"When you grow up your heart dies"
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vind het al redelijk spannend.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Een overwinning is een overwinning.computerjunky schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Vraag me wel of of de top 4 nu zo blij zou worden met een finish zoals het er nu voor staat. Ik zou het persoonlijk niet echt een noemenswaardige overwinning vinden wetende dat je dat door geluk gewonnen heb.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Williams gaat heel blij zijn met punten (geld) zijn hoorcomputerjunky schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Vraag me wel of of de top 4 nu zo blij zou worden met een finish zoals het er nu voor staat. Ik zou het persoonlijk niet echt een noemenswaardige overwinning vinden wetende dat je dat door geluk gewonnen heb.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
WK in twee races beslist...

In de vrije lucht wel ja. Achter andere auto's heeft hij problemen.Vos schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:01:
De pace is er dus zeker bij Hamilton.
It ain't over till it's over... Er kan nog van alles gebeuren...Major_ton schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Deze race is klaar, over en uit. Zeer jammer.
Nieuwe bandjes? Geen grip? Allin? Nah.Bart-Willem schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:01:
Goed verdedigd hoor Ricciardo.Zeker in de leveringsvoorwaarden van de motorleverancier opgenomen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Tja, in vrije lucht is een onbeschadigde Mercedes nou eenmaal een stuk sneller dan zo'n halve Red Bull..Dennism schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Sterke undercut wel.
Hopelijk verdedigt iedereen superhard :-)
Klopt, goede call dus.autje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:01:
[...]
In de vrije lucht wel ja. Achter andere auto's heeft hij problemen.
PSN: xMaurice93
Carlos: nah, i'm good
Ferrari: we are checking
Ik gooi nu al mn cd's van Toto op marktplaats..Major_ton schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Deze race is klaar, over en uit. Zeer jammer.
Ham wordt 4e of 5e. Max haalt waarschijnlijk nieteens punten. Valt weinig te beperken.miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:01:
Heel jammer dit. Maar goed, de schade proberen te beperken is de enige optie voor Max nu.
Hamilton wint makkelijkMikeyMan schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Ham wordt 4e of 5e. Max haalt waarschijnlijk nieteens punten. Valt weinig te beperken.
Voordeel van alle dat bodywork wat eraf gereden is. Zit dat minder in de weg tijdens de pitstop.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:00:
Die stop van VER was wel erg snel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yj2cpGdrWL71nI3vj1ctQ5y3.jpg?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo makkelijk gaat ie niet door het veld heen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2021 16:05 ]
Iedereen gaat voor hem stoppenMikeyMan schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:04:
[...]
Zo makkelijk gaat ie niet door het veld heen.
Laat het anders gewoon alvastdawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:04:
Sorry alvast.
“Get in there Lewis! Awesome drive mate!”

Alleen VER heeft schadesambalbaj schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:04:
Het zou nog steeds slecht zijn als HAM niet wint, die heeft bijna als enige een hele auto.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja dat snap ik, maar jij snapt toch ook wel dat het duel met zulke snelheden en die nieuwe koude bandjes aangaan geen optie is? Of wil je dat Ricciardo Hamilton eraf zou rijden?
⏩ PVOutput☀️
Hoop het, en dat z’n banden het net niet halen….C.QL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:05:
2 pitter voor HAM?
Volg je bankbiljetten
Eigenlijk wel!Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Ja dat snap ik, maar jij snapt toch ook wel dat het duel met zulke snelheden en die nieuwe koude bandjes aangaan geen optie is? Of wil je dat Ricciardo Hamilton eraf zou rijden?
Hm... deed juist HAM niet de undercut die dus juist wel geslaagd is?hotymoty schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:04:
Dit was toch juist een hele slechte beslissing van RBR? Undercut juist niet geslaagd toch?
De Mercedes is in schone lucht nu eenmaal veel sneller dan dat ze in verkeer rijden.
Wil je een eerlijk of normaal antwoord?Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
per aspera ad astra
Het niveau van deze topicreeks duikelt écht hard omlaag.
Dit gigantische gebrek aan zelfreflectie, sportiviteit en objectiviteit haalt voor mij echt de lol weg van GoT open hebben staan tijdens een F1 race.
Enige puntje is dat bij hem de kans wel groot is " That it's coming home"
Een van de beste grappen tot nu toe in dit topicdindr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
KING HAM weer naar P1, lets go! Wat een machine die W12

Als je hem in bocht 1 erachter houdt houd je hem erachter voor de rest van de ronde hier. Meer de binnenkant knuffelen dan Ricciardo is haast niet mogelijk.Quad schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
King luck. Wat een mazzel met bottas als grote hulpdindr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Sowieso schrijf je zo!
King? Die man heeft dit jaar gewoon de mazzel aan zijn kont hangen. Hoeveel punten is Verstappen al niet kwijt door invloeden waar zowel hij als zijn team niks aan kunnen doen?dindr schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Ik mis vooral het positieve en het denken in mogelijkheden. Om nu al te roepen dat het niks wordt is namelijk nogal voorbarig...Smultie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Man, man, man.
Dit gigantische gebrek aan zelfreflectie, sportiviteit en objectiviteit haalt voor mij echt de lol weg van GoT open hebben staan tijdens een F1 race.
Valt wel mee, die gaat gewoon minimaal 4e worden, waarschijnlijk P3 op het podium.. en gewoon als leider in het WK de zomerstop in..Yonix schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:51:
Damn, HAM zit met geknepen billetjes in de auto: hij moet zo nog gaan racen.
Met dank aan 2 rijdersfouten van Mercedes en Pirelli..
[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 01-08-2021 16:09 ]
Wonderen kunnen inderdaad, maar realistisch gezien wint Hamilton en heeft Max geen puntensjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:07:
[...]
Ik mis vooral het positieve en het denken in mogelijkheden. Om nu al te roepen dat het niks wordt is namelijk nogal voorbarig...
Thanks voor je toevoeging aan dit topic.Smultie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Man, man, man.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pJmcfNC0k8elkr3ipI92Z6ot.jpg?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Komt helemaal goed met VER. Zie hem nog wel puntenhalen. Wel op het tandvlees maar dat maakt niet uit.sjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:07:
[...]
Ik mis vooral het positieve en het denken in mogelijkheden. Om nu al te roepen dat het niks wordt is namelijk nogal voorbarig...
Realistisch gezien moet je wachten tot ze over de finishlijn zijn gekomen. Alles daarvoor is speculatie...Exocet schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:08:
[...]
Wonderen kunnen inderdaad, maar realistisch gezien wint Hamilton en heeft Max geen punten
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

PSN: xMaurice93
1 of 2 punten hooguit.. die auto is duidelijk veel teveel beschadigd..Henkje.doc schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:08:
[...]
Komt helemaal goed met VER. Zie hem nog wel puntenhalen. Wel op het tandvlees maar dat maakt niet uit.
Volg je bankbiljetten
Dat is een quote die ik op mn werk ook gebruiksjaool schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Realistisch gezien moet je wachten tot ze over de finishlijn zijn gekomen. Alles daarvoor is speculatie...
Zijn ze erg blij mee

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
NotedSpotmatic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:10:
Als HAM dit wint ben ik klaar met F1.
Dit dus.
Max die echt meedoet voor de prijs is tegelijk het beste voor F1 kijkend Nederland als het slechtste.Smultie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Man, man, man.
Gewoon omdat het kan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat gezeur over de Max-fans van de zelfbenoemde die-hards is net zo storend hoor.Smultie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:06:
Man, man, man.
Want? Ik zou eigenlijk zeggen dat Ham geen goede coureur als hij dit niet wint.Spotmatic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:10:
Ja bocht 1 continu lockups, die banden zijn verrot.Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:10:
[...]
1 of 2 punten hooguit.. die auto is duidelijk veel teveel beschadigd..
10 seconde tijdstraf in het topic vanwege stemmingmakerijSpotmatic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:10:
Yuki, gewoon jezelf zijn als Lewis passeert...ZeRoC00L schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:10:
Kom yuki, verdedigen….

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zit weer met een klote gevoel te kijken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wees voorzichtig, sommige vinden je daardoor onsportief en niet objectief..Bullet NL schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:12:
Waarom nou toch........ Waarom heeft Hamilton nou keer op keer het geluk, de vorige keer was het al drama voor Max, vandaag ook weer.
Zit weer met een klote gevoel te kijken.
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.