Digital Key (SA 3DK) vereist.
• Vrijwel alle BMW modellen die sinds eind juli 2020 zijn geproduceerd, zijn geschikt. De beschikbaarheid verschilt per land.
• Uw My BMW App toont u of uw BMW geschikt is. Als de functie ‘BMW Digital Key’ geselecteerd kan worden, is uw BMW geschikt.
Dat wordt even bellen dus... :? ;)

• Overw.Helder
DamianDuardo schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:51:

Hee dat is grappig.
Ga ik ook eens naar zoeken.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vandaag 2x een nieuwe store dienst ontvangen in de auto! :+

Sys Specs

• NemeSiS-7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:52
Heb je nog iets nieuws kunnen ontdekken in die nieuwe ‘dienst’?

[Voor 5% gewijzigd door NemeSiS-7 op 24-02-2023 18:56]

• Teslalrp
Na drie weken staat de i4.

• Ronaldalexander
En bevalt deze beter dan de M3P? 8)

• Teslalrp
Ronaldalexander schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:05:
[...]

En bevalt deze beter dan de M3P? 8)
Qua comfort echt een verandering. Zitcomfort en auto super afgewerkt. Rijeigenschappen veel beter

• Avigoorn
Hij mist alleen de koplampen en achterlichten. 8)

Gefeliciteerd!

• Teslalrp
Avigoorn schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:27:
[...]

Hij mist alleen de koplampen en achterlichten. 8)

Gefeliciteerd!
Grootste verschil is acceleratie en audio. Maar BMW i4 is wel een betere reisauto.

• Avigoorn
Teslalrp schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:25:
[...]

Grootste verschil is acceleratie en audio. Maar BMW i4 is wel een betere reisauto.
Ik bedoelde eigenlijk je foto.

Maar acceleratie lijkt me idd logisch.
Heb je wel de Harmen Karton?

• Teslalrp
Avigoorn schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:45:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk je foto.

Maar acceleratie lijkt me idd logisch.
Heb je wel de Harmen Karton?
Nee helaas standaard audio

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:51
Ik heb de mijne met de optie 'hifi system' en vind het ook zonder Harman Kardon prima aan te horen. Hoe is het standaard geluid? Grootste verschil is toch de luidsprekers bij de ramen in de deuren dan toch?

http://emiellensink.nl

• Quiller
@Teslalrp @Emiel L Harman Kardon is ook echt wel goed... Ik heb geen ervaring met de Tesla audio (lees dat deze bij de top van de markt zit in zijn prijsklasse) maar naar mijn mening moet je met name Harman Kardon een beetje finetunen (zijn sites met ideale instellingen) en dan is de audiobeleving echt wel top te noemen (in zijn prijsklasse)... -- Voor de meerprijs van HK vind ik dat persoonlijk een must have.

• Teslalrp
Quiller schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 22:08:
@Teslalrp @Emiel L Harman Kardon is ook echt wel goed... Ik heb geen ervaring met de Tesla audio (lees dat deze bij de top van de markt zit in zijn prijsklasse) maar naar mijn mening moet je met name Harman Kardon een beetje finetunen (zijn sites met ideale instellingen) en dan is de audiobeleving echt wel top te noemen (in zijn prijsklasse)... -- Voor de meerprijs van HK vind ik dat persoonlijk een must have.
Ik heb de standaard hifi van de i4, echter het is prima hoor

• MichaelC165
Mijn testwagen had Harman Kardon en vond er weinig speciaal aan om eerlijk te zijn.
Voor mijn M50 heb ik gewoon de hifi upgrade gedaan.
Beste audio die ik ook heb gehad was Mark Levinson in Lexus RC, die was wel uitzonderlijk IMHO.

• Quiller
MichaelC165 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:24:
Mijn testwagen had Harman Kardon en vond er weinig speciaal aan om eerlijk te zijn.
Voor mijn M50 heb ik gewoon de hifi upgrade gedaan.
Beste audio die ik ook heb gehad was Mark Levinson in Lexus RC, die was wel uitzonderlijk IMHO.
Zoals ik ook zei : je moet hem wel afstellen EN natuurlijk niet iedereen is beetje audiofiel... In elk geval in zijn prijsklasse : topsysteem.

• MichaelC165
Quiller schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:39:
[...]

Zoals ik ook zei : je moet hem wel afstellen EN natuurlijk niet iedereen is beetje audiofiel... In elk geval in zijn prijsklasse : topsysteem.
In testwagen uiteraard niet afgesteld :)
En thuis zit ik met Adams Audio studio monitors, Beyerdynamic hoofdtelefoons en een Audio Technica microfoon gekoppeld aan een Motu interface, dus ik weet deftige audio wel te waarderen ;)

• Quiller
MichaelC165 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:47:
[...]
In testwagen uiteraard niet afgesteld :)
En thuis zit ik met Adams Audio studio monitors, Beyerdynamic hoofdtelefoons en een Audio Technica microfoon gekoppeld aan een Motu interface, dus ik weet deftige audio wel te waarderen ;)
Zonder afstellen was het eerder naar de platte kant bij mij ... Nu vind ik hem fantastisch klinken ... Opnieuw : voor de prijs!!!! Je kan het natuurlijk niet vergelijken met sommige systemen waar je 5k meer voor betaald. (toen ik de wagen bestelde in sept 21 was dit in Belgie een upgrade van iets rond de 500 euro (iets erboven) tov het hifi systeem en dat was / is hij dubbel en dik waard.

Net nagekeken nu : als je de basisversie neemt is de upgrade naar hifi 390 en naar HK 970 ... Dus de upgrade naar HK tov hifi is 580 ... Opnieuw : voor mij absoluut zijn geld waard.

[Voor 10% gewijzigd door Quiller op 25-02-2023 12:37]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand al wat proberen aan te schaffen in de store ? Ik heb al vier weken geleden de active cruise control optie aangeschaft maar deze werkt nog steeds niet.

Op het stuur de knop indrukken voor afstand houden geeft deze functie kan worden aangeschaft. In de auto staat dat de dienst is geactiveerd bij connected drive store en ik kan niets meer aanschaffen (staat reeds onder geboekt).

Bmw klantenservice erkent het probleem en geeft nu na twee keer bellen aan dat ze geen oplossing hebben. Maw ze zijn er in Duitsland mee bezig ?

Benieuwd of andere dit issue ook hebben

Mijn V&A

• Avigoorn
Workaholic schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:33:
Heeft iemand al wat proberen aan te schaffen in de store ? Ik heb al vier weken geleden de active cruise control optie aangeschaft maar deze werkt nog steeds niet.

Op het stuur de knop indrukken voor afstand houden geeft deze functie kan worden aangeschaft. In de auto staat dat de dienst is geactiveerd bij connected drive store en ik kan niets meer aanschaffen (staat reeds onder geboekt).

Bmw klantenservice erkent het probleem en geeft nu na twee keer bellen aan dat ze geen oplossing hebben. Maw ze zijn er in Duitsland mee bezig ?

Benieuwd of andere dit issue ook hebben
Ik heb de BMW drive recorder en als test de Flitspaal alert aangeschaft. Dit ging zonder problemen.
Wel lekker zeer onhandig wat jij verteld. Heb je je geld terug of ga je wachten?

• Quiller
Avigoorn schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:48:
[...]

Ik heb de BMW drive recorder en als test de Flitspaal alert aangeschaft. Dit ging zonder problemen.
Wel lekker zeer onhandig wat jij verteld. Heb je je geld terug of ga je wachten?
Die flitspaal alert zie ik er in Belgie zelfs niet tussenstaan :(

• BMWi4
  • Laatst online: 23-03 15:38
Quiller schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:22:
[...]

Die flitspaal alert zie ik er in Belgie zelfs niet tussenstaan :(
Nou je mist er niks aan. Ik heb het aangeschaft gratis voor 1 maand maar flitsmeister is veel beter

• mgoes
Ronaldalexander schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:30:

Met de optie comfort access kan je digital key gebruiken, mits je telefoon het ondersteunt natuurlijk! BMW teleservices is altijd standaard. Ik kan me wel herinneren dat je dan je tel eerst moet unlocked voordat het werkt.. met iWatch kan het wel snel dacht ik.. benieuwd hoe het je gaat bevallen!

• Overw.Helder
mgoes schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Met de optie comfort access kan je digital key gebruiken, mits je telefoon het ondersteunt natuurlijk! BMW teleservices is altijd standaard. Ik kan me wel herinneren dat je dan je tel eerst moet unlocked voordat het werkt.. met iWatch kan het wel snel dacht ik.. benieuwd hoe het je gaat bevallen!
Het grootste nadeel vind ik dat je de telefoon tegen de deurklink moet houden.
De sleutel werkt al op afstand.
Vandaar toch maar de sleutel op zak.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ronaldalexander schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:19:

Lucky you :) Ik kreeg onlangs zowaar bericht van de dealer dat de auto van de band gerold is, eerste mogelijkheid om hem af te leveren is zes weken(!) na productiedatum want "transport is moeilijk"

• Ronaldalexander
IceOnFire schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:07:
[...]

Lucky you :) Ik kreeg onlangs zowaar bericht van de dealer dat de auto van de band gerold is, eerste mogelijkheid om hem af te leveren is zes weken(!) na productiedatum want "transport is moeilijk"
Zijn het geen productie issues, dan wel logistiek. Een gemiddeld Aliexpress pakketje ligt tegenwoordig nog sneller op de mat.....

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:48
Ronaldalexander schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:58:
[...]

Zijn het geen productie issues, dan wel logistiek. Een gemiddeld Aliexpress pakketje ligt tegenwoordig nog sneller op de mat.....
Knappe pakketbezorger die een I4 meekrijgt in zijn bus... 😋

• Quiller
phex schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Knappe pakketbezorger die een I4 meekrijgt in zijn bus... 😋
Das toch geen probleem... De pakketbezorger moet gewoon een plooifiets in de koffer van de i4 leggen... 'ondernemen is probleemoplossend denken'...

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
khorions schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Correct daarvoor ben ik deze week binnen geweest en daardoor was de recall opgelost maar nu blijkt dat ik een nieuwe recall heb waarvan ik momenteel dus nog geen details kan vinden. Recall 0065070400
Ik ga voor deze recall ook langs de dealer deze week. Had contact opgenomen ivm de storingsmelding die ik een aantal keer gehad heb omtrent energieverbruik in standby. Moet nu een dagje naar de dealer en pakken ze die terugroepactie direct mee. Ben benieuwd.

• R-Giskard
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:44
i4 eDrive 40 - Brooklyn Grey.

Besteld begin februari 2022 (België). Levertermijn destijds was 03/2023.

Zonet navraag gedaan bij de BMW dealer: geplande levering begin juni.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ronaldalexander schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:58:
[...]

Had al aangeboden hem zelf op te halen, maar dat was ook weer niet de bedoeling :)

• Marcello75
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:08
bernadus schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:18:
Vanmorgen mijn i4 M50 opgehaald na behandeling van glascoating inclusief velgen en interieur. Voor de twijfelaars echt een heel groot verschil van diepte en dichtheid van kleur en het afsteken van de glossy black delen [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Goedeavond,

Vraag je welke front lip heb je gemonteerd.

Heb je ook een foto van de voorkant dat je frontlip beter ziet.

• bernadus
[list=1]

[/list]Marcello75 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:29:

[...]

Goedeavond,

Vraag je welke front lip heb je gemonteerd.

Heb je ook een foto van de voorkant dat je frontlip beter ziet.
Hoi
De V3 M pack g22 bij maxton,moet extra gaatje bij geboord worden voor handig iemand geen probleem en zit supermooi en strak gr bennie

• bernadus
bernadus schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:39:
[...]

Hoi
De V3 M pack g22 bij maxton,moet extra gaatje bij geboord worden voor handig iemand geen probleem en zit supermooi en strak gr bennie

• bernadus
Sorry voor dubbele foto's _/-\o_ ging niet helemaal goed

• rolelael
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:13
knappe bak hoor en ook die glossy sideskirts

• BMWi4
Goedemorgen,

Op deze koude ochtend viel me op hoe slecht de stoelverwarming werkt. In vergelijking met andere auto is hij zelfs op de hoogste stand niet echt heet.
ik heb de standaard stoelen.
Iemand anders dezelfde klacht?

• rolelael
neen dat merk ik niet. Heb de sport seats ( niet de M's )

wat je wel kan doen is via bimmercode de temp iets hoger zetten heb ik gezien

• Avigoorn
BMWi4 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:08:
Goedemorgen,

Op deze koude ochtend viel me op hoe slecht de stoelverwarming werkt. In vergelijking met andere auto is hij zelfs op de hoogste stand niet echt heet.
het klopt dat hij niet zo warm wordt op lagere standen. De hoogste stand vind ik toch wel prima. Hij wordt ook lekker hoog in de rug warm.

Maar snap je punt.

• Marcello75
Bedankt voor de foto's ziet er mooi dit ga ik ook maar bestellen frontlip.

• rolelael
bernadus schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:39:
[...]

Hoi
Heb je de front lip zelf installed of laten doen?
Ben best handig maar vraag me af of je zonder een ' werkput ' eraan kan, aangezien de m50 laag ligt

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:59
rolelael schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:11:

wat je wel kan doen is via bimmercode de temp iets hoger zetten heb ik gezien
https://bimmercode.app/cars/i4/
mm, zitten wel een paar opties tussen die intressant kunnen zijn. OMoet ik onthouden voor wanneer mijn i4 ooit eens geleverd zou worden.

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:56
Avigoorn schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:34:
[...]

het klopt dat hij niet zo warm wordt op lagere standen. De hoogste stand vind ik toch wel prima. Hij wordt ook lekker hoog in de rug warm.

Maar snap je punt.
Ik heb ergens gelezen dat dit wellicht samenhangt met ECO Pro. Probeer anders de Comfort Stand eens.

• Quiller
Goedemorgen,
Ik heb de M sportseats (met leder dus) (mss zit daar verschil?) en moet zeggen : de beste stoelverwarming die ik ooit had ... Tevens de eerste keer dat deze doorgaat tot boven...

• BMWi4
Hydraulic schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat dit wellicht samenhangt met ECO Pro. Probeer anders de Comfort Stand eens.
Ik rij altijd in comfort en zag inderdaad dat je bij bimmercode het hoger kan zetten. Maar om daar alleen een adapter voor aan te schaffen zie ik niet zo zitten dus vraag het wel een keer aan de garage.

• Quiller
Hydraulic schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Viel me ook op in de post boven de jouwe (die met bimmercode) dat je daar ook een aanpassing kan doen met vijf graden verschil per stand... Mogelijk staat bij hem (per ongeluk / nieuwe standaard instellingen???) de temperatuur op de laagst mogelijke?

• bernadus
rolelael schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:50:
[...]

Heb je de front lip zelf installed of laten doen?
Ben best handig maar vraag me af of je zonder een ' werkput ' eraan kan, aangezien de m50 laag ligt
Nee heb het laten doen bij gerenomeerd schade bedrijf hier. Zou het laten doen

• bernadus
Marcello75 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Bedankt voor de foto's ziet er mooi dit ga ik ook maar bestellen frontlip.
Wat voor kleur i4 heb je , is wel sterk afhankelijk hoe dit staat met glanzend zwart

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Goedemorgen,

Ik merk hetzelfde en de stoelen lijken minder warm te worden dan de F30 en F31 die ik hiervoor heb gereden.

Voor mijn gevoel lijkt de stoelverwarming te anticiperen op de temperatuur. Als het warm is buiten wordt de stoel ook minder warm. Is het koud buiten, wordt de stoel veel warmer. Geen idee of het ook echt klopt wat ik zeg maar voor mijn gevoel heeft de max stand niet altijd dezelde temperatuur.

Sys Specs

• Marcello75
bernadus schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Wat voor kleur i4 heb je , is wel sterk afhankelijk hoe dit staat met glanzend zwart
Hoi,

Mijn auto moet nog geleverd worden.

Mijn auto heb ik in de kleur nardo Grey besteld.

Zij skirts worden glanzend zwart gespoten.

• bernadus
Marcello75 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 12:22:
[...]

Hoi,

Mijn auto moet nog geleverd worden.

Mijn auto heb ik in de kleur nardo Grey besteld.

Zij shirts worden glanzend zwart gespoten.
Nardo grey van audi op bmw _/-\o_ ieder zijn eigen smaak en keuze, maar dit staat ook super met glanzend zwart :) heb namelijk aantal kleuren gezien waar het minder mooi op stond

• Marcello75
bernadus schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 12:34:
[...]

Nardo grey van audi op bmw _/-\o_ ieder zijn eigen smaak en keuze, maar dit staat ook super met glanzend zwart :) heb namelijk aantal kleuren gezien waar het minder mooi op stond
Heb de kleur al op een bmw I4 gezien ik vindt het super mooi. Had eerst dravit grau gekozen deze kleur heb ik ook op me 3 serie. Maar toen zag ik nardo Grey op de I4 dat wordt hem.

• MichaelC165
Marcello75 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Heb de kleur al op een bmw I4 gezien ik vindt het super mooi. Had eerst dravit grau gekozen deze kleur heb ik ook op me 3 serie. Maar toen zag ik nardo Grey op de I4 dat wordt hem.
Bedoel je dan M Brooklyn Grau? Sommigen verwijzen daar namelijk naar met Nardo Grey.
Pagina: 1 ... 54 ... 57 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee