No keyboard detected. Press F1 to continue.
Maar ze mochten tijdens die ronde wel communiceren. Alleen een echte formatieronde mag het niet, maar een formatieronde achter de SC naar een Standing start na een rode vlag mag het weer wel. Alleen bij Mercedes zaten ze te slapen, zelfs Russell had het door vanuit zijn wagen. Dus als Russell geen zitje in de Mercedes krijgt volgend jaar, kan hij altijd nog bij het strategy teamBlokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:39:
[...]
En dan hadden we een minder leuke race gehad imho. Dit is dan weer een positief effect van het niet mogen communiceren met de pitlane tijdens een formatieronde
'I didn't hear anything from FIA'
Fucking held, Alonso
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 8% gewijzigd door miicker op 01-08-2021 18:13 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 01-08-2021 17:43 ]
Alonso?miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:41:
Sainz over Hamilton "he always complains". Sainz krijgt er meer en meer oranje fans bij
Ooh dat zie ik liever ook niet. Maar kan mij niet voorstellen dat hij zich echt zo slecht voelt als hij doet voorkomen en dat komt helaas door alles wat we in het verleden hebben geziendglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:33:
[...]
Ow maar geniet enorm van broekkie Ocon en Vettel hoorAl hele race maar betekend niet dat ik HAM in elkaar wil zien zakken
Daarnaast vind ik het jammer dat die alles weer afleid van Ocon en Vettel. Het gaat nu toch weer om Ham.
Als hij echt zo slecht aan toe is vind ik het nog meer verwonderlijk! Je bent een topsporter en dan heb je blijkbaar je conditie toch niet in orde. Heb weinig andere coureurs er zo bij zien lopen na een race.
Dus voor Hamilton wordt het komende weken tijd om aan zijn conditie te werken. Zal hem ook helpen in het racen. Hoe meer energie je zelf over hebt op preciezer je blijft racen. Bewijzen andere sporten genoeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 01-08-2021 17:44 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 01-08-2021 17:43 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Misschien jezelf aanmelden om te helpen? Wellicht dat je er dan anders over denkt.Morpheusk schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:33:
[...]
Ja, dit forum heeft qua moderatie zijn langste tijd gehad. Binnenkort lekker ergens anders kletsen over F1
Van wat ik begrepen heb mocht de pitlane niet communiceren met de wagen omdat er een standing start zat aan te komen. De wagen mag wel berichten sturen naar de pitlane. Bedoeling van het beperken van communicatie is dat de coureur zelf zijn wagen moet opgezet krijgen voor de start zonder hulp van de pitlane. Dus zelf temperaturen moet regelen, koppeling, ... .Transportman schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:41:
[...]
Maar ze mochten tijdens die ronde wel communiceren. Alleen een echte formatieronde mag het niet, maar een formatieronde achter de SC naar een Standing start na een rode vlag mag het weer wel. Alleen bij Mercedes zaten ze te slapen, zelfs Russell had het door vanuit zijn wagen. Dus als Russell geen zitje in de Mercedes krijgt volgend jaar, kan hij altijd nog bij het strategy team
Zal geen sporting penalty zijn, hooguit een reprimande.Chefbierrr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:43:
ik hoop dat er geen penalties gaan uitgedeeld gaan worden bij Vettel en Ocon...
Nouja, dat had twee rondjes geduurd misschienT7D_Sneezy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:39:
[...]
Niet perse, na zijn wissel had hij niet gereleased kunnen worden omdat er een hele stoet auto’s langs komt
Het zou wel weer een typische actie zijn van de FIA.Chefbierrr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:43:
ik hoop dat er geen penalties gaan uitgedeeld gaan worden bij Vettel en Ocon...
I’m sure Merc will take that after he wiped out their competition!
— Jenson Button (@JensonButton) 1 augustus 2021
Dit klopt eigenlijk wel weer. De regels moeten imo snel veranderen.
Fysiek misschien wel, maar de huidige uitdaging zit hem ook in de snelheid van de auto's. Je moet mentaal ontzettend snel en scherp zijn om geen fouten te maken. Dat kost veel meer energie en kracht dan mensen op het eerste gezicht denken. Monaco en Singapore zijn niet voor niets de zwaarste tracks voor coureurs, vanwege 0 tolerantie voor fouten, niet Silverstone, Monza, of Spa, ondanks dat die tracks veel meer G's trekken.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:41:
[...]
Heel/toe is ook vermoeiend, ~40-70 ronden lang. Geen powersteering, geen rembekrachtiging, schakelen.
Denk dat het vroeger inderdaad veel zwaarder was.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Wat is de context precies?Terranova schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:
[Twitter]
Uh oh. Vettel, Sainz and Stroll called to the stewards for "Alleged not following Race Director’s instruction - Pre-Race Procedure." #F1 #HungarianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 1 augustus 2021
Oh no...
Reactie op de announcement van de 5 plaatsen penalty voor Bottas
Blij met mijn stem van vandaag.iichel schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:41:
'He always complains'
'I didn't hear anything from FIA'
Fucking held, Alonso
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Interview staat hierboven, effe wat moeite doen
Klopt maar de auto's waren vroeger voor die begrippen ook al erg snel. En nu doen ze ook die reflextrainingen, volgens mij was vroeger training eerder uitzondering dan regel. Maar wellicht kan @ricardo246 hier meer over zeggen want hij kijkt al 36jr..ScorpionSquad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:45:
[...]
Fysiek misschien wel, maar de huidige uitdaging zit hem ook in de snelheid van de auto's. Je moet mentaal ontzettend snel en scherp zijn om geen fouten te maken. Dat kost veel meer energie en kracht dan mensen op het eerste gezicht denken. Monaco en Singapore zijn niet voor niets de zwaarste tracks voor coureurs, vanwege 0 tolerantie voor fouten, niet Silverstone, Monza, of Spa, ondanks dat die tracks veel meer G's trekken.
Je hebt net iemand 70 rondes zien pushen in kwali tempo. Dit is niet iets nieuws hoor bij racers zoals eerder al gezegd in dit topicHupske schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:42:
[...]
Ooh dat zie ik liever ook niet. Maar kan mij niet voorstellen dat hij zich echt zo slecht voelt als hij doet voorkomen en dat komt helaas door alles wat we in het verleden hebben gezien![]()
Daarnaast vind ik het jammer dat die alles weer afleid van Ocon en Vettel. Het gaat nu toch weer om Ham.
Als hij echt zo slecht aan toe is vind ik het nog meer verwonderlijk! Je bent een topsporter en dan heb je blijkbaar je conditie toch niet in orde. Heb weinig andere coureurs er zo bij zien lopen na een race.
Dus voor Hamilton wordt het komende weken tijd om aan zijn conditie te werken. Zal hem ook helpen in het racen. Hoe meer energie je zelf over hebt op preciezer je blijft racen. Bewijzen andere sporten genoeg.
Button is ongeveer de enige Brit die niet mega biased is, bovendien een fantastische rijder.Terranova schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:
[Twitter]
Prima, gaan die kinderachtige regels er direct uit.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:43:
[...]
Misschien jezelf aanmelden om te helpen? Wellicht dat je er dan anders over denkt.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
In welk opzicht? Veel zwaarder straffen dan dit kan niet meer. Je had er nog 10 plaatsen van kunnen maken maar dan houdt het echt wel op. En het is niet alsof dit soort ongelukken niet vaker gebeuren, regelmatig verremt er zich wel iemand bij de eerste bocht, ongeacht de weersomstandigheden.Terranova schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:
[Twitter]
Maar als je geen crashes meer wenst, doe dan door met oproepen tot strenger straffen, mag men tijdens de race in processie gaan rijden want elke poging tot inhalen kan dan al gevaarlijk worden.
Ok driver, lucky dat hij een keer in een goeie auto zat, maar verder niet uitzonderlijk.Chefbierrr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
Button is ongeveer de enige Brit die niet mega biased is, bovendien een fantastische rijder.
Ook een beetje een ex-rivaal van HamiltonChefbierrr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
Button is ongeveer de enige Brit die niet mega biased is, bovendien een fantastische rijder.
[ Voor 95% gewijzigd door Orion84 op 01-08-2021 18:00 . Reden: Geklaag over de moderatie. ]
Ja dat zijn de regels, er wordt geen rekening gehouden met de uitkomst. Maar het blijft vreemd dat de slachtoffers erger "gestraft" worden dan de dader.Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
In welk opzicht? Veel zwaarder straffen dan dit kan niet meer. Je had er nog 10 plaatsen van kunnen maken maar dan houdt het echt wel op. En het is niet alsof dit soort ongelukken niet vaker gebeuren, regelmatig verremt er zich wel iemand bij de eerste bocht, ongeacht de weersomstandigheden.
Maar als je geen crashes meer wenst, doe dan door met oproepen tot strenger straffen, mag men tijdens de race in processie gaan rijden want elke poging tot inhalen kan dan al gevaarlijk worden.
Dat zou ook kunnen, het hele reglementenboek staat vol met uitzonderingen. Hebben we een paar races terug (in Imola volgens mij) ook gezien, dat er eerst eentje een penalty kreeg voor het terugpakken van posities tijdens de SC, om vervolgens later iemand anders een penalty te krijgen voor het NIET doen van exact hetzelfde...Blokker_1999 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:43:
[...]
Van wat ik begrepen heb mocht de pitlane niet communiceren met de wagen omdat er een standing start zat aan te komen. De wagen mag wel berichten sturen naar de pitlane. Bedoeling van het beperken van communicatie is dat de coureur zelf zijn wagen moet opgezet krijgen voor de start zonder hulp van de pitlane. Dus zelf temperaturen moet regelen, koppeling, ... .
Vroeger zaten de rijders met een sigaretje voor de race. Tegenwoordig is de snelheid veel groter, circuits anders.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:46:
[...]
Klopt maar de auto's waren vroeger voor die begrippen ook al erg snel. En nu doen ze ook die reflextrainingen, volgens mij was vroeger training eerder uitzondering dan regel. Maar wellicht kan @ricardo246 hier meer over zeggen want hij kijkt al 36jr.
Speed at Monza:
https://www.reddit.com/r/...eds_monza_over_the_years/
Gelukkig dat Mercedes het door een eigen fuck up nog verminderd heeft naar 18 ipv 25 punten...Phusebox schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Ja echt ongelooflijk. Echt zo vermoeiend dat die altijd, maar dan ook echt al-tijd mazzel heeft.
WK is nu definitief voorbij. Lewis die even 50 puntjes cadeau krijgt. En op wat voor manier.
Ik hoopte dat je geen gelijk ging krijgen, maar Max dus inderdaad niet als WK leider de zomerstop in.
Ja met een sigaretje wist ik wel.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:50:
[...]
Vroeger zaten de rijders met een sigaretje voor de race. Tegenwoordig is de snelheid veel groter, circuits anders.
Speed at Monza:
De snelheden destijds vallen me nog alleszins mee eigenlijk. Gezien de fysieke inspanning die ervoor benodigd was.
[ Voor 106% gewijzigd door Orion84 op 01-08-2021 18:01 . Reden: Off-topic ]
En toch waren dat 2 verschillende situaties met dus verschillende oorzaken van waarom er gestraft werd. Dus niet exact hetzelfde.Transportman schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:49:
[...]
Dat zou ook kunnen, het hele reglementenboek staat vol met uitzonderingen. Hebben we een paar races terug (in Imola volgens mij) ook gezien, dat er eerst eentje een penalty kreeg voor het terugpakken van posities tijdens de SC, om vervolgens later iemand anders een penalty te krijgen voor het NIET doen van exact hetzelfde...
Maar volgens natuurkunde is snelheid en een bocht niet linear qua krachtdawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:51:
[...]
Ja met een sigaretje wist ik wel.![]()
De snelheden destijds vallen me nog alleszins mee eigenlijk. Gezien de fysieke inspanning die ervoor benodigd was.
Gezien hij maar 1 punt pakte, tel ik dit gewoon mee als DNFVos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:53:
Beetje positiviteit voor de Max fans. Hamilton is nog geen race uitgevallen, Max twee en deze ook 'half'. En dan sta je nipt achter in de WK stand. Kan dus imo nog alle kanten op.
Maar inderdaad, als hij gewoon nominaal had gepresteerd, dan stond hij nog dik voor.
Ja het is nagenoeg een DNF, dus ik reken het nog ruimRoD schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:54:
[...]
Gezien hij maar 1 punt pakte, tel ik dit gewoon mee als DNF
Maar inderdaad, als hij gewoon nominaal had gepresteerd, dan stond hij nog dik voor.
Nergens voor nodig om te verbastering. Bovendien is je post alleen maar stemmingmakerij.
[ Voor 47% gewijzigd door tweakduke op 01-08-2021 19:58 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens de statistieken genoemd in de race word diegene die in de zomerstop op #1 staat geen kampioen. Zegt nog niet veel.Harrie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:51:
[...]
Gelukkig dat Mercedes het door een eigen fuck up nog verminderd heeft naar 18 ipv 25 punten...
Ik hoopte dat je geen gelijk ging krijgen, maar Max dus inderdaad niet als WK leider de zomerstop in.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
En Gasly took one for the team door het punt van de fastest lap bij Hamilton vandaan te halen. Deze race was er eentje van het teamwerk...RoD schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:54:
[...]
Gezien hij maar 1 punt pakte, tel ik dit gewoon mee als DNF
"When you grow up your heart dies"
Episch, en helaas nodig in Hongarije.Frappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
Die regenboogluier die Seb voor z'n gezicht heeft is toch wel![]()
//offtopicricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:50:
[...]
Vroeger zaten de rijders met een sigaretje voor de race. Tegenwoordig is de snelheid veel groter, circuits anders.
Speed at Monza:
Ze deden met gemak 360km/u zonder DRS tijdens het V10 tijdperk op Monza, nu halen ze met moeite 330.
YouTube: F1 Monza 2005 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes MP4/20
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Is gewoon stoer.Frappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
Niet topsport waardig dit. En vergelijken met coureurs van vroeger is niet te vergelijken. Totaal andere kijk naar de sport en ook totaal andere auto’s met bekrachtiging.dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
Je hebt net iemand 70 rondes zien pushen in kwali tempo. Dit is niet iets nieuws hoor bij racers zoals eerder al gezegd in dit topic
Ik kan mij in deze tijden nog coureurs bedenken die zelfs een hele race geen drinken hadden en nog beter uit de auto stapte.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En hij heeft helemaal gelijk. Sad world. Als men in zich een eu land vandaag de dag nog moet schamen om een andere seksuele voorkeur te hebben.Pierre schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
Respect voor Vettel.
Mja...Bloodclot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:00:
[...]
Ai! Daardoor moet bottas ontwijken en crashed tegen max aan. Nu krijg je een race waar 14 racers strijden voor een podiumplek, wat vervelend!
Verder gewoon super vervelend dat mercedes norris en weer max er af hebben gekegeld... Beetje damage control doordat ham nog 3e is geworden. Heb genoten van Alonso! Baasje hoor. En erg blij voor ocon en team Renault. Doet mijn Renault Megane Estate 2006 wat eer aan!
Vettel vertelt precies hoe het is: wel z'n allen een statement maken, maar andere rechten tja..DoeEensGek schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:56:
[Streamable: F1_2021-08-01 17-53-22]https://streamable.com/41zuem
Vettel bij Jack
[ Voor 56% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2021 17:57 ]
Die was ook mooi inderdaadsjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
[...]
En Gasly took one for the team door het punt van de fastest lap bij Hamilton vandaan te halen. Deze race was er eentje van het teamwerk...
Behalve dat dit Hongarije is, waar je alleen op het rechte stuk kunt uitrusten. Luchtvochtigheid is hoog en de temperatuur ook. Was het Monza, prima, maar dit is fysiek een van de zwaardere circuits.Hupske schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:56:
[...]
Niet topsport waardig dit. En vergelijken met coureurs van vroeger is niet te vergelijken. Totaal andere kijk naar de sport en ook totaal andere auto’s met bekrachtiging.
Ik kan mij in deze tijden nog coureurs bedenken die zelfs een hele race geen drinken hadden en nog beter uit de auto stapte.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn mening heb ik hier niet eens neergezet, je reageerde op een ander, lezen is zeker geen onderdeel van 'rationeel'?MicGlou schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:15:
Ennuh... ik sta uiteraard vrij om daar MIJN mening over te geven, dat lijk jij een beetje te vergeten omdat ik het niet eens ben met jouw mening.Even rustig aan, je taalgebruik doet mij ook enigszins vermoeden dat je vrij hoog in de emotie/beleving zit en dan is rationeel denken/reageren altijd wat lastiger
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anyway tijd voor vlucht morgen werk pffff brakke maandag
Vettel terug bij redbull…. Zou mooi zijn, ik droom rustig verder
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 01-08-2021 18:00 ]
Heeft ie daardoor een positie op moeten geven?sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
[...]
En Gasly took one for the team door het punt van de fastest lap bij Hamilton vandaan te halen. Deze race was er eentje van het teamwerk...
(ik heb daar even niet opgelet)
Helaas nodig zolang er reacties zijn als ditFrappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:55:
Neehoor. Hij had een gat van 25s achter zich naar Yuki.Hippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:58:
[...]
Heeft ie daardoor een positie op moeten geven?
PSN: xMaurice93
Nee, TSU zat er vlak achter omdat AT ze omgewisseld had, maar die had een spin gehad waardoor GAS geen plaatsen is kwijt geraakt.Hippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:58:
[...]
Nope hij had voldoende marge opTsunodaHippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:58:
[...]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Volgens mij niet maar ik vind het gewoon netjes dat ze dit als team doen. Ik vraag mij af of ze in een andere situatie Gasly naar binnen gehaald zouden hebben.Hippocampus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:58:
[...]
In werkelijkheid zijn ze vrij duidelijk opgeroepen voor document 37, die gaat over de procedure 15 minuten voor de race aangaande race as one steunbetuiging en het spelen van volkslied voorafgaand aan de race.
Top analyse jongens!!
erutangiS
Dan snap je die reactie niet.dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:59:
[...]
Helaas nodig zolang er reacties zijn als dit
Alle credits dat ie dat doet, maar dat ding ziet er gewoon niet uit.
Het lijkt echt een van een ouwe onderbroek geknutseld ding.
Ik weet niet… Ik ben zelf geen topsporter (verre van trouwens bwhaha). Maar bij voetbal zie je het ook wel eens als ze echt tot dat gaatje moeten gaan..Hupske schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:56:
[...]
Niet topsport waardig dit. En vergelijken met coureurs van vroeger is niet te vergelijken. Totaal andere kijk naar de sport en ook totaal andere auto’s met bekrachtiging.
Maar wat ik zeg heb nooit in een F1 auto mogen zitten dus geen idee hoe zwaar het is
JaJasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:01:
Hadden ze tijdens de rode vlag ook van bandjes mogen wisselen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
JaJasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:01:
Hadden ze tijdens de rode vlag ook van bandjes mogen wisselen?
Sowieso vreemd.Pjottski schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:38:
Tijdens de wedstrijd niet dit topic volgen kan voor velen zeer kalmerend zijn. Voor de emoties ook beter.
Wedstrijd kijken is wedstrijd kijken.
Beetje op m'n PC of phone zitten staren om wat te lezen/tiepen wat toch niemand interesseert.
Maar nu klink ik misschien ouderwets...om niet te zeggen oud.
Het is wel hard werken daarna om hier door 500 reacties heen te werken.
Ik doe dat dus ook niet iedere keer.
Eat the bugs, live in a pod
Ik vind het dubieus, alpha tauri is toch een ander team. Wat als MER er straks andere MER powered teams er bij gaan halen om hun positie te versterkensjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:00:
[...]
Volgens mij niet maar ik vind het gewoon netjes dat ze dit als team doen. Ik vraag mij af of ze in een andere situatie Gasly naar binnen gehaald zouden hebben.
Fair, misschien een beetje een te agressieve reactie van mij.. Excuus daarvoorFrappuccino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:01:
[...]
Dan snap je die reactie niet.
Alle credits dat ie dat doet, maar dat ding ziet er gewoon niet uit.
Het lijkt echt een van een ouwe onderbroek geknutseld ding.
Ach man. Dat gebeurd toch al structureel bij bijvoorbeeld inhaalacties.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:03:
[...]
Ik vind het dubieus, alpha tauri is toch een ander team. Wat als MER er straks andere MER powered teams er bij gaan halen om hun positie te versterken
Gasly had een vrije pitstop, geen idee waarom je het niet zou proberen?ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:03:
[...]
Ik vind het dubieus, alpha tauri is toch een ander team. Wat als MER er straks andere MER powered teams er bij gaan halen om hun positie te versterken
En geen Hans en minder vloeiend reagerende ophanging en minder vlak asfalt, als je kijkt hoeveel het hoofd aan klappen toen te verduren kreeg, dan ren je snel weg.
How do you save a random generator ?
Tsja dat gebeurt te vaak te snel bij zoiets..dglavimans schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:03:
[...]
Fair, misschien een beetje een te agressieve reactie van mij.. Excuus daarvoor
Dat iemand anders misschien een andere mening heeft wordt regelmatig vrij snel niet geaccepteerd.
Vrij ironisch wel
Benieuwd hoe de race was gegaan als iemand last minute tijdens de rode vlag nog snel de banden hadden gewisseld zodat niemand anders dat nog even kon doen.
Bl44t
Wordt zeker geaccepteerd hoor, maar je zit op een forum waar je discussie voert, no?poor Leno schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:06:
[...]
Tsja dat gebeurt te vaak te snel bij zoiets..
Dat iemand anders misschien een andere mening heeft wordt regelmatig vrij snel niet geaccepteerd.
Vrij ironisch wel
Maar wanneer ik duidelijk een fout maak naar iemand geef ik die ook gelijk toe
Alpha Tauri heeft dezelfde eigenaar en dat is bij de Mercedes teams niet het geval. Als Red Bull dan Alpha Tauri om een gunst vraagt zullen ze daar naar luisteren denk ik zo.ricardo246 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:03:
[...]
Mag toch alleen bij een call van de FIA ivm veiligheidsredenen? zie Baku... waar er specifiek om gevraagd werd.Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Benieuwd hoe de race was gegaan als iemand last minute tijdens de rode vlag nog snel de banden hadden gewisseld zodat niemand anders dat nog even kon doen.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Behalve de strategische fuck up van MER bij HAM, is dit misschien wel de grootste blunder vd andere teams, hier had je punten kunnen scoren door slicks eronder te monteren.Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.