Van Ferrari moet je het hebben.
sorry maar wat heb ik hier de P in. Met hoofdletter.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja dus nu 25 punten voor hamilton en straks in monza engine penalty nog eens 10 punten. Hopelijk dat die Honda's dan iets meer kunnen worden opengezet in andere races doordat ze nu wellicht nog 2 nieuwe krijgen.hoevenpe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:05:
Kost dit Max een motor en andere onderdelen uit de pool? Kan me niet voorstellen dat die nog te gebruiken is...
erutangiS
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-07-2021 17:08 ]
"When you grow up your heart dies"
Lijkt wel ff out te zijn geweest. Pff.DoeEensGek schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:01:
Voor iedereen die vraagt wat zeg je na zo'n klap.
[Streamable: 2021-07-18-1034-08]https://streamable.com/lbdsxf
Hij is er gelukkig redelijk goed uitgekomen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Norris, Leclerc gaat dit niet redden lijkt het.streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:07:
Ik ben wel benieuwd wie vandaag DoTD wordt.
Normaal zou ik daar HAM verwachten, ongeacht welke podium plek.
Nu…. geen idee nog.
Verwijderd
Vandaag ook weer laten zien.d0s schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:02:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat Bottas dreigend was bij een start. Op welke band dan ook.
Lachwekkend dus inderdaad.
Lewis zou ook eens pech hebben, zucht...dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:08:
Van Ferrari moet je het hebben.
sorry maar wat heb ik hier de P in. Met hoofdletter.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ga jij er zomaar vanuit dat Bottas hem voorbij laat? Gewaagde aannameArthurMorgan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:07:
Zoals het er nu voor staat kost die 10 seconden wel 1 heel plekje. Forse straf dus
Helaas zijn dat ook geen maatjesLAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:08:
“Charles, it’s Max…”
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ach, in andere races rijden ze daar nog 30 rondjes mee rond in de Mercedes. Ik heb geen enkele hoop op niet een overwinning van Hamilton.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:08:
17 ronden en check die blaren op rechtsvoor bij HAM
blup
Dan is de mazzel voor Hamilton echt niet meer normaal.PatrickC schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:08:
Als LEC nu ook nog uitvalt is het wel klaar voor vandaag… niet te geloven dit…
Deruxian schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:08:
Leclerc en de monteurs van Picobello B.V.
Bensimpel
Positieve meneer
Dat hebben we eerder gehoordsjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:09:
Het motorprobleem van LEC zou opgelost moeten zijn volgens zijn engineer....
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat is opzet? Hij nam opzettelijk een belachelijk risico waarbij Max altijd het kortste stokje zou trekken. En als een Lewis komt er elke keer mee weg, of althans heel goedkoop. Albon 2x, Max nu. Hamilton is een hele slechte verliezer en een hele slechte wheel to wheel racer. Weigert anderen de ruimte te geven, maar klaagt altijd zelf dat ie te weinig ruimte krijgt. Tsja, stop & go en een lading strafpunten. Want, dit kost Max gewoon minimaal 18 punten. Als dit mag, dan mag iedereen dat met een 10s straf. Die tijdsstraffen zijn sowieso onzinnig, hebben nauwelijks tot geen impact. Elke straf hoort in de pits genomen te worden.Dennism schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:03:
[...]
Vind ik wel een lastige, hier maakt Hamilton duidelijk een fout, maar opzet lijkt er niet in te zitten.
Dit zal dan imho ook geen precedent zijn voor wanneer mensen elkaar opzettelijk eraf gaan beuken. Wanneer er opzet in het spel komt mag de straf van mij vele malen strenger zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door siggy op 18-07-2021 17:10 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PSN: xMaurice93
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
erutangiS
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 18-07-2021 17:11 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou ja stiekem hoop ik wel dat er ergens schade is waardoor hij niet sneller kan dan nu.werphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:11:
Lewis doet nu natuurlijk alsof ze hele auto uit elkaar valt met piepje hier kraakje daar. Spannond hoor.![]()
Moet natuurlijk nog wel een beetje op een gevecht lijken.
Wie zijn billen brandt........Arjan90 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:11:
Hamilton heeft een blaar op zijn band rechtsvoor. AWS ondertussen: band is nog 90%.![]()
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En als de situatie omgekeerd was geweest dan had iedereen geroepen dat het alsnog de schuld van Hamilton was. Als hij een fout maakt staat men hier altijd te roepen dat hij er goed mee weg komt en streng gestraft zou moeten worden. In alle andere gevallen staat iedereen te roepen dat men hen moet laten racen want zo is het leuker.siggy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:09:
[...]
Wat is opzet? Hij nam opzettelijk een belachelijk risico waarbij Max altijd het kortste stokje zou trekken. En als een Lewis komt er elke keer mee weg, of althans heel goedkoop. Albon 2x, Max nu. Hamilton is een hele slechte verliezer en een hele slechte wheel to wheel racer. Weigert anderen de ruimte te geven, maar klaagt altijd zelf dat ie te weinig ruimte krijgt. Tsja, stop & go en een lading strafpunten. Want, dit kost Max gewoon minimaal 18 punten. Als dit mag, dan mag iedereen dat met een 10s straf. Die tijdsstraffen zijn sowieso onzinnig, hebben nauwelijks tot geen impact. Elke straf hoort in de pits genomen te worden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 15% gewijzigd door jaapstobbe op 18-07-2021 17:14 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja top...jaapstobbe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:12:
Verwachtte stand na de race:
VER +3 punten nu op 188
HAM 2+25+1 punten nu op 180
Wat maakt het in hemelsnaam uit wie je eruit tikt? Een straf hoort niet af te hangen van wie, enkel van wat.Hupske schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:11:
Als de leider van het kampioenschap ook nog eens een extra race uitgeschakeld is, dan moet er toch wel echt iets van een andere straf volgen voor Hamilton.
De intentie zal belangrijk zijn, en ik had niet het idee dat Hamilton die bocht in dook met de intentie om Max eraf te rammen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit dus.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
Wat maakt het in hemelsnaam uit wie je eruit tikt? Een straf hoort niet af te hangen van wie, enkel van wat.
I have no special talent. I am only passionately curious.
per aspera ad astra
Why waitMaarten_E schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
En aan het einde van het jaar kunnen alle HAM fanboys zich gaan aftrekken aan de achtste wereldtitel...
I have no special talent. I am only passionately curious.
PSN: xMaurice93
Naar mijn mening mag je best naar de context van een incident kijken i.p.v. strikt het boek met regeltjes na te leven.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
Wat maakt het in hemelsnaam uit wie je eruit tikt? Een straf hoort niet af te hangen van wie, enkel van wat.
Nouja, als je je directe concurrent eruit tikt op een dergelijke manier dan mag de straf echt wel strenger. Hamilton maakt deze fout wel erg vaak de laatste paar jaren.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 18-07-2021 17:15 ]
Ik zie HAM hem niet winnen hoor.. inhalen binnen de Top6 is erg lastig hierjaapstobbe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:12:
Verwachtte stand na de race:
VER +3 punten naar 188 punten
HAM +2+25+1 punten naar 180 punten
Zelfde vind ik ook als het iemand anders was hoor.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
Dat zou het enorm subjectief maken.Spollie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:14:
[...]
Naar mijn mening mag je best naar de context van een incident kijken i.p.v. strikt het boek met regeltjes na te leven.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Omdat het zo wel gaat. En ook zo hoort. Ook in het rechtssysteem worden genoeg straffen uitgedeeld als 'voorbeeld'. Grosjean heeft ook gewoon een ban gekregen om hem eens te laten afkoelen. Het is heel normaal en maar goed dat het meegenomen wordt. Je kunt niet zomaar ff de wk leider eraf tikken tov een Mazespin, het beinvloed het kampioenschap met 'foutjes'..Hele goedkope foutjes. Kijk maar hoe Max werd behandeld, voor elke foutje werd ie keihard gestraft. Hamilton het tegenovergestelde. Er zijn heel veel momenten waarop Lewis de lichts mogelijke straf opgelegd krijgt tov anderen. Realiteit...Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
DRS train inhalen is makkelijker gezegd dan gedaan.readytoflow schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:16:
Pfff…die PER…jeetje zeg…is die alle vertrouwen ineens kwijt?
Die had toch al top 10 moeten rijden met z’n Red Bull?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Veel zwaarder dan dit kunnen ze niet straffen. Probleem is dat men of heel licht kan straffen zoals nu of meteen heel zwaar moet straffen. De FIA snapt niet dat er ook iets tussenin moet zitten.Mschamp schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:14:
Ben redelijk nieuw in F1 (en ook in dit topic) dus misschien domme opmerking hieronder.
Is een straf van 10s niet veel te licht voor zo een actie. En als ik goed ben is budget en onderdelen beperkt, gaat dat in dit geval dan af van de 'dader' en niet van het slachtoffer, anders ben je toch heel hard gestraft door domme zet van iemand anders?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je vooraan rijdt hoor je te klagen over je motor of banden, behalve als je Max heet. Dan rij je gewoon naar de finish en ga je in discussie met de crew of je niet harder mag pushen.danslo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:15:
Leclerc snelste lap terwijl hij klaagt over z'n motor
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ga jij nu echt beweren dat zowel Ferrari als McLaren fouten aan het maken zijn om Hamilton aan de overwinning te helpen? Mijn God man ...PatrickC schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:15:
En ja hoor… slechte stop van NOR… het houdt niet op vrees ik… Lewis moet winnen denk ik…
ja..g0tanks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:16:
Heeft de McLaren pit crew zojuist de kans op overwinning voor Lando verpest?
I served in a company of heroes.
per aspera ad astra
Je hebt helemaal gelijk, maar als je niet snapt dat het wat onredelijk overkomt bij veel oranjefans dan heb je natuurlijk ook gewoon weinig empathisch vermogen.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 18-07-2021 17:18 ]
Zoals ze schumacher ook lieten racen in 94 op hill. Kom op man. Lewis killt bijna letterlijk de WK leider. Op een manier waarvan hij wist dat Max altijd weg zou zijn. Hij haalt die bocht niet eens.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:12:
[...]
En als de situatie omgekeerd was geweest dan had iedereen geroepen dat het alsnog de schuld van Hamilton was. Als hij een fout maakt staat men hier altijd te roepen dat hij er goed mee weg komt en streng gestraft zou moeten worden. In alle andere gevallen staat iedereen te roepen dat men hen moet laten racen want zo is het leuker.
een treffende spreuk
Hamilton had overduidelijk de intentie om koste wat kost ervoor te komen. Is dat intentie om hem eraf te rammen, nee duh, maar wel de intentie om belachelijk risico te nemen. Raceban is overdreven uiteraard, maar stop & go was hier minimaal op zijn plaats. Was gewoon een oerstomme actie. Zeker als Max nog bijstuurt om hem ruimte te geven.Dennism schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:13:
[...]
De intentie zal belangrijk zijn, en ik had niet het idee dat Hamilton die bocht in dook met de intentie om Max eraf te rammen.
Als die intentie er wel is, mag de straf van mij vele malen strenger zijn dan normaal. Is die intentie er niet, dan moet het in lijn zijn met andere straffen voor dezelfde fout, of het nu gaat bij een actie om plek 1 en 2 of bij een actie voor plek 10 en 11.
Dat Hamilton vaak geluk heeft ben ik zeker met je eens. Maar dat zou imho niet mee moeten wegen.
Hij rijdt nu al 10 seconde vrij van de meeste mensen achter hem. Dus valt wel mee gok ik zo.sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:16:
Nou, ik moet nog zien dat HAM deze race gaat winnen... 10s stil staan bij de pitstop gaat er nog wel inhakken denk ik.
Laten we het hopen.sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:16:
Nou, ik moet nog zien dat HAM deze race gaat winnen... 10s stil staan bij de pitstop gaat er nog wel inhakken denk ik.
Ik ben een voorstander van niet te snel straffen, en ze te laten racen.Blokker_1999 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:12:
[...]
En als de situatie omgekeerd was geweest dan had iedereen geroepen dat het alsnog de schuld van Hamilton was. Als hij een fout maakt staat men hier altijd te roepen dat hij er goed mee weg komt en streng gestraft zou moeten worden. In alle andere gevallen staat iedereen te roepen dat men hen moet laten racen want zo is het leuker.
Crew of het materieel?g0tanks schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:16:
Heeft de McLaren pit crew zojuist de kans op overwinning voor Lando verpest?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq