Na jaren privé te hebben gereden (auto gek, leasenormen zijn altijd te laag

) toch maar eens kijken naar een lease auto, gezien dit topic, ja wel, een PS2. Ook gedreven door alles om te zetten naar elektrisch wonen (done) en rijden.
Daarnaast schrijft mijn huidige wagen fors af - km vergoeding versobert - en een goede lease regeling.
Ik ben een BMW man, om en om afgewisseld met de degelijkheid van Volvo. (rijden vs comfort en veiligheid).
De PS2, inmiddels enkele keren mee gereden - en dit valt zeer zeker niet tegen! Het is anders, geen echte rijders wagen zoals mijn huidige, maar het is niet slecht, zeker niet! Ergo, verre van!
Uitgangspunt was iig evenveel vermogen, gelijke acceleratie en daarmee was een DM versie verplicht.
De PS2 is duidelijk comfortabeler, veel minder hard geveerd en ook wat moderner. En dat trekt ook wel, eerlijk is eerlijk.
Kortom, vanochtend de knoop doorgehakt.
Gekozen voor een mooie Midnight PS2 LRDM: pilot, plus en 20" . Ik heb nog wel de performance en leder opties overwogen, zeker voor de Brembo's die ik nu ook heb, maar je moet een keer grenzen stellen.
Ik heb een offerte aangevraagd, via PS zelf / voorraad wagens, en ik ben nu in afwachting van de goedkeuring door Leaseplan en Fleetsupport, o.a. check op budget, etc. etc.
Helaas was de Thunder of Snow kleur in bovenstaande config niet meer te kiezen - ik was letterlijk 1 uur (!!) te laat! Vrijdagavond was er nog 1 beschikbaar, ik twijfelde. Nachtje over geslapen: conclusie -> doen. helaas al vergeven

. De directrice vond sowieso de blauwe mooier - en ik wilde niet wachten tot AUG, en ik wilde geen LRSM.
Ik heb een paar avonden door dit topic heen gelezen - super, leuk om te lezen! Erg informatief!
PS indicatie voor levering - eind april, begin mei.
Uitgangspunt is zo veel als mogelijk thuis te laden; declareren, ik heb een forse overproductie op de zonnepanelen.
Sommigen hier klagen hier over een hoog verbruik. In mijn geval is dat dan juist goed, hoe hoger het verbruik hoe hoger de vergoeding voor het thuisladen