Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het is zo’n dag. Ik ga verder niks doen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
https://www.youtube.com/watch?v=3jRMWzMwmDQ
[ Voor 37% gewijzigd door Chocoball op 18-07-2021 13:17 ]
Nieuwe tactiek van Mercedes vandaag, nog langzamer naar de grid rijden en dan de eerste RB16b in 🔥🔥 op laten gaan 😳
Testing, one, two ...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk ook dat HAM misschien wel meer kans maakt vandaag, zeker ook omdat Max weer eens geen wingman in de buurt heeft.
Mocht Max winnen dan is dat wel een hele lekkere op Silverstone en goede dreun richting mercedes....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
DoeEensGek schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:00:
[...]
Kon het niet laten.![]()
[Streamable: "That gives Bottas a great change to launch off the line and be past Max Verstappen"]https://streamable.com/7yml49
![]()

edit: ik heb zo'n vermoede dat we deze nog een keer gaan zien bij Formule 1 cafe.
(ik denk echt dat iemand hier meeleest)
[ Voor 15% gewijzigd door streamnl op 18-07-2021 13:34 ]
Ik snap het niet... Zachte banden bij de start terwijl, de rest voor je mediums heeft, geeft toch ook een goede kans om er bij de start voorbij te gaan?DoeEensGek schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:00:
[...]
Kon het niet laten.![]()
[Streamable: "That gives Bottas a great change to launch off the line and be past Max Verstappen"]https://streamable.com/7yml49
![]()
(Ik snap het wel hoor, maar er worden hier dingen gezien die er niet zijn... En ik kijk ook via Sky)
https://wren.co/join/Devian
alles kan off-topic
Dan zal eerder Bottas die opdracht krijgen.Ankona schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:42:
Wie weet doet Hamilton een Do or Die start met het risico er allebei af te gaan zodat Bottas simpel de overwinning pakt.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En dan samen Lewis eraf?hjs schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:49:
Dan zal eerder Bottas die opdracht krijgen.
Volgende race Russell in een Mercedes?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan zie ik eerder Leclerc beide Mercedessen eraf knikkkeren door een divebomb actie vsn hem...Ankona schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:42:
Wie weet doet Hamilton een Do or Die start met het risico er allebei af te gaan zodat Bottas simpel de overwinning pakt.
Ik weet zeker dat van Gameren hier meeleest. Wij zijn dan ook een snelle, goede en diepgaande informatiebron.streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:32:
[...]
![]()
![]()
edit: ik heb zo'n vermoede dat we deze nog een keer gaan zien bij Formule 1 cafe.
Dit ook natuurlijk interessant voor de banden
Het blijkt maar weer dat je binnendoor de lul bent als je de gast die zo nodig buitenom moet inhalen een tikje geeft... Net als vorige keer met Norris vind ik dat coureurs die buitenom gaan zelf het risico nemen en daarvan de gevolgen moeten dragen als het mis gaat...Oogje schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:59:
[...]
Daaruit blijkt maar weer dat je buitenom de lul bent als er ook maar iets misgaat met de binnenste auto.
"When you grow up your heart dies"
Je vergeet gezellig.Playa del C. schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:14:
[...]
Ik weet zeker dat van Gameren hier meeleest. Wij zijn dan ook een snelle, goede en diepgaande informatiebron.
Maar dat denk ik dus ook.
Ik denk dat Van Gameren net zo'n zolderkamerautist is als dat wij dat zijn
F1 LIVE: British GP Build Up
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3jRMWzMwmDQ&ab_channel=FORMULA1]Mijn bescheiden aantal systeempies!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Russell is ook niet echt lekker aan het racen de laatste tijd. Wel sterke QBensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:02:
Ik denk wel dat bottas moet uitkijken met zijn acties. Geen podium is kom maar russel.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Bensimpel
Positieve meneer
2 keer mechanisch kon die zelf natuurlijk niet veel aan doen he.iichel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:26:
[...]
Russell is ook niet echt lekker aan het racen de laatste tijd. Wel sterke Q
😆 - Denk ook eens om ;)
We kunnen hier in een reactie een code laten weten, zodat van Gameren die in het F1 Café kan laten merken.streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:17:
[...]
Je vergeet gezellig.![]()
Maar dat denk ik dus ook.
Ik denk dat Van Gameren net zo'n zolderkamerautist is als dat wij dat zijn
Bijvoorbeeld: noem Max de eerstvolgende keer Max-Emilian.
En dan weten wij genoeg
Maar dan niet zoals Baku, dat schiet natuurlijk ook niet op, beiden 0 punten in hetzelfde weekend. En Verstappen moet dan uiteraard beginnen met punten te morsen, want als het gat eerst nog meer oploopt maken een paar slechte resultaten van Verstappen minder uit natuurlijk.Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:20:
Voor het kampioenschap zou ik het best willen zien dat zowel VER als HAM twee of drie races gewoon allebei buiten de of zonder punten eindigen
1x Sainz eraf beuken gister daarentegenBensimpel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:26:
[...]
2 keer mechanisch kon die zelf natuurlijk niet veel aan doen he.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
En 1x Bottas eraf beuken, en 1x achter de SC crashen.
Van Gameren! Nachtnet! D'n Ontkennert!streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:32:
[...]
![]()
![]()
Krijgen wij dan ook een uitnodiging om in de studio te gaan kijken?streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:32:
[...]
![]()
![]()
Misschien eens vragen of ze een codewoord willen laten vallen ofzo.
Oké, codewoord "Verstappen".Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:39:
[...]
We zullen het zien vanmiddag!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
O wacht over dik 1 uur pas
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk dat dit oprecht voor iedereen een zware race gaat worden. Elke actie in het begin van de race, of banden wissel, kan grote gevolgen hebben voor later. Taktiek is o zo belangrijk vandaag.BigEagle schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:44:
Ik denk dat Max een pittige race voor de boeg heeft. Dit is een zwaar circuit voor de banden. Wat wel in het voordeel is van Max is dat het warmer is dan gisteren. Daar konden de MERC niet zo heel goed tegen...
We zullen het zien vanmiddag!
:fill(white):strip_exif()/f/image/VKjA1c3mo1iQVtybIzfs08da.png?f=user_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-07-2021 14:49 ]
ZolderkamerautistJasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:39:
[...]

Ieder z’n voorkeur natuurlijk, maar ik vind mrs Pinkham het beste gelukt.Illegal_Alien schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:47:
Lando + Russel zijn ook wel goude combinatie trouwens :P[Afbeelding]
Dat is natuurlijk iets dat elke race geldtDoeEensGek schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:46:
[...]
Ik denk dat dit oprecht voor iedereen een zware race gaat worden. Elke actie in het begin van de race, of banden wissel, kan grote gevolgen hebben voor later. Taktiek is o zo belangrijk vandaag.
Very interesting, max’ slow outliers we’re lap 2 16 and 17. Lap 2 Ofcourse was the first race lap, with starting and defending against Lewis. Lap 16 and 17 Gianpiero had come on the radio to max “you have a 3 second gap, please stay of the kerbs”. Lewis in fact had lap 16 and 17 as his fastest, where his tires were blistered just as Max’. He took quite some risk trying to chase max to the line.f1bythenumbers schreef op zondag 18 juli 2021 @ 05:09:
Hallo!
Hopefully these images display properly. This is the race pace from the sprint qualifying season.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Eerst zie je hem pal naast Jos staan, hij begint hem te interviewen en hij neemt afstand...
Dat doet hij voor het camerastandpunt en boompole met microfoon. Niet overal wat achter zoeken.streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:09:
Wat een wassen neus.
Eerst zie je hem pal naast Jos staan, hij begint hem te interviewen en hij neemt afstand...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat doet Max ook, wij = RBRpsy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:10:
Waarom Jos altijd in de wij-vorm praat valt me telkens weer op :-)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat ‘in de nek hijgen’ heeft natuurlijk net zo goed een consequenties voor henzelf.RobertMe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:04:
[...]
Dat is natuurlijk iets dat elke race geldtWat deze race (extra) moeilijk maakt voor Verstappen is dat hij en geen rugdekking heeft van Perez (tactiek kunnen uitspelen), en dit een Mercedes circuit is, en hij gisteren ook al aangaf dat de Mercedes harder lijkt te gaan op de rechte stukken, wat hij wel potentieel kan compenseren in de bochten, maar dat moeilijker is en daardoor de banden weer harder slijten. Oftewel: de kans is groot dat de Mercedessen de hele race in zijn nek lopen te hijgen waardoor hij continu volop bij de les moet zijn en elk foutje keihard afgestraft kan worden.
Perez heeft hij toch niet veel aan gehad ook al start hij in de top 4.
Hadden ze Jos paar jaar terug niet als scout gebombardeerd??psy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:12:
Akkoord, maar Jos maakt toch niet deel uit van het team?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Jack heeft denk ik totaal niet door wat er in Limburg en omstreken nu echt gaande is.
Goed plan!Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:39:
[...]
Speciaal voor Van Gameren: Fluggaenkoechiebolsen
Max zei het gisteren trouwens wel goed genoeg. Echt sterk relativerend. Ik vond het knap hoe hij de juiste woorden vond. Het lijkt me toch wel lastig om in the heat of the moment niet iets doms te zeggen, het floept eruit voor je het weet.Playa del C. schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:14:
Ik ben niet van de kritiek op Ziggo en Ziggo-mensen, maar Jack doet het gewoon nog eens exact op dezelfde manier fout. Jack tegen Jos: "Laten we hopen dat Max het voor de mensen in Limburg wat dragelijker kan maken."
Jack heeft denk ik totaal niet door wat er in Limburg en omstreken nu echt gaande is.
Ik was niet de enige met dezelfde vraagBart-Willem schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:14:
[...]
Goed plan!
Speciaal voor Van Gameren: Fluggaenkoechiebolsen
/f/image/B5cmmc16L3EZU24TcNyMdzMW.png?f=fotoalbum_large)
Edit: ah, nu weet ik het weer ja

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 18-07-2021 15:18 ]
"How Perez was key to Red Bull’s win in France – and why Mercedes couldn't respond to Verstappen's second stop"werphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:12:
[...]
Dat ‘in de nek hijgen’ heeft natuurlijk net zo goed een consequenties voor henzelf.
Perez heeft hij toch niet veel aan gehad ook al start hij in de top 4.
Ik had toch liever gezien dat ie ergens verder vooraan stond dan nu vanuit de pits startend...
Ik verwacht een degelijke Mercedes strategie die ze minimaal plek 1 en 3 zal gaan geven aan het einde van deze race. Ik hoop daarop meteen dat mijn verwachting niet uit gaat komen

Testing, one, two ...
Als eerbetoon aan Andy Fordham heeft Lewis Hamilton voor de wedstrijd een kratje bier gedronken #BritishGP
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 18 juli 2021
Haha
Ik lees nu net dat Fordham overleden is rip.
[ Voor 21% gewijzigd door Pierre op 18-07-2021 15:20 ]
Van hem begrijp ik het nog, ik vind het irritanter als voetbalfans praten in de wij vorm als ze het hebben over de club waar ze voor zijn.psy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:12:
[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 18-07-2021 15:22 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
streamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:17:
[...]
Ik was niet de enige met dezelfde vraag![]()
[Afbeelding]
Edit: ah, nu weet ik het weer ja

Idd best kans dat in grote delen de dekking zo slecht is dat ze niets van Max mee kunnen krijgen.Playa del C. schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:14:
Ik ben niet van de kritiek op Ziggo en Ziggo-mensen, maar Jack doet het gewoon nog eens exact op dezelfde manier fout. Jack tegen Jos: "Laten we hopen dat Max het voor de mensen in Limburg wat dragelijker kan maken."
alles kan off-topic
Jos maakt deel uit van team Max samen met zijn manager.psy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:12:
...
Dat ze er aandacht aan besteden vind ik prima, maar doe dat dan door er oprecht aandacht aan te geven en niet door alles enkel op Max en F1 te betrekken.
Max zelf reageert natuurlijk wel goed door aan te geven dat in het licht van de ramp de sport eigenlijk vrij onbelangrijk is, maar je zou willen dat Jack en de mensen aan tafel dat ook zouden aanvoelen ipv voor een makkelijke quote te gaan.
... not as I do.

Ah, thanks!sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Jos maakt deel uit van team Max samen met zijn manager.
:strip_exif()/f/image/WYqnvdEW8QYJm46fw1JdUx3B.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door StefanVerkerk op 18-07-2021 15:27 ]
We waren wel even klaar met commentaar op de commentatoren, interviewers.Clush schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:24:
Wat is dit voor achterlijk gedoe dat Max met een overwinning een lichtpuntje voor de Limburgers zou moeten zijn? En vervolgens gaat het gesprek alleen maar over hoe volwassen ie op dat soort domme vragen reageert en hoeveel ie gegroeid is.
...
Dat ze er aandacht aan besteden vind ik prima, maar doe dat dan door er oprecht aandacht aan te geven en niet door alles enkel op Max en F1 te betrekken.
Max zelf reageert natuurlijk wel goed door aan te geven dat in het licht van de ramp de sport eigenlijk vrij onbelangrijk is, maar je zou willen dat Jack en de mensen aan tafel dat ook zouden aanvoelen ipv voor een makkelijke quote te gaan.
Net nog bericht over gekomen en staat in de forum regels.
Ga lekker genieten van de race😉
Inderdaad, het is maar een vraag en er dan eindeloos over door bomen is zo vermoeiend.d-vine schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:28:
[...]
We waren wel even klaar met commentaar op de commentatoren, interviewers.
Net nog bericht over gekomen en staat in de forum regels.
Ga lekker genieten van de race😉
Lando: "Zak! Why are you breaking soooo early" 🤣🤣🤣🤣BlackMonkey schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:25:
NOR, RIC en Zak Brown doen een rondje Silverstone (hopelijk GEO-blokt Sky hem nu niet de premiere):
[YouTube: MUST WATCH! Norris and Ricciardo race Zak Brown around Silverstone! 🏎️]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Tuurlijk geldt dat elke race, alleen op deze baan telt het door het snelle slijten van de banden, nog véél meer. Je sloopt rechtsvoor gewoon letterlijk.RobertMe schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:04:
[...]
Dat is natuurlijk iets dat elke race geldtWat deze race (extra) moeilijk maakt voor Verstappen is dat hij en geen rugdekking heeft van Perez (tactiek kunnen uitspelen), en dit een Mercedes circuit is, en hij gisteren ook al aangaf dat de Mercedes harder lijkt te gaan op de rechte stukken, wat hij wel potentieel kan compenseren in de bochten, maar dat moeilijker is en daardoor de banden weer harder slijten. Oftewel: de kans is groot dat de Mercedessen de hele race in zijn nek lopen te hijgen waardoor hij continu volop bij de les moet zijn en elk foutje keihard afgestraft kan worden.
Houden de banden dat vol, of rijdt je dan aan het einde van de stint met een driewieler de pits in?werphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:26:
Of iemand er wat aan heeft betwijfel ik maar goed...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/D4RqKGzm7l6s5rd7jQk7fqW1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door d-vine op 18-07-2021 15:33 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Engelsen vliegen niet in de fik, die worden alleen maar Ferrari-rood!werphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:34:
Als het niet de remmen zijn, zullen het wel een paar Engelsen zijn, die vandaag in de fik vliegen.
[Afbeelding]
http://yor.minitroopers.com
Warm weer was toch gunstig voor RBR?werphengel schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:34:
Als het niet de remmen zijn, zullen het wel een paar Engelsen zijn, die vandaag in de fik vliegen.
[Afbeelding]
Papaya toch? Rood zijn de ItalianenYor schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:35:
[...]
Engelsen vliegen niet in de fik, die worden alleen maar Ferrari-rood!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Altijd al geweest. Wat dat betreft vind ik Ted wel lekker om naar te luisteren. Niet te druk en vaak heel relaxed.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 18-07-2021 15:39 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 18-07-2021 15:40 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
LobstersYor schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:35:
[...]
Engelsen vliegen niet in de fik, die worden alleen maar Ferrari-rood!
Erger nog, ik kon vannacht niet slapen van de hitte, en ben naar huis gegaan. Nog een hele dag daar rondlopen in de hitte zag ik niet zitten
Er waren zat andere vrijwilligers die vandaag meewilden, ik heb de ambiance meegepakt gisteren
(En ik viel in slaap tijdens het kijken naar de F2 feature race recording
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Allemaal leuk die digitale snufjes.....maar dat controleren doe ik toch echt nog ff zelfsjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:40:
Toch wel kenmerkend. Adrian Newey met map onder de arm op de grid...
Reparación de los daños en el difusor por el trompo de Alonso en la vuelta de instalación.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 18 juli 2021
Damage repairs on Alonso's diffuser after spin of Alonso during the instalation lap. pic.twitter.com/wYpzLAvS0G
En de spin zelf:
[ Voor 25% gewijzigd door BlackMonkey op 18-07-2021 15:47 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
The front end (P1) and the back end (P20)Help!!!! schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:47:
Horner is wel weer lachen: We've got both ends covered!
Max-Emilian heeft zij afstelling ge tweaktPlaya del C. schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:27:
[...]
We kunnen hier in een reactie een code laten weten, zodat van Gameren die in het F1 Café kan laten merken.
Bijvoorbeeld: noem Max de eerstvolgende keer Max-Emilian.
En dan weten wij genoeg
een treffende spreuk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En bedanktwontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik heb de hele dag al een heel slecht gevoel over de race. Ik heb de hele tijd het gevoel dat de Honda motor Boem gaat doen bij Max
Daily driver; MB R171 SLK280
Jinx hem nou nietwontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik heb de hele dag al een heel slecht gevoel over de race. Ik heb de hele tijd het gevoel dat de Honda motor Boem gaat doen bij Max

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.