Fijne sprint kwali dinges ehh race!
Ach al zou dat gebeuren, dat houdt het kampioenschap nog een beetje spannend dan.wontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik heb de hele dag al een heel slecht gevoel over de race. Ik heb de hele tijd het gevoel dat de Honda motor Boem gaat doen bij Max
Fijne race luitjes
I have no special talent. I am only passionately curious.
De rechter voorband ploft bij HAM.wontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik heb de hele dag al een heel slecht gevoel over de race. Ik heb de hele tijd het gevoel dat de Honda motor Boem gaat doen bij Max
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Intern ook het nodige aan de elektrische systemen:Chocoball schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:50:
Net in de F1 pre-race show, Red Bull heeft zowat alles aan de auto van Perez aangepast zodat hij tijdens deze race beter kan inhalen. Daarnaast door zijn auto naar binnen te halen krijgt Red Bull aanvullend $100.000 extra bovenop een hun huidige cost cap. Mooi meegenomen voor extra ontwikkelingskosten of opeationele kosten want zoveel schade zal Perez niet hebben gehad.
With @SChecoPerez having retired yesterday, we have strategically made the decision to change his Energy Store (ES) and Central Electronics (CE) #BritishGP 🇬🇧 #PoweredByHonda pic.twitter.com/ljrhMjuuz8
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 18 juli 2021
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bedenk dan maar dat jouw gevoel en de daadwerkelijke race geen verband hebben met elkaar. Komt goed.wontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik zie elke race wel iemand hier posten met een slecht gevoel in die trand, tot nu toe is het allemaal niet uitgekomen. Hoop dat het je wat geruststeld 😜wontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
Ik hoop er op, maar verwacht dat Ham hem zal winnen.pietr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:46:
Als Max deze GP wint, is het echt een held. Ham en Bot direct achter hem. Beide Mercedesrijders met een bak meer snelheid op het rechte stuk en volop kans op een undercut. Bij winst van Max knakt er iets bij Ham, kan niet anders.
De snelheid van de Mercedes op het rechte stuk is enorm.
Mercedes is duidelijk in het voordeel met twee auto's, Max mot het weer alleen doen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hallo allen!
Zat ik dan om 15.00u klaar voor de start.
Anyway. Fijne race alvast.
1. Max
2. Bot
3. Nor
Ham krijgt problemen met zijn banden.
1. Max
2. Bot
3. Nor
Iedereen veel plezier met de race, en zoals altijd, hou het een beetje gezellig!
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh ja, het is bijna zover. Zoals ik al zei, zit er totaal niet in. 
Maar fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter dan een uur te laat!dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:54:
Hallo allen!
1. Max
2. Bot
3. Nor
Zolang Lewis er dan ook maar meteen puntloos afvliegt, vind ik alles best! Zou wel eens leuk zijn, Norris P1 en dan zo'n Schumacher P2 en Tsunoda P3 ofzo.wontcachme schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:52:
http://yor.minitroopers.com
Als je toch achteraan start dan maar in de pool brengenChiron schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:53:
[...]
Intern ook het nodige aan de elektrische systemen:
[Embed]
Have fun allemaal,ben benieuwd wat Max kan doen vandaag. Kom op Max!!
Norris P1, Russel P2 en Ricciardo P3 danYor schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:55:
[...]
Zolang Lewis er dan ook maar meteen puntloos afvliegt, vind ik alles best! Zou wel eens leuk zijn, Norris P1 en dan zo'n Schumacher P2 en Tsunoda P3 ofzo.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik weet het niet, maar hopelijk komen er nog genoeg circuits die pro Red Bull zijn. Max zal niet elke race winnen, maar Silverstone mag ie verliezen. Tweede plaats en FL is nog altijd 19 punten.Bullet NL schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:54:
[...]
Ik hoop er op, maar verwacht dat Ham hem zal winnen.
De snelheid van de Mercedes op het rechte stuk is enorm.
Mercedes is duidelijk in het voordeel met twee auto's, Max mot het weer alleen doen.
Fijne race allen!
Ik verwacht een HAMVERBOT, maar dat gaan we zo zien
Ik verwacht een HAMVERBOT, maar dat gaan we zo zien
PSN: xMaurice93
Fujne race en mag Max winnen en Hamilton verliezen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat Hamilton hem pakt. Kan het alleen maar meevallen.
Zo, net op tijd binnen.
Fijne race allemaal!
Fijne race allemaal!
Plus de drie punten van gisteren maakt 22.pietr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:56:
[...]
Ik weet het niet, maar hopelijk komen er nog genoeg circuits die pro Red Bull zijn. Max zal niet elke race winnen, maar Silverstone mag ie verliezen. Tweede plaats en FL is nog altijd 19 punten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
1 HAM
2 NOR
3 BOT
2 NOR
3 BOT
Daar ga ik ook van uit gezien de sprint race van gisteren.MikeyMan schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:56:
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat Hamilton hem pakt. Kan het alleen maar meevallen.
16.00 leek vooraf een makkelijk te halen tijd, dat is precies op tijd geworden. Fijne race allemaal
Veel plezier!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wordt ze ook niet zwanger.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:54:
Oh ja, het is bijna zover. Zoals ik al zei, zit er totaal niet in.
Op het strand kijken gaat ook prima haha
[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 18-07-2021 15:58 ]
Fijne race iedereen!
Max, graag weer zo’n start als gister
Max, graag weer zo’n start als gister
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
@streamnl Hoe zien de hapjes er uit?
PER als enige op Hard, de rest op Medium.
Fijne race allemaal. Ik denk dat het een banden sloop race gaat worden.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
En Pit start...sjaool schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:59:
PER als enige op Hard, de rest op Medium.
Owow bijna te laat, veel plezier iedereen!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mijn gevoel zegt dat de banden deze race een grote rol gaan spelen, fijne race allemaal!
Denk dat het een zware wedstrijd gaat worden voor max.
ham heeft denk ik voordeel.
Vermoed een HAM-VER-BOT.
Hoop op een VER-NOR-HAM
ham heeft denk ik voordeel.
Vermoed een HAM-VER-BOT.
Hoop op een VER-NOR-HAM
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Red Bull vind geloof ik die hoge temperaturen wel prettig.dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:00:
Hmm 29 temp, 52 tracktemp. Zal Merc fijn vinden.
Het zou me verbazen als ze hier een eenstopper weten uit te slepen, maar ik laat me graag verrassen
Denken ze serieus dat dit een eenstopper gaat worden?
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Race 2 GP van Emilia-Romagna
Race 3 GP van Portugal
Race 4 GP van Spanje
Race 5 GP van Monaco
Race 6 GP van Azerbaijan
Race 7 GP van Frankrijk
Race 8 GP van Steiermark
Race 9 GP van Oostenrijk
Na een leuke sprintrace is het vandaag tijd voor de echte race.
Locatie van de race: GREAT BRITAIN
Dus, Engelse hapjes vandaag.
U ziet:
- British sausage rolls;
- English tea sandwiches;
- mini quiches en
- "British" Chips
Met daarnaast enkele (hopelijk) heerlijke drankjes. En ze gaan alle drie open vandaag
:strip_exif()/f/image/1CPQWtRlxldOJnmHZMXLjNJN.jpg?f=fotoalbum_large)
Smakelijk en proost.
Ik wens iedereen wederom veel plezier toe!
Race 1 GP van Bahrein
Race 3 GP van Portugal
Race 4 GP van Spanje
Race 5 GP van Monaco
Race 6 GP van Azerbaijan
Race 7 GP van Frankrijk
Race 8 GP van Steiermark
Race 9 GP van Oostenrijk
U ziet:
- British sausage rolls;
- mini quiches en
- "British" Chips
Met daarnaast enkele (hopelijk) heerlijke drankjes. En ze gaan alle drie open vandaag
:strip_exif()/f/image/1CPQWtRlxldOJnmHZMXLjNJN.jpg?f=fotoalbum_large)
Smakelijk en proost.
Een 1 stopper kan denk ik alleen als iedereen op 90% rijd….Maurice079 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:01:
Het zou me verbazen als ze hier een eenstopper weten uit te slepen, maar ik laat me graag verrassen
Yepsambalbaj schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:01:
Vrije banden keuze na de Sprintrace?
yepsambalbaj schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:01:
Vrije banden keuze na de Sprintrace?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als er al een een stopper komt dan zal dat bij PER zijn. De rest gaat naar mijn mening toch echt 2 keer stoppen...
Zo zo.. 356.000 man dit weekend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Overigens echt belachelijk dat in de formation lap het veld zo ver uit elkaar ligt.
Volgende keer met foto van je vrouwstreamnl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:01:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Race 3 GP van Portugal
Race 4 GP van Spanje
Race 5 GP van Monaco
Race 6 GP van Azerbaijan
Race 7 GP van Frankrijk
Race 8 GP van Steiermark
Race 9 GP van Oostenrijk
U ziet:
- British sausage rolls;
- mini quiches en
- "British" Chips
Met daarnaast enkele (hopelijk) heerlijke drankjes. En ze gaan alle drie open vandaag![]()
[Afbeelding]
Smakelijk en proost.
Cloud ☁️
Indiana jones keek een potje pissig
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jezus staat ie weer zo achterlijk lang stil. Als ze eens ff door rijden achteraan.
Echte celebs. Ouderwets F1!
I served in a company of heroes.
Dat, de achterliggers mogen echt wel meer moeite doen met bijblijven. Het gat is echt veel en veel te groot.Spollie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:02:
Overigens echt belachelijk dat in de formation lap het veld zo ver uit elkaar ligt.
Wowwww Max!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een start!
Lekker dit hoor!
Likt dat P2 toch meer grip heeft..
Wat een start.
Wat een start.
Neeeeeeeeeee
Woooooooo
Gejuich van de Britten. Dat is echt walgelijk.
Dit moest ook fout gaan
F--CK.
Wow heerlijk aan elkaar racen, maar daar ging iets helemaal fout. Harde crash...
Godverdomme Hamilton weer zonder schade door.
Oh gelukkig, vleugel.
Oh gelukkig, vleugel.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 18-07-2021 16:05 ]
nee
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 16:06 ]
...
Kom maar op met die douw voor HAM.
Nee.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2021 16:05 ]
HAM krijgt daar hopelijk straf voor.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bij Max is de camera kapot. De radio klinkt niet leuk...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max kreunt behoorlijk op teamradio
je kon het verwachten..
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.