Range lijkt mij normaal, ik heb afgelopen 2 dagen wisselend sportief en eco gereden. Ik zit op de laatste software versie. Ik verwacht dat wanneer ik wat uitgespeeld ben en weer normaal woon-werk en privé ritjes ga rijden deze wel weer boven de 500 km moet kunnen komen.. verbruik ligt volgens de app nu op 16,6/100
Verder zijn de eerste indrukken goed. Wel wat gevoeliger voor bv spoorvorming dan mijn Passat, maar die was veel meer op comfort gericht. Deze ligt dan ook een stuk strakker op de weg en stuurt lekker direct. Bredere banden en 18” doen daar ook wat natuurlijk.
Gisteren per toeval ontdekt dat hij toch ook automatisch kan inparkeren, ondanks dat ik het PAP niet heb. Dat werkt heel goed, stuk beter (lees sneller) dan de Ioniq5 waarmee ik dat ooit eens heb geprobeerd.
Verder heerlijk cruisen op de snelweg met 100 en blij met het geluid wat er uit de hifi komt. Geen spijt van, dit is ruim voldoende voor een mooi vol volume. Ondertussen idrive8 een beetje leren kennen. Heb nu een ritje heen met de bmw Navi gereden en terug met Apple Maps, maar dan geef ik toch de voorkeur aan de laatste. BMW Navi wmb toch minder duidelijk in het linkerscherm, terwijl Apple heel mooi wordt geïntegreerd en veel ‘levendiger’ overkomt. De tijd zal het leren.
Wat ik nog niet zo snel terug heb kunnen vinden is het verbruik per delen van de route, kan je dat ergens zien? Ik zie nu alleen een verbruik per rit, of vanaf laden..
Kortom heel tevreden tot nu toe (en veel duimpjes onderweg)