Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Omdat sommige tweakers...
DUGG
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Iemand snapt het.NLDViane schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:42:
Ah, daarom staat de quick reply uit. Hou nou eens op jongens
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bocht 11 wss.Maarten_E schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:42:
Vraag van de week: Welke bocht op de Hungaroring lijkt het meest op Copse?
Dat antwoord kan je wel bedenken toch? Zal alleen niet zo netjes zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hopen dat MAX zin auto nog goed genoeg is om naar voren te rijden
En dat HAM er niet als boter doorheen rijdt.
Dan eindeigen ze dicht bij elkaar en is het nog niet klaar in het kampioenschap
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij gaat nogal langzaam door de bochten. En inderdaad onbalans. Dit wordt hem niet.PatrickC schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:41:
Die onbalans in Max zijn auto gaat ook z’n banden kosten vrees ik…
$&@#%^*.

Nou, Mercedes maakt weer eens een enorme tactische blunder, dit keer met Hamilton, maar ik zie Hamilton alsnog voor Verstappen eindigen vanwege de schade aan Max's auto.. Weer veroorzaakt en met dank aan "Mercedes"..Inflatable schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:33:
Dit F1 seizoen ontwikkelt zich steeds meer als een enorme afknapper.. Ben je bijna de hele 1e seizoenhelft duidelijk beter, wordt je er gewoon 2x afgekegeld (veroorzaakt door een Mercedes ook nog) en ziet Hamilton er lachend weer mee vandoor gaan.. Daar word je toch gek van..

[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2021 15:43 ]
Zonder Bottas, Norris, Leclerc en Perez moet P5 toch mogelijk zijn.chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:42:
Verstappen hoeft hier niet te winnen, proberen in de top 10 te komen om de schade beperkt te houden zal het doel zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ham schiet ook niet echt op. Er is nog hoop.dawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:43:
[...]
Hij gaat nogal langzaam door de bochten. En inderdaad onbalans. Dit wordt hem niet.
$&@#%^*.
Dat zal dan Hamilton zijn. Hij is de enige die de call voor andere banden mag maken. Zijn team mag hem niet instrueren, daar weet Haas alles over na vorig jaar.Dj-sannieboy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:42:
Wat een knotsgekke race. Ik neem aan dat er iemand bij Mercedes even op het matje moet komen. Wat een domme fout.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Met zoveel schade? Betwijfel het.hoevenpe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:43:
[...]
Zonder Bottas, Norris, Leclerc en Perez moet P5 toch mogelijk zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Overigens wel een miskleun van Mercedes en Hamilton om niet te pitten, was er geen radiocontact tijdens de warmup lap
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat viel mij ook op.Major_ton schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:44:
Mick Schumacher reed op het rechte stuk gewoon weg bij Max ondanks de DRS. Er is echt veel stuk aan die wagen.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
RAI gaat waarschijnlijk wel buiten de punten komen ivm een straf?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Niet voeren.chevsticks schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:44:
Eerst zeuren dat Max eraf gereden is en hoe onsportief dat was. En dan nu massaal roepen dat Max iemand eraf moet rijden. Hypocriet much?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog 60 rondjesrenegrunn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:44:
Nou ik vindt HAM nog best lang achteraan hangen voor "you're easily the fastest one on the track.."
Ik heb geen twijfel dat hij nog 1e wordt
Flickr PSN ID= cheironnl
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ocon als winnaar weet ik wel, 250 volgens mij.vhal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:44:
Voor dit podium, wat waren de odds?
Overigens wel een miskleun van Mercedes en Hamilton om niet te pitten, was er geen radiocontact tijdens de warmup lap
Doodse stilte, kan ik je zo wel zeggen.Mel33 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:45:
Ben benieuwd maar de boordradio van raikonen haha
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
HAM gaat t redden. Er is geen fatsoenlijke auto+rijder combi die dat kan voorkomen.
Maar VET gaat ook ver komen hoor. Nice met de Aston.
Nu:
HAM
VET
SAI
zware straf
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vrees dat het een vrij simpele DRS inhaalactie wordt op het rechte stuk.. Max's auto is te beschadigd..Sport_Life schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:45:
Het wordt wel interessant als Verstappen straks Hamilton gaat verdedigen..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Order 69. Fuck both at the same timeRocketKoen schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:45:
Piere, this is Helmut. Execute order 44
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Te hard rijden in de pitlane? 10s stop and go!!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Aub F1 goden, laat Vettel deze winnen..DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:45:
Maar Hongarije is weer een super trein circuit. Iedereen zit vast achter Latifi. We gaan dus Ocon vs. Vettel krijgen denk ik.

Het was ook geen 51G...
Ik snap de reden, alleen de negatieve opmerkingen komen toch. Nu is het vervelend voor iedereen…DaniëlWW2 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:42:
[...]
Iemand snapt het.![]()
[modbreak] Nee, we gaan hier mensen geen crash toewensen. [/]
Ach ja, jullie proberen te doen wat mogelijk is om het hier gezellig te houden
En ik ben blij dat ik niet in jullie schoenen sta…
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh dat hoop ik ook hoor, maak je geen enkele zorgen.
Nee VET moet nog even naar 1 en TSU naar 3
maar je WK concurrent eruit *knip* in een vd snelste bochten vd kalendar krijg je maar 'gewoon' 10sec voor..
Denk aan je taalgebruik aub en op deze manier is het alleen maar een inhoudsloze rant.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 01-08-2021 20:22 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
.. met HAM daar weer achter..basvn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:
wie had dat gedacht! in 2021 VER en MSC zien vechten voor een plek
Battle for 10th:basvn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:
MSC
VER
GAS
HAM
Hail to the king baby!
Aan de andere kant; een gehandicapte RB is net zo goed als een Haasbasvn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
I served in a company of heroes.

Overigens zou ik het dan wel fijn vinden als VER voor HAM eindigt deze race voor de punten, dat blijft wel spannend.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
1994 has entered the chat...basvn schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is irrelevant hier en dat snapt Russel ook. 15 punten en een podium is enorm voor Williams.wontcachme schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:
Dadelijk krijgt Russel eindelijk punten en dan is het minder dan zijn teamgenoot die amper vooruit komt normaal gesproken
omdat dat nogal vrij lastig is dit circuit?jaapstobbe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Waarom haalt niemand in?
Ongelofelijk he.. Ik riep dat 2 weken terug al, dat Ham gewoon een 10-sec stop&go had moeten hebben.. F1 is een enorme *** sport afentoe met al die geluksfactoren en willekeurige stewarding..Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:47:
Stop & go + 10sec voor te hard rijden in de pitlane...
maar je WK concurrent eruit tyfen in een vd snelste bochten vd kalendar krijg je maar 'gewoon' 10sec voor..
Omdat dat op deze baan erg lastig isjaapstobbe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Waarom haalt niemand in?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Maar is dat niet omdat de pits als 'veilig' gebied wordt aangemerkt? Begrijp best dat ze daar strenger zijn dan op de baan.Pyr0_ schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:47:
Stop & go + 10sec voor te hard rijden in de pitlane...
maar je WK concurrent eruit tyfen in een vd snelste bochten vd kalendar krijg je maar 'gewoon' 10sec voor..
Echter begrijp ik deze opmerkingen ook wel, het komt op hetzelfde neer, dan zou je dezelfde straf verwachten.
Track leent zich slecht voor inhalenjaapstobbe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Waarom haalt niemand in?
I have no special talent. I am only passionately curious.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik denk dat ie daar geen trek meer in heeft.Vuvuzela schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Gasly kan het stoeltje van Perez ook verdienen.
[ Voor 20% gewijzigd door Chefbierrr op 01-08-2021 15:50 ]
Omdat inhalen op dit circuit nagenoeg onmogelijk is. Staat het circuit ook om bekend.jaapstobbe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Waarom haalt niemand in?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bijna onmogelijk hierjaapstobbe schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
Waarom haalt niemand in?
Omdat daar ook mensen rond lopen.HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Maar is dat niet omdat de pits als 'veilig' gebied wordt aangemerkt? Begrijp best dat ze daar strenger zijn dan op de baan.
Echter begrijp ik deze opmerkingen ook wel, het komt op hetzelfde neer, dan zou je dezelfde straf verwachten.
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-08-2021 15:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Zou dat eigenlijk wel heel grappig vinden.wontcachme schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:48:
Dadelijk krijgt Russel eindelijk punten en dan is het minder dan zijn teamgenoot die amper vooruit komt normaal gesproken
Maarja, de F1 media zal zich vooral focussen op Russell want wonderkind.
[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 01-08-2021 15:51 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
VER voorbij MSC. Wat een close race
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja dat ging bijna goeddawg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:50:
Dat ging uh, erg moeizaam, die overtake van Max.
Dit topic is gesloten.
Emoties posten mag in bepaalde mate en hoort erbij, maar let op: Dit topic is niet jouw persoonlijke uitlaatklep. Hou het fatsoenlijk!
Huisregels van dit topic:- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky en o.a. Olav/Jack. Laat het dan ook.
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Geen naamverbasteringen en ook het onnodig zuur, beledigend over coureurs/teams hoeft hier niet. Denk bijvoorbeeld aan:
-Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd coureurs of teams bashen.
-Onnodig gezeur over Hamilton, dat weten we onderhand wel. Verwensingen aan zijn adres zijn hier niet welkom.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.